PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερώτηση για Corolla TS


jk1973
24-01-11, 21:48
Για χαρα παιδιά,θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος φίλος έχει πειράξει την πεταλούδα στο τς του, η και εξαγωγή μετί????? και διαφορές αν είδαι.:hey :hey

keichi
24-01-11, 22:26
Και να την εχει πειραξει φιλε καποιος αποτελεσμα δεν υπαρχει περιπτωση να δει...Αυτα τα μοτερ ειναι στα ορια τους φτιαγμενα απ το εργοστασιο...Το οτι βγαζει πανω απο 106 αλογα/λιτρο κυβισμου σε ατμοσφαιρικη μορφη αυτο τα λεει ολα...Πολυ δυσκολο πραγμα να παρει αλογα αυτο το μοτερ σε ατμοσφαιρικη μορφη...Αλλα αυτη ειναι και η ομορφια του ειναι τουμπανο απο τη μανα του :hehe!!!! Εκτος αν πας στην υπερτροφοδοτηση, εκει αλλαζει το πραγμα...

PeterIoannou
25-01-11, 07:33
Και να την εχει πειραξει φιλε καποιος αποτελεσμα δεν υπαρχει περιπτωση να δει......Πολυ δυσκολο πραγμα να παρει αλογα αυτο το μοτερ σε ατμοσφαιρικη μορφη......
Ποιος είπε πως πειράζοντας την εξαγωγή της TS (π.χ. το χταπόδι) δεν βλέπεις άλογα;
Ποιος είπε πως πειράζοντας την εισαγωγή (όχι μονο την πεταλούδα) της TS δεν βλέπεις άλογα;
Έχεις TS φίλε keichi και έχεις κάνει δοκιμές και μετρήσεις και έχεις καταλήξει σε τόσο κάθετη άποψη και συμπέρασμα;
-
Καλό είναι όταν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι, να μην είμαστε τόσο απόλυτοι.

neoklis
25-01-11, 08:50
Ποιος είπε πως πειράζοντας την εξαγωγή της TS (π.χ. το χταπόδι) δεν βλέπεις άλογα;
Ποιος είπε πως πειράζοντας την εισαγωγή (όχι μονο την πεταλούδα) της TS δεν βλέπεις άλογα;
Έχεις TS φίλε keichi και έχεις κάνει δοκιμές και μετρήσεις και έχεις καταλήξει σε τόσο κάθετη άποψη και συμπέρασμα;
-
Καλό είναι όταν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι, να μην είμαστε τόσο απόλυτοι.
είπα και εγώ να το πώ αλλά δέν έχω κάνει τίποτα στο δικό μου και το βούλωσα

keichi
25-01-11, 10:45
Επειδη εσυ PeterIoannou πολυ μου κολλας τωρα τελευταια και εχεις αρχισει και μου σπας τα νευρα, αλλη φορα δε θα ξαναπαντησω σε post σου με προκλητικο υφακι για το ατομο μου...Ουτε καν...Νομιζεις οτι τα ξερεις ολα, ενω δε ξερεις ΤΙΠΟΤΑ, και φαινεται αυτο...
Λοιπον για τους υπολοιπους φιλους, και το τονιζω το ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ...
Γνωστος μου σε celica ts εβαλε...
1) Φιλτροχοανη ppe με σωληνα 70mm
2) Λειανση σε κατι εσωτερικα εξογκοματακια που εχει το μαμα χταποδι και απο εκει και πισω εξατμιση Magnaflow χωρις καταλυτη(επιπλεον στοιχεια για την εξατμιση δε μου εχει πει)
3) Μπουζι ιριδιου IK24
4) ECU Apexi power fc
Αποτελεσμα στο δυναμομετρο με καυσιμο 100 οκτανιων:
194,2 hp/8078rpm
18,4 kgm/6717rpm

madvinegar
25-01-11, 10:54
Δεν υπαρχει λογος να μαλωνετε. Απλα ο καθενας εχει τις δικες του εμπειρίες και δοκιμές.
Εγω, για να δωσω μια μέση λυση, θα πω αυτο που λεω παντα. Πως αυτα τα μοτερ ειναι οντως τοσο πιεσμενα ήδη απο τη μάνα τους που θέλει ψαγμένη λύση και σωστη για να δεις καποια διαφορά.
Δλδ δεν ακολουθουν τους κλασσικους κανονες "βαζω μια φιλτροχωανη, βαζω ενα χταποδι και πηρα αλογα". Θέλει πχ συγκεκριμενη φιλτροχωανη, με συγκεκριμενη διατομή ή πχ συγκεκριμενο χταπόδι σε συνδιασμο με τον Α καταλύτη κτλπ κτλπ αλλιως οχι μονο δεν θα δεις αποτελεσμα, αλλα 99% θα τα κανεις και χειροτερα.
Παραδειγμα η κοντρα της TS του Mpesikos με του Corollapatra. Ο ενας εντελως μαμά (corollapatra) και ο αλλος με φιλτροχωανη, εξατμιση, εκκεντροφορους και δε θυμαμαι και τι αλλο (καλα τα λεω Μπαμπη?) και το αποτελεσμα εγερνε εμφανως υπερ της μαμα ΤS...

Οποτε, θα ελεγα πως και οι δυο εχετε δικιο. Βελτιωση μπορει να γινει απλά θελει ΜΕΓΑΛΗ προσοχη του τι θα βαλεις...

Συμφωνειτε?

Υ.Γ.: Keichi σε παρακαλω να εκφραζεσαι πιο ομορφα. Δεν ειναι αναγκη να δυναμιτίζουμε την κατασταση χωρις λογο.

corollapatra
25-01-11, 11:02
Γνωστος μου σε celica ts εβαλε...
1) Φιλτροχοανη ppe με σωληνα 70mm
2) Λειανση σε κατι εσωτερικα εξογκοματακια που εχει το μαμα χταποδι και απο εκει και πισω εξατμιση Magnaflow χωρις καταλυτη(επιπλεον στοιχεια για την εξατμιση δε μου εχει πει)
3) Μπουζι ιριδιου IK24
4) ECU Apexi power fc
Αποτελεσμα στο δυναμομετρο με καυσιμο 100 οκτανιων:
194,2 hp/8078rpm
18,4 kgm/6717rpm
Πρώτον και βασικότερον, ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ, εδώ μέσα δεν είμαστε για να τσακωνόμαστε αλλά για να ανταλλάσσουμε απόψεις και εμπειρίες... Άλλοι δέχονται την άποψη του άλλου, άλλοι όχι. Έτσι είναι το παιχνίδι... Οπότε, ηρεμία...

Δεύτερον, καλά ρε φίλε keichi, ο φίλος σου έβαλε όλα αυτά για να βγάλει τα άλογα και (λιγότερη) ροπή που έβγαλα εγώ με μόνο ένα φίλτρο στο φιλτροκούτι; Πολύ λίγα μου φαίνονται...

madvinegar
25-01-11, 11:03
Παιζουν ρολο πολλα Αντρεα. Ισως σε αλλο δυναμομετρο να εβγαζε αλλα αποτελεσματα αλλα δεν ειναι εκει το θεμα.
Και 195 αλογα να εβγαζε μετα απο τοσες παρεμβασεις, αξιζει?

tsport192
25-01-11, 11:05
Επειδη εσυ PeterIoannou πολυ μου κολλας τωρα τελευταια και εχεις αρχισει και μου σπας τα νευρα, αλλη φορα δε θα ξαναπαντησω σε post σου με προκλητικο υφακι για το ατομο μου...Ουτε καν...Νομιζεις οτι τα ξερεις ολα, ενω δε ξερεις ΤΙΠΟΤΑ, και φαινεται αυτο...
Λοιπον για τους υπολοιπους φιλους, και το τονιζω το ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ...
Γνωστος μου σε celica ts εβαλε...
1) Φιλτροχοανη ppe με σωληνα 70mm
2) Λειανση σε κατι εσωτερικα εξογκοματακια που εχει το μαμα χταποδι και απο εκει και πισω εξατμιση Magnaflow χωρις καταλυτη(επιπλεον στοιχεια για την εξατμιση δε μου εχει πει)
3) Μπουζι ιριδιου IK24
4) ECU Apexi power fc
Αποτελεσμα στο δυναμομετρο με καυσιμο 100 οκτανιων:
194,2 hp/8078rpm
18,4 kgm/6717rpm


Καλό θα είναι οι τόνοι να κρατηθούν σε χαμηλά επίπεδα. Όπως επίσης και οι χαρακτηρισμοί... Ο καθένας από εμάς μπορεί να κρίνει αυτά που διαβάζει και να αποφασίσει αν είναι σωστά ή όχι.

Αφήστε λοιπόν στο καθένα να κρίνει αν τα λόγια τα δικά σου είναι σωστά, ή του Παναγιώτη ή τα δικά μου ή του Μιχάλη ή όποιου άλλου εκφράζει την άποψή του μέσα από το forum μας!!!

Το σίγουρο είναι πως οποιαδήποτε επέμβαση σε ένα μοτέρ πρέπει να γίνεται λαμβάνοντας υπόψιν όλους τους παράγοντες, ο Ιάπωνας το μελέτησε πολύ πριν το βγάλει στην παραγωγή, οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτό πρέπει να μελετηθεί αντίστοιχα πολύ και από εμάς για να αποδόσει και να μην έχει τα αντίθετα αποτελέσματα....

Απόψή μου και φιλικά πάντα!

neoklis
25-01-11, 11:07
πολύ λίγα έβγαλε για τόσα πράγματα
μήπως έχει πρόβλημα το :car ή κάτι δεν έκανε ή έβαλε λάθος?
και εγώ είμαι υπέρ ότι στο τί θα βάλεις

corollapatra
25-01-11, 11:17
Παιζουν ρολο πολλα Αντρεα. Ισως σε αλλο δυναμομετρο να εβγαζε αλλα αποτελεσματα αλλα δεν ειναι εκει το θεμα.
Και 195 αλογα να εβγαζε μετα απο τοσες παρεμβασεις, αξιζει?
Ναι, δίκιο έχεις αλλά, όπως λες και εσύ, και πάλι λίγα είναι τα άλογα για τέτοιες επεμβάσεις...

mpesikos
25-01-11, 12:00
Παραδειγμα η κοντρα της TS του Mpesikos με του Corollapatra. Ο ενας εντελως μαμά (corollapatra) και ο αλλος με φιλτροχωανη, εξατμιση, εκκεντροφορους και δε θυμαμαι και τι αλλο (καλα τα λεω Μπαμπη?) και το αποτελεσμα εγερνε εμφανως υπερ της μαμα ΤS...


ποτε εγινε αυτο?:hehe
καλο ειναι να το ξεχασουμε και να κανουμε οτι δεν συνεβει ποτε οκ?:hehe

LISSAS
25-01-11, 12:09
Βάλτε "nitro", να δείτε την υγειά σας. Λίγα χρήματα-πολλά άλογα. Παλιά, είχα γνωρίσει-ανοίξει με ένα τέτοιο (τι τό΄θελα?) και έφαγα κολώνες...εθνικής οδού!!!!!
Βέβαια τότε, είχαμε διαφορά 80 ατιών...

mpesikos
25-01-11, 12:12
Επειδη εσυ PeterIoannou πολυ μου κολλας τωρα τελευταια και εχεις αρχισει και μου σπας τα νευρα, αλλη φορα δε θα ξαναπαντησω σε post σου με προκλητικο υφακι για το ατομο μου...Ουτε καν...Νομιζεις οτι τα ξερεις ολα, ενω δε ξερεις ΤΙΠΟΤΑ, και φαινεται αυτο...

σου σπαει τα νευρα επειδη δεν σημφωνει με αυτα που λες?
οσο καιρο διαβαζω μημυματα του πανου,ποτε δεν ηταν πρκλιτικος και ποτε δεν εκατσε να κοντραριστει με κανεναν,το μονο που κανει ο ανθρωπος ειναι να λεει την γνωμη του οπως και εσυ..
φιλε μου καλο θα ηταν να χαλαρωσεις λιγο και να μην μιλας ετσι σε ατομα που εχουν πραγματικες γνωσεις και ειναι διατεθημενοι(δεν ξερω για ποσο ακομα)να τις προσφερουν στο club!!
καλο ειναι να λες την γνωμη σου και οτι παραδειγματα ξερεις αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εχεις και δικιο..
κ εγω ξερω για αλλα ts με παρομια βελτιωση που εχουν βγαλει 220 αλογα!

keichi
25-01-11, 17:42
Madvinigar ειμαι τοσους μηνες στο club...Ποτε δεν εχω προκαλεσει...Ποτε...Παντα εκφραζομαι κοσμια και παντα προσπαθω να βοηθαω με ολη τη καλη διαθεση και το ενδιαφερον οσο μπορω τα παιδια του club μας δινοντας πληροφοριες, στοιχεια και οσες γνωσεις εχω πανω στα θεματα που μας απασχολουν...Ομως οταν μου κολλανε με ασχημο υφος και καθολου φιλικο και οχι μια αλλα ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ POST ( ριξε και μια ματια στο θεμα με τα ''ιμιτασιονακια'' που με ειρωνευοταν και δε μιλησα καθολου) απο εκει και περα ανθρωπος ειμαι και τρελαινομαι φιλε...Και η υπομονη εχει και τα ορια της...Αμα εχει καποιο προβλημα ο κυριος με εμενα να βρεθουμε FACE TO FACE ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ και να τα πουμε οπως πρεπει αμα τολμαει και οχι απο εδω μεσα...Το θεωρω ληξαν το θεμα και δεν το συνεχιζω, απλα ηθελα να πω για ποιο λογο τα πηρα στο κρανιο και αντεδρασα αποτομα...Επισης ζηταω συγνωμη απ τους υπολοιπους για την εκρηξη μου...

madvinegar
25-01-11, 18:15
Πραγματικα δεν ειχε πεσει στην αντίληψη μου οτι ειχε δημιουργηθει τετοιο κλιμα μεταξυ σας.
Εγω προσωπικά θεωρώ και τους δύο σας άτομα απο τα οποία μπορώ και όντως εχω μαθει αρκετα πραγματα και εχω συλλέξει αρκετες πληροφορίες που με εχουν βοηθήσει.

Απο εκει και περα, επειδη και ο γραπτος λογος ειναι απροσωπος και συχνα δημιουργει παρεξηγησεις απο το πουθενα (μπορει πχ ενα φιλικο πειραγμα/αστειακι να το εκλαβει ο αλλος ως ειρωνία κτλπ), θα προτεινα όντως να βρεθειτε να τα πειτε απο κοντα σε φιλικο κλίμα και ειμαι σιγουρος πως θα λυθουν ολα.

Ελατε αυριο στην κοπη της πίτας να γνωριστείτε.

Προς Θεού, μη φτανουμε στα ακρα για τετοια θεματα.

kosmas
25-01-11, 20:18
Το ts με φιλτροχωανη, ροικη στο χταποδι και εξατμιση φ60 παιρνει πολυ τα πανω του. Αυτα τα 3 ειναι must

mpesikos
25-01-11, 20:43
Το ts με φιλτροχωανη, ροικη στο χταποδι και εξατμιση φ60 παιρνει πολυ τα πανω του. Αυτα τα 3 ειναι must
κοσμα το κομματι που ειναι αναμεσα σε χταποδι και καταλυτη το εχεις αλλαξει εσυ?και αν ναι τι διαμετρο εχεις βαλει?

CTS03
25-01-11, 22:12
http://trdparts.jp/english/parts_engine-2zz-ge.html

για 20 άλογα

corollapatra
26-01-11, 07:54
Κοιτώντας εδώ και καιρό στο net, κυρίως σε forum του εξωτερικού, οι πρώτες και βασικές βελτιώσεις που κάνουν οι περισσότεροι κάτοχοι TS είναι φιλτροχοάνη (κατά κύριο λόγο το kit της ΚΝ) και τελικό ΤΤΕ. Όλοι τους δηλώνουν ότι τα dyno που έχουν κάνει μετά τους έδειξαν από 200 και πάνω άλογα (μέχρι και 207 έχω διαβάσει)...

PeterIoannou
26-01-11, 07:55
Επειδη εσυ PeterIoannou πολυ μου κολλας τωρα τελευταια και εχεις αρχισει και μου σπας τα νευρα, αλλη φορα δε θα ξαναπαντησω σε post σου με προκλητικο υφακι για το ατομο μου...Ουτε καν...Νομιζεις οτι τα ξερεις ολα, ενω δε ξερεις ΤΙΠΟΤΑ, και φαινεται αυτο...
Λοιπον για τους υπολοιπους φιλους, και το τονιζω το ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ...
Γνωστος μου σε celica ts εβαλε...
1) Φιλτροχοανη ppe με σωληνα 70mm
2) Λειανση σε κατι εσωτερικα εξογκοματακια που εχει το μαμα χταποδι και απο εκει και πισω εξατμιση Magnaflow χωρις καταλυτη(επιπλεον στοιχεια για την εξατμιση δε μου εχει πει)
3) Μπουζι ιριδιου IK24
4) ECU Apexi power fc
Αποτελεσμα στο δυναμομετρο με καυσιμο 100 οκτανιων:
194,2 hp/8078rpm
18,4 kgm/6717rpm
Να σου κολλήσω δεν έχω καμία διάθεση, αλλά αν εσύ βλέπεις παντού αντί για ανεμόμυλους έφιππους καβαλάρηδες και θέλεις να τους επιτεθείς για να τους σκοτώσεις, δικαίωμά σου είναι να συνεχίσεις με αυτόν τον τρόπο! Έτσι και αλλιώς, η λογική των ημερών είναι "αν δεις κάποιον στο χείλος του γκρεμού, κάθισε να χαζέψεις τη στιγμή που θα πέσει".
-
Το σχόλιό μου στη δογματική απάντηση που έδωσες είναι εξαιρετικά πολιτισμένο και απέχει σε ύφος παρασσάγγας από το άκρως ερριστικό δικό σου, το οποίο αφήνω ασχολίαστο ώστε να το κρίνουν οι υπόλοιποι αναγνώστες.
Το τι γνωρίζω και το τι δεν γνωρίζω, σαφώς έχεις δικαίωμα να το κρίνεις. Αλλά τότε, περιμένεις να δεχτείς και εσύ αντίστοιχες κρίσεις -και επικρίσεις-.
-
Τελικά, αρχίζω να καταλαβαίνω τι έγιναν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες TS, που ρωτούσε ο φίλος mpesikos.
-
Πραγματικα δεν ειχε πεσει στην αντίληψη μου οτι ειχε δημιουργηθει τετοιο κλιμα μεταξυ σας.
-
Ελατε αυριο στην κοπη της πίτας να γνωριστείτε...
Ούτε και εγώ το είχα καταλάβει, άρα είμαστε τουλάχιστον δύο από αυτή την πλευρά.
Κοίταξε, έχω αρκετά πράγματα στο κεφάλι μου αυτό τον καιρό, και δεν είναι στις προτεραιότητές μου να προσπαθώ να πείσω κάποιον ότι δεν είμαι ελέφαντας, ούτε θα πρήξω τα συκώτια μου για να το πετύχω. Έγραψα πιο πάνω για τον γκρεμό και θα το τηρήσω. Όποιος θέλει, μιλάει μαζί μου και μέσω τηλεφώνου και δια ζώσης. Όποιος δεν αρέσκεται στην διαφορετική άποψη, μπορεί να κρατάει τη δική του.
[i]...Αμα εχει καποιο προβλημα ο κυριος με εμενα να βρεθουμε FACE TO FACE ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ και να τα πουμε οπως πρεπει αμα τολμαει και οχι απο εδω μεσα...Το θεωρω ληξαν το θεμα και δεν το συνεχιζω, απλα ηθελα να πω για ποιο λογο τα πηρα στο κρανιο και αντεδρασα αποτομα...
Πες μου τώρα, ρε mad...
Έχω δίκιο ή όχι;

jk1973
26-01-11, 08:36
Καλημέρα παιδιά λέγοντας ροι"κη στο χταπόδι ενοείτε φυσικά το μαμα (δηλαδή ανοίγουμε της αυλακώσης στον τόρνο και πόσα χιλ.Β)εξάτμιη Φ60 ολόκλιρη ως πίσω με τι διάμετρο τελικό,και τέλος αφερούμε των πρώτο καταλύτη και κρατάμε των μεσέω, με έναν πιο ελεύθερο.ΕΥΧΑΡΙΤΟ πολύ για την πολύτιμη βοήθεια, και περιμένω εναγωνίος της απαντήσεις σας.

neoklis
26-01-11, 08:57
Κοιτώντας εδώ και καιρό στο net, κυρίως σε forum του εξωτερικού, οι πρώτες και βασικές βελτιώσεις που κάνουν οι περισσότεροι κάτοχοι TS είναι φιλτροχοάνη (κατά κύριο λόγο το kit της ΚΝ) και τελικό ΤΤΕ. Όλοι τους δηλώνουν ότι τα dyno που έχουν κάνει μετά τους έδειξαν από 200 και πάνω άλογα (μέχρι και 207 έχω διαβάσει)...
σε αναφορά με το κιτ τις ΚΝ μόνο στο εξωτερικό το δουλεύουν εδώ κανείς
μήπως λέω μήπως είμαστε βλάκες?

LISSAS
26-01-11, 09:22
Καλή η φιλτροχοάνη. Θέλει όμως και ανάλογο "γαργάλημα" ο εγκέφαλος. Πόσο να προσαρμοστεί από μόνος του, ο φουκαράς? Για το βέλτιστο αποτέλεσμα

Roy-D
26-01-11, 10:08
ε δεν εχει ανοχες? δηλαδη μονο για μια χοανη θα πρεπει να προγραμματιζουμε?

LISSAS
26-01-11, 10:19
ε δεν εχει ανοχες? δηλαδη μονο για μια χοανη θα πρεπει να προγραμματιζουμε?
Ω ναι! Υπάρχουν αναφορές για πειράκια στην μετά χοάνη εποχή...

CTS03
26-01-11, 10:42
Έχεις TS φίλε keichi και έχεις κάνει δοκιμές και μετρήσεις και έχεις καταλήξει σε τόσο κάθετη άποψη και συμπέρασμα

Καλό είναι όταν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι, να μην είμαστε τόσο απόλυτοι.


O PeterIoannou είπε το αυτονόητο όταν μιλάει κανεις για τεχνικά θέματα: ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ με μετρήσεις!
Αλλιώς γράψε "πιστεύω ότι ...."

Εγώ θα του ζητήσω να μας αναφέρει τις δικές του μετρήσεις, ή που τις έχει γράψει.

Είναι γεγονός πάντως ότι δεν είναι ασυνήθιστο στα φόρουμ να διαβάζεις ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΑ κείμενα υπερ μετατροπών, που συχνά "μυρίζουν" δουλειά πλασιέ (δεν σχετίζεται με τον Peter).

Όσον αφορά τις μετατροπές, θα έχετε καταλάβει ότι είμαι συντηρητικός και τσιγγούνης. Όταν μιλάτε σοβαρά για διαφορές 5 ίππων μου φαίνεται αστείο γιατί θα έλεγα ότι μέρα με τη μερα βλέπω έτσι κι αλλιώς τέτοιες μικρο-διαφορες στο αυτοκίνητο μου. Θέλεις λογω θερμοκρασίας-καιρού, ηλεκτρονικών, βενζίνης, ... δεν ξέρω!
Επι του πρακτικού, τείνω στην άποψη του keichi, .... ψιλοπράγματα.
Εδω η TRD σου αλλάζει τοσα, για να βγάλεις 20 άλογα και με συμπίεση 13,5.

kosmas
26-01-11, 19:29
κοσμα το κομματι που ειναι αναμεσα σε χταποδι και καταλυτη το εχεις αλλαξει εσυ?και αν ναι τι διαμετρο εχεις βαλει?

Φ70.......

mpesikos
27-01-11, 00:32
Φ70.......
φ70 εξωτερικα και Φ68 μεσα?
το μαμα που το εχω μετρησει,μεσα ειναι Φ66.
αυτο που εχω τωρα ειναι εξωτερικα Φ63.
ο εξατμησας επεμενε να μεινω σε αυτην την διαμετρο..
τι να κανω?να βαλω Φ70?

jk1973
27-01-11, 08:54
καλημέρα φίλε kosma μου έχουν πει μερική εξατμισάδες που ρώτησα οτι Φ60 απο μπρός, αφαίρεση τον πρότω καταλύτη, μεσαιο Φ70 καζάνι και τελικο Φ70-75, τι ισχυει τελικά τι λέτε εσείς ???????θα κερδίσω κατι συνδιάζοντας παντα με φιλτρ/άνη Κ/Ν .:question :question :question

mpesikos
27-01-11, 12:01
καλημέρα φίλε kosma μου έχουν πει μερική εξατμισάδες που ρώτησα οτι Φ60 απο μπρός, αφαίρεση τον πρότω καταλύτη, μεσαιο Φ70 καζάνι και τελικο Φ70-75, τι ισχυει τελικά τι λέτε εσείς ???????θα κερδίσω κατι συνδιάζοντας παντα με φιλτρ/άνη Κ/Ν .:question :question :question
η ΤS δεν εχει πρωκαταλυτη,εχει καταλυτη,μεσαιο και τελικο..
εγω θα σου ελεγα να φτιαξεις απο κταλυτη και πισω(χωριςαλλαγη καταλυτη)με Φ60 σολινα,ελευθερο μεσαιο και αλλο τελικο..

kosmas
27-01-11, 20:07
φ70 εξωτερικα και Φ68 μεσα?
το μαμα που το εχω μετρησει,μεσα ειναι Φ66.
αυτο που εχω τωρα ειναι εξωτερικα Φ63.
ο εξατμησας επεμενε να μεινω σε αυτην την διαμετρο..
τι να κανω?να βαλω Φ70?

Αν εισαι μαμα στο Front pipe θα σου προτεινα να μεινεις ετσι να αλλαξεις καταλυτη ή ακομα καλυτερα να τον αφαιρεσεις και μετα φ60 μεσαιο ελευθερο φ60 τελικο ημιελευθερο φ60. Μεσα στο Front pipe εχει ενα διχαλο του οποιου η δουλεια ειναι να κανει το χταποδι 4-2-1 με αποτελεσμα περισσοτερα αλογα ψηλα. Αν το αφαιρεσεις περνεις χαμηλα χανεις ψηλα. Απλα καποιες φορες ξεκολλαν απο μεσα του κομματια και κουδουνιζει...και για να αλλαχτει παει ολο το κομματι μαζι (front pipe, καταλυτης, μεσαιο ) και κοστιζει 680 ευρω. Οποτε θα το αλλαξεις μονο αν αρχιζει να κουδουνιζει.

mpesikos
27-01-11, 20:50
δυστυχως αυτο το διαχοριστικο που λες,εσπασε και περα του οτι κουδουνηζε,μου χαλασε κ τον καταλυτη(americat).
αυτη την στιγμη εχω αλλαξει ολη την εξατμηση.
εχω χταποδι dc(ειμαι σε σκεψη να βαλω το μαμα παλι που εχει γινει και ροικη) Front pipe δεν το ειχα ψαξει για το τι διαμετρο πρεπει να βαλω κ εβαλε αυτην που ηθελε ο εξατμησας(περιπου Φ63 εξωτερικα)σολινα Φ60ελευθερο μεσαιο,σολινα Φ60 και ημιελευθερο τελικο.

jk1973
27-01-11, 23:57
οκ μετα το χταπόδι τι είναι αυτο????,που έχει και αιθήτηρα επάνω,εγω θα ήθελα να κερδίσω χαμηλά λόγω μη μεγάλων δρόμων στο νησί, Ευχαρηστό για την βοήθεια σας παιδιά .

mpesikos
28-01-11, 13:48
οκ μετα το χταπόδι τι είναι αυτο????,που έχει και αιθήτηρα επάνω,εγω θα ήθελα να κερδίσω χαμηλά λόγω μη μεγάλων δρόμων στο νησί, Ευχαρηστό για την βοήθεια σας παιδιά .
ειναι ο σολινας αναμεσα σε χταποδι και καταλυτη((midpipe η Front pipe η δεν ξερω πως αλλιως το λενε)
ειναι κατι αντιστοιχο με αυτο που εχουν τα τουρμπο(downpipe)

akis_1
28-01-11, 15:11
Η μαμα εξατμιση του TS ειναι πολυ καλη σαν πρωην ιδιοκτητης TS και λογο δουλειας εχω δοκιμασει και φ60 και φ55 και ελευθερους καταλυτες και κατεληξα στο εξης συμπερασμα.Ροικη στο χταποδι μαμα εξατμιση με ελευθερο καταλυτη δινουν το καλυτερο αποτελεσμα ολα τα αλλα ειναι ψυχολογικα...Με την εισαγωγη επιδη ειχα και Blitz δοκιμασα ενα κιτ που βγαζει η Green για το mr2 που εχει φιλτροχοανη μεγαλη με σωληνα για το μαφ φ70 και εσωτερικα ειναι μεγαλυτερη απο την Blitz και δουλευε καλυτερα με το 1/3 της τιμης της Blitz...Φιλικα και ολα εχουν δοκιμαστει και με αλλο TS στον δρομο με εξατμιση και Βλιτζ....Και υπηρχε διαφορα υπερ μου σε ολες τις μετρησεις ειτε απο σταση ειτε απο ρολαριστες...Οποτε σαν αποψη μου ειναι οτι το συγκεκριμενο μοτερ θελει backpresure για να βγαλει την δυναμη του και οχι απλα να στροφαρει κουφια...

MITSOS
28-01-11, 15:59
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση σε όσους ξέρουν.
Οι corolla TS facelift σε σχέση με τις profacelift έχουν βελτιώσεις και αν ναι πού και τί είδους?
Εγώ πχ ξέρω ότι οι profacelift είχαν θέμα με τα liftbolts (λύθηκε στις facelift) και την τρόμπα λαδιού (μερικές φορές έσπαγε).
Φρένα έχουν διαφορετικά?
Θέλω να πω δηλαδή πέρα από την διαφορετικά εμφάνιση μέσα και έξω πού αλλού υπάρχουν διαφορές (σε κινητήρα και ανάρτηση-φρένα)?
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

neoklis
28-01-11, 16:03
διαφορετική κλιμάκωση σασμάν πιο κοντό να πω !!!!

CTS03
28-01-11, 16:16
θα σου προτεινα να μεινεις ετσι να αλλαξεις καταλυτη ή ακομα καλυτερα να τον αφαιρεσεις

Η αφαίρεση καταλύτη είναι αθλιότητα, ελπίζω να μην τη κάνετε

mpesikos
28-01-11, 20:30
διαφορετική κλιμάκωση σασμάν πιο κοντό να πω !!!!
μηπως κανεις λαθος?

kosmas
28-01-11, 21:42
Η αφαίρεση καταλύτη είναι αθλιότητα, ελπίζω να μην τη κάνετε

Ως προς τι ειναι αθλιοτητα?

mpesikos
29-01-11, 00:52
Ως προς τι ειναι αθλιοτητα?
προς το περιβαλλον:roll:

giannis gt
29-01-11, 00:56
Ως προς τι ειναι αθλιοτητα?
Ως προς την τσεπη σου!2000 Ευρω προστιμο και αφαιρεση Αδειας,πινακιδων και διπλωμα για 6 μηνες και κατευθειαν Δημοσιο ΚΤΕΟ!:ouch:crazylol

jk1973
29-01-11, 08:39
φιλε mpesiko το Τς μου, μετα το χταπόδι εχει ενα μικρό να το πο έτσι καζάνι με των αιστητήρα επάνω ,αυτο το αλλάζουμε ????????,αν ναι μετί διάσταση η το ανοίγουμε (κούφιο)κερδίζουμε κάτι???????????.

mpesikos
29-01-11, 12:24
φιλε mpesiko το Τς μου, μετα το χταπόδι εχει ενα μικρό να το πο έτσι καζάνι με των αιστητήρα επάνω ,αυτο το αλλάζουμε ????????,αν ναι μετί διάσταση η το ανοίγουμε (κούφιο)κερδίζουμε κάτι???????????.
καταραχας επειδη δεν θελω να το παιζω μηχανικος πρεπει να σου πω οτι εγω δεν ξερω πολλα,απλα αναπαραγω πληροφοριες που εχω μαζεψει εντος και εκτος foroym και φυσικα μιλαω για εντυποσεις που εχω δει και στο δικο μου αμαξι..
το front pipe δεν ειναι καζανι,εχει μεγαλυτερη διαμετρο σολινα απο την υπολοιπη εξατμηση και ειναι ετσι χοντρο γιατι σε αυτο το σημειο αναπτισοντε μεγαλες θερμοκρασιες,σκεψου οτι εσωτερικα ειναι καπου Φ63 εξωτερικα Φ80 περιπου.
εγω θα σου ελεγα να μην το πειραξεις καθολου και να φτιαξεις εξατμηση απο καταλυτη και πισω..
αν επιμενεις ομως να το αλλαξεις,θα σε παρακαλεσω να μου το δωσεις γιατι το δικο μου εχει σπασει:mrgreen:
παντως στην περιπτωση σου πιστευω πως θα βοηθουσε καπως την κατασταση ενα ελαφρομενο βολαν:wink:

Η μαμα εξατμιση του TS ειναι πολυ καλη σαν πρωην ιδιοκτητης TS και λογο δουλειας εχω δοκιμασει και φ60 και φ55 και ελευθερους καταλυτες και κατεληξα στο εξης συμπερασμα.Ροικη στο χταποδι μαμα εξατμιση με ελευθερο καταλυτη δινουν το καλυτερο αποτελεσμα ολα τα αλλα ειναι ψυχολογικα...Οποτε σαν αποψη μου ειναι οτι το συγκεκριμενο μοτερ θελει backpresure για να βγαλει την δυναμη του και οχι απλα να στροφαρει κουφια...
what it means backpresure?:mrgreen:
αυτο με τα ψυχολογικα ειναι μεγαλη κουβεντα και κανουμε πολλες μαλακιες για ψυχολογικους λογους..
παντως και εγω ετσι την ειχα στην εξατμηση στην αρχη αλλα οταν μου εσπασε αυτη η μαλακια το frond pipe,μου την εδωσε και την αλλαξα ολη.

keichi
29-01-11, 15:59
Akis 1 ειπες μια παρα πολυ σοφη κουβεντα στο θεμα ''εξατμιση''...BACKPRESSURE...
Και επειδη με επιασε το φιλοσοφικο ας πουμε δυο κουβεντες περι εξατμισεων για τους φιλους που ενδιαφερονται...
Backpressure ειναι η πιεση που δημιουργειται στην εξαγωγη κατα την κινηση των καυσαεριων...ΠΡΕΠΕΙ να υπαρχει backpressure σε μια εξατμιση...Δεν πρεπει να ειναι ελευθερη...Ο λογος που πρεπει να υπαρχει backpressure ειναι οτι οταν υπαρχει πιεση τα καυσαερια εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα(λογω στενης διατομης) και επειδη εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα η αδρανεια των καυσαεριων του κυλινδρου που κανει εξαγωγη αναρροφα τα καυσαερια του αλλου κυλινδρου που εχει μενει για λιγο η βαλβιδα εξαγωγης του ανοικτη με αποτελεσμα να τον ''ξεπλενει'' και να τον προετοιμαζει για καλυτερη πληρωση με περισσοτερο μιγμα!!!! Το θεμα ''εξατμιση'' σε ενα αυτοκινητο ειναι επιστημη ολοκληρη...Ρευστομηχανικη...Αυτος ειναι ο λογος που οταν απελευθερωνουμε την εξατμιση σ ενα αυτοκινητο τοτε στο 95% των περιπτωσεων ο κινητηρας ΚΟΒΕΙ...Ειναι παααααρα πολυ δυσκολο να φτιαχτει μια εξατμιση που να αποδιδει καλυτερα απ την εργοστασιακη...Αυτος ειναι και ο λογος που το υπολοιπο 5% των εξατμισεων που πραγματικα αποδιδουν καλυτερα απ την εργοστασιακη ειναι ΥΠΕΡΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ...Υπαρχουν πολυ ''λεπτες'' ισορροπιες στο θεμα εξατμιση...

SolidSnake
29-01-11, 16:12
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση σε όσους ξέρουν.
Οι corolla TS facelift σε σχέση με τις profacelift έχουν βελτιώσεις και αν ναι πού και τί είδους?
Εγώ πχ ξέρω ότι οι profacelift είχαν θέμα με τα liftbolts (λύθηκε στις facelift) και την τρόμπα λαδιού (μερικές φορές έσπαγε).
Φρένα έχουν διαφορετικά?
Θέλω να πω δηλαδή πέρα από την διαφορετικά εμφάνιση μέσα και έξω πού αλλού υπάρχουν διαφορές (σε κινητήρα και ανάρτηση-φρένα)?
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

εχει συζητηθει το θεμα. διαφορες pro/ face lift. κανε ενα search και θα το βρεις

CTS03
29-01-11, 16:36
Ως προς τι ειναι αθλιοτητα?

Ως προς την υγεία των συνανθρώπων του που δηλητηριάζει ο κάφρος που βγάζει το καταλύτη.

Και τον εαυτό του, γιατι τα δηλητήρια μπαίνουν και στη δική του καμπίνα.

Εγώ πχ ξέρω ότι οι profacelift είχαν θέμα με τα liftbolts (λύθηκε στις facelift) και την τρόμπα λαδιού (μερικές φορές έσπαγε).


Λάθος. Από το 2002 έβαζαν πιο ανθεκτικές βίδες που και αυτές μπορει να φθείρονται ανάλογα με τη χρηση.
Είχαν αλλάξει τις ντιζες ταχυτήτων και στις αναρτήσεις θυμάμαι ότι έγραφαν κατι σαν 2ο μικρό ελατήριο για καλύτερη απόσβεση ανωμαλιών.

neoklis
29-01-11, 18:09
μηπως κανεις λαθος?
δεν νομίζω.

για το σασμάν διάβασε εδώ
http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=9295&page=2
πάντως ρε παιδιά ένα έχω να πώ (αν και το ξανάπα)
από το 2004-2011 που έχω την ts το σασμάν λές και είναι με 0 χιλιόμετρα
ΤΕΛΕΙΟ........................

mpesikos
30-01-11, 15:28
δεν νομίζω.

για το σασμάν διάβασε εδώ
http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=9295&page=2
πάντως ρε παιδιά ένα έχω να πώ (αν και το ξανάπα)
από το 2004-2011 που έχω την ts το σασμάν λές και είναι με 0 χιλιόμετρα
ΤΕΛΕΙΟ........................
ρε συ τα εχω διαβασει αλλα απο οτι εχουν γραψει τα παιδια,το σαζμαν ειναι ιδιο,οι ντιζες εχουν αλλαχθει με πιο κοντες..
τωρα οσον αφορα το δικο μου σασμαν,μονο συχρονιζε οπισθεν δεν εχω αλλαξει:hehe:hehe

mpesikos
30-01-11, 15:39
Αυτος ειναι ο λογος που οταν απελευθερωνουμε την εξατμιση σ ενα αυτοκινητο τοτε στο 95% των περιπτωσεων ο κινητηρας ΚΟΒΕΙ...Ειναι παααααρα πολυ δυσκολο να φτιαχτει μια εξατμιση που να αποδιδει καλυτερα απ την εργοστασιακη...Αυτος ειναι και ο λογος που το υπολοιπο 5% των εξατμισεων που πραγματικα αποδιδουν καλυτερα απ την εργοστασιακη ειναι ΥΠΕΡΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ...Υπαρχουν πολυ ''λεπτες'' ισορροπιες στο θεμα εξατμιση...
ε νομιζω εισαι λιγο λαθος..
οκ δεχομαι οτα μερικα αυτοκινητα εχουν καλη εξατμηση και δεν πρεπει να βαζεις χερι αλλα αυτο υσχιει πιο πολυ στα ατμοσφαιρικα(τουοτα honda πχ)
τα τουρμπο οταν τους αλλαζεις εξατμηση περνουν τα πανω τους..
μην ξενας οτι για λογους ριπων μπορει και να ειναι πνιγμενο με την εργωστασιακη.
τωρα για αυτο που λες για τις επονιμες εξατμησεις,ευτο που εχω καταλαβει εγω ειναι οτι απλα δεν εχουν περιτες κολισεις-κουρμπες.εγω προτιμω παντως μια φτινη φτιαχτη αντιγραφη και ας μου δινει λιγα πιο λιγα απο την επονυμη.
μου μενουν τα χρηματα:mrgreen:

keichi
30-01-11, 17:53
Ημουν λιγο ασαφης στο ποστ οποτε δικο μου το λαθος...Σε ατμοσφαιρικα αναφερομουν και ειδικα στα ts...Αλλα μη νομιζεις, ακομα και στα turbo ειναι πολυ δυσκολη ιστορια...Μπορει με μια ακαταλληλη εξατμιση να δεις μερικα επιπλεον αλογα στο peak της καμπυλης επειδη θα spoolarei το turbo ευκολοτερα αλλα να καταρακωθει σε ολο το υπολοιπο φασμα...

vasilis ts
30-01-11, 18:17
ο μαμα εγκεφαλος δεν περνει γαργαλημα μονο με παραληλο εγκεφαλο μπωρεις να παιξεις. εχω βαλει compressor kit της greddy και ο εξατμησας μου ειπε να βαλουμε 63φ και την εβαλα. στον καραμπελα.