PDA

Επιστροφή στο Forum : απενεργοποιηση ABS


Garazakias
20-01-11, 19:03
καλησπέρα και καλη χρόνια!

προσφατα χρειάστηκε να φρεναρω ενω κινιόμουν με ταχυτητα 100 km/h γιατι μου πεταχτηκε ενα μηχανάκι.
αυτη λοιπον η μαλ*** το ABS (με EBD σου λεει μετα...) αυτοματα ενεργοποιήθηκε και ολα θα γινοντουσαν χαλια αν δεν μου "εκοβε" να τραβιξω χειρόφρενο.


η ασφαλτος ηταν σε καλη κατασταση και στεγνη, τα λαστιχα μου ειναι ολοκαινουργια και τα εχω βαλει τον οκτομβρη 2010

το αυτοκινιτο δεν σταματουσε με τιποτα μεχρι που τραβηξα χειροφρενο και εκει πραγματικα σταματησε (ενω πριν απλος επιβραδυνε σιγα σιγα σιγα με τα λαστιχα να εχουν χασει την προσφυση τους)


τελικα, τον άνθρωπο τον χτύπησα αλλα ελαφρα, εαν δεν τραβουσα χειροφρενο θα τον σκότωνα....


και ρωταω λοιπον, ποια η χρηση αυτης της Μαλ*** ABS αφου δεν κανει ΑΠΟΛΥΤΟΣ τιποτα.
δεν ειναι η πρωτη φορα που το παθενω αυτο με το auris, ουτε ειμαι ο μονος που το λεει ουτε ειναι το πρωτο αυτοκινητο με ABS Που οδηγω. ειμαι εμπειρος οδηγος (οδηγω 9 χρονια, τα 4 επαγγελματικά) και τετοια συμπεριφορά ABS για το που*** πρωτη φορα βλεπω....

ακομη και το smart εχει καλύτερο συστημα ABS.


καποιος μου ειπε πως χρειαζετε για τους νεους οδηγους....τι λες ρε φιλε? εδω, οταν πατας αποτομα το φρενο και πιανει το ABS, το αυτοκίνητο σχεδον παει πιο γρηγορα!!!

τελοσπαντον, για να μην λεμε πολλα.... υπαρχει τροπος να απενεργοποιήσω αυτη τη βλακεια συστημα πριν συμβει τιποτα χειροτερο?

DIM71
20-01-11, 21:56
ναι ειναι ενα συστημα απο τα οποια μου φαινεται οτι μπαινει πιο γρηγορα απο οτι θα επρεπε και εμενα μου εχει κοψει το αιμα μερικες φορες , παει πιο γρηγορα οταν μπαινει , ωρες ωρες κανω και εγω αυτη την σκεψη της απενεργοποιησης νομιζω ειναι απλο βγαζοντας την ασφαλεια δεν ξερω αλλα ετσι νομιζω . πιστευω οτι αν εχεις εξοικειωθει με το αμαξι σταματαει πιο γρηγορα . νομιζω παλια καπου ειχα διαβασει ενα αρθρο για το ABS και το συμβατικο και ειχαν κανει TEST και οντως σταματουσε πιο γρηγορα το απλο βεβαια χρονια πριν εξελιχθει σε 3-4-5 γενια τελος παντων . αλλα συμφωνω μαζι σου οτι μπαινει γρηγορα σου κοβει το αιμα

κωνσταντίνος
21-01-11, 11:37
Και εμένα μου έτυχε φάση που χρειάστηκε να φρενάρω απότομα και ευτυχώς το αμάξι δεν είχε ABS...
Αλλα μου έτυχε φάση σε απότομη στροφή με ψηλόβροχο να με σώσει γιατι εκανα μ...α και σανίδωσα το φρένο ενό δέν έπρεπε.

Προσωπική μου άποψη καλύτερα να είναι ενεργό και να έχουμε την ψυχραιμία να αφήνουμε το πόδι απο το φρένο να κάνουμε το (πάτα-άσε) στο πετάλι. και να τραβάμε και χειρόφρενο γιατι όχι !

Victhor
21-01-11, 14:12
Ρε παιδια μηπως δεν δουλευει καλα το ABS σ'εσας? Θημαμαι οταν ανακαλεσε Toyota αυτοκινητα με προβλημα στο πενταλι,λιγο αργοτερα ανεφερε και αλλο προβλημα στη λειτουργια του ABS.Στο αρθρο πιο κατω λεει για Toyota Prius ομως.:hey

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=14479&catid=3

LISSAS
21-01-11, 14:21
Η κατάσταση επιβαρύνεται όταν, σε φρενάρισμα πανικού, ξεχνάμε να βγάλουμε την ταχύτητα. Λόγω αδράνειας περιστροφής του μοτέρ, σπρώχνει το αυτ/το και επιμηκύνει το φρενάρισμα...
Σε καταβάσεις, καλός είναι ο έλεγχος του αυτ/του με την μηχανή για ελεγχόμενη επιβράδυνση, αλλά όχι σε άμεσο φρενάρισμα!!!!

madvinegar
21-01-11, 14:29
Η κατάσταση επιβαρύνεται όταν, σε φρενάρισμα πανικού, ξεχνάμε να βγάλουμε την ταχύτητα. Λόγω αδράνειας περιστροφής του μοτέρ, σπρώχνει το αυτ/το και επιμηκύνει το φρενάρισμα...


Πατας και αμπραγιαζ ομως...

Εγω τουλαχιστον σε φρεναρισμα πανικου αυτοματα παταω και τα 2 πεταλια (αμπραγιαζ και φρενο).

LISSAS
21-01-11, 14:40
Άλλοι δεν το σκέφτονται ή δεν το ξέρουν...

Victhor
21-01-11, 14:43
Πατας και αμπραγιαζ ομως...

Εγω τουλαχιστον σε φρεναρισμα πανικου αυτοματα παταω και τα 2 πεταλια (αμπραγιαζ και φρενο).

+1 Το ιδιο κανω κ'εγω.

Vasilakos69
21-01-11, 14:44
Πατας και αμπραγιαζ ομως...

Εγω τουλαχιστον σε φρεναρισμα πανικου αυτοματα παταω και τα 2 πεταλια (αμπραγιαζ και φρενο).



Ναι νομίζω πως είναι το πιο σωστό αυτό!Αμπραγιάζ και φρένο μαζί!

LISSAS
21-01-11, 14:45
...σκέφτομαι να βάλω και ένα αλεξίπτωτο πίσω από την πινακίδα...για παν ενδεχόμενο!:crazylol

madvinegar
21-01-11, 14:49
Εσυ με τα αλογα που εχεις και τις ζαντες που φορας πρεπει να αμολάς και άγκυρα πισω... :hehe

agapiou
21-01-11, 14:50
Αν αντί να πατήσουμε απλά συμπλέκτη, και στην ουσία φρενάρουμε με ρελαντί, κατεβάσουμε ταχύτητα, θα φρενάρουμε πιο γρήγορα? Εγώ στα φρεναρίσματα πανικού, όταν δηλαδή έχω αρκετά χιλιόμετρα, επιδιώκω να κατεβάζω κιόλας...

madvinegar
21-01-11, 14:52
Αν εχεις χρονο και ψυχραιμία καλο ειναι και αυτο.
Εδω μιλαμε για φρεναρισμα που σου πεταγεται ενα παπακι ή μια γατα στο 1 μετρο και πλακωνεσαι στα πενταλ άμεσα.

agapiou
21-01-11, 15:02
Και εγώ έτσι ενεργώ. Και τα 2 τα πεντάλ. Απλά αν υπάρχει επαρκείς χρόνος, επιδιώκω να κατεβάσω.

LISSAS
21-01-11, 15:20
Εσυ με τα αλογα που εχεις και τις ζαντες που φορας πρεπει να αμολάς και άγκυρα πισω... :hehe
Zάντες είπαμε...θα κάνω πλιάτσικο στο δικό σου!!!
Anyway, το καλύτερο φρένο ειναι το "μυαλό να μην τρέχεις"...(σπασίκλας!!!)

madvinegar
21-01-11, 15:22
Απο φρενα εχεις βαλει κατι καλυτερο ή να αλλαζω δρομο αλλη φορα αν σε τυχω στο δρομο δίπλα μου?

Marios50
21-01-11, 15:26
Η περιγραφή του πρώτου ποστ νομίζω ότι πρέπει να σταλει αυτούσια στην Toyota,
να καταλάβουν ότι κάτι έχουν κάνει λάθος με το @#$&^~!ABS :hehe
Κανονικά δε θέλει πάτημα το αμπραγιάζ, αλλά εκείνη την ωρα αντιδράς μηχανικά.
Θέλει λίγη εξάσκηση.

LISSAS
21-01-11, 15:27
Απο φρενα εχεις βαλει κατι καλυτερο ή να αλλαζω δρομο αλλη φορα αν σε τυχω στο δρομο δίπλα μου?
τακάκια FERRODO 2500. Τρελή διαφορά σε απόδοση!! Καταρχήν έχει μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής (πάστα που πιάνει σχεδόν όλη την επιφάνεια του τακακίου, σε αντίθεση με το "μαμά")

madvinegar
21-01-11, 16:00
τακάκια FERRODO 2500. Τρελή διαφορά σε απόδοση!! Καταρχήν έχει μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής (πάστα που πιάνει σχεδόν όλη την επιφάνεια του τακακίου, σε αντίθεση με το "μαμά")

Πλακα κανεις... Δλδ το μονο που εχεις κανει ειναι να αλλαξεις τακακια σε μαμα δισκους και δαγκανες...?...:blind

Νικο εισαι επικίνδυνος... Be careful...:yell

κωνσταντίνος
21-01-11, 17:47
Η κατάσταση επιβαρύνεται όταν, σε φρενάρισμα πανικού, ξεχνάμε να βγάλουμε την ταχύτητα. Λόγω αδράνειας περιστροφής του μοτέρ, σπρώχνει το αυτ/το και επιμηκύνει το φρενάρισμα...
Σε καταβάσεις, καλός είναι ο έλεγχος του αυτ/του με την μηχανή για ελεγχόμενη επιβράδυνση, αλλά όχι σε άμεσο φρενάρισμα!!!!


Νομίζω οτι κάνεις λάθος. Δεν έχει σχέση αν φρενάρεις απότομα. Όταν έχεις την μηχανή συμπλεγμένη είναι καλύτερα γιατι για να πατίσεις φρένο αφήνεις το γκάζι και δεν υπερισχύει καμία αδράνεια αλλά κερδίζεις στο φρενάρισμα απο το βάρος της μηχανής το οποίο επεμβένει άμεσα στους τροχούς διαμέσου του σαζμάν.

Με λίγα λόγια τι είναι ποιο εύκολο να περιστρέψεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ;

σκέψου το.

κωνσταντίνος
21-01-11, 17:50
Και εγώ έτσι ενεργώ. Και τα 2 τα πεντάλ. Απλά αν υπάρχει επαρκείς χρόνος, επιδιώκω να κατεβάσω.

Μόνο κατέβασμα αν προλάβεις είναι καλό απλά θα σου φθείρει δίσκο πλατό ποιο γρήγορα αλλα δεν σε ενδιαφέρει γιατι δεν θα το κάνεις συνήθειο. Μόνο σε περίπτωση ανάγκης

κωνσταντίνος
21-01-11, 17:58
Να δώσω και ενα παράδειγμα για το φρενάρισμα με συμπλέκτη.

Είσαι στην εθνική και πάς με 100 με ας πούμε 3η σχέση στο σασμάν, αφήνεις το γκάζι, το αμάξι πος συμπεριφέρετε ; πεύτει αισθητά η ταχύτητα του.

Είσαι στην εθνική και πάς με 100 πάλι με 3η σχέση στο σασμάν αφήνεις το γκάζι και ταυτόχρωνα πατάς συμπλέκτη και βάζεις νεκρά. τι θα γίνει ; μέχρι να σταματίσεις θα έχεις φτάσει καλαμάτα...

Garazakias
21-01-11, 20:46
Η απαντηση απο το τεχνικο τμημα της toyota Ελλας:
(τι λενε ρε? θα μας τρελανουν?)


το συστημα ABS με κατανεμητη πεδισης που διαθετει το ayris ειναι σχεδιασμενο να λειτουργει σωστα σε καλη ποιοτητας οδοστρομα (οχι λακουβες, χαλικια, λασπες, χιονι) γιατι επιρεαζονται οι αισθητηρες και χανετε η προσφυση ενεργοποιοντας το ABS με το παραμικρο.

επισεις το ABS δεν αποτελει ενα συστημα αποτομης και οριστικης επιβραδυνσης οχηματος αλλα ενα συστημα ομαλης επιβραδυνσης με ασφαλεις ελιγμους και ενα συστημα που επιτρεπει την σταθεροποιηση του οχηματος σε περιπτοση πανικου.

αν νομιζετε πως το συστημα ABS δεν λειτουργει σωστα, περαστε απο το service μας ωστε να το ελεγξουμε, επισεις, υπαρχει περιπτωση να χρειαζεστε νεα pads στα δισκοφρενα γιατι σε καποια μοντελα ayris εχουν εντοπιστει ελατωματικα τακακια και δαγκανες....

Ειναι αδυνατον να απενεργοποιηθει το ABS μιας και λειτουργει σε συνεργασια με συμαντικους αισθητιρες του εγκεφαλου, του μετρητη ταχυτητας και του συστηματος κατευθυνσης, εκτος αυτου, ειναι και παρανομο....

τελος, υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να φταινε αλλοι παραγοντες οπως σφαρμενα/ακαταληλα/κακης ποιοτητας ελαστικα, λαθος πιεση αερα στα ελαστικα, λαδια ή αλλα υγρα στο οδοστρωμα, αλλαγη υγρων φρενων κ.α.



με αλλα λογια, οτι και να τους ειπα με εβγαλαν τρελο και μου ειπαν οτι αυτο που τους περιεγραψα συμβενει πρωτη φορα....

υστερα, πριν φυγω, ενας τεχνικος μου ειπε οτι το "καλυτερο" φρεναρισμα ειναι το "σιγα-σιγα μεχρι τερμα" οχι το αποτομο... δλδ, αν μ πεταχτει ενα σκυλι/παιδι θα το κοψω στη μεση και μετα θα αρχισω να φρεναρω....

Garazakias
21-01-11, 20:53
αα να συμπλιρωσω οτι εκανα δοκιμες φρεναρισματος με αλλες μαρκες αυτοκινητου (αυτοκινητα συνεργατων απο τη δουλεια μου) και σχεδον ολες (εκτος του fiat punto και VW polo) τα πηγαν παρα πολυ καλα

οι δοκιμες εγιναν σε βρεγμενο και στεγνο δρομο...

οποτε....εχω απογοητευτει πολυ με αυτο το αυτοκινητο... τι να τους κανεις τους αεροσακους και τα υπολοιπα συστηματα σφαλειας (αμφιβαλω εαν και αυτα δουλευον σωστα) οταν το αυτοκινητο δεν σταματα?

το επομενο αυτοκινητο δεν θα ειναι toyota στα σιγουρα....

madvinegar
21-01-11, 21:27
Παντως το σημαντικο πλεονεκτημα του ABS ειναι οτι εχεις "τιμονι" κατα το φρεναρισμα και σου επιτρεπει να κανεις ελιγμους (για να αποφυγεις καποιο παιδι, σκυλι κτλπ). Ενω χωρις ABS πας φουνταριστος στο αγνωστο.

DIM71
21-01-11, 22:31
Και εμένα μου έτυχε φάση που χρειάστηκε να φρενάρω απότομα και ευτυχώς το αμάξι δεν είχε ABS...
Αλλα μου έτυχε φάση σε απότομη στροφή με ψηλόβροχο να με σώσει γιατι εκανα μ...α και σανίδωσα το φρένο ενό δέν έπρεπε.

Προσωπική μου άποψη καλύτερα να είναι ενεργό και να έχουμε την ψυχραιμία να αφήνουμε το πόδι απο το φρένο να κάνουμε το (πάτα-άσε) στο πετάλι. και να τραβάμε και χειρόφρενο γιατι όχι !εδω με ολο το σεβασμο θα διαφωνησω γιατι απο την στιγμη που θα μπει το ABS το πατα ασε θα επιδεινωσει την κατασταση και επειδη προσφατα μιλουσα με ενα φιλο που οδηγει εταιρικο αμαξι η εταιρια σε ενα προγραμα που εβαλε ολους τους οδηγους της (ασφαλους οδηγησης) μακαρι να το καναν ολες οι εταιριες ναι εδω στην ΕΛΛΑΔΑ εγινε αυτο τους ειπαν οι ειδικοι σε αυτο το προγραμα οτι το ABS ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΣΑΡΟΥΧΙ τους το τονιζανε συνεχεια

COROLLAKIAS MIXALHS
21-01-11, 22:54
Εγω στο δικο μου ηταν το πρωτο πραγμα που εκανα! Εβαλα διακοπτη μεσα και τραβας καλωδιο απο τον αισθητηρα του abs! Σε ηλεκτρολογο να πας ειναι το πιο απλο! Οποτε γουσταρεις το εχεις και οποτε θες το βγαζεις! Απλα εν κινησει μπορεις μονο να το απενεργοποιησεις! Για να το ενεργοποιησεις ξανα πατας το δικοπτη αλλα σβηνεις και ξαναναβεις το αμαξι!

LIAKOYRAS
21-01-11, 23:41
Συγνωμη που θα εκφραστω επιθετικα, αλλα να απενεργοποιεις το ABS ειναι τουλαχιστον χαζομαρα. Η χρηση του ειναι απλη, το τσαρουχωνεις και το κρατας πατημενο.ΤΕΛΟΣ.Αρα στην αντιπροσωπεια για ελεγχο...
ΥΓ. μονο αμα μπουκαρει κανεις σε χωμαοδρομους και το παιζει Tommi Makinnen θα ειχε χρησιμοτητα η απενεργοποιηση.

COROLLAKIAS MIXALHS
22-01-11, 00:44
Μαζι σου φιλε μου! Δεν το εχεις απενεργοποιημενο το abs! Εγω προσωπικα το εβαλα μονο για την τρελη κινηση! Για παραδειγμα εθνικη οδο, σημειωτον, εεε ανθρωπος εισαι μπορει να κοιταξεις και καπου αλλου και να ξεχαστεις! Σε τοσα λιγα χιλιομετρα ευχεσαι να μην το εχεις. Κατα κυριο λογο ομως σωζει απο σβουρες...

tasosg697
22-01-11, 01:24
η αποψη μου ειναι οτι ολα εχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα.. στα πολλα για μενα σωζει.. και με εχει σωσει .. στα λιγα μακαρι να μην υπηρχε.. μακαρι να εφτιαχναν ενα συστημα που να εμπαινε μετα απο καποιοα χιλιομετρα.. τι να πω.. παντως αυτο το πατα ασε στο δικο μου αμαξι δεν παιζει.. οταν το ειχα κανει για να δω γινεται χειροτερα.. τσαρουχια κατεβασματα χειροφρενο και το σταυρο μας.. αφου σταματησουμε.. τωρα για το auris συγνωμη για τους φιλους κατοχους του αλλα για μενα δεν ειναι τοyota.. ειναι κατι αλλο περιεργο.. παντα αποψη μου..

κωνσταντίνος
22-01-11, 22:15
εδω με ολο το σεβασμο θα διαφωνησω γιατι απο την στιγμη που θα μπει το ABS το πατα ασε θα επιδεινωσει την κατασταση και επειδη προσφατα μιλουσα με ενα φιλο που οδηγει εταιρικο αμαξι η εταιρια σε ενα προγραμα που εβαλε ολους τους οδηγους της (ασφαλους οδηγησης) μακαρι να το καναν ολες οι εταιριες ναι εδω στην ΕΛΛΑΔΑ εγινε αυτο τους ειπαν οι ειδικοι σε αυτο το προγραμα οτι το ABS ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΣΑΡΟΥΧΙ τους το τονιζανε συνεχεια


Έχεις δίκιο απλά αυτο το πάτα-άσε που είπα το είπα σαν κάτι που μπορείς να κάνεις για να μήν ενεργοποιηθεί το ABS. απο την στιγμή που το ABS αρχίσει να βαράει τώτε συμφωνώ και εγώ οτι το σανιδώνεις όσο ποιο πολύ μπορείς και κάνεις και τον σταυρό σου !

jason
22-01-11, 22:49
αμα φοβασαι να πατησεις φρενο τι να το κανεις το abs!!!

κωνσταντίνος
23-01-11, 10:54
αμα φοβασαι να πατησεις φρενο τι να το κανεις το abs!!!

Δέν ξέρω αλλα αν αναφέρεσαι σέ αυτο που λέω παραπάνω, δεν έχει σχέση με φόβο απλά με τρόπο ασφαλούς φρεναρίσματος γιατι όπως λέμε αν το σανιδώσεις το φρένο μπαίνει το ABS και δεν σε αφήνει να φρενάρεις γρήγορα.

Κατα κοινή ομολογία το ABS σε ευθεία είναι άχρηστο αλλά σε άλες συνθήκες (πχ, στροφές, βροχή κτλ) σώζει !

Gorillas
23-01-11, 11:08
η αποψη μου ειναι οτι ολα εχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα.. στα πολλα για μενα σωζει.. και με εχει σωσει .. στα λιγα μακαρι να μην υπηρχε.. μακαρι να εφτιαχναν ενα συστημα που να εμπαινε μετα απο καποιοα χιλιομετρα..

Συμφωνώ με αυτά που λες. Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να με σώσει στα πολλά!!!

LIAKOYRAS
23-01-11, 11:50
H αρχη λειτουργιας του ΑΒS ειναι σχετικα απλη και σωτηρια: ενα "ματακι" σε καθε ροδα "διαβαζει" μια οδοντοτη τροχαλια και αν διαπιστωσει οτι τα δοντια περνουν με διαφορετικη συχνοτητα σε σχεση με την αμεσως προηγουμενη κατασταση (χιλιοστα του δευτερολεπτου μιλαμε) τοτε καταλαβαινει οτι ο τροχος μπλοκαρε και ετσι δινεται το σημα να μειωθει αυτοματα η πιεση προκειμενου να επανελθει στην προτερα κατασταση. Ετσι οταν ο τροχος μπλοκαρει παυει η περιστροφη της τροχαλιας αρα παυει να διαβαζει το ματακι αρα μειωνει την πιεση μεχρι να αρχισει να ξαναδιαβαζει...Ουσιαστικα το "ασε πατα" το κανει αυτοματα η κεντρικη μοναδα και ως εκ τουτου (και αν δεν εχει κανεις μας ενσωματωμενο τσιπακι στο ποδι του....) ειναι παντα ΤΑΧΥΤΕΡΟ απο τον οδηγο. Απο το ιδιο ματακι παρεπιπτοντως παιρνει στοιχεια και το antispin (εδω αναποδα καταλαβαινει οτι κατι δεν παει καλα οταν διαβαζει περισσοτερα δοντια απο οσα πρεπει κοβοντας τον κινητηρα), οπως και το ESP (λαμβανοντας ομως και πολλα αλλα δεδομενα).
Η μοναδικη περιπτωση το abs να καθισταται περιττο ειναι οταν κινουμαστε σε χιονι ή χωμα οποτε το μπλοκαρισμα του τροχου δημιουργει ενα μικρο λοφακι μπροστα απο τη ροδα βοηθωντας στο φρεναρισμα, ενω το abs δεν θα αφηνε αυτο το χρησιμο λοφακι...
Εν κατακλειδει το abs ειναι το πιο χρησιμο εργαλειο "αμυνας" μαζι με τις ζωνες που φερει ενα αυτοκινητο, εαν σε καποιους δεν δουλευει σωστα δεν φταιει το abs αλλα το αυτοκινητο...

giorgosvet
23-01-11, 12:58
Ρε παιδια νομίζω οτι οσοι έχουμε Ε12 το abs δουλευει μια χαρα.Δεν ενεργοποιείται για ψίλου πήδημα παρα μόνο σε έντονο και απότομο φρενάρισμα,σε μικρές ταχύτητες (20 χλμ) μαλιστα οι τροχοι μπλοκάρουν(οπως πρέπει) και δεν επεμβαινει.Στο auris δεν ξέρω πόσο ευαίσθητο είναι αλλά αν ο φίλος νομίζει ότι υπάρχει πρόβλημα πρέπει να πάει για έλεγχο και μετά κρίνει!Εγώ πάντος πότε δεν θα το απενεργοποιούσα δεν θα γύριζα 20 χρόνια πίσω!Προς θεου!

Garazakias
23-01-11, 13:13
παιδια ευχαριστω για τις αποψης σας,

φιλε giorgosvet ειχα παει το αυτοκινητο στο service παλιοτερα για αυτο το λογο και μου ειπαν πως ολα δουλευουν τελεια!

Ζητησα να ερθει ενας απο του τεχνικους μαζι μου για να κανουμε 1 δοκιμη και ειπαν πως ειναι περιττο γιατι ο "υπολογιστης" τα βρηκε ολα σωστα 100% και οτι φταινε τα λαστιχα μου που ηταν "φαγωμενα".
τωρα ομως που εχω ολοκαινουργια λαστιχα (τον οκτομβρη τα Αλλαξα)?
τι φταιει?

μαλλον φταιει αυτο το αυτοκινητο γτ με αλλα (αλλες μαρκες) που εκανα δοκιμες δεν ειχα τοσο μεγαλο προβλημα

neoklis
23-01-11, 13:35
Στο abs όλα παίζουν ρόλο!!!!!!!!!!!!!!!!
1) φρένα δισκόπλακες - τακάκια
2) λάστιχα κατάσταση - αέρας
κ.τ.λ
Να πώ την αμαρτία μου είχα μέγαλο πρόβλημα με τα φρένα τις ts σε μικρές και κυρίως μεγάλες ταχύτητες απο τότε που την αγόρασα.

όλα λύθηκαν για να μην μπώ σε ανάλυση όταν έβαλα φρένα
εκεί τελείωσαν ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ

giorgosvet
23-01-11, 14:28
Τι να πω, τότε μόνο αν οδηγήσεις ένα άλλο auris ίσως βγάλεις άκρη ή να απαντήσουν οι κάτοχοι auris επι του θέματος .

giorgosvet
23-01-11, 14:32
Ερώτηση:Τι λάστιχα έβαλες?

neoklis
23-01-11, 20:46
Ερώτηση:Τι λάστιχα έβαλες?
continental (http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1R2ADFA_elGR371&&sa=X&ei=Pmk8TZG4OMSV8QO42PCZCA&sqi=2&ved=0CC0QBSgA&q=continental&spell=1) αν λές για μένα

Garazakias
23-01-11, 21:34
Ερώτηση:Τι λάστιχα έβαλες?


εβαλα τα ιδια που ειχε, continental και απο πιεση αερα εχω τη σωστη που λεει το ταμπελακι στη πορτα οδηγου.

ναι εχεις δικιο. ενας φιλος εχει auris. αυριο κιολας θα παω να το παρω για δοκιμη

tsport192
23-01-11, 22:15
Πέρα από την πίεση αλλά και τη φθορά του ελαστικού μην ξεχνάτε πως παίζει ρόλο και η θερμοκρασία του. Αν το ελαστικό δεν έχει έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, τότε είναι λογικό να μην συμπεριφέρεται σωστά....

madvinegar
23-01-11, 22:51
Οπως παντα σωστος ο Ηλίας...

Gorillas
24-01-11, 09:10
Ρε παιδια νομίζω οτι οσοι έχουμε Ε12 το abs δουλευει μια χαρα.Δεν ενεργοποιείται για ψίλου πήδημα παρα μόνο σε έντονο και απότομο φρενάρισμα,σε μικρές ταχύτητες (20 χλμ) μαλιστα οι τροχοι μπλοκάρουν(οπως πρέπει) και δεν επεμβαινει.

Δουλεύει απλά καλά. Σε μικρές ταχύτητες φυσικά και επεμβαίνει και είναι και ευαίσθητο!

LISSAS
24-01-11, 10:10
Με λίγα λόγια τι είναι ποιο εύκολο να περιστρέψεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ;

σκέψου το.
Να αντιστρέψω το ερώτημα: τι είναι ποιο εύκολο να φρενάρεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ; Φιλικά

LISSAS
24-01-11, 10:33
Πλακα κανεις... Δλδ το μονο που εχεις κανει ειναι να αλλαξεις τακακια σε μαμα δισκους και δαγκανες...?...:blind

Νικο εισαι επικίνδυνος... Be careful...:yell
μην νομίζεις...το φρενάρισμά μου έχει βελτιωθεί αισθητά!
α) έχω βάλει πιο καλά τακάκια
β) ...δεν τρέχω πλέον, λόγω ακριβής βενζίνης!!!!!!:jumpers

Άρα δεν χρειάζομαι τπτ "advanced"!!!

giorgosvet
24-01-11, 12:20
Δουλεύει απλά καλά. Σε μικρές ταχύτητες φυσικά και επεμβαίνει και είναι και ευαίσθητο!

Εγώ δεν έχω διαπιστώσει κατι τέτοιο .Μηπως υπάρχει διαφορετική ρυθμιση σε γιαπωνέζικα και αγγλικά?

madvinegar
24-01-11, 12:23
Μην τον χτυπας εκει που πονάει... :hehe

Gorillas
24-01-11, 12:54
Γιατί να πονάω; Χτές μπήκα σε ένα φιλαράκι μου με γιαπωνέζικο και έτριζε χειρότερα από το δικό μου. Και φορούσε και μαμά ανάρτηση. Χώρια τα προβλήματα που του έβγαλε. Εκκεντροφόρους, ταμπλό(πάνω από το ράδιο), αισθητήρας vvtι.


Δηλαδή εσύ Μιχάλη λες ότι δεν είναι ευαίσθητο το ABS στην 12άρα;

giorgosvet
24-01-11, 13:00
A! αγγλικό είναι του gorillas,παιδιά δεν το ήξερα,η ερώτηση ήταν αυθόρμητη!

corollapatra
24-01-11, 13:52
Γιατί να πονάω; Χτές μπήκα σε ένα φιλαράκι μου με γιαπωνέζικο και έτριζε χειρότερα από το δικό μου. Και φορούσε και μαμά ανάρτηση. Χώρια τα προβλήματα που του έβγαλε. Εκκεντροφόρους, ταμπλό(πάνω από το ράδιο), αισθητήρας vvtι.
Ναι αλλά τα γιαπωνέζικα βαράνε 7άρες, μη ξεχνάμε τα βασικά... Τα λέω καλά Mad; :γλώσσα:

Victhor
24-01-11, 14:30
Κατα ποσο συχνα λειτουργει το ΑBS εξαρταται και απ'τον τροπο οδηγησης του οδηγου,ποσο νευρικος ειναι.Εγω ΠΧ πολυ σπανια νιωθω το ABS,σχεδον παντα φρεναρω χαλαρα.Οποιος τρεχει εννοειται το νιωθει συχνα.

tsport192
24-01-11, 14:41
Να αντιστρέψω το ερώτημα: τι είναι ποιο εύκολο να φρενάρεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ; Φιλικά

Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?

Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....

tsaftsouf20V
24-01-11, 15:11
Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?

Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....

Θα συμφωνησω κ με τους δυο σας γιατι εχετε κ οι 2 δικιο αλλα στα σημεια κ εξηγουμε: Σε ενα αποτομο φρεναρησμα με πατημενο τον συμπλεκτη τα φρενα σταματουν τον ογκο χωρις αλλη βοηθεια. Με τον συμπλεκτη απατητο ομως τοτε νε μεν θεωριτικα βοηθαει κ το μοτερ με το σαζμαν αλλα σε απολυτους χρονους επιβραδυνσης μονο τοτε ειναι επιβαρυσνη στα φρενα. δλδ... σε απλο φρεναρισμα με αρκετη αποσταση φρεναρισματος το μοτερ κοβει κ αυτο μαζι. Σε φρεναρισμα πανικου ομως οπου οι τροχοι απο πχ. 100χαω πεφτουν στα 1-2χαω λογο abs σε 1 δευτερολεπτο τοτε το μοτερ δεν βοηθαει αλλα επιβαρυνει γιατι απλα το μοτερ δεν ριχνει ποτε τοσο γρηγορα τις στροφες του. κ εκτος αυτου κανενα μοτερ δεν μπορει ουτε με 1η ταχητητα να παει με 2χαω ποσο μαλον με 4η η 3η η 5η ταχυτητα στο σαζμαν.ελπιζω να κατανοησατε το σκεπτικο κ να μην σας μπερδεψα περισσοτερο.

LISSAS
24-01-11, 15:20
Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?

Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....
Μιλάμε πάντα για φρενάρισμα πανικού, για άμεση ακινητοποίηση. Όχι για απλή επιβράδυνση (εδώ συμφωνούμε).
1)Καταρχήν, το μοτέρ στροφάρει πχ 3000 rpm και του ζητάμε σε κλάσμα δευτ/του να πάει στο 0!!! = κάποια επιπλέον μέτρα...
2)κάτω από τις 1000 στροφές έχεις ψεκασμό για την διατήρηση του ρελαντί (άρα και κάποια ώθηση).

Μέχρι να πατήσεις συμπλέκτη, να κατεβάσεις (αν κουμπώσει λόγω πανικού), να αφησεις...
Τέλος πάντων, αυτή είναι η γνώμη μου που προέκυψε από εμπειρίες άμεσου φρεναρίσματος και συμβουλή συγγενών επαγγελματιών οδηγών ταξί...
Φιλικά...

Και στην τελική, αν το λύσουμε τώρα το θέμα, στην κοπή πίτας τι θα συζητάμε???

LIAKOYRAS
24-01-11, 16:59
παιδια επειδη εγω δεν θα ειμαι στην πιτα (παει και το φλουρι..) να βοηθησω να ξεμπερδεψουμε καποια πραγματα:
1. Δεν υπαρχει αυτοκινητο που να επιβραδυνει απο τα 100 χλμ σε σταση σε 1 ή2 ή3 sec. Αμα ηταν ετσι θαχαν φυγει τα σωβρακα μας απο το παρμπριζ...
2. Πηγαινοντας με 5η και 100 χλμ και πατωντας τερμα φρενο με ενεργοποιηση του abs (αυτα δεν ειναι λαστιχα ρε παιδια, εχουν βγει τα λινα...) τοτε:
α. με πατημενο το συμπλεκτη το μοτερ γουργουριζει στις 1000 στροφες (λιγο παραπανω απο το κανονικο ρελαντι) και εμεις λεμε το "πατερ ημων"
β. χωρις πατημενο συμπλεκτη και εφοσον το ποδι μας ειναι μονο στο φρενο, τοτε η δυναμη πεδησης ειναι τοσο ισχυρη που πρακτικα οι στροφες του κινητηρα δεν εχουν καμμια επιπτωση. Προσοχη ομως αν στιγμαια μπλοκαρει ο τροχος (πο δεν το γλυτωνεις) πιθανως στο τελος του φρεναρισματος να σβησει και ο κινητηρας.
3. Το φρεναρισμα με κατεβασμα ταχυτητας (η ΚΑΛΥΤΕΡΗ μεθοδος) εχει το εξης πλεονεκτημα: Καταρχην δοκιμαστε στο δρομο σε πορεια με 5 και 100 χλμ να κατεβασετε σε 4 ή 3 χωρις να ακουμπησετε γκαζι...θα δειτε το αμαξι να μπρουμιτιαζει..να κοβει δλδ αποτομα (μην αφησετε τελειως ξερα το συμπλεκτη να μην κανετε και καμμια ζημια...). Αυτο συμβαινει διοτι ενω κινεισαι με την πεταλουδα στα 30% απο την πληρως ανοιγμενη θεση και με 3000 στροφες, ξαφνικα κατεβαζοντας πχ σε 4 παμε στις 3700 (ε δεν θυμαμαι και ακριβως...), αλλα πλεον η πεταλουδα (αφου δεν παταμε γκαζι) ειναι σε ακομα χειροτερη θεση (ας πουμε 10%) πραγμα που σημαινει οτι ο κινητηρας φρεναρει (αφου δεν περναει αερας=δεν περναει καυσιμο) αρα αφου δεν παταμε συμπλεκτη το "κοψιμο" αυτο περναει μεσω του κιβωτιου στους τροχους αρα τους επιβραδυνει...
Συνοψιζοντας σε περιπτωση πανικου το καλυτερο ειναι ΤΕΡΜΑ φρενο, προσευχες και αν μας παει στο μυαλο (ή καλυτερα αν εχουμε πλεον την εμπειρια να το κανουμε αυτοματα) κατεβασμα ταχυτητων (το σημειο που κατεβαζουμε ειναι το σημειο που θα ανεβαζαμε σε επιταχυνση στις 5500 στροφες περιπου).
Ελπιζω να εγινα κατανοητος...ειμαι ψιλοτρελλος το ξερω, αλλα ειχα μεγαλο παθος με αυτα (και σπουδαγμενος στο ΕΜΠ!)

Garazakias
24-01-11, 19:15
καλα ολα αυτα που λετε αλλα εμενα με εσωσε το χειροφρενο γτ αν περιμενα να με σταματησει το ABS....θα ειχαμε κλαματα.....

και Τελικα, ΝΑΙ, τα auris εχουν προβλημα με το ABS τους!
εκανα σημερα δοκιμη με auris φιλου αφου πρωτα τσεκαρα λαστιχα-πιεση και εκανα και ζεσταμα στα ελαστηκα.....

βασικα, ο δρομος ηταν βρεγμενος αλλα η ασφαλτος ηταν καλης ποιοτητας, αλλα αυτο δεν παιζει ρολο.... οδηγουσα με 60km/h και οταν πατησα αποτομα το φρενο ηταν σαν να παταω συμπλεκτη.... ελεος....

κωνσταντίνος
26-01-11, 14:25
Να αντιστρέψω το ερώτημα: τι είναι ποιο εύκολο να φρενάρεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ; Φιλικά

το Δεύτερο σταματάει ποιο εύκολα.
Γιατι λόγω τον τριβών ειδικά μέσα στους κιλίνδρους του μοτέρ καταναλώνετε πολύ μεγάλο ποσώ κινητικής ενέργειας (σε θερμική) το οποίο αν δεν είναι συμπλεγμμένη η μηχανή πρέπει να το ασκήσουν τα τακάκια των φρένων απο την στιγμή που το βάρος του αυτοκινήτου [με η χωρίς σύμπλεξη είναι 250 κιλά (Ε12)]

LISSAS
26-01-11, 14:39
το Δεύτερο σταματάει ποιο εύκολα.
Γιατι λόγω τον τριβών ειδικά μέσα στους κιλίνδρους του μοτέρ καταναλώνετε πολύ μεγάλο ποσώ κινητικής ενέργειας (σε θερμική) το οποίο αν δεν είναι συμπλεγμμένη η μηχανή πρέπει να το ασκήσουν τα τακάκια των φρένων απο την στιγμή που το βάρος του αυτοκινήτου [με η χωρίς σύμπλεξη είναι 250 κιλά (Ε12)]
ξεχνάς ότι λόγω αδράνειας των κινούμενων μερών του συστήματος μηχανής-βολάν-σασμάν η επιβράδύνση στην μονάδα του χρόνου είναι πιο αργή από αυτην των τροχών οι οποίοι συμπαρασύρονται από το εν λόγω σύστημα. Άλλωστε, αυτή είναι και η θεμελιώδης χρησιμότητα του βολάν= α)να παρέχει ομοιομορφία στρέψης και β) αποθηκεύει κινητική ενέργεια από τον κύλινδρο σε χρόνο καύσης-εκτόνωσης, την οποία επιστρέφει-μεταφέρει στους άλλους κυλίνδρους που βρίσκονται σε εισαγωγή-συμπίεση-εξαγωγή.
Ή κάπως έτσι συμβαίνει...

Black Pearl
03-02-11, 05:24
Καταρχας ευχομαι στο φιλο Garazakia να μη του ξανατυχει κατι τετοιο και να ναι καλα το παιδι που χτυπησε.
Σε ολες αυτες τις σελιδες υποθηκαν αρκετα σωστα πραγματα.
Εγω προσωπικα αρχησα να προβληματιζομαι με αυτα που διαβασα απο το φιλο μας περι ABS. Εχω την εντυπωση οτι δουλευει μια χαρα στο αυτοκινητο μου, αν και δεν εχει μπει σε λειτουργια πολλες φορες. Θα επιδιωξω να το τεσταρω καποια στιγμη σε μερος που μπορω να το κανω, για να δω και εντυπωσεις που θα μου αφησει.

Κατα τα αλλα παιδια ο δρομος, μας θελει παντα συγκεντρωμενους σε αυτον και το μυαλο μας πρεπει να ναι παντα καθαρο.
Ενα γατι και ενα σκυλι στο 1 μετρο δε το προλαβαινουμε ουτε και με 30km/h αν πηγαινουμε. Τα υπολοιπα θεωρω οτι τα προλαβαινουμε αν εχουμε σωστες ταχυτητες και παντα το μυαλο μας να στροφαρει πιο πολυ απο το μοτερ μας.
Η προβλεψη οτι "τωρα σε αυτο το στενο ισως μου πεταχτει καποιος" ειναι οτι καλυτερο μπορει να μας συμβαινει, το λεω και ενεργητικη ασφαλεια...καθως περα απο τα φρενα, τα τακακια, τα λαστιχα κτλ, η προβλεψη και το καθαρο μυαλο ξανατονιζω ειναι σημαντικα εφοδια!

Το ABS θεωρω ειναι ενα απιστευτο εργαλειο ασφαλειας για ολους! Οταν λειτουργει σωστα ναι σωζει ζωες. Το ESP και τα υπολοιπα συστηματα μερικους μπορει να τους ξενερωνουν, το ABS οταν λειτουργει σωστα ΠΟΤΕ!

Μην ξεχνατε οτι στους δρομους δε βγαινουν μονο τα καλα παιδια και τα προσεκτικα, αλλα και οι τρελοι που δε χωρεσαν στα τρελαδικα.
Παντα με προσοχη!:hey

vaggosss1
06-02-11, 22:05
να πω και εγω τη γνομη μου. καταρχην συμφωνω με τον LIAKOYRAS.
εχω οδιγησει αυτοκινητα με ABS και χωρις ABS. το ABS, για εναν ασχετο οδηγο ειναι αχρηστο γιατι τα ιδια θα κανει ο οδηγος ειτε εχει ABS ειτε οχι!
εμενα σαν οδηγο κατι δε μου αρεσει στο ABS σε χαμηλες ταχητητες κατο απο 80 χαω, σε στροφες ομος σωζει ζωες αν ειναι καλος οδηγος!

mpriskot
07-02-11, 20:48
ως κάτοχος αουρις, και παλια οδηγώντας αμαξι χωρις abs, και συζητώντας το θεμα σε άλλο φορουμ της τογιοτα, να πω ότι όντως το abs του αουρις είναι πολύ ευαισθητο.


η πλάκα είναι ότι τον πρώτο καιρό που οδηγούσα το αμαξι, εμπαινε για πλακα και κυρίως σε κρύο δρόμο. τώρα μπαίνει πολύ σπάνια.

επίσης, σε φρενάρισμα πανικού, πατάμε τέρμα το φρένο και το κρατάμε πατημένο. τότε δε θα έχουμε τόσο μεγάλο πρόβλημα με το abs.
το πάτα-ασε χρειαζόταν στα πρώτης γενιά συστήματα με abs.

και ναι, κι εμένα μου τη δίνει, αλλά είναι πλέον υποχρεωτικό από την Ε.Ε. σύστημα ασφαλείας (μετά το 2012 θα είναι υποχρεωτικό και το ESP)

giorgosvet
25-03-11, 14:13
Στο site της φαμπιάτου αναφέρει στη δοκιμή του auris για μέτρια φρένα και πολύ ευαίσθητο abs.Λέει χαρακτηριστικά ότι σε σχεση με τη corolla έχει γίνει ένα μεγαλό βήμα πίσω

COROLLAKIAS MIXALHS
25-03-11, 14:45
Και ακομα πιο ευαισθητο το abs με σκληρες αναρτησεις αμα τυχεις σε κανενα σαμαρακι η λακουβα... Βγαλτε φρενα τετραπιστονα για το auris ρεεεε! Μονο η galfer εχει βγαλει απο βελτιωτικες και μονο εξαπιστονα. Γυρω στα 2000! Απορω με τι σκεπτικο εβγαλαν εξαπιστονα ξαι οχι τετραπιστονα για ενα αμαξι αυτων των αλογων! Απορω....