PDA

Επιστροφή στο Forum : GEORGE N. DYNO ΒΟΛΟΣ 21/12/2010


MITSOS
21-12-10, 21:14
Σήμερα το απόγευμα μετρήθηκε στο γνωστό δυναμόμετρο του Βόλου το 20βάλβιδο μαυροκάπακο του φίλου Γιώργου από τη Λάρισα.
Το αυτοκίνητο είναι μια 101 με 4AGE 20V μαυροκάπακο με "ανοιχτή εισαγωγή" (χωανάκια) και με 6άρι σασμάν από LEVIN.
Έγιναν 2 πατήματα, ένα με 4η και ένα με 5η και τα αποτελέσματα που πήραμε ήταν τα παρακάτω.
Στην πρώτη φωτό έχουμε ιπποδύναμη και ροπή στο στρόφαλο με 4η ταχύτητα, στη δεύτερη φωτό ιπποδύναμη και ροπή με 5η ταχύτητα,
στην τρίτη φωτό βλέπουμε ιπποδυνάμεις και ροπές σε στρόφαλο και τροχό με 4η ταχύτητα σε κοινό διάγραμμα και
στην τέταρτη φωτό βλέπουμε ιπποδυνάμεις και ροπές σε στρόφαλο και τροχό με 5η ταχύτητα σε κοινό διάγραμμα.
επίσης έχουμε και ένα μικρό βιντεάκι (ο Γιώργος έχει ένα καλύτερο μιας και τραβούσε το καντράν).

http://www.youtube.com/watch?v=bnRx44pnQug
Τα σχόλια δικά σας.

GEORGE N.
21-12-10, 21:28
Εγω με την σειρα μου θα ηθελα να ευχαριστησω τα παιδια για την παρεα και την συζητηση που καναμε πινοντας καφεδια. Τα νουμερα ειναι αυτα που περιμενα πανω κατω οποτε ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Απο την αλλη θα πρεπει να το δουν και τα παιδια απο Βεροια για την μεγαλη διαφορα του δυναμομετρου του Βολου απο της Βεροιας σε αυτοκινητα με σασμαν 6αρι. Η διαφορα σε εμενα απο 4η και 5η ειμαι της ταξεως των 2-3 hp.

υ.γ Μητσο σε ευχαριστω που εχεις αναλαβει να ανεβασεις τις δυναμομετρησης.

Χρηστος
21-12-10, 22:32
ολα καλα και σημερα στο βολο με 8αρες και πολυ συζητηση γυρω απο το tunning με τον φιλο γιωργο,γιαννη,μιτσο και στελακη,που επιτελους δυναμομετρησε το 20v του,τα αποτελεσματα πολυ καλα με ωραιες και στρωτες καμπυλες ροπης και ιπποδυναμης...keep tunning george!

GEORGE N.
21-12-10, 22:56
Σε ευχαρηστω Χρηστο πραγματικα ηταν ενα απογευμα που πραγματικα γουσταρα και εκτος αυτου ειχαμε μια επικοδομητικη συζητηση για την βελτιωση.

tserkene
21-12-10, 22:59
Εγω με την σειρα μου θα ηθελα να ευχαριστησω τα παιδια για την παρεα και την συζητηση που καναμε πινοντας καφεδια. Τα νουμερα ειναι αυτα που περιμενα πανω κατω οποτε ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Απο την αλλη θα πρεπει να το δουν και τα παιδια απο Βεροια για την μεγαλη διαφορα του δυναμομετρου του Βολου απο της Βεροιας σε αυτοκινητα με σασμαν 6αρι. Η διαφορα σε εμενα απο 4η και 5η ειμαι της ταξεως των 2-3 hp.

υ.γ Μητσο σε ευχαριστω που εχεις αναλαβει να ανεβασεις τις δυναμομετρησης.Υπήρχε ένα θέμα με το δικό μας δυναμόμετρο το οποίο δεν έχω καταλάβει ακόμα. Σε αλλά αυτοκίνητα είχε διαφορά 10-15 αλόγα από 4η σε 5η και στο δικό μου η διαφορά ήταν 2 αλόγα. Ούτε εμένα μου άρεσαν τα νούμερα αλλά τι να κανείς στο περίπου!!!
Pε συ 30 αλόγα από μοτέρ σε στρόφαλο;;;; που σκ@τ@ πάνε τα άτιμα;;; Τάχα έλεγαν ότι έχουν ένα 10-15 %. Τι να πεις….

giannis gt
22-12-10, 00:39
Να μαι και γω!:D
Με τη σειρα μου και γω να πω ενα ΜΠΡΑΒΟ στον Γιωργο που τελικα καταφερε νε ερθει Βολο και ΦΥΣΙΚΑ που εβγαλε δυο πολυ καλα νουμερα ιπποδυναμης και ροπης διχως κομπιασματα και κατσαρωματα!Οι καμπυλες σου Γιωργο ηταν απλα ΤΕΛΕΙΕΣ, σαν τουρμπατο ενα πραμα ρε παιδι μου!:D

Επισης αισθανομαι οτι δικαιωθηκα οσον αφορα σε αυτο που ελεγα πριν καιρο για το DYNO της Βεροιας σχετικα με την διαφορα 4ης και 5ης ταχυτητας οπου οι διαφορες ηταν οπως θα επρεπε αμελητεες και στα πλαισια του στατιστικου λαθους απο μετρηση σε μετρηση δηλαδη 2-3 ιππους και 0,2-0,3 κιλα ροπης!Ετσι λοιπον αυτοι που με κατηγορουσαν ισως οτι δεν ισχυαν αυτα που ελεγα καλα θα κανουν να αλλαξουν γνωμη αλλα και αν καποιος εξακολουθει να το πιστευει μια βολτα απο το Βολιωτικο DYNO θα τους πεισει!(ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!)

Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στον Θοδωρα για τις 2 διαφορετικες μετρησεις με ΔΙΠΛΟ σεταρισμα(μια για καθε σχεση οπως επρεπε) και φυσικα την εκτυπωση των 4 μετρησεων για να δειξουμε και στο φορουμ εμπρακτως αυτα που ΙΣΧΥΟΥΝ!
Οσον αφορα τις μετρησεις υπαρχουν ΞΕΚΑΘΑΡΑ τα μεγιστα νουμερα και σε στροφες ακριβειας της ταξεως της 1 στροφης και σε ροπη και σε ιπποδυναμη καθως και στον ΤΡΟΧΟ δειγμα του σωστου λογισμικου του συγκεκριμενου DYNO και διχως αλχημειες και μαντεψιες για τα ακριβειας νουμερα!

ΥΓ.Τσερκεζε μην σου κανουν εντυπωση τα 30 αλογα απωλειων!Σιγουρα θα μπορουσε να ηταν και λιγοτερα αλλα και πολυ παραπανω!Στο Megane μου εχω 23 αλογα απωλειες στα 113 στροφαλου!

GEORGE N.
22-12-10, 00:46
Σαν να αργησες να παρεις θεση μου φαινεται, αλλα δεν πηραζει.... Μαλλον κατι θα (ετρωγες) εκανες...

MITSOS
22-12-10, 00:50
Άραγε να υπάρχει κανένα κιτάκι υπερκυβισμού για τον 4AGE 16V από τα 1600 στα 2000 κυβικά????
Δεν ξέρω αλλά έτσι ξαφνικά βρε παιδί μου με έπιασε μια ανασφάλεια....
Σα να αισθάνομαι μειωνεκτικά που είμαι 16άρης......
Μήπως να ρωτήσω τον Μακατό αν μπαίνουν στροφαλομπιέλες από τον 3S?
Εεεεε???????????

giannis gt
22-12-10, 00:51
Σαν να αργησες να παρεις θεση μου φαινεται, αλλα δεν πηραζει.... Μαλλον κατι θα (ετρωγες) εκανες...
Ε αφου σου ειπα πηγα με την γυναικα τα 2 μας σε Ισπανικο!Καλο ηταν λιγο ακριβο ,και κατευθειαν σπιτι και σχολιασμο για το POST του Γιωργαρα!:beg:crazylol:shoothim
Α ρε Μητσο ΧΑΚΕΡ κατευθειαν σκαναρισμα και μεσα!:banana
Α!Μην μαρτυρας ακομα τιποτα!Εχω δωσει ιερη υποσχεση!Μην υποτιμουμε και τα 16αρια καλα ειναι αλλα τα διλιτρα ειναι ακομα καλυτερα!:beg:hehe:crazylol

GEORGE N.
22-12-10, 00:56
Ε αφου σου ειπα πηγα με την γυναικα τα 2 μας σε Ισπανικο!Καλο ηταν λιγο ακριβο ,και κατευθειαν σπιτι και σχολιασμο για το POST του Γιωργαρα!:beg:crazylol:shoothim
Α ρε Μητσο ΧΑΚΕΡ κατευθειαν σκαναρισμα και μεσα!:banana
Α!Μην μαρτυρας ακομα τιποτα!Εχω δωσει ιερη υποσχεση!Μην υποτιμουμε και τα 16αρια καλα ειναι αλλα τα διλιτρα ειναι ακομα καλυτερα!:beg:hehe:crazylol



OK υποσχομαι!!!!!:blind:blind:blind:blind:mrgreen:

giannis gt
22-12-10, 01:10
Για την <ΒΟΛΤΑ> με το Punto μου δεν ειπες ΤΙΠΟΤΑ μαλλον δεν σου αρεσε Ε!:D

MITSOS
22-12-10, 01:51
Ε αφου σου ειπα πηγα με την γυναικα τα 2 μας σε Ισπανικο!Καλο ηταν λιγο ακριβο ,και κατευθειαν σπιτι και σχολιασμο για το POST του Γιωργαρα!:beg:crazylol:shoothim
Α ρε Μητσο ΧΑΚΕΡ κατευθειαν σκαναρισμα και μεσα!:banana
Α!Μην μαρτυρας ακομα τιποτα!Εχω δωσει ιερη υποσχεση!Μην υποτιμουμε και τα 16αρια καλα ειναι αλλα τα διλιτρα ειναι ακομα καλυτερα!:beg:hehe:crazylol

εγώ δεν εννόησα τίποτα απλά έχω φοβηθεί με τόσους υπερκυβισμένους που κυκλοφορούνε τριγύρω.

Χρήστο μάλλον προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο τρόπος λειτουργίας στο πρώτο βίντεο είναι ίδιος με αυτόν στο δεύτερο.
Να πιστέψω κάποιον αν μου πει ότι ο 3S πάει καλύτερα από GE τον πιστεύω αλλά να μου πει ότι ένας vvti πάει καλύτερα από GE...με την καμία
υπάρχει ποτέ περίπτωση να δουλέψει έτσι κάποιο υπερκυβισμένο?
πώς με τον κόφτη στις 6500 και τις 7000?

http://www.youtube.com/watch?v=Ot2SJquKar0

δε νομίζω

MITSOS
22-12-10, 01:54
Πες Χρήστο και για το άσπρο γιαπωνεζάκι....
Αμάν μάλλον πρέπει να πάω για ύπνο γιατί άρχισε να με πιάνει κρίση στροφαρίσματος.
...και οξεία σασμανίτιδα!

http://www.youtube.com/watch?v=eKT5PZuF2kw

ooops αυτό μου ξέφυγε, αλλά δείτε το σμήνος προς το τέλος του βίντεο...

http://www.youtube.com/watch?v=F7u-BveJs6s

και τέλος αυτό (από το 1.34)

http://www.youtube.com/watch?v=7WJlWrAjw_A&feature=related

4ΑGE ένας τύπος κινητήρα με πολλή ιστορία!!!

GEORGE N.
22-12-10, 22:14
Σας παραθετω το 1ο βιντεακι με το πρωτο πατημα με 5η.

http://www.youtube.com/watch?v=s4uzksT6wDc

GEORGE N.
22-12-10, 22:43
Και το δευτερο βιντεακι με το 2ο πατημα και 4η.

http://www.youtube.com/watch?v=QC3r3JOhf-M

giannis gt
22-12-10, 22:43
Σας παραθετω το 1ο βιντεακι με το πρωτο πατημα με 5η.

http://www.youtube.com/watch?v=s4uzksT6wDc
Εγραψες την αδιορθωτη Γιωργο στην αρχη του βιντεο!ενταξει οχι 157.8 αλλα 156.1/7385!Οκ εναμιση αλογο απλα για να τα λεμε 100% σωστα!:mrgreen::beg
Το ιδιο και στο δευτερο δε σε προλαβα παλι την αδιορθωτη εβαλες οχι 159.5 αλλα 158.6/7843!

GEORGE N.
22-12-10, 22:53
Οπως τα ειδα απο αυτα που αναιβασε ο Μητσος αυτα εβαλα. Σορι αν εκανα λαθος ετσι τα καταλαβα.

giannis gt
22-12-10, 23:13
Οπως τα ειδα απο αυτα που αναιβασε ο Μητσος αυτα εβαλα. Σορι αν εκανα λαθος ετσι τα καταλαβα.
Ελα ρε τι SORRY ζητας!
Απλα τα δυο πρωτα ειναι ροπη και αλογα ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΗ και τα αλλα δυο που δεν δειχνει ροπη αλλα δυο νουμερα ιπποδυναμης ειναι με την μπλε ο ΤΡΟΧΟΣ και με την κοκκινη η ΑΔΙΟΡΘΩΤΗ!Επισης το 29 διπλα κατω δεξια ειναι οι απωλειες!:wink:

GEORGE N.
22-12-10, 23:26
Πλακα κανω ρε χαμενε αλλα ξεχασα να ρωτησω τι ενοεις διωρθωση..?
Καλα ειναι και αυτα παντος... Θελω κιαλααααααααααααα....

giannis gt
22-12-10, 23:41
Πλακα κανω ρε χαμενε αλλα ξεχασα να ρωτησω τι ενοεις διωρθωση..?
Καλα ειναι και αυτα παντος... Θελω κιαλααααααααααααα....
Κιαλαααααααααααααααααααα?????????????
Το μονο ευκολο!ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΡΑ!!!!!!!!!:beg:beg:beg:beg:beg:ba nana:banana:banana:crazylol:crazylol:shoothim:shoo thim:jumpers:hehe:hehe:hehe:hehe:hehe:hehe

Διορθωση ειναι αυτη που κανει το λογισμικο του DYNO αναλογα με τη βαρομετρικη πιεση ,που προχθες ησουν ατυχος ειχαμε 1016mbar , την εξωτερικη θερμοκρασια καθως και διορθωση κατα DIN που ειναι μια ΑΡΧΗ που εχουν τα λογισμικα των DYNO και κανουν τις διορθωσεις!
Καποιες φορες η διορθωμενη ειναι πανω απο την αδιορθωτη και καποιες αλλες η διορθωμενη ειναι κατω απο την αδιορθωτη!Αναλογως με αυτα που σου ειπα!
Ο ΤΡΟΧΟΣ ομως ειναι πιο στανταρ μετρηση και δυσκολα αλλαζει οποτε καλα ειναι να τον υπολογιζουμε,κυριως σε βελτιωσεις,και ας μας δειχνει καμια 30 αλογα λιγοτερα απο οτι ο στροφαλος!:mrgreen:

Εγω π.χ με 25 αρα στο Punto ειχα 186 αλογα στροφαλο και 171 ΤΡΟΧΟ!Μολις 15 αλογα απωλειες!Ολα τα Punto ειχαν λιγες απωλειες,δεν ξερω γιατι!
Με 28αρα RS τωρα εχω 296 στροφαλο και 265 ΤΡΟΧΟ!31 αλογα απωλειες!Πολυ καλα παλι δηλαδη!
Αρα ενω πηρα 110 αλογα στον στροφαλο στον ΤΡΟΧΟ η στους ΤΡΟΧΟΥΣ να ειμαστε ακριβεις εχω παρει 94 αλογα μολις:roll::ouch!