PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΕΙΡΑΓΜΑ 20V Blacktop


giorgosjapan
18-10-10, 17:06
Γεια σε ολους τους αρρωστους corollακιδες...

Ειμαι κατοχος ενος corolla g6 του 2002 με μετατροπη σε 20v blacktop επειδη στην πολη που ζω δεν υπαρχει καποιος που να κατεχει απο το συγκεκριμενο μοτερ θα ηθελα να με βοηθησετε στο να λυσω το προβλημα της βελτιωσης του αυτοκινητου μου.θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να το ανεβασω ατμοσφαιρικα και αν γινεται να φτασω γυρο στα 200 αλογακια...και ποιο το κοστος?η επομενη λυση ειναι το τουρμπισμα ,ποιο το κοστος ?γνωριζετε καποιον που να ασχολειται με το συγκεκριμενο μοτερ ?

Ευχαριστω προκαταβολικα...!

φιλικα
Αγγελος :shoothim

Levin BZR
18-10-10, 20:13
Φίλε, πήγαινε στο γκαράζ μου και δές τη λίστα που έχω γράψει. Με αυτά, έχω περίπου 145 άλογα στο τροχό, και κάνω 0-400μ από 14'5-15'0 δευτερόλεπτα. Μου έχει κοστίσει μέχρις στιγμής 4000-4500 ευρώ..

Με 3000 ευρώ μπορείς να το κάνεις turbo και να πάρεις διπλάσια-τριπλάσια άλογα. Φτάνει να βρείς κάποιων όπως είπες που να κατεχει από αυτό το κινητήρα.

giorgosjapan
18-10-10, 20:56
Στον στρόφαλο πόσο σου βγάζει?

malliaros
18-10-10, 22:01
Γεια σε ολους τους αρρωστους corollακιδες...

Ειμαι κατοχος ενος corolla g6 του 2002 με μετατροπη σε 20v blacktop επειδη στην πολη που ζω δεν υπαρχει καποιος που να κατεχει απο το συγκεκριμενο μοτερ θα ηθελα να με βοηθησετε στο να λυσω το προβλημα της βελτιωσης του αυτοκινητου μου.θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να το ανεβασω ατμοσφαιρικα και αν γινεται να φτασω γυρο στα 200 αλογακια...και ποιο το κοστος?η επομενη λυση ειναι το τουρμπισμα ,ποιο το κοστος ?γνωριζετε καποιον που να ασχολειται με το συγκεκριμενο μοτερ ?

Ευχαριστω προκαταβολικα...!

φιλικα
Αγγελος :shoothim
λοιπον φιλε μου για να το κανεις περιπου 200 αλογα ατμοσφαιρικα γνωμη μου ειναι η εξης: ξεκιναμε ριζικα, τα πιστονια σου κ οι μπιελες αντεχουν δεν αντεχουν μεχρι τα 200 αλογα, οποτε λεω να αλλαξης πιστονια κ να βαλεις σφυρηλατα για να ανεβασεις κ την συμπιεση π.χ. wisseco 800ευρο με 11,8 συμπιεση κ για μπιελες αμα θελεις να αλλαξης κανενα 700ευρο. θα χρειαστης φλαντζα κεφαλης κατα προτιμησει trd 0.8 περιπου 150ευρο, το ημισετ φλαντζων απο αντιπροσωπια 180ευρο, ελατηρια βαλβιδων 250ευρο toda, εκκεντροφορους toda 1000ευρο ανεξαρτητα βυθησμα κ μοιρες, εγω θα ελεγα για να πας περιπου 200 αλογα 272 με 9,5 εισαγωγης κ 288 με 9,5 εξαγωγης, θα χρειαστης ρυθμιζομενα γραναζια toda 350ευρο, ροικη εξελιξη, αυτα τα λιγα εσωτερικα! εξωτερικα θα χρειαστης μεγαλητερη αντλια βενζινης, πιο μεγαλα μπεκ, κ ελευθερη εισαγωγη! περιφεριακα εαν θες βαζεις χταποδι, μετλικο καταλητη, τελικο ελευθερας κ 60 περιπου σωληνα για τα 200 αλογα περοπου, toda βολαν, ελαφρομενες αλομηνιου τροχαλιες στροφαλου, δυναμου, υδραυλικου τιμονιου. ρυθμιστη πιεσης βενζινας, μπουζοκαλοδια π.χ. trd, μπουζια ιριδιου, αμα θες να πειραξης ρευματα αλλα δεν αξιζει. κ το σημαντικοτερο αγραφος εγκεφαλος για να μπορεσεις να ανεβασεις κ κοφτη κοντα στις 9000 στροφες κ να δουλεψει τελεια κ να προγραμματιστη σωστα στην ελλαδα λιγο δυσκολο να βρεις σωστο μαστορα.... αυτα να υπολογιζεις στην καλητερη καμια 7000ευρο. τωρα για τουρμπισμα ειναι αλλο καπελο κ ειναι πιο απλα τα πραγματα αλλα αμα θες να κανεις καλη δουλεια κ να μην σπασει σε λιγο χρονικο διαστημα πρεπει κ εκει να βαλεις βαθια το χερι στην τσεπη οχι τοσο οσο στην ατμοσφαιρα αλλα δεν συγκρινεται η ατμοσφαιρα με το τουρμπο!

Γιαννης20v
18-10-10, 23:27
αγραφο εχω εγω με προγραμμα για 20ν μαυρο.αν σενδιαφερει...

giannis gt
18-10-10, 23:53
Φιλε malliaros ωραια τα γραφεις για την ατμοσφαιρα αν και τα 200 σε αυτα τα μοτερ ειναι παρα μα παρα πολυ δυσκολα και ειδικα για καθημερινη και βολταδικη χρηση!!!:confused:
Τωρα οσο αφορα την μετατροπη σε TURBO δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ πιο οικονομικο απο οτι η ατμοσφαιρα και αν αρχισω να γραφω ολα τα spec μιας σωστης μετατροπης για πολλα αλογα και αξιοπιστα το ΚΟΣΤΟΣ θα υπερβει την ατμοσφαιρα!Τωρα οτι με απλα πραγματα παιρνεις με την τουρμπινα πολλα αλογα ειναι αληθεια αλλα δεν ειναι παντα ολα τοσο ροδινα!!!Η τεχνογνωσια παντα χρειαζεται!!!Τωρα για την διαφορα turbo vs N/A ειναι ολα θεμα επιλογων , χρησης και το τι θες να κανεις και που θες να φτασεις!!!:cool:

akis308
19-10-10, 10:03
Γεια σε ολους τους αρρωστους corollακιδες...

Ειμαι κατοχος ενος corolla g6 του 2002 με μετατροπη σε 20v blacktop επειδη στην πολη που ζω δεν υπαρχει καποιος που να κατεχει απο το συγκεκριμενο μοτερ θα ηθελα να με βοηθησετε στο να λυσω το προβλημα της βελτιωσης του αυτοκινητου μου.θα ηθελα να μαθω τι μπορω να κανω για να το ανεβασω ατμοσφαιρικα και αν γινεται να φτασω γυρο στα 200 αλογακια...και ποιο το κοστος?η επομενη λυση ειναι το τουρμπισμα ,ποιο το κοστος ?γνωριζετε καποιον που να ασχολειται με το συγκεκριμενο μοτερ ?

Ευχαριστω προκαταβολικα...!

φιλικα
Αγγελος :shoothim

Και για ναχουμε καλο ερώτημα, σε πια πόλη μένεις???

MARMEL
19-10-10, 16:31
ηγουμενιτσα μενει....

Levin BZR
19-10-10, 17:44
Στον στρόφαλο πόσο σου βγάζει?

Φίλε δεν ξέρω.. Λογικά καμιά 170αριά.

Φίλε giannisgt, το 20v γίνεται turbo με σχετικά λίγα χρήματα. Του φοράς μπιέλες και πιστόνια από 4ΑGZE AE92 ή 4AGZE AE101, φλάντζα κεφαλής ψηλότερη από την μαμά για να ρίξεις κι αλλό το compression, παίρνεις ενα καλό turbo από επόνημη εταιρία για καμια 300 άλογα, κάνεις χειροποίειτο χταπόδι και χειροποίειτο πίσω intake manifold, ένα καλό ιντερκούλερ και σωλήνες, ένα ψυγείο λαδιού με το κατάλληλο κιτ, μπεκ και ενα εγκέφαλο να κάνεις σωστες ρυθμίσεις. Με 3500-4000 ευρώ σε βλέπω κομπλέ:jumpers

υ.γ:εκτός αν πετύχεις το turbo kit της Blitz που κοστίζει γύρω στα 5500 ευρώ και είναι bolt on.;-)

2579
19-10-10, 18:28
η βαζεις ενα 3sgte που εβαλε ο μαρμελ με κανενα 5ρο το πολυ και εισαι 260 με το καλημερα το σκιζεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ και πας για υπνο ησυχος.
δεν αξιζει να το φτιαξεις πιστεψεμε εχω ριξει και γω αρκετα λεφτα αλλα δεν αξιζει στο λεω με σιγουρια.-

akis308
20-10-10, 15:15
Φτιάξε σασμαν....
Το μοτέρ είναι καλό όπως είναι.
Ετσι και αλλιώς δεν εχει υπόβαθρο για πολλά παραπάνω.
Με τις συμβατικες λύσεις δεν πας πάνω από πραγματικα 200 άλογα, αμα αρχίσουν τα ξηρα καρτερ κλπ, αλλάζει, αλλά απογειώνεται και το κόστος.
Ενδεικτικά, μόνο η τρόμπα λαδιού μου στοίχισε 600 ευρώ (μεταχειρισμενη), ενώ το καζανι του λαδιου πωλείται καινουργιο 200 λίρες....

Χρηστος
20-10-10, 17:23
Φτιάξε σασμαν....
Το μοτέρ είναι καλό όπως είναι.
Ετσι και αλλιώς δεν εχει υπόβαθρο για πολλά παραπάνω.
Με τις συμβατικες λύσεις δεν πας πάνω από πραγματικα 200 άλογα, αμα αρχίσουν τα ξηρα καρτερ κλπ, αλλάζει, αλλά απογειώνεται και το κόστος.
Ενδεικτικά, μόνο η τρόμπα λαδιού μου στοίχισε 600 ευρώ (μεταχειρισμενη), ενώ το καζανι του λαδιου πωλείται καινουργιο 200 λίρες....

γιατι ρε αχιλλεα λιγα ειναι 200 ατμοσφαιρα απο 1600?απο σασμαν πoιο να φτιαξει το 5αρι ή το 6αρι και με τι γραναζια?δωσε ρε συ τιποτα πληροφοριες να γυρισουμε τα χρονομετρα στις σερρες του χρονου!

οσο αφορα για ξηρα καρτερ και αλλες αντλιες λαδιου κτλ,για τι αλογα μιλας πανω απο 250 ατμοσφαιρα?

GEORGE N.
20-10-10, 17:30
γιατι ρε αχιλλεα λιγα ειναι 200 ατμοσφαιρα απο 1600?απο σασμαν πιο να φτιαξει το 5αρι ή το 6αρι και με τι γραναζια?δωσε ρε συ τιποτα πληροφοριες να γυρισουμε τα χρονομετρα στις σερρες του χρονου!

Συνφωνω απολυτα. Φιλε μου δεν πιστεω πως υπαρχει κανενας που θα πει οτι τα 200αλογατα απο ενα 1600αρι ειναι λιγα.. Αν θελεις περισοτερα βαλε ενα σαλιγκαρο πανω και θα φτασεις τα 300hp λιγα?????????? Δεν νομιζω. Παντος επιδει εδω και ενα χρονο το εχω, για να το λιωνω κυριος σε πιστες πραγματικα ειναι ενα απο τα καλυτερα μοτερ που εβγαλε η Τουοτα και εχει πολλες δυνατοτητες.......:shoothim

giannis gt
20-10-10, 23:52
Τα 200 ειναι πολλα οντως για 1600!:DΑλλα αν υπαρχει καποιος εδω Ελλαδα που το εχει φτασει (ΟΧΙ ΙΑΠΩΝΙΑ Ε!) ας μας το πει να ερθουμε να το καμαρωσουμε απο κοντα!!!:pΥΠΑΡΧΕΙ ομως?:confused:Γιατι καλα να υπολογιζουμε τα αλογα στο περιπου αλλα αυτα τα καναμε πριν 15 χρονια που ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ειχαν μονο οι εταιριες!:rolleyes:Τωρα ρε παιδια που βρισκεις τουλαχιστον ΕΝΑ σε καθε πολη ας σταματησουμε να υπολογιζουμε!:DΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ τα δυναμομετρα!:rolleyes:Δεν παθαινει τιποτα ο κινητηρας!:eek:Δεν ειναι θεμα νουμερου αλλα λειτουργιας και καμπυλης!:)

ddeus2003
21-10-10, 12:22
φιλε levin δεν γινεται να φορεσεις στο 20v πιστονια απο 4agze γιατι ειναι 16v οποτε εχει 4 τσεπακια στα πιστονια αντι για 5. Εχω την εντυπωση πως ουτε οι μπιελες κανουν.


Επισης μιας και δεν αναφερεται καπου παραπανω καλο θα ηταν με σφηριλατα
το αμαξι να παει σε ρεκτιφιε για να μην εχεις θεμα με το πιστονι να σκαμπιλαει μεσα στον κυλινδρο.

PANAGIOTARAS
21-10-10, 17:06
παιδια μεχρι 200-220hp φτανει οχι με απλο τροπο ομως. προηγουμενο μελος του corollaclub και χαιδαριωτης (απο την περιοχη μου) ειχε ενα μοτερ 4age 20v στην καροτσα που εχω τωρα ελεγε πως ηταν 240hp με χαρτια και video απο δυναμομετρησεις. δεν θυμαμαι πλεον πως τον ελεγαν στο ονομα. παντως οταν καθομασταν καβαλας και σχιστο οταν το πετυχεναμε αραια και που στον δρομο ηταν τρομος πολυ γρηγορο αυτοκινητο στροφαριζε 9800rpm και πιλοτος οδηγος απο οτι λεγεται. αλλα εμεις δεν πιανομαστε σε αυτον, δεν εχουν ολοι τη τυχη να στελνουν μοτερ στην trd για βελτιωση. παντως εγω φιλε μου σου συνηστω τουρμπισμα και να κρατησεις το τετραπεταλουδο ο μαστορας μου κανει λογο για τουρμπισμα 20v blacktop να δουλευει μεχρι 1,8 bar με αγραφο 400+hp. οσο για σασμαν επειδη ειχα προβλημα πριν κανα 2μηνο ηταν να το αλλαξω και να βαλω 5ταχυτο σασμαν απο 4efe με αλλαγμενη χελωνα αλλα ο μαστορας μου τραβαγε τα μαλλια του μου ειπε πως θα ειναι πολυ κοντο θα εχει τρελα μπαμ αλλα καποια στιγμη το μοτερ θα κανει μπαμ

MARMEL
22-10-10, 00:00
δωσε ρε συ τιποτα πληροφοριες να γυρισουμε τα χρονομετρα στις σερρες του χρονου!


χρηστο εχει συνταγη για γραναζωμα ο συντεκνος αλλα την κρατα μυστικο...

το καλοκαιρι που θα παω κρητη θα μου την πει..

παντως ειναι ακριβη...

Χρηστος
22-10-10, 01:00
χρηστο εχει συνταγη για γραναζωμα ο συντεκνος αλλα την κρατα μυστικο...

το καλοκαιρι που θα παω κρητη θα μου την πει..

παντως ειναι ακριβη...

ποσο ακριβη?ολα αγοραζονται....σημερα!!!

MARMEL
22-10-10, 01:18
ask him....

dimosR
22-10-10, 14:44
φιλε. σκεψου idea να το τουρμπισεις (τον 20v) και δεν θα χασεις!!!!
αυτο εχω κανει και εγω.
πρεπει να βρεις ενα καλο μαστορα που να ειναι γνωστης
σε αυτο που θες να κανεις!!!

akis308
22-10-10, 14:56
Αλλη η χαρη του χοχλιου και αλλη της πολυπεταλουδας.......

MARMEL
22-10-10, 20:43
χμ....
χοχλιοι.....!!!!

dimosR
22-10-10, 20:46
χοχλιοι:?: :?: :?: :?: :?:τι ειναι αυτο ρε συ πανο???
:jumpers :lol: :jumpers :lol:

MARMEL
22-10-10, 20:50
οτι πιο νοστιμο στην κρητη....

akis308
22-10-10, 20:53
Μπουμπουριστοι.....

dimosR
22-10-10, 21:00
ναι ναι με κατσιμπουλες!!!!!

dimosR
22-10-10, 21:14
να ενα τουμπανο μαυροκαπακο με σαλιγκαρο!!!:beg :beg

giannis gt
25-10-10, 15:20
να ενα τουμπανο μαυροκαπακο με σαλιγκαρο!!!:beg :beg
Ωραια δουλεια εχετε κανει!Ποσο εχετε βγαλει απο αυτο το μοτερ?
Τουρμπινα και τα μυαλα στους κοφτες , φιλε Χρηστο!:fierydevil

Χρηστος
25-10-10, 16:02
Ωραια δουλεια εχετε κανει!Ποσο εχετε βγαλει απο αυτο το μοτερ?
Τουρμπινα και τα μυαλα στους κοφτες , φιλε Χρηστο!:fierydevil

το τουρμπατο που θα επαιρνα εγω θα ηταν μονο αν στροφαρε 10000+rpm φιλε ιωαννη!!!

Levin BZR
25-10-10, 16:03
φιλε levin δεν γινεται να φορεσεις στο 20v πιστονια απο 4agze γιατι ειναι 16v οποτε εχει 4 τσεπακια στα πιστονια αντι για 5. Εχω την εντυπωση πως ουτε οι μπιελες κανουν.


Επισης μιας και δεν αναφερεται καπου παραπανω καλο θα ηταν με σφηριλατα
το αμαξι να παει σε ρεκτιφιε για να μην εχεις θεμα με το πιστονι να σκαμπιλαει μεσα στον κυλινδρο.

Φίλε, αυτό που λέω γίνεται, και ήδη έχει γίνει! Τα πιστόνια απο τον 16v είναι πιο χαμηλά από του 20v κ σε συνδιασμό με τον ψηλότερη φλάντζα κεφαλής δεν θα έχει κανένα πρόβλημα!

Αυτό το μοτερ, δουλεύει με αυτα τα πιστόνια/μπιέλες:
http://img213.imageshack.us/img213/9717/imgp1973.jpg