PDA

Επιστροφή στο Forum : Καλύτερο μοτέρ Corolla?


παντελης 20v
24-08-10, 16:20
Beams,20v silver,20V black top,4AGZE,4AGE,EP91,EP81,:fierydevilTo GT4 πάμε αλλού.Να δούμε ψήφους...:jumpers

madvinegar
24-08-10, 16:23
Ξέχασες το υπερκυβισμένο! :D

Παντως ψηφιζω gt4!

PANOS SPEED
24-08-10, 16:52
4E-FE!!!!!!!!!!!!!!!!!+4E-FTE!!!!!! R

GEORGE N.
24-08-10, 17:15
Αν θελεις πολυ πολυ δυναμη gt4
Tωρα αν ψαχνεις για συγκινυσεις 4age20v blacktop......

TARZAN
24-08-10, 18:10
Όλα.Το καθένα μπορεί να είναι το καλύτερο για την δουλειά που το θές.Πχ θες κόντρες, βάζεις gt4 ή 4agte θές κάτι ποιό βολτάδικο για καθημερινή χρήση βάζεις κάποιο 4age η υπερκυβισμένο όπως είπαν.Όλα καλά είναι

jason
24-08-10, 18:18
4AGZE...:shoothim :shoothim :shoothim

panagiotisfx
24-08-10, 18:44
Ξέχασες το υπερκυβισμένο! :D

Παντως ψηφιζω gt4!

Σωστοοοοοος!!!!!!

sotoskap
24-08-10, 20:02
...EP91,EP81...

Σημείωση : Αυτά είναι τύποι αυτοκινήτου και όχι τύποι μοτέρ!!

Japanese
24-08-10, 22:03
:fierydevil Όλα! :fierydevil Japan 4TW!!!

nikos carina
24-08-10, 22:33
beams δαγκωτο ρε φιλε 2lt και κανεις τα παντα πιο ανετα

makatos3sgte
25-08-10, 09:18
Για καθε μερα και βολτες ΣΤ-215 για κοντρες και αγωνες ΣΤ-205

Nikos
25-08-10, 09:46
Για καθε μερα και βολτες ΣΤ-215 για κοντρες και αγωνες ΣΤ-205
Ποιά η διαφορά μεταξύ αυτών των 2 μοτέρ ως προς την χρηστικότητα μιας και τα διαφοροποίησες ?

GMASTER6
25-08-10, 12:09
beams δαγκωτο ρε φιλε 2lt και κανεις τα παντα πιο ανετα
+1 ετσι 2λιτρο ατμοσφαιρα με 200+ αλογα,δεν εχει το ξεσπασμα του τουρμπατου αλλα ειναι πολυ καλυτερο για στροφιλικια λογω γραμμικοτητας και δεν υστερει και πολυ σε δυναμη!!!

tasos 4age 2v
25-08-10, 19:54
Για ατμοσφαιρα 4AGE 20V silvertop υπερκυβισμενο και παει λεγωντας απο υπερτροφδοτουμενο το μοτερ του lexus IS200

KOSTAS_KE35
25-08-10, 20:41
εγω λεω 4age 16v εκεντροφορια και τετραπεταλουδο καυ....α:twisted:

NikiforosGT
26-08-10, 09:11
Καταρχήν πιστεύω αυτό το θέμα θα έπρεπε να είναι στα γενικά θέματα και όχι εδώ, αφού μιλάμε γενικά για όλα τα μοτερ και στην ουσία ψηφίζουμε το καλύτερο κατά την γνώμη μας. Εγώ λοιπόν προτιμώ το κλασικό, γνωστό και οικονομικότερο 4E-FTE, και ο λόγος εκτός ότι αυτό είχα από πριν στο starlet GT και τώρα και στην ΕΕ111, είναι ότι 1ον δεν θέλει δήλωμα αφού είναι 1300 και ίδια κυβικά, είναι οικονομικότερο στην κατανάλωση (το έχω και σχεδόν μαμά), βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά και φτηνότερα, μερικά κάνουν και από το 4E-FE, και είναι και η φτηνότερη μετατροπή. Ομως δεν υπάρχει γενικά κανένα να είναι καλύτερο από το άλλο πιστεύω, γιατί είναι ανάλογα τι θέλει ο καθένας και τι προτιμάει! έτσι εγώ δεν μπορώ χωρίς turbo, άλλος προτιμάει κομπρέσορα (4Α-GZE), άλλος 20V και τα φοβερά τετραπετάλουδα με τον πραγματικά φοβερό ήχο λες και είναι μηχανή street! (4A-GE) και άλλοι το πολύ γνωστό και δυνατότερο των όλων 3S-GTE που είναι πολλές οι φορες που γνωστά αμάξια με αυτά τα μοτερ έσκιζαν τα μαμα τουλάχιστον subaru και EVO! πάντως χτες στην Εύβοια (κεντρική) έκανα 350χλμ ξεκινώντας από τα Νέα Στυρα και φτάνοντας Κύμη και Χιλιαδού και μέσα από διάφορα χωριά και τρελές διαδρομές κάτω από τις βουνοκορφές σε υψόμετρα άνω των 1000μ φτάσαμε Χαλκίδα και μετά από Καπαδρίτι πίσω στον Μαραθώνα, πραγματικά ο 4E-FTE έδωσε ρεστα αφού πέρασα και από την γνωστή ανάβαση Κύμης με τις 52 στροφές! και δεν υπήρξε ουτε μια στιγμή να με κρεμάσει! και με 3 άτομα μέσα στο αμάξι. 4E-FTE rulez λοιπόν! και με γεμάτο ρεζερβουαρ ο δείκτης πήγε στην μέση! νομίζω πολύ καλά!

makatos3sgte
26-08-10, 09:22
Ποιά η διαφορά μεταξύ αυτών των 2 μοτέρ ως προς την χρηστικότητα μιας και τα διαφοροποίησες ?
Το 215 σε μαμα μορφη ειναι πιο γραμηκο και πιο οικονομηκο σε καυσιμα Το 205 εχει πιο πολλα καυσιμα αλλα βρεισκης πιο πολλα αφτερμαρκετ προιοντα για βελτειωση

TOLIS EE80
29-08-10, 10:03
Μηπως το τοπικ εχει γραφτει σε λαθος subforum?