PDA

Επιστροφή στο Forum : Πίεση ελαστικών


ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ
13-05-10, 07:58
Καλημέρα ,
Άλλαξα ελαστικά στο t sport μου σε 205/50/16R , continental sport contact 2 . Ήξερα ότι η σωστή πίεση είναι 32 , αλλά από το μαγαζί που τα πήρα μου είπαν να βάζω 36 .
Εσείς τι βάζετε? Τί είναι το σωστό τελικά?

GMASTER6
13-05-10, 08:07
Καλημέρα ,
Άλλαξα ελαστικά στο t sport μου σε 205/50/16R , continental sport contact 2 . Ήξερα ότι η σωστή πίεση είναι 32 , αλλά από το μαγαζί που τα πήρα μου είπαν να βάζω 36 .
Εσείς τι βάζετε? Τί είναι το σωστό τελικά?
γενικα ισχυει οσο μικροτερο προφιλ ελαστικου τοσο μεγαλυτερη πιεση στα ελαστικα...βεβαια οι πιεσεις ειναι ενα μεγαλο θεμα που λιγοι καθονται να ασχοληθουν και να βρουν την ιδανικη με βαση τις οδηγικες τους συνηθεις και την συμπεριφορα του αυτοκινητου και ναι μονο με αλλαγη στις πιεσεις μπορεις να αλλαξεις την συμπεριφορα του αυτοκινητου σου περισσοτερο-λιγοτερο υποστροφικο,υπερστροφικο...εγω φιλε μου θα σου προτεινα να ξεκινησεις απο 36 και να αρχισεις να κατεβαινεις και να δεις σε ποιες πιεσεις νιωθεις πιο εξοικειωμενος με το αμαξι σου...

ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ
13-05-10, 08:15
Ευχαριστώ πολύ για τη πληροφορία . Θα κάνω αυτή τη δοκιμή ,διότι όταν το παρατηρώ παρκαρισμένο , φαίνεται τα μπροστινά να τους λείπει αέρας .

vnb
13-05-10, 08:22
Καλα ειναι εκει ... και σωστα λεει ο GMASTER6 ...
Τη φορουσα σε προηγουμενο αυτοκινητο και εβαζα 34-36 και εγω ..αφου κατεστρεψα την πρωτη τετραδα με 30-32

{{Γενικα εχει παρατηρηθει οτι σε υποπιεση η φθορα ειναι στα εξωτερικα σημεια του ελαστικου και με υπερπιεση η φθορα ειναι στο κεντρικο μερος του πελματος του ελαστικου... }}

GMASTER6
13-05-10, 08:46
και κατι αλλο...επειδη τα μπροστοκινητα ως επι το πλειστων ειναι μπροστοβαρα στα μπροστα ελαστικα ασκειται μεγαλυτερη πιεση συνηθως 20%(γιαυτο και ειχες την εντυπωση οτι τα μπροστα ελαστικα σου φαινονταν ξεφουσκωτα ;) )...οποτε καλο θα ειναι ο μπροστα αξονας να εχει περισσοτερη πιεση απο τον πισω αν θελετε να εχετε ουδετερη συμπεριφορα

TmNemesis
13-05-10, 11:39
Καλημέρα ,
Άλλαξα ελαστικά στο t sport μου σε 205/50/16R , continental sport contact 2 . Ήξερα ότι η σωστή πίεση είναι 32 , αλλά από το μαγαζί που τα πήρα μου είπαν να βάζω 36 .
Εσείς τι βάζετε? Τί είναι το σωστό τελικά?

Απ'ότι είδα είναι τα πρώτα σου ποστ στο φόρουμ,καλώς ήρθες.
Πες μας,σε παρακαλώ,τι διάσταση είχες πριν(την ''μαμά''??),τι μάρκα ελαστικά έβαλες και σε τι τιμή???
Αν άλλαξες διάσταση,αφού κάνεις κάποια km πες μας και τι συμπεριφορά έχουν σε σχέση με πριν,αν σε ικανοποιούν.
Thanks.

ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ
13-05-10, 13:37
Είμαι καιρό μέλος,αλλά πρώτη φορά στο forum .Έχω το facelift μοντέλο από τον Ιούλιο του 2004 .Από τη μάνα του είχε τα michelin pilot primacy, αλλά στα τρία χρόνια που τα άλλαξα ( 30000 χιλιόμετρα ), είχαν αρκετή φθορά .Στη συνάχεια έβαλα το michelin pilot exalto2 σε 205/50/16R , σαφώς πιο ανθεκτικά και καλύτερα σε όλους τους τομείς .Τα έιχα βάλει το 2007 στα 580 ευρώ .Τα continental sport contact 2 σε 205/50/16R ,τα έβαλα στα 600 ευρώ με τοποθέτηση .Έχω κάνει 200 χιλιόμετρα . Φαίνονται εξίσου μαλακά με τα michelin και οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές .
Πήγα σε αυτά διότι τα michelin pilot sport βγαίνουν από 17άρα ζάντα και πάνω και τα exalto2 ήταν άγνωστο πότε θα έρθουν , καθώς η διάσταση αυτή δεν είναι εμπορική μου είπαν .

TmNemesis
13-05-10, 16:01
Είμαι καιρό μέλος,αλλά πρώτη φορά στο forum .Έχω το facelift μοντέλο από τον Ιούλιο του 2004 .Από τη μάνα του είχε τα michelin pilot primacy, αλλά στα τρία χρόνια που τα άλλαξα ( 30000 χιλιόμετρα ), είχαν αρκετή φθορά .Στη συνάχεια έβαλα το michelin pilot exalto2 σε 205/50/16R , σαφώς πιο ανθεκτικά και καλύτερα σε όλους τους τομείς .Τα έιχα βάλει το 2007 στα 580 ευρώ .Τα continental sport contact 2 σε 205/50/16R ,τα έβαλα στα 600 ευρώ με τοποθέτηση .Έχω κάνει 200 χιλιόμετρα . Φαίνονται εξίσου μαλακά με τα michelin και οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές .
Πήγα σε αυτά διότι τα michelin pilot sport βγαίνουν από 17άρα ζάντα και πάνω και τα exalto2 ήταν άγνωστο πότε θα έρθουν , καθώς η διάσταση αυτή δεν είναι εμπορική μου είπαν .

Thanks!!! :)

karagianakis jim
14-05-10, 17:10
Και εγω τα ιδια εβαλα πριν δυο μινες αλλα δεν το νιοθω σταθερο το αυτοκινιτο γλιστρανε πολυ. στα φαναρια αγαναχταω να ξεκινησω. τι λετε να φταιει? (εχουν αζοτο)

agapiou
14-05-10, 23:44
Μήπως αργούν να ζεσταθούν? Ή οι δρόμοι είναι ψιλό γυαλιστεροί?

CTS03
15-05-10, 00:18
Δεν έχει και πολύ νόημα τι αριθμό πίεσης θα σου πει κάποιος, κατ' αρχας τα μετρητικα στα βενζινάδικα έχουν αποκλίσεις των 2psi. Επίσης κανει διαφορα 1-2psi αν ειναι ζεστα τα λαστιχα ή αν κάποια πλευρα την βαρούσε ο ήλιος!
Να βρεις ενα βενζιναδικο με ένα σοβαρο όργανο και κομπρέσσορα που δεν βγαζει νερο και να πηγαινεις με κρυα λαστιχα και χωρις να τα έχει βαρέσει ο ήλιος για να ΄χεις ένα τροπο σύγκρισης.
Εγω βάζω 33 μπροστα και πίσω, αλλα αν βρίσκω τα μπροστα σε μεγαλύτερη πίεση τα βαζω 34 γιατι θα έχουν ζεσταθει στο δρόμο.

vnb
15-05-10, 09:39
Και εγω τα ιδια εβαλα πριν δυο μινες αλλα δεν το νιοθω σταθερο το αυτοκινιτο γλιστρανε πολυ. στα φαναρια αγαναχταω να ξεκινησω. τι λετε να φταιει? (εχουν αζοτο)
Ναι αλλα τι του φορεσες ακριβως τωρα?

karagianakis jim
15-05-10, 18:45
Πραγματικα οι δρομοι μας ειναι γλιστεροι αλλα τετιο προβλημα δεν το ειχα με τα miselen που φορουσε απο την ετερια.
Ακουσα οτι πρεπει να περασουν μερικα χιλιομετρα για να αρχισουν να πιανουν. στεκει αυτο :question
( continental sport contact 2 )

vnb
15-05-10, 23:26
Πραγματικα οι δρομοι μας ειναι γλιστεροι αλλα τετιο προβλημα δεν το ειχα με τα miselen που φορουσε απο την ετερια.
Ακουσα οτι πρεπει να περασουν μερικα χιλιομετρα για να αρχισουν να πιανουν. στεκει αυτο :question
( continental sport contact 2 )

Ειναι αυτο που λενε οτι θελουν λιγο ""ζεσταμα"" στην αρχη....
Μετα απο την διασταση του ελαστικου εχει εναν αριθμο και εναν δεικτη... V-W-Y
Ο αριθμος, εγκυκλοπαιδικα, ειναι δεικτης φορτιου και το γραμμα δεικτης ταχυτητος....V 240...W 280 ... Y 310.... Αν δεν τα βρεις αυτα ειναι ZR το γραφη πριν απο τον δυψηφιο αριθμο της ζαντας και ειναι για ταχυτητες ανω των 280 χλμ.... Αρα θελει λιγο ""ζεσταμα"" το ελαστικο σου...
Δεν ειναι και κατι τραγικο ομως ..

Το αζωτο νομιζω οτι δεν επιτρεπει ,λογω του ιδίου, αυξομειωσεις θερμοκρασιας οπως ο ""αερας""....

Για το φιλο CTS03 ...Εχεις δικιο για τα βενζιναδικα οι αποκλισεις ειναι αξιολογες στους μετρητες τους ..αρα μονο σε βουλκανιζατερ που ξερουν, εστω , οτι οι μετρητες τους οτι ή ""κλεβουν"" ή οτι ειναι ΟΚ..

Σημερα σε διασταση 225/45r17 πελατης μου ειπε οτι εβαζε 31-32 πιεση και οτι ειναι τα λαστιχα αισχως.... λογικο...
Φθηρονται εξωτερικα περισσοτερο και στο κεντρο του πελματος ειναι ολοκαθαρο...{υποπιεση}

Θελει λιγο προσοχη παρολαυτα...

ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ
17-05-10, 10:24
Πιστεύω πως αυτού του επιπέδου τα ελαστικά, όσο μαλακά και να είναι, θέλουν κάποιο χρόνο να ζεσταθούν για να αποδώσουν.Όσο για το άζωτο δε παίζει κανένα ρόλο.
Είναι και τελείως χάλια οι δρόμοι μας ...Αν πας Αττική οδό για παράδειγμα δε νομίζω να γλιστράει καθόλου .

madvinegar
10-03-11, 16:36
Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα, ποσταρω εδω.

Πηγα σημερα και εβαλα αερα στα ελαστικα 40 μπρος πισω.
Φυσικα πηγα μετα απο μεγαλη βολτα, οποτε φανταζομαι οταν κρυωσουν θα πεσει στα 38(?).

Ειχα 32 (ζεστά), αλλά και παλι θεωρουσα πως τα μπροστινα ηταν καπως πατημενα.
Διασταση 205/50/16.

Επισης να αναφερω οτι κατα 90% το αμαξι το οδηγω με γυναικα και παιδι μεσα συν οτι και γραφειο και σπιτι ανεβαινω ράμπα οποτε ζοριζονται...

Πειράζει που εβαλα 40...?

neoklis
10-03-11, 17:00
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :question :question :question :question :question :question :blablabla :blablabla :blablabla
πλάκα κάνεις?
εγώ βάζω 30-32 με 205/45/17

madvinegar
10-03-11, 17:12
Νεοκλη νομιζω, αν κοιταξεις στο ντουλαπακι της TS, γραφει να βαζεις 40 με 41 πιεση οταν ειναι φορτωμενο.

keichi
10-03-11, 17:41
Madvinigar βαλε οτι προτεινει ο κατασκευαστης...Δε ξερω τι πιεση δινει ο κατασκευαστης για τις Ε12...Παντως θα σε συμβουλευα να βαλεις οσο λεει...Ουτε λιγοτερο, ουτε περισσοτερο...

panagiotisfx
10-03-11, 17:48
Madvinigar βαλε οτι προτεινει ο κατασκευαστης...Δε ξερω τι πιεση δινει ο κατασκευαστης για τις Ε12...Παντως θα σε συμβουλευα να βαλεις οσο λεει...Ουτε λιγοτερο, ουτε περισσοτερο...

Μονο που ο Μιχαλης δεν εχει ιδιας διαστασης ελαστικα και ζαντες απο αυτες που ειχε απο την μανα του.Ψαχτειτε και λιγο ρε.Εγω να σου πω αμα τα παραφουσκωνω σε αποτομη εκκινηση ολο γλιστρανε οποτε το αφηνω στα 32 μπροστα.Χωρια οτι κοπαναει περισσοτερο.

madvinegar
10-03-11, 18:12
Θα το οδηγησω λιγο έτσι και αν δεν μου αρεσει, θα το μειωσω παλι. Αλλα σε κανενα 35αρι. Οπως ειπα, με το 32αρι μου φαινονται λιγο slack τα μπροστινά...

Παναγιωτη επισης μην ξεχνας πως εγω οδηγω πάντα λες και ειμαι σε πιστα (ουυυυυυυυυυυυ :hehe :hehe :hehe :hehe)

Marios50
10-03-11, 18:16
Πειράζει που εβαλα 40...?


Αν δεν κάνει σαν κουδουνίστρα και δε σε ενοχλεί, τι να πειράζει? :question

madvinegar
10-03-11, 18:22
Μην κανει κανενα μπαμ...!:D

panagiotisfx
10-03-11, 19:11
Μην κανει κανενα μπαμ...!:D

Δες την maximum πιεση που σηκωνουν τα ελαστικα σου(το γραφει καπου πανω στο λαστιχο).Αν και νομιζω πως εχεις τα Avon ιδια με τον Φανη που σηκωνουν αρκετη πιεση οποτε μη φοβασαι.

CTS03
10-03-11, 19:38
Νεοκλη νομιζω, αν κοιταξεις στο ντουλαπακι της TS, γραφει να βαζεις 40 με 41 πιεση οταν ειναι φορτωμενο.

Για ταχύτητες πάνω απο 160 το λέει.

Επ' ευκαιρία να προσθέσω ότι βάζοντας 33-34 (από 31 που πέφτει μετα 3-4 εβδομαδες) καταλαβαίνω καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι, αν και μάλλον γλυστράει πιό νωρίς στις στροφές.

giannis gt
10-03-11, 23:53
Σχεδον ολα τα λαστιχα αντεχουν 55 PSI!!!
Βεβαια προφανως ειναι το νουμερο οταν ειναι τελειως ζεστα αλλα σιγουρα ο κατασκευαστης αφηνει και περιθωριο!
ΜΠΑΜ δεν θα κανουν ουτε καν με 60 αυτο στο εγγυωμαι εγω ,το αν θα χοροπηδας ομως σαν καγκουρο αυτο ειναι αλλο θεμα!:p
Εγω βαζω 32-33 παντα και στα DYNODAY 35-36!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!:D
Μπροστα εννοω γιατι πισω το πολυ 30!Εμενα ειναι πολυ ελαφρυ πισω και σπανια το φορτωνω η κουβαλαω 4 ατομα!Που να μπουνε κιολας!!!;)

madvinegar
11-03-11, 08:44
Το πηγα βολτα χτες, εκανα και τις καγκουριες μου στο γυρισμο με ενα swift 1.6 και μπορω να πω πως μου αρεσε με αυτη την πιεση.
Θα το κρατησω ετσι και βλέπουμε...

neoklis
11-03-11, 08:46
ρε σύ άστο στα 32 σε όλα τα ελαστικά μια χαρά είναι

madvinegar
11-03-11, 09:52
Με προβληματιζεις... Θα δω μηπως περασω αυριο απο κανενα βενζιναδικο... Να ξανακανω πειραματα... :hehe

neoklis
11-03-11, 09:57
Με προβληματιζεις... Θα δω μηπως περασω αυριο απο κανενα βενζιναδικο... Να ξανακανω πειραματα... :hehe
ολα γίνονται εντός πόλης.........................με μικρές ταχύτητες

LISSAS
11-03-11, 14:00
Τον Χειμώνα, ιδίως τους βροχερούς μήνες, 30-32 (μπρος-πίσω)
Το Καλοκαίρι 32-34.
Σε "συνάντηση", ανεξαρτήτως εποχής 32-35 (ή παραπάνω τα πίσω, ανάλογα τα HP του άλλου:hehe:hehe:hehe)
Σε κάθε περίπτωση, οι πιέσεις εξαρτώνται από το είδος του ελαστικού, το οδηγικό στυλ, το περιβάλλον κίνησης του αυτ/του (πόλη-επαρχία), το στήσιμό του.
Συμπερασματικά, ο όρος "σωστή πίεση" σύμφωνα με τον κατασκευαστή, δεν είναι πανάκεια.

panagiotisfx
11-03-11, 19:41
Εγω βαζω 32-33 παντα και στα DYNODAY 35-36!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!:D

Σε "συνάντηση", ανεξαρτήτως εποχής 32-35 (ή παραπάνω τα πίσω, ανάλογα τα HP του άλλου:hehe:hehe:hehe)

Ρε εσεις ειστε πορωμενοι!Αν τυχει "συναντηση" θα του πεις μισο να παω να ελεγξω την πιεση στα λαστιχα;

giannis gt
11-03-11, 21:55
Ρε εσεις ειστε πορωμενοι!Αν τυχει "συναντηση" θα του πεις μισο να παω να ελεγξω την πιεση στα λαστιχα;

Οχι ρε Παναγιωτη ,αλλα στα DYNODAY το ξερεις απο πριν!:mrgreen:
Δεν εισαι ξαφνικα στο δρομο και σου λεει ο αλλος ελα παμε στο DYNO!:banana:jumpers

keichi
12-03-11, 01:58
Αμα αρχισαμε τα ''μη φοβασαι'' και τα ''μπαμ'' τοτε καλα κρασια παιδια...Βαλτε εκει οσο λεει το εργοστασιο και αφηστε τα παιχνιδια γιατι μονο παιχνιδια δεν ειναι...Το ενα λαστιχο αντεχει 53, το αλλο 52, το αλλο 52,5 και το αλλο δε ξερω και γω ποσο...Ειναι σοβαρα πραγματα αυτα? Για ονομα του Θεου δηλαδη ρε παιδια...Δεν ειναι παιχνιδια αυτα...Ειναι μηχανηματα και δεν παιζουμε με αυτα...Και λογικα μεσα στο αυτοκινητο μας μπαινουν αγαπημενα προσωπα... Παιδια, μανα, γυναικα, αδερφος...Και καθομαστε και συζυταμε αν το λαστιχο σπαει στα 52 για να του βαλουμε εμεις 51,9 και οσο μας γουσταρει...Ας σοβαρευτουμε λεω εγω...

keichi
12-03-11, 02:07
Ποσες φορες εχουμε δει φλουδες ελαστικων στο δρομο? Ποσες? Απειρες...Χανονται ανθρωπινες ψυχες στην ασφαλτο...Ολοι αυτοι οι ''χεραδες'' και οι ''ξυπνιοι'' πανε και κανουν τα δικα τους θεωροντας οτι εχουν καλυτερη αποψη απ το κατασκευαστη και οτι η ενδειξη της πιεσης στη πλακετα του κατασκευαστη γραφτηκε για πλακα και για αστειο επειδη τους περισσευε μελανι...Τι να πω βρε παιδια...

keichi
12-03-11, 02:20
Βλεπω τετοια θεματα που τιθονται ΑΜΕΣΑ θεματα σωματικης ακεραιοτητας, και αντι να κανουμε κατα γραμμα οτι λεει ο κατασκευαστης κανουμε τα δικα μας...Ειλικρινα γινομαι ΕΞΑΛΛΟΣ οταν βλεπω τετοια θεματα...Φανταζομαι σκηνικο να πηγαινω πρωι πρωι στη δουλεια μου αμεριμνος ή να πηγαινω το παιδι μου στο παιδικο σταθμο, και να ρθει να σκασει πανω μου καποιος Γ@ΜΙΟΛΗΣ και να μας σκοτωσει οικογενειακως επειδη του ηρθε η ορεξη να δει ποια πιεση ειναι καλυτερη για τα λαστιχα του και ποτε κανουν μπαμ, αν η καμπερ που εδωσε στην αναρτηση ειναι πολυ ή λιγη, και αν με την εξατμιση που εβαλε πηρε ή εχασε αλογα βαζοντας κοντρες...Αυτα...

panagiotisfx
12-03-11, 11:13
Κατσε ρε συ Keichi γιατι τα χεις μπερδεψει λιγο.Ο κατασκευαστης δινει μια τιμη που συνδυαζει ασφαλεια και ανεση με μια σωστη οδικη συμπεριφορα για τα ελαστικα που δινονται στο αμαξι κατα την αγορα του.Οταν ομως καποιος αλλαζει αυτα τα ελαστικα με αλλα αλλης διαστασης και μεγεθους και φυσικα και αλλης ποιοτητας τοτε ειναι φυσικο να αλλαζουν και τα νουμερα.Ο κατασκευαστης δινει ενα ελαστικο συνηθως της φτηνης σειρας καθε μαρκας για να μειωσει και το κοστος.

Π.χ. στο δικο μου με 15αρες ζαντες και ελαστικα διαστασης 185/55/15(αν θυμαμαι καλα αυτη ειναι η εργοστασιακη διασταση) το τιμονι μετα τα 160χλμ/ωρα γινοταν ασαφες και ελαφρυ κατι που με φοβιζε εμενα.Με το να βαλω μεγαλυτερης διαστασης ζαντα και ελαστικο αυτο το διορθωσα κι εκανα το αυτοκινητο πιο ασφαλες.Ομως δεν εβαλα τα φτηνα της Toyo(ο κατασκευαστης αποκλειεται να εδινε αυτοκινητο με T1r αφου ειναι μεγαλυτερο το κοστος).Οποτε εχουμε αλλες πιεσεις και αλλες αντοχες στην ταχυτητα.

Με βρισκεις απολυτα συμφωνο για τα εργοστασιακα ελαστικα αλλα ως εκει.Διοτι πολυ απλα δεν φοραμε ολοι τα ελαστικα του εργοστασιου.

Marios50
12-03-11, 12:08
Δεν σκάνε έτσι ευκολα τα λάστιχα, εκτός και είναι διαλυμένα εντελώς, ή τους κάτσεις μέσα 80psi, και πάλι για να σπάσουν τα συρματα και να φύγει κομμάτι απο θέμα πίεσης, είναι πολύ δύσκολο.
Που κυκλοφοράς φίλε και βλέπεις κάθε μέρα φλουδες απο λάστιχα?
Εγω μόνο στην Εθνική έχει τυχει να δω, κι αυτές είναι κατά 99% απο φορτηγά, απο αναγομωμομένα λάστιχα....

madvinegar
12-03-11, 13:15
Για να δειτε ποσο ρόλο παιζει η θερμοκρασια του λάστιχου (και η διαφορα απο βενζιναδικο σε βενζιναδικο), ξαναπηγα σημερα πρωι πρωι στο πιο κοντινο βενζιναδικο που εχω για να ειναι παγωμενα τα λαστιχα και ο αερας.

Ειχα 34! (απο 40 που ειχα βαλει χτες).

Αφαιρεσα αερα (ο οποιος εβγαινε π α γ ω μ ε ν ο ς) και το εβαλα στο 31.

Οποτε τωρα ξερω πως εχω 31 με κρυα λαστιχα, αρα μολις ζεσταθει θα παει ισως καπου στο 33(?)


Επισης.... Keichi... χαλάρωσε και άσε τους χαρακτηρισμούς. Πειράματα κανουμε εντος οριων. Δεν εβαλα 80 πιεση συν οτι ηξερα πως ειναι σουπερ ζεστα τα λαστιχα (χτες τα γεμισα μετα απο πολυ μεγαλη βολτα) αρα ειχα στο νου μου πως μολις κρυωσει θα πεσει.
Γλιτωνεις το ban αλλα εχεις κιτρινη καρτα.

keichi
12-03-11, 16:58
Τι εκανα? Γλιτωνω το ban? Και τι εχω τωρα? Κιτρινη καρτα? Δεν με απασχολει καθολου φιλε μου...Σε θεματα ασφαλειας ειμαι αυστηρος, καθετος και κατακριτικος...Εγω εγινα μελος σ αυτο το club για να συζυταμε και να ανταλλασουμε λογικες αποψεις για τα αυτοκινητα μας (ευρεση ανταλλακτικων, συγκρισεις μοντελων, αποριες επι εργοστασιακων προδιαγραφων των αυτοκινητων, συνεργεια, νεα μοντελα, know-how, τεχνικα θεματα, επιλογες μοντελων, σωστη συντηρηση, νεες τεχνολογιες κτλ) και οχι για να σκοτωσουμε ανθρωπους με μετατροπες, εξυπναδες, κοντρες και αλλα παρεμφερη...Το υφος του corollaclub απο οτι εχω καταλαβει ολο αυτο το καιρο ειναι οι μετατροπες, οι παρανομοι αγωνες, τα πειραγμενα αυτοκινητα, οι παρανομες δοκιμες κτλ τα οποια ολα αυτα τα κατακρινω και δεν μου ελκειουν καθολου το ενδιαφερον...Γι αυτο το λογο θελω να διαγραφω το συντομοτερο δυνατον απ το corollaclub απαξ διαπαντος και να μην εχω καμια απολυτως αναμειξη με αυτο το club απο εδω και στο εξης...
Ας με διαγραψει καποιος διαχειριστης ή ας μου στειλει οδηγιες με πμ για το πως θα διαγραφω μονος μου...
Ευχαριστω πολυ

rockie
12-03-11, 18:04
sorry φιλε keichi που ανακατευομαι αλλα πιστευεις πως λαθος πιεση ελαστικων μπορει να σκοτωσει κοσμο ενω τα 200-220χλμ που αναφερεις σε αλλο θεμα οτι πηγαινεις ειναι φυσιολογικα και ακινδυνα για τους αλλους?λεω για τους αλλους γιατι εσυ με επιγνωση σου πας οσο πας ενω ο αλλος νομιζεις σε περιμενει να σκασεις απο πισω του με 200-220χλμ και αν δεν κανει εγκαιρως στην ακρη τον βριζεις κιολας?:question
καλο θα ηταν να μην ειστε τοσο απολυτοι σε καποια πραγματα που λετε...
και sorry και παλι που ανακατευομαι και ας μην ειμαι αρμοδιος αλλα δεν σε αναγκαζει κανεις να logαρεις στο club και ποσο μαλλον να κανεις και post...

JL_e10
12-03-11, 18:20
Καταρχας να ξεκαθαρισω στον φιλο keichi αλλα και σε ολους οσους διαβασουν το ποστ, οτι δεν μιλαω με εντονο υφος, προς αποφυγη παρεξηγησεων. Φιλτατε που το ειδες οτι το club εχει σαν σκοπο υπαρξης την παρανομια? Πλακα κανεις τωρα, ε? Το οτι υπαρχουν καποια πειραγματα μεταξυ μελων -που μπορει να καταληξουν σε καποια φιλικη "συναντηση"- αυτο ειναι αλλου παπα Ευαγγελιο. Οσον αφορα δε στο θεμα με τις μετατροπες, λογικο ειναι σε μια λεσχη αυτοκινητων να υπαρχουν καποια αυτοκινητα που διαφερουν κατα πολυ απο τα αντιστοιχα εργοστασιακα. Θες παραδειγματα? Η 101 του Φανη που ηταν και η σημαια του club μεχρι που -κακως- την πουλησε, και η 101 του τρελομαρμελου με τον διλιτρο. Τι σημαινει αυτο, οτι προωθουμε την παρανομια κι οτι ειμαστε ενα ματσο τραμπουκοι? Λανθανεις. Μια τετοια λεσχη θα εχει και τους λιγο περισσοτερο τρελαμενους με το ολο θεμα. Και εδω που τα λεμε, αν υπηρχε το club ΜΟΝΟ για κοντρες και κουραφεξαλα, δεν θα ειχαμε τοσα μελη που κατα καιρους εχουν βοηθηθει απο καποια αλλα μελη, που απλοχερα προσεφεραν τις γνωμες-γνωσεις τους. Μπορει καποια πραγματα εσενα να σου ακουγονται υπερβολικα, ή ακραια ή οπως αλλιως θελεις εσυ να τα χαρακτηρισεις. Δεκτον, κανεις δεν επιβαλλει τη γνωμη του στν αλλον. Σαφως ομως, υπαρχουν και πιο ηπιοι τροποι να εκφρασεις την αντιθεση σου σε κατι. Κι επειδη εθιξες θεμα κατασκευαστων, να σου πω εγω κατι αλλο. Αν θελεις να τηρεις κατα γραμμα αυτα που σου λεει το βιβλιο, τοτε πρεπει να πλουτισεις την ΤΟΥΟΤΑ αν θες να παιρνεις τα λαδια τους, και γενικα οτι μπορει να βαζεις πανω στο αμαξι σου που δεν φερει το ονομα ΤΟΥΟΤΑ. Μην πας μακρυα, γιατι να αλλαξεις το λαστιχο σου 1 ή 2 νουμερα, και να μην μεινεις στο 165-70-14? Αν πας στο 185-60-14 δεν χαλας τις τιμες του κατασκευαστη? Καποια πραγματα τα οποια μπορει να κανει ενας ανθρωπος στο αμαξι του φιλτατε, ειναι εντος των στανταρ που προβλεπει ο ιδιος ο κατασκευαστης. Απλα δεν θα τα κανει ποτε για λογους κοστους. Θα λεγα λοιπον, προτου εξαπολυσουμε πυρα προς καθε κατευθυνση να σκεφτομαστε τι λεμε. Εδω περα δεν μαζευτηκαμε να το παιξουμε εξυπνοι, ειτε σε σχεση με καποιους αλλους ειτε γενικα. Αν βεβαια νιωθεις οτι ο τροπος σκεψης των μελων του club δεν συμβαδιζει με τον δικο σου, ειναι στο χερι σου το αν θελεις να παραμεινεις στην παρεα μας ή οχι.

Το ξαναλεω, δεν στα λεω με κακη προθεση ουτε στα "χωνω". Προσπαθω ομως να σου δειξω που μπορει να κανεις καποιο λαθος, και τιποτα παραπανω. Αν νιωθεις οτι λεω κατι που σε ενοχλει, ή οτιδηποτε αλλο πες το μου. Φιλικα παντα, Δημητρης.

panagiotisfx
12-03-11, 18:50
Παιδια καλυτερα μην το συνεχισετε αλλο.Οποιος θελει να φυγει ή να διαγραφει ειναι ελευθερος να το κανει.Σε οποιον δεν αρεσει αυτο το club ειναι ελευθερος να παει στο καλο και δεν παρακαλαμε κανεναν.Λειτουργουμε το ιδιο νομιμα οπως ολα τα αλλα forums χωρις να προτρεπουμε την παρανομια.

Ο καθενας ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του κι εκτος club μπορει να κανει οτι θελει.Το ιδιο και στο αυτοκινητο του.Δεν ειμαστε αστυνομια.Γκε γκε;

giannis gt
12-03-11, 20:38
Νομιζω το καναμε μεγαλο θεμα!
Τελοσπαντων τα προς διαγραφες και τετοια ας κανει ο καθενας οτι θελει!
Αλλα χαρακτηρισμοι οτι επειδη βαζουμε 36 απο 32 στα TOYO μας γινομαστε ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΙ και τετοια δεν εχουν καμια λογικη υποσταση!!!
Ο κατασκευαστης κοιτα να σου δωσει καποια ορια με βαση καποια standar που εχει!Απο εκει και περα οταν αλλαζεις λαστιχα αλλαζουν και τα standar!!!
Εγω ειπα οτι το λαστιχο(ΤΟΥΟ) λεει πανω εως 55 PSI και οχι οτι θα το βαλουμε ΤΟΣΟ!ΝΑ ΛΟΛΑ ΕΝΑ ΜΗΛΟ!
Νομιζω οτι καναμε την τριχα τριχια και ξερετε τι θυμηθηκα τωρα οταν ειχε δειξει πριν κανα 2 χρονια ενα και καλα ΡΕΠΟΡΤΑΖ ,στον ALPHA ηταν αν θυμαμαι καλα ,με κατι δημοσιογραφισκους που εδειχαν τα <ΚΑΚΑ> παιδια της Αθηνας οτι ειχανε μπουκαλες ΝΙΤΡΟ και λεγανε για <φορητες>βομβες και αλλες τετοιες δημοσιογραφικες μπουρδες!!!
Μαλιστα ανεβηκαν και σε ενα Saxorallo με ΝΙΤΡΑ και τους εξηγουσε ο ιδιοκτητης-οδηγος πως δουλευει και οτι ΔΕΝ ειναι επικυνδυνο και εδειχνε και <ΚΟΝΤΡΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ> με κατι γριες εξαλλες!ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ δηλαδη!
Τωρα ανακαλυψαν την Αμερικη καποιοι μου φαινεται!
Φυσικα εδειξε και εναν ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟ μετα που εξηγουσε ο ανθρωπος οτι ναι μεν δεν ειναι για καθημερινη χρηση (δεν περναει ΚΤΕΟ) αλλα οταν ειναι επωνυμο ΚΙΤ και απο εξειδικευμενο συνεργειο ΔΕΝ υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα!
SORRY για το OFF TOPIC αλλα θυμηθηκα εκεινη το αστειο ΡΕΠΟΡΤΑΖ και μαλιστα που ειχε γινει και σλογκαν τοτε!!!ΟΙ ΕΠΙΚΥΝΥΝΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΝΙΤΡΑΤΟΙ!!!

madvinegar
12-03-11, 20:41
Νομιζω το καναμε μεγαλο θεμα!


Αυτό ακριβως...

Ας αλλαξουμε θεμα να μη χαλαμε αλλο το τοπικ.

LISSAS
13-03-11, 09:30
Πιστεύω ότι ο συν-clubίτης KEICHI, αν και δεν τον γνωρίζω προσωπικά, δεν είπε κάτι μεπτό. Άλλωστε, ήταν ξεκάθαρο ότι τοποθετήθηκε στο θέμα, αγανακτισμένος και ίσως περισσότερο από ό,τι έπρεπε, καυστικός, για τα δυστυχήματα που προκαλούνται από συγκεκριμένους ανεγκέφαλους.
Από την άλλη, φίλε Keichi, το club δεν προβάλει τις κόντρες. Άσε εμένα, είμαι από άλλο ανέκδοτο...

Σε ένα υγιές σύνολο, είναι καλό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Φανταστείτε να συμφωνούσαμε όλοι. Θα είχε καταντήσει το club, μια βαρετή ασχολία και θα είχε κλείσει το "μαγαζί" προ πολλού ή θα είχε μόνο καινούρια μέλη που ενσωματώθηκαν σε αυτό από απλή περιέργεια.

Άρα, χρειαζόμαστε όλα τα μελή. Ο καθένας μας, έχει να δώσει κάτι...

Μην ξεχνάτε ότι ο γραπτός λόγος, πολλές φορές παραξηγείται!!!!!