PDA

Επιστροφή στο Forum : Toyota Auris Hybrid


Fanis
13-04-10, 20:39
επισημα τον ιουνιο θα δουμε το νεο Toyota Auris Hybrid

η τιμη του θα ειναι γυρω στα 20000ε ..

περισσοτερα απο μια ερευνα που εκανα στο net...

http://assets.pestaola.gr/img4/Toyota-Auris-HSD-Concept-01.jpg
1
Το Toyota Auris Hybrid αναμένεται να επεκτείνει από τα μέσα του 2010 τη γκάμα των υβριδικών της Toyota καθώς θα προστεθεί πλάι στην 3η γενιά του Prius (δείτε τις τιμές του Toyota Prius). Παράλληλα θα είναι και το πρώτο υβριδικό της ιαπωνικής φίρμας που θα κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στην Αγγλία και στο Ντέρμπισαϊρ.

Ακόμα δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη του Toyota Auris Hybrid, κάτι που ενδέχεται να γίνει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο υπό τη μορφή κάποιου concept. Το Toyota Auris ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα το 2007 αντικαθιστώντας τις hatchback εκδόσεις του Corolla, ενώ το 2009 απέκτησε την τεχνολογία Optimal Drive με Start&Stop και κινητήρα 1.33lt (δείτε τις τιμές του Toyota Auris 1.33).



2
Toyota Auris Hybrid

sτο plug-in Prius θα σταθώ την επόμενη φορά. Τώρα, ξεκινώ στα γρήγορα με την υβριδική έκδοση του Auris που θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά τέλη 2010. Εξοπλίζεται με την υβριδική διάταξη HSD του Prius που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 98 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 60 kW. Θα επιταχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 10 δευτερόλεπτα και θα μπορεί να κινείται για περίπου 2 χλμ μόνο με ηλεκτρική ενέργεια ακόμη και αν το Auris κινείται με περισσότερα από 50 χλμ/ώρα.
Σε σχέση με το κανονικό Auris το αμάξωμα του υβριδικού βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος κατά 20 χιλιοστά. Προσθέστε αεροδυναμικά βοηθήματα και ψευδοδιαχύτες και έχετε ένα βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή (0,28). Προαιρετικά θα προσφέρονται πάνελ στην οροφή που θα παράγουν επιπλέον ηλεκτρική ενέργεια που θα καταναλώνεται π.χ. από το σύστημα κλιματισμού, κινητά τηλέφωνα κ.α. Κατά τα υπόλοιπα θα προσφέρει τα γνωστά, μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων παρόλο που η ιαπωνική εταιρία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει συγκεκριμένες τιμές…

3
Το ότι η Toyota ετοίμαζε την υβριδική έκδοση του Toyota Auris ήταν γνωστό. 2 μέρες πριν τα εγκαίνια της έκθεσης της Φρανκφούρτης, έγιναν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του Auris HSD Full Hybrid. Η τεχνολογία που κρύβεται είναι δανεισμένη σχεδόν ολοκληρωτικά από το αδερφό Prius.

Κινητήρας βενζίνης 1800 κυβικών για την κίνηση εκτός πόλης ενώ ο ηλεκτροκινητήρας θα χρησιμοποιείται για τις αστικές μετακινήσεις. Οι επιδόσεις μπορούν να χαρακτηριστούν επαρκείς με το 0-100 να θέλει περίπου 10 δευτερόλεπτα ενώ οι εκπομπές CO2 είναι κάτω από τα 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Και αν όλα αυτά τα περιμέναμε, δεν περιμέναμε τα ηλιακά panels στην οροφή αλλά και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Τα panels στην οροφή χρησιμεύουν για την συλλογή ενέργειας για το ηλεκτροκινητήρα ενώ τα panels στο ταμπλώ του Auris HSD φροντίζουν για τους φορτιστές κινητών που ίσως να είναι συνδεδεμένοι. Οι μηχανικοί της Toyota θέλοντας να αποδείξουν ότι η “πράσινη τεχνολογία” δεν είναι μόνο ένας οικολογικός κινητήρας, προχώρησαν και σε επιπλέον αλλαγές.

Το αμάξωμα έχει δεχτεί τέτοιες επεμβάσεις έτσι ώστε να μειωθεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας στο 0.28. Οι ζάντες των 18 ιντσών είναι ειδικά σχεδιασμένες έτσι ώστε να μειώνονται οι στροβιλισμοί και τα λάστιχα είναι χαμηλής αντίστασης. Φυσικά, και τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.

Σύμφωνα με το επίσημο Press Release, η παραγωγή του Toyota Auris HSD θα ξεκινήσει μέσα στο 2010 στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Burnaston της Αγγλίας με άγνωστη, προς το παρόν, τιμή για τους ενδιαφερόμενους..

http://assets.pestaola.gr/img4/Toyota-Auris-HSD-Concept-04.jpg

http://assets.pestaola.gr/img4/Toyota-Auris-HSD-Concept-02.jpg

http://assets.pestaola.gr/img4/Toyota-Auris-HSD-Concept-03.jpg

http://assets.pestaola.gr/img4/Toyota-Auris-HSD-Concept-06.jpg

4

http://www.youtube.com/watch?v=d3_d7HXKYvs

5


http://www.toyota-europe.com/about/news_and_events/motorshow/geneva_motorshow_2010.aspx


Auris Hybrid Synergy Drive

Making its world premiere at this year’s Geneva motor show, Auris HSD marks the deployment of full hybrid across Toyota’s entire European model range by the end of the decade. Featuring Hybrid Synergy Drive and six Toyota Optimal Drive powertrains, the Auris 2010 model range offers a unique choice of clean engine technologies at the heart of the C segment.
Auris 2010 combines dynamic new styling with improved interior quality, ergonomics and visual appeal. The suspension and steering have been revised for improved comfort and a rewarding driving experience. A new grade strategy incorporates enhanced standard equipment specifications.

antonios7
15-04-10, 23:21
καλά αυτή η οροφή λίγο γελοία φαίνεται. είναι δυνατόν να κυκλοφορείς έτσι;

ναι θα μου πεις μην το παίρνεις ρε φίλε. δεν το παίρνω. θα πάρω ηλιακό θερμοσίφωνα.

επίσης το εσωτερικό
μπλε και άσπρο φαίνεται. Πολύ γυναικείο.
το εξωτερικό ωραίο.

και οι 18άρες!!! καλές. θα παίρνει τις στροφές τέζα!

COROLLAKIAS MIXALHS
16-04-10, 12:52
Μια 18αρα που δειχνει 16αρα αντε 17αρα.

Black Pearl
27-04-10, 08:29
Η τεχνολογια των φωτοβολταικων περασε και σε τομεις οπως το design???:hehe

Δεν ειναι απλα ελεος,

ειναι... http://www.fotistika-epipla.gr/products/components/com_virtuemart/shop_image/category/resized/_________________4952b304bc542_160x160.jpg:crazylo l:crazylol:crazylol

giorgisrog
27-04-10, 14:05
οντως το μπλε μεσα ειναι καπως!! δε ξερω αν εχει επιτυχια τελικα το νεο auris, αλλα για μενα ειναι πολυ εξυπνη λυση επιτελους απο τη toyota! χρειαζομασταν και ενα ομορφο υβριδικο επιτελους!!

COROLLAKIAS MIXALHS
27-04-10, 15:43
Ναι σιγουρα καλη λυση αλλα για πολυ μεσους οδηγους. Δν μπορεις να απαιτεις αποδοση με τετοιους κινητηρες. Ειναι για ατομα εξω απο το club που απλα ενδιαφερονται να μην καψουν καθολου βενζινη και ταυτοχρονα να εχουν την αξιοπιστια της toyota.

nifantis
27-04-10, 15:54
Αν σου σπασουν την οροφη....θα το καλυπτει η θραυση κρυσταλλων???:D

diafanh-psyxh
27-04-10, 22:07
Αν σου σπασουν την οροφη....θα το καλυπτει η θραυση κρυσταλλων???:D
αν και βγαινουμε εκτος θεματος εξαρταται απο την ασφαλιστικη γιατι οι περισσοτερες δεν καλυπτουν ούτε την ηλιοροφή.φαντασου να τους πεις για ολοκληρη οροφη με φωτοβολταικα στοιχεία
<input id="gwProxy" type="hidden"><!--Session data--><input onclick="jsCall();" id="jsProxy" type="hidden">

harbov
27-04-10, 22:11
Κ παλι ομως θα ειναι εξαιρετρικα δυσκολο να σπασει κατα τη γνωμη μου μαλλον θα πρεπει να του ριξεις αμωνι απο το 10ο για να σπασει δεν νομιζω να εχουν κανει τετοια αβλεψια κ να σπαει τοσο ευκολα.

Πολυ ωραιο παντως με εντυπωσιασε...

Black Pearl
28-04-10, 07:18
Ειναι για ατομα εξω απο το club που απλα ενδιαφερονται να μην καψουν καθολου βενζινη και ταυτοχρονα να εχουν την αξιοπιστια της toyota.
Εεεε???:question
Αυτος ειναι ο ορισμος του συγκεκριμενου club???

δεν νομιζω να εχουν κανει τετοια αβλεψια κ να σπαει τοσο ευκολα.
Καλα τα λες, το Auris ειναι αυτο που λεμε...απ εξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα! LOL

Η μονη αβλεψια ηταν στο γκαζι...δε νομιζω να "αναβαθμηστικαν" και με την οροφη!!! χαχα

COROLLAKIAS MIXALHS
28-04-10, 15:42
Ειπα εγω κατι τετοιο;Εννοω οτι οι πιο πολλοι εδω μεσα ειναι κ@υλοτιμονακηδες. Και θα προτιμησουν ενα κανονικο απο ενα υβριδικο. Αυτο εννοω. Ηρεμειστε λιγακι.......

vagos333
29-04-10, 22:02
Mπραβο στην toyota.....
πολυ καλο .....:beg

και αφησε τους αλλους να βαζουν τουρμπακια και κομπεσορες...
με 1,50 την βενζινη..:cheerburga

piperaki
03-05-10, 15:04
αν και βγαινουμε εκτος θεματος εξαρταται απο την ασφαλιστικη γιατι οι περισσοτερες δεν καλυπτουν ούτε την ηλιοροφή.φαντασου να τους πεις για ολοκληρη οροφη με φωτοβολταικα στοιχεία
<INPUT id=gwProxy type=hidden><!--Session data--><INPUT id=jsProxy onclick=jsCall(); type=hidden>
Καμμια ανησυχια...μπορεις να ασφαλισεις τα παντα στο αυτοκινητο σου με "ειδικη πραξη" δλδ με ειδικο ορο που θα περιγραφει τον εξτρα εξοπλισμο (αν ο συλλεκτης θεωρηθει εξτρα). Σε καθε περιπτωση δεν ειναι ατσαλι που στραβωνει αλλα μπορω να σας πω οτι οι συλλεκτες διαθετουν ειδικες επιστρωσεις που αυξανουν κατα πολυ την αντοχη σε κρουση. Αν εσπαγαν με το παραμικρο τοτε αλοιμονο στα ηλιακα παρκα...:!:

piperaki
03-05-10, 15:18
Ναι σιγουρα καλη λυση αλλα για πολυ μεσους οδηγους. Δν μπορεις να απαιτεις αποδοση με τετοιους κινητηρες. Ειναι για ατομα εξω απο το club που απλα ενδιαφερονται να μην καψουν καθολου βενζινη και ταυτοχρονα να εχουν την αξιοπιστια της toyota.

Ισχυει αυτο , μονο που ο "μεσος οδηγος" πλεον θα γινει η πολυπληθεστερη ομαδα μιας και το κοστος χρησης , ο κυκλοφοριακος ογκος και η συνεχως αυξανομενη συγκεντρωση στις μητροπολεις του κοσμου επιβαλει λιγοτερο καυσαεριο (ρυπανση) μικροτερη Μ.Ω.Τ. (μεση ωριαια ταχυτητα) και καλυτερη σχεση αποδοσης/καταναλωση. Ο υβριδισμος ειναι η προταση του μελλοντος μιας και οι αλλες τεχνολογιες δεν ειναι ακομα "βιομηχανικα αποδεκτες" (καταλαβαινεται τι εννοω). Η Τοyota ΗΔΗ εδω και 10 χρονια εχει βιομηχανοποιησει τη χρηση της τεχνολογιας αυτης ( τα Ηonda δεν ειναι πραγματικα υβιδικα). Καταλαβαινεται οτι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης του κοσμου για να εχει επενδυσει τοσα χρηματα σε αυτη την κατευθηνση ,που παει η αυτοκινηση τα επομενα χρονια. Να θυμησω οτι η απαντηση των Ιαπωνων στο downsizing των κινητηρων απο τους Ευρωπαιους (1.4λ turbo κτλ) ηταν downsizing στο μεγεθος του ...οχηματος (super-mini μοντελα) .Κατι θελουν να μας πουν γιαυτα που ερχονται!:!:

καλά αυτή η οροφή λίγο γελοία φαίνεται. είναι δυνατόν να κυκλοφορείς έτσι;

ναι θα μου πεις μην το παίρνεις ρε φίλε. δεν το παίρνω. θα πάρω ηλιακό θερμοσίφωνα.

επίσης το εσωτερικό
μπλε και άσπρο φαίνεται. Πολύ γυναικείο.
το εξωτερικό ωραίο.

και οι 18άρες!!! καλές. θα παίρνει τις στροφές τέζα!

Δεν θα διαφωνησω ,ειναι εκκεντρικο το electric μπλε του εσωτερικου. Εχω την αισθηση ομως οτι σχεδιαστικα εντασεται στην προσπαθεια του να "δειξει" συνολικα καινοτομο σαν λυση. Εννοω οτι το ματι του υποψηφιου θα "ψηθει" πιο ευκολα οτι αυτο που βλεπει ειναι διαφορετικο απο ολα τα αλλα αν ειναι μπλε το εσωτερικο π.χ. απο το να ηταν ας πουμε ..μαυρο ή ακομα χειροτερα ...γκρι!!! Συνηθως οταν οι καινοτομες λυσεις υιοθετουνται μαζικα ("περπατησει" το προιον) τοτε τα διαφορα facelift το κανουν πιο οικειο σε μεγαλυτερες αγοραστικες ομαδες. Στην αρχη ομως πρεπει να κυκλοφορει στο δρομο και να δημιουργει το "ερωτημα τι αμαξι ηταν αυτο το μπλε που περασε , ειδες ?" . Μετα απλα γινεται σιγα σιγα σαν ολα τα αλλα !!:!:

madvinegar
02-06-10, 17:27
Λιγες πληροφορίες και φωτο ακομα.

http://www.e-go.gr/wmotors/article.asp?catid=15886&subid=2&pubid=2693002

COROLLAKIAS MIXALHS
02-06-10, 19:23
Τα μπροστινα φαναρια ειναι τρελαααα........

agapiou
02-06-10, 19:38
Όλο το αμάξι είναι τρέλα! Πανέμορφο!

COROLLAKIAS MIXALHS
02-06-10, 20:49
Μητσακο δν με τρελαινει ολοκληρο. Ξερεις την αποψη μου για το νεο auris αλλα καποια στοιχεια θα τα ηθελα απο αυτο το αμαξι.

Ζήσης
02-06-10, 23:01
Όλο το αμάξι είναι τρέλα! Πανέμορφο!

Μητσακο δν με τρελαινει ολοκληρο. Ξερεις την αποψη μου για το νεο auris αλλα καποια στοιχεια θα τα ηθελα απο αυτο το αμαξι.
Δημήτρη κ Μιχάλη επιτρέψτε μου να πω την γνώμη μου:hehe:hehe:hehe
Όπως είναι το αγόραζα......το άσπρο είναι τρέλα σε αυτό το αμάξι!
Ευχαριστώ πολύ:roll:

COROLLAKIAS MIXALHS
03-06-10, 18:40
Εσυ κυλωτα γτ μιλας;Οχι,δν σου επιτρεπαμε να πεις τη γνωμη σου κι εσυ την ειπες. Παντοφλα τωρα...να και να και να.

Black Pearl
08-06-10, 10:28
Όλο το αμάξι είναι τρέλα! Πανέμορφο!
+1
Πολυ ομορφο, οντως!

Να πω την αμαρτια μου, το λευκο μου αρεσει περισσοτερο με τον καιρο! Επεσα για πρωτη φορα στην παγιδα του μαυρου και τελικα τα περισσοτερα Auris, μαυρα αγοραστηκαν... snif κλαψ κτλ!

neoklis
08-06-10, 12:26
ειμαι πολυ κοντα ............................στο να το παρω
αναλογα με το αν μας κοψουν τισ βενζινες απο την δουλεια
θελω 200 το μηνα ..........................το δεκεμβριο βλεπουμε..

diafanh-psyxh
08-06-10, 23:14
το συγκεκριμενο θα χτυπησω και εγω σε ασπρο χρωμα αν ολα πανε καλα.σε περιοδικο που το εκαναν test drive εγραψαν οτι δεν εχει να ζηλεψει τιποτα σε σχεση με το αδερφακι του το 1,8.το θεμα ειναι τι γινεται με το κυβισμο του και πως θα συνηθισουμε το αυτοματο :mad:

antonios7
21-06-10, 01:15
νομίζω το πορτ μπαγκάζ του είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα, μια και απευθύνεται σε οικογένειες πιστεύω...

Black Pearl
21-06-10, 02:53
Αν μας πει καποιος το μεσο ορο της κατηγοριας θα σου πω αν ειναι μειονεκτημα οντως! ;-)

piperaki
27-07-10, 14:40
νομίζω το πορτ μπαγκάζ του είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα, μια και απευθύνεται σε οικογένειες πιστεύω...

Δεν θα διαφωνησω οτι ο χωρος ειναι μικρος. Οντως ειναι μικροτερος απο αυτον του συμβατικου μοντελου,λογω του κιβωτιου των μπαταριων. Σε καθε περιπτωση ομως η επιλογη ενος τετοιου οχηματος δεν περιοριζεται στους οικογενειαρχες. Προκειται για αυτοκινητο που η οικονομια καυσιμου ειναι το πρωτο ζητουμενο. Αυτη η οικονομια ειναι απαραιτητη σε συνθηκες πολης και οχι σε συνθηκες ταξιδιου που κατα βαση μεταφερονται και αποσκευες.:lol:

Fanis
08-09-10, 09:58
Eχτες σε μια επισκεψη στον πασπαλιαρη ειδα το Auris Hubrid το οποιο ακομα το κρατανε μυστικο ,πινακιδατο , να το εχουν λυσει για να περασουν navi και αισθητηρες παρκαρισματος .

ακολουθουν φωτο και ενημερωτικα δεν μας δινουν ενα να το εχουμε στο περιπτερο μας γιατι οπως μας ειπανε η επισημη παρουσιαση του ειναι στις 20 σεπτεμβριου και δεν γινεται να το δειξουμε πρωτοι εμεις αλλά ουτε και να ειμαστε οσοι θελουμε στην επισημη παρουσιαση της toyota που δεν μπορεσα να μαθω που θα γινει και ποτε ακριβως.

giorgosvet
10-09-10, 10:42
και μετά θα το πουλήσουν ως απείραχτο?? τυχερός όποιος το πάρει. Μαστροχαλαστής!!

Gorillas
10-09-10, 11:32
Φοράει πολύ ωραία ζάντα!!!

piperaki
10-09-10, 12:13
και μετά θα το πουλήσουν ως απείραχτο?? τυχερός όποιος το πάρει. Μαστροχαλαστής!!
Προφανως σε εκπλησει η εικονα ενος ολοκαινουριου αυτοκινητου που του τοποθετουν μια aftermarket (πλην ομως original) συσκευη. Κανενα προβλημα φιλε. Σε ολα τα αυτοκινητα πριν την παραδοση γινεται μια προεργασια η οποια τα φερνει στο επιπεδο πωλησης (τελικος ελεγχος-ρυθμισεις,εγκατασταση extra κτλ). Σου παραθετω μια φωτο απο το εγχειριδιο της Toyota που δειχνει μια φαση της εγκαταστασης navigator (TNS-700). Οπως θα δεις η εικονα μιλαει απο μονη της για την εργοστασιακη εγκατασταση. Ολα τα επιμερους τμηματα ειναι τυπου "snap on " δλδ κουμπωτα και μονο 4 βιδες Μ6x10 χρειαζεται να ξεβιδωσεις... Αυτο δε σημαινει οτι το αυτοκινητο διαλυθηκε κιολας,προς θεου. Που να δεις τοτε και την εργασια των εργοστασιακων ελατηριων χαμηλωματος οπου ολα "κατεβαινουν"!!! Αυτες οι εργασιες κατα βαση γινονται απο τεχνιτες που κανουν ΜΟΝΟ αυτη τη δουλεια στα εξουσιοδοτημενα αρα μην ανησυχεις.:lol:

piperaki
10-09-10, 12:21
Φοράει πολύ ωραία ζάντα!!!
Πρεπει να ειναι η ιδια 17αρα που εχει το Prius 3(2010). Απλη ,λιτη και συναμα ομορφη!!!:car

giorgosvet
11-09-10, 20:33
Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ξαναδεί τέτοιο ξύλωμα σε καινούργιο αυτοκίνητο εντάξει σίγουρα δεν θα έχει πρόβλημα μετα την...επανασυναρμολόγηση αλλα καλύτερα μην το δεις κι έτσι πριν το πάρεις γνώμη μου.Απλά να ρωτήσω τα navigator δεν μπαίνουν στο εργοστασιο και το αυτοκίνητο έρχεται έτοιμο με αυτό?Πριν λίγο διαβασα τεστ του Αuris hybrid στο autotriti.gr και φυσικα πιο πολυ γράφει τα αρνητικά εε!! αντε και λίγο οτι δεν καιει και πάρα πολυ,δεν υπάρχει καν ξεχωριστη αναφορα για τη κατανάλωση ενώ μας εχουν πρήξει με τους tsi πόσο δυνατοί είναι και πόσο λίγο καίνε(βενζίνη ,γιατί λάδια του δίνουν και καταλαβαίνει!!)

piperaki
13-09-10, 11:25
Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ξαναδεί τέτοιο ξύλωμα σε καινούργιο αυτοκίνητο εντάξει σίγουρα δεν θα έχει πρόβλημα μετα την...επανασυναρμολόγηση αλλα καλύτερα μην το δεις κι έτσι πριν το πάρεις γνώμη μου.Απλά να ρωτήσω τα navigator δεν μπαίνουν στο εργοστασιο και το αυτοκίνητο έρχεται έτοιμο με αυτό?Πριν λίγο διαβασα τεστ του Αuris hybrid στο autotriti.gr και φυσικα πιο πολυ γράφει τα αρνητικά εε!! αντε και λίγο οτι δεν καιει και πάρα πολυ,δεν υπάρχει καν ξεχωριστη αναφορα για τη κατανάλωση ενώ μας εχουν πρήξει με τους tsi πόσο δυνατοί είναι και πόσο λίγο καίνε(βενζίνη ,γιατί λάδια του δίνουν και καταλαβαίνει!!)

Ειναι αληθεια οτι σοκαρει η εικονα αλλα ευτυχως δεν δημιουργει προβληματα. Tα Navigator TNS500-TNS700 μπαινουν στην Ελλαδα απο οσα ξερω. Παρα το οτι το αγοραζεις "με" ,απο Τουρκια,Αγγλια,Ιαπωνια φευγει "χωρις". Εργοστασιακα τοποθετουν την μονο πηγη CD/MP3 της Fujitsu (φτιαχνεται στην Ισπανια).
Οσο για τον "ειδικο" τυπο ειναι γνωστη η σταση που κρατα για τα ευρωπαικα μοντελα.Αν ειναι δε VW ...
Το υβριδικο εχει μια καταναλωση (πραγματικη) κοντα στα 6 lt/100km οταν το οδηγεις με ηπιο τροπο στο κεντρο αλλα και σε ανοιχτο δρομο. Αντιθετα το συμβατικο εχει λιγο πανω απο τα 7.5~8 lt/100km αναλογα με τον κυβισμο (1.4 η 1.6). Εκει που εντυπωσιαζει το υβριδικο ειναι οταν το κινεις σε πυκνη κινηση (με λιγοτερο απο 50km/h). Τοτε πεφτει κατω απο 5 lt/100km. H εργοστασιακη καταναλωση των 3.9 lt/100km ειναι μαλλον δυσκολο να επιτευχθει σε καθημερινες συνθηκες.
Τωρα για τους tsi θα πω μονο αυτο που ισχυει παντου "δεν κερδιζεις ποτε κατι χωρις να χασεις κατι αλλο". Η διαρκεια ζωης (μαζι και η αξιοπιστια) ειναι το ζητουμενο σε βαθος χρονου ... :car

giorgosvet
13-09-10, 11:49
παρεκλίνω από το θέμα αλλα πατηστε στο google τη φραση << τα vw καίνε λάδια?>>να δείτε τι θα βγάλει!!!!

neoklis
13-09-10, 11:56
Καλύτερα να ξηλώνει κάποιος γνώστης π.χ. ΤΟΥΟΤΑ παρά ένας άσχετος που δεν ξέρει καν που είναι η βίδες……….
Πάνω σε αυτό αν και εκτός topic αναφέρω και έμενα που μου τοποθέτησαν το TVSS μου ξήλωσαν από εμπρός μέχρι πίσω μοκέτες, ταμπλό, πλαστικά , πόρτ παγκάζ. πολλά πράγματα..