PDA

Επιστροφή στο Forum : Wikipedia για 2ZZ-GE


CTS03
01-01-10, 20:48
Έχει ενδιαφέρον ότι η Wikipedia γραφει για τους κινητήρες της ΤΟΥΟΤΑ. Ειδικά δείτε τι γράφει για 2ZZ-GE στο
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZZ_engine

Το βασικό πρόβλημα που αναφέρεται είναι η καταστροφή της αντλίας λαδιού όταν ξεπερνά το όριο στροφών, π.χ. σε λάθος κατεβάσματα ταχυτήτων. Μετά μιλούν με τα καλύτερα λόγια για κάποιο γρανάζι της CircuitWorx Racing που λύνει το πρόβλημα.

Σχόλια?
Ξέρετε κάποιον που την πάτησε με κατεβάσματα και το πρόβλημα δημιουργήθιηκε από την αντλία λαδιού?
Η CircuitWorx Racing θα έγραψε το άρθρο, ή μήπως πρέπει να σκεφτόμαστε να γίνουμε πελάτες της?

Δείτε τι γράφει για τα Oil Pump Gears:
http://www.circuitworx.com/products.html

hatzidi2
02-01-10, 00:26
δεν ξερω εαν απο κατεβασμα θα τα τιναξει πρωτα η αντλία η θα καρφωσει καμμια βαλβίδα και παει λέγοντας, παντως εαν αποφασισεις να την αλλαξεις επειδή υπαρχει κινδυνος τα συγκεκριμένα γρανάζια να μην μπουν στο παλιο καβουκι της αντλιας σου, προτιμισε να την παρεις ετοιμη με καινουργιο καβουκι.
http://store.monkeywrenchracing.com/product_info.php?cPath=42_47_60&products_id=835 την εχουμε βαλει και οι 3 που εχουμε κομπρεσορα για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.
Εαν δεν κανω λαθος ζητησαμε πριν βαλουν τα γραναζια να τα κανουν και κρυογεννεση.

Dr.Saimon
02-01-10, 02:49
Σε βιαιο κατεβασμα την ακουν οι μαμα βαλβιδες...στραβονουν.Στο δικο μου το μοτερ που ειναι 2ο σταδιο ατμοσφαιρα με συμπιεσεις νιτρα κτλ εχω βαλει μονο το γραναζι....http://store.monkeywrenchracing.com/product_info.php?cPath=42_47_60&products_id=29 που απο οτι μου ειχαν πει ειναι αρκετα ευαισθητο και εχω και εγω το κεφαλι μου ησυχο.

wastegate
02-01-10, 09:57
Παιδια δεν φταινε οι βαλβιδες απλα στα βιαια κατεβασματα το vvt(l)i δεν προλαβαινει να μαζεψει πισω τις βαλβιδες...

CTS03
04-01-10, 11:00
Ευχαριστώ για τις διαφωτιστικές απαντήσεις σας. Τελικά όλα είναι δοκιμασμένα εδώ μέσα!

Επειδή είμαι άσχετος, δύο ερωτήσεις:
(1) Γράφει για προβλήματα ευθυγραμμίσεων (balance) στον κινητήρα που επιβαρύνουν το γρανάζι της αντλίας λαδιού. Αν σου αλλάξουν γρανάζι ή την αντλία ολόκληρη σε ελληνικό συνεργείο, το συνολικό balance ως προς τον κινητήρα θα μείνει απείραχτο ή ... τσεκάρεις την τύχη σου ?
(2) Για το δικό μου που είναι μαμά και δεν πάει συχνά σε ψηλές στροφές, μάλλον θα είναι περιττή αλλαγή? Ξέρει κάποιος πότε υποτίθεται ότι πρέπει να αλλάξει η αντλία λαδιού σε service? Σκέφτομαι ότι τότε έχει σίγουρα νόημα να μπει η ενισχυμένη.

mpesikos
04-01-10, 12:25
εγω εχω κανει σχεδον 105000χλμ κ σε 2000χλμ που θα θα αλλαξω τα λαδια,θα αλλαξω κ την τρομπα..
την εργοστασιακη εχω παρει με κοστος 125 ευρω περιπου..

wastegate
04-01-10, 12:33
H αντλια δεν χαλαει σχεδον ποτε..
Ειναι απο τα εξαρτηματα του αυτοκιητου που συνηθως πετας το μοτερ και αυτο ακομα δουλευει...

mpesikos
04-01-10, 12:55
δεν ξερω αν χαλαει η οχι,αυτο που ξερω ειναι οτι ενας φιλος που ξερει πολλα για αυτο το μοτερ με συμβουλεψε να την αλλαξω!εγω θα το κανω για να εχω το κεφαλι μου υσηχο,το κοστος ετσι και αλλιως δεν ειναι κ μεγαλο..
υπαρχουν TS που τα εχουν ανθρωποι που δεν ασχλουνται,το πηγαινουν σε μια αντιπροσωπεια κ λενε καντε του σερβις!ουτε για λαδια ψαχνοντε,ουτε βηδες λιφτ αλλαζουν,ουτε τιποτα κ εχουν φτασει 180000χλμ χωρις κανενα προβλημα!αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να κανω κ εγω το ιδιο,δυο-τρια πραγματα που ξερω οτι ειναι καλο να γινονται,θα τα φφροντιζω να τα κανω..μονο κ μονο για να εχω το κεφαλι μου υσηχο!!

wastegate
04-01-10, 13:40
Θα μου επιτρεψεις να εχω αντιθετη γνωμη ως προς την αντλια λαδιου χωρις να παρω μερος στο αν θα την αλλαξεις ή οχι..