Επιστροφή στο Forum : Εχει αλλαξει κάποιος γραναζι VVTI
Καλημέρα σε όλους.
Εχει αλλάξει κανένας το γρανάζι vvti στην TS τους?
Εγω βρίσκομαι στο 3ο γρανάζι σε αυτά τα 4 χρόνια που έχω την ts.
Το σύμπτωμα, εαν βλέπεται οτι το αυτοκίνητο 1 μερα παει και 3 σέρνεται τοτε το προβλημα ειναι εκεί καθως κολλάει το ρίμαδι, λαμπάκι δεν θα δείτε για αυτή την βλάβη, μιας και το προβλημα είναι μηχανικό και οχι στην βαλβίδα του.
Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βγαζει OFF ετσι 'συχνά', το μόνο που πάει το μυαλό μου είναι οτι ίσως είναι το λάδι που βάζω, αλλα και πάλι μου το έχει κανει με motul & redline που εχω βάλει.
Απλα την τελευταία φορά ο μηχανικός που το άλλαξε μου είπε οτι η βίδα που είναι σφυγμένο πάνω στον εκκεντροφορο ηταν πολυ σφιγμένη, ελπιζω να εφταγε αυτό.
πες μας τι φιλτρο λαδιου φορας ???
Το σύμπτωμα, εαν βλέπεται οτι το αυτοκίνητο 1 μερα παει και 3 σέρνεται .
Πόσο σέρνεται δηλαδή? Δεν ανεβάζει στροφές, έχει χαμηλή τελική?
Γενικά τις αλλαγές που αντιλαμβάνομαι τις συσχετίζω με την εξωτερική θερμοκρασία. Πάνω από 20C μαλακώνει ο κινητήρας.
Δεν εχω αλλάξει ποτέ.
σε εμένα με τον compressora η διαφορα ειναι αισθητη, ειναι 30 αλογα κάτω. (δεν είναι θέμα οτι δεν ανεβαζει στροφές)
μια απο τις 'κακες' του μέρες στο δυναμόμετρο έβγαλε 245 άλογα, ενω στις 'καλές' του 275.
Εαν πηγαίνεις αντιπροσωπεια και εκεινη την ημέρα νομιζεις οτι δεν παει πες τους να βάλουν το τεστερ πανω και να οπλίσουν το vvti, εαν δουλευει οπως είσαι στο ρελαντι θα κανει πως σβήνει ή θα σβήσει.
Τέτοιες μικροδιαφορές, της τάξης του 10%, καταλαβαίνω για χρόνια! Θα το έχω υπόψη μου.
Αναφαίρεσαι σε γρανάζι VVTi και όχι VVTLi. Δηλαδή μιλάμε για κάτι που υπαρχει και στα 1.4i και 1.6i ?
να βάλουν το τεστερ πανω και να οπλίσουν το vvti, εαν δουλευει οπως είσαι στο ρελαντι θα κανει πως σβήνει ή θα σβήσει.
Για να είμαι σίγουρος, αν θες επιβεβαίωσε ότι καλά κατάλαβα το εξής:
Με τον τεστερ ενεργοποιούν το vvti και αν αυτό λειτουργούσε κανονικά ο κινητηρας θα πάει να σβήσει. Αν όμως το vvti έχει κολήσει, δεν θα καταλάβει τίποτα ο κινητήρας στο ρελαντί, σωστά?
μια χαρα το καταλάβες, με το τεστερ ενεργοποιουν το vvti και εαν αυτο λειτουργεί κανονικά, δινει αλλες μοιρές στον εκκεντροφόρο με αποτέλεσμα στο ρελαντί ο κινητηρας να σβήσει.
Εαν είναι κολλημένο δεν αλλάζει η θέση του εκκεντροφόρου οπότε ο κινητηρας σου στο ρελαντι δουλεύει όπως πριν.
Είπα να ψάξω στο δίκτυο για τίποτα σχετικό και βρήκα αυτό:
http://dutch.northwestmr2.com/Toyota/celica/Service%20Bulletins/Engine/09.pdf
Μοιάζει να έχει φασαρία. Πόσο σου κοστίζει η αλλαγή του γραναζιού VVTi ?
Φασαρία για την αλλαγή δεν θα το έλεγα, το πολυ μια ώρα δουλεία είναι.
Δεν ξερω ποσα θα χρεώνε η ΤΟΥΟΤΑ για αυτό, τα 2 πρωτα μου τα περασαν εγγυηση, το τριτο εδωσα σε φιλο μηχανικο 50 ευρώ.
Πόσο σου κοστίζει η αλλαγή του γραναζιού VVTi ?
το γραναζι σαν ανταλακτικο εχει περιπου 190 ευρω!
το γραναζι σαν ανταλακτικο εχει περιπου 190 ευρω!
το έχεις αλλάξει λόγω βλαβης, ή απλα ξερεις τιμή?
νομιζω οτι εχει παντως γυρώ στα 150 ευρώ αλλα δεν θα τα χαλασούμε εκεί.:lol::lol:
trelokomio
07-01-10, 18:49
Παιδια μια ερωτηση...Αυτο το προβλημα με το γραναζι του vvt-i ισχυει μονο για το tsport η και για ενα απλο ε12??
trelokomio
08-01-10, 13:12
Παιδια μια ερωτηση...Αυτο το προβλημα με το γραναζι του vvt-i ισχυει μονο για το tsport η και για ενα απλο ε12??
Κανεις δεν γνωριζει?
το έχεις αλλάξει λόγω βλαβης, ή απλα ξερεις τιμή?
νομιζω οτι εχει παντως γυρώ στα 150 ευρώ αλλα δεν θα τα χαλασούμε εκεί.:lol::lol:
οχι δεν το εχω αλλαξει,απλα επειδη εχω σκοπο να αλλαξω την τρομπα σκεφτομουν να αλλαξω κ γραναζια-καδενα προληπτικα αλλα με το που ακουσα τιμες,αλλαξα γνωμη:confused:
Copyright CorollaClub 2006