PDA

Επιστροφή στο Forum : 2001 Avensis T-Sport


pavlos
24-11-09, 17:44
Λοιπόν παιδιά, θέλω τις γνώμες σας και τα φώτα σας...
Εδώ και περίπου 1,5 χρόνο λέω να αλλάξω κινητήρα αλλά τώρα το πήρα αρκετά ζεστά και έχω αρχίσει το ψάξιμο!
Πως σας ακούγεται να αλλάξω τον 16άρι κινητήρα του και να βάλω τον 18άρι της Celica ή της Corolla την έκδοση T-Sport όμως;
Πιστεύετε πως αξίζει; Το έχει δοκιμάσει κάποιος; Εννοείται μαζί με το ESP που χωρίς αυτό σε τέτοιο σκάφος, θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα (ρώτησα και μου είπαν ότι μπαίνει αλλά από λίγους μάστορες).
Τα φώτα σας χρειάζομαι help.
Ευχαριστώ πολύ!

GMASTER6
24-11-09, 18:57
Σε ενα παλιοτερο περιοδικο ειχα διαβασει για μετατροπη του κινητηρα των ts σε ενα λευκο avensis οποτε η μετατροπη σιγουρα γινεται!

pavlos
24-11-09, 19:06
Αυτό που λες, το είχα διαβάσει κι εγώ, αλλά δεν είχε κάνει την full μετατροπή, αν δεν κάνω λάαθος έλεγε κάτι για πολλαπλές στρόφαλο και πεταλούδα... Ή κάτι τέτοιο!

MARMEL
24-11-09, 20:04
τον t-sport τον εχουν βαλει σε yaris.
παντως και t-sport να βαλεις μεσα θα τον βαρεθεις συντομα πιστευω...
βαλε εναν 3sgte st215 caldina μεσα να τελειωνεις...
θα τον βαλεις που θα τον βαλεις. βαλτον νωριτερα...

GMASTER6
24-11-09, 20:14
Ακομα καλυτερα το 3sgte!Με την μεγαλη και βαρυτερη καροτσα του avensis θα ταιριαζει πολυ καλα!

MARMEL
24-11-09, 20:18
Ακομα καλυτερα το 3sgte!Με την μεγαλη και βαρυτερη καροτσα του avensis θα ταιριαζει πολυ καλα!μα το caldina ειναι avensis station ιαπωνιας. απλα βγαζεις βαζεις...

makatos3sgte
26-11-09, 08:49
Λοιπόν παιδιά, θέλω τις γνώμες σας και τα φώτα σας...
Εδώ και περίπου 1,5 χρόνο λέω να αλλάξω κινητήρα αλλά τώρα το πήρα αρκετά ζεστά και έχω αρχίσει το ψάξιμο!
Πως σας ακούγεται να αλλάξω τον 16άρι κινητήρα του και να βάλω τον 18άρι της Celica ή της Corolla την έκδοση T-Sport όμως;
Πιστεύετε πως αξίζει; Το έχει δοκιμάσει κάποιος; Εννοείται μαζί με το ESP που χωρίς αυτό σε τέτοιο σκάφος, θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα (ρώτησα και μου είπαν ότι μπαίνει αλλά από λίγους μάστορες).
Τα φώτα σας χρειάζομαι help.
Ευχαριστώ πολύ!
Η επιλογες που εχεις ειναι παρα πολλες Το κριτιριο ειναι η αξιοπιστια πρωτα και μετα τα χρηματα 1 3sgte (205-215) 2 3sge beams 3 2zzge H γνωμη μου αν θες turbo μαμα χωρις προβλημα 3sgte αν θες ατμοσφαιρα beams η 2ζζ μονο θορυβο κανη και δεν ειναι και φτηνη

pavlos
01-12-09, 18:31
Λοιπόν για τον κινητήρα της Caldina 3sgte απ' ότι ξέρω είναι 2λιτρος τουρμπάτος σωστά??? Υπάρχει το εξής πρόβλημα, δεν μπορώ να τον δηλώσω... πράγμα πολύ κακό, δεν θέλω να δώσω 7-8 χιλιάρικα και να με σταματήσουν και να μου το πάρουν το αυτοκίνητο!
Τώρα για τον 2zz αν μπορείται να μου πείτε κάποια πράγματα παραπάνω, όπως και για τον beams αν μπορείτε!
Το 2λιτρο δεν δηλώνεται από όσο έχω ρωτήσει γιατί το Avensis T22 δεν έβγαινε σε 2λιτρο και έτσι δεν υπάρχουν κωδικοί!
Είμαι πολύ θετικός για τον Τ-Sport γιατί με compressor πάνω και εξάτμιση ακουμπάει τα 250 άλογα και νομίζω ότι γενικά πάει πολύ καλά...
Ακούω γνώμες!

johnboy
01-12-09, 19:51
Το 2λιτρο δεν δηλώνεται από όσο έχω ρωτήσει γιατί το Avensis T22 δεν έβγαινε σε 2λιτρο και έτσι δεν υπάρχουν κωδικοί!


εβγαινε σίγουρα 2.000cc το προ f/l με κινητηρα 3s-fe.
μηπως δεν εβγαινε 2.000cc το f/l και γι'αυτο σου το ειπαν;

toyota mania
01-12-09, 20:07
εβγαινε σίγουρα 2.000cc το προ f/l με κινητηρα 3s-fe.
μηπως δεν εβγαινε 2.000cc το f/l και γι'αυτο σου το ειπαν;και το f/l εβγαινε, με τον 1AZ-FE του RAV-4.Δεν ξερω ομως εαν πουληθηκε Ελλαδα.

pavlos
01-12-09, 23:50
Δεν υπάρχει στους πίνακες του υπουργείου συγκοινωνιών...
Αλλά άσχετο από αυτό, περίπου πόσο θα βγει μήπως έχει κανείς άλλος καμιά ιδέα???

vassilis_vvti
02-12-09, 00:22
Εβγαινε και ηταν 147 αλογα ο διλιτρος απλα μονο με παραγγελια.To pro εβγαιινε 1000%εχω δει με τα ματια μου.

tsport192
02-12-09, 14:38
Άσχετα αν έβγαινε ή όχι, μπορείς να ακολουθήσεις μια συγκεκριμένη διαδικασία και να δηλώσεις ό,τι μοτέρ θέλεις....

pavlos
02-12-09, 23:00
Άσχετα με την εφορία, εσείς τι προτείνετε από τα 2???

1. Τον 3sgte (205-215) από Caldina ή
2. Τον Τ-Sport με τα 192

Για τον δεύτερο μου έχουν πει ότι δέχεται και αρκετή βελτίωση, είτε τουρμπίνα (επικύνδινο) είτε κομπρέσορα που είναι πιο αξιόπιστο...
Νομίζω είναι ένα καλό δίλημα που πρέπει να συζητηθεί...

ranger
02-12-09, 23:13
μόνο για μοτέρ, σαζμαν, εγκέφαλο και πλεξούδα από TS θέλεις τουλάχιστον 3.000 ευρώ, και πρέπει να προσθέσεις τουλάχιστον άλλα 1000 για τον μηχανικό και τον ηλεκτρολόγο. ενα κίτ κομπρέσορας της Greedy κάνει περίπου 2.500 ευρώ και πάλι πρέπει να σκεφτείς και την αμοιβή αυτού που θα το τοποθετήσει.
μετά το αμάξι θα πρέπει να στρίβει και να φρενάρει, εκτός αν θες να μείνεις με τις μαμά αναρτήσεις και τα φρένα του αβένσις 1600cc.

Επειδή λοιπόν, πέρα από ωραίες ιδέες το κόστος είναι απαγορευτικό, πες καλύτερα τι budget έχεις και όχι τι όνειρα....

MARMEL
02-12-09, 23:18
Άσχετα με την εφορία, εσείς τι προτείνετε από τα 2???

1. Τον 3sgte (205-215) από Caldina ή
2. Τον Τ-Sport με τα 192

Για τον δεύτερο μου έχουν πει ότι δέχεται και αρκετή βελτίωση, είτε τουρμπίνα (επικύνδινο) είτε κομπρέσορα που είναι πιο αξιόπιστο...
Νομίζω είναι ένα καλό δίλημα που πρέπει να συζητηθεί...

αν ειναι διλημα αυτο τι να πω....

και νηπιο να ρωτουσες....

pavlos
02-12-09, 23:21
Η ανάρτηση έχει μπει πριν 7000χλμ ΚΥΒ AGX με ελατήρια ΤΤΕ και 3,5 πόντους χαμήλωμα, φρένα έχω ήδη βρει μόνο για τις αντλίες έχω ένα ερωτηματικό, αν αντέχουν... Περιμένω απάντηση από μηχανικό για να τα πάρω!
Τώρα για το budget μου, γύρω στα 6 με 8 χιλιάρικα λέω να κυμανθώ...
Χωρίς φρένα και ανάρτηση (που ήδη έχει μπει).

Marmel τι προτείνεις εσύ δηλαδή?

GMASTER6
03-12-09, 00:41
Marmel τι προτείνεις εσύ δηλαδή?

3sgte Φυσικα οπως και οι περισσοτεροι...:wink:

MARMEL
03-12-09, 16:19
Marmel τι προτείνεις εσύ δηλαδή?

ειδικα στο σκαφος σου? εσυ τι λες δλδ?
στο λαιμο μου δε θελω να σε παρω αλλα πως να συγκριθουν οι 2 αυτοι κινητηρες? εκτος αν εισαι τελειως συντηριτικος τυπος...

και μη το δηλωσεις γιατι μπορει να το ξαναβγαλεις κτλ κτλ...
αμα σε πιασουν τοτε το δηλωνεις. στην καροτσα σου αλωστε δηλωνεται με τη μια...

pavlos
05-12-09, 16:44
Επομένως καταλήγουμε στον 3sgte...
Για αυτόν τον κινητήρα δεν έχω ψάξει, για να τον βρω κάπου ακόμα, αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι τετρακίνητος τουλάχιστον πάνω στο caldina έτσι δεν είναι?
Μπορείτε να μου πείτε τώρα αν μπαίνει και η τετρακίνηση?
Λογικά αν μπαίνει θα θέλει πολύ κόψε ράψε, έτσι δεν είναι?

wastegate
05-12-09, 16:55
Θελει πολυ κοψε ραψε και χρημα...
Υπαρχει και σασμαν για μπροστινοκινητο απο mr2 ή celica...

toyota mania
05-12-09, 18:00
Σιγα που θελει κοψε ραψε.Σιγα μην θελει και τον Κωστετσο.
Το τουνελ υπαρχει ειδη οπου θα μπει ο αξονας.Ενα θεμα παιζει να ειναι το τεποζιτο.Βασικα Παυλο βαλε το μοτερ να το χαρεις μπροστοκινητο και μετα βλεπεις και για τετρακινητο.
Για τετοια μετατροπη υπαρχει ειδικος στο club μας.

pavlos
06-12-09, 11:34
Και το όνομα του ειδικού στο club μας???
Λογικά θα πρέπει να πέσει και σταυροβελονιά στο σασί έτσι δεν είναι?
Γι' αυτό ρώτησα για την τετρακίνηση, θα το κάνω που θα το κάνω (κατά τον Απρίλιο μάλλον να τελειώσω από φαντάρος...) να το κάνω όλο μαζί, να μην χρειάζεται να ξαναμπαίνει μέσα το αυτοκίνητο!

makatos3sgte
07-12-09, 09:41
Επομένως καταλήγουμε στον 3sgte...
Για αυτόν τον κινητήρα δεν έχω ψάξει, για να τον βρω κάπου ακόμα, αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι τετρακίνητος τουλάχιστον πάνω στο caldina έτσι δεν είναι?
Μπορείτε να μου πείτε τώρα αν μπαίνει και η τετρακίνηση?
Λογικά αν μπαίνει θα θέλει πολύ κόψε ράψε, έτσι δεν είναι?
Καλημερα Για να βαλης τετρακινηση τεχνικα γινεται (αλλαγη πισω πατωμα γεφηρα μπροστα) οικονομηκα ομως σε συμφερυ να το κανης μπροστοκινητο πολυ λιγοτερα χρηματα (δεν χρειαζεται να αγορασεις ολοκληρο αμαξει) και θα ειναι πιο γρηγορο γιατι θα ειναι πιο ελαφρη

pavlos
09-12-09, 00:41
Ναι αλλά στις στροφές τι θα γίνεται με εμπρός κίνηση???
Θα τρελαθεί να γυρίζει το τιμόνι...
Ή κάνω λάθος?

diafanh-psyxh
09-12-09, 19:15
Ναι αλλά στις στροφές τι θα γίνεται με εμπρός κίνηση???
Θα τρελαθεί να γυρίζει το τιμόνι...
Ή κάνω λάθος?
συγνώμη γιατι στην ευθεία νομίζεις ότι το τιμονι θα μένει ίσιο αν ανοιξεις αποτομα το γκάζι?εδώ μαμα είσαι και αμα ειναι γυαλι ο δρομος και τα λαστιχα σου ειναι και στα τελευταια τους (χωρις να ειναι απαραιτητο)κάνεις αναγκαστικα διρθωσεις στα τραβήγματα του τιμονιου.φαντάσου με τη ιπποδυναμη αυτου του μοτερ.....
πάντως δεν ειναι δυσκολο να το μαθεις:mrgreen:

GMASTER6
09-12-09, 20:41
Ναι αλλά στις στροφές τι θα γίνεται με εμπρός κίνηση???
Θα τρελαθεί να γυρίζει το τιμόνι...
Ή κάνω λάθος?
Φιλε μου ολα τα αυτοκινητα στριβουν αλλα λιγοτερο αλλα περισσοτερο!Ναι αν βαλεις μια καλη αναρτηση,καποιο καλο μπλοκε με ιδανικο ποσοστο εμπλοκης και ενισχυσεις και λιγο την ακαμψια του πλασιου σου με θολομπαρες αντιστρεπτικες ψαλιδομπαρες(και δεδομενου οτι θα κρατησεις τον 3sgte)κοντα στα εργοστασιακα του νουμερα τοτε θα στριψει και μαλιστα πολυ καλα!!!Υπαρχουν πολλες επιλογες για να βελτιωσεις την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου σου απο οτι βλεπεις και εξαλλου δν σημαινει οτι 200+αλογα στους μπροστα τροχους απαγορεουν το παιχνιδι στις στροφες(τα περισσοτερα σημερινα GTi παιζουν στα 200+αλογα με μπροστινη κινηση και σε στροφιλικι κυνηγανε αυτοκινητα πολλαπλασιας χρηματικης αξιας:wink: )

pavlos
09-12-09, 23:05
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι με τετρακίνηση σαφώς το αυτοκίνητο θα μπαίνει καλύτερα στις στροφές, απλά δεν ξέρω αν αξίζει η διαφορά χρημάτων που θα έχει...
Ο Απρίλιος είνια σχετικά μακρυά, οπότε το ψάχνω από τώρα όσο μπορώ έτσι ώστε να ξέρω ακριβώς τι θα κάνω όταν θα το βάλω μέσα το αυτοκίνητο!
Με την ανάρτηση που φοράω και τα 120 άλογα, ήδη πέφτουν διορθώσεις, κυρίως λόγω ασφάλτου, φαντάσου με 200+ άλογα τι θα γίνεται και ιδιαίτερα όταν δεν σκοπεύω να τον κρατήσω στα μαμά άλογα...

madvinegar
10-12-09, 09:04
110 άλογα δεν βγαζει το μοτερ που φορας?

GMASTER6
10-12-09, 09:42
110 άλογα δεν βγαζει το μοτερ που φορας?
Ναι το ιδιο με των corolla ειναι mad...Στην αρχη με τον 4Α-FE και αργοτερα με τον vvt-i...

madvinegar
10-12-09, 10:18
Με την ανάρτηση που φοράω και τα 120 άλογα,

Το ηξερα, απλά ειπα να το σιγουρεψω επειδη διάβασα το πιο πανω σχόλιο...

vassilis_vvti
10-12-09, 18:05
Mαλλον θα εννοει οτι κατι θα εχει βαλει.

madvinegar
10-12-09, 18:55
Ας μας πει και εμας να παρουμε 10 αλογα εξτρα σε VVTΙ κινητηρα!:D

Roy-D
10-12-09, 19:34
γιατι ρε ,mad? δεν εχεις παρει? χεχεχεχεχε!

madvinegar
10-12-09, 22:33
Απλα ρωταω γιατι οπως ξερεις και εσυ ειναι δυσκολο να παρεις 10 πραγματικά άλογα πανω στο μοτερ μας με εξωτερικες παρεμβασεις.

pavlos
11-12-09, 21:43
Φίλτρο αέρα (χοάνη), πολλαπλή εισαγωγής, μεγαλύτερη πεταλούδα γκαζιού και πληροφοριακά, έβγαζε στα χαρτιά 110 και στην πραγματικότητα 116 άλογα!
Αλλά το θέμα έχει φτιαχτεί για άλλο λόγο και όχι για να προσπαθείτε να "μου την πείτε"!
Εκτός και αν κάνω λάθος!

Roy-D
11-12-09, 23:46
αυτα ηταν απο 18αρη? στα ψηλα θα εχεις διαφορα...στα χαμηλα παιζει να εχεις χασει κι ολας! αλλα δεν θελει κανεις να στην πει,απλα εχουμε ακουσει απειρα πραγματα γενικα και οκ κανουμε και λιγο χιουμορ....

madvinegar
12-12-09, 17:28
Κανενας δεν θέλει να σου την "πει" φίλε μου. Απλά μια ερωτηση εκανα. Το ιδιο μοτερ εχω και εγω (ιδια φιλοσοφία εννοώ) και επειδη εχω κανει καποιες δοκιμες εχω δει ποσο δυσκολο ειναι να παρεις καποια πραγματικά άλογα. Και μόνο με αυξηση της ποσότητας του εισερχόμενου αέρα δεν κάνεις σχεδόν τίποτα... πιστεψε με... Ισως μαλιστα να προκαλεις και αντιθετο αποτελεσμα ειδικά στα χαμηλά. (Το δυναμομέτρησες ή απλά πιστευεις πως με αυτα που εβαλες πηρες 10 (ή εστω 5) άλογα?)

Τεσπα, οπως λες, το θεμα που εχεις ανοιξει ειναι για αλλο σκοπό, οπότε οκ, συνεχιζουμε οπως πριν. Και οπως λεει και ο Roy-D ... μη ψοφατε για παρεξηγηση εδω μέσα! Καλοπροαίρετη κουβέντα κάνουμε.

pavlos
15-12-09, 17:20
Η πεταλούδα ναι από 18άρη είναι, η πολλαπλή είναι αλουμινίου, δεν ξέρω από ποιο μοντέλο είναι, πάντως κουμπώνει μια χαρά και το φίλτρο που έβαλα, στα χαμηλά όπως αναφέρατε, μπερδεύει λίγο προς τα κάτω αλλά από τις 3500 και πάνω, πιάνει αισθητά μεγαλύτερη ροπή απ'ότι πριν, γι'αυτό χωρίς να το δυναμομετρήσω είπα ότι πρέπει να έχει κανένα 5άρι άλογα παραπάνω, πιθανόν να κάνω και λάθος. Αλλά έχει όντως διαφορά από πριν, κυρίως στις ψηλές στροφές!

madvinegar
15-12-09, 17:30
Το καταλαβαινω αυτο που λες. Ειχα βαλει και εγω παλιοτερα το short ram της K&N. Οντως το αμαξι στα ψηλά πηγαινε πολυ καλυτερα, αλλα επρεπε συνεχως να το σκιζω για να το ευχαριστιεμαι δλδ να το δουλευω παντα ψηλα.
Απλά ειχε καταντησει λιγο κουραστικο στην νορμαλ οδηγηση, δλδ οταν το δουλευα στα χαμηλα, γιατι δεν "πήγαινε" και επρεπε παντα να του δινω πολυ γκαζι.
Την χωανη την εχεις "προστατεψει" καπως απο τη ζεστη του μοτερ?

pavlos
15-12-09, 17:59
Το έβαλα ακριβώς στη θέση που ήταν πριν το μαμά το φίλτρο όπου έχει έναν πνεύμονα που λέει η εταιρία ότι παίρνει ψυχρό αέρα κάπου από το αριστερό φανάρι (τώρα κατά πόσο δουλεύει αυτός ο πνεύμονας δεν ξέρω...).
Αλλά μάλλον θα την βγάλω την χοάνη γιατί μου έχει ανάψει το check engine και στον εγκέφαλο που το έβαλα, λέει ότι έχει πολύ πλούσιο μίγμα... (κλασικό Toyota...) αλλά έχω κουραστεί και από τον θορυβο στη normal οδήγηση...
Γι' αυτό ψάχνω τώρα να κάνω κάτι καλό για να μην παίζω με χοάνες και πολλαπλές και πεταλούδες και τρέχα γύρευε!
Γι' αυτό τώρα κάποιος πρέπει να μας πει τα θετικά και τα αρνητικά τον 2 αυτών κινητήρων που έχω καταλήξει 1.8 Τ-Sport ή 2.0Τ 3sgte???
Εκτός από ιπποδύναμη που ο 2ος είναι και καλύτερος, πρέπει να εξετάσω και άλλους παράγοντες όπως κόστος συντήρησης και κατανάλωσης!
Ξέρω ότι έρχονται δεύτερα όλα αυτά αλλά είναι και αυτοί σημαντικοί παράγοντες και πρέπει να τους γνωρίζουμε!

makatos3sgte
16-12-09, 10:44
Απο κοστος συντηρησεις η μονη διαφορα ειναι ο ιμαντας χρονισμου μεταξυ 2ζ-3σ ολα τα αλλα ειναι κοινα (μπουζη λαδια φιλτρα) Απο καταναλωση ο 3σ 10λ στα 100κμ με 150-170 πορεια(μπορη να καψει και οσο θελεις αναλογος πως το πας) για τον 2ζ δεν γνωριζω Αλλα ο 3σ εχει δυναμη παντου και παντα και το βασικο ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ σε λαδια-φθορες

madvinegar
16-12-09, 10:46
Κωστα εσυ το εχεις δηλώσει κανονικά στην Ε12?

pavlos
20-12-09, 11:20
Ένα περιοδικό αυτού του μήνα, έχει παρουσίαση ένα corolla e111 με τον κινητήρα από celica st205 αν δεν κάνω λάθος, αυτός είναι ο λεγόμενος 3sgte?
Αυτός απ' ότι διάβασα έχει 500+ άλογα! Αλλά έχει ρίξει και πολλά λεφτά.. 40+ χιλιάρικα αλλά το έχει για αναβάσεις στην open κατηγορία που θα δημιουργηθεί από το 2010..
Η κατανάλωση που αναφέρεις, μου φαίνεται πολύ δελεαστική μαζί με την ταχύτητα..
Να ρωτήσω κάτι ακόμα, το σασμάν του 3sgte είναι 6άρι ή φοράει 5άρι?

toyota mania
20-12-09, 12:56
Απλα ρωταω γιατι οπως ξερεις και εσυ ειναι δυσκολο να παρεις 10 πραγματικά άλογα πανω στο μοτερ μας με εξωτερικες παρεμβασεις.24 αλογα με εξωτερικες επεμβασεις σε ενδιαφερει;Aλλα θα πρεπει να το στροφαρεις συνεχεια απο 5800 μεχρι τον κοφτη και να χασεις περιπου 1 κιλο ροπη.

madvinegar
20-12-09, 13:46
24 αλογα με εξωτερικες επεμβασεις σε ενδιαφερει;Aλλα θα πρεπει να το στροφαρεις συνεχεια απο 5800 μεχρι τον κοφτη και να χασεις περιπου 1 κιλο ροπη.

Μπα... Εδω κάνουμε αμαν για να παρουμε ροπή και άλογα απο χαμηλά. Εκεί υστερούσε το μοτερ...

makatos3sgte
21-12-09, 08:45
Ένα περιοδικό αυτού του μήνα, έχει παρουσίαση ένα corolla e111 με τον κινητήρα από celica st205 αν δεν κάνω λάθος, αυτός είναι ο λεγόμενος 3sgte?
Αυτός απ' ότι διάβασα έχει 500+ άλογα! Αλλά έχει ρίξει και πολλά λεφτά.. 40+ χιλιάρικα αλλά το έχει για αναβάσεις στην open κατηγορία που θα δημιουργηθεί από το 2010..
Η κατανάλωση που αναφέρεις, μου φαίνεται πολύ δελεαστική μαζί με την ταχύτητα..
Να ρωτήσω κάτι ακόμα, το σασμάν του 3sgte είναι 6άρι ή φοράει 5άρι?
5αρι και τελικη ταχυτυτα στον κοφτη η 5η 265χλμ το μοτερ ειναι φουλ τουρμπησμενο μεχρι τον κοφτη εχει δυναμη και για μακρυτερο σαζμαν 310χλμ

MITSOS
21-12-09, 13:39
Η πεταλούδα ναι από 18άρη είναι, η πολλαπλή είναι αλουμινίου, δεν ξέρω από ποιο μοντέλο είναι, πάντως κουμπώνει μια χαρά και το φίλτρο που έβαλα, στα χαμηλά όπως αναφέρατε, μπερδεύει λίγο προς τα κάτω αλλά από τις 3500 και πάνω, πιάνει αισθητά μεγαλύτερη ροπή απ'ότι πριν, γι'αυτό χωρίς να το δυναμομετρήσω είπα ότι πρέπει να έχει κανένα 5άρι άλογα παραπάνω, πιθανόν να κάνω και λάθος. Αλλά έχει όντως διαφορά από πριν, κυρίως στις ψηλές στροφές!


ρε παιδιά help ποιο ήταν το μοντέλο VVTi (16άρι ή 18άρι) που φορούσε πολλαπλή εισαγωγής αλουμινίου από μαμά (περα από το Τ-sport)?
γιατί θέλει να κάνει την αλλαγή με πράγματα από 18άρι φίλος και πιστεύω ότι αξίζει, αν υπάρχει, αντί για πλαστική να βάλει πολλαπλή αλουμινίου.

madvinegar
21-12-09, 14:04
Δεν υπάρχει vvt-i με πολλαπλή αλουμινίου...

pilotos7
21-12-09, 14:27
Το μοντέλο που αναφέρεσαι κυκλοφορούσε Αμερική και είχε μεταλική εισαγωγή..Ρώτα στον Μαλιώρα να σου πει πόσο έχει.

makatos3sgte
21-12-09, 16:08
Η πεταλούδα ναι από 18άρη είναι, η πολλαπλή είναι αλουμινίου, δεν ξέρω από ποιο μοντέλο είναι, πάντως κουμπώνει μια χαρά και το φίλτρο που έβαλα, στα χαμηλά όπως αναφέρατε, μπερδεύει λίγο προς τα κάτω αλλά από τις 3500 και πάνω, πιάνει αισθητά μεγαλύτερη ροπή απ'ότι πριν, γι'αυτό χωρίς να το δυναμομετρήσω είπα ότι πρέπει να έχει κανένα 5άρι άλογα παραπάνω, πιθανόν να κάνω και λάθος. Αλλά έχει όντως διαφορά από πριν, κυρίως στις ψηλές στροφές!


ρε παιδιά help ποιο ήταν το μοντέλο VVTi (16άρι ή 18άρι) που φορούσε πολλαπλή εισαγωγής αλουμινίου από μαμά (περα από το Τ-sport)?
γιατί θέλει να κάνει την αλλαγή με πράγματα από 18άρι φίλος και πιστεύω ότι αξίζει, αν υπάρχει, αντί για πλαστική να βάλει πολλαπλή αλουμινίου.
Πολαπλη αλουμινιου φοραη μαμα το avensis1.8-129ps JAPAN πρεπει να υπαρχει μια αν σε ενδιαφερυ να ρωτησω ειναι και χταποδατη