PDA

Επιστροφή στο Forum : Τα καθίσματα του auris μου….κουνιούνται!!!


Garazakias
17-10-09, 20:54
<o></o>
Δεν ξέρω αν έχει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα…:fierydevil
<o></o>
Τα καθίσματα του auris 1400 δεν είναι και τόσο σταθερά. Αυτό αφόρα το κάθισμα οδηγού και συνοδηγού.
<o></o>
Τι εννοώ? Εννοώ ότι αν σπρώξεις μπροστά – πίσω το κάθισμα τότε αυτό μετακινείτε ελάχιστα (3-4 χιλ) κάνοντας ένα πολύ σπαστικό θόρυβο.
<o></o>
Επίσης έχω παρατηρήσει ότι σε απότομο φρενάρισμα τα καθίσματα πάλι μετακινούνται είτε κάθετε κάποιος (κάθισμα οδηγού) είτε είναι άδειο (συνοδηγού)
<o></o>
Ρε παΐδια το έχει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα?
<o></o>
Τελικά όλο προβλήματα είναι αυτά τα auris!!
<o></o>
Αχ ρε corolla αθάνατο…..<o>:p</o>

nipponpower
18-10-09, 17:33
Το εχω παρατηρησει και στο δικο μου το Auris αυτο το φαινομενο αλλα δεν νομιζω να ειναι κατι το ανησυχητικο. Αμα δεν του δωσεις σημασια μετα απο λιγο καιρο το ξεχνας.

diafanh-psyxh
18-10-09, 19:15
ε όχι και δεν είναι ανησυχητικό το να μετακινείται το κάθισμα είτε κάθεται κάποιος πάνω είτε όχι ακόμη και αν φρενάρεις απότομα.δηλαδή στην περιπτωση που εμπλακούμε σε ένα τροχαίο ατύχημα πως θα είμαστε σίγουροι ότι λόγο των συστημάτων προστασίας (βλέπε ζώνες με προεντατήρες,αερόσακους κλπ θα δουλέψουν σωστά) μπορεί να την βγάλουμε με γρατζουνιες?και ποιος μας εγκυάται ότι το κάθισμα θα παραμείνει στην θέση του ή θα μετατοπιστεί έστω λιγάκι πχ 1 πόντο και δεν θα βγει τελείως??????????????????????????????????????????? ?????????

GreekBoy
18-10-09, 23:14
Πολύ σημαντικό πρόβλημα που πρέπει να το αναφέρεις σε συνεργείο, για την ασφάλεια σου και μόνο...

Κρίνοντας από τον θόρυβο που αναφέρεις, πρέπει να έχει πρόβλημα ο σιδηρόδρομος στα καθίσματα σου. Αλλά και τα δύο καθίσματα μπροστά; Τέτοια αστοχία;;;;

LITHOGRAFOS2002
19-10-09, 17:25
καλησπερα οταν αλλαζεις θεση στο καθισμα θελει ενα ελαφρως μπροσ πισω να κουμπωσει.αν μετακινειτε στην πορεια τοτε σιγουρα εχεις προβλημα.οσογια προβληματα στο αουρις εγω δεν εχω κανενα.μεχρι στιγμης εχω 41000 2 χρονια σχεδον το εχω το αμαξι και ειναι ολα κομπλε.μονο σερβις κανω στην ωρα του οτι προβλεπει ο κατασκευαστης

nipponpower
19-10-09, 23:55
Ισως να μην το διευκρινησα στο ποστ μου αλλα αυτο που κινειται ελαχιστα ειναι η πλατη του καθισματος και μιλαμε για 1 εκατοστο μπρος πισω. Οταν παω για την αλλαγη λαδιων θα τους ρωτησω παντως.

mimis
23-10-09, 20:19
Για χαρά σε όλους.Εγω έχω αλλάξει και τις δυο βάσεις στα μπροστά καθήσματα και το κάνει πάλι.Στην ΤΟΥΟΤΑ μου είπαν οτι αυτό το κούνημα θα το κάνει.Δυστηχός οτι και να λέμε η ποιοτητα στο εσωτερικό είναι χάλια.Ισως το χειρότερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του.Τριζουν τα πάντα,ζώνες,καθησματα,ταμπλω,τζαμια.Λόγω της δουλιάς μου αλλάζω τακτικά εταιρικα αυτοκίνητα,τέτοιο χάλι κανένα,για να μην πω για αλλαγές σε τακάκια που σφύριζαν,κολονα τιμονιου,υγρασία στο μπροστά δεξι φανάρι.Εχω πραγματικα μετανιώσει που το πήρα.:mad: :mad: :mad:

johnny_28
25-10-09, 12:47
εγω παντως διαβαζω ολα αυτα που γραφεται και στο δικο μου δεν βλεπω και δεν ακουω τιποτα.Τι εγινε ειμαι ο κανονας τις εξαιρεσεις!!!!!!

kingdragon
27-12-09, 03:16
Λοιπόν 2 Auris στην οικογένεια: Του κουνιάδου μου 1.6 Trendy και το δικό μου 1.4 D4-D.

Από τα πρώτα κιόλας χμ τρίζαν τα καθίσματα και στα δύο αυτοκίνητα. Πριν ένα μήνα έγινε αλλαγή βάσης στου κουνιάδου λόγω του ότι έσπασε.....και σύντομα στο δικό μου αφού διαπιστώθηκε ότι είναι έτοιμη.

Έχουμε 4 TOYOTA στην οικογένεια: AVENSIS 1.6 '99 - AΨΟΓΟ και COROLLA 1.6 '04 επίσης ΑΨΟΓΟ.

Τα AURIS στον τομέα ειδικά στο εσωτερικό είναι απαράδεκτα.

Black Pearl
20-01-10, 08:01
Ας ειναι καλα η Toyota παιδακια που την ποιοτητα την εχει ριξει σε γκρεμο!!!

(Συνεχιζω να πιστευω οτι αγορασαμε 20.000ευρω ενα μοτερ και πεντε αστερια, τα υπολοιπα τα βρισκαμε και με λιγοτερα λεφτα!!!)

nipponpower
20-01-10, 15:51
Ας ειναι καλα η Toyota παιδακια που την ποιοτητα την εχει ριξει σε γκρεμο!!!

(Συνεχιζω να πιστευω οτι αγορασαμε 20.000ευρω ενα μοτερ και πεντε αστερια, τα υπολοιπα τα βρισκαμε και με λιγοτερα λεφτα!!!)

+1


Και εγω πιστευω πως η ποιοτητα του εσωτερικου στα Auris δεν ειναι η αναμενομενη για τα λεφτα τους...

Και εμενα τα καθισματα κουνιουνται αρκετα, πηγα στην Toyota να το κοιταξουν και ο μηχανικος που το κοιταξε μονο που δεν τα ξηλωσε...
Απαραδεκτη τροπος για να ελεγξεις αμα εχει τζογο ενα καθισμα : κουνουσε την πλατη του καθισματος με τοση δυναμη που και να μην ειχαν προβλημα θα τους το εβγαζε αυτος ! Πιστευω πως γενικοτερα η ολη διαδικασια ευρεσης του προβληματος εγινε ειρωνικα και με τετοιο τροπο σαν να μου ελεγε : τα ηθελες και τα επαθες...

COROLLAKIAS MIXALHS
21-01-10, 15:54
+1


Και εγω πιστευω πως η ποιοτητα του εσωτερικου στα Auris δεν ειναι η αναμενομενη για τα λεφτα τους...

Και εμενα τα καθισματα κουνιουνται αρκετα, πηγα στην Toyota να το κοιταξουν και ο μηχανικος που το κοιταξε μονο που δεν τα ξηλωσε...
Απαραδεκτη τροπος για να ελεγξεις αμα εχει τζογο ενα καθισμα : κουνουσε την πλατη του καθισματος με τοση δυναμη που και να μην ειχαν προβλημα θα τους το εβγαζε αυτος ! Πιστευω πως γενικοτερα η ολη διαδικασια ευρεσης του προβληματος εγινε ειρωνικα και με τετοιο τροπο σαν να μου ελεγε : τα ηθελες και τα επαθες...
Δεν διαφωνω για την ποιοτητα του εσωτερικου του auris αλλα σιγουρα δεν πρεπει να κατηγορουμε και την τουοτα για τον τροπο που σου κοιταξε ο μηχανικοσ τα καθισματα!Αυτο διαφερει απο αντιπροσωπεια σε αντιπροσωπεια και απο μηχανικο σε μηχανικο!Παντως αν δεν τα κουνουσε φιλε μου πως θα καταλαβαινε το προβλημα?Παντα φιλικα!

nipponpower
22-01-10, 02:55
Εννοειται πως δεν φταιει η Toyota Ελλας για τον τροπο που συμπεριφερεται ενας μηχανικος της αλλα σιγουρα ευθυνεται ο υπευθυνος της συγκεκριμενης αντιπροσωπιας.
Τωρα σχετικα με το τροπο εξετασης του προβληματος : επειδη στα Auris που εχουν προβλημα με τα καθισματα τους αυτο φαινεται αμεσως (το μονο που χρειαζεται να κανει καποιος ειναι να κατσει στο καθισμα και απλα να κουνηθει λιγο) το να προσπαθει να τα 'ξηλωσει' για να μου δειξει ,και καλα, πως δεν εχουν προβλημα ειναι πιστευω απαραδεκτη συμπεριφορα.

Τελος παντων, οπως σε ολα τα επαγγελματα, ετσι και στα συνεργεια υπαρχουν καλοι μηχανικοι και κακοι μηχανικοι.

Black Pearl
25-01-10, 22:40
nipponpower θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου!!!
Ατυχες το σχολιο του corollakia!!!

Πειτε οτι εγω ειμαι η Toyota, δε θα πρεπει να ξερω ποιο μηχανικο βαζω στο μαγαζι μου??? Δε θα εχω καποια κριτηρια για να τον προσλαβω???
Οποτε αν η συμπεριφορα του ειναι κακη, ευθυνομαι εγω και μονο εγω, δε μπηκε μονος του στο μαγαζι, εγω τον εβαλα!
Οποτε τα μερηδια ευθυνων για τυχον λαθη, ειτε στα αυτοκινητα, ειτε στο προσωπικο παει ετσι: Toyota Hellas < <toyota><toyota (japan)!!!="">Toyota Eyrope < Toyota Japan

Οποτε ορθως τα ριχνουμε στη "μανα"!!!

Κατα τα αλλα, το προβλημα με το καθησμα ελπιζω να λυθει στο νεο Auris!</toyota></toyota>

kingdragon
13-02-10, 19:48
Και να συμπληρώσω με τη σειρά μου...

Πώς να γίνει η δουλειά όταν μέσα στα συνεργεία (και έχω δει τουλάχιστον 4) βάζουν κάτι πιτσιρίκια που ούτε σε σεμινάρια δεν πήγαν?

Δεν ξέρω για άλλες αντιπροσωπείες αλλά η φήμη της TOYOTA για τα after sales service προσωπικά είναι μούφα.

Ας όψεται η μαμά Ελλαντάρα που τίποτα δε δουλεύει πάρα μονάχα άν τους απειλήσεις με επιστολές στα κεντρικά της TOYOTA Europe.

COROLLAKIAS MIXALHS
14-02-10, 02:21
Και να συμπληρώσω με τη σειρά μου...

Πώς να γίνει η δουλειά όταν μέσα στα συνεργεία (και έχω δει τουλάχιστον 4) βάζουν κάτι πιτσιρίκια που ούτε σε σεμινάρια δεν πήγαν?

Δεν ξέρω για άλλες αντιπροσωπείες αλλά η φήμη της TOYOTA για τα after sales service προσωπικά είναι μούφα.

Ας όψεται η μαμά Ελλαντάρα που τίποτα δε δουλεύει πάρα μονάχα άν τους απειλήσεις με επιστολές στα κεντρικά της TOYOTA Europe.

Δεν μπορει να λεγεται οτι να ναι!Η toyota ειναι απο τις πρωτες μαρκες στο χωρο των after sales υπηρεσιων!Ανατρεξε σε διαφορα περιοδικα να δεις οτι με πελατες φαντασματα που πηγαν σε διαφορετικες μαρκες και ειχαν δημιουργησει οι ιδιοι προβλημα στο οχημα τους,η toyota βγηκε πρωτη και σε συμπεριφορα στον πελατη,και σε εξυπηρετηση και σε χρονο παραμονης του οχηματος στο συνεργειο...Μν λεμε οτι θελουμε τωρα...Μαλλον δν ξερεις τι γινεται με τα after sales σε αλλες μαρκες...

kingdragon
14-02-10, 11:07
Δεν μπορει να λεγεται οτι να ναι!Η toyota ειναι απο τις πρωτες μαρκες στο χωρο των after sales υπηρεσιων!Ανατρεξε σε διαφορα περιοδικα να δεις οτι με πελατες φαντασματα που πηγαν σε διαφορετικες μαρκες και ειχαν δημιουργησει οι ιδιοι προβλημα στο οχημα τους,η toyota βγηκε πρωτη και σε συμπεριφορα στον πελατη,και σε εξυπηρετηση και σε χρονο παραμονης του οχηματος στο συνεργειο...Μν λεμε οτι θελουμε τωρα...Μαλλον δν ξερεις τι γινεται με τα after sales σε αλλες μαρκες...

Αγαπητέ φίλε πολύ καλά ξέρω τι γίνεται και με τις άλλες μάρκες. Όσο για τα περιοδικά άσε τι γράφουν γιατί τα τσιμπάνε καλά από τις εταιρείες για διαφήμιση.
Τώρα για συμπεριφορά τι να μου πεις όταν τους λες ότι θες συνθετικό και σου βάζουν ημισυνθετικό και δε σου λένε τίποτα και όταν πας να πληρώσεις και το βλέπεις ζητάς εξηγήσεις και αρχίζουν τα μισόλογα.
Και πολλά άλλα όπως το να τραβιέσαι 3 φορές Κιλκίς - Θεσσαλονίκη για να σε αντικαταστήσουν σπασμένη βάση σε κάθισμα και να σου λένε ότι το αναταλλακτικό το παραγγείλαμε σωστά αλλά ήρθε λάθος και τις 3 φορές.
Θέλεις και άλλα?
Και δεν είναι μονάχα τα δικά μου ή συγγενών μου αλλά κια φίλων και γνωστών.
Και μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα γιατί 4 ΤΟΥΟΤΑ (Avensis-Corolla-2xAuris) υπάρχουν στην οικογένεια και πάλι ΤΟΥΟΤΑ θα πάρω.
Για δες λιγάκι και κανα ξένο forum για την αντιμετώπιση προς πελάτες (πχ το ξέρεις ότι τα washer jets ελληνιστί πιτσιλιστήρια είναι λάθος από το εργοστάσιο και αντικαθίστωνται δωρεάν αφού τα περισσότερα ελληνικά μοντέλα φοράνε τα 85381-12340 ενώ πρέπει να φοράνε τα 85381-12350 γιατί όταν πας πάνω από 70 χμ το νερό σκάει πάνω στους υαλοκαθαριστήρες - αλλά και άλλα) και όταν πας εκεί ειρωνικά σε λένε δεν έχουμε καμιά ενημέρωση και δε μπαίνουν κάν στον κόπο να ασχοληθούν.

5 χρόνια ζούσα Αγγλία και είναι αρκετά για να καταλάβω πολλά...

Όλα τα παραπάνω είναι προσωπική μου άποψη και δεν θέλω να επηρεάσω κανένα.

COROLLAKIAS MIXALHS
14-02-10, 11:36
Σε ενα απο αυτα τα περιοδικα που τα παιρνουν οπως λες ηταν ο πατερας μου και πιστεψε με τα ξερω καλα....Εξαιρεσεις υπαρχουν παντα δν λεω αλλα αν εισαι τοσο δυσαρεστημενος καλυτερα να αλλαξεις αμαξι και κατασκευαστη.

kingdragon
14-02-10, 14:49
Φιλε Μιχάλη καταρχήν μην τα παιρνεις προσωπικα εισαι πολυ μικρος ακομα να βγαζεις συμπερασματα αν ειναι η ηλικια σου σωστη.:uthere

Εχουμε μια 10τια διαφορα και εχω αλλαξει πανω απο 30 αυτοκινητα διαφορετικων κατασκευαστων και στην Αγγλια και εδω. Τωρα οσο για το αν ειμαι δυσαρεστημενος δεν θα κατσω να αλλαξω κατασκευαστη γιατι στις περισσοτερες αντιπροσωπειες δουλευουν ασχετοι μιας και πλεον τα service τα κανεις οπου θελεις και κρατας την εγγυηση αρκει τα ανταλλακτικα να ειναι τουλαχιστον ιδιων προδιαγραφων που οριζει ο εκαστοτε κατασκευαστης. Ας οψεται πλεον οτι ανοιξε νεα αντιπροσωπεια που δουλευουν φιλαρακια με χρονια εμπειρια και εξακολουθω να πηγαινω το αμαξι σε αντιπροσωπεια.:hey

Τωρα οσον αφορα τα περιοδικα κατι ξερω για να σου λεω..:wink:. Ρωτησε το μπαμπα σου να σου πει λογικα θα θυμαται το σκανδαλο με το Fiat Marea 1.6....


Φιλικα,
Βαγγελης

agapiou
14-02-10, 15:11
Βαγγέλη, παίρνω το θάρρος να απαντήσω, καθώς έχουμε γνωριστεί στο Ωραιόκαστρο, μαζί με τον Τάσο.
Για το θέμα των αντιπροσωπειών πιστεύω πως παίζει ρόλο η κάθε αντιπροσωπεία. Και εγώ έχω πάει σε μία και με αντιμετώπισαν με τον χειρότερο τρόπο. Ότι και αν έλεγα με σνομπάριζαν με ένα υποτιμιτικό ήφος. Απεναντίας, όταν ήμουν στην Αθήνα, πήγαινα σε μία που με αντιμετώπιζαν με το σεις και με το σας, και ότι και αν γινόταν στο αυτοκίνητο, με ρωτούσαν πρώτα. Όχι όπως στην πρώτη που είπα που δε με ρωτούσαν καν, ή έστω να με δείξουν κάτι στο αμάξι που θέλει αντικατάσταση.
Πολύ καλά κάνεις και αναφέρεις για την κοινοτική οδηγία 1400/2002. Αλλά έχω μια απορία. Στο τέλος του κειμένου λέει ότι ο κανονισμός λήγει στις 31 Μαϊου 2010. Αυτό σημαίνει ότι παύει η ισχύς του, και στην ουσία είναι σαν να μην υπάρχει η οδηγία? :question


http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2002:203:0030:0041:EL:PDF

kingdragon
14-02-10, 15:41
Έλα φίλε τι κάνεις?

Συμφωνώ σε ότι λες απλά πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα όπως έχουν διαμορφωθεί πλέον και η αλήθεια είναι ότι πλέον η TOYOTA μας έχει υποπέσει σε σοβαρά λάθη κυρίως αξιοπιστίας των προιόντων της και εξού και η πτώση στη 2η θέση των πωλήσεων παγκοσμίως (πίσω από τη VW) και πρέπει να διορθωθεί σύντομα σε αρκετούς τομείς.

Για την κοινοτική οδηγία είναι παράξενο αυτό αλλά πιστεύω πως θα την ανανεώσουν με άλλους όρους.:question

R2RC_reaction_to_Commission_Evaluation_Report (http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=5&ved=0CBwQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.r2rc.eu%2Fdocuments%2FR2RC_re action_to_Commission_Evaluation_Report.pdf&rct=j&q=1400%2F2002+afer+2010+what%3F&ei=1f13S7r0I471_Aar6-THCg&usg=AFQjCNHc1V5srJtHyhciHzi7r9CpCT_GKQ) στο google έχει κάτι

Άντε να βρεθούμε για κανά καφεδάκι.:uthere

agapiou
14-02-10, 15:52
Βαγγέλη, κάτι έχει η σελίδα που ανέβασες και δεν ανοίγει. Αν δεις τη σελίδα που έχω βάλει πιο πριν, στο τέλος λέει την ισχύ της. Κάποιος άλλος που να έχει ασχοληθεί με την οδηγία αυτή?

COROLLAKIAS MIXALHS
14-02-10, 20:58
Φιλε βαγγελη δεν καταλαβαινω τι ρολο παιζει η ηλικια και δεν τα παιρνω προσωπικα!Απλα απο πιτσιρικας ειμαι μεσα στα συνεργεια και οχι μονο στη συγκεκριμενη μαρκα!Πιστεψε με η toyota ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με αλλες μαρκες!Κι αν εκφραστηκα λιγο εντονα με συγχωρεις!Απλα γουσταρω τον ιαπωνα...

piperaki
24-02-10, 11:57
Γεια σε ολη την παρεα.
Να συμπληρωσω και εγω μια και εχουμε δυο Auris εγω και η γυναικα μου, το "φαινομενο" της μετακινησης των μπροστινων καθισματων ειναι υπαρκτο. Το επισημανα στους τεχνικους της αντιπροσωπιας απο την πρωτη στιγμη . Φυσικα και οι ιδιοι δεν μπορουσαν να το πιστεψουν στην αρχη. Μιλαω για την κινηση της πλατης σε οποια θεση και αν ρυθμιστει ο "σαλιγκαρος" (αυτο το εξαρτημα που κλειδωνει την κατακορυφη θεση). Ψαχνοντας το περισσοτερο και επειδη δεν ειχα ξεκαθαρη απαντηση για το αν υπαρχει λυση ή οχι απο την αντιπροσωπεια ειδα στη μπροσουρα του αυτοκινητου (δειτε το και εσεις) οτι τα μπροστινα καθισματα ειναι σχεδιασμενα για ελεγχομενη μετακινηση (αυτο βοηθα σε περιπτωση συγκρουσης και απο πισω). Αυτο βεβαια που παρατηρει ο χρηστης ειναι οτι χωρις να ασκησει μεγαλη δυναμη μπορει να τα μετακινησει κατα 5-10mm σπρωχνωντας τα μπροστα. Κατα τη γνωμη μου ,καλοπιστα παντα, αυτο δεν ειναι προβλημα μιας και στο αναφερουνε πριν το αγορασεις.
Η δικια μου εμπειρια ομως ειναι διαφορετικη.Καντε την εξης δοκιμη: ανυψωστε το καθισμα του οδηγου στην ανωτερη δυνατη θεση. Με ταχυτητα 50 (ή και περισσοτερα ) χλμ/ωρα φρεναρετε δυνατα. Αυτο που μαλλον θα παρατηρησετε ειναι οτι το καθισμα εχει την ταση να "στρεβλωσει" στον οριζοντιο αξονα. Για να το περιγραψω καλυτερα θα ελεγα πως η αριστερη πλευρα του καθισματος ΔΕΝ κινηται παραλληλα με την δεξια και δινει την αισθηση οτι μετακινηται στραβα... ενω παραλληλα ακουγονται και θορυβοι (τριγμοι) απο τη βαση του.
Στην αντιπροσωπεια μου το αλλαξαν αμεσως. Αρχικα την πλατη μετα τη βαση και μετα ολοκληρο (ναι ...τρεις φορες εγινε αντικατασταση).Το αποτελεσμα ειναι το ιδιο ακομα και στο καινουριο . Αν ομως το ρυθμισεις σε ενδιαμεση θεση το φαινομανο μειωνεται ή εξαφανιζεται!
Η επισημη θεση του αντιπροσωπου ηταν (και τους ευχαριστω πολυ,τι αλλο να κανουν οι ανθρωποι) οτι οφειλεται στη σχεδιαση του καθισματος και πως δεν προκειται για ελλατωμα.
Παρακαλω δοκιμαστε το και εσεις και πειτε μου τα αποτελεσματα.

Οδηγειτε προσεκτικα...

Ζήσης
24-02-10, 16:05
Δηλαδή είναι ένα <("πρόβλημα")> σαν το ABS που οταν βγήκε οι περισσότεροι λέγανε το αυτοκίνητο δεν φρενάρη καλά κλπ κ τελικά δεν ήταν πρόβλημα αλλά κάτι διαφορετικό κ καινούριο! Σωστά? Αρα δηλαδή αυτό δεν είναι κακό αλλά είναι κάτι σαν να λέμε πρωτοπόρω!!! Μακάρι!!!

JL_e10
24-02-10, 17:09
Φοβερη πρωτοπορια. Να φρεναρεις και να λες οτι θα φυγει μαζι σου και το καθισμα. Εγω τοτε δεν επρεπε να πεταξω τα μαμα καθισματα της 101, αλλα αντι αυτου να κραξω την ΤΟΥΟΤΑ που δεν το χε στον στανταρ εξοπλισμο και το απεκτησα επειτα απο 11 χρονια χρησης του αυτοκινητου. Δεν το συζητω, η εταιρια εχει παει πολυ μπροστα απο τοτε που εγινε πιο ευρωπαϊκη, ζουμε μεγαλες στιγμες. Τεραστιες!!!

piperaki
24-02-10, 19:35
θα εξηγησω τι εννοω μιας και δειχνει οτι δεν εγινε πληρως κατανοητο!
τα καθισματα διαθετουν το συστημα μειωσης τραυματισμου αυχενα (wil) ,δειτε στο διαφημιστικο εντυπο σελ.26. Μιλαω παντα για την μετακινηση της πλατης.Αυτο που δεν μπορει σε καμμια περιπτωση αποδεκτο ειναι αυτοι τζογοι στο καθισμα κατα την επιβραδυνση. Αυτο ομως σε καμμια περιπτωση ΔΕΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΟΛΛΑΝΕ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Θεωρω οτι σε καμμια περιπτωση δεν μπορουμε να θεωρηθουμε ειδικοι μονο και μονο με την ιδιοτητα του οδηγου,ΟΣΗ πειρα και αν διαθετουμε. Να εισαστε σιγουροι οτι αν υπαρχει (ή υπαρξει )προβλημα ασφαλειας θα αντικατασταθουν ολα και μαλιστα δωρεαν.Δεν μπορω να πιστεψω οτι αυτο που γιγαντωσε ενα τετοιο κατασκευαστη (δλδ η αξιοπιστια) θα θυσιαστει στο βωμο του κερδους (παραγωγη σε τριτες χωρες). Κατι τετοιο ειναι ασυμβατο με την Ιαπωνικη λογικη.
Εν ολιγοις μην τρελενεστε... ολα θα πανε καλα ,αλλα παιχνιδια κρυβονται κατω απο αυτο το θορυβο!


Δηλαδή είναι ένα <("πρόβλημα")> σαν το ABS που οταν βγήκε οι περισσότεροι λέγανε το αυτοκίνητο δεν φρενάρη καλά κλπ κ τελικά δεν ήταν πρόβλημα αλλά κάτι διαφορετικό κ καινούριο! Σωστά? Αρα δηλαδή αυτό δεν είναι κακό αλλά είναι κάτι σαν να λέμε πρωτοπόρω!!! Μακάρι!!!
οχι δεν λεω αυτο . η στρεβλωση της βασης εκτιμω οτι ειναι αποτελεσμα κακης σχεδιασης και δεν διορθωνεται.αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι συντρεχουν λογοι ασφαλειας.θα συμφωνησω οτι κατι τετοιο ευκολα (αλλα κακως)αξιολογηται σαν "κακη ποιοτητα ".ομως ΑΛΛΟ πραγμα η κακη ποιοτητα κατασκευης και ΑΛΛΟ ο κακος σχεδιασμος.

mikess
22-03-12, 21:50
Μετα από αλλαγή καθίσματος του οδηγού με εγγύηση, μετά από ενάμησι χρόνο σου δίνει ξανά το καθισμα την αίσθηση οτί είναι έτοιμο να "εγκαταλείψη την θέση του"... Κουνιέται, τρίζει και δεν σου εμπνέει εμπιστοσύνη. Σου δίνει την αίσθηση οτι σε μια δύσκολη στιγμή δεν θα σε κρατήσει... Έχει πέσει πολύ η ποιότητα κατασκευής στο auris.