PDA

Επιστροφή στο Forum : τεστ 100.000 χιλιομετρων


LITHOGRAFOS2002
05-09-09, 11:06
καλημερα σε ολους. περιμενα πως και πως αυτο το τεστ.εγινε απο γνωστο περιοδικο αυτοκινητου και αφορα auris 1.6 montelo08/07. αν μου επειτρεπει το φορουμ θα το πω αλλη φορα. τα μονο αρνητικο αλλα βασικο ηταν να εμφανισει σκουρια σε 18 σημεια και κυριως στο χωρο του κινητηρα για τον απλουστατο λογο οτι δεν υπαρχει απο κατω καλυμα με αποτελεσμα ολα τα νερα απο βροχες να πηγαινουν στο χωρο του κινητηρα. τωρα τα μονα που αλλαξε το συγκεκριμενο αμαξι εκτος τα προκαθορισμενα σερβις ηταν μια θερμικη ασπιδα πανω απο το συστημα της εξταμισης στα 28000χλμ στα 64500 αντικατασταθηκαν οι σιαγονες και οι δισκοι των μπροστινων φρενων στα 65000χλμ οι λυχνιες ξενων και στα 91000 περιπου οι σιγονες των πισω φρενων.καταναλωση 7.5λιτρα /100χλμ νορμαλ και με βαρυ ποδι πολυ βαρυ παμε 10λιτρα/100χλμ. και αναφερετε στο καινουργιο με τα 132 ps οτι βελτιωθηκαν οι λυχνιες ξενον αλλα το καπακι κατω απο το χωρο του κινητηρα συνεχιζει να λειπει. το ποιοακριβο σερβις που δινει ειναι αυτο των 100.000χλμ 313.49 ευρω.

mpriskot
05-09-09, 19:37
φίλε έχεις κάποιο link τίποτα;

η σκουρια στο χωρο του κινητηρα, και σε διαστημα 3 χρονων, δεν ειναι κατι που μπορεί να παραβλέψει κανείς...

επίσης, λαμπες xenon πως βαλανε; οχι εργοστασιακα φανταζομαι.

toyota mania
05-09-09, 21:50
Το αυτοκινητο απο κατω, δεν πρεπει να το πλενανε καθολου μου φαινεται.Εμενα ειναι 11 χρονων και δεν εχει καθολου σκουρια, αλλα οταν παει πλυντηριο πλενεται παντα απο κατω.Για εμενα ισως το σημαντικοτερο πλυσιμο ειναι αυτο.Επισης και ο χωρος του κινητηρα πρεπει να πλενεται.

Ayrton
06-09-09, 00:29
Το δοκιμαστικό είναι απο γερμανικο περιοδικό. Και στην Γερμανία τα xenon υπάρχουνε στον εξοπλισμό του Auris (όπως σε όλα τα ΤΟΥΟΤΑ, βλέπετε εκεί δεν είναι Ελλάδα!!!).

THEMIS
06-09-09, 01:40
!!!! το αμάξωμα έχει αντισκωριακή εγγύηση 12 έτη. Τουλάχιστο εδώ στην ελλάδα. Μου φαίνεται περίεργο να έχει τέτοιο θέμα. Το δικό μου είναι 10 ετών και δεν το έχω πλύνει ποτέ από κάτω και δεν έχει τίποτε σκουριασμένο.

kostasgasparis
06-09-09, 09:04
δεν ειναι καθολου περιεργο!μην ξεχνατε οτι στη γερμανια εχουν πολλα χιονια κ ως εκ τουτου πετανε πολυ αλατι στους δρομους.ΟΛΑ τα γερμανικα αυτοκινητα υποφερουν απο σκουριες.

diafanh-psyxh
06-09-09, 12:02
έχω και εγώ στα χέρια μου ένα περιοδικό το οποιο παρουσιάζει το prius για αγορά μεταχειρισμένου.συγκεκριμένα είναι το auto bild και το αυτοκίνητο το πήραν από μάντρα μεταχειρισμένων στη Γερμανια,είναι μοντέλο του 2005 (Μαιο) με 65000 χιλ(14000 ευρω).
το αυτοκινητο δεν παρουσίαζε ούτε ίχνος σκουριας,ούτε προβλήματα ,ούτε ιχνος προβλήματος σε φουσκες,άξονες,φρένα και αμορτισέρ.
και να σημειώσω αυτό που τονίζει το περιοδικό,ότι έχει κάνει και δοκιμή διαρκείας 100000 χιλ σε prius.
εν ολίγης αυτό που θέλω να πω είναι ότι μπορεί να έτυχε στο auris το πρόβλημα με τη σκουριά αν αναλογιστούμε ότι το prius ο κάθε ιδιοκτήτης του θα το οδηγήσει πιο συντηρητικα (για να πετυχει και χαμηλη καταναλωση) και γενικα θα το προσέξει περισσοτερο.αυτό γράφει και το auto bild για το prius δηλαδή.

johnboy
06-09-09, 12:52
η σκουρια ομως δεν ειναι μηχανολογικο θεμα για να τιθεται και ο παραγοντας κακομεταχειριση. μονο το πλυσιμο που ειπε και ο Ηρακλης παιζει τον ρολο του, αλλα και παλι πολυ συντομα εμφανισε σκουρια. να σημειωσω κι εγω πως οσα toyota ειχαμε και εχουμε κανενα δεν εμφανισε ποτε σκουρια

diafanh-psyxh
06-09-09, 23:28
το γνωρίζω αυτό που λες φίλε μου γιαυτό τόνισα και αυτό που γράφει το περιοδικό ότι θα προσέξει ο ιδιοκτήτης να μη το ζορίζει για να μη καψει και φυσικα δεν θα πηγαίνει και παντου με αυτό

LITHOGRAFOS2002
07-09-09, 19:56
καλησπερα το τεστ εγινε απο γερμανικο περιοδικο autobild και ειναι γνωστο οτι κυκλοφορει και στην ελλαδα. το αμαξι σε φωτο εχει οντως ενη πινακιδα πανω. απο κει και περα εγω σαν τουοτα ειμαι εδω και 2 χρονια περιπου ειχα πεζο παλια και ειχα δεινοπαθησει μ ετα συνεργεια.το auris 1.6 που εχω εχει 38600 χλμ μοντελο 11/07 μεχρι τωρα πρωτο χερι και δοξα το θεο δεν εχει παρουσιασει τιποτα. τα σερβις ειναι πανα στην ωρα τους. απο κει και περα εσεις που εχετε μεγαλυτερη εμπειρια απο τουοτα κατι παραπανω θα ξερετε

El Grego
16-09-09, 03:46
Διάβασα και εγώ το συγκεκριμένο τεύχος και είδα τις φωτό με τη σκουριά και απογοητεύτηκα πολύ. Αν και το συγκεκριμένο περιοδικό είναι γερμανικής καταγωγής, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε νομίζω ότι είχε σκοπό να βλάψει το ιαπωνικό μοντέλο. Αντίθετα το ίδιο περιοδικό περιγράφει με ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια το prius και το rav4 (προηγούμενης γενιάς), τα οποία θεωρεί εξαιρετικά αυτοκίνητα με μεγάλη αξιοπιστία.

Άρα, εκτός από την πλαστικούρα στο εσωτερικό, που έχει φορτώσει η toyota τα νέα της μοντέλα, την έλλειψη standard esp, και την ύπαρξη ακόμα ημιάκαμπτου πίσω άξονα, τώρα σταματά να βάζει και προστατευτικό κάλυμα κινητήρα. :mad:

Ασφαλώς, και η μη ύπαρξη του προστατευτικού καλύματος ευθύνεται για τη δημιουργία σκουριάς, πράγμα που θεωρώ εντελώς απαράδεκτο, άσχετα με το αν το αυτοκίνητο προορίζεται για την Ελλάδα ή τη Γερμανία. :(

Τόσα χρόνια αγοράζουμε αυτοκίνητα toyota (στην οικογένειά μου έχουμε 3 corolla), πληρώνοντας κάτι παραπάνω για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο ξέροντας τουλάχιστον ότι πρόκειται για καλά και αξιόπιστα αυτοκίνητα...
Αν χαθεί και η αξιοπιστία αυτή, τότε καλύτερα να αρχίσουμε να αγοράζουμε κορεάτικα...

Τέλος εύχομαι στους κατόχους auris να μην τους παρουσιαστεί ποτέ κανένα απολύτως πρόβλημα και το συγκεκριμένο συμβάν να ήταν απλά ένα τυχαίο γεγονός.

Υ.Γ. Ελπίζω να μην κακοκάρδισα κανέναν με τη γκρίνια μου. Γκρινιάζω όμως γιατί και εγώ είμαι κολλημένος με την Toyota, από την οποία έχω υψηλές απαιτήσεις και δεν περίμενα ποτέ ότι θα τίθεται θέμα αξιοπιστίας σε κάποιο μοντέλο της!

bouritos13
15-12-09, 15:20
Δεν γνωριζω κανενα αυτοκινητο που να εχει τετοιο καλυμα..Ελεος..Απο κατω δεν χρειαζεται..Οσο για σκουρια εγω εχω 51000 χμ ουτε λαμπακι εχει καει..

madvinegar
15-12-09, 15:31
Από κατω τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν πλαστικές ποδιες για αυτο το λόγο. Και το Ε12 εχει.

bouritos13
15-12-09, 16:17
Αποκλειεται!..Ο αδερφος μου εχει το ε12 και δεν εχει τετοιο πραγμα κατω απο την μηχανη..Μονο ποδια κατω απο το ψυγειο που εχουν ολα οπως και το auris..Δεν νομιζω να εννοειτε τα πλαστικα καλυματα κατω απο το ψυγειο που ομως αφηνουν ελευθερο το χωρο κατω απο το ρεζερβουαρ λαδιου..Αυτα εννοειτε τα εχει το auris..Αν ειχαν φιλε τα περισσοτερα αυτοκινητα τετοια καλυματα που λες τοτε καθε φορα που θα πηγαιναν για αλλαγη λαδιων θα χρειαζοταν να βγαινουν τα καλυματα για να αλλαχθει το λαδι..Κανενα αυτοκινητο ουτε το προηγουμενο μου δεν ειχαν κατω απο το ρεζερβουαρ λαδιου πλαστικα και οσο για την σκουρια τα βρισκω αστεια..Ολα ειναι ανοξιδωτα στην μηχανη..

madvinegar
15-12-09, 16:47
Το καρτερ οντως δεν εχει κάλυμα. Αλλα η Ε12 έχει και γυρω γυρω απο το καρτερ. Κάθε φορα που παω να μου αλλαξουν λαδια ολο και λειπουν μερικά απο τα κουμπώματα που κρατανε αυτα τα πλαστικά και χρειάζεται να μου βαζουν καινουρια.
Αν μπορεσω θα τραβηξω φωτο.