PDA

Επιστροφή στο Forum : Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣH ΣΕ 20V


malliaros
23-08-09, 18:16
απο προσοπικη μου εμπειρια η καλυτερη βελτειωσει για 20ν μου (ασημι) ειναι η συμπιεση, μεχρι τωρα χωρις να εχω πιραξη εκκεντρα! μεγαλη διαφορα στα χαμηλα κ λιγο καλητερα ψηλα! παει το αμαξι χαμηλα καλυτερα απο διλιτρο ατμοσφαιρικο π.χ. ( fiesta st, golf gti 2.0 150ps, corsa 2.0 150ps )! εαν βγαλετε ποτε κεφαλαρι βαλτε φλαντζα trd κ σε ασημι κ σε μαυρο!

MARMEL
23-08-09, 20:53
φανταζομαι δεν εχεις βαλει εγκεφαλο........

εχεις προβλημα με πυρακια μηπως?

και τι παχος εχει η νεα φλατζα που εβαλες?

malliaros
23-08-09, 22:58
η φλαντζα που εβαλα ειναι trd κ παχος 0,8 κ μονο αυτη βγαινει για 20ν! υπαρχουν κ πιο λεπτες μεχρι 0,4 αλλα ειναι για 4age 16v! τεριαζουν αλλα πρεπει να ανοιξεις καποιες τρυπες που λοιπουν! τι φλαντζα την πηρα απο τον μαλιωρα 110 ευρο! οχι δεν χτυπουσε πυρακια το αυτοκινητο καθολου, μονο αναιβασα λιγο τα αβανς! τωρα φοραω εγκεφαλο τον mine's, που τον πηρα απο τον χρηστο απο τον βολο! αλλα δεν ειδα τοση διαφορα οσο η φλαντζα!

wastegate
23-08-09, 23:08
Κωστα ενα βολαν βαλε τωρα να συμπληρωσεις το σετ!

malliaros
23-08-09, 23:33
φοραω βολαν απο μαυροκαπακο! πιστευω οτι δεν αξιζει τα λεφτα να αγορασω toda που 500 ευρο!

μια αλλη καλη βελτιωση ειναι η ζαντες με τα λαστιχα! δοκιμη παλιοτερα με ενα αλλο 20ν φορουσα 15αρες με λαστιχα 195/50/15! γινεται κοντρα πρωτη ,δευτερα, τριτη μαζι κ τεταρτη μου ανοιγει εναμιση αμαξι! αλλαζω ζαντες βαζω 14αρες με λαστιχα 185/55/14! βαζουμε κοντρα παλι πρωτη, δευτερα, τριτη μαζι κ τεταρτη τον ανοιγω εγω εναμιση αμαξι!

μια οικονομικι βελτειωσει ειναι το ρυθμιζομενο γραναζι εκκεντροφορου! περνεις ενα ρυθμιζομενο γραναζι ( toda, hks ) κ το βαζεις στον εκκεντροφορο εξαγωγης κ δινεις προπορια 5 μοιρες, δινοντας προπορια στο γραναζι παρασερνει κ το γραναζι του νντι! δινοντας σε ολο το φασμα στροφον πιο πολυ δυναμη! δεν ειναι μεγαλη η διαφορα αλλα πηγαινει καλυτερα το αυτοκινητο! απλα ανοιγουν κ κλεινουν πιο γρηγορα οι βαλβιδες!

MARMEL
24-08-09, 23:39
μαλλιαρε παρε ενα τετοιο...
ψηνομαι και γω :)

http://shop.edoperformance.com/power-enterprise-camcon-toyota-p-10597.html

http://www.rhdjapan.com/jdm-low/Power-Engineering-Camcon-Ti-Camshaft-Controller-Toyota-57610

χρηστο τι λες εσυ?

κανει και για τις 12 αρες παντως

ολους του κινητηρες vvt vvt-i

MARMEL
24-08-09, 23:45
μια οικονομικι βελτειωσει ειναι το ρυθμιζομενο γραναζι εκκεντροφορου! περνεις ενα ρυθμιζομενο γραναζι ( toda, hks ) κ το βαζεις στον εκκεντροφορο εξαγωγης κ δινεις προπορια 5 μοιρες, δινοντας προπορια στο γραναζι παρασερνει κ το γραναζι του νντι! δινοντας σε ολο το φασμα στροφον πιο πολυ δυναμη! δεν ειναι μεγαλη η διαφορα αλλα πηγαινει καλυτερα το αυτοκινητο! απλα ανοιγουν κ κλεινουν πιο γρηγορα οι βαλβιδες!

ψυχολογικα μπορει και να πηγαινει καλυτερα...
και σιγουρα αν κανεις την εφαρμογη αυτη θα αυξησεις την καταναλωση σου...
εφοσον ειναι ιδιες οι στροφες του κινητηρα ειτε με μεταβλητο ειτε με μαμα γραναζι πως ειναι δυνατον να ανοιγοκλεινουν γρηγοροτερα?
δεν ισχυει κατι τετοιο... ουτε στη νασα δεν μπορουν να το κανουν αυτο.
αν γινοταν αυτο καποια στιγμη θα καρφωναν....
δεν γινεται. και στο εξηγω και γιατι δεν γινεται. 2 στροφες του στροφαλοφορου αξονα= 1 στροφη του εκκεντροφορου αξονα
Αυτο ισχυει για ολους τους τετραχρονους κινητηρες ολου του κοσμου ειτε βενζινη ειτε πετρελαιο.
αρα δεν γινεται να ανοιγοκλεισει καμια βαλβιδα ποτε στη ζωη της γρηγοροτερα

και αν θες με τον τροπο αυτο να παρασυρεις το γραναζι του vvt (εισαγωγης)
δεν κερδιζεις κατι γιατι ειναι στανταρ η διαδρομη του δλδ το ποσο ανοιγει(μεταβαλεται καθε φορα) που σημαινει οτι αν λεω αν κερδισεις καπου σιγουρα θα το χασεις απο καπου αλλου γιατι δεν θα εχει να δωσει λογω του οτι θα εχει τερματισει η διαδρομη του.

και τελος πιστευω οτι παρολες τις δοκιμες που εχω κανει να αλαξω το ανοιγμα του vvt σε διαφορετικες στροφες απο τις 4400 που ανοιγει απο μαμα ηταν αποτυχια. βαση δυναμομετρου απεδιδε καλυτερα ανοιγοντας εκει που το εχει βαλει το εργοστασιο.
οταν το πειραζαμε να ανοιγει ψηλα ηταν πολυ ψοφιο χαμηλα αλλα σκοτωνε ψηλα. οταν το ανοιξαμε πολυ πολυ χαμηλα σκοτωνε απο τις 2000 αλλα ψοφουσε μετα τις μεσαιες... (και η καταναλωση στο φουλ)
ανοιγοντας το κανονικα πλεον στις 4400 ηταν η καλυτερη καμπυλη (ισια διαγωνια) που μπορουσαμε να πετυχουμε.

φιλε μαλιαρε ξερεις τι σημαινει προπορια σε εναν κινητηρα γενικα ?

malliaros
25-08-09, 17:27
πολυ καλο το εγκεφαλακι Πανο! την ρυθμιση την κανουμε κ μονη μας η θελει προγραματιστη; το ρυθμιζομενο γραναζι δεν το εβαλα μονος μου κ δεν το εδωσα προπορια 5 μοιρες απο του κεφαλιου μου! το εκανα σε συνεργειο κ συγκεκριμενα στον Παυλο ( garaze )! ειλικρινα δεν το εχω βαλει ποτε σε δυναμομετρο για να ξερω εαν αναιβασαι αλογα η εχασε! αλλα ξερω στην πραξη, στον δρομο οτι παει καλυτερα το αμαξι σε ολο το φασμα στροφων! το Σεπτεβριο θα ερθω αθηνα Πανο κ αμα θελεις το δοκιμαζεις κ εσυ κ θα διαπιστοσης την διαφορα! με την προπορια ανοιγουν ελαχιστα πιο γρηγορα οι βαλβιδες εισαγωγης οταν κανει εισαγωγη ο κινητηρας κ κλεινουν ελαχιστα πιο γρηγορα οι βαλβιδες εξαγωγης στην συμπιεση! κ δεν υπαρχη φοβος να χτυπησουν οι βαλβιδες στα πιστονια γιατι το εχω δοκιμασει κ με πιο πολυ προπορια κ βραδυπορια! αλλα το αμαξι δεν πηγαινε καλα εχανε παντου κ με τις 5 μοιρες προπορια ηταν το τελειο!

MARMEL
25-08-09, 22:08
το σεπτεμβρη θα μαι κυπρο

σου το εξηγησαν λαθος.
προπορια ειναι νωριτερα τα καυσιμα και αερας εισαγωγης. πριν την ωρα τους δλδ.
και ειναι νομος απαραβατος σε ολους τους κινητηρες...

οι μεταβλητοι εκκεντροφοροι ειναι αλλουνου παππα ευαγγελιο προποριας!!!
:)

στην ουσια δεν ειναι προπορια οταν ανοιγουν νωριτερα οι βαλβιδες. ανοιγουν νωριτερα για να μεγαλωσει η διαρκεια που θα μεινει ανοιχτη. ο λογος που πρεπει να μεινει ανοιχτη ειναι για να χωρεσει περισσοτερο καυσιμο και αερα ο χωρος καυσεως...

πιο παλια στα παπακια βαζαμε αγριους εκκεντροφορους...
για πιο λογο? ανοιγε νωριτερα η βαλβιδα? οχι. ανοιγε γρηγοροτερα η βαλβιδα? οχι...
απλα το εκκεντρο του (αμυγδαλο η καμα) δεν ηταν μυτερο οπως απο μαμα. ηταν πιο πομπε φτιαγμενο ετσι ωστε να μεινει περισσοτερο ανοιχτη η βαλβιδα και οσο περισσοτερο μεινει ανοιχτη η βαλβιδα τοσο πιο πολυ καυσιμο και αερα θα χωρεσει στον θαλαμαο καυσης.

wastegate
25-08-09, 22:22
Πανο αμα χρειαστω κανα εγκεφαλο link G4 extreme θα πεσει καμια βοηθεια??

MARMEL
25-08-09, 22:23
κατι θα κανουμε βατιλι

τοσο καλος ειναι αυτος? θα κανει κανα 2500?

wastegate
25-08-09, 22:30
εχεις τρελαθει να με γραφεις βατιλι χαχαχαχα
Οχι ρε στο 1000αρικο ειναι εδω Ελλαδα ζητανε 1800Ε..

malliaros
25-08-09, 23:09
ισως φιλε Πανο να κανω κ λαθος! σ'αυτο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι παει καλυτερα το αυτοκινητο! αυτο ειναι δοκιμασμενο! θα ερθω 23 με 27 Σεπτεμβριου που ειναι το Athens tyning show! εαν εισαι Αθηνα θα τα πουμε! το εγγεφαλακι εαν καταλαβα καλα ρυθμιζει το νντι σε ολλες τις στροφες κ το μιγμα του κινητηρα; κ στοιχιζει περιπου 400ε;

MARMEL
25-08-09, 23:25
αυτο διαβασα και γω. οτι ρυθμιζει πληρως το vvti και οτι ειναι αρκετα φτηνο διοτι δε αλλα sites το ειδα 600κατι

aptitude
26-08-09, 10:46
απο ξενα φορουμ εχω βρει αυτο http://www.cartronicjapan.com/oer_das.htm OER VTC , εχει για μαυρο και ασημι ,

MARMEL
26-08-09, 20:23
απο ξενα φορουμ εχω βρει αυτο http://www.cartronicjapan.com/oer_das.htm OER VTC , εχει για μαυρο και ασημι ,
ωραιο αυτο για το ΑΕ101 γιατι καταργει και το AFM στον ασημι. πολυ πιο ακριβο ομως απο τ αλλα

malliaros
27-08-09, 22:10
πριν λιγο καιρο που εκανα επισκευη το μοτερ πηρα εκκεντρα κ ελατηρια βαλβιδων απο το μαυροκαπακο για να τα βαλω στο ασημι μου. ομως διαπιστωσα οτι τα ελατηρια βαλβιδων ειναι λιγο πιο μεγαλα απο τα δικα μου ελατηρια κ τα εβαλα! με πιθανον το ενδεχομενο να ειναι πιο σφιχτα τα ελατηρια κ να επανερχονται οι βαλβιδες πιο γρηγορα! θεωριτικα ειναι ετσι; ε φιλε marmel! ενω παλιοτερα ειχα βαλει τα εκκεντρα απο μαυρο χωρις κανενα προβλημα, κ το αυτοκινητο δουλευε καλυτερα αλλα ειχα μικρη διαφορα στις επιδοσεις! τωρα εχω βαλει μονο τον εξαγωγης που ειναι ιδιος με τον δικο μου απλα ειναι 100γρ ελαγρητερος! τον εισαγωγης δεν μπορεσα να τον βαλω γιατι δεν αφηνουν τα ελατηρια, πιθανον τερματιζουν γιατι το δικο μου εκκεντρο εχει 7,9 βυθισμα ενω το μαυρο 8,1! εκανα καλα που εβαλα αυτα τα ελατηρια η θα εχω προβλημα αργοτερα; γιατι μεχρι τωρα δεν ειχα προβλημα κ παει αρκετα καλα το αμαξι!

MARMEL
27-08-09, 22:21
αφου δουλευουν τυχερος εισαι οποτε αστα...

αλλα στο τελος πιο απλο θα ειναι να βαλεις ενα κομπλε μαυροκαπακο παρα να μαυρισεις το ασημι σου....

malliaros
27-08-09, 22:35
τι να κανω ρε πανο ψαχνωμαι συνεχεια να βελτειωσω το 20ν! ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος κ τα turbo δεν πιανονται αψου κανουν κ περνουν αλογα!

MARMEL
27-08-09, 22:37
ναι αλλα αψου κανουν κ μπαινουν κ συνεργειο....

με ενα ρεζερβουαρ ποσα κμ κανεις εντος πολης?

malliaros
27-08-09, 22:49
αυτη τι στιγμη εχω περιπου 10 λιτρα στα 100 εντος πολης κ καπου 8 εκτος πολης! παλιοτερα ηταν πιο οικονομικο αλλα κ τωρα ευχαριστημενος ειμαι γιάυτο που με παρεχει! θεσ/νικη -αθηνα 550χιλ με μεσο ορο 140 χιλιομετρα 45 λιτρα!

MARMEL
27-08-09, 23:43
τα ιδια καιμε και ισως να καις λιγο παραπανω...
εισαι αραγε ομως πιο γρηγορος? :) :hehe
εθνικη με παραπανω εχω κανει καπου 580κμ
μεσα στην πολη επειδη το παταω κανω αυστηρα 400κμ

γεμιζω με 44 λιτρα

wastegate
28-08-09, 09:07
ναι αλλα αψου κανουν κ μπαινουν κ συνεργειο....

υπαρχουν πολλα απο αυτα?

malliaros
28-08-09, 17:23
δεν ξερω εαν ειμαι πιο γρηγορος αλλα παντα υπαρχει πιο γρηγορος αυτο ειναι de facto! κ εχω ενα καλο ατου, ειμαι αρκετα πιο ελαφρης πανω απο 900 κιλα δεν νομιζω να ειμαι, το 20ν το εχω σε starlet!

wastegate
28-08-09, 17:34
Κωστα πλεον εχω και γω starlet...
950 ειναι τα τουρμπατα οποτε εκει τριγυρω εισαι και συ πανω απο 900 και κατω απο 950...
Καμια πλαστιγκα δεν εχεις εκει κοντα να το ζυγισεις?

ktop
28-08-09, 18:09
δεν ξερω εαν ειμαι πιο γρηγορος αλλα παντα υπαρχει πιο γρηγορος αυτο ειναι de facto! κ εχω ενα καλο ατου, ειμαι αρκετα πιο ελαφρης πανω απο 900 κιλα δεν νομιζω να ειμαι, το 20ν το εχω σε starlet!

καλησπέρα .. θέλω να σε ρωτήσω, είναι βαρύ το μοτέρ για starlet ?
το βλέπεις να "γονατίζει" μπροστά ?

Γιατί έχω την εντύπωση πως είναι αρκετά πιο βαρύ από το 4efe ή το 4efte ...

malliaros
28-08-09, 22:48
Κωστα πλεον εχω και γω starlet...
950 ειναι τα τουρμπατα οποτε εκει τριγυρω εισαι και συ πανω απο 900 και κατω απο 950...
Καμια πλαστιγκα δεν εχεις εκει κοντα να το ζυγισεις?
δεν εχω φιλε μου! εστω κ 950 κ 1 τονο να ειναι! αλλα σιγουρα ειναι πιο ελεφρη απο το 101! οντως το 20ν ειναι αρκετα πιο βαρυ απο 4efte! επεσε η μουρη πολυ χαμηλα, εκατσε κ το μοτερ χαμηλα κ ειχα προβλημα γιατι ειχα ελατηρια χαμηλοματος κ αναγκαστικα κ εβαλα μαμα αναρτηση με ελατηρια!

MARMEL
28-08-09, 22:57
1165 κιλα ειναι η 101 μου πληρες, γεματη

malliaros
29-08-09, 17:46
παιζει πολυ μεγαλο ρολο το βαρος, ειδικα στα 20ν που ειναι χαμηλοροπα! παραδειγμα πιο παλια ειχα βαλει κοντρα με ενα yaris glanza αυτος μονος του κ εγω με ακομη εναν, το παδι που ειχα μαζι μου ηταν 50 κιλα! βαζουμε κοντρα κ με περναει 4 αμαξια, βγαινει το παιδι απο το αμαξι μου κ μπαινει στο yaris, δηλαδη βγηκαν 50 κιλα απο το αμαξι μου κ μπηκαν 50 κιλα στο yaris κ η διαφορα συνολο ειναι 100 κιλα! ξανα βαζουμε κοντρα κ πηγαινουμε μαζι κοπια τελειως! 100 κιλα = 4 αμαξια καλυτερα! μεγαλο ρολο τα κιλα!

malliaros
01-09-09, 20:24
επομενη βελτειωση ειναι η εξατμιση! πολυ βαζουμε μεγαλη σωληνα στα 20ν μας ( 60αρα, 65αρα ακομα κ 70αρα ) πιστευω οτι δεν ειναι καλο σε μαμα 20ν! θελουμε συμπιεση, ενα χταποδι βαζουμε κ στο δυναμομετρο δειχνει οτι χανουμε αντι να κερδιζουμε! ενας φιλος εχει το 20ν 190 αλογα εχει 60αρα σωληνα κ ειναι παλι στα ορια κ με 58αρα θα ηταν καλητερα, βεβαια εχει κ χταποδι! για μενα η καλυτερη διαμετρος σωληνα στα 20ν ειναι 55αρα μπορει κ λιγο λιγοτερο!

MARMEL
01-09-09, 20:28
εξαρταται τι καταλυτη θα εχεις αν θα εχεις μεσαιο καζανακι αλλα και το τελικο καζανακι παιζει ρολο το ποσο ελευθερο θα ειναι....
μετα απο αυτες τις επιλογες αποφασιζεις τι φ σωληνα θα βαλεις

και την μικρη διαμετρο στη σωληνα την βαζουμε για να καλυτερεψουμε οσο το δυνατον την ροπη μας και οχι την ιπποδυναμη

malliaros
01-09-09, 22:40
ναι οντως ετσι ειναι αλλα πως θα ξερουμε τι διαμετρο σωληνα θα βαλουμε βαση με αυτα που φοραμε ωστε να αποδοση ο κινητηρας το μεγιστο;

MARMEL
01-09-09, 23:14
εδω ουτε η τουοτα δε θα μπορει να σου απαντησει και θα σου απαντησω εγω?
εκει εμπιστευεσαι την εμπειρια ενος καλου εξατμισα και πλεον ειναι ρισκο το τι θα πετυχεις...

και επειδη ειναι μετατροπς δεν υπαρχει μαμα μετρο συγκρισης ωστε να ξερεις πως απεδιδε πριν...

κανενα αμαξι (μετατροπη)δεν εχει την εργοστασιακη εξατμιση αθικτη

malliaros
02-09-09, 18:57
αλλη βελτειωση να βαλουμε ρυθμιστη πιεσης βενζινης! ο μαμα ρυθμιστης εαν δεν κανω λαθος δουλευει 2,6! με τον ρυθμιστη δεν κερδιζεις παντου, αμα τον δουλευεις ψηλα κερδιζεις ψηλα κ χανεις χαμηλα κ αμα τον δουλευεις χαμηλα χανεις ψηλα! εγω τον δουλευα 2,8 κ τωρα τον δουλευω 3 παραληλα με τον μαμα ρυθμιστη, δουλευει κανονικα κ με τον μαμα ρυθμιστη επανω!

MARMEL
02-09-09, 22:54
πολλοι λενε οτι με τον μαμα ρυθμιστη δουλευει καλυτερα...
ο νικος 2579 επειτα απο πολυ ψαξιμο στο μαυροκαπακο του οταν εβγαλε τον ρυθμιστη και εβαλε τον μαμα απεδιδε καλυτερα

malliaros
02-09-09, 23:45
εγω εχω κ τον μαμα επανω! απο δοκιμες που εκανα στο δρομο σε μαμα καταστασει φορτωνε καλητερα στο 2,8! τωρα που εχω φλαντζα κ τον mine's πιστευω οτι θελει παραπανω βενζινα κ το εχω 3!

malliaros
03-09-09, 21:37
μια αλλη βελτειωση ειναι ειναι το γιαλισμα τετραπεταλουδου το οπιο δεν ξερω εαν οντως βοηθαει! θεωρητικα γλυστραει ο αερας πιο ευκολα κ λογικα κατι κανει! θελω να ακουσω τις γνωμες σας!

2579
03-09-09, 23:06
με το ρυθμιστη οντος δεν ειδς αποτελεματα εκτος οτι δεν εβγαζε καρτα καυσαεριων πολυ ρολο παιζει το αβανς πες χρηστο...

MARMEL
04-09-09, 00:10
μια αλλη βελτειωση ειναι ειναι το γιαλισμα τετραπεταλουδου το οπιο δεν ξερω εαν οντως βοηθαει! θεωρητικα γλυστραει ο αερας πιο ευκολα κ λογικα κατι κανει! θελω να ακουσω τις γνωμες σας!
σε ολα γενικα τα αυτοκινητα. σε ολα ας πουμε τα μηχανακια ακομα και τα παπακια ακομα και στο τετραπεταλουδο της τουοτα λες ο καθε κατασκευαστης να βαριοταν να το γυαλισει τοσα χρονια που ειναι μεσα σαγρε η εισαγωγη γενικα ολων των κινητηρων? λες να μην εχουν κανει δοκιμες αυτοι απο τον πιο φτηνο εως τον πιο ακριβο κινητηρα?

θα στο πω απλα...

μετρα τη θερμοκρασια του λαδιου σου στον κινητηρα σου...

και οταν θα γυαλισεις την οποιαδηποτε εισαγωγη σου ξαναμετρα την θερμοκρασια. θα δεις οτι εισαι πιο ζεστος κατα 3-4%

αρα απαντηση υπαρχει ακομα και απο τους κατασκευαστες που εχει τυχει να εχω μεθει διευκρινισεις τους ειδικα σε αγωνιστικες μοτοσυκλετες τις οποιες ειχα ενεργα ασχολια. ο λογος που δεν ειναι γυαλισμενοι οι αυλοι εισαγωγης ειναι η ψυξη. εστω ενα 2-3% ψυχεται ο κινητηρας απο κει...

ουτε μια στο τρισεκατομυριο δεν θα δεις το παραμικρο κερδος που θα μπορουσες να φανταστεις γυαλιζοντας την εισαγωγη σου...
παρα μονο αυξημενη θερμοκρασια...

ακομα και στα απλα παπακια που ολοι νικελωναμε τα καπακια της μηχανης..
ακομη και εκει το χρωμα που υπαρχει απο μαμα στο καπακι ειναι για αποβολη θερμοτητας...
οσοι νικελωσαμε κερδισαμε σε ομορφια και σε ψυχολογια χασαμε ομως την ουσια

μαλλον ο μηχανικος σου η δεν πηγε σχολειο η θελει να βρισκει ασχολιες να σου κανει...

και θα θελα να σε ρωτησω ...

ολα αυτα τα καλοπροαιρετα tips περι βελτιωσης του 20v που τα μαθαινεις? ποιος στα λεει? :)

malliaros
04-09-09, 00:43
δεν μου τα λεει κανενας μηχανικος! τα διαβασα κυριως απο ξενα sait, κ δεν ξερω τα παντα! θελω να μαθω οσο το δυνατον περισοτερα! οι μηχανικοι μου εχουν πει ο ενας μην το πειραζεις το μοτερ κ δεν ανεβαινει κ δεν ειναι δυνατο μοτερ! κ ο μπαρμπαρης μου ειπε βγαλτω το ασημι κ βαλε μαυρο γιατι δεν ανεβαινει! εκανα επισκευει στο μοτερ σε ενα συνεργειο... παλιοτερα με wiseco πιστονια κ στα 1000 χιλιομ. εκαιγε λαδι κ στα δεκα εσπασε το μοτερ! κ η δικαιολογια ολλα καινε λαδι κ κολησε απο κακη λειτουργια! απο τοτε δεν πατησα σε συνεργειο κ ολλα τα κανω μονος με δικια μου ευθυνη! εκανα επισκευει πριν 15000χιλ κ δεν καιει σταγονα! ρωταω για να μαθω κ σε ευχαριστω που ασχολησε γιατι μαζι με εμενα μαθαινουν κ αλλη καποια πραγματα για τα 20ν! κ εχω να ρωτησω κ να μαθω πολλα πραγματα ακομα!

makatos3sgte
04-09-09, 08:36
μια αλλη βελτειωση ειναι ειναι το γιαλισμα τετραπεταλουδου το οπιο δεν ξερω εαν οντως βοηθαει! θεωρητικα γλυστραει ο αερας πιο ευκολα κ λογικα κατι κανει! θελω να ακουσω τις γνωμες σας!
Σε ολα τα ατμοσφαιρικα μοτερ οι αυλοι εισαγωγεις ειναι σαγρε για να στροβιλιζαιτε ο αερας κια να κανη καλυτερη σαρωση στον κυλυνδρο μαλιστα σε καποια μοτερ η βαλβιδα εισαγωγης εχει και αυτακι Αν κανης γιαλυσμα αυλων θελεις και εκεντροφορους και προγραμα για να δεις κερδος Μονο με γιαλυσμα δεν θα γινη τιποτα

malliaros
04-09-09, 18:06
Σε ολα τα ατμοσφαιρικα μοτερ οι αυλοι εισαγωγεις ειναι σαγρε για να στροβιλιζαιτε ο αερας κια να κανη καλυτερη σαρωση στον κυλυνδρο μαλιστα σε καποια μοτερ η βαλβιδα εισαγωγης εχει και αυτακι Αν κανης γιαλυσμα αυλων θελεις και εκεντροφορους και προγραμα για να δεις κερδος Μονο με γιαλυσμα δεν θα γινη τιποτα
ναι αλλα πως βοηθαει το γυαλισμα αφου o marmel δηλωνει με επιχειρηματα οτι δεν βοηθαει αλλα χανεις απο την θερμοκρασια!

wastegate
04-09-09, 21:37
Βοηθαει σε extreme ατμοσφαιρικες καταστασεις με εκκεντροφους κανιβαλλους...

ranger
04-09-09, 23:48
ναι αλλα πως βοηθαει το γυαλισμα αφου o marmel δηλωνει με επιχειρηματα οτι δεν βοηθαει αλλα χανεις απο την θερμοκρασια!
ίσως η αύξηση της απόδοσης από το συνδυασμό της γυαλισμένης εισαγωγής, των κανιβάλων εκκεντροφόρων, του προγράμματος κτλ κτλ να είναι μεγαλύτερη από αυτό που χάνεις από την αύξηση της θερμοκρασίας και την ελάτωση της απόδοσης που αυτή προκαλεί!

δλδ αυτά που κερδίζεις, αλλά σε μια extreme εφαρμογή μπορει να είναι περισσότερα από αυτά που χάνεις... αλλά σε ένα αμάξι που δεν είναι πολύ βελτιωμένο, μάλλον χάνεις περισσότερα από αυτά που κερδίζεις!

MARMEL
04-09-09, 23:59
makate αν συνεβαινε αυτο που λες τοτε ολοι οι αυλοι θα ηταν σαν κανη απο καραμπινα...
θα ηταν περιστροφικος ο αυλος.

ειναι για ψυξη λεμε...
το εχουν απαντησει κατασκευαστες...

ειναι και πρεπει να ειναι ακατεργαστο οπως βγαινει απο το καλουπι...

το αυτακι που λες ειναι για αλλο λογο και οχι για καλυτερη ροη αερα.

το αυτακι ειναι για να γυριζει η βαλβιδα. συνηθως ειναι σαν προπελακι.
αναγκαιο ειναι να το εχουν οι βαλβιδες εξαγωγης που σηκωνουν την πιο πολυ θερμοκρασια και επιμηκηνοντε περισσοτερο λογω της θερμοτητας.

οι βαλβιδες που εχουν αυτακι-προπελακι(αμα θελετε φωτο αυτης να ανεβασω) ειναι συνηθως με μεγαλες ντηζελομηχανες πλοιων...
με το καυσαεριο η βαλβιδα εφοσον ειναι σε καλη κατασταση περιστρεφεται...
δεν περιστρεφεται ομως για τον λογο που λετε εσεις με την καμια....

περιστρεφεται για να μην παταει στο ιδιο σημειο την εδρα της βαλβιδας και την τρωει μονομπαντα και αυτα καμια σχεση δεν εχουν με ιπποδυναμη αλλα με αντοχη στο χρονο και αξιοπιστια οσο γινεται περισσοτερο η συμπιεση στο χωρο καυσεως..

αλλος τροπος που εχουν ολες μα ολες ειναι ντηζελομηχανες στα πλοια να γυριζει η βαλβιδα ειναι το rotor-cap.
ειναι ενα συστημα οπως ειναι το καπελο της βαλβιδας που συκρατει τις ασφαλειες των βαλβιδων στα αυτοκινητα μας. εκεινο επειδη ειναι πιο μεγαλο και εχει χωρο μεσα του εχει μπιλιες. καθε φορα που το κοκορακι η πιανολα παταει-εφαπτει με τη βαλβιδα οι μπιλιες κανουν την βαλβιδα και γυριζει...

αν δεν το καταλαβαινεται πειτε μου να σας ανεβασω φωτο το π ως δουλευει.

αυτο πιθανον να το δουμε στα αυτοκινητα σε 100 χρονια λογω του οτι ειναι πολυ δυσκολο ωστε να γινει τοσο μικρη κατασκευη.

Χρηστος
05-09-09, 16:44
με το ρυθμιστη οντος δεν ειδς αποτελεματα εκτος οτι δεν εβγαζε καρτα καυσαεριων πολυ ρολο παιζει το αβανς πες χρηστο...



ναι οντως ισχυει οπως σιγουρα αν εχεις δωσει η βγαλει λιγο παραπανω να εχεις προαναφλεξη και οτι συνεπαγεται απο αυτο......παντως τοσο καιρο που ασχολουμαι με το 20v πιστευω οτι οι ιαπωνες οτι εχουν βαλει πανω σιγουρα το εχουν ψαξει παρα πολυ,σε αυτο θα συμφωνησω με τον μαρμελαδα!και αν θελεις να δεις πραγματικη βελτιωση θα πρεπει να πας στην απω ανατολη επειδη εχουν ασχοληθει πραγματικα με αυτο το μοτερ,χωρις να θελω να ριξω τους ελληνες μηχανικους απλα και μονο απο εμπειρια πανω σε αυτα τα μοτερ!
και να ειμαστε στο θεμα μας , να πω η καλυτερη αναβαθμιση που εχω κανει στο μοτερ 20v st και ειδα διαφορα στις επιδοσεις ειναι το βολαν(cusco) σε συνδυασμο με το κοντο σασμαν 6αρι λεβιν.

MITSOS
05-09-09, 18:08
ναι οντως ισχυει οπως σιγουρα αν εχεις δωσει η βγαλει λιγο παραπανω να εχεις προαναφλεξη και οτι συνεπαγεται απο αυτο......παντως τοσο καιρο που ασχολουμαι με το 20v πιστευω οτι οι ιαπωνες οτι εχουν βαλει πανω σιγουρα το εχουν ψαξει παρα πολυ,σε αυτο θα συμφωνησω με τον μαρμελαδα!και αν θελεις να δεις πραγματικη βελτιωση θα πρεπει να πας στην απω ανατολη επειδη εχουν ασχοληθει πραγματικα με αυτο το μοτερ,χωρις να θελω να ριξω τους ελληνες μηχανικους απλα και μονο απο εμπειρια πανω σε αυτα τα μοτερ!
και να ειμαστε στο θεμα μας , να πω η καλυτερη αναβαθμιση που εχω κανει στο μοτερ 20v st και ειδα διαφορα στις επιδοσεις ειναι το βολαν(cusco) σε συνδυασμο με το κοντο σασμαν 6αρι λεβιν.


Στο θέμα συντήρηση και βελτίωση στα 4AGE 16V και 20V (δηλαδή στην ΤΟΥΟΤίσια ατμόσφαιρα) θα συμφωνήσω με το φίλο Χρήστο.
Σε όποιο συνεργείο και να πας, μόλις ανοίξεις το καπό και δουν το μοτέρ κάθονται και το κοιτάνε λες και είναι ο Ε.Τ. ο εξωγήινος...
Και μόλις αναφέρεσαι σε βελτίωση, τότε η πρώτη κουβέντα που έχουν στο στόμα είναι τουρμπίνες, 3S GTE και πάει λέγοντας (makatos 3s-gte δεν αναφέρομαι σ'εσένα.Και αλλού τα ίδια λένε).
Γιατί λοιπόν αυτά τα μοτέρ με τόσες πολλές επιλογές βελτίωσεις παγκοσμίως να βρίσκονται στο έλεος του θεού στην Ελλαδίτσα με αποτέλεσμα να έχουμε όλοι μας repair manual ανά χείρας και να παλεύουμε για το καλύτερο? Γιατί δεν υπάρχει ούτε ένας που θα σου πει π.χ. βάλε σίγουρα αυτά τα τάδε πράγματα και σίγουρα θα πάρεις αυτά τα τάδε άλογα, πράγμα το οποίο γίνεται καθημερινά με τα Honda?)
Γιατί όλοι εκθειάζουν τα Honda τη στιγμή που δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω παρά μονο ίσως υψηλότερες τιμές ανταλλακτικών?
Γιατί μόνο τα Honda να μπορούν να γίνονται ''ξυράφια'' (βελτιωμένα vti, integra, type r ktl)?
Η απόλυτη ιπποδύναμη δεν είναι πανάκεια.
Το θέμα είναι ότι παράγεται από το μοτέρ να βγαίνει με τον καλύτερο τρόπο στο δρόμο.
Καλές οι τουρμπίνες, αλλά ας προσπαθήσουμε να στροφάρουμε ατμοσφαιρικά όσο το δυνατόν ψηλότερα για να μπορούμε να χαιρόμαστε την οδήγηση σε οποιεσδήποτε συνθήκες (πίστες, ορεινές ''στριφτερές'' διαδρομές κτλ), με την αποδεδειγμένη μηχανική αξιοπιστία της ΤΟΥΟΤΑ.

malliaros
07-09-09, 01:15
μια ακομα βελτιωσει ειναι η αλλαγη τροχαλιας στροφαλου (λυκος) σε αλουμινενια τροχαλια πιο ελαφρια! αυτη η βελτιωσει ειναι ιδια με του βολαν! κερδιζεις στο στροφαρισμα κ αλογα στον τροχο! οχι τοσο οπως το βολαν αλλα πιστευω οτι εαν με το βολαν περνεις 3 αλογα με την τροχαλια θα παρεις αλλο 1!

MARMEL
07-09-09, 12:55
ρε μαλιαρε ελεος....

πουλαω μια ανοδειωμενη αλουμινενια τροχαλια σπεσιαλ της αντλιας νερου...
παιρνεις 3-4 αλογα...
την θες? μπλε ειναι
απο αμερικη την εφερα αλλα βαριεμαι να τη βαλω

JL_e10
07-09-09, 13:48
Δεν εχω 20ν (αν και οταν ερθει το 101 στο ονομα μου το σκεφτομαι σοβαρα να κανω την μετατροπη), αλλα πως και δεν κανεις κουβεντα για γειωσεις? MARMEL βαλε μια φωτο απο το μηχανοστασιο σου, μιας και εσυ εχεις ηδη κανει τις γειωσεις.

MARMEL
07-09-09, 13:55
παντου υπαρχουν φωτο μου....

και οι γειωσεις δεν εκαναν κατι...

JL_e10
07-09-09, 14:04
Απλα το αναφερω γιατι βλεποντας το θεμα αυτο, εκανα μια προχειρη ερευνα και ολοι οσοι βαλαν τον 20ν ελεγαν ολοι για γειωσεις. Οσο "λιγο" κι αν ακουγεται. Σε μενα παντως οι γειωσεις ειχαν αποτελεσμα, ακομα και στο μικρο αυτοκινητο ειχαν αποτελεσμα, κι αυτο φαινεται κυριως απο το οργανο μοειγματος αερα-λαυσιμου, που δειχνει πιο σωστα στοιχεια. Πριν παταγα τερμα γκαζι και εδειχνε ισα ισα μια γραμμη στην περιοχη "πλουσιο μειγμα".

toyota mania
07-09-09, 14:27
Γιατί λοιπόν αυτά τα μοτέρ με τόσες πολλές επιλογές βελτίωσεις παγκοσμίως να βρίσκονται στο έλεος του θεού στην Ελλαδίτσα με αποτέλεσμα να έχουμε όλοι μας repair manual ανά χείρας και να παλεύουμε για το καλύτερο? Γιατί δεν υπάρχει ούτε ένας που θα σου πει π.χ. βάλε σίγουρα αυτά τα τάδε πράγματα και σίγουρα θα πάρεις αυτά τα τάδε άλογα, πράγμα το οποίο γίνεται καθημερινά με τα Honda?)
Γιατί όλοι εκθειάζουν τα Honda τη στιγμή που δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω παρά μονο ίσως υψηλότερες τιμές ανταλλακτικών?
Γιατί μόνο τα Honda να μπορούν να γίνονται ''ξυράφια'' (βελτιωμένα vti, integra, type r ktl)?
Η απόλυτη ιπποδύναμη δεν είναι πανάκεια.
Μιτσακο, γιατι δεν εισαχθηκαν ποτε επισημα στην Ελλαδα αλλα και Ευρωπη.Εδω βλεπεις τον κινητηρα του saxoralloy που τον εχουν φτασει.Ενα απλως, ταπεινος 16βαλβιδος 1600ρης με 120 αλογα, φτανει 175 μονοπεταλουδος και 200 φευγα τετραπεταλουδος.Αυτα το μοτερ, μονο τα σουπερ μαρκετ και τα περιπτερα δεν τα βελτιωνουν.Υπαρχει τεραστια τεχνογνωσια, ερευνα και εξελιξη, και τσαμπα πλεον πληροφορια παντου.Ο λογος.Γιατι φορεθηκε σε ενα ταπεινο, πλην καλοπουλημενο νεανικο αυτοκινητο, οπου οι κατοχοι του διψουσαν για βελτιωση.

MITSOS
07-09-09, 14:57
Μιτσακο, γιατι δεν εισαχθηκαν ποτε επισημα στην Ελλαδα αλλα και Ευρωπη.Εδω βλεπεις τον κινητηρα του saxoralloy που τον εχουν φτασει.Ενα απλως, ταπεινος 16βαλβιδος 1600ρης με 120 αλογα, φτανει 175 μονοπεταλουδος και 200 φευγα τετραπεταλουδος.Αυτα το μοτερ, μονο τα σουπερ μαρκετ και τα περιπτερα δεν τα βελτιωνουν.Υπαρχει τεραστια τεχνογνωσια, ερευνα και εξελιξη, και τσαμπα πλεον πληροφορια παντου.Ο λογος.Γιατι φορεθηκε σε ενα ταπεινο, πλην καλοπουλημενο νεανικο αυτοκινητο, οπου οι κατοχοι του διψουσαν για βελτιωση.

δίκιο έχεις Ηρακλή.
Τέσπα, αν είναι να πιούμε κανένα καφεδάκι πάντως να κανονίσω να αγοράσω κανένα μπρίκι (saxorallo).
Και αν πεινάσουμε να θυμιθώ να έχω μαζί μου το typer με τους κεφτέδες.

wastegate
07-09-09, 15:31
Ηρακλη πλεον τα φτανουν και 190 αλογα μονοπεταλουδα...

malliaros
07-09-09, 18:03
ρε μαλιαρε ελεος....

πουλαω μια ανοδειωμενη αλουμινενια τροχαλια σπεσιαλ της αντλιας νερου...
παιρνεις 3-4 αλογα...
την θες? μπλε ειναι
απο αμερικη την εφερα αλλα βαριεμαι να τη βαλω
εαν δυναμομετρησης ενα 20ν συγκεκριμενα ασημι χωρις να εχεις αλλαξει βολαν π.χ. θα σου δειξει 140 αλογα στροφαλο κ 112 τροχο. αμα αλλαξεις βολαν κ βαλεις toda κ κανεις δυναμομετρηση θα σου δειξει π.χ. 140 αλογα στροφαλο κ 115 τροχο. ετσι γινεται κ με την τροχαλια στροφαλου αλλα σε χαμηλοτερο βαθμο! αμα ζυγισεις την μαμα τροχαλια ειναι περιπου 3,5 κιλα ενω η αλουμινιου ειναι περιπου 1,5 κιλο!

malliaros
09-09-09, 15:49
στον τομεα του ελαφροματος ειναι κ το ελαφρομα στροφαλου κ ζυγισμα! χωρις να ξερω παραπανω πραγματα. αν κ νομιζω απο το club το εχουν κανει!

MARMEL
10-09-09, 19:11
αλλοι συμφωνουν αλλοι διαφωνουν. εγω παντως διαφωνω με το ελαφρωμα...

20 λεπτα δουλεια ειναι για μενα. λες στα 5 χρονια που εχω το μοτερ να μην το χα κανει?

για μενα ειναι απωλεια και καταναλωση και για αυτο το λογο δε το κανα...


θα ημουν υπερν αν εκανα αφαιρεση 300 γραμμαριων αλλα οχι τοσο πολυ ελαφρυ οσο ειναι τα aftermarket

malliaros
10-09-09, 21:06
αλλοι συμφωνουν αλλοι διαφωνουν. εγω παντως διαφωνω με το ελαφρωμα...

20 λεπτα δουλεια ειναι για μενα. λες στα 5 χρονια που εχω το μοτερ να μην το χα κανει?

για μενα ειναι απωλεια και καταναλωση και για αυτο το λογο δε το κανα...


θα ημουν υπερν αν εκανα αφαιρεση 300 γραμμαριων αλλα οχι τοσο πολυ ελαφρυ οσο ειναι τα aftermarket
οντως το ελαφρωμα εχει υπερ κ κατα! ειναι αναλογος τι χρηση που θελει ο καθενας!

malliaros
13-09-09, 18:33
η πιο κερδοφορα βελτειωση πανο στα 20ν ειναι οι εκκεντροφοροι! για να πετυχη αυτη η βελτειωση πρεπει να κανεις καποια πραγματα ωστε να αποδωσουν το μεγιστο οι εκκεντροφοροι! ενα βασικο πραγμα ειναι η συμπιεση, αναλογος τι μοιρες θα βαλεις χρειαζεται κ η αναλογη συμπιεση! πιστευω χωρις να ειμαι σιγουρος μεχρι 288 μοιρες η 11,5 συμπιεση που μπορεις να πετυχεις χωρις αλλαγη πιστονιων ειναι αρκετη. πιστευω για πιο μεγαλους εκκεντροφορους χρειαζεται πιστονια για να αναιβασεις τι συμπιεση! την 11,5 συμπιεση την πετυχαινεις με φλαντζα 0,8 κ με λιγο πλανιαρισμα χωρις να χαλασεις την ροικοτητα της κεφαλης!(αυτο ισχυει για τα μαυρα τα ασημι θα πετυχουν μικροτερη συμπιεση περιπου 11,2). καλο θα ηταν να γινει κ ροικη εξελιξη γιατι τα 20ν δεν φημιζονται για την καλη τους ροικη! θελει ομως προσοχη απο αυτον που θα το φτιαξει για να μην χαλασει το κεφαλαρι! τα μαυροκαπακα εχουν καλητερη ροικη απο τα ασημι! για να δουλεψουν οι εκκεντροφοροι χρειαζεται απαρετητα η παραληλο η αγραφο εγκεφαλο! θα προτεινα αγραφο γιατι πρεπει να μετατοπισεις τον κοφτη πιο ψηλα για να αποδωσουν οι εκκεντροφοροι π.χ. 272 μοιρες θελουν περιπου 9000 στροφες! αμα θελεις να κρατησεις το νντι ( απο οτι διαβασα σε ξενα κλαμπ ) πρεπει να εχεις βυθισμα το μεγιστο 8,5 εαν βαλεις 9 βυθισμα δεν μενει το νντι. κ λενε μεχρι 272 μοιρες στον εκκεντροφορο εισαγωγης μενει το νντι απο εκει κ περα οχι! οποτε γνωμη μου ειναι οι καλυτερη εκκεντροφοροι για τα 20ν ειναι 272 μοιρες κ 8,5 βυθισμα εισαγωγης κ 288 μοιρες κ 8,5 βυθισμα εξαγωγης, κρατας κ το νντι, κ εχεις περιπου 190 αλογα! κ κατι ακομα πρεπει να αλλαχτουν τα ελατηρια βαλβιδων! μετα τις 9000 στροφες πρεπει να αλλαχτουν κ τα ριτεινερ!

Χρηστος
14-09-09, 16:45
η πιο κερδοφορα βελτειωση πανο στα 20ν ειναι οι εκκεντροφοροι! για να πετυχη αυτη η βελτειωση πρεπει να κανεις καποια πραγματα ωστε να αποδωσουν το μεγιστο οι εκκεντροφοροι! ενα βασικο πραγμα ειναι η συμπιεση, αναλογος τι μοιρες θα βαλεις χρειαζεται κ η αναλογη συμπιεση! πιστευω χωρις να ειμαι σιγουρος μεχρι 288 μοιρες η 11,5 συμπιεση που μπορεις να πετυχεις χωρις αλλαγη πιστονιων ειναι αρκετη. πιστευω για πιο μεγαλους εκκεντροφορους χρειαζεται πιστονια για να αναιβασεις τι συμπιεση! την 11,5 συμπιεση την πετυχαινεις με φλαντζα 0,8 κ με λιγο πλανιαρισμα χωρις να χαλασεις την ροικοτητα της κεφαλης!(αυτο ισχυει για τα μαυρα τα ασημι θα πετυχουν μικροτερη συμπιεση περιπου 11,2). καλο θα ηταν να γινει κ ροικη εξελιξη γιατι τα 20ν δεν φημιζονται για την καλη τους ροικη! θελει ομως προσοχη απο αυτον που θα το φτιαξει για να μην χαλασει το κεφαλαρι! τα μαυροκαπακα εχουν καλητερη ροικη απο τα ασημι! για να δουλεψουν οι εκκεντροφοροι χρειαζεται απαρετητα η παραληλο η αγραφο εγκεφαλο! θα προτεινα αγραφο γιατι πρεπει να μετατοπισεις τον κοφτη πιο ψηλα για να αποδωσουν οι εκκεντροφοροι π.χ. 272 μοιρες θελουν περιπου 9000 στροφες! αμα θελεις να κρατησεις το νντι ( απο οτι διαβασα σε ξενα κλαμπ ) πρεπει να εχεις βυθισμα το μεγιστο 8,5 εαν βαλεις 9 βυθισμα δεν μενει το νντι. κ λενε μεχρι 272 μοιρες στον εκκεντροφορο εισαγωγης μενει το νντι απο εκει κ περα οχι! οποτε γνωμη μου ειναι οι καλυτερη εκκεντροφοροι για τα 20ν ειναι 272 μοιρες κ 8,5 βυθισμα εισαγωγης κ 288 μοιρες κ 8,5 βυθισμα εξαγωγης, κρατας κ το νντι, κ εχεις περιπου 190 αλογα! κ κατι ακομα πρεπει να αλλαχτουν τα ελατηρια βαλβιδων! μετα τις 9000 στροφες πρεπει να αλλαχτουν κ τα ριτεινερ!

ρε κωστα αμα φτασεις στο σημειο να βαλεις εκκεντροφορους τι να το κανεις το vvt?πετας ενα 272 ή 288 οπως ειπες με 9,5 βυθισμα και αντε γεια...θα καθεσε να ασχολεισαι με vvt ειναι αχρηστο....και η συμπιεση ειναι καλο να μεινει σε λογικα πλαισια μεχρι 11,5:1 ας πουμε για να μην χασεις σε ευστροφια ψηλα.

malliaros
14-09-09, 17:19
χωρις νντι υπαρχει ενα κενο απο τις 4000 μεχρι 6000 στροφες! οπως παει στα χαμηλα ετσι παει κ στις μεσαιες στροφες, μετα τις 5500 6000 στροφες ξεκιναει να ραβει! το εχω ζεισει χρηστο μετα τις 6000 κατεβαινει το στροφομετρο σαν παλαβω!

skilos7
26-09-09, 10:52
το starlet με 20ν μοτερ ειναι 840 κιλα ζυγισα το δικο μου ..

skilos7
26-09-09, 11:08
φιλε αυτο που λες με τα ζαντολαστιχα το εχω παρατιρισει και εγο στο σταρλετ μου οντοσ με 14αρα δουλεβει καλιτερα ειδικα τεταρτες και πεμπτες εχει μεγαλι διαφορα..

wastegate
26-09-09, 13:33
Τι γινετε επιδημια επεσε ολα τα σταρλετ 20ν γινονται??!!

Χρηστος
26-09-09, 15:15
Τι γινετε επιδημια επεσε ολα τα σταρλετ 20ν γινονται??!!

χα,χα.....μπορεις και εσυ βασιλη!!!!!

παντελης 20v
26-09-09, 16:28
παιδες η trd το ποιο δυνατο που εχει κανει 20ν μαυρο ειναι 216.με εκετροφορο 304 μοιρες. δεν υπαρχει αλλος ποιο δυνατος .με γραναζη HKS που αλλαζει μονο το ενα της εισαγωγεις.στον 254 και στο 264 το νντι του μαυρου παραμενει.αυτοι δυο εκετφ βγαζουν καπου 8-14hp.παντα με παραλληλο. η αγραφο εγκεφαλο.παντος το μοτερ αντεχει χωρις πιελες κ πιστονια μαμα μεχρι και το 272.που στροφαρει μεχρι της 8900rpm.μετα πας για ενα σετ πιστονια μπιελες. η κανεις μπαμ .το ασιμη εχει καλητερο μπλοκ απο το μαυρο..

wastegate
26-09-09, 18:07
χα,χα.....μπορεις και εσυ βασιλη!!!!!

Πολλα τα λεφτα για 20v turbo!

malliaros
27-09-09, 00:10
παιδες η trd το ποιο δυνατο που εχει κανει 20ν μαυρο ειναι 216.με εκετροφορο 304 μοιρες. δεν υπαρχει αλλος ποιο δυνατος .με γραναζη HKS που αλλαζει μονο το ενα της εισαγωγεις.στον 254 και στο 264 το νντι του μαυρου παραμενει.αυτοι δυο εκετφ βγαζουν καπου 8-14hp.παντα με παραλληλο. η αγραφο εγκεφαλο.παντος το μοτερ αντεχει χωρις πιελες κ πιστονια μαμα μεχρι και το 272.που στροφαρει μεχρι της 8900rpm.μετα πας για ενα σετ πιστονια μπιελες. η κανεις μπαμ .το ασιμη εχει καλητερο μπλοκ απο το μαυρο..
μπορεις να μας πεις ενα καλο συνδιασμο εκκεντροφορων με μοιρες,βυθισμα κ να μενει το νντι! κ τι αλλο θα χρειαστει π.χ. συμπιεση,εξατμιση,προγραμμα κ.τ.λ.π!

παντελης 20v
27-09-09, 17:27
καταρχειν φτιαχνεται και ο εκετροφορος του μαυρου αν το πας σε κανεναν μπουμπι η ο που θες που να ξερει.αρκει να του πεις πως το θες.με κανε 200 ευρω εχεις καθαρισει.απο τι να παρεις της toda h hks που εχουν και δυο κοντα στα 800-1000 ευρο και δυο,γινεται 256με 8,0 βυθισμα.264,8,1 αυτοι χωρις γραναζη .και παραμενει το νντι.αλλα πιστευο λιγα πραγματα θα δεις.κοντα στα 10-14.και εναν παραλληλο,gredy e-manage blye,συμπιεση αν θες ανεβαζεις.καλο ειναι οχι,παντος παιδια οσοι θελουν εναν απλο προγραμα να δουν το αμαξι να ξυπναει και να στροφαρει power chips με 350 ευρο εγω ειδα διαφορα και ειμαι ευχαριστημενος προς το παρον ..

wastegate
27-09-09, 18:35
Παντελη εμεις που δοκιμασε αυτο που λες με παραλληλο δεν ειδαμε διαφορα με το που μπηκε αγραφος νυχτα με μερα...

malliaros
27-09-09, 20:37
καταρχειν φτιαχνεται και ο εκετροφορος του μαυρου αν το πας σε κανεναν μπουμπι η ο που θες που να ξερει.αρκει να του πεις πως το θες.με κανε 200 ευρω εχεις καθαρισει.απο τι να παρεις της toda h hks που εχουν και δυο κοντα στα 800-1000 ευρο και δυο,γινεται 256με 8,0 βυθισμα.264,8,1 αυτοι χωρις γραναζη .και παραμενει το νντι.αλλα πιστευο λιγα πραγματα θα δεις.κοντα στα 10-14.και εναν παραλληλο,gredy e-manage blye,συμπιεση αν θες ανεβαζεις.καλο ειναι οχι,παντος παιδια οσοι θελουν εναν απλο προγραμα να δουν το αμαξι να ξυπναει και να στροφαρει power chips με 350 ευρο εγω ειδα διαφορα και ειμαι ευχαριστημενος προς το παρον ..
οντως κ εγω με παραλληλο που ειχα βαλει δεν ειδα διαφορα ( apexi )! τωρα φοραω τον mine's εχει μια μικρη διαφορα αλλα το καλο ειναι οτι κοφτη 8,400! συμπιεση εχω βαλει φλαντζα trd ( μεγαλη διαφορα ειδικα χαμηλα ) κ εχω γραναζι τις hks στον εκκεντροφορο εξαγωγης! εαν δεν κανω λαθος ο μπουμπις κανει τους εκκεντροφορους 269 μοιρες κ 8,6 βυθισμα! το θεμα ειναι οτι δεν θελω να χασω τα χαμηλα μου κ να εχω κ ρεπριζ, να μην δουλευει μονο ψηλα! θα χρειαστει κ ελατηρια βαλβιδων αμα γινει ρεπροφαιλερ;

2579
27-09-09, 22:02
καπου 270ε αν θυμαμε καλα μου ειχε πει ο μπουμπης και δεν χρειαζεσε ελατηρια ετσι τουλαχιστον ειπε.παντος ενα αλλο παληκαρι που εβαλε μπουμισιους ψηλα στεγνονε οποτε σιγουρα καποιο παραλληλο η αγραφο εγγεφαλο πρεπει να μπει για να δουλεψει σωστα.με σωστη συμπιεση ενα καλο χταποδι και χωνια θα ειναι σουπερ 185+λεω.ενα 6ρι + βολαν στην μεταδοση και θα ξιριζει...καλα ολα αυτα αλλα πολλα τα λεφτα Αρη...

παντελης 20v
28-09-09, 19:42
παιδια ο παραλληλος ειναι, η θα κανεις ενα απλο προγραμα,η θα το βαλεις να δουλευσει με τους εκετροφορους,εγω ειδα το θεμα η θελα να κανω ενα απλο προγραμα με το δικο μου εγκεφαλο να μην εχω πολλυ κοψε ραψε,παντος μετο αγραφο λογικο ειναι να κανεις οτι θες το μοτερ σου αλλα 1500 -1200 να το αγορασεις και να στο βαλουνε αλλα 500-με ξερω εγω πανε αρκετα, malliaros τι φλατσα trd εχεις βαλει τι συμπιεση.και ποσο εχει.

malliaros
28-09-09, 20:44
παιδια ο παραλληλος ειναι, η θα κανεις ενα απλο προγραμα,η θα το βαλεις να δουλευσει με τους εκετροφορους,εγω ειδα το θεμα η θελα να κανω ενα απλο προγραμα με το δικο μου εγκεφαλο να μην εχω πολλυ κοψε ραψε,παντος μετο αγραφο λογικο ειναι να κανεις οτι θες το μοτερ σου αλλα 1500 -1200 να το αγορασεις και να στο βαλουνε αλλα 500-με ξερω εγω πανε αρκετα, malliaros τι φλατσα trd εχεις βαλει τι συμπιεση.και ποσο εχει.
0,8 ειναι η φλαντζα κ απο 10,5 που ειμουν πηγα 10,8 κ με λιγο πλανιαρισμα που εγινε χωρις να εχω μετρησει συμπιεση πιστευω οτι ειμαι στα 11! τι φλαντζα την πηρα απο τον μαλιωρα 100ε!

παντελης 20v
28-09-09, 22:46
απο τι θυμαμαι το ασιμη εχεις.το μαυρο εχει απο τι μανα του 11,1. OΤΑΝ ΣΚΥΛΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΕΣ ΣΩΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ.20V....