PDA

Επιστροφή στο Forum : Παραλάβαμε Auris 1.33


GeorgeP-Auris133
14-08-09, 12:39
Καλημέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.
Εδώ και δύο εβδομάδες έχουμε παραλάβει στο ευρύτερο οικογενειακό μου περιβάλλον ένα Auris 1.33 στην πλούσια έκδοση Unique χωρίς κανένα άλλο extra. Κάποιες πρώτες εντυπώσεις, μιας και τα χιλιόμετρα είναι ακόμη λίγα (600) και το αυτοκίνητο "άστρωτο" (χωρίς να έχει ανοίξει ο κινητήρας ακόμη).

1. Καλή ποιότητα κατασκευής, υλικά, ηχομόνωση και κύλιση. Γενικά ήσυχο και αγχολυτικό. Πιθανόν να μην φτάνει τα VAG στον τομέα αυτό (σε εγκάρσιες ανωμαλίες ακούς το χτύπημα, τα υλικά δεν είναι "μαλακά" όπως στους ευρωποαίους αλλά "σκληρά" αν κάποιον τον απασχολεί) αλλά δεν υστερεί και τρανταχτά. Μην ακούτε ότι είναι επιπέδου Hyundai κ.λ.π που γράφονται σε κάποια περιοδικά, είναι πολύ καλύτερα.

2. Μια ένσταση σε σχέση με τον εξοπλισμό που σε αυτό το επίπεδο τιμής θα έπρεπε να έχει standard το VSC/TSC (θα με ενδιέφερε πολύ περισσότερο από τα μαλακά πλαστικά). Το αμαξι κινείται στα επίπεδα των 17000+, δεν είναι φτηνό. Από την άλλη πλευρά, έχει Start & Stop που δουλεύει και πολύ ομαλά (νομίζεις ότι είσαι σε... Prius) που προς το παρόν δεν το έχει κανένας άλλος πλην Hyundai (από το 2010 και βλέπουμε οι υπόλοιποι).

3. Δεν με πολυβολεύει προσωπικά ο επιλογέας ταχυτήτων εκεί που είναι. Πιστεύω ότι δεν κάνει για γρήγορες αλλαγές. Αυτό βέβαια ταιριάζει με το γενικότερο αγχολυτικό προφίλ του αυτοκινήτου.

4. Πολύ άνετο σε χώρους μέσα, κατάλληλο για 4μελή οικογένεια.

5. Το Start & Stop (επειδή αναφέρθηκε σε άλλο topic) δεν δουλεύει πάντα, αλλά αυτό δεν είναι λόγω βλάβης. Το αμάξι εξετάζει την φόρτιση της μπαταρίας, τα συστήματα που είναι αναμμένα (φώτα, ράδιοCD, κλιματισμός) και αναλόγως τίθεται σε λειτουργία ή όχι. Μου έχει συμβεί π.χ. να μπει σε λειτουργία για 30 δευτερόλεπτα σε φανάρι και μετά ο κινητήρας να πάρει μπρος γιατί ο εγκέφαλος έκρινε ότι η φόρτιση της μπαταρίας χαμήλώνε. Ακόμη κι έτσι, στις πρώτες δύο εβδομάδες λειτουργίας μέσα σε μια άδεια Αθήνα το αυτοκίνητο έχει παραμείνει συνολικά πάνω από 30 λεπτά σβηστό σε φανάρια (τα μετράει στο trip computer στην ένδειξη ECO). Όχι και άσχημα. Επίσης προσοχή. Το Start & Stop δεν μπαίνει σε λειτουργία αν έχεις ταχύτητα και πατημένο αμπραγιάζ
ακόμη και αν είσαι σταματημένος (είναι και αυτός ένας έμμεσος τρόπος να το απενεργοποιήσεις όταν βλέπεις ότι σε λίγα δευτερόλεπτα θα ξεκινήσεις).

6. Η κατανάλωση κινείται (σε αυτοκίνητο με σφιχτό κινητήρα είπαμε) κατά μέσο όρο στα 7-8 λίτρα. Επίσης καθόλου άσχημα για οικογενειακό αμάξι 1300 κιλών αλλά από την άλλη μεριά βοηθάει προς το παρόν και ή άδεια πόλη και η μικρή κίνηση. Στα 120 πάντως με 6η η (στιγμιαία) κατανάλωση είναι περίπου 5,5 lt/100. Τα shift lights είναι μάλλον υπεραισιόδοξα και θα ταίριαζαν πιο πολυ σε ντίζελ ή αμάξι με turbo μιας και αν τα ακούσεις θα βάλεις 6η από τα 60-70 χλμ.

7. Το αμάξι δεν είναι τόσο αργό όσο περίμενα. Σε συνθήκες αστικής-περιαστικής κίνησης (Κηφισός, Αττική οδός) και με ταχύτητες μέχρι 120-130 χλμ ακολουθείς άνετα την κίνηση και επιταχύνεις όπως και οι υπόλοιποι ατμοσφαιρικοί με 3η-4η και 5η. Πρέπει να έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στην κατανομή της (μικρής) ροπής. Ακόμη και με 6η επιταχύνεις, έστω και αργά. Όλα αυτά βέβαια υπό το πρίσμα του οικογενειάρχη. Ξαναλέω ότι το αμάξι είναι με λίγα χλμ άρα δεν μπορώ να δω ακόμη τις δυνατότητές του σε "προσπέρασμα πανικού" με 3η ή 4η και τις στροφές πάνω από 5000. Σε απόλυτα νούμερα βέβαια όλες οι μετρήσεις το βγάζουν
πίσω από άλλα ατμοσφαιρικά 1400άρια, αλλά αυτό έχει να κάνει με το τι ζητάει ο καθένας και πως οδηγάει.

8. Σε ότι αφορά το κράτημα προφανώς και δεν το έχω πιέσει πουθενά. Επειδή έχω μια ΑR 156, είμαι μάλλον λίγο επηρεασμένος. Γενικά, μου φαίνεται (συγκριτικά πάντα) πολύ πιο βαρύ και πιο αργό στις αντιδράσεις του και επειδή κάθομαι και ψηλότερα αισθάνομαι σαν να οδηγάω ...βανάκι. Βλέποντας μια στροφή π.χ. 90 μοιρών δεν μου δίνει την σιγουρία ότι θα μπω χωρίς να πετάξει "μούρη". Για να μην παρεξηγούμαι όμως προς το παρόν αυτά είναι απλά ζήτημα αίσθησης και πιθανότατα συνήθειας, όχι δοκιμής. Δεν είναι σπορ (κάποιες φορές το αισθάνεσαι να πλέει ελάχιστα πάνω στις αναρτήσεις του) αλλά σε αποζημιώνει με
καλή ποιότητα κύλισης.

9. Τα φρένα ξενίζουν λίγο γιατί δεν πιάνουν αμέσως μόλις πατήσεις το πεντάλ αλλά λίγο "παραμέσα". Μετά βέβαια πιάνουν δυνατά και σίγουρα αλλά ακόμη δεν έχω βρει τον σωστό τρόπο φρεναρίσματος (δεν μπορώ να βρω την "ρύθμιση" να φρενάρω προοδευτικά, φρενάρω ή λίγο ή πολύ, που θα μου πάει όμως...).

Ayrton
14-08-09, 12:47
Πολύ ωραίο review του αυτοκινήτου που αποκτήσατε!
Είναι άξιο αναφοράς αυτό το πόστ!!!!

Σε ευχαριστούμε πολύ....

Και καλοτάξιδο και με πολλά ασφαλή χιλιόμετρα!!!

JL_e10
14-08-09, 12:59
Αψογη αναλυση! Ισως η πιο πληρης που εχω δει μεχρι τωρα. Καλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχεις.

diafanh-psyxh
14-08-09, 13:10
φίλε μου καλορίζικο και εύχομαι πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.να τονίσω και εγώ πως η περιγραφή σου είναι αν οχι η καλήτερη από τις καλήτερες

Τζιμάκος
14-08-09, 14:58
Φίλε Γιώργο καλοτάξιδο το Αuris με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
Θα ήθελα να σε συγχαρώ και εγώ για το άψογο review σου!

toyota mania
14-08-09, 15:12
Καλοταξιδο το αυτοκινητο σου.Παντως απο το μοτερ να περιμενεις και αλλα ακομη.Η καταναλωση θα πεσει κατα μεσω ορο 1-1.5 λιτρα στα 100 και το μοτερ θα γινει πιο ευστροφο και δυνατο.Τα εζησα και εγω στο YARIS που τωρα στα 11.000 πεταει, ενω στα 1500-2000 ηταν αρκετα ραθυμο.
Φυσικα και ο προσανατολισμος του δεν ειναι σπορ, αλλα εαν σε ενοχλει, θα μπορουσες(κατι που θα κανω εγω στο μελλον στο yaris) να το χαμηλωσης 3cm χωρις να χασεις σχεδον καθολου απο την εργοστασιακη ανεση.Με αυτο τον τροπο θα χαμηλωσης το κεντρο βαρους, θα μειωσεις τις κλισεις στις στροφες και γενικα θα γινει πιο αμεσο το αυτοκινητο παντου.

MARMEL
15-08-09, 22:15
καλοριζικο καλα ταξιδια!!!

vassilis_vvti
16-08-09, 12:28
Καλοριζικο και καλοταξιδο...πολυ καλη αναλυση.

Japanese
16-08-09, 18:53
Καλοτάξιδο και καλορίζικο! Πολύ καλή ανάλυση!

GeorgeP-Auris133
17-08-09, 08:10
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Επανέρχομαι μετά από σύντομο ταξίδι στην Λαμία το weekened.

Κατά την επιστροφή λοιπόν από περίχωρα Λαμίας μέχρι Κορυδαλλό όπου το σκέλος μέχρι Σχηματάρι έγινε με 140 km/h (3900 στροφές με 6η) και μετά λόγω κίνησης με 100-120, το trip computer έδωσε: 224 km, διάρκεια 2 ώρες και 8 λεπτά (με μια 5λεπτη στάση ανεφοδιασμού), μέση ταχύτητα 102 km/h και κατανάλωση (εδώ είναι του ζουμί) 7.3 lt/100 km. Η κατανάλωση επαληθεύτηκε και πρακτικά αφού για περίπου 410 χιλόμετρα ταξιδιού συνολικά (πήγαινε-έλα) συμπλήρωσα 30 λίτρα βενζίνης.

Είναι προφανές ότι το αμάξι έχει φτιαχτεί με γνώμονα την χαμηλή κατανάλωση και μάλλον πραγματοποιεί όσα υπόσχεται. Υποθέτω ότι αν "στρώσει" θα καίει ακόμη λιγότερο. Για μένα το νούμερο είναι εντυπωσιακό όταν μιλάμε για ταχύτητες 140 km/h. Πολύ άνετο επίσης στα μπαλώματα της "εθνικής" (ευτυχώς δεν έχουν μείνει πλέον πολλά).

Μόνο "μελανό" σημείο το ότι στις ανωφέρειες με 5η και 6η κόβει πολύ και για να διατηρήσεις υψηλή ταχύτητα θέλει μάλλον 3η αλλά δεν ήθελα να ανεβάσω τόσο πολύ τις στροφές. Αλλά ας μην τα θέλουμε και όλα δικά μας. Μιλάμε για 1400άρι ατμοσφαιρικό που ζυγίζει 1300 κιλά...

endurasKE-30
17-08-09, 08:46
Καλα και ασφαλη χιλιομετρα!
Η τελευταια σου προταση ειναι η απαντηση σε ολα τα παραπανω.
Τοσο σε επιδοσεις οσο και στην καταναλωση.
Να το χαρεις το Auris-κορολλακι σου.

neoklis
17-08-09, 08:48
πανω σε αυτο που λεσ εδώ είναι του ζουμί σου λεω οτι εγω με 6η και με A/C
ειχα παει πατρα το σαββατοκυριακο ειδα καταναλωση 7 lt/100km προς πατρα
και μετα προς αθηνα χωρις να μπω στο lift 140-200 στο 7,6lt/100km[/quote]

*προσ πατρα με 90χλμ -140χλμ λογω παρεας με αλλο αυτοκινητο

Japanese
17-08-09, 09:40
από περίχωρα Λαμίας

Όταν λες περίχωρα; Απο κει είσαι; :)

GeorgeP-Auris133
17-08-09, 10:27
Όταν λες περίχωρα; Απο κει είσαι; :)

Όχι, δεν είμαι από Λαμία, σε φιλικό σπίτι είχα πάει. Α, και επειδή δεν το είχα γράψει οι μετρήσεις για την κατανάλωση ήταν με κλιματισμό συνεχώς ανοιχτό, 2 ενήλικες και 2 παιδιά στο αμάξι και (ολίγες) αποσκευές.

GeorgeP-Auris133
09-11-09, 14:20
Επανέρχομαι μετά από 2000+ χλμ. Αυτά έχουν γίνει κυρίως σε αστικό-περιαστικόπεριβάλλον, μόνο τα 500 έχουν γίνει σε ταξίδι.
Το μόνο που συνεχίζει να με προβληματίζει κάπως είναι τα φρένα. Πιάνουν πολύ χαμηλά και νομίζεις ότι δεν πιάνουν. Αυτό βέβαια έρχεται σε αντίθεση με όλες τις μετρήσεις απόστασης που το βγάζουν κορυφαίο.

Ωστόσο, μιας και το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου και απλά τυγχάνει να το οδηγάω συχνά (είναι συγγενικού μου προσώπου) δεν μπορώ παρά να μην εκφράσω τον ακόλουθο προβληματισμό:
Η κατανάλωση κινείται κατά μέσο όρο στα 8.3 λτ/100 χλμ. Δεν συνυπολογίζονται βέβαια από τον trip cpmputer οι ώρες που το αυτοκίνητο είναι σβηστό στα φανάρια αλλά πόσο πιο κάτω να είναι αν βάλουμε μέσα και αυτές; Οπότε το ερώτημα: Πόσο πιο οικονομικός είναι τελικά ο κινητήρας αυτός από έναν VW 1.4 Tsi 122 ϊππων, από έναν Fiat multiair 1.4 135 ίππων (που έχει και start & stop!) ή (εδώ βέβαια είναι η πιο σωστή από πλευράς ιπποδύναμης σύγκριση) με έναν 1.2 TSi 105 ίππων (αναμένεται και Fiat multiair 0.9); Όλοι αυτοί λόγω αυξημένης ροπής πιέζονται πολύ λιγότερο από τον 1.33 και ίσως καταναλώνουν λιγότερο σε αυτοκίνητα 1400 κιλών. Μήπως έχει μείνει λίγο πίσω στους απλούς κινητήρες βενζίνης η Toyota; (δεν μιλάω για υβριδικά και diesel).

antonios7
10-11-09, 12:30
Εγώ πιστεύω καλά είναι τα 8 λίτρα για μετακινήσεις μέσα στην πόλη με νορμάλ οδήγηση. Θέλει κόπο και υπομονή για λιγότερη κατανάλωση.

Δε νομίζω οτι ο TSi καίει λιγότερα. Μάλλον περισσότερα μέσα στην πόλη.
Συνήθως όταν έχεις αμάξι με αρκετούς ίππους, πατάς και παραπάνω το γκάζι αρκετές φορές.
Για χαμηλότερες καταναλώσεις, πάμε είτε σε πετρέλαιο, είτε σε υβριδικό.
Αν το σανιδώνεις το υβριδικό ξέρεις πόσο καίει;;

NikiforosGT
10-11-09, 20:33
Επειδή ακριβώς το ίδιο αμάξι πήρε και ο αδερφός μου και έχει μερικά χλμ παραπάνω από εσένα θα πω ότι το αμάξι για να στρώσει καλά και να δεις καλές διαφορές και σε επιδόσεις και την σωστή του κατανάλωση πρέπει να περιμένεις πάνω από 10.000χλμ μη πω και 15.000! μου τα έχουν πει άλλοι δεν τα λέω μόνος μου. Μη περιμένεις από τώρα να κάνεις τέτοιες συγκρίσεις. Μετά που θα ανοίξει καλά το μοτερ βλέπεις τι λέει! ο αδερφός μου λέει ότι είναι πολύ οικονομικό πάντως!

GeorgeP-Auris133
11-11-09, 08:44
Δεν αμφιβάλλω στο ότι το αμάξι θα ρίξει την κατανάλωση αν και μην φανταστείτε ότι περνάμε πολλές φορές τις 3500 στροφές. Όσο
και να πέσει πάντως, δύσκολα θα βγει παρακάτω από έναν 1.2 ΤSi
105 ίππων αλλά 17 kgr ροπής (μένει να αποδειχτεί αυτό βέβαια,
το πρώτο βαρύ αμάξι με αυτό τον κινητήρα θα είναι το Yeti).
Δεν εκθειάζω την μία εταιρεία σε βάρος της άλλης, απλά επισημαίνω το ότι η Toyota έχει μάλλον σε μικρότερη προτεραιότητα
την υπόθεση "βενζινοκινητήρας". Αν προσπαθήσει δηλαδή να συγκρίνει κανείς 1.33 - 1.2 TSi, 1.6 - 1.4TSi/1.4multiair...,
τον 2.0 (του RAV) έναντι των νέων 1.6 turbo που έρχονται σε SUV από
Ford (TurboBoost) και ...Hyundai δεν νομίζω να βρει κανείς κερδισμένη την Toyota σε καμία περίπτωση σε ότι αφορά δύναμη/κατανάλωση. Μένει μόνο αυτή την στιγμή σαν πρωτοπορία το start & stop το οποίο όμως ήδη το προσφέρει και η Fiat (και σε turbo κινητήρα)

antonios7
11-11-09, 13:12
Πάντως για το θέμα "πόσο καίει" ένα αμάξι, εγώ εμπιστεύομαι πάντα τα χιλιόμετρα που βγάζω βάζοντας ένα 20άρι αμόλυβδη 95άρα πχ. και τα οποία μέσα στην πόλη είναι γύρω στα 230-240 με νορμάλ οδήγηση.

Για δες λοιπόν και εσύ πόσα χλμ βγάζεις με 20 ευρώ, να δεις αν καίει πολύ ή λίγο και άσε στην άκρη τα trip.

NikiforosGT
11-11-09, 20:06
Καλά τόσο λίγο καις???? εμένα γιατί με 20 ευρώ βγάζει 120 χλμ??????

antonios7
13-11-09, 11:22
ο αδερφός μου με την 111 1.3 σεντάν βγάζει και 260χλμ. (με 175/65 λάστιχο).

120χλμ; πλάκα κάνεις. Τόσο καίνε τα αμερικάνικα θηρία με τα 5000κυβικά. Δώστο για απόσυρση!:mrgreen:
Σου έχει μιλήσει κανείς για το Rexona (εε για το Αουρις 1.33 με το σύστημα Start-Stop).

Έλα πλάκα κάνω. Καις πολύ μα πάρα πολύ και πρέπει να το δεις το θέμα.

madvinegar
13-11-09, 11:49
Νικηφορε καις περιπου μέσο όρο 16λιτρα στα 100χιλιομετρα.
Διπλάσιο δλδ απο τους αλλους με νορμαλ καπου στα 8λιτρα/100 χιλιομετρα.

Οι παραπανω υπολογισμοί γίνανε με τιμη βενζινης 1 ευρω/λίτρο.

NikiforosGT
13-11-09, 20:03
Το πόσο καίει εξαρτάται και πως οδηγάμε! εγώ ας πούμε μπορώ να πω πως οδηγάω κάπως νευρικά και γρήγορα δεν μπορώ να πηγαίνω σαν κότα! φυσικά και επειδή μου αρέσει να ακούω την σκάστρα και επειδή μου αρέσει γενικά το πατάω όταν και όποτε μπορώ και έτσι καίει όπως βλέπετε! σε ταξίδια ή ακόμα και σε μεγάλες διαδρομές πχ Καλοκαιράκι σε νησιά η κατανάλωση μειώνεται πάρα πολύ. Μπορώ να το πάω και 160χλμ χωρίς καν να ανοίξει η τουρμπίνα αλλά θα μου πάρει 10 χρόνια και δεν το κάνω ποτέ! μου έχει τύχει να κάνω 120χλμ στην Εύβοια και ίσα που κατέβηκε ο δείκτης της βενζίνης! και μέσα στην πόλη θέλω 20 ευρώ την εβδομάδα για 120χλμ άντε μέχρι 150 ανάλογα πως πάω. Το turbo δεν είναι ατμοσφαιρικό για να έχει συνέχεια την ίδια κατανάλωση, εξαρτάται κατά πολύ τον τρόπο οδήγησης. Btw εγώ έχω 195/50/15 λάστιχα. Πάντως βλέπω το Auris του αδερφού μου και δεν καίει τίποτα σχετικά με το δικό μου! σε καμία όμως περίπτωση δεν θα άλλαζα αμάξι με κριτήριο την κατανάλωση, και πάλι θα πήγαινα σε κάτι γρήγορο και πολλά cc (ίσως και turbo) και μπορεί να έκαιγε και περισσότερο από την corolla μου! θα προσπαθήσω να μετρήσω συνολικά χλμ (γιατί στα 120 που είπα μάλλον άφησα αρκετά απέξω) με τον μετρητή αυτόν που μηδενίζουμε για να δω ακριβώς πόσα χλμ βγάζω, δυστυχώς ξεχνιέμαι και τον μηδενίζω κάθε φορά. LOL

MARMEL
13-11-09, 21:31
Καλα και ασφαλη χιλιομετρα!
Η τελευταια σου προταση ειναι η απαντηση σε ολα τα παραπανω.
Τοσο σε επιδοσεις οσο και στην καταναλωση.

ας ειχε πιο βαρυ βολαν κυριακο...