PDA

Επιστροφή στο Forum : Τι χάνουν οι ιδιοκτήτες Auris 124Hp με την έκδοση 132 Hp


kostas1978
25-06-09, 11:06
Θα ήθελα να θέσω ως θέμα, τι χάνουμε εμείς οι ιδιοκτήτες Auris 124Hp με την έκδοση 132 Hp. Εγώ το αγόρασα το αυτοκίνητο τον Νοέμβριο πέρσι, και ξαφνικά βρίσκομαι ουσιαστικά με ένα αυτοκίνητο περασμένης τεχνολογίας, με 5 σχέσεις στο κιβώτιο αυτοκινήτων. Σίγουρα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος μαζί του, ωστόσο, όσο και αν το βλέπουμε ήρεμα, και σε μεταπωλητική αξία χάνουμε και χάνουμε και όλα τα καλούδια που προσφέρει το καινούργιο αυτοκίνητο, στα ίδια λεφτά που δώσαμε και εμείς. Περιμένω τα σχόλιά σας.

diamantis
25-06-09, 11:19
Μαλλον βιαστηκες φιλε μου να το παρεις,γιατι εκεινο το μηνα ειχαν γινει και οι παρουσιασεις των αυτοκινητων,στην εκθεση της Μπολονια.
Ομως δεν ειναι ουσιαστικη διαφορα οι 8 παραπανω ιπποι του νεου μοντελου,αλλα η τεχνολογια του κινητηρα-ροπη-καυσαερια συν οτι αλλο ηλεκτρονικο προσφερει.
Μην αγχωνεσαι,μια χαρα ειναι το αυτοκινητακι σου,παντα κατι καινουριο θα βγαινει.......

κωνσταντίνος
25-06-09, 12:06
Ορθά ομιλεί ο προλαλήσασας.

LITHOGRAFOS2002
27-06-09, 08:22
καλημερα. χανουμε 6αρι σασμαν που σημαινει μεγαλυτερη οικονομια στο ταξιδι και στην πολη με το εκο ντραιβ. χανουμε στην τιμη και στην πορεια οταν ερθει βλεπουμε. ασε να κυκλοφορησει πρωτα και βλεπουμε να δουμε τι θα βγει. και τα 124 μια χαρα ειναι αλλα εγω θα ηθελα το 6αρι

Black Pearl
02-07-09, 05:00
Παιδια μην τρελενεστε χωρις λογο τωρα. Το μονο που χανουμε ειναι σε μεταπωληση...τπτ αλλο για μενα.
Το ενα και τα δυο λιτρα που θα κερδισεις με το νεο μοντελο δεν ειναι τιποτα, ποσοι κανουν απο δω ταξιδια ανω των 300χιλιομετρων πολυ συχνα??? Σιγα την διαφορα και σιγα τα λαχανα και οσοι κανουν δε θα επελεγαν Auris 1.6 αλλα καποιο diesel ή καποιο μικρο turbaτο....
Οι ιπποι παλι δεν ειναι τραγικα πιο πολλοι, οποτε παλι μη τρελενεστε χωρις λογο.
Τα αξεσουαρ ειναι τα ιδια, μα τα ιδια ομως.
Τωρα αν καποιος βρισκει αλλο λογο εκτος απο την μεταπωληση μπορει να το πουλησει πριν χασει κι αλλο σε τιμη και να παρει το καινουργιο ή το 1.8

Δεν υπαρχει ομως αλλος λογος για μενα

TOLIS EE80
18-09-09, 22:58
Ποιες οι διαφορες μεταξυ των 2 μοτερ? Ειναι το ιδιο μοτερ αλλά με καλυτερο προγραμμα ή υπαρχουν και αλλα παρελκομενα που αλλάζουν?

ranger
19-09-09, 00:05
και τα δύο μοτέρ έχουν 16 βαλβίδες, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC), με σύστημα Dual VVT-i
οι κωδικοί των μοτέρ είναι:
1ZR-FE 124 HP διάμετρος διαδρομή 80.5 x 78.5 Σχέση συμπίεσης 10.2 : 1

1ZR-FAE 132Hp διάμετρος διαδρομή 80.5 x 78.5 Σχέση συμπίεσης 10.7 : 1


δλδ η διαφορά στη συμπίεση δίνει 8 άλογα;;;;;

toyota mania
19-09-09, 09:45
Το valvematic ειναι η διαφορα.

sotoskap
19-09-09, 14:53
....και στην πολη με το εκο ντραιβ.

Τα 1.6 δεν εχουν ECO (δλδ Stop & Start).

....

δλδ η διαφορά στη συμπίεση δίνει 8 άλογα;;;;;

H παρουσιαση των καινοτομιων των νεων κινητηρων γίνεται εδω (http://www.toyota.gr/innovation/optimal-drive.aspx) οπου περιγραφει πως εχουν περισσοτερη ιπποδυναμη με μικροτερη καταναλωση.

TOLIS EE80
19-09-09, 16:16
δηλ μετατρεπεται το μοτερ των 124 ιππων σε 132?

mpriskot
19-09-09, 19:56
άλλο μοτέρ των 124 και αλλο των 132.

TOLIS EE80
20-09-09, 10:50
Διαφορετικο μπλοκ, καπακι κλπ?

mpriskot
20-09-09, 12:19
ακριβως δεν ξερω τι αλλαζει.

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZR_engine#1.6-liter

το παλιο ειναι 1ZR-FE και το καινούριο 1ZR-FAE

ranger
20-09-09, 12:54
όπως έχω γράψει παραπάνω τα δύο μοτέρ έχουν ίδιες διαστάσεις (ίδια διάμετρο και διαδρομή). άρα δεν είναι τόσο διαφορετικά όσο λέτε...
Επίσης, έχουν διαφορά στη σχέση συμπίεσης, ενώ το 132Hp έχει valvematic (δλδ δεν έχει πεταλούδα γκαζιού), ενώ το 124Hp δεν έχει το σύστημα valvematic. (το γράμμα Α συμβολίζει το valvematic).
Συνεπώς έχουν διαφορετικό καπάκι και εκκεντροφόρους, αλλά τα μπλόκ είναι ίδια...

nicecar10
20-09-09, 13:03
Το θεμα ειναι τι παιζει με το κιβωτιο γιατι αν εχει πιο μακρια δευτερα και τριτη τοτε το 124 ειναι πιο γρηγορο..

ranger
20-09-09, 13:23
σύμφωνα με το site της toyota στην καρότσα του Corolla E-15 το μοτέρ των 124 ίππων έχει 0-100 σε 10,4sec, ενώ το μοτέρ των 132 ίππων (με το 6άρι σαζμαν) έχει 0-199 σε 10sec....
παίζει το κιβώτιο να είναι ίδιο με την 6ή για overdrive και οικονομικό ταξίδι... μπορεί όμως το 6άρι να είναι λιγάκι πιο κοντό. Άρα με δεδομένο ότι στα 0-100 θα βάλουν και τα δύο 3ή ταχύτητα, το 6άρι είναι μια γρήγορο

GreekBoy
20-09-09, 14:36
To Drive Αυγούστου έχει συγριτικό Seat Leon 1.4 TSI vs. Toyota Auris 1.6 Valvetronic όπου αναφέρει:

"Σε όλες τις μετρήσεις μας, το Auris με τον Valvematic των 132PS είναι πιο αργό από το προγενέστερο 1.6 με το ν Dual VVT-i των 124PS. Για την ρεπρίζ 3ης 80-110Km/h απαιτούνται 7,5" έναντι 5,7" του προκατόχου"

toyota mania
20-09-09, 18:22
To Drive Αυγούστου έχει συγριτικό Seat Leon 1.4 TSI vs. Toyota Auris 1.6 Valvetronic όπου αναφέρει:

"Σε όλες τις μετρήσεις μας, το Auris με τον Valvematic των 132PS είναι πιο αργό από το προγενέστερο 1.6 με το ν Dual VVT-i των 124PS. Για την ρεπρίζ 3ης 80-110Km/h απαιτούνται 7,5" έναντι 5,7" του προκατόχου"Αν το μετρησαν Αυγουστο με 45c, λογικο το βρισκω.
Το AutoTριτη μετρησε την corolla 132 0-100= 9.8