PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ 20ν


GEORGE N.
11-06-09, 21:00
Παιδια σας καλησπεριζω και θας θετω τα εξεις ερωτηματα για το λογο οτι απο την νεα εβδομαδα ξεκιναω την μετατροπη στο Corolla μου ΕΕ101 1.3 σε 20ν μαυροκαπακο.
Τι προβληματα μπορει να αντιμετωπισω στα ηλεκτρικα????
Αν εχω προβλημα με την συνδεση του air condition ???
και κατα την γνωμη σας τι να αλλαξω στο μοτερ πριν το βαλω πανω στο αυτοκινητο( το μοτερ ειναι σε τροπετο με 78.000χιλ):fierydevil
Ευχαριστω προκαταβοληκα.

MARMEL
11-06-09, 23:57
οπως δηποτε πρεπει να αλαξεις...

λαδια
βαλβολινες
παραφλου
λαδια στο υδραυλικο του τιμονιου
μπουζι
φιλτρο αερος
ιμαντες τροχαλιων και τους δυο. του δυναμο και του a/c
ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορων, τεντωτηρα, ρουλεμαν
δισκο πλατο ρουλεμαν να βαλεις καινουργια
φιλτρο βενζινης καινουργιο
σωληνα παροχης βενζινης στην μπεκιερα καινουργια με επενδυση σπιραλ(προσοχη οι ελαστικες ξερενοντε)
ανοιγμα το καπακι το αλουμινενιο(ψευτοκαπακο) για οπτικο ελεγχο εκκεντροφορων(μην εχει κανα κρακ)
αλαγη ντιστριμπιτερ για να χεις το κεφαλι σου ησυχο και φουλ ρευμα
γειωσεις να βαλεις 2-3 καινουργιες και πιο χοντρες
καθαρισμο μπεκ με υπερηχο



να ελεξεις τις ελαστικες βασεις του κινητηρα
αν εχουν το παραμικρο κρακ-ρωγμη στα λαστιχα αλαγμα απο τωρα
ελεγχος στην αντλια νερου αν γυριζει θορυβωδες αλαγμα
πισω και κατω απο το τετραπεταλουδο προς την αντλια νερου εχει ενα μικρο κολαρο ελαστικο
αλαγμα απο τωρα οπωςδηποτε
ολα τα σωληνακια στο τετραπεταλουδο πολυ καλο ελεγχο και το παραμικρο που δεν θα ειναι μαλακο η εχει ρωγμουλα αλαγμα.
αν βρεις πανω απο 4-5 αλαξε τα ολα να υσηχασεις
καμια 15αρια ειναι ολα
ελεγχος στις φουσκες ημιαξονιων


ηλεκτρολογο θελει πολυ καλο γιατι κανονικα ο κινητηρας αυτος ειναι για 111
κανενα προβλημα με την συνδεση του a/c. το πολυ πολυ να σου κατασκευασουν δυο ευκαμπτα σωληνακια που πιθανον δε θα ταιριαζουν στο κομπρεσερ

με αυτα τα ολιγα θα εχεις ενα σκληροπυρηνικο κινητηρα για τουλαχιστον 5-6-7 χρονια αν φυσικα ειναι καλος και εχει τη σωστη συμπιεση

εγω ειχα κανει τα μισα αλλα την 5ετια σκισιματος την εκλεισα...
τα υπολοιπα που σου γραφω τα ανακαλυψα στην πορεια

makatos3sgte
12-06-09, 08:43
Φιλε καλημερα για τον 20v το σκεφτηκες καλα? μηπως να δεις και την περηπτοσει του 4ε-fte? τα χρηματα ειναι σχεδον ιδια και ο 4ε δεν καιη λαδια πιο πολλα απο βενζινη και δεν θελει δηλωμα Και κανη και τσαφ

antonios7
12-06-09, 14:53
με πόσα χλμ μπορεί να βρει κανείς σήμερα κινητήρες, τόσο GE όσο και FTE;
με 50.000 είναι ακατόρθωτο;

Fanis
12-06-09, 15:19
οχι ακατορθωτο αλλα πανακριβο και σιγουρα πρεπει να υπαρχει σχεση εμπιστοσυνης μεταξυ πωλητη και αγοραστη !!

johnboy
12-06-09, 16:31
για να γινει αυτο, δηλαδη να εχει το μοτερ 50.000 μονο, θα πρπει να εχει κανει κατα μεσο ορο 5.000 km το μοτερ καθε χρονο. εμενα λιγο δυσκολο μου φαινεται.
απο την αλλη αν δεχθουμε οτι εχει απλα καιρο που το αμαξι που γινεται δοτης εχει γινει τροπετο, το μοτερ δεν θα ειχε πουληθει αμεσως σαν ζεστο ψωμακι; εμας περιμενει;

GEORGE N.
12-06-09, 16:45
Δηλαδη ξερει καποιος ποσο θα μου κοστισουν τα αναλωσημα ανταλακτικα για ενα πληρης σερβις? Που θα τα βρω? Στην αντιπροσωπια? Για το δισκο πλατο πρεπει να το αλλαξω σιγουρα και αν το αλλαξω θα παω σιγουρα σε κατι καλυτερο με ενα ελαφρομενο βολαν να τελεινει η δουλεια. Τι λετε για ολα αυτα?

nikoskosmo
12-06-09, 23:49
:car γεια χαρα φιλε.επειδη τυγχανει να δουλευα σε αντιπροσωπεια τουοτα
15 χρονια ως μηχανικος και ο συναιτερος μου ως ηλεκρολογος τωρα εχουμε δικο μας καταστημα και εχουμε τοποθετηση μπροστα απο 50 κινητηρες 20v και οτιδηποτε εχει σχεση με τουοτα
κατα την γνωμη μου
χρειαζεσαι για τον κινητηρα ενα σετ ιμαντα χρονισμου μονο με το ραουλο του
το σετ συμπλεκτη καινουργιο (εγω στο μαγαζι στελνω τα παλια βολαν δισκο και πλατω και μου κανουν κατεργασια και βαζουν ανθρακονημα κοστος 200ε)
και τα απαιτουμενα υπολοιπα υγρα να δουλεψει ο κινητηρας. και αυτα στα λεω γιατι το γενικο σερβις του κινητηρα ειναι ουτως η αλλος στα 100000χλμ.
ποιος ο λογος να ανοιξεις τον κινητηρα?
σιγουρα το μονο που χρειαζεσαι καλο ειναι συνεργειο που να εχει ξαναβαλει κινητηρα τετοιον και καλο ηλεκτρολογο. εκει ειναι η μαγκια ολη για δουλεψει
ξυραφι!!
καλα αποτελεσματα

MARMEL
13-06-09, 00:12
να ρωτησω κατι? τι αντιποσωπεια τουοτα δλδ? κΑΝΟΝΙΚη αντιπροσωπεια? γιατι εδω εμενα στο γιανιτσα ας πουμε τ αμαξι ουτε πισω τακακια δεν μπορω να αλαξω γιατι απο μαμα φουρουσε ταμπουρα... (δε μου το βαζουν μεσα στο μαγαζι καν)
ποσο μαλλον μου εβαζαν κινητηρα... και μαΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ
με την καμια ομως...


ποιος ειπε οτι θα τελειωνει η δουλεια με ελαφρωμενο βολαν τριφτερους τετραφτερους πενταφτερους αετους και πρασινα αλογα?
ποτε καρφωμα σε δισκο
τσαπατσοδουλειες ειναι για μενα αυτες...
110 εως 140 ευρουλακια δισκο πλατο ρουλεμαν γνησιο aisin απο καρινα και αμα θα πατιναρει σε 4 χρονια εμενα να μου σφυριξετε κλεφτικα

ο κινητηρας φυσικα να μην ανοιχτει εκτος αν υπαρχει καποια υπονοια. σιγουρα δεν συμφερει να επισκευαστει πληρως εμβολα κτλ κτλ
(αν το πε για μενα ο φιλος παραπανω προτεινα να ανοιχτει το καλυμα ψευτοκαπακο για οπτικο ελεγχο)
αν ΔΕΙΣ ΜΠΟΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΕΚΕΙ ΕΠΑΝΩ στους εκκεντροφορους ΣΕ ΕΝΑ ΛΑΜΑΡΙΝΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ στο αλουμινενιο ψευτοκαπακο ΑΣΤΟΝ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΑΛΛΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ...

ειναι και θεμα τυχης μετα...
οπως εγω πιστευω οτι ειναι θεμα τυχης να βρεις καλο 4fte
οι πιο πολλοι τρυπιοι τελειως ειναι....

σιγουρα μα σιγουρα θα θελει επισκευη...
στα παραδειγματα που ξερω οσοι δεν εκαναν αμεσα επισκευη πανω στη μετατροπη τους τον πηραν στο χερι και μαλιστα με ομορφο ομορφο ΜΠΑΜ!!!
ξερουν αυτοι...

2579
13-06-09, 12:08
ολοι εχουμε την γνωμη μας το πρωτο και κυριο να εχει αυτοματο σασμαν που σημενη και πιθανοτατα το μοτερ εχει ταλεποριθη λιγοτερο.τωρα πας ρισκαροντας δλδ αν του αλλαξεις ιμαντες και τελος μπορει να μην εχει κανενα προβλημα για 3-5 χρονια με αρκετο σκισιμο αν ομως -λεω τωρα- περνεις το μοτερ με 70000 και ο αλλος το ξεσκιζε και του προσθετε μονο λαδια και του εβαζε και γραφιτη που το συνηθηζουν στην ιαπωνια και τα μεταλακια εχουν τζογο και εισαι στην εθνικη με 150+ και σπαση καμια μπιελα -που δεν ειναι διολου απιθανο ρωτα τα παιδια απο το κλαμπ -παει το μοτερ εκει θα ηθελα να ηξερα πιος απο μας θα ερθη να σε βοηθηση ...
για μενα οσα πιο πολλα κανεις απο την αρχη τοσο πιο λιγο αγχος θα εχεις οταν πλησιαζει το στροφομετρο στις 8000.πρωσοπικα θα εκανα ολα οσα λεει ο μαρμελ + μεταλακια τσιμουχακια κ.λ. θα το εστρονα και για 70000+χλμ μονο λαδια και βενζινα και τα μυαλα στους κοφτες που λεει και ο χρηστος...

nikos carina
13-06-09, 14:31
Φιλε καλημερα για τον 20v το σκεφτηκες καλα? μηπως να δεις και την περηπτοσει του 4ε-fte? τα χρηματα ειναι σχεδον ιδια και ο 4ε δεν καιη λαδια πιο πολλα απο βενζινη και δεν θελει δηλωμα Και κανη και τσαφ

καιει τοσο λαδι το 20ν???

PANOS COROLLA E11
13-06-09, 17:51
ρε παιδια θα μας τρελανεται μισο λιτρο λαδι εκαψε το μοτερ μου στα 5000 χλμ και εχει 75000 χλμ και το εσκιζα καθε μερα. Οσοι εχουν μοτερ 20v ΚΑΛΟ μεχρι 100000 χλμ ξερουν αν καει λαδια η οχι

nikoskosmo
13-06-09, 19:37
γεια χαρα
η μετατροπες γινονταν σε αλλο μαγαζι οχι μεσα στην αντιπροσωπεια.στην αντιπροσωπια ειχαμε παραγγειλει το γιαππωνεζικο cd ανταλλακτικων και παραγγελναμε ανταλλακτικα για αυτους τουσ κινητηρες.ακομα και σημερα παραγγειλα αντλια λαδιου για 3sgte στον οποιο εχουν μπει σφυριλατα και ατσαλινες με τουρμπινα garret kai σετ συμπλεκτη ogura.o οποιος ετοιμαζεται για ενα ωραιο zze111. σε λιγο καιρο θα εχεται φωτο.
δεν ξερω τι εχει συμβει στον καθενα φιλο με τους κινητηρες 20v και
παντως με την μαντρα που συνεργαζομαι (πατρα)εδω και 8 χρονια σχεδον
στους 10 κινητηρες ο ενας εχει χτυπησει μπιελα και oi τεσσερις εχουν καψει λαδια απο τσιμουχακια βαλβιδων που και παλι η μαντρα εχει αναλαβει τα εξοδα επισκευης γιατι απλα δινει εγγυηση οχι στα λογια μονο. o πελατης δεν εχει επιβαρυνθει στο παραμικρο ποτε εφοσον η ζημια προερχεται απο τον κινητηρα

2579
14-06-09, 20:19
η εγγυηση ειναι για 6 μηνες το πολυ αν δεν κανω λαθος .το 3sgte ειναι απο καλντινα η απο σελικα GT4.

MARMEL
14-06-09, 20:54
ΑΠΟ ΣΕΛΙΚΑ ΝΙΚΟ

PANOS COROLLA E11
14-06-09, 20:56
καλα η εγγυηση ειναι ενας χρονος η 30000 χλμ αν το μοτερ εχει ζημια η ζημια αυτη δεν θα βγει στα 40000 ουτε στα 50000 χλμ θα βγει στα λιγα χλμ μολισ το κυκλοφορισεις αυτο εχω καταλαβει απο τισ μετατροπεσ μου

MARMEL
14-06-09, 21:03
ολοι εχουμε την γνωμη μας το πρωτο και κυριο να εχει αυτοματο σασμαν που σημενη και πιθανοτατα το μοτερ εχει ταλεποριθη λιγοτερο.τωρα πας ρισκαροντας δλδ αν του αλλαξεις ιμαντες και τελος μπορει να μην εχει κανενα προβλημα για 3-5 χρονια με αρκετο σκισιμο αν ομως -λεω τωρα- περνεις το μοτερ με 70000 και ο αλλος το ξεσκιζε και του προσθετε μονο λαδια και του εβαζε και γραφιτη που το συνηθηζουν στην ιαπωνια και τα μεταλακια εχουν τζογο και εισαι στην εθνικη με 150+ και σπαση καμια μπιελα -που δεν ειναι διολου απιθανο ρωτα τα παιδια απο το κλαμπ -παει το μοτερ εκει θα ηθελα να ηξερα πιος απο μας θα ερθη να σε βοηθηση ...
για μενα οσα πιο πολλα κανεις απο την αρχη τοσο πιο λιγο αγχος θα εχεις οταν πλησιαζει το στροφομετρο στις 8000.πρωσοπικα θα εκανα ολα οσα λεει ο μαρμελ + μεταλακια τσιμουχακια κ.λ. θα το εστρονα και για 70000+χλμ μονο λαδια και βενζινα και τα μυαλα στους κοφτες που λεει και ο χρηστος...
νικο εγω εκανα σχεδον τα μισα απο οσα εγραψα και εχω το μοτερ κλεισμενα 5 χρονια και ξερεις αμα το τρεχω η οχι...
νομιζω εχω κανει 40-50000κμ απο τοτε...

α και συνεχιζει...

2579
15-06-09, 18:43
πανο η εγγυηση ειναι σουπερ 1 χρονο η 30000χλμ σουπερ λεω
πανο το μοτερ σου πρεπει ισα ισα να το ειχε στωση ο ιαπωνας που το ειχε.και ευχομε φιλε να ειναι παντα γερο .

Χρηστος
15-06-09, 20:52
ελα κι αλλος 20vvvvvvvvv στο κλαμπ ποσοι ειμαστε τελικα ρε μαρμελ?

PANOS COROLLA E11
16-06-09, 19:05
πρεπει ννα ειναι πολυ εγω στο δρομο εχω πετυχει 2 με 20v και τουσ ρωτησα ο ενας αν θυμαμαι καλα ειχε 100000 χλμ και ο αλλοσ 87000χλμ αλλα ο ενασ με τα 87000 χλμ δεν ηταν ευχαριστημενοσ οσο αφορα την αποδοση του μοτερ δεν πηγαινει δεν ξερω για ποιο λογο παντωσ θελει πολυ ψαξιμο για να βρεισ καλο μοτερ 20v

MARMEL
16-06-09, 23:05
ελα κι αλλος 20vvvvvvvvv στο κλαμπ ποσοι ειμαστε τελικα ρε μαρμελ?που να ξερω ρε