PDA

Επιστροφή στο Forum : Auris 1.8 Valvematic


sotoskap
06-05-09, 10:26
Η ΤΟΥΟΤΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ :

Στοχεύοντας στην διατήρησή του Αuris στην κορυφή της κατηγορίας του και στην περαιτέρω ενίσχυση της δυναμικής εικόνας του, λανσάρουμε το AURIS 1.8lt με Valvematic κινητήρα 147 ίππων.

To μοντέλο διατίθεται μόνο στην έκδοση Unique 6MT 5D και έχει ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό με την αντίστοιχη έκδοση του Αuris 1,33lt. Αντιστοίχως λοιπόν, ενισχύεται με το χρωμιωμένο διακοσμητικό πορτ-μπαγκάζ και με πίσω spoiler.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΛΙΤΡΑ - 1.8
ΙΠΠΟΙ - 147
ΡΟΠΗ - 180
CO2 - 155
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ - 6.6
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ 0-100 km/h - 9.5’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - 200 km/h


Το νέο Auris 1.8lt ενσωματώνει, όπως και όλα πλέον τα μοντέλα της Toyota, τη νέα φιλοσοφία Toyota Optimal Drive.

To νέο Auris 1.8lt έρχεται για να ενισχύει την υπόσχεσή του... «Να συνδέει τον οδηγό με μία εμπειρία δυναμικής οδήγησης». Η δική μας υπόσχεση...να συνεχίσουμε με τον ίδιο ενθουσιασμό και πάθος για ένα από τα σπουδαιότερα μοντέλα της Toyota.

johnboy
06-05-09, 10:30
ξερουμε ποτε ερχεται και τιμη χονδρικα? corolla 1.8 θα υπαρξει?

Ayrton
06-05-09, 10:38
Πολύ καλή κίνηση απο την ΤΟΥΟΤΑ!!! Τα 150 άλογα δεν είναι λίγα για το Auris, και δείχνει πόσο αφοσιωμένη μένει στην ατμόσφαιρα η ΤΟΥΟΤΑ!!! (επίσης, τρομάζω στην ιδέα του τι έχει να γίνει με τις βελτιώσεις που θα δέχεται, εάν δέχεται (πάντα μετά της εγγύηση), ένα νέο Μοτέρ Levin μου φαίνεται γενιέται!)

Βέβαια με την εμφάνιση του 1.8 φαντάζομαι η περίπτωση να δούμε κανένα "άγριο" Auris (λέγε με TS)!!!

sotoskap
06-05-09, 10:39
ξερουμε ποτε ερχεται και τιμη χονδρικα? corolla 1.8 θα υπαρξει?

Η τιμή του είναι 18.990 euro + 430 μεταλλικό χρώμα (+ πινακίδες, + εξοδα μεταφορας & PDI). Υπολόγιζε στα 20.000

Στην Ελλάδα νομίζω ήρθαν τα πρωτα 20.

Σε corolla ουτε ο 1,33 δεν θα μπει απ' οτι ακουσα.

antonios7
06-05-09, 11:25
μικρή τελική για 147ps...αν πραγματικά είναι τόση.

Ayrton
06-05-09, 11:52
Η ίδια με το Avensis είναι... άλλωστε είναι το ίδιο μοτέρ. Αλλά μάλλον το έχουνε περιορίσει... (ή όχι?)

mpesikos
06-05-09, 12:25
εγω παντος περιμενα κατι καλυτερο..πικρα κ παλι πικρα!
ρε παιδια,ας πουμε οτι εγω πουλαω την ts κ θελω να παρω παλι toyota,θα πηγαινα να παρω αυτο?
θα δούμε επιτελους μια γρηγορη εκδοση?

sotoskap
06-05-09, 13:01
θα δούμε επιτελους μια γρηγορη εκδοση?

Μάλλον οχι.
Ακόμα και η HONDA ανακοίνωσε οτι θα σταματάει την παραγωγή σπορ "γρήγορων" μοντέλων λογω οικονομικής κρίσης.

Ayrton
06-05-09, 13:21
Και ειδικά απο την στιγμή που και οι 2 ειναι ταγμένοι στην ατμόσφαιρα... και προωθούνε μάλιστα όλο και περισσότερο τα υβριδικά, δεν βλέπω να δούμε κάτι που θα περνάει κατα πολύ τα 150 άλογα. Μέχρι εκεί καλά είναι. Ομως και πάλι δεν είναι και απογοητευτικό θα έλεγα.... Αλλωστε μιλάμε και για ένα σασί με 1200 κιλά βάρος! Οχι κάτι πολύ βαρύ λοιπόν!

Εν πάσει περιπτώση, νομίζω ότι απο ολότελα καλή και η παναγιώταινα!

toyota mania
06-05-09, 14:28
Εγω πιστευω οτι θα ραβει το αμαξακι.Εαν ηθελα να παρω αυριο ΤΟΥΟΤΑ θα το επαιρνα με κλειστα ματια.Αφου το 14αρι που ειχα για 10 ημερες περιπου, ηταν καταπληκτικο σε ολα εκτος του μοτερ.
Με καποιες βελτιωσες θα εχει 160+ το τραβηγμα του valvematic.
Oι YARAκιδες περιμενουν πως και πως, να μπει το μοτερ στο YARIS.

antonios7
06-05-09, 15:03
η celica με τα 143ps, δινόταν με 205τελική από το εργοστάσιο, η οποία βέβαια είχε καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής.
Εδώ τώρα με τα ίδια κυβικά, λίγα παραπάνω ps, με νεότερης τεχνολογίας κινητήρα, και πλαίσιο αυτό που είναι, έχουμε και μικρότερη τελική.
Μια τελική γύρω στα 215 θα ήταν ρεαλιστική. Πιστεύω όμως οτι επίτηδες το έχουν σταματήσει στα 200.
200 έχεις και με έναν 4A-FE...και υπό προυποθέσεις και με 4E-FE!!

Δεν ξέρω αν αξίζει η αγορά του σε σχέση με το 1.6. Πιστεύω πως όχι και τόσο.

akis308
06-05-09, 15:11
Πρωσωπικά, και 180 χλμ να πήγαινε αν θεωρούσα ότι με κάλυπτε στην οδήγηση και στις επιταχύνσεις εν κινησει, δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου.....
Το θέμα είναι τα 147 θα είναι ζωηρά ή θα πάσχουν από "ρευματοπάθειες"...

Ayrton
06-05-09, 15:12
Γιατί να μην αξίζει????

Δεν νομίζω ότι υπάρχει έστω και ένας που αγοράζει ενα αυτοκίνητο με βάση την τελική ταχύτητα!!!!!! Αν είναι δυνατόν!!!!

Βάλε τώρα στην εξίσωση και την διαφορά που λογικά θα έχουνε στην επιτάχυνση, και καταλαβαίνουμε ότι η εξίσωση βγάζει το νέο Auris, μηχάνημα που θα ράβει!!! Δεν είναι λίγα τα 150 άλογα για το Auris! Μπορεί να μην είναι TS, αλλά αργό δεν το λές.....

Edit : Ρε Ακη..... έβλεπες τις γράφω.....???? χαχαχαχαχα

Seb!
06-05-09, 15:29
καλύτερα 150 καθαρόαιμα παρά 200 ντεφορμέ που φεύγουν ένα ένα:p

Και η ροπή στα 18 κιλά, δεν είναι άσχημη..!!

antonios7
06-05-09, 16:22
η γνώμη μου είναι οτι αγοράζεις 1.8 όταν κάνεις πολλά ταξίδια, αλλιώς δεν έχει νόημα για μετακινήσεις στην πόλη και 2 φορές το χρόνο να βγαίνεις εθνική. Και με το 1.33 κάνεις τη δουλειά σου.
Ροπές αξιόλογες έχει και το 1.6. Άρα από τι στιγμή που έχουν ίδια τελική γιατί να προτιμήσεις το 1.8? για λίγη παραπάνω ροπή; η συγκεκριμένη έκδοση μου θυμίζει αυτήν της subaru με το νέο 2λιτρο impreza των 150ps και τελική 195...
Εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα. Και νομίζω το κόστος συντήρησης ανεβαίνει.
Εντάξει μπορεί σε σας να μην παίζει ρόλο η τελική, αλλά εγώ όταν βγαίνω παγανιά πηγαίνω με αρκετά σε μεγάλα κομμάτια της εθνικής κι όποιον πάρει ο χάρος (αστειεύομαι) :shoothim

tsport192
06-05-09, 16:42
η γνώμη μου είναι οτι αγοράζεις 1.8 όταν κάνεις πολλά ταξίδια, αλλιώς δεν έχει νόημα για μετακινήσεις στην πόλη και 2 φορές το χρόνο να βγαίνεις εθνική. Και με το 1.33 κάνεις τη δουλειά σου.
Ροπές αξιόλογες έχει και το 1.6. Άρα από τι στιγμή που έχουν ίδια τελική γιατί να προτιμήσεις το 1.8? για λίγη παραπάνω ροπή; η συγκεκριμένη έκδοση μου θυμίζει αυτήν της subaru με το νέο 2λιτρο impreza των 150ps και τελική 195...
Εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα. Και νομίζω το κόστος συντήρησης ανεβαίνει.
Εντάξει μπορεί σε σας να μην παίζει ρόλο η τελική, αλλά εγώ όταν βγαίνω παγανιά πηγαίνω με αρκετά σε μεγάλα κομμάτια της εθνικής κι όποιον πάρει ο χάρος (αστειεύομαι) :shoothim

Συμφωνώ ότι είναι καλύτερο για αυτούς που κάνουν ταξίδια. Τώρα για μένα η ροπή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Δεν με ενδιαφέρει η τελική τόσο πολύ αν και αυτή δείχνει κάποια πράγματα για τις στροφές που δουλεύει ο κινητήρας στα ταξίδια.
Το τελευταίο που είπες το αφήνω ασχολίαστο............

toyota mania
06-05-09, 16:57
Ας μου πει ενας ενα λογο, για να προτιμησω το 16αρι.
Το παραπανω κοστος συντηρησης παλι δεν το καταλαβα.
Τελη κυκλοφοριας ιδια.Ασφαλεια ιδια.Καταναλωση παιζει και μικροτερη τα 18αρι.Αρα;
Aλλα εγω στην ΤΟΥΟΤΑ Γερμανιας και Αγγλιας που μπηκα, εχουν το 16αρι valvematic.

sotoskap
06-05-09, 17:52
Aλλα εγω στην ΤΟΥΟΤΑ Γερμανιας και Αγγλιας που μπηκα, εχουν το 16αρι valvematic.

Έρχεται και αυτό προς το τέλος του χρόνου. Tο έχω πει παλαιότερα εδώ (http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=16098&page=3)

DaveMustaine13
06-05-09, 21:14
0-100 9,5 δευτερολεπτα με 147 αλογα ? Δεν το σχολιασε κανεις αυτο...
Απογοητευση...

analyst78
06-05-09, 22:25
Με το καλο να ερθει. Αν και το 0-100 δεν με ενδιαφερει και τοσο αλλα αυτο που δινει δεν ειναι λιγο. Περιμενα τουλαχιστον κατι απο 8,5-9.

nipponpower
07-05-09, 02:11
Για το οχι και τοσο καλο 0-100 και πιθανοτατα για τις οχι και τοσο καλες ρεπριζ μαλλον θα οφειλεται το νεο 6αρι κιβωτιο που θα ειναι αρκετα μακρυ για λογους καταναλωσης...
Toyota Optimal drive βλεπεις... Περα απο καλυτερους κινητηρες σημαινει και περισσοτερη οικονομια αρα μακρυτερα κιβωτια, πιο φιμωμενη εξαγωγη για λιγοτερους ρυπους, πιο αργο ηλεκρτογκαζο αρα και λιγοτερο καλες επιδοσεις..

GMASTER6
07-05-09, 02:26
Oι επιδοσεις που ανακοινωνουν για 150 αλογα δεν ειναι ικανοποιητικες,και αντιστοιχουν σε καλο 1.6αρη και τιποτα παραπανω...

DaveMustaine13
07-05-09, 05:16
Oι επιδοσεις που ανακοινωνουν για 150 αλογα δεν ειναι ικανοποιητικες,και αντιστοιχουν σε καλο 1.6αρη και τιποτα παραπανω...

Ακριβως. Θα ειναι ελαφρως πιο γρηγορο απο ενα δυνατο 16αρι και φυσικα πισω απο οποιοδηποτε ευρωπαικο 1400αρι turbo.

Ayrton
07-05-09, 08:16
Εμένα πάντως πιο πολύ με απογοητεύει που δεν το βγάζει με CVT. Εχω την εντύπωση ότι το βγάζει απλά για να γεμίσει την γκάμα του Auris, και για να κάνει μια "σφιγμομέτρηση" σχετικά με την διάθεση του κόσμου.

Το αν θα είναι πίσω απο κάθε ευρωπαικό 1400 τούρμπο, ας το κρίνουνε οι δρόμοι, και όχι τα λόγια! Γιατί μπορεί στην αρχή να είναι μπροστά... τι γίνεται πιο μετά όμως? Ηδωμεν!!!

Υ.Γ. Σώτο, είναι σίγουρο ότι θα έρθει Ελλάδα? Μου κάνει εντύπωση, που θα έχει και το 1.3, 1.6 και 1.8 για το ίδιο μοντέλο! Βασικά δεν βλέπω λόγω ύπαρξης του 1.6. Κάτι παρόμοιο με την HONDA με λίγα λόγια, που είδε ότι όντως δεν χρειάζετε να υπάρχει το 1.6, και δεν το έβγαλε! Εβγαλε το 1.8 με 140 άλογα και τελείωσε! Εδώ θα χάσουμε τα αυγά και τα πασχάλια, και μάλιστα χωρίς εμφανή λόγω! Δλδ, πιο λογικό μου ακούγεται το 1.3, 1.8 και κάποια σπόρ έκδοση (200 άλογα π.χ.).

sotoskap
07-05-09, 08:29
Υ.Γ. Σώτο, είναι σίγουρο ότι θα έρθει Ελλάδα?

Είναι σίγουρο για την άφιξη του στην Ελλάδα, (η ανακοίνωση είναι της ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς) αλλά απ' οτι άκουσα όχι πολλά κομμάτια.

DaveMustaine13
07-05-09, 08:36
Το αν θα είναι πίσω απο κάθε ευρωπαικό 1400 τούρμπο, ας το κρίνουνε οι δρόμοι, και όχι τα λόγια! Γιατί μπορεί στην αρχή να είναι μπροστά... τι γίνεται πιο μετά όμως? Ηδωμεν!!!



Ναι δεν διαφωνω, στους δρομους κρινονται τα παντα. Ομως επειδη στους δρομους δεν οδηγανε "μηχανες" αλλα ανθρωποι, που οι ικανοτητες τους στην οδηγηση διαφερουν, ας εχουμε σαν βαση τα "χαρτια".

Ayrton
07-05-09, 08:48
Με βάση τα χαρτιά είναι πίσω και απο το 1.4 με τα 122 άλογα (που το δείνουνε 0-100, σε 9,5!!!). Μου φαίνεται λίγο δύσκολο να το πιστέψω αυτό!!!! Ενα αυτοκίνητο που είναι 100+ κιλά πιο βαρύ, 25 άλογα πιο λίγα, 2kg ροπή πιο λίγα.... και να κάνει 9.5 όταν δίνουνε στο Auris ....9.6???? Είναι δυνατόν? Με βάση αυτά τα χαρτιά λοιπόν, το VW Golf είναι πύραυλος κινούμενος!!!!

DaveMustaine13
07-05-09, 08:59
Με βάση τα χαρτιά είναι πίσω και απο το 1.4 με τα 122 άλογα (που το δείνουνε 0-100, σε 9,5!!!). Μου φαίνεται λίγο δύσκολο να το πιστέψω αυτό!!!! Ενα αυτοκίνητο που είναι 100+ κιλά πιο βαρύ, 25 άλογα πιο λίγα, 2kg ροπή πιο λίγα.... και να κάνει 9.5 όταν δίνουνε στο Auris ....9.6???? Είναι δυνατόν? Με βάση αυτά τα χαρτιά λοιπόν, το VW Golf είναι πύραυλος κινούμενος!!!!

Καπου πρεπει να τα μπερδεψες. Το golf το δινουν 0-100 9,4 και εχει 20 κιλα ροπης. Το auris εχει 18. Επισης το golf αυτην την ροπη δεν την δινει σε ενα σημειο αλλα απο 1500-4000 στροφες.

Υ.Γ Δεν ξερω αν ειναι οντως πυραυλος κινουμενος, παντως παει πολυ καλα
Υ.Γ2 Το βαρος των 2 αμαξιων ειναι πανω-κατω το ιδιο
Υ.Γ3 Μιλαω για το golf 5

Ayrton
07-05-09, 09:44
Εχεις δίκιο.... το 16 ροπή το δίνουνε για τα 160 άλογα (?!??!!?). Κι έλεγα που το είδα - που το είδα! Και μάλιστα στης 5800 στροφές (εκτός και αν είναι τυπογραφικό λάθος!).

Δεν ξέρω.... αλλά με την VW δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.
http://www.vw.gr/site/technicaldata/Golf14tsi160.pdf

toyota mania
07-05-09, 09:52
Βρε παιδια συγκεντρωθητε λιγο.Πιαστηκαυε απο τις εργοστασιακες μετρησης και μεινατε εκει.10.0 εχει το 16αρι AURIS με τα 124ps.
Eχω το κοβω χαλαρα κατω απο 9 σιγουρα.Εκτος και εαν θαφτει κλασικα απο του διαφορους ναζι των περιοδικων.

corollapatra
07-05-09, 09:52
Εχεις δίκιο.... το 16 ροπή το δίνουνε για τα 160 άλογα (?!??!!?). Κι έλεγα που το είδα - που το είδα! Και μάλιστα στης 5800 στροφές (εκτός και αν είναι τυπογραφικό λάθος!).

Δεν ξέρω.... αλλά με την VW δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.
http://www.vw.gr/site/technicaldata/Golf14tsi160.pdfΛάθος είναι... Ουσιαστικά έχουν βάλει πάλι την ιπποδύναμη στο πεδίο της ροπής...

Ayrton
07-05-09, 10:17
Κι εγώ αυτό πιστεύω....


Ηρακλή. όπως είπα πιο πάνω, στον δρόμο θα δούμε τι και πώς!!!
Ομως ακόμα και κουβέντα να κάνουμε επί χάρτου, πάλι δεν μου βγαίνουνε τα νούμερα για να είναι πίσω το Auris. Τέσπα.... θα το δούμε, αν και δεν θα πολυφορεθεί απο την ίδια την ΤΟΥΟΤΑ Hellas όπως λέει ο Σώτος (Οπότε, είναι πραγματικά να αναρωτιέσαι γιατί το φέρνει, και δεν φέρνει λ.χ. το Urban Cruiser, όπως φημολογείται, όχι ότι με καίει, απλά κουβέντα να γίνεται!).

Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να βρώ λόγω ύπαρξης και των 3 κυβικών για το Auris!!!

antonios7
07-05-09, 12:26
επίσης είναι πολύ πιο εύκολο να πουληθεί ένα 1600άρι από ένα 1800άρι στην Ελλάδα...

toyota mania
07-05-09, 15:11
Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να βρώ λόγω ύπαρξης και των 3 κυβικών για το Auris!!!Πιστεψε με στην Ελλαδα μετρανε ακομα και το 50νταρικο.
1000 ευρω διαφορα να εχουν στην τιμη ειναι αρκετα για επιλογη.
Η VW εχει το ιδιο μοτερ με 40 διαφορετικες ιπποδυναμεις και εκδοσεις, με μικρο χρηματικο αντιτιμο αναμεσα τους.Και ομως ολες πουλανε.

Black Pearl
18-06-09, 03:19
Βρε παιδια συγκεντρωθητε λιγο.Πιαστηκαυε απο τις εργοστασιακες μετρησης και μεινατε εκει.10.0 εχει το 16αρι AURIS με τα 124ps.
Eχω το κοβω χαλαρα κατω απο 9 σιγουρα.Εκτος και εαν θαφτει κλασικα απο του διαφορους ναζι των περιοδικων.

9,5s κανει το 124αρι...Το 1.8 σιγουρα κατω απο 9s.

Αλλα οπως σχολιασε και καποιος εδω, στην Ελλαδα δυσκολα θα πουλησεις 1.8, αν δεν ειναι καποια σπορ εκδοση οπως ηταν η Corolla TS. Παρε παραδειγμα το Astra 1.8 με 140 ιππους...ειτε βγηκε αυτη η εκδοση, ειτε οχι, ετσι περασε!!! Δε θα πετυχει αυτη η εκδοση για μενα, προσωπικη αποψη, οπως πετυχε και πετυχαινει μεχρι σημερα η 1.6 και η μικρη 1.4 - 1.33 ;-)

Ενω αν ειχες μια σπορ εκδοση, αναλογη της TS, τοτε μαλιστα!!!!

ranger
18-06-09, 04:24
Αλλα οπως σχολιασε και καποιος εδω, στην Ελλαδα δυσκολα θα πουλησεις 1.8, αν δεν ειναι καποια σπορ εκδοση οπως ηταν η Corolla TS. Παρε παραδειγμα το Astra 1.8 με 140 ιππους...
αυτή η έκδοση του Astra δεν πούλησε επειδή παράλληλα κυκλοφορούσε η turbo έκδροση 1600 κυβικά με 180 άλογα και περίπου ίδια τιμή (λογικό ήταν όλοι να παίρνουν τα 40 παραπάνω άλογα)

κατά τα άλλα το σύστημα φορολόγησης της Ελλάδας, τα 1800 κυβικά είναι ιδανικά, επειδή τα τέλη κυκλοφορίας τους είναι ίδια με τα 1400 ή τα 1600. συνεπώς συμφέρει να έχεις ένα 1800 αμάξι. εγώ νομίζω ότι αν δεν είναι πολύ ακριβότερο από το 1600, θα προτιμηθεί....

LITHOGRAFOS2002
20-06-09, 13:37
καλησπερα πιστευω οτι δεν θα κυκλοφορησει και πολυ στην ελλαδα. το μονο καλο οτι θα εχει 6αρι σασμαν και θα κανεις ενα ταξιδι με 150 χιλιομετρα ανετα δεν λεω παραπανω και θα πηγαινει ξεκουραστα και οικονομικα. εγω στο δικο μου 16αρι 124 αλογα εκανα ενα ταξιδι εκτος αθηνων 500 χλμ χωρις κλιμα σε λειτουργια μεχρι 120 χλμ ταχυτητα και η καταναλωση βαση αντλιας ηταν 6.45 /100χλμ και το τριπ εδινε 7.4 /100χλμ αυστηρο πολυ.μετα τα 130 με 140 ερχεσε στα 7.5 με 8 λιτρα /100χλμ. σε λιγες μερες θα κανω παλι την ιδια διαδρομη και τα ιδια χιλιομετρα με κλιμα και θα σας πω

COROLLAKIAS MIXALHS
27-06-09, 12:07
Aντε να βγει να το δουμε!Δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθεια το 9,6sec παντως με μια μικρη δικια μας βελτιωση θα ειναι μια καλη και ικανοποιητικη επιλογη για τους πορωμενους toyotakηδες.Παντως προσωπικα πιστευω γυρω στα 9 δευτερολεπτα το 0-100!Ελαχιστη παντως διαφορα απο τα 9,6!Εξωτερικα αραγε θα εχει τιποτα διαφορετικο?

Black Pearl
27-06-09, 13:03
Ηδη κυκλοφορει φιλε μου και απ οτι εμαθα το εχουν αγορασει και καποιοι. Βγαινει μονο με την εκδοση Unique και το 0-100 ειναι σιγουρα κατω απο τα 9.
Το 1.6 με καλες αλλαγες πλησιαζει το 9 που εχει και 124 ιππους, αυτο με 147 ιππους θα το σπαει το 9 σιιιγουρα...;-)

Εξωτερικα δεν εχει κατι ξεχωριστο απο τα αλλα, μονο και μονο ομως που εχει γυρο στα 150 αλογα φαντασου τι θα κανει. Αν ειμαστε ευχαριστημενοι με τα 124, με αυτο τι να πεις.
Μια πολυ καλη εκδοση, αλλα ηταν καπως ποιο ανεβασμενη η ιπποδυναμη και ειχε και ενα λογοτυπο TS πανω, θα ηταν ακομα καλυτερα...

antonios7
27-06-09, 15:37
AΕξωτερικα αραγε θα εχει τιποτα διαφορετικο?

ναι. αντί για ζάντες θα έχει πλαστικά τάσια! :mrgreen:

Black Pearl
27-06-09, 15:56
ναι. αντί για ζάντες θα έχει πλαστικά τάσια! :mrgreen:

H εκδοση Unique ειναι αρκετα πλουσια, μαλλον την μπερδευεις με την Casual ;-)