PDA

Επιστροφή στο Forum : Γενικη επισκευη μοτερ!


mpesikos
18-04-09, 11:22
απο περιεργεια κ μονο,χωρης να εχω καποιο προβλημα ροταω..
μπορει να γινει γενικη επισκευη στο μοτερ μας?μπορουν να αλλαχθουν τα χιτωνια?αξιζει να το κανεις αυτο η απλα το πετας κ περνεις αλλο?
κ κατι ακομα..μπορει να υπερκιβιστει?

mpesikos
18-04-09, 22:41
μαλλον δεν ξερει κανενας ε?εγω ομως δεν θα μεινω με την απορια,με την πρωτη ευκαιρια θα ρωτεισω σε καποια αντιπροσωπεια κ αυτοι θα μου πουν συγουρα:hehe:hehe:crazylol

edit:τι μου ηρθε κ μενα πασχαλιατικα..:ANGEL

GoatOfRafin
18-04-09, 23:00
Το μοτερ μπορεί να υπερκυβιστεί αυξάνοντας τη διαδρομή, όπως γίνεται και με τον υπερκυβισμό των 1.4 και 1.6. Το αποτέλεσμα είναι ένα δίλιτρο μοτέρ.

Δες εδώ...

http://store.monkeywrenchracing.com/product_info.php?cPath=182_217_244&products_id=802

Το κακό που έχει αυτό είναι οτι τα κόκκινα στα 8200 ειναι και τα max safe κόκκινα που μπορείς να έχεις. Αντίθετα, με κατάλληλες προσθήκες στο "μη-υπερκυβισμένο" μοτερ (δηλαδη βαλβίδες, ελατήρια, retainers και πιο ανθεκτική αντλία λαδιού) στροφάρεις με ασφάλεια στις 9000 στροφές.

Επίσης, και χυτώνια μπορείς να αλλάξεις και πιστόνια. Αν δεν έχεις πρόβλημα πάντως, χυτώνια δεν έχει κανένα νόημα να αλλάξεις. Ειδικά στα δικά μας μοτέρ, τα μαμά χυτώνια είναι καλύτερα σε θερμική απαγωγή λόγω του οτι είναι αλουμινένια. Για πιστόνια από την άλλη, μια αλλαγή σε σφυρήλατα Mahle είναι καλή επιλογή μιας και είναι συμβατά με τα αλουμινένια μας χυτώνια, ΑΝ ειναι απαραίτητη. Απαραίτητη αλλαγή θεωρώ, είτε για μείωση συμπίεσης ή διατήρηση της συμπίεσης και αύξησης της αντοχής αν πας σε κομπρέσορα ή turbo, είτε για αύξηση συμπίεσης για περισσότερη ατμοσφαιρική ισχύ.

Δες εδώ...

http://store.monkeywrenchracing.com/product_info.php?cPath=182_217_240&products_id=1040

Καλό Πάσχα και καλό σούβλισμα!!

G.

ΥΓ: ΔΕΝ είμαι sponsor της monkeywrench απλά είναι το μόνο site που έχω βρει με συγκεντρωμένα πράματα για μας...

gio911
19-04-09, 01:49
ΥΓ: ΔΕΝ είμαι sponsor της monkeywrench απλά είναι το μόνο site που έχω βρει με συγκεντρωμένα πράματα για μας...+1
πριν μερικες μερες παρελαβα την φλαντζα εισαγωγης σε 10 μερες ετσι για να δοκιμασω αγορα απο Αμερικη
αν δεν το δοσω με βλεπω foul ατμοσφαιρα:crazylol

Α! και χρονια πολλα σε ολους:uthere

PeterIoannou
19-04-09, 02:55
Τα χιτώνια της TS είναι γενικά καλύτερα από πολλά aftermarket που κυκλοφορούν κυρίως διότι έχουν επίστρωση Nicasil, με ό,τι θετικό -προφανώς- συνεπάγεται αυτό.
Βέβαια, πιστόνια για αύξηση συμπίεσης έχει και η TRD γι' αυτό το μοτέρ, τα οποία φτάνουν στο δυσθεώρητο 13:1, έτσι;
Εδώ, βλέπουμε το σετάκι...
http://www.trdparts.jp/english/image/engine-2zz-2.jpg
Είναι όμως κ@ύλ@ τα άτιμα, ε;
http://www.trdparts.jp/english/image/engine-2zz-3.jpg
Τι φωτογραφίες βλέπουμε Πασχαλιάτικα και μας τρέχουν τα σάλια, αντί να ασχολιόμαστε με το αρνί και το κοκορέτσι... :hehe:hehe:hehe
Πάνος.
ΥΓ1: Αυτά τα πιστόνια, όμως, δεν αποτελούν μέρος του σετ γενικής επισκευής, για να μένουμε στο θέμα μας, όμως...;-):roll:;-)
ΥΓ2: Χριστός Ανέστη και καλά σουβλίσματα σήμερα!!!! :uthere:hi

mpesikos
27-04-09, 00:43
παντος καλο ειναι οτι ξερει ο καθενας μας να το γραφει κ να εχουμε συγκεντρωμένες πληροφοριες οποτε συνεχιστε..ετσι θα ξερουμε καλα τι μας γινεται!

edit απο μενα μην περιμενετε γιατι δεν ξερω τιποτα:hehe

madvinegar
27-04-09, 09:06
Παντως ειναι μεγαλη δουλεια να αλλαξεις μονο εμβολα γμτ...
Πρεπει να βγει ολο το μοτερ, να ανοιξει πανω-κατω κτλπ...

Dr.Saimon
27-04-09, 12:49
Παντως ειναι μεγαλη δουλεια να αλλαξεις μονο εμβολα γμτ...
Πρεπει να βγει ολο το μοτερ, να ανοιξει πανω-κατω κτλπ...

εμενα μου λες????
αστα να πανε......και απο χιτωνια αν ειναι να αλαχτουν γιατι εγω θα τα αλαξω σε καποια φαση τα καλητερα για μενα ειναι τα Darton....τα οποια εχουν νομιζω 250$ αλλα η τοποθετηση ειναι γυρο στο 600αρι ευρω!

madvinegar
27-04-09, 12:53
Εσυ πως και δεν εισαι ban ακομα? :hehe
Το immobilizer δουλευει? :hehe :hehe

gio911
28-04-09, 01:16
και εγω που ειχα ρωτισει πριν λιγο καιρο γνωστο βελτιοτη μου ειπε οτι αν εχω
πανω απο 100.000 χιλ για να βαλω compressor και να ανεβασω λιγο πιεση θα πρεπει να κανω επισκευη να γιαλυσω τον κυλινδρο ή να παραμεινω με σταθερη πιεση που δινει η greddy
τελικα δεν εκανα τιποτα απο τα δυο :mrgreen:

PeterIoannou
28-04-09, 01:50
... θα πρεπει να κανω επισκευη να γιαλυσω τον κυλινδρο ή να παραμεινω με σταθερη πιεση που δινει η greddy
τελικα δεν εκανα τιποτα απο τα δυο :mrgreen:
Με γυάλισμα στα εργοστασιακά χιτώνια, μόνο ζημιά θα έκανες -με βάση αυτά που γνωρίζω-...
Πάντως, και η πίεση του kit της Greddy δεν δίνει άσχημα αποτελέσματα.
Απόδειξη, αυτοί που φοράνε αυτά το kits...
Πάνος.

mpesikos
19-10-09, 21:39
βρηκα κ αυτο εδω για υπερκιβησμο..
http://www.tdi-plc.com/ (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://tdi-plc.com/blog/wp-content/uploads/2009/09/TODA-Racing-2ZZGE-Low-Comp-stroker-kit-300x200.jpg&imgrefurl=http://tdi-plc.com/blog/29/09/2009/toda-racing-releases-1933cc-stroker-kits-for-toyota-2zz-ge-vvtl-i-engine-used-in-s2-lotus-elise-exige-and-celica/&usg=__qICe4T7ThTXF9DprwxRiQsWyZs0=&h=200&w=300&sz=19&hl=el&start=429&sig2=XcpgfnEE9UjwBnotXYv-sA&um=1&tbnid=JYvRuMCQuPKNUM:&tbnh=77&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dvvtl-i%26ndsp%3D20%26hl%3Del%26lr%3Dlang_el%26rlz%3D1G1 GGLQ_ELGR324%26sa%3DN%26start%3D420%26um%3D1&ei=aq_cSsWUGcHl-QaMyqnBDQ)
http://tdi-plc.com/blog/29/09/2009/toda-racing-releases-1933cc-stroker-kits-for-toyota-2zz-ge-vvtl-i-engine-used-in-s2-lotus-elise-exige-and-celica/

neoklis
08-06-11, 10:35
http://www.car.gr/parts/view/928939/

TOUGHSPORT
08-12-11, 03:41
παντως παιδες για μια μερικη επισκευη μοτερ που εκανα ερυνα για τα ανταλλακτικα βγαινει 550-600 euro χωρις εργατικα. :doctor
τα ανταλλακτικα που ζητησα ειναι τα εξης
1) κουζινετα στροφαλου
2) κουζινετα μπιελων
3) ελατηρια πιστονιων
4) σετ φλαντζες κομπλε (δεν ξερω αμα τα τσιμουχακια βαλβιδων ειναι μεσα στο σετ)
5)βiδες για το καπακι της κεφαλης
++ οτι αλλο χρειαστει και στην πορεια της επισκευης συν οτι μπορει να μου διαφευγει και κατι απο αυτα που θα πρεπει να αλλαχτουν.
οποιος ξερει κατι παραπανω ας συμπληρωσει

giannis gt
09-12-11, 00:03
Οπως και να εχει οταν θα το λυσει ο μηχανικος που θα το αναλαβει θα δει και οτι αλλο κρινει αυτος ή και ο ρεκτιφτιατζης , αν χρειαστει!(Για την κεφαλη)
Παντως συμβουλη μου οταν παρεις την αποφαση να το λυσεις κανε και 2 πραγματα στην κεφαλη!Μια ροικη και μια μετρηση στεγανοτητας -ραγισματων!!!
Μην κλεισεις το μοτερ χωρις να γαργαλησεις και την κεφαλη λιγο,αξιζει τον κοπο!Α και καμια φλαντζα απο TRD μερια για λιγο συμπιεση παραπανω ευπροσδεκτη θα ηταν ......
Εκτος και αν βαλεις compressοr οποτε ξεχνα την συμπιεση,μην σου πω να την ριξεις και λιγο αν θες να σηκωσεις και πανω απο 0,4!
Παντως αν αντεχεις κοιτα και για καμια 4αδα σφυρηλατα εμβολα για να σηκωσεις αφοβα πιεση αφου θα το λυσεις και ειναι και τα μαμα εμβολα καπως....!!!:cool:

TOUGHSPORT
09-12-11, 20:59
Οπως και να εχει οταν θα το λυσει ο μηχανικος που θα το αναλαβει θα δει και οτι αλλο κρινει αυτος ή και ο ρεκτιφτιατζης , αν χρειαστει!(Για την κεφαλη)
Παντως συμβουλη μου οταν παρεις την αποφαση να το λυσεις κανε και 2 πραγματα στην κεφαλη!Μια ροικη και μια μετρηση στεγανοτητας -ραγισματων!!!
Μην κλεισεις το μοτερ χωρις να γαργαλησεις και την κεφαλη λιγο,αξιζει τον κοπο!Α και καμια φλαντζα απο TRD μερια για λιγο συμπιεση παραπανω ευπροσδεκτη θα ηταν ......
Εκτος και αν βαλεις compressοr οποτε ξεχνα την συμπιεση,μην σου πω να την ριξεις και λιγο αν θες να σηκωσεις και πανω απο 0,4!
Παντως αν αντεχεις κοιτα και για καμια 4αδα σφυρηλατα εμβολα για να σηκωσεις αφοβα πιεση αφου θα το λυσεις και ειναι και τα μαμα εμβολα καπως....!!!:cool:
Καλα αυτο με την κεφαλη θα γινει οοοταν ερθει η ωρα του...για να σου πω την αληθεια στις τιμες που βρισκω για μπιελοπιστονα, με λιγο παραπανω, παιρνω το κιτ υπερκυβισμου με MAHLE h me WISECO απο τη monkeywrench,το κανω 2λιτρο κομπρεσορατο , και μετα βλεπθμε ποσο πιεση θα σηκωσουμε. μεχρι τοτε εχω πολυ δρομο μπροστα μου, και το μονο που μπωρω να κανω ειναι υπομονη και να ελπηζω.
παντως αν μου κατσουν ολα καλα θα γινει πολυ ΤΟΡ μοτερ με 2.0λιτρα και πιεση απο 0,4 εως 1 bar. απα πα δε 8α οδηγιεται!!! :crazylol :crazylol

giannis gt
10-12-11, 00:44
Υπερκυβισμος και ΠΙΕΣΗ= ΚΟΛΑΣΗ!!!
Οτι καλυτερο!!!!ΔΕΝ το συζητω!!!Αν αντεχεις οικονομικα do it!!!:)

TOUGHSPORT
10-12-11, 02:34
Υπερκυβισμος και ΠΙΕΣΗ= ΚΟΛΑΣΗ!!!
Οτι καλυτερο!!!!ΔΕΝ το συζητω!!!Αν αντεχεις οικονομικα do it!!!:)

τωρα δε αντεχω ουτε ενα wideband να αγορασω, ωστοσο σαν καλος αιμοδοτης που ειμαι ,εν καιρο 8α το καταφερω.τοτε,ειναι που 8α δινω στεναχωριες σε αυτοκινητακια εως 300 hp.8α μεγαλωσει η πελατεια :crazylol αλλα μεχρι τοτε,υπομονη. τπτ αλλο.