PDA

Επιστροφή στο Forum : silvertop H blacktop.


nikos carina
13-04-09, 17:15
μιλησα με καποιον μηχανικο που φερνει και μηχανες οτι ενδιαφερομαι για το b/t και μου ειπε οτι τα συγκεκριμενα εχουν θεμα με την αντλια λαδιου οταν δηλαδη δουλευει σε κλιση πχ ανηφορα δεν στελνει σωστα λαδι επανω και σπαει μου ειπε καλυτερα να κοιταξω για s/t τα οποια κατα τα λεγομενα του ειναι πιο ανθεκτικα εγω προσωπικα δεν πιστευω οτι τιθεται τετοιο θεμα μη αξιοπιστιας του b/t αναρωτιεμαι τι συμφερον να ειχε στο να μου πουλησει το s/t.εσεις τι λετε?

Ayrton
13-04-09, 17:34
Το ότι είναι πιο ανθεκτικό το ασημένιο, είναι. Όμως όπως και να το κάνεις το μαύρο, είναι πιο καινούργια γενιά από το ασημί.

Τώρα τι συμφέρον είχε.... μπορεί πολλούς λόγους, μπορεί και κανέναν. Μαγαζί είναι.... δεν μπορείς να ξέρεις.

akis308
13-04-09, 18:36
Χαχαχα...
Καλό...
Καλό...
Έχει πιο ανθεκτικά άντερα, αλλά εγώ πιο πολλά εχω δει σπασμένα ασημενια παρά μαυρα....
Πάντως αυτό με την αντλία ήταν πολύ καλο...
χαχαχα

nikos carina
13-04-09, 18:45
δεν ξερω ρε φιλος αλλα και εμενα με παραξενεψε πολυ η απαντηση του γιατι μιλαμε για μοτερ τουοτα αν ηταν να σπαει ετσι να παω καλυτερα να παρω wv μαλον θα ειχε καμια s/t στοκ στο ραφι για σπρωξιμο τι αλλο?

stm2001gr
13-04-09, 19:34
η αντλία και στα 2 μοτέρ έχει την αναρρόφηση στο ίδιο σημείο.

PeterIoannou
13-04-09, 19:45
Η αντλία λαδιού μπορεί να αποδεικνύεται ευαίσθητη σε ένα μοντέλο, όχι λόγω της ανηφόρας, αλλά λόγω υλικών κατασκευής της ή της θέσης από την οποία απορροφά το λάδι στο κάρτερ, ή ...
Μην παραβλέπετε το γεγονός ότι ένα ευαίσθητο σημείο της TS είναι αυτή ακριβώς η αντλία λαδιού, η οποία φτάνει -υπό προϋποθέσεις- να καταντάει ένα σύνολο από άμορφα κομμάτια μετάλλου...
Πάνος.
ΥΓ: Δεν γνωρίζω για τα b-t & s-t, αλλά έκανα μία απλή αναφορά.

nikos carina
30-04-09, 16:05
υπαρχει καποιος λογος που καποιοι προτιμησαν να βαλουν 20ν ασημι αντι του μαυρου εκτος του κοστους?μιας κ τα μαυρα υποσχονται πιο πολλα αλογα και ειναι και πιο νεοι κινητηρες.

Χρηστος
30-04-09, 16:37
υπαρχει καποιος λογος που καποιοι προτιμησαν να βαλουν 20ν ασημι αντι του μαυρου εκτος του κοστους?μιας κ τα μαυρα υποσχονται πιο πολλα αλογα και ειναι και πιο νεοι κινητηρες.

αν δεν σε ενοχλει η διαφορα κοστους περιπου των 500-700ευρω αναμεσα στα δυο μοτερ βαλε μαυρο αλλα πριν το βαλεις αν θες να με ακουσεις καντο ενα συμαζεμα πρωτα(κιτ-τσιμουχακια,μεταλα μπιελας και στροφαλου κ.α) για να μην τρεχεις μετα!!!!!!

nikos carina
30-04-09, 16:41
αν δεν σε ενοχλει η διαφορα κοστους περιπου των 500-700ευρω αναμεσα στα δυο μοτερ βαλε μαυρο αλλα πριν το βαλεις αν θες να με ακουσεις καντο ενα συμαζεμα πρωτα(κιτ-τσιμουχακια,μεταλα μπιελας και στροφαλου κ.α) για να μην τρεχεις μετα!!!!!!

οταν λες μεταλα ενοεις αλλαγη μπιελων και κουζινετα για στροφαλο?

Χρηστος
30-04-09, 16:46
ναι κουζινετα στροφαλου και μπιελλας οπωσδηποτε!

nikos carina
30-04-09, 16:50
για τι κοστος μιλαμε για αυτα τα πραματουδια γιατι ειμαστε και ενοψει οικονομικης κρισης δεν ξερω αν με καταλαβες κιολας:)

Zaha
30-04-09, 16:58
Χαχαχα...
Καλό...
Καλό...
Έχει πιο ανθεκτικά άντερα, αλλά εγώ πιο πολλά εχω δει σπασμένα ασημενια παρά μαυρα....
Πάντως αυτό με την αντλία ήταν πολύ καλο...
χαχαχα

Δεν φταίει αυτό που έσπασε,αλλά ΑΥΤΟΣ που το έσπασε!!Σωστοοό?

nikos carina
30-04-09, 17:12
Δεν φταίει αυτό που έσπασε,αλλά ΑΥΤΟΣ που το έσπασε!!Σωστοοό?

οταν ειναι πολλες οι περιπτωσεις τοτε φταιει και αυτο που εσπασε.δεν φταιει παντα ο χρηστης.

PANOS COROLLA E11
30-04-09, 18:11
Οταν κανεις μια βελτιωση να την κανεις σωστα και να μην σκεφτεις τα 200-300 ευρω παραπανω εφ'οσον εχεισ πληρωσει αλλα 3500ευρω. για εμενα περνεισ ενα ασημι βαζεις μαυρο καπακι μαυρους εκκεντροφορους μαυρα ρευματα και κρατασ το υπολοιπο κορμο με πιστονι απο ασημι το οποιο ειναι μπομπε και εχεισ μεγαλυτερη συμπιεση απο ενα μαυροκαπακο στα ιδια αλογα

nikos carina
30-04-09, 20:43
Οταν κανεις μια βελτιωση να την κανεις σωστα και να μην σκεφτεις τα 200-300 ευρω παραπανω εφ'οσον εχεισ πληρωσει αλλα 3500ευρω. για εμενα περνεισ ενα ασημι βαζεις μαυρο καπακι μαυρους εκκεντροφορους μαυρα ρευματα και κρατασ το υπολοιπο κορμο με πιστονι απο ασημι το οποιο ειναι μπομπε και εχεισ μεγαλυτερη συμπιεση απο ενα μαυροκαπακο στα ιδια αλογα

αν ειναι να εχεις τα ιδια αλογα γιατι να εχεις μεγαλυτερη συμπιεση και ολο αυτο το παντρεμα-μπερδεμα και να μη μπει ενα μαυρο μοτερ?τα πομπε πιστονια ταιριαζουν με το μαυρο καπακι η θα παιξουν καρπαζιες μεταξι τους?:crazylol

malliaros
30-04-09, 21:52
παιδια μηπως κανετε καποιο λαθος; τα πιστονια του ασημι οντως ειναι πομπε αλλα ειναι πιο κοντα απο του μαυρου με αποτελεσμα η συμπιεση με τα πιστονια του ασημι ειναι 10.5 κ με τα πιστονια του μαυρου 11!

MARMEL
30-04-09, 22:19
Χαχαχα...
Καλό...
Καλό...
Έχει πιο ανθεκτικά άντερα, αλλά εγώ πιο πολλά εχω δει σπασμένα ασημενια παρά μαυρα....
Πάντως αυτό με την αντλία ήταν πολύ καλο...
χαχαχα

ακη πλακα πλακα ποσα εχεις δει δλδ και που?
γιατι ειχα την ατυχια να δω και εγω παρα πολλα μαυρα προς επισκευη και μαλιστα αμεση...
απο αρπαγμα
απο κολημενα ελατηρια
απο χαμηλη συμπιεση
απο χαμηλη πιεση λαδιου.(με βαση το οργανο)
οτι ανεφεραν οι κατοχοι λεω.

ασημι ειδα 2.μαυρα τουλαχιστον 5-6

αθηνα παντα!!!

Manoukos
30-04-09, 23:49
Επειδή σκέφτομαι κ εγώ στην πρώτη οικονομική ευκαμψία να κάνω μια τέτοια αλλαγή,τι διαφορά έχουν τα 2 μοτέρ?1600 κυβικά,160 άλογα και κομπρεσεράτα δεν είναι?

wastegate
01-05-09, 00:17
οχι κομπρεσερατο ειναι το 4agze και ειναι 16ν..
Το μαυροκαπακο ειναι η εξελιξη του ασημοκαπακου ειναι 4πεταλουδα ατμοσφαρικα με 20ν.

nikos carina
01-05-09, 10:35
υπαρχει καποιος λογος που καποιοι προτιμησαν να βαλουν 20ν ασημι αντι του μαυρου εκτος του κοστους?μιας κ τα μαυρα υποσχονται πιο πολλα αλογα και ειναι και πιο νεοι κινητηρες.

ακομα ομως δεν μου λυθηκε η απορια

wastegate
01-05-09, 10:46
Κυριως λογους κοστους γινοτανε αυτο , τωρα που οι τιμες τους εχουν πεσει ολοι βαζουν μαυροκαπακο..
Αναφορικα το μαυροκαπακο εχει ελαφρυτερο βολαν , μεγαλυτερο 4πεταλουδο , καλυτερα ρευματα και γενικα ειναι καλυτερο..

nikos carina
01-05-09, 10:52
και εγω υπερ του μαυρου ειμαι απλως λεω μηπως παιζει τιποτα αλλο και πεσουμε σε καμια λουμπα.

wastegate
01-05-09, 11:54
Οτι και να παρεις πρεπει να το προσεξεις.
Τα ποιο πολλα ασημοκαπακα εχουν επιρροες απο μαυροκαπακα..

aptitude
11-08-09, 01:44
Και ενα προσφατο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/321131/

ειναι κανα παιδι απο εδω ? κριμα παντος ... :(

MARMEL
12-08-09, 22:43
Και ενα προσφατο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/321131/

ειναι κανα παιδι απο εδω ? κριμα παντος ... :(

by the way πηγα και το δα σημερα μπας και το ετοιμαζα ειτε 1300 ειτε διλιτρο...
τ αμαξι δεν εχει καμια σχεση με τις φωτο...

οι φωτο αυτες ειναι πριν 3 χρονια...
τ αμαξι θελει πολλα λεφτα για να γινει αμαξι και κατα την γνωμη μου δεν αξιζει τον κοπο. αν αξιζε θα ταν ηδη σπιτι μου λυμενο :)

η κατασταση ειναι ως εξης.

εχουν κοψει τον ουρανο για να μπει μαιμου ηλιοροφη που σημαινει θες βατραχοπεδιλα
λειπουν ολες οι ταπετσαριες-πανελ απο τις πορτες αλλα και πισω

κινητηρας χτυπημενος
σποιλερ κτλ ολα σπασμενα
καθρεφτες λειπουν
λαστιχα αχρηστα
μοκετα σαλονιου μαδημενη αχρηστη(μαιμου)
θελει ολο γενικο βαψιμο

και γενικα πολυ πολυ ταλαιπωρημενο. μονο οι αεροτομες αξιζουν αλλα και αυτες ηδη εχουν λυγισει και εχουν και τις ρωγμες τους
ειναι ολο κακιστα ξαναβαμενο
ειναι ψιλοκοπανημενο μπροστα και ισιωμενη μετωπη(ελαφρα ομως)
τζαμι εμπροσθιο εχει ρωγμη και λειπει και η τσιμουχα
οι ζαντες ειναι ξαναισιωμενες και στα χειλακια που εφαπτει με το λαστιχο εχει σιλικονη για να μη χανει. ελεος
εχει 168000κμ

και μερικα ακομα που δεν τα θυμαμαι

ανδρεας
12-08-09, 23:53
ευκαιρια μου ακουγεται....το ανταλλασει με ts??

madvinegar
13-08-09, 08:45
εχουν κοψει τον ουρανο για να μπει μαιμου ηλιοροφη που σημαινει θες βατραχοπεδιλα


οι ζαντες ειναι ξαναισιωμενες και στα χειλακια που εφαπτει με το λαστιχο εχει σιλικονη για να μη χανει. ελεος

και μερικα ακομα που δεν τα θυμαμαι


χαχαχαχα...

Τελικα το τηλεφωνο του Σπυρου το θέλεις ακομα? χαχαχαχα

johnboy
13-08-09, 09:08
ευκαιρια μου ακουγεται....το ανταλλασει με ts??


αν δώσεις διαφορά νομίζω κάτι θα γίνει...

ανδρεας
13-08-09, 10:42
πληρωνω οσο οσο!ξετρελαθηκα απο αυτη την περιγραφη του φιλου Marmel

aptitude
13-08-09, 12:31
by the way πηγα και το δα σημερα μπας και το ετοιμαζα ειτε 1300 ειτε διλιτρο...
τ αμαξι δεν εχει καμια σχεση με τις φωτο...

οι φωτο αυτες ειναι πριν 3 χρονια...
τ αμαξι θελει πολλα λεφτα για να γινει αμαξι και κατα την γνωμη μου δεν αξιζει τον κοπο. αν αξιζε θα ταν ηδη σπιτι μου λυμενο :)

η κατασταση ειναι ως εξης.

εχουν κοψει τον ουρανο για να μπει μαιμου ηλιοροφη που σημαινει θες βατραχοπεδιλα
λειπουν ολες οι ταπετσαριες-πανελ απο τις πορτες αλλα και πισω

κινητηρας χτυπημενος
σποιλερ κτλ ολα σπασμενα
καθρεφτες λειπουν
λαστιχα αχρηστα
μοκετα σαλονιου μαδημενη αχρηστη(μαιμου)
θελει ολο γενικο βαψιμο

και γενικα πολυ πολυ ταλαιπωρημενο. μονο οι αεροτομες αξιζουν αλλα και αυτες ηδη εχουν λυγισει και εχουν και τις ρωγμες τους
ειναι ολο κακιστα ξαναβαμενο
ειναι ψιλοκοπανημενο μπροστα και ισιωμενη μετωπη(ελαφρα ομως)
τζαμι εμπροσθιο εχει ρωγμη και λειπει και η τσιμουχα
οι ζαντες ειναι ξαναισιωμενες και στα χειλακια που εφαπτει με το λαστιχο εχει σιλικονη για να μη χανει. ελεος
εχει 168000κμ

και μερικα ακομα που δεν τα θυμαμαι


τσαμπα και ο κοπος σου φιλε .... γραφει και στην περιγραφη οτι ειναι ατρακαριστο :crazylol

kokovios
14-08-09, 16:09
οι κυριως διαφορες αναμεσα σε ασιμοκαπακο και μαυροκαπακο δλδ ποιες ειναι....
αααα και ποιο ειναι πιο αποδοτικο....??:?::?::?:

Erebos
14-08-09, 17:03
οι κυριως διαφορες αναμεσα σε ασιμοκαπακο και μαυροκαπακο δλδ ποιες ειναι....
αααα και ποιο ειναι πιο αποδοτικο....??:?::?::?:

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GE_.2820-valve.29

Πιο αγωνιάρικο είναι το blacktop με υψηλότερη συμπίεση, μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής, μεγαλύτερο βύθισμα στις βαλβίδες εισαγωγής, ελαφρωμένο βολάν και στρόφαλο, ενώ έχει και MAP sensor αντί του AFM του silvertop.