PDA

Επιστροφή στο Forum : 20v 4AGE σε ΚΕ.


endurasKE-30
03-04-09, 12:40
Εχει κανεις εμπειρια?
Το Τ50 λογικα ταιριαζει μηπως ομως θελει αλλη χελωνα?
Το ντιστριμπιτερ?
Ο θερμοστατης?
Ο εγκεφαλος θελει και ηλεκτρονικο ταμπλο η αυτο παρακαμπτεται??
Ο Φανης θα ξερει κανενα κολπακι!

KOSTAS_KE35
03-04-09, 13:28
φιλε μου κυριακο επιδη εχω ψαχτει και εγω για να βαλω 20ν στο αμαξι μου πρεπει να κοπη ο καθρεφτης πισω απο το μοτερ γιατι βρησκει η αντλια του νερου και το ντρισιμπιτερ

Fanis
03-04-09, 15:08
προχωρα κυρ και θα βρουμε ολες τις λυσεις .... απο ηλεκτρονικα οτι θελεις δικα μου και οσο για τοv διανομεα σε μια αλλη περιπτωση καναμε σφυρηλατο ( δηλαδη με πολλες σφυριες) τον καθρεφτη του αυτοκινητου και χωρεσε .

ετσι και αλλιως και εγω που ψαχνω για sr αυτο το μοτερ θα βαλω.

endurasKE-30
03-04-09, 15:55
Thanks Φαν!
Για να δουμε τι θα κανουμε εν τελη...

alimonos
03-04-09, 20:28
υπάρχει relocation kit και για ντιστριμπιτέρ και για τις βαλβίδες νερού για να μην αρχίσετε τις σφυριές έλληνες μαστόροι !!!

TOLIS EE80
03-04-09, 20:49
Εχω δει φωτο αλλά δεν θυμαμαι που... μαλλον απο Αυστραλια μερια.

stm2001gr
03-04-09, 21:16
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/86-Corolla-AE86-4AGE-GTS-T50-Transmission-Bell-Housing_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1171Q7c66 Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a0Q7c2 93Q3a5Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZ item400037928322QQitemZ400037928322QQptZMotorsQ5fC arQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_500wt_810
αυτό βρήκα αλλά είναι λιγο ακριβό

MARMEL
03-04-09, 21:24
κυρ ευχομαι τα καλυτερα....
αντε βαλτο μπας και ερθεις διπλα μου....

KOSTAS_KE35
04-04-09, 12:29
Οι μετατροπες που χρειάζεται για να βαλεις σε πισωκινητο 20v ειναι οι εξης
Πρωτα για το κυκλωμα ψυξης πρεπει να τοποθετησεις μια αντλια νερου μαζι με το κελυφος του θερμοστατη κ τον θερμοστατη απο ΑΕ86.Ταιριάζουν ακριβος στο 20V καθως εχουν τον ιδιο κορμο σε οτι αφορα τον καθρεπτη.
Δευτερον πανω στην κεφαλη κατω δεξια απο την εισαγωγη υπαρχει το κελυφος που αντλει η αντλια ψυκτικο του οποιου η φορα ειναι κατω απο την εισαγωγη προς την αντλια, αυτο διερειται απο την κεφαλη.
Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να κατασκευασεις ενα με φορα προς τον καφρεπτη ιδια με αυτη του ΑΕ86 με σπειρωμα πανω για να βαλεις τη βαλαβιδα θερμοκρασιας του οργανου.

wastegate
04-04-09, 13:11
Να ρωτησω κατι ασχετο?Κυριακο γιατι δεν βρισκεις μια κεφαλη απο 20ν μαζι με τα ηλεκτρικα να τελειωνεις χωρις τοση μανουρα?

TOLIS EE80
04-04-09, 20:23
Βασιλη, εξαρταται απο την κατασταση των πιστονιων και την σχεση συμπιεση που εχει το μοτερ.
Αλλα γιατι να βαλει 20ν? Εχει τα carbs, και με ενα σετ εκκεντροφορων μπορει να φθασει την ιπποδυναμη του 20ν.

wastegate
04-04-09, 20:33
Λογο μεταβλητου υποτιθετε οτι ειναι καλυτερο..
Ενα σετ πιστονια στα λεφτα που σκεφτετε να δωσει δεν πιστευω να ειναι τιποτα..

endurasKE-30
22-04-09, 16:23
Ε???????????????

george..DK
27-12-11, 03:02
διαθετω γεφυρα για κε35 η κε30 αφου ειναι ιδιες...

με φτιαχτες βασεις και ωστε το 20βλαβιδο μοτερ να κατσει σε σωστη θεση....ωστε να μην κοψεται τιποτα πισω...αποσταση περιπου απο την κανονικη θεση του 16βαλβιδου περιπου 4 δαχτυλα πιο μπροστα...

βεβαια θα ειπωθει λαθος κατανομη βαρους πανω στην γεφυρα και θα γινει μπροστοβαρο...

δεν παιζει αυτο μιας αν σκεφτουμε λιγο οτι το μοτερ οουτε το μισο δεν ξεπερνα την μεση της γεφυρας δεν γινεται να πουμε πως θα εχουμε ελαφρυ πισηνο συστημα...τι να πω....το εχω κανει και το εχω δει παιδια....για μενα ειναι το ιδιο...οπως ηταν επανω στο αμαξι...