PDA

Επιστροφή στο Forum : αν μπορεις στο 20v να σηκωσεις κοφτη με παραλληλο


malliaros
03-04-09, 10:38
αν μπορεις σε 20v να σηκωσεις κοφτη με παραλληλο.

TOLIS EE80
03-04-09, 11:21
Αν και δεν ειμαι γνωστης αλλά η λειτουργια του παραλληλου ειναι η ρυθμιση ποσοτητας του καυσιμου. Το ανεβασμα του κοφτη στροφων, σιγουρα την κανει ενας αγραφος αλλά και καποια κιτ που κανουν ακριβως αυτη την δουλεια (πχ HKS εχει ενα κιτ).
Ωστοσο, το ανεβασα του κοφτη των στροφων, εαν δεν εχει γινει και η αναλογη δουλεια στο μπλοκ, μπορει να προβει μοιραιο για τον κινητηρα σου αλλά και για την τσέπη σου.

firebone
03-04-09, 14:06
ο greddy ultimate που εχω πανω στο αμαξι , ανεβαζει κοφτες.

MARMEL
03-04-09, 23:10
ο μαμα εγκεφαλος ξερω οτι εχει δυο κρυσταλλους για το οριο των στροφων...

αν γινει απο σενα αυτη η αλαγη θα ειναι για παντα?
η θα καταφερει ο εγκεφαλος να την εντοπισει κ να την επαναφερει?
ενδιαφερον παντων...

θελω να τ ανεβασω λιγο ακομα αλλα πως να ρυθμισω επειτα τον παραλληλο να ποτισει σωστα στις παραπανω στροφες τωρα που χασαμε τον θεμη μας? (daskek unichips)

malliaros
04-04-09, 07:19
εχω silver top κ εχω κοφτη 7.600! πιστευω μεχρι τις 8.500 θα ειναι καλα! μπορεις να μου στειλεις το τηλεφωνο σου? ευχαριστω!

TOLIS EE80
04-04-09, 09:03
το μοτερ σου ειναι σε μαμα κατασταση?

malliaros
04-04-09, 16:34
δεν είναι μαμα.εχω φιλτρο,εξατμιση.φλατζα,ρυθμιστη και γραναζι ρυθμιζομενο.

malliaros
04-04-09, 17:26
Μεχρι ποσες στροφες μπορει να δουλεψει χωρις να εχουμε πρόβλημα?

madvinegar
04-04-09, 17:41
malliaros... Σε παρακαλω διαβασε τους κανονες του φορουμ. Δεν γραφουμε με κεφαλαία (γιατι ειναι σαν να φωναζουμε) ούτε με greeklish...

vassilis_vvti
04-04-09, 17:51
Γιατι να εχουν προβληματα τα μοτερ μας οταν τα vti ξεπερνανε ολα 9000???Οι πιο πολυ σε μαμα μοτερ βαζουν προγραμμα χωρις να αλλαξουν τιποτα.

TOLIS EE80
04-04-09, 20:25
Γιατι να εχουν προβληματα τα μοτερ μας οταν τα vti ξεπερνανε ολα 9000???Οι πιο πολυ σε μαμα μοτερ βαζουν προγραμμα χωρις να αλλαξουν τιποτα.
Ο κατασκευαστης δεν εχει βαλει τυχιαια τον κοφτη στροφων. Σε μαμα μοτερ να μετατοπισεις τον κοφτη δεν εχει νοημα απο την στιγμη που μετα απο τις 7800 ροπη και ιπποδυναμη πεφτουν κατατκορυφα.

malliaros
04-04-09, 20:46
ευχαριστω φιλε! γνωπιζει κανεις εαν μπαινει ευκολα εγκεφαλος απο μαυροκαπακο σε ασημοκαπακο? χρειαζεται κ πλεξουδα?

wastegate
04-04-09, 21:08
Το μονο σιγουρο καθως και καποιους αισθητηρες..

stm2001gr
04-04-09, 21:14
αν τοποθετήσεις πλεξούδα από μαυροκάπακο είναι πολύ εύκολο να δουλέψει το ασημί με εγκέφαλο μαυροκάπακο.
Δεύτερο σε δυσκολία έρχεται αν χρησιμοποιήσεις πλεξούδα από αυτόματο ασημοκάπακο και
ακόμη δυσκολότερο είναι αν χρησιμοποιήσεις πλεξούδα από μη αυτόματο ασημοκάπακο.
Με όποιο τρόπο και να το κάνεις θα δεις το ασημί δυνατό στα χαμηλά.
Στις 3500στροφές κλωτσάει περισσότερο από τις 5000στρ. γενικότερα όμως να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να στροφάρει περισσότερο από 7800. πρόσεξε! όχι να πάει καλύτερα αλλα δεν θα στροφάρει πάνω από τις 7800. ακούγετε από τον κινητήρα ένας ήχος σαν φλόγιστρο που κατά τη γνώμη μου δεν κλείνουν οι βαλβίδες εισαγωγής εκεί ψηλά. τώρα αν ψαχτείς με ελατήρια ίσως γίνει κάτι. επίσης χρειάζεται αισθητήρα λ και αισθητήρα map, αλλά κάνουν και απο 4afe

malliaros
05-04-09, 07:48
οποτε μπαινει σχετικα δυσκολα ο εγκεφαλος! με το κρυσταλακι που αλλαζουν για να ανεβασουν τον κοφτη λετε να παθαινουν καποιο προβλημα ο εγκεφαλος κ η μηχανη? εχει βαλει κανεις κρυσταλακι σε ασημι?

TOYOROSPY
05-04-09, 10:34
οποτε μπαινει σχετικα δυσκολα ο εγκεφαλος! με το κρυσταλακι που αλλαζουν για να ανεβασουν τον κοφτη λετε να παθαινουν καποιο προβλημα ο εγκεφαλος κ η μηχανη? εχει βαλει κανεις κρυσταλακι σε ασημι?



Ναι και το δουλευα μεχρι 8500rpm.Ολα μια χαρα

vassilis_vvti
05-04-09, 15:36
Ο κατασκευαστης δεν εχει βαλει τυχιαια τον κοφτη στροφων. Σε μαμα μοτερ να μετατοπισεις τον κοφτη δεν εχει νοημα απο την στιγμη που μετα απο τις 7800 ροπη και ιπποδυναμη πεφτουν κατατκορυφα.
Εμενα πχ που βαραει 6700 οταν βαζω απο 1η 2α κρεμαει λιγο και πεφτει με καλη αλλαγη στις 4000 με 4200.Αν ειχα κοφτη 7200 δεν θα κρεμαγε τοσο η δευτερα και δεν πιστευω οτι θα κρεμαγε η 1 στα ψηλα.

wastegate
05-04-09, 16:14
Μετα απο καποιες στροφες ο κινητηρας παρουσιαζει πτωση κατακορυφη ροπης και δυναμης..
Θα σας ανεβασω καποια στιγμη δυναμομετρησεις που κανουμε πτυχιακη με μιγματα καυσιμων και σε ολα τα μιγματα στις ιδιες στροφες εχουν κατακορυφη πτωση λογο παραγοντων οπως εκκεντροφοροι,προγραμμα και αλλα..
Οποτε το οσο ποιο ψηλα τοσο ποιο καλα δεν ισχυει..

TOYOROSPY
05-04-09, 16:26
Μετα απο καποιες στροφες ο κινητηρας παρουσιαζει πτωση κατακορυφη ροπης και δυναμης..
Θα σας ανεβασω καποια στιγμη δυναμομετρησεις που κανουμε πτυχιακη με μιγματα καυσιμων και σε ολα τα μιγματα στις ιδιες στροφες εχουν κατακορυφη πτωση λογο παραγοντων οπως εκκεντροφοροι,προγραμμα και αλλα..
Οποτε το οσο ποιο ψηλα τοσο ποιο καλα δεν ισχυει..



Συμφωνω απολητα.

stm2001gr
05-04-09, 16:40
δεν πρόκειται να δουλέψει χωρίς να πειράξεις τον κινητήρα. το έχω κάνει και μπορώ να πω ότι δεν στροφάρει παραπάνω λόγο του κινητήρα. τουλάχιστον ο μαύρος εγκέφαλος μετά τις 7800 δίνει καύσιμα και αβανς κανονικά ενώ ο εγκέφαλος από ασημί που θα ανεβάσεις τον κόφτη έτσι χωρίς παράλληλο μπορεί να το αφήνει στεγνό. αλλά στο ξαναλέω δεν θα δουλέψει και θα φταίει κατα 90% ο κινητήρας

TOYOROSPY
05-04-09, 16:50
ο εγκέφαλος από ασημί που θα ανεβάσεις τον κόφτη έτσι χωρίς παράλληλο μπορεί να το αφήνει στεγνό.



Aυτο δεν το ξερω.

MARMEL
05-04-09, 20:35
πιστευω οτι μετα τις 8000 θα πεταει φωτιες στην εισαγωγη διοτι δεν θα προλαβαινουν τα ελατηρια των βαλβιδων εισαγωγης να επαναφερουν την βαλβιδα...

τολη βρες αμα ειναι τπτ ελατηρια για παραπανω στροφες και τον ανεβαζουμε αμα ειναι...
τα ελατηρια που υπαρχουν θα ναι μεχρι τις 9000...

αντε να ρυθμισουμε τον εγκεφαλο να ποτισε σ αυτες τις στροφες και ποιος θα το κανει...

stm2001gr
06-04-09, 19:48
Ο Νέστωρ Τζούρδας έχει ελατήρια για 20ν.
www.nt.gr όποιος θέλει παραγγέλνει online.

MARMEL
06-04-09, 20:29
ξερεις καμια τιμη σταματη μηπως?

stm2001gr
06-04-09, 20:43
αν θυμάμαι 200€ κοστίζουν αλλά δες το για σιγουριά

malliaros
07-04-09, 00:37
μια καλη τιμη δινει η JB 350ε ελατηρια μαζι με ριτειενερ για ψηλες στροφες!

2579
07-04-09, 17:15
στο τυπο που εβαλα τον dastek(τρεμε μαρμελ) μου ειχε πει οτι ο παραλληλος δεν ανεβαζει στροφες.ενας τυπος που τον ειχε στηλει στην θεσσαλονικη τον εγκεφαλο και του τον εφτιαξε να στροφαρει ψηλοτερα δεν μπορουσαν μετα να του ξαναδοσουν ουτε τα αλογα που ειχε πριν οποτε... αντι για μαλη κουρεμενος.η δικαιολογια ηταν οτι με το που αλλαζεις κρυσταλους αλλαζουν αυτοματα και οι χαρτες και αυτο εχει συνεπειες.
αλλωστε γιατι να ανεβασεις τον κοφτη αφου οπως λεν και τα παιδια μετα τις 7600 εχεις σχεδον καθετη πτωση δυναμης.μονο αμα αλλαζες εκκεντροφορους ειχε νοημα τωρα κανενα...

MARMEL
07-04-09, 19:03
σωστος νικο αλλα ποτε δεν ξερεις... :hehe
που τον εβαλες δλδ τον dastek και ποτε?
οι κρυσταλοι οριου στροφων που λεω ειναι στον μαμα εγκεφαλο denso

mio
07-04-09, 19:09
χαιρεται απο αγρινιο,λοιπον πανω σε αυτο το θεμα περασα κρυσταλλο στο δικο μου αλλα αυτος που το εβαλε εσβησε το νουμερο,ατυχια......κ το πηγαμε 9100!!!!! στην δυναμομετρηση ,μαζι με μπουμπεικα εκκεντροφορια εβγαλε 161 αλογα στις 8525 rpm....οστοσο ψαχνω κ για παραλληλο αν ακουσετε κανενα,γιατι μια φθηνη λυση που ειχα βρει κ ειχα ανακοινωσει δυστυχως δεν εκανα τιποτα γιατι η μαρκα παραλληλου που βρηκα δεν υποστηριζει το 4age 20v........ταυτοχρονα σκεφτομαι να πουλησω κ την μετατροπη,μοτερ σασμαν πλεξουδα εγκεφαλο+6αρι σασμαν ακομα,για να βαλω κομπρεσερατο η 3sgte.....

diafanh-psyxh
07-04-09, 19:26
9100 με μαμα ελατηρια,βαλβιδες κλπ

mio
07-04-09, 23:42
9100 με μαμα ελατηρια,βαλβιδες κλπ
ω ναι!!!! :hey

2579
08-04-09, 20:53
πανο τον εβαλα πριν 2 μηνες και το παλικαρη εχει μαγαζι στους αγ. αναργηρους

mio βαλε καμια φωτο της δυναμομετρισης

MARMEL
08-04-09, 22:43
την εχω χασει ρε νικο. ποιο παιδι? ο θεμης δλδ? δωσε στοιχεια και κανα τηλ γιατι τρεμει η καρεκλα σου....

2579
10-04-09, 17:39
πανο το τηλεφ.2102323655 κυριακος πες απο νικο με το ΓΡΗΓΟΡΟ καρινα 20ν θα καταλαβει ...

mio
16-04-09, 00:33
πανο τον εβαλα πριν 2 μηνες και το παλικαρη εχει μαγαζι στους αγ. αναργηρους

mio βαλε καμια φωτο της δυναμομετρισης
εχω ανεβασει μια δυναμομετρηση αλλα δεν την βρισκω στο φορουμ,μολις το θυμηθω θα ανεβασω μια που εκανα στην powerchip γιατι το δικο μας ηταν αποσυνδεμενο κ το εβγαλαν 160,6 κ απο εβδομαδα θα το γαργαλησω λιγακι ακομα με τρομπα απο supra,ρυθμιστη πιεσης κ να ρεγουλαρω τα παλατζα απ'τα 4πεταλουδα :jumpers μολις το κανω αυτο,θα το δυναμομετρησω στο δικο μας κ θα ξανα ανεβασω την καινουργια!!!! Υ.Γ. αλλαξα σασμαν κ απο 6αρι που ειχα εβαλα 5αρι απο corolla 1600 gti παλιο μοντελο βεβαια αλλα το αυτο το σασμαν κανει θαυματα!!!!! καλη ανασταση σε ολους κ τα λεμε μετα το πασχα!!!!

Χρηστος
16-04-09, 18:38
εχω ανεβασει μια δυναμομετρηση αλλα δεν την βρισκω στο φορουμ,μολις το θυμηθω θα ανεβασω μια που εκανα στην powerchip γιατι το δικο μας ηταν αποσυνδεμενο κ το εβγαλαν 160,6 κ απο εβδομαδα θα το γαργαλησω λιγακι ακομα με τρομπα απο supra,ρυθμιστη πιεσης κ να ρεγουλαρω τα παλατζα απ'τα 4πεταλουδα :jumpers μολις το κανω αυτο,θα το δυναμομετρησω στο δικο μας κ θα ξανα ανεβασω την καινουργια!!!! Υ.Γ. αλλαξα σασμαν κ απο 6αρι που ειχα εβαλα 5αρι απο corolla 1600 gti παλιο μοντελο βεβαια αλλα το αυτο το σασμαν κανει θαυματα!!!!! καλη ανασταση σε ολους κ τα λεμε μετα το πασχα!!!!

το εξαρι απο λεβιν ηταν?τι το εκανες?

MARMEL
16-04-09, 19:59
με το ΓΡΗΓΟΡΟ καρινα 20ν
με το ποιο? χαχαχαχαχχα
κατσε να το δει αυτο ο roy-d και θα σε πατησει και σενα...

mio
16-04-09, 23:39
το εξαρι απο λεβιν ηταν?τι το εκανες?
δυστυχως ειναι απο ελληνικο....αν ηταν levin πιστεψε με δεν θα το εβγαζα:hiσπιτι το εχω κ καθεται παρεα με τις ντιζες.

MITSOS
17-04-09, 13:09
κατσε να το δει αυτο ο roy-d και θα σε πατησει και σενα...[/quote]

τώρα δηλαδή γελάμε?
ας επιληφθούν παρακαλώ του θέματος οι 20βάλβιδοι carinαίοι για να μπουν μερικά πράγματα στη θέση τους...

Χρηστος
17-04-09, 13:59
δυστυχως ειναι απο ελληνικο....αν ηταν levin πιστεψε με δεν θα το εβγαζα:hiσπιτι το εχω κ καθεται παρεα με τις ντιζες.


λεω και εγω!!!!!!οκ

mio
24-04-09, 20:55
ειχαμε ποτε καποιο κρουσμα με Λ? μου κανει κατι κουλα το αμαξι κ μαλλον ειναι απο αυτο,μολις το βαλω μπροστα κ ξεκινησω παει αεροπορια με το που θα ζεσταθει αρχιζει κ κοβει κ το hallmeter κοκκινιζει απο τις 4.500 rpm μολις το σβησω κ το αφησω κανα μεσαωρο μου κανει παλι τα ιδια,στην αρχη πυροβολαει κ μετα τσοφ.....καμια αλλη ιδεα?

makatos3sgte
25-04-09, 13:18
ελενξε ρυθμιστη πιεσης καυσιμου-αντλια καυσιμου

mio
25-04-09, 19:30
ελενξε ρυθμιστη πιεσης καυσιμου-αντλια καυσιμου αντλια φοραω απο supra vvti,ρυθμιστη θα βαλω απο εβδομαδα....

ari
28-04-09, 05:50
90 τα 100 ειναι ο λαμδα ,,τα ιδια μου εκανε και εμενα.. και το συμπερασμα ηταν οτι το χαλμιτερ κανιε ζημια στον αισθητηρα..εκαψα δυο για να το καταλαβουμε..ευτυχως δεν μου τους χρεωσε. βγαλε τον αισθητηρα απο την φυσα να δεις αν θα βελτιωθει. εαν ναι τοτε θες καινουργιο λαμδα και η αποψη μου ειναι να καταργησεις το οργανακι εντελως..ειναι αχρηστο

mio
01-05-09, 23:23
90 τα 100 ειναι ο λαμδα ,,τα ιδια μου εκανε και εμενα.. και το συμπερασμα ηταν οτι το χαλμιτερ κανιε ζημια στον αισθητηρα..εκαψα δυο για να το καταλαβουμε..ευτυχως δεν μου τους χρεωσε. βγαλε τον αισθητηρα απο την φυσα να δεις αν θα βελτιωθει. εαν ναι τοτε θες καινουργιο λαμδα και η αποψη μου ειναι να καταργησεις το οργανακι εντελως..ειναι αχρηστο ξερεις τι γινεται,αν δεν ειχα το οργανο δεν θα το καταλαβαινα αυτο αλλα κοιτα να δεις τι παιζεται,ο Λ κρυος πρεπει να ειναι 11-16 Ωμ κ ο δικος μου μετραει 13 οποτε ειμαι μεσα εκτος κ αν κολλαει στα ψηλα.....τι να σου πω.....αυριο ειχα κανονισει να παω να αλλαξω Λ αλλα χτες το βραδυ με χτυπησαν ρε γαμωτο τελειως μ@λ@κισμεν@ να πουμε,βγαινω απο ενα stop για να μπω σε μονοδρομο,κοιταω στα δεξια μου που κατεβαινε ο δρομος κ δεν ερχονταν κανενας,ξεκιναω κ βλεπω μπροστα μου ν ερχεται με οπισθεν αντιθετα ενα peugeot 307 κ μου τραβαει μια φωτια παει καπο,προφυλακτηρας,μασκα. Κ το καλυτερο την κοπανησε,πηρα αριθμο πηγα στους μπατσους του τραβηξα κ μια μυνηση αλλα μονος μου τον βρηκα νωριτερα κ περιμενω να μου κανει φιλικη δηλωση να το φτιαξω,παει ξενερωσα να πουμε.....αστα να πανε.

malliaros
02-05-09, 18:34
ευκαιρια φιλε να το κανεις πιο ωραιο κ καλυτερο!

mio
03-05-09, 00:45
ευκαιρια φιλε να το κανεις πιο ωραιο κ καλυτερο!
ελα ρε φιλε να που τα λεμε τελικα κ απο εδω!!!! πηγα στον φανοποιο μου κ κανονισα να βαλω glanza αεραγωγο για να παιρνουν αερα κ τα τετραπεταλουδα κ κανα 2 σκισιματακια ακομα για να τροφοδοτησω το μανιταρι με φρεσκο αερα!!!!! μαλλον απο τεταρτη το βαζω μεσα....εβαλα τελικα τον ρυθμιστη πιεσης κ το μοτορι μου δουλευει στα 3,2 bar μαμα λογο τρομπας supra :car !!!! τον ρυθμισα στα 3,5 bar κ γαζωνει λεμε :shoothim αλλα μου κανει ταρζανιες ο Λ....που θα παει,απο εβδομαδα αν καταφερω κ το βγαλω θα παω να τον βαλω να τελειωνει αυτη η ιστορια γιατι αρχιζω κ ξενερωνω σιγα σιγα :(.....τελος παντων για οτιδηποτε νεο θα ενημερωσω :pc

malliaros
03-05-09, 07:42
μπραβο φιλε με το καλο κ σιδερενιο! στα ψιλα το μοτερ πρεπει να ραβει! χαμηλα σε τι κατασταση ειναι;

mio
03-05-09, 16:13
μπραβο φιλε με το καλο κ σιδερενιο! στα ψιλα το μοτερ πρεπει να ραβει! χαμηλα σε τι κατασταση ειναι; καλυτερα απο πριν,ζοχαδιαζεται πιο ευκολα τωρα:fierydevil γενικοτερα ειδα σοβαρη αλλαγη αλλα υποφερω απ'τον Λ,τι να κανω.....υπομονη τωρα κ μολις τελειωσω τα φανοποιοια παμε για αισθητηρα να βρω την υγεια μου!!!!

mio
31-05-09, 16:31
το ΚΤΗΝΟΣ επεστρεψε.....:fierydevil

malliaros
31-05-09, 18:22
σιδερενιο το εργαλιο φιλε!!!!!!!!!!!

mio
31-05-09, 18:45
σιδερενιο το εργαλιο φιλε!!!!!!!!!!!
ευχαριστω κολλητε!!!! ;-)