PDA

Επιστροφή στο Forum : Τoyota club uk και Δημοκρατια.


FOTIS LIAGAS
25-03-09, 22:12
Καλησπερα σε ολους σας Ο λογος που γραφω αυτο το νεο ποστ ειναι για ενα γεγονος που δεν μου αρεσε απο το κλαμπ της Βρετανιας...
Καποιος φιλος απο το ισραηλ εαν δεν κανω λαθος παραπονηθηκε με ενα ποστ οτι με την ελευση του νεου Auris το δικο του παλιο ενος ετους αυτοκινητο γινετε αυτοματα πιο παλιο (χανει την αξια του)λογο οτι η εταιρια αλλαζει το σασμαν προσθετη καποια αλογα παραπανω κλπ..
ΖΗΤΟΥΣΕ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΦΙΛΟς ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕΣΩ Ε-ΜΑΙΛ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ..
ετσι ωστε και τα δικα μας αυτοκινητα να παραμεινουν ανταγωνιστικα και να μην χασουν την αξια τους, ΛΟΓΙΚΗ που εμενα με βρισκει απολυτα συμφωνο αφου εστειλα και εγω την δικη μου συγκαταθεση στα παραπανω το ποστ με καποια δικαιολογια κλειδωθηκε..

Πρεπει να σας πω οτι αμεσως μετα την αγορα του αυτοκινητου μου αφου ξεκαθαρισω οτι ειναι το δευτερο τουοτα στη σειρα που αγοραζω πραγμα που σημαινει οτι ημουν ευχαριστημενος με το παλιο και με το παραπανω για ολους τους γνωστους λογους..αξιοπιστια..μεταπολιτικη αξια..τεχνολογια..κλπ

Αφου λοιπον δοκιμασα ΚΑΙ αγορασα το αυτοκινητο ειπα στον εδω αντιπροσωπο οτι δεν ειμαι ενθουσιασμενος με τις επιδοσεις του και οτι κατα την γνωμη μου το αυτοκινητο αυτο θα ηθελε αλλα 15 αλογα ωστε να ειναι πιο αμμεσο στην ανταποκριση του ,ο μηχανικος της εταιριας διαφωνησε οτι ισως χρειαζοταν ενα αλλο κιβωτιο....κλπ
επισης εστειλα γραμμα και στην μαμα εταιρια με καποια παραπονα για το συγκεκριμενο θεμα..αναζητωντας τροπο βελτιωσης του ..και στην ελληνικη εταιρια δια τηλεφωνου εξηγησα ποια πραγματα δεν με ικανοποιουσαν και γιατι..(δεν ειναι του θεματος)

Πιθανο ειναι να μην ειμαι ο μονος που ειχε την αποψη αυτη αφου η εταιρια προωθει "καινουργιο" ΑΟΥΡΙΣ
Μεχρι εδω ολα καλα αλλα ρωτω
Με την πολιτικη αυτη δεν ζημιωνει κατα καποιο τροπο τους κατοχους τους κατοχους του παλαιου 1,5 ετων αουρις αφου δεν δινει την δυνατοτητα σε εμας να αναβαθμισουμε την παλια εκδοση ? για το σασμαν ρωτησα και μου ειπαν ουτε να το σκεφτεσαι >.

Ειχα την εντυπωση οτι αγορασα τουοτα και οχι μοσκοβιτσ οτι εχω να κανω με μια εταιρια αξιοπιστη που κρατα και υποστηριζει τα μοντελα τις οχι οτι τα αλλαζει στα 2 ουτε δυο χρονια.
Η απαντηση ειναι οτι η εταιρια εχει δικαιωμα να εξελισει τους κινητηρες της ...
φυσικα και εχει το δικαιωμα αυτο αλλα πως βγαζοντας καινουργιο αμαξι τι σημαινει αυτο σε απλα ελληνικα ????αφου δεν εγινε "φεις λιφ" μπορειται κυριοι της εταιριας να απαντησετε....τι καταλαβαινει ο μεσος νους???:question

ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΕΙς ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ!!!..ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΙΦΑΝΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗς ΤΟΥΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΑΙΤ ΜΕ ΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗς ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ...??
ΜΡΕΛΟΚ ΓΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ, ΖΑΝΤΕς ,ΦΙΛΤΑ,ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΦΟΥΣΚΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΖΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗς ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕς ΕΩς ΜΙΚΡΟΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑς...
Εαν πρεπει να αγορασω Αουρις με 2200 κβ για να κινηθω πιο γρηγορα τοτε απευθυνεστε στην αμερικανικη αγορα διοτι για την ευρωπη ειστε εκτος εποχης

Με την ελευση του καινουργιου αουρις θα χασουμε ακομα περισσοτερο απο την ειδη χαμενη αξια ...
το αμαξι μου ειναι 16 μηνων και κοστολογειται γυρω στα 16000+ευρω με την ελευση του καινουργιου ακομα πιο κατω!!και την αποψη αυτη ευτυχως φαινεται να την εχουν πολλοι:fierydevil

All the Auris's owners . with 1.6 old engine.must unite and contact Toyota Headquarters in Brussels
MAKE A STRONG COMPLAINT - BECAUSE THEY MISMATCH US AND FAKE US.

SEE TOYOTA UK AND YOU will FIND THAT A NEW AURIS 2009 HAS BEEN INTRODUCED:

"1.6 Valvematic with six-speed transmission delivers an additional 30% extra power and 22% extra torque, with a very creditable 43.5mpg combined.
Available now in TR and T Spirit grades with six-speed transmission and multimode"

http://www.toyota.co.uk/cgi-bin/toyota/bv/...id=TOD_Auris_NG

and look also:

http://www.greencarcongress.com/2008/10/toyota-launches.html

"Power in the new 1.6-liter Valvematic has been increased by 20% compared to the previous 1.6 VVT-i—up to 132 hp (97 kW), with torque up by 10 Nm to 160 Nm (118 lb-ft) at 4,400 rpm. The CO2 emission level is reduced by 12% to 152 g/km for the sedan. Combined cycle (NEDC) fuel consumption is 6.5L/100km (36 mpg US). The 1.6-liter engine is paired with a new 6-speed manual transmission."


NOBODY WILL BUY our AURIS - ONE or TWO YEARS FROM NOW - WITH OLD 1.6 ENGINE up to 124 hp and WITH MY OLD MMT GEAR .

BUT MY ours "NEW AURIS 2008" IS ONLY LEST THEN TWO YEARS OLD AND ITS NOW OLD-OLD-VERY OLD ,
BECAUSE THEY START TO SELL IN THE YEAR 2009 - THE NEW-NEW-VERY NEW AURIS 2009 - up to 132 hp ALREADY.


AURIS2008 ( The OLD Auris) Location:ISRAEL

ΑΥΤΟ ΕΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΟΣΤ!!!<!--IBF.ATTACHMENT_869002-->
<!-- THE POST -->

Ο σκοπος μου δεν ειναι να βλαψω την εταιρια σε καμια περιπτωση ομως η εταιρια με την πολιτικη της βλαπτει ολους εμας τους πελατες της....ελπιζω να προβλεψει κατι και για τους παλιους κατοχους του παλιου ΑΟΥΡΙΣ...

ALIEN-3-
25-03-09, 22:53
Φίλε μου το αμάξι κυκλοφορεί εδώ και 2 χρόνια στην Ευρώπη(σε 20 μέρες κλείνω 2 χρόνια και 2,5 και κάτι στην Ιαπωνία .Με αυτήν την λογική όσοι πάρουν το καινούριο θα λένε τα ίδια το 2010 που θα βγει το face lift που μπορεί και ελπίζω να έχει αρκετές αλλαγές ειδικά στην ποιότητα του εσωτερικού με τα δικά μας .Εγώ προσωπικά και πιστεύω οι περισσότεροι από εδώ δεν έχουν την δυνατότητα να αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε 2 χρόνια .Άμα αλλάξεις αυτοκίνητο μετά από 6 χρόνια ο υποψήφιος αγοραστής θα προτιμήσει ενα με face lift με αυτή την λογική.
Για βελτίωση συμφωνώ απόλυτα μαζί σου είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει τίποτα απολύτως το οποίο να βελτιώνει το αμάξι μας

ranger
26-03-09, 01:27
εγώ στο ενα μέρος συμφωνώ, αλλά στο άλλο όχι, και εξηγώ....

και εμένα μου κακοφάνηκε αυτό που έκανε η Toyota. παρουσίασε το Auris πριν απο περίπου 2 χρόνια με ενα μοτέρ 1400 κυβικα (97 HP, 5 ταχύτητες) και 1600 κυβικά (124 HP, 5 ταχύτητες).

Πριν καλά καλά το αμάξι κλείσει 2 χρόνια στην αγορά, χωρίς να κάνει facelift απλά άλλαξε (και κατά τη γνώμη μου βελτιώσε αισθητα) τα μηχανικά σύνολα που εξοπλίζει το Auris. Έτσι έχουμε ενα μοτερ 1330 κυβικά (101 HP, 6 ταχύτητες) και 1600 κυβικά (136 HP, 6 ταχύτητες). και τα δύο μοτέρ ενσωματώνουν τις τεχνολογίες valvematic και engine stop system που δεν υπάρχει στα προηγούμενα...

Και εγώ έννοιωσα σα να μας κοροϊδεύει λιγάκι η Toyota. σα να βιάστηκε να δώσει το auris στην αγορα για να φρεσκάρει το μοντέλο που την αντιπροσωπεύει στη μεσαία κατηγορία, χωρίς όμως να έχει έτοιμα τα μοτέρ που ήθελε να to εξοπλίσει. Οπότε είπαν "βγάλε το auris στην αγορά και όταν εξελίξουμε ικανοποιητικά τα νέα μοτέρ, τα δίνουμε και αυτά. είναι όμως σα να "ριχνει" όσους αγόρασαν το auris με τα παλια μοτέρ και τα πεντατάχυτα κιβώτια....



σχετικά με την βελτιώση είμαι αντίθετος. όταν η toyota δίνει ενα μοτερ σε κυκλοφορία το έχει εξελίξει και έχει πάρει όση δύναμη μπορεί απο το συγκεκριμένο μοτέρ έτσι ώστε να ειναι οικονομικό, αποδοτικό και αξιόπιστο. ΠΟΤΕ δεν έχει δώσει η toyota κάποιον επίσημο τρόπο βελτιωσης ενος κινητήρα της, οπότε δε νομίζω οτι θα ήταν λογικό αν το είχε κάνει τώρα. Αναγνωρίζω οτι τα "παλια" auris υστερούν σε δύναμη απο τα "νεα" αλλα δεν ειναι εφικτό να ζητάμε απο την toyota να τα εξισώσει γιατι απλά ΔΕΝ γίνεται (υπάρχει μεγάλη διαφορά στο σχεδιάσμο και τη λογική λειτουργίας των μοτερ με valvematic σε σχέση με τα "παλιά")

ALIEN-3-
26-03-09, 12:32
Και η TRD τι κάνει τότε ?
Τους κομπρέσορες που έχει βγάλει για παλιότερα μοντέλα?
Και αν εγώ θέλω να κόψω λίγο απο την οικονομία για επιδόσεις?

Scorpion
26-03-09, 13:20
Τοτε καταφευγεις σε "μοντιφα" φιλε οπως οι περισσοτεροι...Γενικα η τουοτα ποτε δεν τα πηγαινε και τελεια στο να προωθει στην αγορα επισημα προιοντα βελτιωσης σε σχεση τουλαχιστον με τους Ευρωπαιους.
Εχω την εντυπωση οτι ειναι θεμα αξιοπιστιας γιαυτη μιας και εχει τοσο μεγαλη φημη σε αυτον τον τομεα...και βασικα δεν ειναι τοσο θεμα μαμας εταιριας οσο καποιον επισημων εταιριων που ασχολουντε με τις βελτιωσεις τον ΤΟΥΟΤΑ (TRD,TTE)...
Παρολα αυτα η αντοχη,η ποιοτητα και η αξιοπιστια παραδοσιακα σε οτι γραφει πανω τουοτα κανει τον καθε να μας να τολμαει οποτε θελει να πειραξει το μηχανοστασιο τους και γενικα να "αλλαξει τα φωτα" στο αμαξι του χωρις ιδιαιτερο αγχος...η ιστορια εχει κρινει και εχει δειξει τη σημαινουν οι κινιτηρες του Ιαπωνα....
Τελος ας μην ξεχναμε οτι ζουμε σε μια εποχη που ισως να εχουν αλλαξει οι αναγκες του μεσου οδηγου σε σχεση με πριν 10-15 χρονια...ισως η τουοτα να το βλεπει αυτο και να ειναι κατι που την συμφερει...

wastegate
26-03-09, 13:29
Φιλε μου πηρες ΤΟΥΟΤΑ για να μην χαλαει οχι για τους λογους που λες..
Αν και παει το καλο γιαπωνεζικο αμαξι...

Τζιμάκος
26-03-09, 15:45
Αυτό που παρατηρώ χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανένα, είναι πως κανένας μέχρι στιγμής δεν αναφέρει την οικονομική κρίση σαν αιτία. Η ΤΟΥΟΤΑ κατάφερε να δημιουργήσει ένα αρκετά οικονομικό κινητήρα με πολύ καλές επιδόσεις και προσπαθεί να τον προωθήσει έτσι ώστε να εξασφαλίσει την βιωσιμοτητά της στην αγορά (και κατά την γνώμη μου) πολύ σωστά έπραξε. Μέσα σε όλο αυτό το χάος η toyota τολμάει να λανσάρει καινούριες ιδέες, όχι extreme πράγματα, αλλά αυτό ακριβώς που χρειάζεται ο κόσμος αυτούς τους καιρούς. Όπως προείπα, θεωρώ πολύ καλή την κίνηση της Toyota και αυτό γιατί στο μέλλον θέλω να συνεχίσει να υπάρχει και να βγάζει αυτοκίνητα-διαμάντια, σαν αυτά που έχει παράδοση στο να βγάζει, και όχι να πάρει τον δρόμο που ακολουθούν όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αυτόν τον καιρό. Καταλαβαίνω πλήρως την αγανάκτηση των ιδιοκτητών Auris αλλά δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση με το θέμα της αναβάθμισης, για τους λόγους που ανέφερε και ο Βαγγέλης.
Συγγνώμη για το μεγάλο post.