PDA

Επιστροφή στο Forum : Δυναμομετρηση


tommis
07-03-09, 13:41
Toyota Auris 1,4 5d 97/6.000 99/6.000 +2
Toyota Auris 1,6 5d 124/6.000 130/5.910 +6
και με +6 ίππους το Auris 1,6, το οποίο είναι και το πιο δυνατό με 130 ίππους. Επίσης, το μικρομεσαίο Toyota διαθέτει την υψηλότερη ροπή και τη μεγαλύτερη θετική διαφορά (+ 11 Nm). Από πλευράς επιδόσεων διακρίνονται το Leon 1,6 με τους χαμηλότερους χρόνους στις ρεπρίζ, χάρη στο "κοντό" κιβώτιο ταχυτήτων και το Auris 1,6, με το πιο γρήγορο 0-100 χλμ./ώρα

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=74&NEWS_DATA_ID=74869 :teleport

nipponpower
07-03-09, 19:00
Παντως σε πολυ γνωστο περιοδικο του χωρου το Αουρις εβγαλε 127 αλογα στο στροφαλο με 100αρα. Τα 130 μου φαινονται πολλα. Ασε που δυναμομετρο με δυναμομετρο διαφερει .

Black Pearl
02-07-09, 05:25
Καλες τιμες εβγαλε δηλαδη και στις δυο περιπτωσεις.
Τον τροχο οκ ξερουμε ολοι πως τον μετρανε, τον στροφαλο ομως???
Μετρανε τιποτα ρευματα κτλ??? Δεν εχω ιδεα ειλικρινα πως βγαζουν την τιμη για τον στροφαλο... :question

pilotos7
02-07-09, 14:40
Το δικό μου Ε11 1.6 facelift σε δυναμομέτρηση σε MAHA έβγαλε 112.4 άλογα(μαμά).Έχω ανοίξει με Auris 1.6 μαμά και ήμουν 1 κολόνα μπροστά...Σε αυτό το άνοιγμα πρέπει να ήταν και 2 άτομα από εδώ αν θυμάμαι καλά...

Black Pearl
02-07-09, 15:30
Το δικό μου Ε11 1.6 facelift σε δυναμομέτρηση σε MAHA έβγαλε 112.4 άλογα(μαμά).Έχω ανοίξει με Auris 1.6 μαμά και ήμουν 1 κολόνα μπροστά...Σε αυτό το άνοιγμα πρέπει να ήταν και 2 άτομα από εδώ αν θυμάμαι καλά...

Κατσε ρε pilote χαλαρωσε λιγο. Δε θα παιξω τον ξερωλα αλλα θα μιλησω με στοιχεια. Οταν βαζουμε κοντρα με Auris εννοειτε πως το καημενο το αυτοκινητο ειναι και λιγο ανοιγμενο, εσυ εχεις καποια χιλιομετρα και αυτος πρεπει να χει πανω απο 20.000 για να πουμε οτι εχει ανοιξει κι αυτουνου λιγο η μηχανη. Οχι να ναι στα στρωσιματα...
Το αλλο ειναι οτι το δικο σου βαρος ειναι καπου στα 1180 με 1200 κιλα και το Auris το 1.6 λεει η μαμα Toyota οτι εχει 1305 κιλα. Ολα ομορφα και ωραια μεχρι εδω...σε δυναμομετρησεις στο ιντερνετ που βρηκα, το δικο σου βγαζει το πολυ 105 αλογα στον τροχο και του Auris η μοναδικη που βρηκα ειναι του autotriti που το εβγαλαν 130 αλογα.
Σιγουρα απο δυνανμομετρο σε δυναμομετρο υπαρχουν διαφορες...αλλα οποιες και αν ειναι οι τιμες αν κρινεις με τα δεδομενα που βγαζει η Toyota για το δικο σου και για το Auris, εισαι 10+ αλογα κατω.

Η διαφορα 10 ιππων κατα σου και η διαφορα 100 κιλων υπερ σου...αυτα ειναι τα στοιχεια.
Σε αμεση αντιπαραθεση πρεπει να πηγαινουν μαζι, ουτε εσυ εισαι μπροστα ουτε το Auris ριχνει 10 αμαξια οπως διαβασα καπου εδω μεσα. Η διαφορες ειναι μικρες και ειναι του δευτερολεπτου. Διαφορα δευτερολεπτου ειναι μισο καπο και αν...

Ας ειμαστε σοβαροι λοιπον σε αυτα που λεμε και λιγο αντικειμενικοι...

Δες λιγο και εδω μια δυναμομετρηση του δικου σου...
---> http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=S-T

toyota mania
02-07-09, 16:07
θα ηθελα να δω δυναμομετρηση στο AURIS, απο καποιον που το εχει στρωσει το αυτοκινητο και εχει ανοιξει.Να εχει δηλαδη πανω απο 15.000 χιλ.Τα περιοδικα τα μετρανε με 800 και 1000 χιλιομετρα.
Οταν καποιο περιοδικο το μετρησε με 800χιλ και καποιο αλλο με 5.000 χιλ λογικο το στρωμενο να εχει 2-3 αλογα παραπανω.Υστερα παιζουν ρολλο θερμοκρασιες, βενζινες κ.α

pilotos7
02-07-09, 17:05
Κατσε ρε pilote χαλαρωσε λιγο. Δε θα παιξω τον ξερωλα αλλα θα μιλησω με στοιχεια. Οταν βαζουμε κοντρα με Auris εννοειτε πως το καημενο το αυτοκινητο ειναι και λιγο ανοιγμενο, εσυ εχεις καποια χιλιομετρα και αυτος πρεπει να χει πανω απο 20.000 για να πουμε οτι εχει ανοιξει κι αυτουνου λιγο η μηχανη. Οχι να ναι στα στρωσιματα...
Το αλλο ειναι οτι το δικο σου βαρος ειναι καπου στα 1180 με 1200 κιλα και το Auris το 1.6 λεει η μαμα Toyota οτι εχει 1305 κιλα. Ολα ομορφα και ωραια μεχρι εδω...σε δυναμομετρησεις στο ιντερνετ που βρηκα, το δικο σου βγαζει το πολυ 105 αλογα στον τροχο και του Auris η μοναδικη που βρηκα ειναι του autotriti που το εβγαλαν 130 αλογα.
Σιγουρα απο δυνανμομετρο σε δυναμομετρο υπαρχουν διαφορες...αλλα οποιες και αν ειναι οι τιμες αν κρινεις με τα δεδομενα που βγαζει η Toyota για το δικο σου και για το Auris, εισαι 10+ αλογα κατω.

Η διαφορα 10 ιππων κατα σου και η διαφορα 100 κιλων υπερ σου...αυτα ειναι τα στοιχεια.
Σε αμεση αντιπαραθεση πρεπει να πηγαινουν μαζι, ουτε εσυ εισαι μπροστα ουτε το Auris ριχνει 10 αμαξια οπως διαβασα καπου εδω μεσα. Η διαφορες ειναι μικρες και ειναι του δευτερολεπτου. Διαφορα δευτερολεπτου ειναι μισο καπο και αν...

Ας ειμαστε σοβαροι λοιπον σε αυτα που λεμε και λιγο αντικειμενικοι...

Δες λιγο και εδω μια δυναμομετρηση του δικου σου...
---> http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=S-T
Το Auris που άνοιξα έχει 11.000 χλμ, το δικό μου το μοτέρ έχει 16.000χλμ άρα δεν έχουν και μεγάλη διαφορά στα χλμ..Θες να βρεθούμε καμια μέρα να κάνουμε καμιά δοκιμή??
Αν θες πες μου να το κανονίσουμε άμεσα γιατί από τις 10 του μήνα αντίο ''μαμά'' Corollaki μου...μπαίνει το αυτοκίνητο συνεργείο.

GMASTER6
02-07-09, 17:26
Κατσε ρε pilote χαλαρωσε λιγο. Δε θα παιξω τον ξερωλα αλλα θα μιλησω με στοιχεια. Οταν βαζουμε κοντρα με Auris εννοειτε πως το καημενο το αυτοκινητο ειναι και λιγο ανοιγμενο, εσυ εχεις καποια χιλιομετρα και αυτος πρεπει να χει πανω απο 20.000 για να πουμε οτι εχει ανοιξει κι αυτουνου λιγο η μηχανη. Οχι να ναι στα στρωσιματα...
Το αλλο ειναι οτι το δικο σου βαρος ειναι καπου στα 1180 με 1200 κιλα και το Auris το 1.6 λεει η μαμα Toyota οτι εχει 1305 κιλα. Ολα ομορφα και ωραια μεχρι εδω...σε δυναμομετρησεις στο ιντερνετ που βρηκα, το δικο σου βγαζει το πολυ 105 αλογα στον τροχο και του Auris η μοναδικη που βρηκα ειναι του autotriti που το εβγαλαν 130 αλογα.
Σιγουρα απο δυνανμομετρο σε δυναμομετρο υπαρχουν διαφορες...αλλα οποιες και αν ειναι οι τιμες αν κρινεις με τα δεδομενα που βγαζει η Toyota για το δικο σου και για το Auris, εισαι 10+ αλογα κατω.

Η διαφορα 10 ιππων κατα σου και η διαφορα 100 κιλων υπερ σου...αυτα ειναι τα στοιχεια.
Σε αμεση αντιπαραθεση πρεπει να πηγαινουν μαζι, ουτε εσυ εισαι μπροστα ουτε το Auris ριχνει 10 αμαξια οπως διαβασα καπου εδω μεσα. Η διαφορες ειναι μικρες και ειναι του δευτερολεπτου. Διαφορα δευτερολεπτου ειναι μισο καπο και αν...

Ας ειμαστε σοβαροι λοιπον σε αυτα που λεμε και λιγο αντικειμενικοι...

Δες λιγο και εδω μια δυναμομετρηση του δικου σου...
---> http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=S-T

Φιλε μου μαλλον εσυ τα ισοπεδωνεις ολα.Η κολωνα ειναι κολωνα θες να μου πεις οτι και πιο ανοιγμενο μοτερ να χε θα ηταν αλλο το αποτελεσμα??μην τρελαθουμε.Παλι η 111 θα ταν μπροστα.Τα παραπανισια κιλα του auris ειναι προβλημα δικο του οπως και τα λιγοτερα αλογα της 111 δικο της.Το θεμα ειναι τι γινεται στην πραξη και το αποτελεσμα ηταν ακριβως αυτο,τα ιδια λεγαν οταν ανοιξα και γω με το 1.3αρι auris(101).Τα auris ΔΕΝ πανε σαν τους προκατοχους τους και μιλαω για τα 111 G6 που χουμε δοκιμασει και στα 1.3 και στα 1.6 κυβικα!

4ages1
02-07-09, 18:44
Διαφορα δευτερολεπτου ειναι μισο καπο και αν...



Δεν θα εμπλακώ για το ποιό είναι πιο γρήγορο αλλά 1" στο τετρακοσάρι δεν είναι μισό καπό, είναι το χάος....:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

GMASTER6
02-07-09, 18:48
1" στο τετρακοσάρι δεν είναι μισό καπό, είναι το χάος....:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Eτσι ακριβως!:wink:

trelokomio
03-07-09, 02:23
1" στο τετρακοσάρι δεν είναι μισό καπό, είναι το χάος....:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Πολυ σωστα!:wink:

Black Pearl
03-07-09, 02:38
1 δευτερολεπτο δεν ειναι μισο καπο???? Παιδια ειλικρινα θα ειμαι οσο πιο ευγενικος γινεται. Φυσικη ξερεται??? Μετραμε σε ιδιες μοναδες χρονου??? Σε 1 δευτερολεπτο δεν περνεις καν ανασα...

Θα τρελαθουμε τελειως τωρα??? Νομιζω μιλησα πολυ ομορφα και με αποδειξεις, δεν τα βγαλα απο το μυαλο μου. Το οτι μπορει να νικησω εγω σε μια κοντρα ή καποιος αλλος παιζει ρολο και ποσο κουλος ειναι ο εκαστοτε οδηγος. Εγω μιλησα με απολυτους αριθμους. Μπορειτε να πειτε την αποψη σας και να το αποδειξετε. Μη μου λετε εβαλα κοντρα και τον πηρα, γιατι με αυτο τον τροπο μπορω να πω και γω οτι με το Auris νικησα TS...
Αν πραγματικα ειναι κουλος ο οδηγος θα μπορουσε να συμβει και αυτο. Δηλαδη ας ειμαστε πιο σοβαροι, ποσταρα ξεκαθαρα πραγματα και περιμενω ξεκαθαρα σχολια και οχι off topic κοντρας. Μιλησα για δυναμομετρισεις και απολυτους αριθμους.

Φιλε μου μαλλον εσυ τα ισοπεδωνεις ολα.Η κολωνα ειναι κολωνα θες να μου πεις οτι και πιο ανοιγμενο μοτερ να χε θα ηταν αλλο το αποτελεσμα??μην τρελαθουμε.

Βλεπετε γιατι μιλαω για ξερολες??? Δηλαδη τωρα θελετε να μου πειτε οτι ενα μοτερ με 5.000 χιλιομετρα παει το ιδιο με το να ειχε 45 χιλιαδες...ΗΜΑΡΤΟΝ!!!

ranger
03-07-09, 02:51
1 δευτερολεπτο δεν ειναι μισο καπο???? Παιδια ειλικρινα θα ειμαι οσο πιο ευγενικος γινεται. Φυσικη ξερεται??? Μετραμε σε ιδιες μοναδες χρονου??? Σε 1 δευτερολεπτο δεν περνεις καν ανασα...
επειδή φίλε μίλησες για φυσική....
ένα αυτοκίνητο που κινείται με 60 χιλιόμετρα την ώρα, διανύει σε ένα δευτερόλεπτο 16,6 μέτρα... είναι το καπό σου 16 μέτρα;;;;

harbov
03-07-09, 02:55
1 δευτερολεπτο δεν ειναι μισο καπο???? Παιδια ειλικρινα θα ειμαι οσο πιο ευγενικος γινεται. Φυσικη ξερεται??? Μετραμε σε ιδιες μοναδες χρονου??? Σε 1 δευτερολεπτο δεν περνεις καν ανασα...

Θα τρελαθουμε τελειως τωρα??? Νομιζω μιλησα πολυ ομορφα και με αποδειξεις, δεν τα βγαλα απο το μυαλο μου. Το οτι μπορει να νικησω εγω σε μια κοντρα ή καποιος αλλος παιζει ρολο και ποσο κουλος ειναι ο εκαστοτε οδηγος. Εγω μιλησα με απολυτους αριθμους. Μπορειτε να πειτε την αποψη σας και να το αποδειξετε. Μη μου λετε εβαλα κοντρα και τον πηρα, γιατι με αυτο τον τροπο μπορω να πω και γω οτι με το Auris νικησα TS...
Αν πραγματικα ειναι κουλος ο οδηγος θα μπορουσε να συμβει και αυτο. Δηλαδη ας ειμαστε πιο σοβαροι, ποσταρα ξεκαθαρα πραγματα και περιμενω ξεκαθαρα σχολια και οχι off topic κοντρας. Μιλησα για δυναμομετρισεις και απολυτους αριθμους.

Ωραια σε απολυτους αριθμους auris και ε111 εχουν παραπλησια κιλα αν ιππο η διαφορα ειναι κατω απο 0.3κιλα/ιππο. Μην ξεχνας οτι εχεις ενα σοβαρο μειονεκτημα το ηλεκτρογκαζο. Και οτι το ολο στησιμο του ε111 ειναι πιο σπορ απο το Auris. Οντως το 1sec στα 400μ ειναι μεγαλη διαφορα ειτε το θελεις σε καροτσες ειτε σε δευτερολεπτα και δυσκολα αλλαζει.

Πολυ καλο το Auris παντως αφου βγαζει τοσο καλα αποτελεσματα στην δυναμομετρηση:hey:hey:hey:hey

Οσο για το τι μπορει να γινει σε μια κοντρα ειναι αλλο θεμα ο :drive εχει τεραστια σημασια οσο και αν αυτο ξενιζει καποιους.



επειδή φίλε μίλησες για φυσική....
ένα αυτοκίνητο που κινείται με 60 χιλιόμετρα την ώρα, διανύει σε ένα δευτερόλεπτο 16,6 μέτρα... είναι το καπό σου 16 μέτρα;;;;Επειδη μιλησες για κοντρα μαθε οτι τα αυτοκινητα στα 400μ δεν πηγαινουν με 60χλμαω...(εκτος αν τα οδηγας εσυ...1η,2α,5η χαχαχαχαχαχαχα)

Black Pearl
03-07-09, 02:55
επειδή φίλε μίλησες για φυσική....
ένα αυτοκίνητο που κινείται με 60 χιλιόμετρα την ώρα, διανύει σε ένα δευτερόλεπτο 16,6 μέτρα... είναι το καπό σου 16 μέτρα;;;;

Εισαι λαθος. Δεν κινησε σε σχεση με σταθερο σημειο, αλλα με σημειο που ειναι και αυτο σε κινηση. Οταν εχεις σχεδον την ιδια ταχυτητα και εισαι ενα δευτερολεπτο πισω, τοτε εισαι μισο καπο περιπου.

Πριν τυπωσετε σκεφτητε το λιγο παραπανω!!!!

DaveMustaine13
03-07-09, 03:01
Εισαι λαθος. Δεν κινησε σε σχεση με σταθερο σημειο, αλλα με σημειο που ειναι και αυτο σε κινηση. Οταν εχεις σχεδον την ιδια ταχυτητα και εισαι ενα δευτερολεπτο πισω, τοτε εισαι μισο καπο περιπου.

Πριν τυπωσετε σκεφτητε το λιγο παραπανω!!!!

Ασχετο τελειως αυτο. Ειτε με σταθερο σημειο ειτε με σημειο που ειναι και αυτο σε κινηση το αμαξι διανυει την αποσταση που ειπε ο ranger..

harbov
03-07-09, 03:04
Εισαι λαθος. Δεν κινησε σε σχεση με σταθερο σημειο, αλλα με σημειο που ειναι και αυτο σε κινηση. Οταν εχεις σχεδον την ιδια ταχυτητα και εισαι ενα δευτερολεπτο πισω, τοτε εισαι μισο καπο περιπου.

Πριν τυπωσετε σκεφτητε το λιγο παραπανω!!!!

Προφανως εισαι ασχετος με φυσικη και μοναδες μετρησεις.....
Η διαφορα τους ενος δευτερολεπτου οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα μεγαλωνει.... Και σημειο αναφορας δεν ειναι το αλλο αυτοκινητο αλλα η θεση του αλλου αυτοκινητου και ποση ωρα εκανες να φτασεις εσυ σε αυτη...Για σκεψου λιγο ποση αποσταση διανυεις σε 1" ενω τρεχει με 120-140χλμαω? σιγουρα παντως οχι μονο δυο μετρα...

ranger
03-07-09, 03:10
μην το παίρνετε το παιδί από τα μούτρα ρε και ας προσπαθήσουμε να του εξηγήσουμε
δυο αυτοκινητα ξεκινανε για μια κοντρα 200 μέτρων

το αμάξι Α διανύει τα 200 μετρα σε 10sec, ενώ το Β σε 11sec...
η ταχύτητα έξόδου του Αυτοκινήτου Α είναι 200 δια 10= 20 μέτρα το δευτερόλετο (72 χιλιομετρα την ωρα)
η ταχύτητα εξόδου του αυτοκινήτου Β ειναι 200 δια 11 = 18,2 μετρα το δευτερόλετου (65,5 χιλιομετρα την ώρα)

συμπερασμα: όταν το αμάξι Β φτάσει στα 200 μετρα (σε 11 δευτερολετα) το αμάξι Α θα εχει προχωρήσει απόσταση που αντιστοιχεί σε άλλο ενα δευτερολετο της κινησής του πιο μπροστα απο το σημειο τερματισμου.... άρα θα έχει διανύσει τα 200 + 20 μέτρα (που είναι και η ταχύτητα εξόδου του)

δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος.....

harbov
03-07-09, 03:17
μην το παίρνετε το παιδί από τα μούτρα ρε και ας προσπαθήσουμε να του εξηγήσουμε
δυο αυτοκινητα ξεκινανε για μια κοντρα 200 μέτρων

το αμάξι Α διανύει τα 200 μετρα σε 10sec, ενώ το Β σε 11sec...
η ταχύτητα έξόδου του Αυτοκινήτου Α είναι 200 δια 10= 20 μέτρα το δευτερόλετο (72 χιλιομετρα την ωρα)
η ταχύτητα εξόδου του αυτοκινήτου Β ειναι 200 δια 11 = 18,2 μετρα το δευτερόλετου (65,5 χιλιομετρα την ώρα)

συμπερασμα: όταν το αμάξι Β φτάσει στα 200 μετρα (σε 11 δευτερολετα) το αμάξι Α θα εχει προχωρήσει απόσταση που αντιστοιχεί σε άλλο άλλο ενα δευτερολετο της κινησής του πιο μπροστα απο το σημειο τερματισμου.... άρα θα έχει διανύσει τα 200 + 20 μέτρα (που είναι και η ταχύτητα εξόδου του)

δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος.....

Υπαρχει ενα προβλημα σε οσα λες οτι ταχυτητα_εξοδου=!μεση_ταχυτητα
Αλλα κατα τα αλλα ολοι καταλαβαν τι θελεις να πεις δασκαλε....
(Ασχετο! εισαι τυχερος που θα λειπεις ή θα λειπω απο τη συγκεντρωση)

Υ.Γ. =! σημαινει διαφορετικο

Black Pearl
03-07-09, 03:17
Ναι παιδια αυτο με το δευτερολεπτο τωρα το καταλαβα τη μ@λ ελεγα...
Εκανα και γω καποιους υπολογιμους.

Εχουμε δυο αυτοκινητα τα οποια κινουνται με 80Km/h και το ενα ειναι 2 μετρα πιο μπροστα απο το αλλο. Οταν φτασει το ενα στον τερματισμο, το αλλο θα θελει 0,09s.
Κινουνται και τα δυο με αλλα λογια με 22,2 μετρα το δευτερολεπτο.
Το δυο μετρα το εβαλα για αυτο που ειπα για το καπο. Απλα ειχα στο μυαλο μου το 0,1s περιπου και οχι το 1s.

Ευχαριστω τον φιλο που με ειπε ασχετο τελειως απο Φυσικη. Μαλλον 4 Φυσικες στο πανεπιστημιο που τις περασα δεν επρεπε να τις περασω....

ranger
03-07-09, 03:20
Υπαρχει ενα προβλημα σε οσα λες οτι ταχυτητα_εξοδου=!μεση_ταχυτητα
Αλλα κατα τα αλλα ολοι καταλαβαν τι θελεις να πεις δασκαλε....
για να απλοποιήσω το προβλημα, έχω θεωρήσει ότι μετά τα 200 μέτρα τα αυτοκινητα σταματάνε να κάνουν επιταχυνόμενη κινηση και συνεχιζουν με σταθερη την ταχύτητα εξόδου τους... στην ουσία να δεχτώ οτι συνεχίζουν επιταχυνόμενα ή απόσταση είναι ακόμα μεγαλύτερη απο τα 20 μέτρα που έδειξα με το παράδειγμα μου...!


Ευχαριστω τον φιλο που με ειπε ασχετο τελειως απο Φυσικη. Μαλλον 4 Φυσικες στο πανεπιστημιο που τις περασα δεν επρεπε να τις περασω....
ελα μωρέ, μην το παιρνεις προσωπικα... δεν το ηθελε ο Μπάμπης... ήταν πάνω στην κουβέντα!!!

harbov
03-07-09, 03:22
Ευχαριστω τον φιλο που με ειπε ασχετο τελειως απο Φυσικη. Μαλλον 4 Φυσικες στο πανεπιστημιο που τις περασα δεν επρεπε να τις περασω....

Εγω πρεπει να ζητησω συγνωμη που σε ειπα ασχετο.... Απλα επρεπε να παρεις χαρτι και μολυβι για να το δεις μαλλον μη εξοικειωμενο επρεπε να σε πω. Και μην μιλας για 4 φυσικες μονο καναδυο θα σχετιζονταν με την κινηση.

για να απλοποιήσω το προβλημα, έχω θεωρήσει ότι μετά τα 200 μέτρα τα αυτοκινητα σταματάνε να κάνουν επιταχυνόμενη κινηση και συνεχιζουν με σταθερη την ταχύτητα εξόδου τους... στην ουσία να δεχτώ οτι συνεχίζουν επιταχυνόμενα ή απόσταση είναι ακόμα μεγαλύτερη απο τα 20 μέτρα που έδειξα με το παράδειγμα μου...!

ελα μωρέ, μην το παιρνεις προσωπικα... δεν το ηθελε ο Μπάμπης... ήταν πάνω στην κουβέντα!!!

Eυχαριστω για την υποστηριξη, αλλα σε παρακαλω σταματα να εξηγεις γαιτι δειχνεις ποσο ασχετος εισαι και απο κοντρες και απο φυσικη...

ranger
03-07-09, 03:25
Και μην μιλας για 4 φυσικες μονο καναδυο θα σχετιζονταν με την κινηση.
χαχαχαχαχαχαχ!!!!
καλά, μας βλέπω να ανοίγουμε συζήτηση για το πόσες φυσικές έχει κάνει ο καθένας στη σχολή του... :hehe :hehe
πάντως η παρεξήγηση λύθηκε και όποιος διαβάσει το θέμα το πρωι θα έχει μια σαφή εικόνα του τι παιζει..!

GMASTER6
03-07-09, 12:50
Βλεπετε γιατι μιλαω για ξερολες??? Δηλαδη τωρα θελετε να μου πειτε οτι ενα μοτερ με 5.000 χιλιομετρα παει το ιδιο με το να ειχε 45 χιλιαδες...ΗΜΑΡΤΟΝ!!!

Λοιπον επειδη εγω ειμαι ξερολας αλλα προφανως εσυ εισαι ασχετος σε καποια θεματα μαθε οτι και ανοιγμενο μοτερ να χε το auris δεν θα κερδιζε ξαφνικα ως δια μαγειας μια κολονα και θα βρισκοταν διπλα η μπροστα απο το 111.Στο μηνυμα μου που εκανες παραθεση δεν υποννοουσα οτι η διαφορα θα ηταν η ιδια και ανοιγμενο μοτερ να ειχε το auris απλα οτι η 111 θα ηταν και παλι μπροστα ΠΡΟΦΑΝΩΣ με μικροτερη διαφορα,αλλα μπροστα!Ενα αυτοκινητο με ανοιγμενο μοτερ απλα εχει λιγοτερες τριβες(δεν εχει γρεζια) και στροφαρει με μεγαλυτερη ευκολια,χαλαρωσε ομως δεν γινεσαι και 1ο σταδιο να καλυψεις τετοιες διαφορες.Ξεφυγαμε απο το τριπακι των αριθμων και των χρονων που ελεγες οταν αρχισες να μας λες οτι τα αυτοκινητα παιζουν στο δευτερολεπτο στο καπω κλπ. και σου αντιπαραθεσαμε μερικα ανοιγματα που εχουμε κανει ενδεικτικα αλλα μαλλον δεν σου αρεσαν τα αποτελεσματα...

madvinegar
03-07-09, 12:54
Παρακαλω να πέσουν οι τόνοι γιατι αλλιως θα πέσουν κάρτες.

Δεν ειναι αναγκη να υπάρχουν και διαμαχες μεταξύ μας.

Χαλαρωστε πλιζ...

Black Pearl
06-07-09, 00:56
Δειτε και αυτο που βρηκα...

http://board.toyotas.de/thread.php?postid=1791203

XAROS
06-07-09, 21:26
Ξεκινησε σαν κοντρα και κατεληξε μαθημα φυσικης.........τι να πω?????:mrgreen:

nick2007
13-07-09, 13:38
Γιατί δεν πάτε όλοι τα αυτοκίνητά σας σ' ένα κοινό δυναμόμετρο, να βγάλετε κοινά αποτελέσματα; Δυστυχώς το Auris είναι πιο αργό απ' την corolla, αυτό το παραδέχονται όλοι. Τώρα, με τόσα Auris που κυκλοφορούν, λογικό είναι να έχουν πέσει κάποια σε λίγους κοντράκιδες οδηγούς, που το πάνε το αυτοκίνητο στο όριο, και περνάνε πολλά 1.6 στο δρόμο. Αυτό, όμως, δεν αποδεικνύει τίποτα, παρά μόνο την ικανότητα του συγκεκριμένου οδηγού. Γιατί τα επίσημα στοιχεία για το Auris είναι πολύ χαμηλά.

madvinegar
13-07-09, 13:54
Ξέρει κανενας κανενα φτηνο δυναμόμετρο?
Δεν με ενδιαφερει τοσο αν ειναι τα αλογα υπερφουσκωμενα ή πολυ αυστηρά μετρημένα, όσο το να δω τις καμπυλες κτλπ.

Lynx
13-07-09, 16:22
Τι μαλώνεται ρε παιδιά και ψάχνετε μέχρι και τα δεύτερα του δευτερολέπτου!! Το Auris είναι πιο αργό από το Corolla και το παραδέχονται όλοι. Θα ικανοποιηθείτε δλδ αν η διαφορά είναι μια κολώνα ή ένα καπό? Πιστεύω πάντως πως όσο θα περνάει ο καιρός, θα μάθουμε περισσότερα για το αμάξι, υπομονή.

Ξεκινησε σαν κοντρα και κατεληξε μαθημα φυσικης.........τι να πω?????:mrgreen:

OFF TOPIC

Ρε παιδιά, ξανακόπηκα στην Φυσική με άσσο, και το χρωστάω από το προηγούμενο εξάμηνο... ποιός θα με βοηθήσει???:crazylol

nick2007
13-07-09, 18:04
Το ό,τι είναι αργό το Auris αποδεικνύεται απ' το πασίδηλο γεγονός ότι η τουοτα έβγαλε καινούργιο μοντέλο σε μόλις 1,5 χρόνο, με 8 άλογα παραπάνω. Αν ίσχυαν οι δυναμομετρήσεις που γράφονται εδώ για το Auris, θα τις υιοθετούσε η εταιρία και δεν θα άφηνε ξεκρέμαστους τόσους αγοραστές του παλιού μοντέλου.

XAROS
13-07-09, 18:04
Ξέρει κανενας κανενα φτηνο δυναμόμετρο?
Δεν με ενδιαφερει τοσο αν ειναι τα αλογα υπερφουσκωμενα ή πολυ αυστηρά μετρημένα, όσο το να δω τις καμπυλες κτλπ.

Ολα λιγο πολυ απο 40 εως 60 ευρω παιζουν!!!!!!!

Τι μαλώνεται ρε παιδιά και ψάχνετε μέχρι και τα δεύτερα του δευτερολέπτου!! Το Auris είναι πιο αργό από το Corolla και το παραδέχονται όλοι. Θα ικανοποιηθείτε δλδ αν η διαφορά είναι μια κολώνα ή ένα καπό? Πιστεύω πάντως πως όσο θα περνάει ο καιρός, θα μάθουμε περισσότερα για το αμάξι, υπομονή.



OFF TOPIC

Ρε παιδιά, ξανακόπηκα στην Φυσική με άσσο, και το χρωστάω από το προηγούμενο εξάμηνο... ποιός θα με βοηθήσει???:crazylol
O Ranger!!!!!!!!!!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

toyota mania
13-07-09, 19:25
Τοσο μισος για το AURIS δεν το καταλαβαινω.Παντως σε σχεση με την E12 ειναι παντου καλυτερο και γρηγοροτερο.Ειδικα απο την face lift που εχει ηλεκτρογκαζο.

Gorillas
13-07-09, 22:05
Ξέρει κανενας κανενα φτηνο δυναμόμετρο?
Δεν με ενδιαφερει τοσο αν ειναι τα αλογα υπερφουσκωμενα ή πολυ αυστηρά μετρημένα, όσο το να δω τις καμπυλες κτλπ.

Maha μεταμόρφωση. Έχει και προσφορά κάθε τετάρτη νομίζω 50 ευρώ.

madvinegar
13-07-09, 22:49
Εμ εσυ Νικο τι θα ελεγες...:D

DaveMustaine13
14-07-09, 03:53
Τοσο μισος για το AURIS δεν το καταλαβαινω.Παντως σε σχεση με την E12 ειναι παντου καλυτερο και γρηγοροτερο.Ειδικα απο την face lift που εχει ηλεκτρογκαζο.


Πολυ πιο αργο στα 1400 και λιγο πιο αργο στα 1600. Το νεο auris με τα 132 ισως να ειναι ελαφρως πιο γρηγορο απο την 12αρα..

Black Pearl
14-07-09, 09:04
Πολυ πιο αργο στα 1400 και λιγο πιο αργο στα 1600. Το νεο auris με τα 132 ισως να ειναι ελαφρως πιο γρηγορο απο την 12αρα..

Πιο αργο με τα 124 αλογα δε θα το λεγα, ελαφρως πιο γρηγορο με τα 132 επισης δε θα το ελεγα. Απευθειας συγκριση με Corolla facelift 1.6 με ηλεκτρογκαζο δε νομιζω να χανει το Auris. Κριμα τοση προκαταληψη απο ενα φορουμ που εμαθε να αγαπα ολες τις εκδοσεις Corolla. Επειδη αλλαξαν ενα ονομα καταριπτονται ολα αυτα???
Δηλαδη δε μπορω να καταλαβω τι πειραζει αν ειναι και λιγο πιο γρηγορο το Auris απο μια πιο παλια Corolla??? Δεν υπηρξαν Corolla που ηταν πιο γρηγορες απο αλλες παλαιοτερες????

Γιατι δεν υπαρχει τοση φαγομαρα μεταξυ μιας Corolla του 02 και μιας του 96???
Ξεχασα, εχουν το ιδιο ονομα...
Πολυ κριμα ειλικρινα να υπαρχει τετοια προκαταληψη και να τοποθετητε παροπιδες στους αναγνωστες και στους κατοχους μιας Corolla. Δε με νοιαζει αν ειναι πιο γρηγορο το Auris ή οχι, ξερω πολυ καλα απο ποιες γενιες Corolla ειναι πιο γρηγορο και απο ποιες οχι!!!
Μη συνεχιζετε ομως αυτη τη φαγομαρα, γιατι αλλιως αφηστε ενα Auris Club αυτονομο και οχι μεσα στη σελιδα του Corolla Club.

Σημειωση, οτι ακομα και οι διαχειριστες πολλες φορες αντι να εχουν μια ουδετερη σταση και να κρατανε τα προσχηματα, παιρνουν θεση, κατακρεουργοντας την εικονα ενος μοντελου που αλλαξε απλως ονομα και οχι φιλοσοφια και χαρακτηρα απο το μοντελο που αντικατεστησε.

madvinegar
14-07-09, 09:20
Ποιος διαχειριστής το έκανε αυτό? Μονο ένας πηρε μέρος ουσιαστικά σε αυτη τη διαμαχη (ο TOYOTAMANIA) ο οποίος υπερασπιζεται το auris.

Οι υπολοιποι, δλδ ο Ranger και εγω δεν εχουμε παρει μερος. Εγω ειπα να πεσουν οι τονοι και ο Ranger απλα ανέλυσε μεσω φυσικής τα στοιχεία μιας κοντρας οσον αφορα επιταχυνσεις, ταχυτητες εξοδου κτλπ...

Που ειδες να κατακρεουργουμε την εικονα του auris?

Φιλικές φαγομαρες υπάρχουν παντα οπως έχει γινει μεταξυ Ε11 και Ε12 (οταν βγηκε η Ε12) κτλπ κτλπ...
Θυμαμαι και εμενα μου λεγανε πως ειναι πιο αργη η 12αρα, με πειραζανε κτλπ κτλπ αλλα ολα γινοντουσαν σε φιλικο κλιμα με γελιο.
Μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Ουτε κατακρεουργουμε εδω ουτε ειμαστε χασαπηδες. Αν καπου χανετε η ισοροπια και ανεβαινουν οι τονοι, εδω ειμαστε για να το προσεχουμε.

kostas1978
14-07-09, 10:57
Πιο αργο με τα 124 αλογα δε θα το λεγα, ελαφρως πιο γρηγορο με τα 132 επισης δε θα το ελεγα. Απευθειας συγκριση με Corolla facelift 1.6 με ηλεκτρογκαζο δε νομιζω να χανει το Auris. Κριμα τοση προκαταληψη απο ενα φορουμ που εμαθε να αγαπα ολες τις εκδοσεις Corolla. Επειδη αλλαξαν ενα ονομα καταριπτονται ολα αυτα???
Δηλαδη δε μπορω να καταλαβω τι πειραζει αν ειναι και λιγο πιο γρηγορο το Auris απο μια πιο παλια Corolla??? Δεν υπηρξαν Corolla που ηταν πιο γρηγορες απο αλλες παλαιοτερες????

Γιατι δεν υπαρχει τοση φαγομαρα μεταξυ μιας Corolla του 02 και μιας του 96???
Ξεχασα, εχουν το ιδιο ονομα...
Πολυ κριμα ειλικρινα να υπαρχει τετοια προκαταληψη και να τοποθετητε παροπιδες στους αναγνωστες και στους κατοχους μιας Corolla. Δε με νοιαζει αν ειναι πιο γρηγορο το Auris ή οχι, ξερω πολυ καλα απο ποιες γενιες Corolla ειναι πιο γρηγορο και απο ποιες οχι!!!
Μη συνεχιζετε ομως αυτη τη φαγομαρα, γιατι αλλιως αφηστε ενα Auris Club αυτονομο και οχι μεσα στη σελιδα του Corolla Club.

Σημειωση, οτι ακομα και οι διαχειριστες πολλες φορες αντι να εχουν μια ουδετερη σταση και να κρατανε τα προσχηματα, παιρνουν θεση, κατακρεουργοντας την εικονα ενος μοντελου που αλλαξε απλως ονομα και οχι φιλοσοφια και χαρακτηρα απο το μοντελο που αντικατεστησε.

Είναι όντως περίεργη η θέση των ιδιοκτητών Auris. Είμαστε συνέχεια της Corolla με άλλο όνομα. Αποτέλεσμα να αντιμετωπιζόμαστε με δυσπιστία, σαν ένα ξένο σώμα από τους ιδιοκτήτες της Corolla. Ανήκουμε ή δεν ανήκουμε σ' ένα Corolla Club ή θα έπρεπε εξαρχής να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό Αuris Club;
Ήθελα να ρωτήσω τους διαχειριστές, στις συναντήσεις του club εδώ έρχονται ιδιοκτήτες Αuris;
Πάντως σε κάθε περίπτωση μου κάνει τρομερή εντύπωση που το Auris αντιμετωπίζεται με τόση υπερεβολική δυσπιστία (για να μη πω μίσος) και απ' τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες Toyota, και ιδίως απ' τους ιδιοκτήτες corolla. Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν οι τελευταίοι ότι η ζωή εξελίσσεται και τα ονόματα αλλάζουν; Και με τη στάση τους και με τη βοήθεια βέβαια των ειδικών περιοδικών (διάβαζα σ' ένα τελευταίο ειρωνικά σχόλια για μία ιαπωνική εταιρία που επέλεξε ατμοσφαιρικούς αντί για μικρούς τούρμπο κινητήρες, που είναι το must της εποχής) έχει δοθεί αφενός η ευκειρία στους ιδιοκτήτες άλλων αυτοκινήτων να επιτίθενται στο Auris χωρίς λόγο, αφετέρου δε στο ίδιο το αυτοκίνητο να έχει δεχθεί πολύ άδικες επιθέσεις, τόσες που κανένα άλλο μοντέλο δεν έχει δεχθεί τα τελευταία χρόνια.
Εγώ μετά από 17.000 χιλ. και 10 φορές τη διαδρομή Θεσ/νικης-Αθήνας, δεν θα το άλλαζα με κανένα άλλο. Και αυτό μετράει για μένα.

madvinegar
14-07-09, 11:07
Δεν τα πιστευω αυτά που διαβάζω...

Φυσικά και μπορουν να ερθουν ιδιοκτητες auris στις συναντησεις μας και εχουν ερθει ήδη.
Εννοείται πως δεν αντιμετωπίζεστε σαν ξένο σωμα. Το σάιτ ειναι κοινό γιατι και www.aurisclub.gr να βαλεις, εδω θα σε πεταξει!

Δεν υπάρχει καμία δυσπιστία! Πιστευω πως ό,τι κόντρα εχει δημιουργηθεί έχει να κανει πιο πολύ με το θέμα βαρους του auris ή την κλιμάκωση στο κιιβωτιο κτλπ που ίσως το καθιστά πιο αργο. Κατά τα άλλα, στα 1400 φοράει ιδιο κινητηρα με τις Ε11 και Ε12 και στις εκδοσεις 1600 με τα 124 και 132 άλογα ο κινητηρας του ειναι μακραν καλυτερος. Οχι μονο απο θεμα αλογων αλλα και απο θεμα ροπης και στις ποσες στροφες τη βγάζει! Αν θυμαμαι καλα ο 124αρης βγαζει 14 κιλα ροπη απο τις 2.000 στροφες! Απίστευτο για ατμοσφαιρικο κινητηρα. Φαντασου αυτος με τα 132!

Ειλικρινά στεναχωριέμαι που εχει περασει κακως αυτη η νοοτροπία πως τα auris δεν τα θεωρούμε όπως τα corolla κτλπ...

Σας διαβεβαιω δεν ισχύει κατι τετοιο σε καμία περιπτωση.

Οπως εγραψα και πιο πανω, και εμεις οι ιδιοκτητες των Ε12 ειχαμε φαει καζουρα απο τους 11αρηδες οταν πρωτο πηραμε το μοντελο αλλα ολα ήταν σε κλιμα ευχαριστο, ανταλλασαμε πληροφορίες, βρίσκαμε τα ελαττωματα/προταιρήματα του καθε αυτοκινητου κτλπ. Κατι αναλογο συμβαινει και εδω. Οταν θα βγαλει η ΤΟΥΟΤΑ το επομενο auris τοτε θα τρεξετε και εσεις να "παιξετε" με τους καινουριους ιδιοκτητες αν βρειτε τιποτα μελανα σήμεια... Ολα μεσα στο παιχνιδι είναι.

Στο κατω κατω... το ονομα δεν λεει κατι. Σε αλλες χωρες το auris το λενε corolla. Ακομα και εδω την sedan εκδοση την λεμε corolla. Οποτε δεν κολλαει κανενας μονο στο ονομα, και αν το κανει... κακώς το κάνει...

kostas1978
14-07-09, 13:35
Δεν τα πιστευω αυτά που διαβάζω...

Φυσικά και μπορουν να ερθουν ιδιοκτητες auris στις συναντησεις μας και εχουν ερθει ήδη.

Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Έρχονται κάποιοι συστηματικά; Και πόσοι είναι αυτοί;

madvinegar
14-07-09, 13:47
Γιατι δλδ? Τι θα βγαλεις απο αυτο? Εχεις δει πουθενα ανακοινωση ότι απαγορευονται στις συναντησεις/εκδρομες/εκδηλώσεις οι κάτοχοι Auris?

Ας μιλήσουν οι ιδιοι που ερχονται.

ή αυτοι που δεν ερχονται ας μας πουνε το λόγο... Υπάρχει κανενα face control πουθενα και δεν το ξέρουμε?

Ημαρτον παιδιά...

nipponpower
14-07-09, 13:51
Αν και εχουμε φυγει απο το θεμα εγω προσωπικα σαν ιδιοκτητης Auris ποτε δεν ενιωσα οτι εχω διαφορετικη αντιμετωπιση απο τα υπολοιπα μελη του club ή απο τους διαχειριστες του.

Και να κανω και μια ερωτηση : οι ιδιοκτητες Auris που παραπονιουνται οτι δεν τους αντιμετωπιζουν οι υπολοιποι σαν ισαξια μελη του club εχουν ποσταρει ποτε σε καποιο αλλο τομεα του forum για να μοιραστουν τις αποψεις τους οπως π.χ. στο Support ή στα ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ? Δηλαδη ποσταρουν σε καποιο αλλο τομεα του forum ΕΚΤΟΣ του τομεα που αφορα το Auris ?

Γιατι αν οχι τοτε ειναι το ιδιο "ενοχοι" με αυτους που θελουν να κατηγορησουν...

corollapatra
14-07-09, 15:02
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δημιουργήθηκε τέτοιο θέμα από το πουθενά. Και πολύ περισσότερο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι κάτοχοι AURIS αισθάνονται "ριγμένοι"... Ας βγουν αυτοί που αισθάνονται έτσι και να μας εξηγήσουν τι είναι αυτό που τους ενοχλεί ή ποιος τους εκανε να αισθανθούν περίεργα. Το έχουμε πει πολλές φορές. Το AURIS είναι η συνέχεια της COROLLA και ως έτσι το βλέπουμε όλοι μας. Καμία διαφορετική αντιπετώπιση δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει σε καμία περίπτωση. Είμαστε ένα και ανήκουμε όλοι στην ίδια παρέα που έχει το ίδιο πάθος και την ίδια αγάπη. Την COROLLA ή το AURIS, όπως θέλετε πέστε το... Το ίδιο είναι...

κωνσταντίνος
14-07-09, 15:08
Φιλικές φαγομαρες υπάρχουν παντα οπως έχει γινει μεταξυ Ε11 και Ε12 (οταν βγηκε η Ε12) κτλπ κτλπ...
Θυμαμαι και εμενα μου λεγανε πως ειναι πιο αργη η 12αρα, με πειραζανε κτλπ κτλπ αλλα ολα γινοντουσαν σε φιλικο κλιμα με γελιο.

Πολύ σωστά τα λές αδελφέ MAD... πος μπορώ να ξεχάσω εκήνη την πρώτη κόντρα στην καβάλας (Ε11-Ε12) και το δούλεμα μετα απο τον Γιάννη και τον Αντώνη.

madvinegar
14-07-09, 15:32
Καλά... εσενα θα σε κορόιδευαν μέχρι και τα 50άρια παπάκια με την εκίνηση που έκανες... (ή μαλλον.. που δεν εκανες...) :hehe

ranger
14-07-09, 21:06
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Έρχονται κάποιοι συστηματικά; Και πόσοι είναι αυτοί;
Το ότι η παρουσία τους δεν είναι αισθητή οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είναι πάρα πολλά τα παιδιά που έχουν Auris. και σίγουρα όταν κάποιος είναι νέος σε ένα club δύσκολα αποφασίζει να πάει και σε μια συνάντηση - δραστηριότητα (πάντα υπάρχει και "άγχος" της πρώτης φοράς).

Εμείς εδώ στην Πάτρα περιμένουμε τον Black Pearl (http://www.corollaclub.com/forums/member.php?u=10668) να έρθει σε κάποια από τις συναντήσεις μας (εξάλλου έχει εκφράσει την πρόθεση να το κάνει).

Τώρα μην πω και εγώ τα ίδια, ότι δλδ καμία διάκριση δεν υπάρχει... όλα τα πειράγματα γίνονται σε φιλικά πλαίσια. Αλοίμονο αν αρχίζαμε να βγάζουμε τα μάτια μας μεταξύ μας...

Εγώ προσωπικά έχω το Ε-12 1600 και δεν μπαίνω σε διαδικασία σύγκρισης με το Auris. Είναι νεότερο αυτοκινητο και συνεπώς καλύτερο...

DaveMustaine13
14-07-09, 21:30
Εγώ προσωπικά έχω το Ε-12 1600 και δεν μπαίνω σε διαδικασία σύγκρισης με το Auris. Είναι νεότερο αυτοκινητο και συνεπώς καλύτερο...

Σιγουρα..αλλα πιο γρηγορο δεν ειναι..τουλαχιστον αυτο με τα 124.

κωνσταντίνος
14-07-09, 22:46
Καλά... εσενα θα σε κορόιδευαν μέχρι και τα 50άρια παπάκια με την εκίνηση που έκανες... (ή μαλλον.. που δεν εκανες...) :hehe

Ρε μπαγάσα μια φορά να πείς καλό λόγο και τι στον κόσμο !

Αυτά ανήκουν στο παρελθόν! ακούτε 11άριδες !!! φοβού την επιστροφή μου !

Καλά παιδιά τσίρκο το εχουμε καταντίσει το τοπικ εντομεταξύ....

kostas1978
15-07-09, 00:06
.....................

madvinegar
15-07-09, 00:19
Εγω σου εσβησα το λινκ και σε παρακαλω μην ξανα- αναφερεις αλλο φορουμ μεσα στο δικο μας.
Ο συγκεκριμενος που γραφει στο λινκ που εδωσες, γνωστος και ως nikosauris, απομακρυνθηκε απο το φορουμ μας μετα από παράκληση και αρκετων μελων μας γιατι ήταν απίστευτα εριστικός και φαντασιόπληκτος προκαλώντας αναστατωση με καθε του ποστ.
Ελπίζω να μην αντιμετωπίσουμε το ίδιο και απο εσενα γιατι θα εχεις την ιδια τύχη. Και δεν εχει να κανει οτι εχεις auris, ή κορολα, ή mercedes ή το διαστημοπλοιο appolo 13. Οποιος προκαλει αναστατωση και χαλαει την ηρεμη ροή του φορουμ θα απομακρύνεται με συνοπτικες διαδικασιες. Τον εχουμε διωξει 100 φορες και επιμενει να ερχεται με αλλα ονοματα. Τωρα αν στελνει και αλλους να τα λενε για παρτη του δεν θα το ανεχτουμε ουτε αυτο!

Λαμβάνωντας υπόψη τα ανωτερω, παρακαλώ να δωθεί ενα τελος στο ολο θεμα και να συνεχισουμε με το θεμα του τοπικ γιατι θα παρθουν δραστικά μετρα.

Ευχαριστω.

kostas1978
15-07-09, 00:44
Εγω σου εσβησα το λινκ και σε παρακαλω μην ξανα- αναφερεις αλλο φορουμ μεσα στο δικο μας.
Ο συγκεκριμενος που γραφει στο λινκ που εδωσες, γνωστος και ως nikosauris, απομακρυνθηκε απο το φορουμ μας μετα από παράκληση και αρκετων μελων μας γιατι ήταν απίστευτα εριστικός και φαντασιόπληκτος προκαλώντας αναστατωση με καθε του ποστ.
Ελπίζω να μην αντιμετωπίσουμε το ίδιο και απο εσενα γιατι θα εχεις την ιδια τύχη. Και δεν εχει να κανει οτι εχεις auris, ή κορολα, ή mercedes ή το διαστημοπλοιο appolo 13. Οποιος προκαλει αναστατωση και χαλαει την ηρεμη ροή του φορουμ θα απομακρύνεται με συνοπτικες διαδικασιες. Τον εχουμε διωξει 100 φορες και επιμενει να ερχεται με αλλα ονοματα. Τωρα αν στελνει και αλλους να τα λενε για παρτη του δεν θα το ανεχτουμε ουτε αυτο!

Λαμβάνωντας υπόψη τα ανωτερω, παρακαλώ να δωθεί ενα τελος στο ολο θεμα και να συνεχισουμε με το θεμα του τοπικ γιατι θα παρθουν δραστικά μετρα.

Ευχαριστω.
ΟΚ. Κατανοητό.

JaPanos
15-07-09, 01:32
Χαλαρώστε ρεεεεεε..Ολοι corollaκηδες είμαστε..
Να στε σίγουροι πως έχω τις περισσοτερες φυσικές στην σχολή μου:hehe (Τώρα διάβασα το θέμα..)

ranger
15-07-09, 02:28
θα το δεχτώ μόνο αν είσαι στο φυσικό... :hehe :hehe

harbov
15-07-09, 02:33
Ρε παιδια μια μεγαλη παρεα ειμαστε. Αλλωστε μεσα στο forum υπαρχουν ατομα με διαφορα αυτοκινητα και ποτε δεν υπηρχε προβλημα γι αυτο. Στην Πατρα στις συγκεντρωσεις ερχονται συνεχεια παιδια που δεν εχουν corolla κ ειναι ολα μια χαρα. Το Auris προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ ανεξαρτητως επιδοσεων κ μαλιστα στην πυλωτη μου που αραζει ενα το χαζευω καθε φορα. Αν καναμε καποιους να νιωσουνε αβολα αυτο ειναι αλλο θεμα και ζηταω συγνωμη γι αυτο.

neoklis
15-07-09, 06:24
ολα TOYOTA ειναι

Ξέρει κανενας κανενα φτηνο δυναμόμετρο?
Δεν με ενδιαφερει τοσο αν ειναι τα αλογα υπερφουσκωμενα ή πολυ αυστηρά μετρημένα, όσο το να δω τις καμπυλες κτλπ.
αν βρητε κατι καλο ειμαι και εγω μεσα

madvinegar
15-07-09, 12:24
Την Ace Motorsport στον Πειραια την ξέρει κανενας?
Τι λεει το δυναμομετρο εκει? Απο τιμές?

JaPanos
15-07-09, 13:59
θα το δεχτώ μόνο αν είσαι στο φυσικό... :hehe :hehe

Για κακή μου τύχη ranger..Στο φυσικό είμαι...:roll:

XAROS
15-07-09, 16:32
Την Ace Motorsport στον Πειραια την ξέρει κανενας?
Τι λεει το δυναμομετρο εκει? Απο τιμές?
Οπως ηταν φυσικο, την γνωριζω εγω:mrgreen: καθως και τον ιδιοκτητη, τον "Καραφλα" κατα κοσμον Γρηγορη Δημητριαδη με το τερας των 982 Ιππων

http://www.youtube.com/watch?v=wbvFSrB9rBE&feature=PlayList&p=D09479113281994B&playnext=1&playnext_from=PL&index=7

http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz4fU&feature=PlayList&p=D09479113281994B&playnext=1&playnext_from=PL&index=6

-τροχο στο δικο του δυναμομετρο, 1200+ μοτερ σε αλλα!!!!!!
0-400 9.217 με ταχυτητα εξοδου 252,59 χλμ
Τωρα στο θεμα μας, κανει εξαιρετικη δουλεια-ΑΨΟΓΗ-ειναι ακριβος σχετικα με αλλους(δεν ξερω τι ακριβως θελεις αλλα ξεκινα με 400 εως 600 ευρω ενα προγραμμα) και καπως ιδιομορφος χαρακτηρας, ο ιδιος..........
Το δυναμομετρο του, ειναι απο το πιο αυστηρο στην Ελλαδα και πολλοι εχουν στενοχωρηθει πηγαινοντας εκει για νουμερα!!!!!!!
Παντως οτι φτιαξει, δεν παιρνει αλλο....... και αν σου πει πχ εισαι 100 τροχο και πας με ολοιδιο αμαξι 100 τροχο σε αλλο δυναμομετρο, απλα θα σαι σιγουρα μπροστα!!!!!!!:wink::wink::wink:
Για αλλες λεπτομερειες η πληροφοριες απλα ρωτησε με η εδω η με πμ!!!!:wink:

nicecar10
09-09-09, 13:48
θα ηθελα να δω δυναμομετρηση στο AURIS, απο καποιον που το εχει στρωσει το αυτοκινητο και εχει ανοιξει.Να εχει δηλαδη πανω απο 15.000 χιλ.Τα περιοδικα τα μετρανε με 800 και 1000 χιλιομετρα.
Οταν καποιο περιοδικο το μετρησε με 800χιλ και καποιο αλλο με 5.000 χιλ λογικο το στρωμενο να εχει 2-3 αλογα παραπανω.Υστερα παιζουν ρολλο θερμοκρασιες, βενζινες κ.α
Οριστε η δικια μου αυρις 1.6 124 ............................Εβγαλε 135 στροφαλο και 118 τροχο..Εχω 0-100 9 sec και περναω ε11 ανετα..Τωρα πως ο αλλος με ε11 περασε αυρις δεν γνωριζω ρωτηστε αυτον..

madvinegar
09-09-09, 13:55
Αν επιτρεπεται ποσα κιλα ροπη σου εβγαλε? Και που το δυναμομετρησες?

nicecar10
09-09-09, 14:07
Το δυναμομετρησα σε γνωστο δυναμομετρο στην Πειραιως με 35000 χμ στο κοντερ και μου εβγαλε μεγιστη ροπη 18 κιλα και 17.5 απο τις 3900 μεχρι τις 5900 στροφες..Πες μου εναν τροπο να ανεβασω τις φωτογραφιες της δυναμομετρησης χωρις λινκ..

madvinegar
09-09-09, 14:14
Λίγο υπερβολικά δεν είναι τα 18 κιλά?... Τοσο βγάζει η TS αν θυμαμαι καλα...
Τεσπα, δεν θελω να σε αμφισβητήσω απλά το δυναμομετρο του συγκεκριμενου που πηγες ακουγεται οτι ειναι λιγο αισιοδοξο...

Αν θέλεις στείλε μου τις φωτος στο madvinegar@hotmail.com και θα τις ανεβασω εγω στο ποστ σου.

nicecar10
09-09-09, 14:23
Στο εστειλα..Το ενα ειναι στροφαλο 135 και το αλλο 118 τροχο..Η ροπη 18 ηταν στιγμιαια αν θελεις μη τη δεχεσαι και δεξου το 17.6 που κραταει σταθερα απο τις 3900 και μετα..Επισης απο στις 2000 στροφες βγαζει 15 κιλα και μετα κανει κοιλια και επανερχεται στις 3900 στροφες οπου τα δινει ολα και ειναι το σημειο στο οποιο αρχιζω να περναω τους περισσοτερους στα ανοιγματα..

madvinegar
09-09-09, 14:28
Έτοιμος!

Η καμπύλη των αλογων ειναι φανταστική... Πολυ ομαλή και ανοδική μεχρι κοφτη.

Η ροπη κανει κατι περίεργα... Κατι κοιλιες στις 3.000 στροφες κτλπ αλλα και παλι παραμενει σε υψηλα επιπεδα.

Τα 18 κιλα μου φανηκανε πολλα γιατι η ΤΟΥΟΤΑ εδινε μαξιμουμ 16 κιλα (τα 14 απο τις 2000 στροφες λογω dual vvti).

Το αμαξι ειναι εντελως μαμα?

nicecar10
09-09-09, 14:33
Έτοιμος!

Η καμπύλη των αλογων ειναι φανταστική... Πολυ ομαλή και ανοδική μεχρι κοφτη.

Η ροπη κανει κατι περίεργα... Κατι κοιλιες στις 3.000 στροφες κτλπ αλλα και παλι παραμενει σε υψηλα επιπεδα.

Τα 18 κιλα μου φανηκανε πολλα γιατι η ΤΟΥΟΤΑ εδινε μαξιμουμ 16 κιλα (τα 14 απο τις 2000 στροφες λογω dual vvti).

Το αμαξι ειναι εντελως μαμα?
Αυτο με ρωτησε και ο δυναμομετρας..Ειναι στοκ απλα πολυ ανοιγμενο απο οταν το πηρα μεχρι τωρα 43000 χμ το σκιζω..Η κοιλια στη ροπη ειναι μικρη αν λαβεις υπ οψη οτι ο αξονας τις ροπης εχει διαβαθμιση μικρη δηλαδη μικρο βημα οποτε οι μικρες μεταβολες τονιζονται και φαινονται μεγαλες δηλαδη στις 6000 στροφες η ροπη εχει μειωθει μολις στο 16 και φαινεται σαν να κανει βουτια αλλα δεν ισχυει κατι τετοιο..

madvinegar
09-09-09, 14:34
Η κοιλια στη ροπη ειναι μικρη αν λαβεις υπ οψη οτι ο αξονας τις ροπης εχει διαβαθμιση μικρη δηλαδη μικρο βημα οποτε οι μικρες μεταβολες τονιζονται και φαινονται μεγαλες δηλαδη στις 6000 στροφες η ροπη εχει μειωθει μολις στο 16 και φαινεται σαν να κανει βουτια αλλα δεν ισχυει κατι τετοιο..

Αυτο εννοουσα παραπανω οταν εγραψα οτι παροτι κανει κοιλιά, η ροπη παραμενει σε υψηλα επίπεδα.

5ταχυτο ειναι ετσι? Με 4η σε δυναμομετρησε? Και αν θελεις μου λες και ποσα λεφτα σου πηρε...

nicecar10
09-09-09, 15:14
Με τεταρτη ναι πενταταχυτο..Η δυναμομετρηση γινεται με προσαρτηση των τροχων..Α και να πως παει το αυρις μου σε ιδανικο οδοστρωμα χωρις σπινιαρισμα..http://www.youtube.com/watch?v=KzSTljXpj6I&feature=channel_page ..

nipponpower
09-09-09, 16:17
Πολυ καλα τα αποτελεσματα απο το δυναμομετρο. Βεβαια αμα η δυναμομετρηση γινοταν σε καποιο MAHA ισως ηταν πιο αποδεκτη απο καποιους αλλα και παλι δεν πιστευω πως θα βλεπαμε και μεγαλες διαφορες.

Το αμαξι ειναι μαμα οπως αναφερεις πιο πανω. Πιστευεις οτι εχεις κανει κατι στο αμαξι το οποιο οδηγησε σε αυτην του την αποδοση ? Για παραδειγμα : του εκανες καποιο ιδιαιτερο στρωσιμο ή του κανεις αλλαγες λαδιων καθε 5000χλμ ή του βαζεις καποιο αρκετα λεπτορευστο λαδι οπως 0w-30 ?

nicecar10
09-09-09, 18:29
Θα ελεγα οτι του κανω σερβις με βαση αυτα που συστηνει ο κατασκευαστης δηλαδη καθε 15000 χμ αλλαγη λαδιων και 30000 χμ σερβις..Τωρα η συμπεριφορα μου στο αυτοκινητο οπως ειπα ηταν απο τη στιγμη που το αγορασα σχετικα βαρβαρη..Στρωσιμο δεν υπηρξε αντιθετως στα πρωτα 150 χμ το πηγα στην εγνατια με 210 χμ για να το δοκιμασω..Μετα πριν συμπληρωσω τα 1000 χμ εκανα το πρωτο μου ταξιδι 2000 χιλιομετρων οπου το πηγαινα ταπα για να το δοκιμασω επισης..Απο εκει και περα το σκιζω οποτε παρουσιαστει ευκαιρια..Εχω ανοιξει με οτι κινειται στο δρομο οποτε ξερω ποιοι μου ριχνουν φολα και σε ποιους ριχνω π.χ. ξερω οτι το σμαρτ μπραμπους τουρμπο ειμαστε μαζι μεχρι τα 90 οπου αρχιζω και του φευγω..Το κουπερ 1.6 με τα 120 του φευγω απο τα τελειωματα της δευτερας..Στα πρωτα 5000 εκαψε 100 ml λαδι γιατι ηταν τα εργοστασιακα που καιγονται..Απο τοτε που τα αλλαξα δεν εκαψε σταγονα ξανα..Δεν ξερω αν εχει ανοιξει ο κινητηρας του αυτοκινητου..Παντως παρατηρησα οτι πηγαινει αισθητα καλυτερα απο οτι οταν το αγορασα..

aptitude
09-09-09, 18:45
φιλε μπραβο για το αποτελεσμα να χαιρεσε το αμαξακι σου .

σημειωση χωρις παραξηγηση , ακομη και πιο χαλια προγραμματιστης να σου εβαζε προγραμμα η καμπυλη της ροπης δεν θα ηταν τετοιο χαλι , κοιταξε μοιπως εχεις καποιο προβλημα με το αμαξι afm λ μπεκ κλπ . δεν εξηγητε αλλιως

nicecar10
09-09-09, 18:55
Παρατηρησε λιγο καλυτερα την καμπυλη και τον αξονα των τιμων και θα δεις οτι ειναι μια χαρα..Τα ανεβοκατεβασματα ειναι μικρα αφου ηδη απο τις 2000 στροφες εχει ροπη πανω απο 15 και δεν κατεβαινει ποτε κατω απο αυτη μεχρι τις 6000 στροφες..Αν ειχα βαλει προγραμμα αυτα τα ανεβοκατεβασματα δεν θα τα ειχε..Πιστευω ειναι φυσιολογικα για στοκ αυτοκινητο..

nipponpower
09-09-09, 19:59
Θα ελεγα οτι του κανω σερβις με βαση αυτα που συστηνει ο κατασκευαστης δηλαδη καθε 15000 χμ αλλαγη λαδιων και 30000 χμ σερβις..Τωρα η συμπεριφορα μου στο αυτοκινητο οπως ειπα ηταν απο τη στιγμη που το αγορασα σχετικα βαρβαρη..Στρωσιμο δεν υπηρξε αντιθετως στα πρωτα 150 χμ το πηγα στην εγνατια με 210 χμ για να το δοκιμασω..Μετα πριν συμπληρωσω τα 1000 χμ εκανα το πρωτο μου ταξιδι 2000 χιλιομετρων οπου το πηγαινα ταπα για να το δοκιμασω επισης..Απο εκει και περα το σκιζω οποτε παρουσιαστει ευκαιρια..Εχω ανοιξει με οτι κινειται στο δρομο οποτε ξερω ποιοι μου ριχνουν φολα και σε ποιους ριχνω π.χ. ξερω οτι το σμαρτ μπραμπους τουρμπο ειμαστε μαζι μεχρι τα 90 οπου αρχιζω και του φευγω..Το κουπερ 1.6 με τα 120 του φευγω απο τα τελειωματα της δευτερας..Στα πρωτα 5000 εκαψε 100 ml λαδι γιατι ηταν τα εργοστασιακα που καιγονται..Απο τοτε που τα αλλαξα δεν εκαψε σταγονα ξανα..Δεν ξερω αν εχει ανοιξει ο κινητηρας του αυτοκινητου..Παντως παρατηρησα οτι πηγαινει αισθητα καλυτερα απο οτι οταν το αγορασα..

Αυτα ειναι ! Μηδεν στρωσιμο, το αντιθετο θα ελεγα, ανα 15.000χλμ τα λαδια και μια χαρα αποδοση. Ελπιζω να πηγαινουν ολα τα Auris ετσι !