PDA

Επιστροφή στο Forum : 4AGE Blacktop 1.6 20V 165hP σε auris


painter
24-12-08, 02:44
μια ποιο οικονομικη λυση πιστευω για να παει το auris 165hp, 20V 4AGE Blacktop αν αγορασεις την μηχανη 2500 ευρο (ολοκληρομενη(ηλεκτρικα εξατμιση.... τα παντα.. συνοδευτε με 6αρι σασμαν!! :shoothim!!) περιπου αυτη ειναι η αξια της μεταχηρισμενη, απο οτι ακουσα σε σχετικη συζητηση μου ειπαν οτι ταιριαζει το συγγεκριμενο μοτερ στο auris με την μοναδικη μετατροπη μιας βαση (μηχανης) ισος χρειαστει και αλλες μετατροπες δεν ξερω..

μια εικονα της μηχανης ( http://www.bestofjdm.com/JDM-ENGINE-4AGE-BLACK-TOP-95-p/jdmtoyota4.htm ) εχει και αλλες πολες σε αλλα site και σχετικα video στο youtube.
λογικα πιστευω οτι μπορεις να κανεις τα χαρτια σου για να εισαι νομιμος λογο οτι κυκλοφορη μηχανη 1.6 για το auris βεβαια οχι με τα ιδια αλλογα .. δεν ξερω τι ισχυει ακριβος:(

εχω ακουσει επισεις οτι το μοτερ το εχουν βαλει και σε corrola e12 και ηταν ολα καλα!
δεν ξερω αν τα παραπανο τα μπορει να γινουν παντος ακουγετε ωραιο!

jason
24-12-08, 03:02
σε καροτσα του 2008 θα βαλεις μοτερ του 98?:eek:
με τα ηλακτρικα τι θα κανεις?

toyota mania
24-12-08, 08:49
Βρε αγορι.Αφου υπαρχει συνγχρονο μοτερ που μπαινει κουτι στο δικο σου.Το 18αρι απο celica-mr2-avensis.Βαζεις και 6αρι σασμαν εαν θελεις.Η υπερκυβιζεις εαν θελεις.

madvinegar
24-12-08, 09:47
Μιλάμε πως δεν πρέπει να δηλώνεται με τίποτα! Ουτε με το αρχιλάδωμα του αρχιλαδώματος...! :hehe

diafanh-psyxh
24-12-08, 10:27
και εγώ πιστεύω πως για να δηλωθεί αυτή η μετατροπή είναι πολύ χλωμό.όπως είπε και ο Ηρακλής παραπάνω υπάρχουν τόσα μοτερ που μπορείς να βάλεις θα πας σε μοτέρ μιας δεκαετίας πίσω?ποιος ο λόγος?

Τζιμάκος
24-12-08, 12:23
Ακριβώς αυτό που λένε τα παιδιά, τι νόημα έχει? Άσε που λογικά μιλάμε για τρελό κόψε-ράψε οπότε είναι ασύμφωρο και από αυτή την άποψη.

th@nos
24-12-08, 14:47
Και εγω χλωμο το βλεπω φιλε μου για το δηλωμα της μηχανης.Οσο για το αν θες τοσο πολυ να αλλαξεις μηχανη,μπορεις να βαλεις οπως ειπε ο Ηρακλης απο mr2 ή απο celica

MARMEL
24-12-08, 18:20
αλλος ενας οπαδος του 20v!!!

φιλαρακο και μενα η γνωμη μου ειναι οτι ειναι κριμα(ειτε μπαινει ειτε οχι) να βαλεις πιο παλιο κινητηρα σε ολοκαινουργιο αμαξι...

2579
24-12-08, 18:31
μην το σκευτεσαι.ειπαμε καλο χρυσο το 20ν αλλα σε καινουριο ειναι λαθος.ο υπερκυβισμος μαλλον η καλυτερη λυση .τωρα αν ειναι πιο γρηγορο υπερκυβισμενο θα σου πω σε λιγες μερες

madvinegar
24-12-08, 18:38
Εκεί καταντήσαμε !!! Να γυρίζουμε πίσω στα καλά και γρήγορα μοτέρια... :D

vassilis_vvti
24-12-08, 20:24
Ρε παιδια εγω που σκεφτομαι σε κανα χρονο να αλλαξω μοτερακι προτιμω το 20 βαλβιδο πολυ πιο φτηνο και απιστευτο στροφαρισμα και ηχο.Του σελικα και του μρ2 δεν πιστευω πως θα δω τοσο μεγαλη διαφορα.ΚΑι ειναι πιο φτηνο...το θεμα ειναι ομως τι θα σου τυχει.

painter
24-12-08, 20:53
απογοητευση ... οντος ποιο φτηνο αλλα θα εχει μερεμετια βασικα θελει και αλλο ψαξιμο..... Οσο για της αλλες μηχανες που αναφερατε και εκεινες δεν μπορεις να της δηλοσεις για auris ... ειναι 1.8 :( φιλε μου http://www.corollaclub.com/forums/customavatars/avatar5336_1.gif (http://www.corollaclub.com/forums/member.php?u=5336) 2579 (http://www.corollaclub.com/forums/member.php?u=5336) ) περιμενο να μου πεις οπωσδηποτε! :) σε σχεση με τον υπερκηβισμο...

Roy-D
24-12-08, 22:26
το auris 1,4εχει ιδιο μοτερ με το Ε12 και 111...το 1400vvti που ως γνωστόν υπερκυβιζεται και δεν εχεις προβλημα ουτε με χαρτια ουτε με τιποτα αφου στην ουσια ειναι το δικο σου μοτερ απλα με αλλα σωθικα.ενα μοτερ ιδιο με του celica-mr2

vassilis_vvti
24-12-08, 23:00
αρα δεν χρειαζεται και να το δηλωσεις αφου φαινεται και εξωτερικα σαν 1400.

painter
25-12-08, 05:46
ναι αυτο το γνωριζω που αναφερετε για τον υπερκιβησμο.. απο τον φιλο μας τον '2579' ρωτισα να μου πει σχετικα με τιμη επιδωσεις τυχον δυσλειτουργιες...
(http://www.corollaclub.com/forums/member.php?u=5336)

nipponpower
25-12-08, 12:20
Γενικα κατι πρεπει να γινει σχετικα με τη βελτιωση του μοτερ γιατι δεν παει αλλο η κατασταση.

Εχει γεμισει ο τοπος Golf TSi. Μιλαμε για τρομακτικο αριθμο. Ενα στα 3 μικρομεσαια στο δρομο ειναι Golf TSi ! Και ενω παλιοτερα ηταν το πολυ 1.6 Fsi τωρα ολα , ακομα και στην χειροτερη περιπτωση , ειναι με τα 122 αλογα !

Και δεν ξερω τι λενε τα περιοδικα, παντως σε συνθηκες δρομου για να περασει ενα Αουρις 1.6 ενα Tsi με τα 122 πρεπει να τα κανει ολα τελεια και σε ιδανικες συνθηκες ( απο αλλαγες ταχυτητων μεχρι την τελεια εκκινηση ).

Δυστηχως η εποχη των ατμοσφαιρικων μικρομεσαιων εχει περασει προ πολλου. Ολα τωρα φορανε και απο μια τουρμπινα ( Leon TSi, Golf Tsi, Peugeot Gt, Opel Astra 1.6T, Bravo 150ps, C4 Turbo και απο τιμες ειναι τα πιο πολλα στα ιδια επιπεδα με ενα Auris Premium ή Unique) και οσο τιμιος και να ειναι ο dual vvti δεν μπορει να κανει και πολλα.

Καιρο τωρα ψαχνω να βρω καποια βελτιωση που να εχει μια καλη αναλογια τιμης/αποδοσης αλλα ακομα ειμαι στο ψαξιμο.

MARMEL
25-12-08, 17:04
οι πωλησεις που αναφερεις εχουν γινει επειδη τα εργοστασια εδωσαν δωρεαν αλογα....
αλλιως θα σκοτωναν μυγες στις αποθηκες τους...

το golf tsi ειναι με τα 140?
ενα τετοιο tsi 1400 εδωσαν απο εταιρια στην ξαδερφη μου μιας και της παρεχουν αμαξι για τη δουλεια της...
το πηρε τ αμαξι με 5 χιλιομετρα στο κοντερ...
οταν εφτασε 3650 κμ αναψε το λαμπακι του λαδιου...
ειχε μεινει απο λαδια τ αμαξι...
το πηγε στην vw της εκανα σερβις της εβαλαν λαδια και ειπαν οκ ειναι εφυγες...
στα επομενα 3700 κμ φυσικο και ευνοητο ειναι να ξανααναβει το λαμπακι...
δλδ τρωει καθε 3800 περιπου 3 λιτρα λαδι.... και με οδηγηση γυναικας κουλου οδηγου...

εχει κανει 8500 χιλιομετρα και καθε 3700 κμ το παει για λαδια!!!!

και εις ανωτερα....

2579
25-12-08, 19:09
πανο μηπως ειναι το διχρονο TSI?χα χα

DaveMustaine13
25-12-08, 20:55
Το TSI με τα 122 αλογα του πατερα μου δεν καιει σταγονα παντως!! Του το ειπαν και στην vw οταν πηγε για service (Μαλλον θα τους φανηκε περιεργο το οτι δεν καιει :hehe )

diafanh-psyxh
25-12-08, 21:25
Το TSI με τα 122 αλογα του πατερα μου δεν καιει σταγονα παντως!! Του το ειπαν και στην vw οταν πηγε για service (Μαλλον θα τους φανηκε περιεργο το οτι δεν καιει :hehe )
μήπως θα έπρεπε να ανησυχείτε επειδή λειτουργεί διαφορέτικά από τα υπόλοιπα που καίνε λαδάκι?:crazylol

nipponpower
26-12-08, 01:26
Καλα απο θεμα αξιοπιστιας δεν το συζηταμε οτι τα ιαπωνικα ειναι πολυ καλυτερα αλλα σε ανοιγματα με καποιο TSi με τα 122 ο οδηγος ενος Αουρις 1.6 δυσκολα θα βρεθει μπροστα. Πρεπει να ειναι ψιλο-ιδανικες οι συνθηκες...

Εννοειται πως απο τους βασικοτερους λογους να αγορασεις ενα αμαξι ειναι η αξιοπιστια αλλα ας εβγαζε το Αουρις 160 αλογα ειτε ατμοσφαιρικα ειτε τουρμπατα και ας του συμπληρωνα και 1 λιτρο λαδι ανα 5000χλμ ( ε, παραπανω μη το παρακανουμε κιολας :) )

Εσυ ρε DaveMustaine13 που λογικα το εχεις οδηγησει το αμαξι του πατερα σου πως το εχεις δει να πηγαινει σε σχεση με την Corolla σου που ειναι 1.6 ?

vassilis_vvti
26-12-08, 09:09
Το TSI με τα 122 αλογα του πατερα μου δεν καιει σταγονα παντως!! Του το ειπαν και στην vw οταν πηγε για service (Μαλλον θα τους φανηκε περιεργο το οτι δεν καιει :hehe )
Ρε ειναι προβήματικο να πατε να το αλλαξετε...:jumpers

DaveMustaine13
26-12-08, 18:30
Εσυ ρε DaveMustaine13 που λογικα το εχεις οδηγησει το αμαξι του πατερα σου πως το εχεις δει να πηγαινει σε σχεση με την Corolla σου που ειναι 1.6 ?

Ειναι πολυ μπροστα το Tsi! 20 κιλα ροπης απο 1500-4000 στροφες δεν ειναι λιγα! Ειδικα στις ρεπριζ ειναι που σκοτωνει. Το μονο μειονεκτημα ειναι το ηλεκτρογκαζο γιατι εχει αρκετη καθυστερηση. :uthere

dRiveR7
26-12-08, 19:03
Ρε δε ντρέπεσαι να λες καλά λόγια για τα tsi? Που νομίζεις ότι βρίσκεσαι.....

ανδρεας
26-12-08, 19:12
του αγοριου τησ ξαδερφησ μου κολλησε το μοτερ με 6000χλμ!τωρα δεν μπαινει η πρωτη και γενικα βγαζει συνεχεια ζημιεσ!εχει μπλεξει και με φιλιππαιο και ολο τρελα του πουλανε!α!και οταν κολλησε το ειχαν ενα μηνα στην αντιπροσωπεια γιατι δεν μπορουσαν να το ανοιξουν,επρεπ να παρουν πρωτα εγγριση απο Γερμανια

nipponpower
27-12-08, 01:47
Ετσι ειναι ο γερμανος, το πινει ολο το λαδακι του. χαχα

vassilis_vvti
29-12-08, 19:20
του αγοριου τησ ξαδερφησ μου κολλησε το μοτερ με 6000χλμ!τωρα δεν μπαινει η πρωτη και γενικα βγαζει συνεχεια ζημιεσ!εχει μπλεξει και με φιλιππαιο και ολο τρελα του πουλανε!α!και οταν κολλησε το ειχαν ενα μηνα στην αντιπροσωπεια γιατι δεν μπορουσαν να το ανοιξουν,επρεπ να παρουν πρωτα εγγριση απο Γερμανια
ετυχε...μαλλον ειναι ατυχος γιατι εγω ξερω καποια που ακομα δεν εχουν σπασει.Παντος εχουν ροπη...μιλαμε πολυ ροπη.

toyota mania
29-12-08, 20:40
Ειναι πολυ μπροστα το Tsi! 20 κιλα ροπης απο 1500-4000 στροφες δεν ειναι λιγα! Ειδικα στις ρεπριζ ειναι που σκοτωνει. Το μονο μειονεκτημα ειναι το ηλεκτρογκαζο γιατι εχει αρκετη καθυστερηση. :uthereΤοσο ψοφιμι ειναι το corolla σου.Ανοιξατε μαζι η τα οδηγησες και τι δυο και εβγαλες συμπερασμα, γιατι ετσι συμπερασμα δεν βγαζεις.Μονο αν ανοιξετε μαζι διπλα διπλα.Η αισθηση σε ξεγελαει.Ξερω τι σου λεω.

DaveMustaine13
29-12-08, 20:53
Τοσο ψοφιμι ειναι το corolla σου.Ανοιξατε μαζι η τα οδηγησες και τι δυο και εβγαλες συμπερασμα, γιατι ετσι συμπερασμα δεν βγαζεις.Μονο αν ανοιξετε μαζι διπλα διπλα.Η αισθηση σε ξεγελαει.Ξερω τι σου λεω.

Μπα δεν ειναι ψοφιμι. Τουλαχιστον ετσι νομιζω. Μονο και μονο στα χαρτια ειναι 1 δευτερολεπτο πιο γρηγορο σε 0-100 που σημαινει 2-3 καροτσες (??).
Ε σε ρεπριζ το λογικο ειναι να χανεται. Βοηθαει και πολυ το 6αρι σασμαν..!
Δεν ανοιξαμε μαζι, απλως τα εχω οδηγησει και τα δυο..

Edit: Οσο αφορα την αισθηση..το κορολλα θα επρεπε να μου φαινεται πιο γρηγορο λογο ντιζας. Οποτε κατι τετοιο δεν ισχυει..

2579
30-12-08, 16:27
εχει τυχει να οδηγησω ενα τςι ειναι γρηγορο κοντο 6ρι σασμαν που εκανε ενα αγριο γκρρρρ απο 1 σε 2ρα φυσικο το φαινομενο για την αντιπροσωπια...η λογικη τις αντιπροσωπιας πρεπει να ειναι εδω αλλα κολλανε σε 6000 χλμ και σενα που κανει γκρρρρ μετα απο 60000χλμ μιλας.

υ.γ.
οπως παρατηρησατε δεν υπαρχει κανενα ορθογραφικο λαθος το ελεγξε ο γιος αντε μαρμελ θα μεγαλωσει η κορη που θα παει.αυτα ειναι ενα απο τα καλα τις οικογενειας....

nipponpower
30-12-08, 23:59
Καλα και εμενα μου γρατζουναει το κιβωτιο σε γρηγορη αλλαγη απο 2α σε 3η στο Αουρις 1.6. Φανταζομαι το κανει επειδη εχω κανει μονο 5500χλμ και οχι για κανα σοβαροτερο λογο...

ALIEN-3-
31-12-08, 10:25
Καλα και εμενα μου γρατζουναει το κιβωτιο σε γρηγορη αλλαγη απο 2α σε 3η στο Αουρις 1.6. Φανταζομαι το κανει επειδη εχω κανει μονο 5500χλμ και οχι για κανα σοβαροτερο λογο...
Να πατάς τέρμα τον συμπλέκτη και να αποφεύγεις τις πολύ απότομες αλλαγές ,θα σου μαλακώσει ο συμπλέκτης στην πορεία αλλά θα παραμείνει σφικτός σε σχέσει με προηγούμενα μοντέλα

nipponpower
31-12-08, 15:39
Να πατάς τέρμα τον συμπλέκτη και να αποφεύγεις τις πολύ απότομες αλλαγές ,θα σου μαλακώσει ο συμπλέκτης στην πορεία αλλά θα παραμείνει σφικτός σε σχέσει με προηγούμενα μοντέλα


Οντως μπορει με τον καιρο να μαλακωσει. Παντως το κιβωτιο ειναι πολυ σφιχτο. Δεν ευνοει πολυ γρηγορες αλλαγες

georgest4
29-01-10, 18:25
ρε παιδιά έχω άουρις εδώ και 1,5 χρόνο, εχω κάνει 45000 χλμ αλλά είναι το 14άρι. το έχω ξεσκίσει κυριολεκτικά και σε ευθείες αλλά κυρίως στις στροφές γιατί εκεί εχει περισσότερη φάση αφού δεν είναι τόσο αισθητή η μικρή του ιπποδύναμη στις ευθείες... τώρα ψάχνομαι για μοτέρ και ήθελα να ρωτήσω αν ταιριάζει το 18 το ts απο κορόλα και σέλικα...? το μοτέρ το κομπρεσοράτο με τα 224 άλογα λογικά ειναι το ίδιο ε?? αν ταιριάζει το κομπρεσοράτο ακόμα καλύτερα για να του βγάλω τον κομπρέσορα και να το κάνω τουρμπάτο αλλα με χαμηλή πίεση πάντα για να μην ψαχνόμαστε.......

PANOS TSIMIKLIS
29-01-10, 19:18
οι γερμανοι κανουν αυτα που οι ιαπωνες κανανε πριν μια δεκαετια. δεν θα μπω στον κοπο να συγγρινω τα <<καλα μοτερ>> της γερμανιας τα τουρμπατα με τα καλα ατμοσφαιρικα της ιαπωνιας πολλες καροτσες μπροστα ο ιαπωνας. θα μπω στον κοπο να συγγρινω ενα σταρλετ 1300cc τυρβο με ενα tsi μοτερ 1400 συγγρινεται;;;; εγω πιστευω πως το σταρλετ ειναι πολυ μπροστα και σε θεμα δυναμης και σε θεμα αξιοπιστιας. αφηστε τους γερμανους να βγαλουν κανενα ελικοπτερο σινουκ (αυτα που πεφτουν) και κανενα προθηπουργικο αμαξι πολιτελειας και τους ιαπωνες να βγαζουν ΑΜΑΞΙΑ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ.

Προσφατα εγινε ανοιγμα αττικη αιγαλεου auris 1,6 και me golf fsi 1,6 αποτελεσμα κατι κενες μπροστα το auris αυτα σε ρεπριζ. εκκινησεις πηγαιναν σχεδον μαζι με το αοθρισ μισο προστα και το fsi να υδρωνει. διαφορα...... μεχρι το στρογγιλο δεν υπηρχε το fsi πουθενα δεν ειχε συμετοχη γνωμη μου υπερκυβισμος σε 1,8 η 1800 κομπρεσορατο θα εισαι κομπλε

ALIEN-3-
29-01-10, 21:43
το auris 1.6 dual vvti γίνεται υπερκυβισμός και από 2λιτρο (3ZR-FE, 153ps, 21.3 kgm)

georgest4
30-01-10, 16:41
ευχαριστώ για την βοήθεια! τελικά μάλλον θα επιλέξω το κομπρεσοράτο για να μην μπώ μωρέ στην διαδικασία του υπερκιβισμού και ολων των επακόλουθων του γιατί μετά θα θέλω να φτιάξω τα ρεύματα, θα θέλω εγκέφαλο, εστω κ παράλληλο και αν αργότερα θέλω να σηκώσω και άλλα άλογα θα θέλω να βάλω την κεφαλή στον τορνο ενώ στο κομπρεσοράτο οχι... αλλο ειναι κεφαλή απο 14αρι και αλλο απο 18αρι κομπρεσορατο.....

PANOS COROLLA E11
30-01-10, 18:50
ειναι η καλυτερη λυση 1800 κομπρεσορατο για εμενα και η ποιο συμφερουσα οπως και να το παρεις

makatos3sgte
31-01-10, 11:42
ευχαριστώ για την βοήθεια! τελικά μάλλον θα επιλέξω το κομπρεσοράτο για να μην μπώ μωρέ στην διαδικασία του υπερκιβισμού και ολων των επακόλουθων του γιατί μετά θα θέλω να φτιάξω τα ρεύματα, θα θέλω εγκέφαλο, εστω κ παράλληλο και αν αργότερα θέλω να σηκώσω και άλλα άλογα θα θέλω να βάλω την κεφαλή στον τορνο ενώ στο κομπρεσοράτο οχι... αλλο ειναι κεφαλή απο 14αρι και αλλο απο 18αρι κομπρεσορατο.....
Την περυπτωσει για 3sgte caldina την εχεις σκεφτη καθολου Γιατι αργοτερα αν θελεις δυναμη υπαρχει Και για αξιοπιστια το 3s ειναι βραχος Κανε μια ερευνα νομιζω οτι χρηματικα ειναι μικρη η διαφορα απο το κομπρεσερατο

georgest4
02-02-10, 16:31
απλα ρε παιδια θελω το μοτερ να κουμπωσει κατευθειαν. οι βασεις ενταξει βρισκονται η φτιαχνονται. επειδη ειναι κ καινουργιο το αυτοκινητο δεν θελω κοψε ραψε.. αν και δεν ξερω βεβαια στην περιπτωση του 3sgte caldina αν ισχυει αυτο που λεω η κουμπωνει μονο με αλλες βασεις.. επισης θα ηθελα να μου πειτε καποιον που κανει εισαγωγες μοτερ οποιος ξερει. και ακομα, το εχω στα σχεδια μου αργοτερα να το κανω σφυριλατο για να σηκωσω αλογα, γι αυτο αλλωστε θελω 18αρι μοτερ...

JL_e10
02-02-10, 16:42
Κοιτα, αφου εχεις το 1,4 θα φορας τον 4ΖΖ. Αυτο σημαινει οτι φορας την μηχανη της Ε11 facelift, και της Ε12. Και στα δυο αμαξια που ανεφερα μολις τωρα εχει μπει ο 3s-gte, και τα αυτοκινητα απλα σκοτωνουν. Σκεψου το. 2,0Τ 240 αλογα μαμα, και με turbo μοτερ ειναι ευκολο να ανεβασεις αλογα αρκει να κανεις τις σωστες κινησεις.

toyota mania
02-02-10, 16:42
απλα ρε παιδια θελω το μοτερ να κουμπωσει κατευθειαν. οι βασεις ενταξει βρισκονται η φτιαχνονται. επειδη ειναι κ καινουργιο το αυτοκινητο δεν θελω κοψε ραψε.. αν και δεν ξερω βεβαια στην περιπτωση του 3sgte caldina αν ισχυει αυτο που λεω η κουμπωνει μονο με αλλες βασεις.. επισης θα ηθελα να μου πειτε καποιον που κανει εισαγωγες μοτερ οποιος ξερει. και ακομα, το εχω στα σχεδια μου αργοτερα να το κανω σφυριλατο για να σηκωσω αλογα, γι αυτο αλλωστε θελω 18αρι μοτερ...Απο την στιγμη που σκεφτεσαι μετατροπη η λυση 3S-GTE ειναι μονοδρομος.Οι αλλες λυσεις ειναι κατσικοδρομος.

GMASTER6
02-02-10, 16:51
Απο την στιγμη που σκεφτεσαι μετατροπη η λυση 3S-GTE ειναι μονοδρομος.Οι αλλες λυσεις ειναι κατσικοδρομος.
Λιγο απολυτος ο φιλος αλλα απο θεμα δυναμης δεν υπαρχει διλλημμα οντως...

georgest4
02-02-10, 16:53
ηθελε δουλεια για να μπει? συγνωμη για τις τοσες ερωτησεις αλλα θελω να ξερω τι χρειαζεται. αφου ξερετε οτι εχουν κουμπωσει τον 3s-gte θα ξερετε αν επαιξαν μονο με τις βασεις του μοτερ η χρειαστηκε περαιτερω δουλεια, και αν ναι τι..? οσο για το μοτερ μου ναι το 4zz φοραω. ευχαριστω

JL_e10
02-02-10, 16:57
Λογικα θα εχει τα ιδια ψαξιματα για βασεις με την Ε12. Δεν ξερω ομως τι γινεται με ηλεκτρικα. Σε αυτο λογικα θα μπορει να σε βοηθησει ο Μακατος.

georgest4
02-02-10, 17:06
στο 1800 το κομπρεσορατο ομως δεν πιστευω να εχω προβλημα με τα ηλεκτρικα? ξερετε? βασικα σκεφτομουν να επαιρνα το κομπρεσορατο και πριν το κουμπωσω να εβγαζα τον κομπρεσορα για να το κανω τουρμπο, να εβαζα μιελες πιστονια ολα τα περιφεριακα, εναν αγραφο εγκεφαλο και να το εβαζα μετα πανω. εκει που θελω να εστιασω ειναι στο να μπαινει το μοτερ χωρις πολλες μετατροπες, και πιστευω πως αυτο θα το πετυχω με το 1800αρι. τι λετε?

Lynx
04-02-10, 20:29
Δεν αντιλέγω ότι η πιο δυνατή λύση είναι ο 3sgte, αλλά το θέμα είναι... δηλώνεται??? Φαντάζομαι οτι θα πρέπει να είναι κ λίγο νόμιμη η δουλειά. Πιστεύω ότι θα μπορούσε το παιδί, αφού θέλει 1800, ή να κάνει υπερκυβισμό ή να βάλει μοτέρ από Celica, και αν δεν του αρέσουν τα 140+ άλογα που βγάζει να το κάνει compressor. Το να πάρεις τον 4AGZE(κομπρεσορατο), θα πρέπει να βάλεις μοτέρ από τις αρχές του '90 σε αμάξι του 2009!! Τώρα αμα θες πραγματική δύναμη χωρίς να σε νοιάζουν αυτές οι λεπτομέρειες βάλε από Caldina καλύτερα ή ό,τι άλλο θες.
Αλλά να ξέρεις, ό,τι και να λέμε εμείς, εσύ θα σκάσεις τα λεφτά και το δικό σου αμάξι θα φτιάξεις. Να πάρεις την καλύτερη απόφαση.

Black Pearl
11-02-10, 09:00
Δεν αντιλέγω ότι η πιο δυνατή λύση είναι ο 3sgte, αλλά το θέμα είναι... δηλώνεται??? Φαντάζομαι οτι θα πρέπει να είναι κ λίγο νόμιμη η δουλειά. Πιστεύω ότι θα μπορούσε το παιδί, αφού θέλει 1800, ή να κάνει υπερκυβισμό ή να βάλει μοτέρ από Celica, και αν δεν του αρέσουν τα 140+ άλογα που βγάζει να το κάνει compressor. Το να πάρεις τον 4AGZE(κομπρεσορατο), θα πρέπει να βάλεις μοτέρ από τις αρχές του '90 σε αμάξι του 2009!! Τώρα αμα θες πραγματική δύναμη χωρίς να σε νοιάζουν αυτές οι λεπτομέρειες βάλε από Caldina καλύτερα ή ό,τι άλλο θες.
Αλλά να ξέρεις, ό,τι και να λέμε εμείς, εσύ θα σκάσεις τα λεφτά και το δικό σου αμάξι θα φτιάξεις. Να πάρεις την καλύτερη απόφαση.
Μηπως ειναι λιγο υπερβολες αυτες οι μετατροπες? Η εγγυηση?
Εδω προσπαθω να βρω τροπο να πληρωσω και κατι παραπανω να αυξησω την εγγυηση αν γινεται, ειδικα με οσα ακουω!
Και θα παει καποιος να βαλει ενα μοτερ (σκυλι δε λεω και πολυ δυνατο) της προηγουμενης δεκαετιας σε ενα τετοιο αμαξι?