PDA

Επιστροφή στο Forum : Τι μπαταρια να βαλω?


DJKEY
14-12-08, 13:56
Παιδες χαιρετω για αλλη μια φορα!

Μετα απο μια πρωτη αλλαγη εντος εγγυησεως στα 3 χρονια, μετα απο 2,5 χρονια χρειαζομαι δευτερη αλλαγη μπαταριας επειγοντως μιας που η μικρη της toyota για την ts δε τα βγαζει περα με τπτ.

Γι αυτο το λογο θα ηθελα αν ειναι ευκολο να μου πειτε προτασεις σε μαρκα και χωρητικοτητα. Απ'οτι εχει παρει το αυτι μου...σε γενικες γραμμες με 80€ μπορω να εχω και 60αρα και γερμανικη και με εγγυηση κτλπ. Ισχυει κατι τετοιο? Θελω τη γνωμη σας γτ αυριο κιολας θελω να παω να κανω την αλλαγη!

Ευχαριστω πολυ!

Κωνσταντινος

Zaha
14-12-08, 14:09
Φίλε μου μην ξεγελιέσαι με τη "γερμανική ποιότητα",της bosch οι μπαταρίες είναι από ασία μεριά.Να βάλεις από εξειδικευμένο κατάστημα (και όχι από κανα βενζινάδικο) για να έχεις εγγύηση.Φρόντισε σε 1 περίπου μήνα μετά τη τοποθέτηση να πας για επανέλεγχο για τυχόν ελλάτωμα (ακόμα και οι καλύτερες μάρκες έχουν ένα ποσοστό ελλατωματικών).Αυτά:)

madvinegar
14-12-08, 14:35
Ακομα δεν την εχεις αλλαξει ρε συ? Με καλωδια βαζεις μπρος καθε φορα? :hehe

DJKEY
14-12-08, 14:46
χαχαχαχαχαχαχα! με φορτισε ο φιλος μου...αλλα σημερα επλενα...και μετα πηγα να βαλω μπρος....και πηρα τα @@ μου! lol
αυριο παω να την αλλαξω!
απλα θελω γνωμες και για χωρητικοτητα. 50αρα-55αρα-60αρα? δεν ξερω...
και καμμια ιδεα περι τιμης...

ranger
14-12-08, 15:23
56αρα της Bosch την έβαλα με 70 ευρώ στην Πάτρα πριν 15 μερες...

SteliosT
14-12-08, 15:26
το χειροτερο αγαπητε φιλε madvinegar ειναι οτι τον εβαλε μπροστα ενα audi το οποιο συνεχεια κοροιδευουμε χαχα!!!!

JL_e10
14-12-08, 15:38
Το θεμα με ενδιαφερει κι εμενα, οχι επειδη τελειωνει η μπαταρια μου, αλλα επειδη δεν εχω ενταση στα φωτα και μαλλον ειναι μικρη αυτη που εχω τωρα επανω.

diafanh-psyxh
14-12-08, 19:08
πρόσφατα πήραμε για ένα Fiat tipo μία Bosch 60αρα 80 ευρώ από τον περιφεριακό του Γαλατσίου.το θέμα είναι ότι είχε S3 και S4 με την δεύτερη να έχει περισσότερα Ah.εκτός από τα περισσότερα Ah η S4 με την S3 ξέρουμε τι άλλες διαφορές έχει?μάλλον προς τα εκεί θα πάω και εγώ.

DJKEY
14-12-08, 19:21
κωστα, δλδ αυτη ππου εβαλες εσυ ονομαζεται s3 και ειναι απο την bosch?

diafanh-psyxh
14-12-08, 19:49
της bosch είναι και είναι η S4
βρήκα αυτά αν μπορούν να βοηθήσουν

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13906&st=0&sk=t&sd=a&sid=33e4806fe3ef926cd1cd6649e11a6650&start=300

http://aa.bosch.de/aa-batterien/en/pkw/bat_s345.htm

http://aa.bosch.de/aa-batterien/en/pkw/media/Product_program_S3-S4-S5.pdf
http://rb-aa.bosch.com/boaa-sg/Product.jsp?prod_id=309&ccat_id=10&language=en-GB&publication=1
http://aa.bosch.de/aa-batterien/en/pkw/bat_s4.htm
http://aa.bosch.de/aa-batterien/en/pkw/bat_s3.htm

DJKEY
14-12-08, 19:57
αυτο των 4Τ δεν το ανοιγει...ή μαλλον το ανοιγει αλλα λεει οτι το θεμα δεν υπαρχει.

diafanh-psyxh
14-12-08, 20:02
βασικά έγραψα στο google bosch μπαταρίες και μου έβγαλε τη σελίδα των 4Τ αλλά μετά προσώρησα και στην επόμενη.δηλαδή από τη 22 πχ που με παρέπεμψε εγώ πήγα στην 23 και αυτής το link έδωσα.για ψάξτο μία
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13906&st=0&sk=t&sd=a&start=285
αυτό είναι το link που μου έβγαλε η google και μετά προχώρησα και στις άλλες σελίδες

DJKEY
14-12-08, 20:05
βρηκα αυτο εδω!

ασχετο...κλειστου τυπου μπαταρια εχουμε?

diafanh-psyxh
14-12-08, 20:25
λογικά ναι.έχει αυτά τα πλαστικα βιδάκια(τάπες) η δικιά σου μπαταρία από πάνω που τα ξεβιδώνεις και συμπληρώνεις υγρά?αν όχι τότε είναι κλειστού τύπου

DJKEY
14-12-08, 20:28
οχι οχι νομιζω δεν εχει τετοια. ξηρου τυπου ειναι...πως λεγεται τελοσπαντων...

mpesikos
14-12-08, 20:35
παιδια να ρωτεισω κ εγω κατι..η εργωστασιακη μπαταρια της Ε12 τι μαρκα ειναι?Το δικο μου εχει μια που λεγεται alphaline.Τωρα ποσα Ah ειναι δεν ξερω,αυτο που ξερω ειναι οτι οταν εχω το ραδιο τερμα τρεμοπαιζουν λιγο τα φωτα..απο την μπαταρια ειναι??

DJKEY
14-12-08, 20:40
ασε να μην εκφραστω για τις μαμα μπαταριες της Ε12. τις προαλλες τεχνικος συμβουλος της toyota μου ελεγε οτι ειναι ο,τι χειροτερο και ειδικα εμας που τραβαμε και παραπανω ειναι για πεταμα...και οντως ετσι αποδειχτηκε στην περιπτωση μου κι ενος αλλου φιλου με celica ts.

DaveMustaine13
14-12-08, 23:59
Κατι κορεατικες εχει μαμα οι οποιες ειναι της GS! Η μαμα μπαταρια στο δικο μου κορολλα αντεξε 4 χρονια και 10 μηνες! Προσφατα εβαλα μια της bosch 54 Ah κοστους 100 ευρώ!

DJKEY
15-12-08, 00:26
για 54αρα τσιμπημενη η τιμουλα...!

εντυπωσεις? εχει διαφορα με τι μαμα?

DaveMustaine13
15-12-08, 00:32
Ακριβως ιδια με μαμα φαινεται! Ο ηλεκτρολογος μου ειπε οτι η συγκεκριμενη στελνει 600 volt(νομιζω) παραπανω κατα το μιζαρισμα! Απ'οτι καταλαβα ειναι απο τις καλες bosch.

diafanh-psyxh
15-12-08, 01:03
Dave μήπως σου είπε ότι στο μιζάρισμα στέλνει 600 mAh και όχι volt?

DaveMustaine13
15-12-08, 01:08
Να σου πω την αληθεια ρε Κωστα δεν ξερω! Ο πατερας μου εκανε το κουμαντο και αυτο μου μετεφερε. Θα δω αυριο τι μοντελο ειναι και οτι αλλο γραφει πανω της. Το μονο που εχω δει και ξερω στα σιγουρα ειναι τα Αμπερ της που ειναι 54! Δηλαδη 1 μειον απ'οτι η μανισια..

DJKEY
15-12-08, 11:06
γτ εγω εχω την εντυπωση οτι φοραω 44αρα μαμισια?

pavlosTS
15-12-08, 23:05
Μια που λέτε για μπαταρίες να ρωτήσω κάτι που έχω παρατηρήσει μπας και σχετίζεται με μπαταρίες (δε νομίζω αλλα ας πω).
Όταν το αμάξι είναι κρύο παίρνει αμέσως μπρος. Αν είναι ζεστό το σβήσω και το ξαναβάλω μπρός τότε παίρνει δύσκολα, σα να μπουκώνει. Τι μπορεί να είναι? Λογικά δε σχετίζεται με μπαταρία ε?
Όταν λέω παίρνει δύσκολα δεν εννοώ ότι θέλει πολύ μίζα για να πάρει. Είναι σαν να γυρνάει ο κινητήρας κανονικά, στιγμιαία σαν να σταματάει (σαν να μπουκώνει ένα πράγμα) και μετά παίρνει αμέσως μπρος. Επίσης 3-4 φορές εκει που είμαι στο ρελαντί έχει κάνει κάτι περίεργα σαν μπουκώματα (οι στροφές πέφτουν χαμηλά σαν να πάει να σβήσει και μετα ανεβάινουν αμέσως και αυτό συνεχίζεται για 5-6 δευτερολεπτα). Το περίεργο είναι ότι τη στιγμή που το έχει κάνει αυτό αν πατήσω γκάζι ανεβάζει κανονικά στροφές και αν το ξαναφήσω συνεχίζει το ίδιο σαν να θέλει να κάνει τη βλακεία του και να σταματήσει.
Αυτό με τη μίζα μου γίνεται συχνά όταν είναι ζεστό. Το άλλο με το ρελαντί έχει γίνει 3-4 φορές. Πάει πουθενά το μυαλό σας?

DaveMustaine13
15-12-08, 23:12
Το δικο μου κανει ακριβως το αντιθετο..οταν ειναι ζεστο παιρνει πιο γρηγορα απ'οτι οταν ειναι κρυο! Επισης μου κανει και αυτο που λες με το ρελαντι αλλα σπανια..οποτε θυμαται! Δεν νομιζω οτι θα πρεπει να ανησυχουμε..

DJKEY
15-12-08, 23:50
Μια που λέτε για μπαταρίες να ρωτήσω κάτι που έχω παρατηρήσει μπας και σχετίζεται με μπαταρίες (δε νομίζω αλλα ας πω).
Όταν το αμάξι είναι κρύο παίρνει αμέσως μπρος. Αν είναι ζεστό το σβήσω και το ξαναβάλω μπρός τότε παίρνει δύσκολα, σα να μπουκώνει. Τι μπορεί να είναι? Λογικά δε σχετίζεται με μπαταρία ε?
Όταν λέω παίρνει δύσκολα δεν εννοώ ότι θέλει πολύ μίζα για να πάρει. Είναι σαν να γυρνάει ο κινητήρας κανονικά, στιγμιαία σαν να σταματάει (σαν να μπουκώνει ένα πράγμα) και μετά παίρνει αμέσως μπρος. Επίσης 3-4 φορές εκει που είμαι στο ρελαντί έχει κάνει κάτι περίεργα σαν μπουκώματα (οι στροφές πέφτουν χαμηλά σαν να πάει να σβήσει και μετα ανεβάινουν αμέσως και αυτό συνεχίζεται για 5-6 δευτερολεπτα). Το περίεργο είναι ότι τη στιγμή που το έχει κάνει αυτό αν πατήσω γκάζι ανεβάζει κανονικά στροφές και αν το ξαναφήσω συνεχίζει το ίδιο σαν να θέλει να κάνει τη βλακεία του και να σταματήσει.
Αυτό με τη μίζα μου γίνεται συχνά όταν είναι ζεστό. Το άλλο με το ρελαντί έχει γίνει 3-4 φορές. Πάει πουθενά το μυαλό σας?

αγορινα και σε μενα κανει το ιδιο και μου ειχε κανει εντυπωση. τεχνικος συμβουλος της toyota μου ειπε οτι ολα τα ts (ειδικα το pro-facelift) το κανουν αυτο κι εχει να κανει με εναν αισθητηρα (οχι τον λαμδα) που εχει να κανει με την πολυστροφικοτητα...και οτι τελοσπατων δεν υπαρχει λογος ανησυχιας ή ελεγχου.

pavlosTS
16-12-08, 07:37
αγορινα και σε μενα κανει το ιδιο και μου ειχε κανει εντυπωση. τεχνικος συμβουλος της toyota μου ειπε οτι ολα τα ts (ειδικα το pro-facelift) το κανουν αυτο κι εχει να κανει με εναν αισθητηρα (οχι τον λαμδα) που εχει να κανει με την πολυστροφικοτητα...και οτι τελοσπατων δεν υπαρχει λογος ανησυχιας ή ελεγχου.

Ωραία, με καθυσήχασες! Και εμένα για αισθητήρας μου φαίνεται. Ειδικά αυτό το παίξιμο στο ρελαντί μου έμοιαζε για αισθητήρας λ, αλλά μου το έχει κάνει πολύ λίγες φορές για να το ψάξω. Το άλλο με τη μίζα μου έκανε εντύπωση αλλά αφού το κάνει και σε σένα, οκ!
Ευχαριστώ

antonios7
16-12-08, 13:21
Μια από τις καλύτερες μάρκες μπαταριών που κυκλοφορούν στην αγορά είναι οι AMARON (καναδέζικες).
Εδώ και 4-5 χρόνια με συντροφεύει (45άρα) χωρίς κανένα πρόβλημα.
Τα προηγούμενα 5 χρόνια με συντρόφευε μια επίσης καλή μπαταρία (η μαμά μπαταρία) από Ιαπωνία...

firebone
16-12-08, 14:10
Μια που λέτε για μπαταρίες να ρωτήσω κάτι που έχω παρατηρήσει μπας και σχετίζεται με μπαταρίες (δε νομίζω αλλα ας πω).
Όταν το αμάξι είναι κρύο παίρνει αμέσως μπρος. Αν είναι ζεστό το σβήσω και το ξαναβάλω μπρός τότε παίρνει δύσκολα, σα να μπουκώνει. Τι μπορεί να είναι? Λογικά δε σχετίζεται με μπαταρία ε?
Όταν λέω παίρνει δύσκολα δεν εννοώ ότι θέλει πολύ μίζα για να πάρει. Είναι σαν να γυρνάει ο κινητήρας κανονικά, στιγμιαία σαν να σταματάει (σαν να μπουκώνει ένα πράγμα) και μετά παίρνει αμέσως μπρος. Επίσης 3-4 φορές εκει που είμαι στο ρελαντί έχει κάνει κάτι περίεργα σαν μπουκώματα (οι στροφές πέφτουν χαμηλά σαν να πάει να σβήσει και μετα ανεβάινουν αμέσως και αυτό συνεχίζεται για 5-6 δευτερολεπτα). Το περίεργο είναι ότι τη στιγμή που το έχει κάνει αυτό αν πατήσω γκάζι ανεβάζει κανονικά στροφές και αν το ξαναφήσω συνεχίζει το ίδιο σαν να θέλει να κάνει τη βλακεία του και να σταματήσει.
Αυτό με τη μίζα μου γίνεται συχνά όταν είναι ζεστό. Το άλλο με το ρελαντί έχει γίνει 3-4 φορές. Πάει πουθενά το μυαλό σας?

Παυλο και μενα μου εκανε το ιδιο με το ρελαντι, κατι βυθισματα και τελικα ηθελε αλλαγη ενος ηλεκτρονικου αισθητηρα που εχει κολλητα με την πεταλουδα( το λεγομενο τσοκ), για ρωτα σε μια αντιπροσωπεια , με καλυψε η εγγυηση γι αυτο παντως.

Fanis
16-12-08, 14:14
Μια που λέτε για μπαταρίες να ρωτήσω κάτι που έχω παρατηρήσει μπας και σχετίζεται με μπαταρίες (δε νομίζω αλλα ας πω).
Όταν το αμάξι είναι κρύο παίρνει αμέσως μπρος. Αν είναι ζεστό το σβήσω και το ξαναβάλω μπρός τότε παίρνει δύσκολα, σα να μπουκώνει. Τι μπορεί να είναι? Λογικά δε σχετίζεται με μπαταρία ε?
Όταν λέω παίρνει δύσκολα δεν εννοώ ότι θέλει πολύ μίζα για να πάρει. Είναι σαν να γυρνάει ο κινητήρας κανονικά, στιγμιαία σαν να σταματάει (σαν να μπουκώνει ένα πράγμα) και μετά παίρνει αμέσως μπρος. Επίσης 3-4 φορές εκει που είμαι στο ρελαντί έχει κάνει κάτι περίεργα σαν μπουκώματα (οι στροφές πέφτουν χαμηλά σαν να πάει να σβήσει και μετα ανεβάινουν αμέσως και αυτό συνεχίζεται για 5-6 δευτερολεπτα). Το περίεργο είναι ότι τη στιγμή που το έχει κάνει αυτό αν πατήσω γκάζι ανεβάζει κανονικά στροφές και αν το ξαναφήσω συνεχίζει το ίδιο σαν να θέλει να κάνει τη βλακεία του και να σταματήσει.
Αυτό με τη μίζα μου γίνεται συχνά όταν είναι ζεστό. Το άλλο με το ρελαντί έχει γίνει 3-4 φορές. Πάει πουθενά το μυαλό σας?

αυτο που περιγραφεις ειναι ακριβως το προβλημα με τις γειωσεις.βαλε ενα σετακι να ηρεμησεις.

vassilis1
16-12-08, 14:52
Αυτό με τις απότομες βουτιές του ρελαντί πρέπει να είναι ο αισθητήρας του αυτόματου τσόκ μου το χε βγάλει σε μια 156.

pavlosTS
16-12-08, 16:28
αυτο που περιγραφεις ειναι ακριβως το προβλημα με τις γειωσεις.βαλε ενα σετακι να ηρεμησεις.

Τι σχετίζεται με τις γειώσεις? Το παίξιμο στο ρελαντί ή το πως παίρνει μπρος ζεστό. Να υποθέσω το δεύτερο?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και σόρρυ για το οφ τοπικ.

Παυλο και μενα μου εκανε το ιδιο με το ρελαντι, κατι βυθισματα και τελικα ηθελε αλλαγη ενος ηλεκτρονικου αισθητηρα που εχει κολλητα με την πεταλουδα( το λεγομενο τσοκ), για ρωτα σε μια αντιπροσωπεια , με καλυψε η εγγυηση γι αυτο παντως.

Για αισθητήρας μου κάνει και εμένα, θα πάω να το δω κάποια στιγμή μέσα στις επόμενες μέρες (μόλις βρω λίγο χρόνο πρωί)

Μαρία
16-12-08, 18:27
TS δεν εχω αλλα υστερα απο ελεγχο στο σερβις ,η μπαταρια μου βρισκεται στο κιτρινο.Τι πρεπει να προσεχω ωστε να μην παει στο κοκκινο και παθω κανα ξαφνικο?

endurasKE-30
16-12-08, 18:30
Για να δειτε ποσο σημαντικο ειναι το θεμα με τις γειωσεις βαλτε ενα φιλο σας να βαλει μπροστα και εσεις κρατατε την γειωση του μοτερ που παει στο σασι και ειναι κοντα στην μιζα.
Λιγο ταρζανιστικο αλλα θα καταλαβετε.
Οταν βαλει μπρος ο φιλος σας το καλωδιο θα ζεματαει!!!!!!!

Μαρια δεν βαζουμε μπροστα με αναμενα τα φωτα και το αιρκοντισιον.
Επισης πρωτα τα κλεινουμε αυτα και επειτα κλεινουμε τον διακοπτη για να απενεργοποιησουμε το αυτοκινητο!
Σε αντιθετη περιπτωση ξεζουμιζουμε την μπαταρια μας.

pavlosTS
16-12-08, 22:02
Τις γειώσεις πως τις φτιάχνουμε? Εννοώ υπάρχουν έτοιμες λύσεις ή πάμε σε ηλεκτρολόγο και αναλαμβάνει?

diafanh-psyxh
16-12-08, 22:09
Μαρια δεν βαζουμε μπροστα με αναμενα τα φωτα και το αιρκοντισιον.
Επισης πρωτα τα κλεινουμε αυτα και επειτα κλεινουμε τον διακοπτη για να απενεργοποιησουμε το αυτοκινητο!
Σε αντιθετη περιπτωση ξεζουμιζουμε την μπαταρια μας.

και τα παράθυρα.καλό είναι να τα κλείνουμε όσο ακόμα ο κινητήρας δουλεύει

toyota mania
16-12-08, 23:43
βρηκα αυτο εδω!

ασχετο...κλειστου τυπου μπαταρια εχουμε?Η μπαταρια τις TS ειναι
242 μηκος
190 υψος
175 πλατος
και εχεις δυο επιλογες 60ah 540 ψυχρη εκκινηση και 63ah και 610 ψυχρη εκκινηση.
Καλες επιλογες ειναι οι BOSCH S4 και S5 και οι VARTA
http://www.varta-automotive.gr/

mpesikos
17-12-08, 00:09
Μαρια δεν βαζουμε μπροστα με αναμενα τα φωτα και το αιρκοντισιον.
Επισης πρωτα τα κλεινουμε αυτα και επειτα κλεινουμε τον διακοπτη για να απενεργοποιησουμε το αυτοκινητο!
Σε αντιθετη περιπτωση ξεζουμιζουμε την μπαταρια μας.
Δηλαδη φαντασου τι παθαινει οταν παιζει ενησχητης με σαμπ..
Μαλλον ειναι λιγα τα ψωμια της μπαταριας μου!!

DJKEY
17-12-08, 10:57
toyota mania σ'ευχαριστω πολυ για τις πολυτιμες πληροφοριες που μου εδωσες. γνωριζουμε παιδες καποιον συγκεκριμενα που να πουλαει varta?

diafanh-psyxh
17-12-08, 13:10
Δηλαδη φαντασου τι παθαινει οταν παιζει ενησχητης με σαμπ..
Μαλλον ειναι λιγα τα ψωμια της μπαταριας μου!!
επειδή έχω και εγώ sub και έχω βάλει και οργανάκι να βλέπω την τάση μπροστά (γενικά την τάση βλέπω),από τα 14,κάτι volt που δείχνει όταν το αυτοκίνητο είναι στο ρελαντί,πέφτει στα 12,κάτι όταν σκάει το sub.
με λίγες στροφές αυτό δεν γίνετε τόσο αισθητό όμως που σημαίνει ότι απλά αν το δυναμό δεν είναι καλό η μπαταρία ξεζουμίζετε.

DJKEY
18-12-08, 17:15
Βρηκα τρελλες τιμες που μου κανει εντυπωση!

Bosch S3 56ah-480 ψυχρη εκκινηση με 70€, και
Bosch S4 60ah-540 ψυχρη εκκινηση με 80€.

Τι λετε?

Ποια απο τις 2 προτεινετε?

diafanh-psyxh
18-12-08, 18:34
τη δεύτερη.και ας μην έχει τόσες μεγάλες απαιτήσεις σε ρεύμα το αυτοκίνητό σου:pχαχα

αμα μπορείς στείλε μου σε pm απο που τις βρήκες τόσο

Stetas
18-12-08, 23:49
Βρηκα τρελλες τιμες που μου κανει εντυπωση!

Bosch S3 56ah-480 ψυχρη εκκινηση με 70€, και
Bosch S4 60ah-540 ψυχρη εκκινηση με 80€.

Τι λετε?

Ποια απο τις 2 προτεινετε?

Τι εννοούν ψυχρή εκκίνηση???
Οτι είναι πολύ δυνατή η μπαταρία για να το βάζει μπροστά όταν κάνει ψοφόκρυο?
Εγώ αν χωρούσε στη βάση θα έβαζα τη δυνατότερη.

diafanh-psyxh
19-12-08, 00:28
ψυχρή εκκινηση μάλλον εννοεί το ρεύμα εκίνησης.όσο μεγαλήτερο είναι(εννοώ αυτό που γράφει η μπαταρία) τόσο καλήτερα

toyota mania
19-12-08, 08:30
Βρηκα τρελλες τιμες που μου κανει εντυπωση!

Bosch S3 56ah-480 ψυχρη εκκινηση με 70€, και
Bosch S4 60ah-540 ψυχρη εκκινηση με 80€.

Τι λετε?

Ποια απο τις 2 προτεινετε?Την δευτερη εννοειτε.Η πρωτη ειναι μικρη για το δικο σου.Να βρεις ακριβως τις διαστασεις τις εργοστασιακες και να μην κανεις συμβιβασμους στο μεγεθος τις μπαταριας.Το λεω αυτο γιατι οταν εψαχνα εγω, καθε ηλεκτρολογος προσπαθουσε να μου πουλησει οτι ηθελε.Ελα μωρε κανει λιγο μεγαλυτερη ειναι κτλ κτλ. Θα βγαλουμε την βαση και θα μπει και κεθε μ@κ2κ!@.

Τι εννοούν ψυχρή εκκίνηση???
Οτι είναι πολύ δυνατή η μπαταρία για να το βάζει μπροστά όταν κάνει ψοφόκρυο?
Σχεδον.Ειναι η δυναμη τις μπαταριας χωρις υποβοηθηση του δυναμου και χρησημευει για να γυρισει την μιζα.Πχ τα avensis diesel θελουν πολλα ah ψυχρη εκκινηση.Προσοχη ομως οχι υπερβολες.Για να μην πω καθολου.Ψυχρη εκκινηση βαζουμε ακριβως την εργοστασιακη,ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΝ ΜΙΖΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.εΙΝΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ ΑΥΤΟ.

antonios7
19-12-08, 11:21
Μια από τις καλύτερες μάρκες μπαταριών που κυκλοφορούν στην αγορά είναι οι AMARON (καναδέζικες).
Εδώ και 4-5 χρόνια με συντροφεύει (45άρα) χωρίς κανένα πρόβλημα.
Τα προηγούμενα 5 χρόνια με συντρόφευε μια επίσης καλή μπαταρία (η μαμά μπαταρία) από Ιαπωνία...

Κρίμα γιατί από Καναδέζικες έγιναν Ινδικές.. :(
Δεν ξέρω αλλά πριν 5 χρόνια κατασκευάζονταν στον Καναδά. Μετά από λίγο ψάξιμο φαίνεται οτι μετακόμισαν, χωρίς βέβαια να σημαίνει οτι έχασαν σε ποιότητα. Απλά δεν το ξέρουμε, εκτός κι αν υπάρχει κάποιος που χρησιμοποιεί παρτίδα από εκεί.
Απλά κρίνω από την εμπειρία μου με βάση τη μπαταρία που χρησιμοποιώ ακόμα και τώρα.
Και 2 ερωτήσεις για να μην ανοίγω άλλο θέμα.
1) βολτόμετρο δεν έχω, η μπαταρία είναι εδώ και αρκετό καιρό (2+ χρόνια θα έλεγα) στη μαύρη ένδειξη, αν την πάω για μέτρηση σε κανένα μαγαζί πιστεύω θα τη βγάλουν όλοι σκασμένη (για να πουλήσουν νέα). Όμως προβλήματα δεν έχω. Τι κάνω; Θα την πάρω στο χέρι εκεί που δεν το περιμένω;
2) Αν αλλάξω, ποια μπαταρία προτείνετε για το δικό μου μοντέλο. Ενισχυτές σάμπ υπάρχουν αλλά η εμπειρία μου, μου έχει δείξει οτι δεν χρειάζομαι μεγαλύτερη από 45άρα, καθώς δεν ανοίγω το σύστημα τέρμα.

diafanh-psyxh
19-12-08, 11:54
συνήθως το πρόβλημα της μπαταρίας φαίνεται στα πρώτα κρύα.αν είναι στα τελευταία της με τα πρώτα κρύα σε αφήνει,εκτός και αν κάνεις κακή χρήση όπως να τροφοδοτείς φορτία με σβηστό τον κινητήρα.γιατί δεν μετράς την μπαταρία σου φίλε μου μονος σου?αγόρασε ένα ψηφιακό βολτομετράκι και μέτρησέ την.δεν είναι μεγάλο το κόστος.με 5 ευρώ πέρνεις ένα.

DaveMustaine13
23-12-08, 02:12
Η μπαταρια που εβαλα πριν κανα διμηνο λεγεται bosch silver plus :uthere

antonios7
16-12-09, 13:00
τελικά έβγαλα άλλο ένα χρόνο με την μπαταρία.
Τώρα που ρώτησα μου είπαν για μια μάρκα Alphaline (κορεάτικη), 45άρα ένα 50άρικο.
Την έχει κανείς ή έστω σχόλια από άλλους;