PDA

Επιστροφή στο Forum : απορια με το ποσες σ.α.λ. δουλευει ρελαντι


painter
27-11-08, 14:58
Για σας έχω μια απορία όταν πηρά το auris 1.4 δούλευε μόνιμα ρελαντί στις 600 σ.α.λ παρατήρησα μετά τα 10,000 χλμ ότι ανέβαζε το ρελαντί στις 750 σ.α.λ περίπου εννοείτε και στις δυο περιπρώσει ότι είχε φτάσει η ένδειξη θερμοκρασία στις ιδανικές συνθήκες που ορίζει ο κατασκευαστής. Αλλά δεν το κάνει συνέχεια δηλαδή περίπου το 1/3 από τις φορές που το παρατηρώ έχει περίπου 700~750 σ.α.λ. τις υπόλοιπες κυμαίνετε στις 600~650 αλλά στην αρχή δηλαδή πριν τα 10,000χλμ ήταν σχεδόν απολυτό 600 σ.α.λ. γνωρίζετε αν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα σύμφωνα με τα προαναφερόμενα αν κάποιος άλλος έχει τις ίδιες ενδείξεις? Η αλήθεια είναι ότι δεν το φέρθηκα και σαν κυρία και κόφτες χτυπάει και στα όρια είναι τις περισσότερες φορές βεβαία αφού έχει τις κατάλληλες θερμοκρασίες πάντα!! Αλλά αυτό με τις στροφές δεν το κάνει μόνο όταν το ζορίζω…. πχ Δηλαδή μπορεί να πηγαίνω ταξίδι με 110χλμ σταθερά για 2ωρες και όταν σταματώ έχει ρελαντί 700 σ.α.λ

ddeus2003
27-11-08, 15:06
απο οσα λες εγω λεω οτι δεν εχει τιποτα το αμαξακι! Τα ιδια κανει και το rav mou! Εξαρταται απο το τι διαβαζουν και οι αισθητηρες εκεινη την στιγμη ! Τα ιδια κανει και το κορολλα μου! Αλλωτε 1000rpm αλλωτε 9000rpm relanti

alex-g
27-11-08, 15:17
φιλε μου με πια γραμματοσειρα γραφεις? ι εχεις κανει copy paste το κειμενο απο καποια αλλη εφαρμογη?

vassilis_vvti
27-11-08, 15:31
απο οσα λες εγω λεω οτι δεν εχει τιποτα το αμαξακι! Τα ιδια κανει και το rav mou! Εξαρταται απο το τι διαβαζουν και οι αισθητηρες εκεινη την στιγμη ! Τα ιδια κανει και το κορολλα μου! Αλλωτε 1000rpm αλλωτε 9000rpm relanti

αποκλειεται δεν γινετε αυτο...9000ρελαντι...τι ειναι vtec με προγραμμα...χαχα...πλακιτσα...!!!:fierydevil:lol:: lol::lol:

ddeus2003
27-11-08, 15:35
Ουπς πεταχτηκε ενα μηδενικο παραπανω! Δεν γινοταν να γινονται τετοια λαθη και στην μισθοδοσια?

vassilis_vvti
27-11-08, 15:42
Ουπς πεταχτηκε ενα μηδενικο παραπανω! Δεν γινοταν να γινονται τετοια λαθη και στην μισθοδοσια?

τελεια θα ητανε....Φιλε χωρις παρεξηγηση αλλα φαντασου ενα αμαξι με ρελαντι 9000 δεν θα ειχε πολυ πλακα???που να δωσεις και γκαζι και να ειναι και δυνατο ατμοσφαιρικο...:jumpers:jumpers

E12Sport
27-11-08, 18:38
Συμφωνώ με τον ddeus. Είναι ανάλογα με το τί διαβάζει ο εγκέφαλος κάθε στιγμή. Σίγουρα όμως το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα. Άλλωστε θεωρείται από τους μηχανικούς ότι είναι φυσιολογικό ένας βενζινοκίνητος κινητήρας με χειροκίνητο κιβώτιο να δουλεύει στην κανονική του θερμοκρασία και στο ρελαντί, από 600 μέχρι 800 στροφές. Στα αυτόματα κιβώτια, το εύρος είναι από 800 μέχρι και 1000 στροφές.

vassilis_vvti
27-11-08, 19:38
σε ολα σχεδον το κανει...και σε εμενα το ιδιο.

painter
27-11-08, 22:42
Ευχαριστώ, λάθος ανησυχία τελικά, καινούριος τι περιμένεις όσο για την γραμματοσειρά όντος βγάζει μάτι (word τo γράφω). Όντος μια μηχανή να δουλεύει 9000 σ.α.λ ρελαντί και κόφτες 40000 σ.α.λ θα ήταν πολύ cool αλλά θα ήθελε χεριά το όχημα δεν νομίζω να τα έχει κανένας από εσάς..! 'πλακιτσα' :lol:

aurisw
23-01-09, 18:12
μια χαρα δουλευουν τα εργαλεια και εμενα ετσι δουλευει 650 με 750 και το καλοκαιρι με A/C παει καμια φορα 800 με 900 και τι να πουν αυτοι με τον 1.33 που δουλευει με 550 με 650

_nicolas_
23-01-09, 18:58
Ρε παιδιά κάπου διάβασα μέσα στο forum πως άμα έχεις ρελαντί πχ στις 900rpm και ανάψεις τα φώτα θα πάει 1000rpm και αυτό είναι ένας δείκτης ότι όλα λειτουργούν οκ.
Σε μένα συμβαίνει το ακριβός αντίθετο, αντί να ανεβαίνει 100rpm πέφτει 100rpm.
Τι συμβαίνει ή απλά δεν θυμάμαι καλά ότι πρέπει να ανεβαίνει 100rpm ? :question

diafanh-psyxh
23-01-09, 19:28
το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ.και οσο ζεσταινόταν ο κινητήρας ακομα δεν φαινοταν κάποιο πρόβλημα αλλά όταν έπιανε σωστή θερμοκρασία και έπεφταν οι στροφές στις φυσιολογικές και είχα αναμένα φώτα στο ρελαντί τρεμόσβηνε ο κινητήρας.η λύση ήταν να ανεβάσω λίγο τις στροφές μου.εγώ όταν έπεφτε το ρελαντί στο κανονικό είχα περίπου 500 στροφές.όλα σε Ε101

GreekBoy
24-01-09, 00:59
Εγώ που όταν ξεκινάει τώρα το χειμώνα μπορεί να ανεβάσει και 1,100-1,200 είναι φυσιολογικό; Σε νορμάλ συνθήκες έχει 750

diafanh-psyxh
24-01-09, 01:01
εννοείς να το έχεις σβηστό όλο το βράδυ και να πας να το παρεις το πρωί και σου ανεβάζει 1200 στροφές?
αν ναι φυσιολογικότατο είναι.όλα τα αυτοκίνητα έχουν υψηλό ρελαντι μεχρι να ζεσταθούν

madvinegar
24-01-09, 09:02
Ρε παιδιά κάπου διάβασα μέσα στο forum πως άμα έχεις ρελαντί πχ στις 900rpm και ανάψεις τα φώτα θα πάει 1000rpm και αυτό είναι ένας δείκτης ότι όλα λειτουργούν οκ.
Σε μένα συμβαίνει το ακριβός αντίθετο, αντί να ανεβαίνει 100rpm πέφτει 100rpm.
Τι συμβαίνει ή απλά δεν θυμάμαι καλά ότι πρέπει να ανεβαίνει 100rpm ? :question

Συνηθως αυτο συμβαινει στα καινουρια αυτοκινητα που εχουν ενεργο ρελαντι. Με το που βαζεις καποιο φορτίο πχ air condition, αναβεις τα φωτα κτλπ, τοτε δινει εντολη ο εγκέφαλος για να διατηρηθει η σωστη λειτουργεία του κινητηρα και να μην αρχισει να τρεμει (αφου λογικα θα πεφτανε οι στροφες) να ανεβασει στροφες.
Στα πιο παλια αυτοκινητα συμβαίνει το αντιθετο, δλδ μολις εβαζες καποιο παραπανω φορτιο στον κινητηρα (πχ τα φωτα) τοτε οι στροφες πεφτανε γιατι δεν εδινε εντολη ο εγκεφαλος να τις ανεβασει. Οποτε λογικό ηταν ενα παραπανω φορτιο να κουράσει εξτρα το μοτερ και να του ριξει στροφες.

TAKISCOR
24-01-09, 11:38
Εγώ που όταν ξεκινάει τώρα το χειμώνα μπορεί να ανεβάσει και 1,100-1,200 είναι φυσιολογικό; Σε νορμάλ συνθήκες έχει 750
ετσι κανει και το δικο μου ,περισσοτερες φορες οταν το πρωι παω να το παρω απο το γκαραζ και ολο το βραδυ κανει και κρυο,ειδικα τοτε βασταει περισσοτερο τις στροφες,δεν ειναι τιποτα ετσι κανουν ολα τα καινουργια αυτοκινητα...

_nicolas_
24-01-09, 11:54
Συνηθως αυτο συμβαινει στα καινουρια αυτοκινητα που εχουν ενεργο ρελαντι. Με το που βαζεις καποιο φορτίο πχ air condition, αναβεις τα φωτα κτλπ, τοτε δινει εντολη ο εγκέφαλος για να διατηρηθει η σωστη λειτουργεία του κινητηρα και να μην αρχισει να τρεμει (αφου λογικα θα πεφτανε οι στροφες) να ανεβασει στροφες.
Στα πιο παλια αυτοκινητα συμβαίνει το αντιθετο, δλδ μολις εβαζες καποιο παραπανω φορτιο στον κινητηρα (πχ τα φωτα) τοτε οι στροφες πεφτανε γιατι δεν εδινε εντολη ο εγκεφαλος να τις ανεβασει. Οποτε λογικό ηταν ενα παραπανω φορτιο να κουράσει εξτρα το μοτερ και να του ριξει στροφες.

OK σε ευχαριστώ ήσουν ξεκάθαρος ! :)

johnny_28
27-01-09, 19:50
Φιλος στο αυτοκινητο σου δεν υπαρχει κανενα προβλημα,τα ιδια ακριβως μου κανει και σε μενα,αρα λοιπον ολα δουλευουν ρολοι..