PDA

Επιστροφή στο Forum : Νέα έκδοση AURIS 1.3


pagalo
19-11-08, 13:23
Νέος, "πράσινος" κινητήρας για το Toyota Auris

Ένα σαφές πλεονέκτημα στην κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων αποκτά το Toyota Auris με το λανσάρισμα της νέας, βενζινοκίνητης έκδοσης των 1,3 λίτρων.
Αναλυτικότερα, ο κινητήρας των 1.330 κ.εκ. εξοπλίζεται με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής (Dual VVT-i), βελτιστοποιώντας τη σχέση απόδοσης και κατανάλωσης καυσίμου.

Παράλληλα, οι συμπαγείς διαστάσεις του -ανάλογες ενός τρικύλινδρου κινητήρα 1.000 κ.εκ.- έχουν οδηγήσει στη μείωση του συνολικού βάρους κατά 13 κιλά, σε σχέση πάντα με το μέχρι σήμερα γνωστό κινητήρα των 1,4 λίτρων.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με ένα προηγμένο σύστημα start&stop και ένα νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, έχουν περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου κατά 19% και τις εκπομπές CO2 κατά 17%, αυξάνοντας ταυτόχρονα την απόδοση του κινητήρα στους 101 ίππους και τα 132 Nm ροπής.

Ο νέος κινητήρας κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της φίρμας στην Μ. Βρετανία, όπου η ιαπωνική φίρμα επένδυσε την τελευταία χρονιά περισσότερα από 115 εκατομμύρια ευρώ.

Η νέα έκδοση του Toyota Auris αναμένεται στη χώρα μας τον Ιανουάριο του 2009, χωρίς ωστόσο να έχουν να ανακοινωθεί μέχρι σήμερα περισσότερες λεπτομέρειες για τις εξοπλιστικές εκδόσεις και την τιμή εκκίνησης του αυτοκινήτου.

Πηγή: www.in.gr/auto

GMASTER6
19-11-08, 13:30
Καλός ακούγεται ο νέος 1.3άρης,και ισχυρότερος από τον 1.4άρη,που επιτέλους ξεπερνάει το ψυχολογικό όριο των 100 ίππων.Αλήθεια ξέρουμε αν θα τον αντικαταστήσει,η θα πωλούνται παράλληλα?Πιο λογικό πάντως το πρώτο...Αναμένουμε λοιπόν...

FANOULA
19-11-08, 13:34
Ποιο καλό ακούγεται το νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων…

JL_e10
19-11-08, 13:54
Πιστευω οτι το 6αρι κιβωτιο ηταν κατι που επρεπε να (επαν)ελθει σε ενα συνολο 1300 κυβικων. Θετω ομως το εξης ερωτημα: το ΣΥΝΟΛΙΚΟ βαρος του αυτοκινητου θα παραμεινει το ιδιο η μηπως θα ειναι πιο ελαφρυ (μπα και παρει τα ποδια του)? Γιατι εμενα προσωπικα δεν μου λενε και πολλα -εως και τιποτα- τα 13 λιγοτερα κιλα του κινητηρα. Βεβαια, εφοδιαζεται με το Dual VVT-i, το οποιο εχουν τα Auris και Corolla 1.6 124HP, αλλα οτι και να ναι μιλαμε για ενα βαρυ αμαξωμα...

Ειδωμεν....

E12Sport
19-11-08, 14:13
Ποιο καλό ακούγεται το νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων…

Συμφωνώ, άλλωστε οι 100 ίπποι είναι γεγονός εδώ και χρόνια σύμφωνα με τα λεγόμενα όσων έχουν δυναμομετρήσει τις Ε12 1.4. Να μετρήσουμε και στα θετικά το Dual VVTi!

JL_e10
19-11-08, 14:45
Συμφωνώ, άλλωστε οι 100 ίπποι είναι γεγονός εδώ και χρόνια σύμφωνα με τα λεγόμενα όσων έχουν δυναμομετρήσει τις Ε12 1.4. Να μετρήσουμε και στα θετικά το Dual VVTi!

Για εναν απλο λογο ειναι γεγονος τα 100 κατι αλογα στις 1.4: μεσα απο την ΤΟΥΟΤΑ μου ειπανε οτι στην πραγματικοτητα η Ε12 1.4 αποδιδει 102 αλογα, απλα γραφουν λιγοτερα για να πεφτει στην φορολογικη κλιμακα και να μην φορολογειται (τελη κλπ) σαν 1600αρι. Αλλιως, τα Ε12 1.6 δεν θα αγοραζονταν.

TOLIS EE80
19-11-08, 15:30
http://www.greencarcongress.com/2008/11/toyota-auris-to.html

4ZZ-FE
19-11-08, 17:08
Φαίνεται πολύ καλός κινητήρας για αυτοκίνητα που κινούνται συχνά στην κίνηση και επιτέλους θα αντικαταστήσει τον 4zz-fe που έχει καμιά 10έτια στην πλάτη του. Άντε toyota ξύπνα και βγάλε κανα υπερτροφοδοτούμενο γιατί σε φάγανε οι υπόλοιποι!

ranger
19-11-08, 18:25
όπως αντικαταστάθηκε ο 3zz στο Auris, ήταν καιρός να αντικατασταθεί και ο 4zz. το διάδοχο μοτέρ δείχνει καταπληκτικο και ιδανικό για το φορολογικό σύστημα της Ελλάδας (σε σχέση με το 1400 θα έχει σχεδόν τα μίσα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα), ενώ δεν θα υστερεί καθόλου σε απόδοση! ίσα ισα δείχνει πιο δυνατος, πιο οικονομικός, πιο οικολογικός, πιο απ όλα!!!!!

τούρμπο κινητήρα μην περιμένετε... η toyota εξελίσει οικονομικους βενζινοκινητηρες για να εχει την τεχνογνωσια για τα υβριδικα μοντέλα της που θα γίνονται όλο και περισσότερα!!!

nikosauris
23-11-08, 07:33
καλη η κινηση της.ευτυχως τους ανανεωνει τους κινητηρες της η toyota αντιθετα με κατι αλλες που κρατανε ενα κινητηρα σε 2 μοντελα(πχ golf,astra ktl)

toyota mania
23-11-08, 09:38
Αυτος ο κινητηρας θα ειναι ιδανικος στο YARIS.Mε βαρος κατω απο 1000 κιλα θα πυροβολαει.Ειδη με τα 87 παει παρα πολυ καλα.Εκει που θα ηταν φωτια και εαν δεν εχουν φαει ολοι στην ΤΟΥΟΤΑ δηλητηριασμενο σουσι, πρεπει να την κανουν αυτη την κινηση, ειναι να τον βαλουν στο AYGO και να κανουν μια καυτη εκδοση TS.
1330 κυβικα 101 αλογακια μηδενικο βαρος και αντε πιαστο.

ALIEN-3-
23-11-08, 19:22
Αυτος ο κινητηρας θα ειναι ιδανικος στο YARIS.Mε βαρος κατω απο 1000 κιλα θα πυροβολαει.Ειδη με τα 87 παει παρα πολυ καλα.Εκει που θα ηταν φωτια και εαν δεν εχουν φαει ολοι στην ΤΟΥΟΤΑ δηλητηριασμενο σουσι, πρεπει να την κανουν αυτη την κινηση, ειναι να τον βαλουν στο AYGO και να κανουν μια καυτη εκδοση TS.
1330 κυβικα 101 αλογακια μηδενικο βαρος και αντε πιαστο.
Γιατί το IQ που το βάζεις .....

vassilis_vvti
25-11-08, 17:14
και εμενα πολυ ωραιο μου φαινεται μαλλον στο facelift θα το βαλουν.

antonios7
28-11-08, 14:39
Ρε μήπως είναι ο κινητήρας της 111 (1332cc...) σε νεώτερη έκδοση; Πιστεύω θα μπορεί να μπει στη G6. Μήπως θα λέγεται και 4EFEco; :mrgreen:
για την Ελλάδα έρχεται κουτί γιατί το 1.4 είναι χελώνα του κερατά και το πληρώνεις και για 1.4... τουλάχιστον με το 1.3 αν δεν βελτιωθεί τίποτα να το πληρώνεις για 1300άρι.

JL_e10
28-11-08, 16:07
Αντωνη μην περιμενεις αδικα. Δεν νομιζω να ξανασχεδιασουν τις βασεις μηχανης και κιβωτιου, εχοντας στο νου τους τη χωροταξια ενος μηχανοστασιου που βγηκε πριν 16 χρονια. Αλλα και παλι θα υπαρχει (σιγουρα) προβλημα με τα ηλεκτρικα, που δεν θα ταιριαζουν.

painter
29-11-08, 20:49
σημερα ειπαν στο τraction (παρουσιαζαν το ΙQ) οτι θα φοραει εκτος των αλλων και μια μηχανη 1.3 100HP μαλλον μιλανε για την ιδια! :)

sotoskap
20-01-09, 15:17
Επισυνάπτω αρχείο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου AURIS 1.33

NyO
20-01-09, 15:55
Η συγκριση των δύο κινητηρων:

<table border="1" cellpadding="3" cellspacing="0" width="424" height="202"><tbody><tr><td>
</td> <td>1.33L Dual VVT-i</td> <td>1.4L VVT-i</td> </tr> <tr> <td>Engine Code</td> <td>1NR-FE</td> <td>4ZZ-FE</td> </tr> <tr> <td>Displacement</td> <td>1,329cc</td> <td>1,398cc</td> </tr> <tr> <td>Power</td> <td>101hp @ 6,000rpm</td> <td>97hp @ 6,000</td> </tr> <tr> <td>Torque</td> <td>132Nm @ 3,800rpm</td> <td>130Nm @ 4,400rpm</td> </tr> <tr> <td>Bore</td> <td>72.5mm</td> <td>79.0mm</td> </tr> <tr> <td>Stroke</td> <td>80.5mm</td> <td>71.3mm</td> </tr> <tr> <td>Compression</td> <td>11.5:1</td> <td>10.5:1</td> </tr> <tr> <td>Combined economy</td> <td>48.7mpg</td> <td>40.9mpg</td> </tr> <tr> <td>CO2 emissions</td> <td>135g/km</td> <td>163g/km</td></tr></tbody></table>
Επίσης κατι που δεν αναφερεται για τον νεο κινητηρα ειναι οτι διαθετει συστημα start/stop οταν το αυτοκινητο ειναι ακινητο, ο οδηγος εχει επιλεξει νεκρη σχεση και δεν παταει συμπλεκτη. Ξεκιναει αυτοματα οταν ο οδηγος πατησει τον συμπλεκτη. Με αυτον τον τροπο αναμενεται επι πλεον μειωση της καταναλωσης κατα 15% και των εκπομπων ριπων.

Και μια φωτογραφια του κινητηρα
http://images.paultan.org/images2/Toyota-1NR-FE-Engine-Large.jpg

vassilis_vvti
20-01-09, 16:57
Παντως δεν ειναι γρηγορο το 0-100 σε 13,0...

antonios7
20-01-09, 17:06
χμ...ούτε συζήτηση για κόντρα με 111...(1.3)
πλέον οι 100 ίπποι δεν φτάνουν ούτε για πλάκα για να έχει αμάξι έτσι ψιλοσπόρ επιδόσεις.
Εδώ ούτε με 124 που έχει το 1.6, δεν φτάνει μια 111 1.6.

Τα πλεονεκτήματα αρκετά βέβαια (1.3 - 1.4). Λιγότερα λεφτά στο σήμα, και μικρότερη κατανάλωση με το start-stop.

Ayrton
20-01-09, 17:20
Μα δεν είναι πλέον το ζητούμενο οι επιδόσεις!!!!!!!

DaveMustaine13
20-01-09, 21:20
0-100 13,1 δευτερολεπτα ενω το υπαρχον 1.4 auris κανει 0-100 σε 13! Θα μας τρελανουν αυτοι..

nippon
27-01-09, 12:50
Μηπως ξερει κανενας παιδες αν το start-stop συστημα στο νεο Auris 1.3 ειναι προαιρετικο???

sotoskap
27-01-09, 12:58
Μηπως ξερει κανενας παιδες αν το start-stop συστημα στο νεο Auris 1.3 ειναι προαιρετικο???

Ειναι στάνταρ (τεχνολογία του κινητήρα). Δεν επιλέγεις όταν το αγόραζεις αν το θες η όχι, αλλά έχει κουμπί απενεργοποίησης.

nippon
27-01-09, 18:21
Eυχαριστω πολυ για την απαντηση!!

LIAKOYRAS
27-01-09, 22:40
0-100 13,1 δευτερολεπτα ενω το υπαρχον 1.4 auris κανει 0-100 σε 13! Θα μας τρελανουν αυτοι..

μην ξεχνας οτι ειναι 6ταχυτο δλδ τα 100 λογικα θα τα πιανει με 3 και οχι με 2...

DaveMustaine13
27-01-09, 23:06
μην ξεχνας οτι ειναι 6ταχυτο δλδ τα 100 λογικα θα τα πιανει με 3 και οχι με 2...

Και το 5ταχυτο με 3η τα πιανει..

COROLLAKIAS MIXALHS
28-01-09, 01:43
Πιστευω οτι το 13,1sec ειναι ψεμα!Οπως και για το 1,4 το 13sec εγινε 12,4 ετσι και το 13 θα γινει 12!Δεν υπηρχε περιπτωση η toyota να βγαλει ενα καινουριο auris χειροτερο απο το παλιο!Ετσι πιστευω εγω τουλαχιστον!

NyO
28-01-09, 10:01
Μαλλον στην ΤΟΥΟΤΑ το 0-100 το μετρανε την ιδια στιγμη που μετρανε και την καταναλωση!:p
13 θα εκανε ισως αν ειχε τον 1000αρι του Aygo

mpliet7
28-01-09, 19:22
το ειδα το νεο αυρις μαγκες κ μετραει πολυ.1.3 ειναι δυναμη αλλα ειναι κ οικολογικο.καλη φαση.ψηνομαι ασχημα.

geitonas
30-01-09, 11:57
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα..
Το εν λόγω μοντέλο το παρέλαβα τη Τρίτη που μας πέρασε..
Πρώτη φορά toyota και φυσικά μόνο καλά έχω να πω..
Τρομερή αίσθηση στον δρόμο κτλπ κτλπ..

Με το start/stop όταν σταματάς, έχεις νεκρά και δεν πατάς τον συμπλέκτη, η μηχανή σβήνει. Βέβαια η απορία μου είναι, το βράδυ που έχεις ανοιχτά τα φώτα, η ανάφλεξη που κάνει μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα;;
Πάντως αυτή η τεχνολογία για τίποτα φανάρια περίεργα με μεγάλη διάρκεια είναι καλή, για σταμάτα ξεκίνα δν μ φαίνεται..
Αν γνωρίζει κανείς ας πεί
Ευχαριστώ!

madvinegar
30-01-09, 12:03
Καλως ηρθες φιλε μου και καλη διαμονη στο φόρουμ μας.

Καλοταξιδο και το αμάξι!

Bill_corolla
30-01-09, 12:05
Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε.
Έκανες πολύ καλή επιλογή..

ranger
30-01-09, 12:51
καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε!!!

αν και είσαι στο στρώσιμο, θα ήθελα να μας μεταφέρεις τις πρώτες εντυπώσεις σου απο το καινουργιο μοτερ...
πως ειναι σε δυναμη, αποκριση, ευστροφια κτλ τκλ... πιστευεις οτι η δυναμη του ειναι αρκετη για το σχετικα βαρυ αμαξωμα του Auris;;;;

logosak
30-01-09, 13:51
Kαλοταξιδο φιλε μου και καλα χιλιομετρα.Θα μας ποια εκδοση πηρες και την τιμη???Εχει διαφορα με το προηγουμενο???

geitonas
30-01-09, 14:21
Σας ευχαριστώ όλους να 'στε καλά!

Λοιπόν: @ ranger, όπως είπες είμαι στο στρώσιμο..αλλά η αίσθηση που μου δίνει είναι οτί για το όντως βαρύ αμαξωμά του πάει καλά, δεν το έχω ζορίσει σχεδόν καθόλου (η μεγαλύτερη αλαγή είναι στις 3 χιλ στροφές :P), αλλά πάει καλά! Ενδεικτικά σου λέω, οτί με 6η και χαμηλές αλλαγές στις 3 χιλ στροφές ήμουν 150 -160 άνετα. Πάντως νευρικό δεν το λες!

@logos: Πήρα την έκδοση trendy με προβολάκια χειρηστήρια στο τιμόνι κτλ (χωρίς cruise control) έβγαινε μαζί με όλα 17635, με επιτόκιο 5,3%.
Διαφορά δεν μου φαίνεται να έχει..Το 1.4 Casual Extra που κοίταζα έβγαινε 17.000 χωρίς προβολάκια και χειρηστήρια κτλ κτλ..Πάντα για 5πόρτο μιλάμε..

nipponpower
30-01-09, 15:29
Καλοταξιδο το αμαξι σου φιλε.

Οταν το στρωσεις θελω να μου πεις ποσα χιλιομετρα βγαζει η καθε σχεση στο κιβωτιο για να το συγκρινουμε με το 5αρι.

Stetas
30-01-09, 22:22
Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε μου.
Να κάνω μια ερώτηση όταν σβήνει στα φανάρια ας πούμε, τι εννοείς?? σβήνει απο μόνο του? Και μετά ξαναπαίρνει και απο μόνο του μπρός?

diafanh-psyxh
30-01-09, 22:27
καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι φίλε μου με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα

GreekBoy
01-02-09, 13:02
Καλορίζικο!

Καλά, πως είναι δυνατόν να έχει αρχίσει να πωλείται όταν ουτε στην Ελλάδα, ούτε σε άλλη ευρωπαική χώρα έχει εμφανιστεί σε site αντιπροσωπίας; Λες και δεν υπάρχει, όλα 1.4 και 1.6 λένε.

Θα βγεί και σε Corolla; Μήπως άρχισε να βγαίνει και με τον νέο 1.6;

tommis
01-02-09, 21:54
Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε μου.
Να κάνω μια ερώτηση όταν σβήνει στα φανάρια ας πούμε, τι εννοείς?? σβήνει απο μόνο του? Και μετά ξαναπαίρνει και απο μόνο του μπρός?

καλοριζικο και απο εμαινα λογικα πρεπει να δουλευει οπος της BMW ο κινητήρας σβήνει, όταν σταματάμε στο φανάρι ή στο μποτιλιάρισμα, και ξαναπαίρνει εμπρός μόλις πατήσουμε το συμπλέκτη για οικονομία καυσίμου

COROLLAKIAS MIXALHS
02-02-09, 15:28
Πολυ εξυπνο απο την τουοτα!Οικονομικη λυση για τους δρομους της αθηνας που καθε πρωι μπλοκαρεις στην κινηση!

E12Sport
02-02-09, 20:58
Καλορίζικο και από εμένα! Καλοτάξιδο! Είναι πιο γρήγορο από τον κλασικό 14άρι?
Άσχετο, ή μάλλον σχετικό κατά κάποιο τρόπο. Κοίταξα τα χαρακτηριστικά του Yaris 1.33 και οι επιδόσεις που του δίνουν στο αγγλικό site είναι ίδιες με του 1.3...:roll: Στο ελληνικό δεν έχουν ανεβάσει ακόμα τίποτα. Είναι δυνατόν με τόσους ίππους παραπάνω?:question
Παραθέτω και το σύνδεσμο: http://www.toyota.co.uk/cgi-bin/toyota/bv/generic_editorial.jsp?deepLink=YA4_Specification_n ew&nodiv=TRUE&fullwidth=TRUE&edname=specSheet_YA4&carModel=2009_Yaris&imgName=bv/CarChapter/YA4/Imagery/YA4_spec.jpg&zone=Zone%20NG%20Yaris&navRoot=toyota_1024_root

LIAKOYRAS
02-02-09, 21:36
Σας ευχαριστώ όλους να 'στε καλά!

@logos: Πήρα την έκδοση trendy με προβολάκια χειρηστήρια στο τιμόνι κτλ (χωρίς cruise control) έβγαινε μαζί με όλα 17635, με επιτόκιο 5,3%.
.Πάντα για 5πόρτο μιλάμε..

"φιλικες" τιμες οπως παντα...κριμα...

geitonas
03-02-09, 11:16
Σας ΞΑΝΑ ευχαριστώ όλους, να χούμε όλοι και όλος ο κόσμος ασφαλής δρόμους!
@ tommis, δεν ξέρω αν αυτή η ανάφλεξη δημιουργεί πρόβλημα στα φώτα το βράδυ όταν τα έχεις ανοιχτά..Αν ξέρεις απάντα μου..

Πάντως με την ένδειξη "shift" (σε ειδοποιεί να αλλάξεις ταχύτητα, για να επιτύχεις την μεγαλύτερη οικονομία, περίπου στις 2χιλ στροφές) στα 40-50χλμ/ώρα τα πηγαίνεις με 4η και πας για 5η..
Εγώ αυτό που έχω καταλάβει, είναι οτί είναι ένα αυτοκινήτο το οποίο είναι σχεδιασμένο ωστέ να σου δίνει ικανοποιητικές αποδόσεις με την μεγαλύτερη οικονομία..

mediolanos
03-02-09, 23:44
Ερωτηση, χαζη..... Οταν σβηνει στο φαναρι η' στην κινηση το φρενο πιανει? Επισης, δεν θα χαλαει η μπαταρια πιο ευκολα με το start-stop??......
Και τελευταια ερωτηση, σαν παιδι της corolla θελω τρελα να παρω auris αλλα το budget μου δεν ξεπερναει τα 16.500 πιστευετε αξιζει να παρω την casual εκδοση.

Θερμη παρακληση, μπορουμε καπου να βαλουμε φωτο με ολα τα χρωματα του auris (οχι απο το site)???? please

COROLLAKIAS MIXALHS
04-02-09, 00:42
Πάντως με την ένδειξη "shift" (σε ειδοποιεί να αλλάξεις ταχύτητα, για να επιτύχεις την μεγαλύτερη οικονομία, περίπου στις 2χιλ στροφές) στα 40-50χλμ/ώρα τα πηγαίνεις με 4η και πας για 5η..
Εγώ αυτό που έχω καταλάβει, είναι οτί είναι ένα αυτοκινήτο το οποίο είναι σχεδιασμένο ωστέ να σου δίνει ικανοποιητικές αποδόσεις με την μεγαλύτερη οικονομία..
Επρεπε να το καταργησουν αυτο το ηληθιο πραγμα στο καινουριο auris!Στo μονο που χρησιμευει ειναι για να σου σπαει τα νευρα!Τελειως ΑΧΡΗΣΤΟ!


Και τελευταια ερωτηση, σαν παιδι της corolla θελω τρελα να παρω auris αλλα το budget μου δεν ξεπερναει τα 16.500 πιστευετε αξιζει να παρω την casual εκδοση.

Παρε το 1,4 auris την εκδοση trendy!Δεν θα βγει πανω απο 16500€!Ειναι η full extra εκδοση του 1,4!

ranger
04-02-09, 01:02
φίλε πιστεύω οτι εδώ εχεις λάθος... δεν μπορείς να αγοράσει full extra εκδοση του auris με το παλίο μοτέρ των 1400 κυβικών με 16.500 ευρώ. Για την ακρίβεια πιστεύω οτι χρειάζεσαι πάνω 18.500 ευρώ. αυτή είναι τιμη που έδωσαν σε αντιπροσωπεία πριν απο 2 μέρες. αξιοσημείωτο είναι οτι το auris full extra με το μοτερ των 1330 κυβικών κοστίζει 100 ευρώ λιγοτερα (λόγω του μικρότερου τέλους ταξινόμησης). κατα τα άλλα δεν θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην τιμη....

αναφέρομαι στην έκδοση unique που είναι η full extra εκδοση του auris... η trendy είναι η μεσαία έκδοση απο τις τρείς (casual - trendy - premium) δεν ξερω τι διαφορες εχει, αλλα δεν ειναι η full extra!! η unique είναι η premium με λιγο διαφορετικες ζαντες και κατι ψιλολόγια....

geitonas
04-02-09, 12:39
Ranger, αν δεν κάνω λάθος μου φαίνεται οτί unique και trendy βγαίνουν στην ίδια τιμή...Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά έτσι μου φαίνεται.

COROLLAKIAS MIXALHS
04-02-09, 12:46
φίλε πιστεύω οτι εδώ εχεις λάθος... δεν μπορείς να αγοράσει full extra εκδοση του auris με το παλίο μοτέρ των 1400 κυβικών με 16.500 ευρώ. Για την ακρίβεια πιστεύω οτι χρειάζεσαι πάνω 18.500 ευρώ. αυτή είναι τιμη που έδωσαν σε αντιπροσωπεία πριν απο 2 μέρες. αξιοσημείωτο είναι οτι το auris full extra με το μοτερ των 1330 κυβικών κοστίζει 100 ευρώ λιγοτερα (λόγω του μικρότερου τέλους ταξινόμησης). κατα τα άλλα δεν θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην τιμη....

αναφέρομαι στην έκδοση unique που είναι η full extra εκδοση του auris... η trendy είναι η μεσαία έκδοση απο τις τρείς (casual - trendy - premium) δεν ξερω τι διαφορες εχει, αλλα δεν ειναι η full extra!! η unique είναι η premium με λιγο διαφορετικες ζαντες και κατι ψιλολόγια....Αγορινα μου δεν θα διαφωνησω!Απλα εγω πηρα το auris 1,4 3θυρο το 2007 στην πλουσια εκδοση που τοτε τουλαχιστον ηταν η trendy και εκανε 17600€!Τοτε που ηταν και ποιο ακριβο!Μιλαμε με κλιματα προβολακια 16αρες αλλα οχι ηλιοροφη και δερματινα!Τι να σου πω τωρα!Εγω αυτο ξερω!Νομιζω οτι βγηκαμε λιγο εκτος θεματος ομως!sorry:ANGEL

DaveMustaine13
04-02-09, 12:49
Για ολους εχει ο Λευτερης!!!

http://www.toyota.gr/Images/pricelist_tcm273-286904.pdf

:ANGEL

ALIEN-3-
04-02-09, 13:23
Στις τιμές αυτές προσθέστε και 1300 ευρώ

ranger
04-02-09, 14:02
Αγορινα μου δεν θα διαφωνησω!Απλα εγω πηρα το auris 1,4 3θυρο το 2007 στην πλουσια εκδοση που τοτε τουλαχιστον ηταν η trendy και εκανε 17600€!Τοτε που ηταν και ποιο ακριβο!Μιλαμε με κλιματα προβολακια 16αρες αλλα οχι ηλιοροφη και δερματινα!Τι να σου πω τωρα!Εγω αυτο ξερω!Νομιζω οτι βγηκαμε λιγο εκτος θεματος ομως!sorry:ANGEL

εννοείται οτι κανουμε κουβέντα φίλε. εγώ αναφέρομαι στην 5θυρη έκδοση με trc/vsc. αν δεν το βαλεις αφαιρεις 700 ευρω, ενω αν πας σς 3θυρο αφαιρεις αλλα 700!!!
παντως για να παραμεινουμε στο θεμα, εγω περιμένω το πρωτο στρωμένο 1.330 κυβικά μοτέρ για να μας πει ο ιδιοκτίτης τις εντυπώσεις του. εγώ περιμένω και ίσως στο τέλος του μηνα να του κανω ενα test drive στην αντιπροσωπεια της πάτρας οποτε να περιμένετε και τις δικες μου εντυπωσεις

COROLLAKIAS MIXALHS
05-02-09, 01:12
Παντως αυτο που λενε για 13,1sec 0-100 δεν το πιστευω!Το αμαξι πιστευω οτι θα εχει τη δυναμη της corolla 1,4G6!

geitonas
05-02-09, 13:20
Υπομονή παιδιά...Μια Θεσσαλονίκη μακριά είμαστε απο το στρώσιμο..
το 13,1 και μένα μου φαίνεται υπερβολικό, μάλλον μετράγανε και την κατανάλωση..

E12Sport
05-02-09, 13:35
Έχει πέσει στην αντίληψη κάποιου καμμιά δοκιμή με πραγματικά νούμερα? Πάντως, όλες οι ιστοσελίδες αντιπροσωπείας και περιοδικών αρκούνται στις εργοστασιακές τιμές... Κατά τη γνώμη μου, γύρω στο 12,5'' πρέπει να είναι το 0-100...:question

alex-g
05-02-09, 19:42
http://www.carfolio.com/search/results/?s=y&o=a&terms=auris&x=0&y=0&offset=0&num=20

GMASTER6
05-02-09, 19:50
Αν ισχυουν τα νουμερα που λετε τοτε σφαζεται η ειναι αργοτερο τουλαχιστον στο 0-100 απο 1.3αρα 111!!!Απαραδεκτο δηλαδη 11-12 χρονια μετα οι επιδοσεις που εχει να πρσφερει η TOYOTA να εχουν μεινει στασιμες.Θελω να ελπιζω οτι θα πηγαινει καπως καλυτερα και οχι στα νουμερα που γραφτηκαν...

vassilis_vvti
05-02-09, 20:06
Αν ισχυουν τα νουμερα που λετε τοτε σφαζεται η ειναι αργοτερο τουλαχιστον στο 0-100 απο 1.3αρα 111!!!Απαραδεκτο δηλαδη 11-12 χρονια μετα οι επιδοσεις που εχει να πρσφερει η TOYOTA να εχουν μεινει στασιμες.Θελω να ελπιζω οτι θα πηγαινει καπως καλυτερα και οχι στα νουμερα που γραφτηκαν...
εδω το αβενσις εχει ανεβει 22 αλογα και δεν πιστευω οτι εχει μεγαλη διαφορα με το δικο μου ειδικα απο σταση...αλλα αλλου ειναι το θεμα οχι στις επιδοσεις...μπορει να ειναι πιο πολλα αλογα αλλα ειναι πιο οικονομικο και εχει μικροτερες εκπομπες ρυπων,αλλα ειναι και πιο βαρυ βεβαια.

GMASTER6
05-02-09, 20:13
Το αμαξι πιστευω οτι θα εχει τη δυναμη της corolla 1,4G6!

Θα ειναι ανελπιστα καλο αν πηγαινει μαζι με 1,4αρα G6...

nipponpower
06-02-09, 04:31
Περα απο το βαρος ειναι και η κλιμακωση του κιβωτιου που καθοριζει τις επιδοσεις.

toyota mania
06-02-09, 07:41
Τι να περιμενουμε απο τα περιοδικα.Να το μετρησουν με 800 χιλιομετρα αστρωτο και γεματο ρεζερβουαρ.Θα μου πεις, οτι ολα ετσι περιπου τα μετρανε.Αλλα εχω να πω, οτι τουλαχιστον οι κινητηρες τις ΤΟΥΟΤΑ, ειναι εγκλημα να μετουνται αστρωτοι.Το ειδα και με το AVENSIS παλια, αλλα και με το YARIS τωρα.Τωρα με σχεδον 5000 χιλ, ειναι αλλο μοτερ.Καμια σχεση με το ραθυμο των 700-1000.

nipponpower
07-02-09, 18:52
Τι να περιμενουμε απο τα περιοδικα.Να το μετρησουν με 800 χιλιομετρα αστρωτο και γεματο ρεζερβουαρ.Θα μου πεις, οτι ολα ετσι περιπου τα μετρανε.Αλλα εχω να πω, οτι τουλαχιστον οι κινητηρες τις ΤΟΥΟΤΑ, ειναι εγκλημα να μετουνται αστρωτοι.Το ειδα και με το AVENSIS παλια, αλλα και με το YARIS τωρα.Τωρα με σχεδον 5000 χιλ, ειναι αλλο μοτερ.Καμια σχεση με το ραθυμο των 700-1000.


Συμφωνω απολυτα.

hliaspr
21-02-09, 15:05
Σημερα πηρα το autobild και ειχε δοκιμη το auris 1.33..........

0-100: 11,9sec(λογικα με αστρωτο μοτερ):hehe

Ακουω σχολια.......

ranger
21-02-09, 15:09
Μια χαρά χρόνος είναι...
το corolla με το μοτέρ 4ΖΖ (1400 κυβικά 97 άλογα), το έδινε ο κατασκευαστής 0-100 στα 12.2 sec.

hliaspr
21-02-09, 15:14
Δηλαδη αμα στρωσει το μοτερ δεν θα εχει ενα 11,5;;;;

Παντως συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου σε σχεση με το 1.4 ειναι παντου πιο γρηγορο απο 0.5 μεχρι 1 sec.......

Εχω ενθουσιαστει και ακομα δεν το πηρα.........
:jumpers

ranger
21-02-09, 15:29
Και εγώ περιμένω οτι θα είναι πιο σπίρτο το auris με τα 1.330 κυβικα για τους παρακάτω λόγους

6άρι κιβώτιο ταχυτήτων (αρα εισαι πιο εύκολα σε οφέλημη περιοχή λειτουργίας του κινητήρα)
dual VVT-i δίνει στον κινητήρα καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας

hliaspr
21-02-09, 15:45
Τελικα το optimal drive τις toyota πρεπει να ειναι πολυ μελετημενο συστημα....

Το περιοδικο λεει οτι παρολο που εχει καλητερες επιδοσεις, η μεση καταναλωση της δοκιμης ηταν 8,3 ενω στο 1,4 σε αντοιστιχη δοκιμη ηταν στο 10,8..........

Δυναμη και οικονομια....... εχω αρχισει να ερωτευομαι τα toyota.......:mrgreen:

diafanh-psyxh
21-02-09, 15:56
καλά κάτσε να το στρώσεις και μετά μας λες για την κατανάλωση όταν θα προσπαθείς να βγάλεις και τη κρυμένη του δύναμη:p

hliaspr
21-02-09, 16:02
Μικρομεσαιο 1.3 και 1200+ κιλα............

Νομιζω οτι το 11.9 ειναι πολυ καλος χρονος για ενα κινητηρα που ειναι φιμωμενος για λογους οικονομιας και οικολογιας.......

Οσο για καταναλωση πιστευω οτι θα ειναι καπου στο 7......

vassilis_vvti
21-02-09, 17:38
oντος ειναι πολυ καλα :)

electro
09-03-09, 15:47
Ρε παιδια , πηγε τωρα ενας φιλος μου και το εκανε test drive και του ειπε ο πωλητης οτι φτιαχνεται στην Τουρκια.....

Ειναι αληθεια? Πως μπορουμε να το επιβεβαιωσουμε?

sotoskap
09-03-09, 16:17
Ρε παιδια , πηγε τωρα ενας φιλος μου και το εκανε test drive και του ειπε ο πωλητης οτι φτιαχνεται στην Τουρκια.....

Ειναι αληθεια? Πως μπορουμε να το επιβεβαιωσουμε?

Η ΤΟΥΟΤΑ έχει εργοστάσια σε όλο τον κόσμο. Ενα απο αυτά είναι και στην Τουρκία, όπου υπάρχει γραμμή παραγωγής AURIS.

Seb!
09-03-09, 17:39
Ρε παιδια , πηγε τωρα ενας φιλος μου και το εκανε test drive και του ειπε ο πωλητης οτι φτιαχνεται στην Τουρκια.....

Ειναι αληθεια? Πως μπορουμε να το επιβεβαιωσουμε?

Όντως έτσι είναι...Και τί έγινε;; Τουλάχιστον αυτοί έχουν και δύο - τρείς γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων. Εμείς έχουμε τα ....μας (μην εκφραστώ καλύτερα).

tzou
09-03-09, 18:59
Ρε παιδια , πηγε τωρα ενας φιλος μου και το εκανε test drive και του ειπε ο πωλητης οτι φτιαχνεται στην Τουρκια.....

Ειναι αληθεια? Πως μπορουμε να το επιβεβαιωσουμε?

τα πλαισια απο τουρκια ξεκινανε με NMT
αντιστοιχα τα ιαπωνιας οπως ξερουμε απο JT
auris ειναι τουρκικα πλεων
μονο corola μπορουσες να παραγγειλεις γιαπωνεζικο με μεγαλη καθηστεριση στην παραδωση&δεν ξερω αν μπορεις ακομα ...

sotoskap
09-03-09, 19:19
τα πλαισια απο τουρκια ξεκινανε με NMT
αντιστοιχα τα ιαπωνιας οπως ξερουμε απο JT
auris ειναι τουρκικα πλεων
μονο corola μπορουσες να παραγγειλεις γιαπωνεζικο με μεγαλη καθηστεριση στην παραδωση&δεν ξερω αν μπορεις ακομα ...


Δεν μπορείς να επιλέξεις τι πλαίσιο θα αγοράσεις. Τα πρώτα corolla & auris που ηρθαν ήταν απο Ιαπωνία. Τώρα τα corolla εισάγονται από Νότια Αφρική και τα πλαίσια ξεκινουν από AHT....

SWIFT
09-03-09, 22:44
Σας διαβάζω όλους και παρατηρώ πως το μόνο που ενδιαφέρει είναι αν το 1.33 είναι κατά τι πιό γρήγορο ή πιό αργό από το 1.4.Μα αυτό έχει σημασία ρε παιδιά;Εδώ μιλάμε για ΄΄ενα μηχάνημα διαμάντι.Αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι ο οικολογικός-οικονομικός του χαρακτήρας πρωτίστως και το επίσης πολύ σημαντικό για τη χώρα μας οι εννιά φορολογήσιμοι ίπποι του,πράγμα που συνεπάγεται 90 ευρώ λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.Και φυσικά η ποιότητα και αξιοπιστία ΤΟΥΟΤΑ.Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

ALIEN-3-
09-03-09, 22:45
Το δικό μου ξεκινάει από JT το αγόρασα 4/07 .Είναι δηλαδή Φτιαγμένο στην Ιαπωνία ?

tzou
09-03-09, 23:28
Δεν μπορείς να επιλέξεις τι πλαίσιο θα αγοράσεις. Τα πρώτα corolla & auris που ηρθαν ήταν απο Ιαπωνία. Τώρα τα corolla εισάγονται από Νότια Αφρική και τα πλαίσια ξεκινουν από AHT....

αυτο ειπα και γω επειδη δουλευω σε αντιπροσωπια περισυ ενω τα corolla ερχονταν απο south africa δυο συναδελφοι μου παραγγειλαν japan τωρα δεν ξερω αν εχεις ακομα αυτη την επιλογη στα corolla...

tzou
09-03-09, 23:29
Το δικό μου ξεκινάει από JT το αγόρασα 4/07 .Είναι δηλαδή Φτιαγμένο στην Ιαπωνία ?

ναι φιλε μου japan.

ALIEN-3-
09-03-09, 23:44
ναι φιλε μου japan.
Να γιατί δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό :fierydevil

vassilis_vvti
10-03-09, 00:18
Σας διαβάζω όλους και παρατηρώ πως το μόνο που ενδιαφέρει είναι αν το 1.33 είναι κατά τι πιό γρήγορο ή πιό αργό από το 1.4.Μα αυτό έχει σημασία ρε παιδιά;Εδώ μιλάμε για ΄΄ενα μηχάνημα διαμάντι.Αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι ο οικολογικός-οικονομικός του χαρακτήρας πρωτίστως και το επίσης πολύ σημαντικό για τη χώρα μας οι εννιά φορολογήσιμοι ίπποι του,πράγμα που συνεπάγεται 90 ευρώ λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.Και φυσικά η ποιότητα και αξιοπιστία ΤΟΥΟΤΑ.Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
o καθε ενας που παιρνει ενα αμαξι το περνει για καποιο λογο.Για εμενα ενα απο τα βασικοτερα ειναι τα γκαζια.Μιλαω για εμενα αλλα μαλλον και γα τον περισσοτερο..αν ειναι να προσεχουμε το περιβαλλον και τους ρυπους τοτε να περνουμε ολοι τρολει.

nipponpower
21-03-09, 00:45
Τελικα ποιες ειναι οι εντυπωσεις των κατοχων για το αμαξι ?
Ειναι κοντο το 6αρι σασμαν ?
Αποδιδει καλα στα ψηλα το μοτερ ?

hatzis_auris
20-04-09, 22:39
Ποιο καλό ακούγεται το νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων…

Κάτι που έπρεπε να είχε κάνει απο την αρχή...

toyota mania
20-04-09, 22:48
Ειναι κοντο το 6αρι σασμαν ?
Τα καινουργια 6 σασμαν ειναι θεομακρα.

Dr.Saimon
20-04-09, 23:28
Οι πρωτες 3 σχεσεις ειναι αρκετα κοντες και βοηθανε μεσα στην πολη...με την 1η να σπαει περιπου στα 50 η 2α στα 85 περιπου και η 3η στα 125.Μετα το σασμαν ειναι αρκετα μακρυ και βοηθαει παρα πολυ στο ταξιδι!

nipponpower
21-04-09, 02:44
Κλασικη Toyota των τελευταιων χρονων, οικονομια καυσιμου και οικολογικη συνειδηση.
Σωστη σταση απο μια εταιρια που ειναι κορυφαια στις πωλησεις αυτοκινητων παγκοσμιως αλλα και αδικη ως προς την αγωνιστικη ιστορια της μαρκας. Καλη και ευπροσδεκτη η οικονομια καυσιμου και η οικολογικη συνειδηση αλλα και απο την αλλη με το να αρνηται την αγωνιστικη της ιστορια και να μην παραγει πια σπορ μοντελα γυρναει την πλατη της σε ενα αρκετα πιστο κοινο που ανυπομονει να δει καποιο γρηγορο μοντελο.

Υ.Γ.
Αντε να δουμε αν και το 1.6 με τα 132 θα ερθει και αυτο με 6αρι σασμαν γιατι καποιος στην Toyota μου ειπε πως θα εχει 5αρι σαν το τωρινο 1.6, πραγμα που θεωρω αρκετα απιθανο...

jamaica_in
25-04-09, 19:55
Γεια σε όλους...ειμαι νέο μέλος στο φόρουμ και περιμένω την παραλαβή του νέου Auris 1.3 Unique τον Ιούλιο με VSC/TRC.
Ωστόσο έχω μια απορία που θα ήθελα πολύ να λυθεί σχετικά με το cruise control. Μπορεί να βάλει κάποιος εργοστασιακά cruise control και πόσο στοιχίζει...στο προσπέκτους δεν λέει τίποτα. Ισως φανεί φανεί λίγο χαζή η ερώτηση μου αλλά αν το θέλεις με ποιον τρόπο το βάζεις (κατόπιν παραγγελίας με το αυτοκίνητο)?

Edessaios
25-04-09, 20:45
Το μόνο Auris που μπορείς να βάλεις είτε κατά την παραγγελία είτε μετά, είναι το 1600. Κι αυτό γιατί είναι το μόνο με ηλεκτρικό γκάζι, που είναι η βασική προϋπόθεση για το cruise control.Εκτός και αν το καινούργιο σαν αυτο που πήρες κι εσύ είναι ηλεκτρόγκαζο οπότε και μπαίνει.Αλλά για να μην το λέει στο προσπεκτους πάει να πει ότι δεν μπαίνει καθόλου.

Dr.Saimon
26-04-09, 03:12
Το μόνο Auris που μπορείς να βάλεις είτε κατά την παραγγελία είτε μετά, είναι το 1600. Κι αυτό γιατί είναι το μόνο με ηλεκτρικό γκάζι, που είναι η βασική προϋπόθεση για το cruise control.

ε οχι και το μονο.....το 1,3 που εχω ηλεκτρογκαζο ειναι....οπως νομιζω και το 1,4!

vassilis_vvti
26-04-09, 05:59
Μα το 1400 ειναι σαν του κορολαα και κορολα 1400 ηλεκρογκαζο δεν υπαρχει απο οσο ξερω και εχω διαβασει...

jamaica_in
26-04-09, 14:31
Το μόνο Auris που μπορείς να βάλεις είτε κατά την παραγγελία είτε μετά, είναι το 1600. Κι αυτό γιατί είναι το μόνο με ηλεκτρικό γκάζι, που είναι η βασική προϋπόθεση για το cruise control.Εκτός και αν το καινούργιο σαν αυτο που πήρες κι εσύ είναι ηλεκτρόγκαζο οπότε και μπαίνει.Αλλά για να μην το λέει στο προσπεκτους πάει να πει ότι δεν μπαίνει καθόλου.

Ευχαριστώ για την απάντηση...δεν ξέρω αν έχει ηλεκτρικό γκάζι, πραγματικά δεν βρήκα καμία αναφορά.
Ισως αν κάποιο μέλος ειναι ιδιοκτήτης του νέου Auris να το γνωρίζει...και μπορεί να έχει πάρει κάποια τιμή για το cruise control.

auristte
27-04-09, 00:14
Το 1.33 όπως και το 1.6 έχουν ηλεκτρονικό γκάζι, το τσέκαρα στο TechDoc.

jamaica_in
28-04-09, 15:21
Το 1.33 όπως και το 1.6 έχουν ηλεκτρονικό γκάζι, το τσέκαρα στο TechDoc.

Μίλησα με την αντιπροσωπεία και η απάντηση είναι πως το cruise control βγαίνει μόνο στην 1.6 Premium έκδοση και σε καμία άλλη.

tommis
30-04-09, 21:11
:blablabla http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=35814 αληθεια ειναι αυτο η θελουν :shoothim ΄΄καντε αντιγραφη επικοληση το ling