PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβληματισμοί για την Ε15???


kkkerm
15-10-08, 10:16
Θα ήθελα να μοιραστώ με την παρέα τι συμβαίνει με τη corolla μου μερικές φορές

[Εκκίνηση της Ε15]
Έχω παρατηρήσει ότι όταν παρκάρω μετά από μικρή πρωινή διαδρομή σε δρόμο με ανηφόρα , η εκκίνηση μετά να μην είναι «κεφάτη». Μετέφερα τον προβληματισμό μου στο τεχνικό της Toyota της περιοχής μου και μου είπε ότι υπάρχει ενδεχόμενο κάποιος αισθητήρας να μην λειτουργεί κανονικά (τον έχουν εντοπίσει σε άλλα Ε15). Η προβληματική λειτουργία του αισθητήρα δεν φαίνεται σε διαγνωστικούς ελέγχους και ότι αν παρατηρήσω ότι η εκκίνηση της Ε15 δεν είναι καλή ( δηλ. να διαρκεί έως και 3 sec το μέγιστο) τότε θα αντικαταστήσουν τον αισθητήρα. Βέβαια μου τόνισε ότι αυτό δεν παρατηρείτε όπως του περιέγραψα εγώ, όταν αφήνω για λίγο το αυτοκίνητο σε ανηφορικό δρόμο.

[Εναλλαγή ταχυτήτων στην Ε15]
Και ένα άλλο προβληματισμό που θα ήθελα να αναφέρω και να ακούσω και τις δικές σας απόψεις είναι όσων αφορά την εναλλαγή των ταχυτήτων 1-2, 2-3 με χαμηλές στροφές. Στην αρχή δεν έδινα και ιδιαίτερη σημασία αλλά τώρα που γνωρίζω καλύτερα το αυτοκίνητο μου νομίζω ότι δεν υπάρχει ομαλή μετάδοση της κίνησης στο δισκό-πλατώ που εγώ το νιώθω σαν ένα μικρό ταρακούνημα στην καμπίνα. Και πάλι πήγα στον τοπικό αντιπρόσωπο, και έκανα βόλτα το αυτοκίνητο, μαζί με τον αρχιμηχανικό, ο οποίος μου είπε ότι έτσι δουλεύουν όλες οι corolla χωρίς να εντοπίζει αυτός κάποιο πρόβλημα. Βέβαια μου είπε ότι ίσως «κόβω» τις στροφές και γιαυτό νίωθω ότι δεν γίνεται ομαλά η μετάδοση της κίνησης.

Περιμένω να διαβάσω και τις δικές σας εμπειρίες από την οδηγική συμπεριφορά της Ε15.

E15, Luna 1.4 :question

Roy-D
15-10-08, 22:46
επειδή εχουμε το ιδιο μοτερ θα προσπαθησω να σε βοηθησω.πραγματι υπαρχει ενα θεμα με την εκκινηση και στις Ε12 που ειναι εκνευριστηκο για καινουριο αμαξι,την λυση δεν την εχω βρει ακομα αλλα δεν εισαι ο μονος που το εχει.

Τις αλλαγες των ταχυτητων σε τι στροφες τις κανεις? εχεις ενα αυτοκινητο 1270 κιλα και το μοτερ σου ειναι 1400,λογικο ειναι απο χαμηλα να μην εχει δυναμη να τραβηξει το αμαξι και να σου κανει τα σκορτσαρισματα...

kkkerm
17-10-08, 08:36
Καλημέρα.. Roy D
Δεν σου απάντησα χθες γιατί έκανα διάφορες διαδρομές με το αυτοκίνητο και παρατήρησα καλύτερα το στροφόμετρο όσων αφορά τις στροφές που φορτώνω κατά την οδήγηση ...
Από 1->2 ( από 1800~2500 στροφές ανάλογα)
από 2->3 (από 2500~3500 στροφές ανάλογα)

Πατατήρησα ότι όσο περισσότερες στροφές έχω στο στροφόμετρο, δεν παρατηρώ το "σκορτσαρισμα...". Γίνεται όμως πάντα να φορτώνουμε πολλές στροφές ??

Και χθές πάλι, τρεις φορές, είχα κάποιο πρόβλημα με την εκίννηση της Ε15??? αλλά τελικά έπερνε ..εμπρός...

Ayrton
17-10-08, 08:56
Μην ξεχνάς ότι έχεις ενα πολύστροφο μοτέρ. Το οποίο ανοίγει μετά της 4000 στροφές. Ετσι είναι απο την φύση τους όλα τα ιαπωνικά.

Πάντως δοκίμασε να κάνεις τις αλλαγές λίγο πιο ψηλά!
Καντες μετά της 2500-3000. Είναι πολύ λογικό, με βάση τα κυβικά σου, να ζορίζεται το αυτοκίνητο να ανταποκριθεί όταν η αλλαγή γίνεται στης 2000-2500.

kkkerm
17-10-08, 10:48
Καλημέρα... Ευχαριστώ για την ενημέρωση ... Ayrton

logosak
25-08-09, 14:45
Αυτο που αναφερεις τοεχω και εγω μετο auris -για την αλλαγη ταχυτητων λεω-Το (κολπο)ειναι να κρατα πατημενω το συμπλεκτη και λιγο παραπανω απο το κανονικο,και μετα να τον αφηνεις ,ετσι θα γινονται πιο ομαλα οι αλλαγες στισ χαμιλες στροφες!!!!!