PDA

Επιστροφή στο Forum : Τελικά αξίζει ο 4Α-GE 20V Blacktop???


makris69
14-10-08, 15:24
Helllppp παιδες!!Υστερα απο πολλα pm με τον Κυριακογλου Σπυρο(ο οποιος μου ελεισε πολλες αποριες,θελω να μου πειτε την γνωμη σας αν τελικα αξίζει η μετατροπη απο 4Α-FE se 4A-GE 20v μαυροκαπατο στην corolla μου(AE111)?Διαβασα πολλα θεματα οπου πολλοι τα αναφερουν στα 170 ps αλλοι στα 165 αλλοι 150,135 ροδα.Τι γινεται τελικα?Αποδιδει τα αλογα που λεει ονομαστικα αραγε αυτο το moter?ή θελει κι'αλλο "σκαλισμα" (οσο αφορα τα περιφεριακα..καταλυτη,πολλαπλη κ.τ.λ)?:question

Ayrton
14-10-08, 16:05
Το 165 αναφέρεται (όπως σε όλα τα μοτέρ) στην ιπποδύναμη στον στρόφαλο!

Απο εκεί και πέρα, δεν χρειάζεται να προσθέσεις τίποτα. (Εκτός απο τα γνωστά όταν κάνεις μια μετατροπή, εξάτμιση π.χ.).
Αν αξίζει? Για τα λεφτά της είναι ίσως η καλύτερη μετατροπή (και πιο αξιόπιστη!).

Τώρα το αν θα βρείς 2-3-5 ψόφια άλογα σε ενα μοτέρ 10ετίας+, είναι άλλο θέμα. Κάποια απώλεια σίγουρα θα την έχεις.

Υ.Γ. Το ασημοκάπακο βέβαια, πιο παλιό μοτέρ, κοστίζει όμως τα μισά λεφτά απο το μαυροκάπακο. Αν τίθεται θέμα κόστους!

trd.si
14-10-08, 17:02
Helllppp παιδες!!Υστερα απο πολλα pm με τον Κυριακογλου Σπυρο(ο οποιος μου ελεισε πολλες αποριες,θελω να μου πειτε την γνωμη σας αν τελικα αξίζει η μετατροπη απο 4Α-FE se 4A-GE 20v μαυροκαπατο στην corolla μου(AE111)?Διαβασα πολλα θεματα οπου πολλοι τα αναφερουν στα 170 ps αλλοι στα 165 αλλοι 150,135 ροδα.Τι γινεται τελικα?Αποδιδει τα αλογα που λεει ονομαστικα αραγε αυτο το moter?ή θελει κι'αλλο "σκαλισμα" (οσο αφορα τα περιφεριακα..καταλυτη,πολλαπλη κ.τ.λ)?:question
φιλε μου κ γω τν 4αφε εχω κ πριν καποιο καιρο ειχα μπει στο τρυπακι να βαλω το μαυροκαπακο αλλα μετα απο μια καλη συζητηση του μηχανικου αλλαξα γνωμη διοτι οπως μου πε επειδη ειμαι ηδη 16αρις σε παω παλι σε 16αρι ατμοσφαιρικο σε ενα 3μηνο θα το χα βαρεθει-συνηθησει.κ μετα η λυση βελτιωση ειναι κ τσουχτερη κ σπανια σε πραγματα στν ελλαδα κ ετσι το αφησα.αν ημουν 13αρις ισως να το χα βαλει.Σκεψου το καλα

makris69
14-10-08, 17:12
Συμφωνώ και επαυξάνω μαζι σου φιλε Ayrton οτι το σασημι κοστιζει σχεδον τα μισα αλλα θα προτιμησω(αν τελικα κανω την μετατροπη)να βαλω το μαυρο λογω πιο "αγριας" δυναμης,ροικης,map sensor κ.τ.λ..παντως εχω βρει 2-3 μαυρα απο 2.000 μεχρι 2.500 ευρω(αναλογως τα χλμ)..Σε ευχαριστω admin!!

makris69
14-10-08, 17:21
φιλε trd.si δεν παει αλλο..εχω 2 χρονια το corollaki μου και εχω βαρεθει με τον FE..110 αλογα και η 5η στα κοκκινα 6,400 στα 210χλμ..και??Πρεπει κατι να γινει..να ανεβουν τα ps..θα το εδινα και θα επαιρνα κατι αλλο πιο γρηγορο απο μανα οπως celica TS αλλα μαρεσει πολυ και θελω να το κρατησω οποτε η μετατροπη θα γινει πολυ συντομα..και επιλεγω παλι τον 1.6αρι 20V BT για πολλους λογους..1ον δεν ανεβαινω σε κυβικα,εχω τους ιδιους αριθμοθς μπροστα(4Α-..),2ον μπανει κουτι πανω σε μενα,3ον εχουμε αρκετη αυξηση ιπποδυναμης και στροφομετρου καθβς βαραει και 8αρες,4ον και σημαντικοτερο για μενα ειναι οτι ειναι ενα αποδεδειγμενο αξιοπιστο Moter..θα μπορουσα να παρω και ενα 4A-GZE κομπρεσερατο αλλα που ανεβαινει και γρηγορα και με μικρο κοστος στα ps αλλα δεν θελω να μπλεξω με compessor και τα σχετικα..ασε που θα καει και τα'ντερα του(οχι οτι το τετραπεταλουδο δεν καει αλλα...)τα λεμε my friend

antonios7
14-10-08, 17:27
το 2002/3 κάπου εκεί, που ψαχνόμουνα, είχα βρει τιμή 700.000δρχ κομπλέ όλα μέσα και εργατικά.
Τώρα πως αυτά τα παλιά μοτέρ πήραν την άνοδο με μια 6/7τία ακόμα στην πλάτη τους δεν μπορώ να το καταλάβω...Σαν το καλό κρασί!
πόσα χλμ είχαν αυτά που βρήκες (ή πόσα σου είπαν τέλος πάντων). Πολλά παίζουν ρόλο όπως αν δούλευαν με αυτόματο κιβώτιο ή όχι και άλλα.
Με το μαύρο υπόψιν πρέπει να βάζεις 100οκτάνια...

trd.si
14-10-08, 17:32
τοτε αν εισαι 'ψημενος' φιλε βαλτο το μοτερακι θα σου συνηστουσα ομως αν σε παιρνει να αλλαξεις μεταλλα να χεις το κεφαλι σου υσηχο μν γινει κανακραου χτυπα ξυλο κ τρεχεις με περισοτερα απο 210 [φιλικα παντα] κ δν φτανεις καθοτι μεταχειρο μοτερ=βουλωμενο γραμμα.Με το καλο κ καλα στροφαρισματα:twisted:

GMASTER6
14-10-08, 17:34
φιλε μου κ γω τν 4αφε εχω κ πριν καποιο καιρο ειχα μπει στο τρυπακι να βαλω το μαυροκαπακο αλλα μετα απο μια καλη συζητηση του μηχανικου αλλαξα γνωμη διοτι οπως μου πε επειδη ειμαι ηδη 16αρις σε παω παλι σε 16αρι ατμοσφαιρικο σε ενα 3μηνο θα το χα βαρεθει-συνηθησει.κ μετα η λυση βελτιωση ειναι κ τσουχτερη κ σπανια σε πραγματα στν ελλαδα κ ετσι το αφησα.αν ημουν 13αρις ισως να το χα βαλει.Σκεψου το καλα

Oντως και τα 2 1.6αρια αλλα καμια επαφη σε δυναμη αλλα και ηχο...:wink:

trd.si
14-10-08, 17:36
Oντως και τα 2 1.6αρια αλλα καμια επαφη σε δυναμη αλλα και ηχο...:wink:
ναι δν το συζητω αλλα αν εχεις σκυλοβαρεθει τα 110 ποσο καιρο θα κανεις να βαρεθεις τα 160:question:question:question

makris69
14-10-08, 18:01
Φιλε antonio κατω απο 2 χιλιαρικα σε μαυρο(και με ecu,πλεξουδα,ακρα,σασμαν,αντλια) δεν βρηκα οπου και να ρωτησα..σε ασημι(κομπλε) βρηκα και με 1500.ενα καλο που πετυχα ειχε 44.000 μιλια με manual κιβωτιο και με εγγυηση 6 μηνες(σε περιπτωση βλαβης πληρη αντικατασταση του moter)μου το δινει 2400,απο τον γνωστο ΙΑΠΩΝΑ της Καβαλας.Μπες δες το αξιζει νομιζω. http://www.nippon-motors.gr/component/option,com_ezrealty/Itemid,26/task,detail/id,170/ οσο για τα 100 οκτανια ναι το εχω ακουστα..

4ages1
14-10-08, 18:47
Helllppp παιδες!!Υστερα απο πολλα pm με τον Κυριακογλου Σπυρο(ο οποιος μου ελεισε πολλες αποριες,θελω να μου πειτε την γνωμη σας αν τελικα αξίζει η μετατροπη απο 4Α-FE se 4A-GE 20v μαυροκαπατο στην corolla μου(AE111)?Διαβασα πολλα θεματα οπου πολλοι τα αναφερουν στα 170 ps αλλοι στα 165 αλλοι 150,135 ροδα.Τι γινεται τελικα?Αποδιδει τα αλογα που λεει ονομαστικα αραγε αυτο το moter?ή θελει κι'αλλο "σκαλισμα" (οσο αφορα τα περιφεριακα..καταλυτη,πολλαπλη κ.τ.λ)?:question
Από ότι βλέπω φίλε μου είσαι από χαλκιδική. Από ποιό μέρος αν επιτρέπεται?
Μήπως βολεύει να πιούμε έναν καφε στα μουδανιά?

vassilis_vvti
14-10-08, 18:57
φιλε εγω εχω ενα αβενσις 1,6 vvti πιστεψεμε δεν εχουμε μεγαλες διαφορες...εχω κατσει σε αυτο το μοτερ και το μονο κοινο που εχουν ειναι οτι ειναι και τα δυο 1600...οταν ανοιγει εισαι σε αλλο πλανητη ειδικα αν σου αρεσει σε στροφαρισμα.Γνωμη μου ειναι οτι και 200+ αλογα τουρμπο να οδηγησεις δεν θα παρεις τετοια οδηγικη απολαυση.Εμενα προσωπικα με ξετρελανε αυτο το μοτερ.

makris69
14-10-08, 19:45
φιλε vassili το ξερω πολυ καλα γιατι και εγω το ιδιο ενιωσα οπως εσυ οταν εκατσα σε ΕΕ101 με 1.6 20v και ηταν και ασημι..ειδικα μετα τις 5.000-6.000 στροφες που αλλαζει ο χρονισμος αλλαζει και ολοκληρος ο ηχος και το αμαξι μαζι..δεν με εχει συγκινησει ποτε τοσο πολυ ατμοσφαιρικος κινητηρας στα 1.6 μη σου πω και 1.8...ειναι σκετη καβ.α!!Τα λεμε φιλε:cool:

ranger
14-10-08, 20:05
Με το μαύρο υπόψιν πρέπει να βάζεις 100οκτάνια...

οσο για τα 100 οκτανια ναι το εχω ακουστα..
μην παίρεις όρκο για τα 100 οκτάνια... εγώ ξέρω καναδύο ασημένια που δουλεύουν μια χαρά με 95άρα... δεν πιστεύω να υπάρχει μεγάλη διαφορά για τα μαύρα (έχει να κάνει και με το πρόγραμμα). ας μιλήσουν οι μαυροκάπακοι!

wastegate
14-10-08, 20:51
Σε αυτο παιζει κυριο λογο απο που θα ειναι το μοτερ..
δλδ θα ειναι Ιαπωνιας ή Ευρωπαικο??

antonios7
14-10-08, 21:14
για Ιαπωνίας μιλάμε πάντα. Όχι Κινέζικο :mrgreen:

antonios7
14-10-08, 21:16
makris69 το δικό σου το μοτέρ πόσο το παίρνουν;

makris69
14-10-08, 21:21
Φιλε Ranger αυτο δεν το εχω διασταυρωει πληρως..ενα φιλαρακι που εχει αυτο το μοτερ βαζει την απλη και δεν εχει κανενα προβλημα..εχω ακουσει ομως απο αλλους και μου εχουν πει οτι μερικα και δεν αποδιδουν 100% και οτι μετα απο συχνη χρηση 95αρας "χτηπανε" τα πυρακια και αρχιζει και και λαδακι!!who knows???!!

makris69
14-10-08, 21:26
antonios ναι παντα για ιαπωνικο και μονο μιλαμε και το δικο μου το παιρνει ολα μαζι πανω κατω κανα 1 χιλιαρικο!αυτο το συγκεκριμενο πηγα και ειδα! http://www.nippon-motors.gr/component/option,com_ezrealty/Itemid,26/task,detail/id,170/ 2.500 μου ειπε και τον ειπα αποκλειεται!το παζαρεβω για 2000..πιστευω καλα ειναι για 2 χιλι. + εγγυηση 6 μηνες!εχει γυρω στα 44.000 μιλια και σχετικα καλη συμπιεση το moter,δεν θυμαμμαι ποση αλλα σχετικα την καλυτερη απο ολα που ειδα!

wastegate
14-10-08, 21:55
Υπαρχουν μαντραδες που πουλανε μουρες Γερμανιας..

MARMEL
14-10-08, 22:09
ναι δν το συζητω αλλα αν εχεις σκυλοβαρεθει τα 110 ποσο καιρο θα κανεις να βαρεθεις τα 160:question:question:questionμπορει να τα βαρεθεις συντομα μπορει να τα βαρεθεις και σε 2 χρονια....

εγω το εχω πανω 4.5 χρονια κλεισμενα...

δεν μπορω να πω οτι μου φτανει αλλα δε το εχω βαρεθει πολυ απλα γιατι καθε μερα που το οδηγας πηγαινει διαφορετικα...
ποτε καλυτερα ποτε χειροτερα...
πιστεψε με ειναι πολυ η διαφορα μεταξυ του χειροτερα και καλυτερα...
οταν ειναι στα καλα του βαραει καλα λεμε και φυσικα δεν το βαριεμαι...
ισως ειναι ενα κινητρο να περιμενω την μερα που θα το δω να παει καλα.... :)

4.5 χρονια τωρα μ εχει βγαλει ασπροπροσωπο σε πολλες πολλες αψιμαχιες με ανωτερους στις πιο πολλες περιπτωσεις αντιπαλους...
και δεν θελω να το βγαλω ποτε παρα μονο αμα λεμε αμα χαλασει. αλλα και τοτε το ιδιο θα εχω επανω απλα επισκευασμενο και πολυ πολυ πιο δυνατο...


ειναι να φαω το φλας μου εγω...
ειναι να μη μου μπει κατι...
για την ωρα καλα παμε...ησυχα πραγματα...
ε βασιλη?

ωρες ωρες λεω να σουν εδω ρε να τουρμπιζαμε ενα απο τα δυο. το ασημι η το 4efe

παντως στον φιλο με την ερωτηση θα του προτεινα να βαλει το μαυροκαπακο αβλεπει και ας του στοιχησει οσο οσο. αρκει ο κινητηρας να ειναι σε καλη κατασταση και το βασικοτερο να παρει ΓΡΑΠΤΗ 6 ΜΗΝΕΣ εγγυηση καλης λειτουργιας γιατι 4 μαυρα λυθηκαν αμεσως αμεσως απο κολημενα ελατηρια...
ελπιζω να μην ειναι το πεμπτο αυτο.... :hehe

παντως οι κινητηρες αυτοι εχουν λατρευτει.......


ΥΓ το μετακινησα για να ναι στο σωστο σημειο... :hehe

trd.si
14-10-08, 22:20
σιγουρα marmel να παρει γραπτη εγγυηση αλλα αν λεμε αν του κατσει στραβη του παιδιου ποιος θα χρεωθει τα βαλε βγαλε μοτερ??? μηπως θα ταν καλυτερα πριν μπει πανω να αλλαχθουν για σιγουρια??

MARMEL
14-10-08, 22:30
θα ηταν το καλυτερο αυτο αλλα αν γινει θελει κ αλλα...

ειναι φλατζες μεταλλα τσιμουχακια λουρι εκκεντροφορων τεντωτηρας αυτου, λουρια τροχαλιων δισκο πλατο κτλ κτλ...
ολα τα περειφεριακα καλο ειναι να αλαχτουν οσο ο κινητηρας ειναι στο καροτσι. ειναι ευκαρια.
κατα τη γνωμη μου πρεπει να αλαχτουν οπωςδηποτε ειτε ειναι ειτε οχι καλα..τα κατωθι...
ιμαντας χρονισμου εκκεντροφορων
τεντωτηρας-ρουλεμαν του ιμαντα
ολα τα λουρια των τροχαλιων
μπουζι
λαδια
υγρα ψυγειου
φιλτρο λαδιου
δισκο πλατο

αν γινουν ολα (μαζι με εμβολα ελατηρια κτλ κτλ)αυτα απλα θα ειναι ενας κινητηρας φρουριο...

το βαλε βγαλε δεν ειναι τοσα πολλα λεφτα οσο η επισκευη του μαυροκαπακου....

εγω οταν παραγγειλα τον κινητηρα μου με τον φανη του ειπα. θελω τον πιο καλο ασημοκαπακο κινητηρα που θα μπορεσεις να βρεις. ΔΕΝ ΒΙΑΖΟΜΑΙ. δε με νοιαζει ποσο θα κανει και ΔΕΝ θελω να μου χαλασει ποτε...
4.5 χρονια τωρα οποτε περναω απο κει που τον πηρα του το υπενθυμιζω και χαμογελωντας ξυνει το κεφαλι του...
:hehe

ενα προβλημα ειχα νωρις νωρις με το afm (εγω το χαλασα) και με καλυψε αμεσα...
μετα απο κανα χρονο και κατι καταληξαμε με τον φανη οτι ο μαμα εγκεφαλος ειναι χαλασμενος...
μας εφερε αλλον να μου τον αντικαταστησει δωρεαν αλλα τελικα δεν πηγα ποτε να τον παρω και ολα αυτα τα χρονια εχω χαλασμενο εγκεφαλο επανω...

trd.si
14-10-08, 22:36
ακριβως αυτο λεω κ γω για να χει το κεφαλι του υσηχο κ να στροφαρει αφοβα:hehe:hehe:hehe:hehe:hehe

DaveMustaine13
14-10-08, 22:36
Ρε Μαρμελ πως ειχα την εντυπωση οτι εχεις μαυροκαπακο ? :confused

MARMEL
14-10-08, 22:45
δεν ξερω φιλε.
θα ταν φημες απλα...



να ο κινητηρας μου για να πειστεις και συ οτι ειναι ασημοκαπακος...

( το νικελ καλυμμα του χταποδιου το εχω ξαναβαλει επανω... :hehe)

GMASTER6
14-10-08, 23:50
Για να απαντησω και γω με τη σειρα μου στο φιλο,αν δεν παιζει οικονομικο ζητημα προχωρα για μαυροκαπακο αλλα οπως σου παν τα παιδια κοιτα να βρεις οσο πιο προσεγμενο γινεται:wink:
Δεν θα το μετανιωσεις...

makris69
15-10-08, 03:24
παιδια ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας..
Φιλε Marmel το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ξεκιναω το παραμικρο λυσιμο αν δεν εχω στα χερια μου την ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ που ειπαμε..!!ενα συν ειναι οτι τυχαινει να βρισκεται ενα συνεργειο ακριβως διπλα απο την μαντρα αυτη και εκει δουλευει ενα παλικαρι πολυ φιλος του κολλητου μου..οποτε θα μας προσεξει καλυτερα οσο αφορα την επιλογη Moter και την "καλυψη" των μετεπειτα(θελω να το πιστευω ετσι?).

Και αυτα που επισημανει ο γνωστης Marmel οτι πρεπει να αλλαχθουν ειναι απαραιτητο και εγω νομιζω οτι θα πρεπει να αλλαχθουν κατευθειαν πριν ακομα παρει μπροστα ο κινητηρας..

Το καλο της υποθεσης,(περαν της οδηγικης απολαυσης και του ηχου,επιδοσεων κ.τ.λ) που σε τρελαινουν,ειναι οτι ο τυπος που εχει την μαντρα πηγαινει ιαπωνια και δοκιμαζει τα moter πριν ακομα τα κοψουν για τροπετα!
Βλεπει πια πανε και ακουγονται καλα μετραει συμπιεσεις και διαλεγει αυτος πια θα κοπουν και θα παρει..
Τέλη Νοεμβριου θα παει και θα φερει 3 καλα κοματια απο τι μου ειπε..μολις τα φερει το εχω τσιμπισει ηδη..
Μακαρι να μου βγει καλο οπως και του Marmel οπως ειπε..παντως δεν προκειται για θεμα χρηματων..γουσταρω να το τουμπανιασω και θα το κανω..corolla 4A-GE και ξερο ψωμι..Αντε να κλεισουν τα στοματακια τους και μερικοι Χοντακιδες φιλοι μου!!
Α οσο για την ερωτηση του trd.si ο η μαντρα θα το χρεωθει στο διπλανο συνεργειο ομως με το οποιο συνεργαζεται!!
καλα ακουγονται ολα..αντε να δουμε τι θα κανουμε τελικα..
Anyway σας ευχαριστω και παλι για ολα τα σχολια σας..

GMASTER6
15-10-08, 11:56
παιδια ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας..
Φιλε Marmel το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ξεκιναω το παραμικρο λυσιμο αν δεν εχω στα χερια μου την ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ που ειπαμε..!!ενα συν ειναι οτι τυχαινει να βρισκεται ενα συνεργειο ακριβως διπλα απο την μαντρα αυτη και εκει δουλευει ενα παλικαρι πολυ φιλος του κολλητου μου..οποτε θα μας προσεξει καλυτερα οσο αφορα την επιλογη Moter και την "καλυψη" των μετεπειτα(θελω να το πιστευω ετσι?).

Και αυτα που επισημανει ο γνωστης Marmel οτι πρεπει να αλλαχθουν ειναι απαραιτητο και εγω νομιζω οτι θα πρεπει να αλλαχθουν κατευθειαν πριν ακομα παρει μπροστα ο κινητηρας..

Το καλο της υποθεσης,(περαν της οδηγικης απολαυσης και του ηχου,επιδοσεων κ.τ.λ) που σε τρελαινουν,ειναι οτι ο τυπος που εχει την μαντρα πηγαινει ιαπωνια και δοκιμαζει τα moter πριν ακομα τα κοψουν για τροπετα!
Βλεπει πια πανε και ακουγονται καλα μετραει συμπιεσεις και διαλεγει αυτος πια θα κοπουν και θα παρει..
Τέλη Νοεμβριου θα παει και θα φερει 3 καλα κοματια απο τι μου ειπε..μολις τα φερει το εχω τσιμπισει ηδη..
Μακαρι να μου βγει καλο οπως και του Marmel οπως ειπε..παντως δεν προκειται για θεμα χρηματων..γουσταρω να το τουμπανιασω και θα το κανω..corolla 4A-GE και ξερο ψωμι..Αντε να κλεισουν τα στοματακια τους και μερικοι Χοντακιδες φιλοι μου!!
Α οσο για την ερωτηση του trd.si ο η μαντρα θα το χρεωθει στο διπλανο συνεργειο ομως με το οποιο συνεργαζεται!!
καλα ακουγονται ολα..αντε να δουμε τι θα κανουμε τελικα..
Anyway σας ευχαριστω και παλι για ολα τα σχολια σας..

Αφου πηρες την αποφαση,αντε με το καλο να δυναμωσει το εργαλειο!!!Ενημερωνε μας για τις εξελιξεις...Ενα μαυροκαπακο 20ν κατω απο το καπω αρκετων απο μας εδω μεσα αποτελει ονειρο φιλε μου,για αυτο αφου πηρες την αποφαση προχωρα και δεν θα μετανιωσεις ουτε στιγμη για την επιλογη σου...

NIKOS.99
15-10-08, 12:32
φιλε makris69 ο nippon που βρηκες τη μηχανη ειναι και ο ιδιος εγγυηση τον ξερω και προσωπικα πριν παρει μια μηχανη ελεγχη μεχρι και την τελευτεα βηδα ο ιδιος και για να παρει μηχανες απο ιαπωνια παει ο ιδιος η γιος του (ασχετο ο γιος τ εχει sonata tyrbo απο japan)

wastegate
15-10-08, 14:11
Παιδες αξιζει να το βαλεις σε σχεση με το μαμα..
Εμενα αλλο με καιει εχω βρει ενα κουταβακι αν θελει καποιος ας μου πει..
Το εχω βαλει και αγγελια..
Υ.Γ.
Μην σβησει κανεις το ποστ αυτο θα του δαγκωσω το αυτι...

corollapatra
15-10-08, 14:19
[...] Εμενα αλλο με καιει εχω βρει ενα κουταβακι αν θελει καποιος ας μου πει..
Το εχω βαλει και αγγελια..
Υ.Γ.
Μην σβησει κανεις το ποστ αυτο θα του δαγκωσω το αυτι...
Ψάχνω, ψάνχω, ψάχνω... Πού είναι ρε παιδί μου αυτό το κουμπί που λέει delete...;;; http://www.corollaclub.com/forums/mysmiliesvb/mysmilie_138.gif

antonios7
15-10-08, 15:35
θα ηταν το καλυτερο αυτο αλλα αν γινει θελει κ αλλα...

ειναι φλατζες μεταλλα τσιμουχακια λουρι εκκεντροφορων τεντωτηρας αυτου, λουρια τροχαλιων δισκο πλατο κτλ κτλ...
ολα τα περειφεριακα καλο ειναι να αλαχτουν οσο ο κινητηρας ειναι στο καροτσι. ειναι ευκαρια.
κατα τη γνωμη μου πρεπει να αλαχτουν οπωςδηποτε ειτε ειναι ειτε οχι καλα..τα κατωθι...
ιμαντας χρονισμου εκκεντροφορων
τεντωτηρας-ρουλεμαν του ιμαντα
ολα τα λουρια των τροχαλιων
μπουζι
λαδια
υγρα ψυγειου
φιλτρο λαδιου
δισκο πλατο

αν γινουν ολα (μαζι με εμβολα ελατηρια κτλ κτλ)αυτα απλα θα ειναι ενας κινητηρας φρουριο...



Δηλαδή μιλάμε για κόστος 2500 το μοτέρ και πόσα ακόμα για όλα αυτά και πόσα για ηλεκτρολόγο-μηχανικό-δήλωμα; Σύνολο; 4-4,5;

NIKOS.99
15-10-08, 19:46
το δηλωμα ειναι 130ε,ανεβα κατεβα μηχανη 400ε ιμαντες φλαντζες κλπ 200ε ηλεκτρολογος 200+τπτ γυρω γυρω 4000ε χοντρα χοντρα

4ages1
15-10-08, 20:14
2500αρικα?
πολλά!
5αρι ή 6αρι?
φρένα και ανάρτηση πόσα υπολογίζεις?
αν είναι να δώσεις τόσα πάρε το δικό μου να βάλω εγω το 2λιτρο (!!!!)
πέρα από την πλάκα, αν έχεις συμφωνήσει, οκ. Αλλιώς κάνε και μια ερώτηση στον δήμο στην θέρμη.

NIKOS.99
15-10-08, 20:27
φιλε 4ages1 ποιος ειναι ο δημος (μαντρα?)

stm2001gr
15-10-08, 20:29
antonios ναι παντα για ιαπωνικο και μονο μιλαμε και το δικο μου το παιρνει ολα μαζι πανω κατω κανα 1 χιλιαρικο!αυτο το συγκεκριμενο πηγα και ειδα! http://www.nippon-motors.gr/component/option,com_ezrealty/Itemid,26/task,detail/id,170/ 2.500 μου ειπε και τον ειπα αποκλειεται!το παζαρεβω για 2000..πιστευω καλα ειναι για 2 χιλι. + εγγυηση 6 μηνες!εχει γυρω στα 44.000 μιλια και σχετικα καλη συμπιεση το moter,δεν θυμαμμαι ποση αλλα σχετικα την καλυτερη απο ολα που ειδα!

νομίζω οτι δουλέβεις για εμένα. έχει ένα κομπρεσοράτο το έιδες? μ΄έβαλες σε σκέψεις να του δώσω τα 2 ασημί για το gze! μήπως ρώτησες τιμή? αυριο θα τον πάρω τηλ για να μου φύγει η απορια.

2579
15-10-08, 20:29
να πω και γω... στην πρωτη σελιδα αναφερθηκε οτι αφου βαρεθικες το 4αφε θα βαρεθεις και το 20ν αυτο το λεει καποιος που δεν εχει 20ν οποιος εχει δεν το βαριετε θα ελεγα ποτε.
το μοτερ το φοραω 4+ χρονια και δεν βλεπω ποτε θα ερθει το σαβατοκυριακο για να το σκεισω(στην δουλεια παω με το μικρο)θα συμφωνησω με καποιον οτι πρεπει να πας πανω απο 200 αλογα για να ενστανθης ετσι (και στην αλφα 156 με τον 3,2λιτρα και τα 240 αλογα δεν ψαρονεις ετσι οπως το 20ν).
το μοτερ επιτανχηνη σαν τρελο ουρλιαζη απιστευτα και χτηπαει κοφτες που ψαρονουν καθε ειδους μοτερια.δεν μετανιωσα καθολου για την μετατροπει.
τελευταια του εκανα και επισκευη κατι που συστηνω σε οποιον το λιωνη το μοτερ η θα το λιωση κανενα 900ε κανει αλλα εχεις το μυαλο σου ησυχο.

συμβουλευτικα αν θα εβαζα το μοτερ κατοπιν τις εμπειριας που εχω στο μαμα αυτ/το μου θα το εβαζα σε καποιον μηχανικο που αναλαμβανη πακετο την ευθηνη και θα του εκανα επισκευη αμεσως κατω οπως ειναι το μοτερ ,μεταλακια ελατηρια μπιστονιων τσιμουχακια ολες τις φλατζες και ιμαντες 1000χλμ στρωσιμο καλα λαδια και μετα λιωστο οσο θες και αν θες κατι παραπανω ενα χταποδι και βολαν και τα μυαλα στους κοφτες οπως λεει και ο χρηστος.

makris69
15-10-08, 20:47
κοιτα φιλε niko και φιλε απο τριγλια το moter ξερω οτι ειναι τσιμπιμενο στην τιμη και το παζαρεβω για 2000αρικα,και απο οτι το κοβω θα μου το δωσει στα 2 με ολα κομπλε!οπως ειπες 400 ανεβα-κατεβα ο ιδιος θα μου κανει και την συνδεση(ειναι και ηλεκτρολογος ταυτοχρονα)συνολικα θα μου παρει 600 ευρω!σουξου μουξου μανταλακια απο δω και απο κει περιφεριακα κανα 300 φτασαμε στα 2900(αν ολα πανε οποως τα σχεδιασα)ζαντες βρηκα μεταχειρισμενες στα 400 5κτινες,αναρτηση ,μεσω γνωστου bilstein Β4 με HR 3ποντα 600 περιπου αν θυμαμαι καλα μου ειπε...
οποτε αλλο 1αρικο!
3900 μεχρι στιγμης..
εξωτερικα ρωτησα σημερα στην toyota μου ειπαν 580 για μπροστα προφυλακτηρα(με προβολακια),πισω,πλαινα και spoiler+90 βαψιμο το κομματι(δηλ.450 το βαψιμο για ολα)+180 για περαστικα..
το μονο σιγουρο ειναι οτι ολα τα αλλα θα τα βαλω αλλα το τελευταιο με τπτ!
Δεν προκειται να δωσω 1300 στην αντιπροσωπεια με καμια κυβερνηση,θα τα βρω απο το φιλαρακι μου τον Mpormpoki!
Εγω το υπολογιζω μαζι με τα εξωτερικα βαρια βαρια 4000-4500 χιλιαρικα!
Τωρα οτι περεταιρω προκυψει(που μακαρι να μη συμβει),θα το αντιμετωπισουμε..
Προκειμενου να δω 8αρες στο στρ. και να ακουω του ουρλιαγμα του 20V BT χαλαλι και τα 5000αρικα!

Αλλα ρε γ...το θεμα ειναι αμα ριξεις 5 γιατι να μην βαλεις κανα GT4 πανω η κανα 3S τουμπισια Moter μια και καλη!

Το ολο θεμα σε αυτες τις μετατροπες αυτο ειναι..εκει που εισαι σιγουρους,τσουπ η φλασια και λες:εχω πεταξει τον 2λιτρο κατευθειαν και δεν με νοιαζει..αλλα μετα αντε παλι στα ιδια!

Anyway corolla και ξερο ψωμι!!!

Πηγα και στον δημο και τι καταλαβα..μου λεει το ασημι 2500 συζυτησιμη..(δεν πανε καλα αυτοι οι μαντραδες..)
Ειπαμε καλο moter σκυλι,ψαροτικο,αξιοπιστο,γρηγορο,+,++,++,,αλλα κατσε ρε φιλε τι παιρνεις?..96-98 μοντ. στην καλυτερη περιπτωση κινητηρα παιρνεις..
Δηλ το μαυρο ποσο θα μου το δινε..στα 3000+??
του ειπα ουτε να το σκεφτεται και πηγα να σηκωθω να φυγω και μου λεει κατσε να το ξανασκεφτουμε και παπ..ιες!

Φιλε 2579 δεν μπορω να σου απαντησω ακριβως γιατι εχω εχω κατσει σε καροτσα 101 96 με αυτο το μοτερ αλλα δυστυχως δεν το ετρεξα διοτι αυτος που το ειχε ηταν λιγο "ψυρας"!!
Αλλα και μονο που ημουν διπλα και ακουγα το ουρλαγμα ειδικα μετα τις 5500-6000 και εβλεπα να χιλιομετρα πως ανεβαιναν αλλα και γενικα ολη τη συγκινηση που παιρνεις εστω και σαν συνοδηγος τρελαθηκα..
Υ.Γ ενας φιλος εχει ανα V-tec 1.6 με τα 160 το παιρνω συνεχεια..
Τετοια απολαυση που πηρα απο το 4age εστω και σαν συνοδηγος δεν την εχω παρει ακομα σαν οδηγος ουτε στο 50% απο τον Β16 της Honda που το σκιζω συνεχεια το Moter..

Υ.Γ δεν λεω καλα και τα Hondakia αλλα θα σκισω αρκετα θελω να πιστευω μετα την μετατροπη!!

Που να το εκανα και βολτα δηλ.δεν θα ηθελα να κατεβω..

NIKOS.99
15-10-08, 21:04
O Nιppon μου εδεινε το 4agze 2200ε με σασμαν και 1500ε χωρις αυτο αλλα μετα πηγε japan και εφερε new οποτε ανεβηκε η τιμη καπως

stm2001gr
15-10-08, 21:11
2200 τροπέτο ή σκέτο κινητήρα? αυτό της φωτογραφίας είναι μουρη ολόκληρη με μπλοκέ

makris69
15-10-08, 21:19
δεν κερω ρε φιλε niko!!
2200 για 4A-GZE?
Εμενα μου ειπε στην αρχη 2500 για GE και μετα απο παζαρεμα 2000 και για GZE μου ειπε κατι παραπανω..
Δεν ξερω τι να πω...οτι θελουν κανουν μου φαινεται...
Θα παω και θα του κοησω 1500 μπροστα του στην τελικη και αν μου το δωσει καλως..!!Φιλικα παντα...!

trd.si
15-10-08, 22:31
[quote=2579;311863]να πω και γω... στην πρωτη σελιδα αναφερθηκε οτι αφου βαρεθικες το 4αφε θα βαρεθεις και το 20ν αυτο το λεει καποιος που δεν εχει 20ν οποιος εχει δεν το βαριετε θα ελεγα ποτε.
2579 εγω ειπα οτι αν βαρεθει ο φιλος τα 110 θα βαρεθει κ τα 160.δν εχω πανω το 20v εχω οδηγησει ομως κ ημουν συνοδηγος ενος απ τα πιο αλοκληρωμενα 20v του club κ ξερω πως ανοιγουν τα 20v κ ακομα ειπα οτι αν ειχα το 13αρι ισως να το βαζα γιατι θα ταν ακομα μεγαλυτερη η διαφορα τς δυναμης κ εκει θα μου εκανε πολυ παραπανω εντυπωση.Κ στν τελικη ο μηχανικος μου λεφτα θα ηθελε να παρει αλλα μου πεε μν το βαλεις θα το βαρεθεις γρηγορα κ θα ζητας βελτιωση μετα κ εκει ειναι που ποναει
Υ.Γ δυστηχως τα 20v δν ειναι το ιδιο με τα b16 σε βελτιωση οσο κ αν μας ποναει
Φιλικα παντα Γιαννης:mrgreen:

MARMEL
15-10-08, 22:34
μην θεωρειτε πολλα λεφτα 4000 μια τετοια μετατροπη...
μην ξεχνατε οτι αυτο που θα φτιαχτει θα κρατησει χρονια και θα αποδιδει καλα. πιστευω ειναι οτι καλυτερο...
δεν ειναι υποχρεωτικο για ελατηρια μεταλλα κτλ δλδ ανοιγμα του μοτερ. ειναι για τους πιο ψαγμενους αυτα και για αυτους που θελουν να ναι ακομα πιο ησυχοι

αναγκαστικα το μοτερ θελει...

δισκο πλατο ρουλεμαν
ολα τα λουρια των τροχαλιων (πεταμα)
λαδια
φιλτρο λαδιου
μπουζι
φιλτρο αερα (καινουργιο)

και ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορων...
(πολλοι δε τον αλαξαν εμενα ηταν η πρωτη μου προτεραιοτητα)

makris69
16-10-08, 00:52
Marmel συμφωνω μαζι σου..μπορει να μην πολλα(αλλα ουτε και λιγα ετσι),σημασια εχει οτι ειναι μια πολυ καλη-αν οχι η καλυτερη(οσο αφορα ατμοσφαιρα παντα)μετατροπη για τα corollakia μας-μου!και συμφωνω και στο θεμα αλλαγης των μεταλλικων...αυτα που αναφερεις ειναι τα απαραιτητα για την σωστη και 1η λειτουργια του κινητηρα επειτα απο ¨καθισιο"..

Ayrton
16-10-08, 08:24
Ετσι ακριβώς είναι. Κάποια στάνταρ πράγματα πρέπει να αλλαχθούνε, όπως και να 'χει!!! Δεν μπορείς να το βάλεις μπρός έτσι απλά!!! Κάνεις μια μετατροπή, και οπωσδήποτε θέλεις να είσαι όσο πιο ήσυχος γίνεται.

Εννοείται πως πρόκειται για μια απο τις πιο σωστές μετατροπές, και σε επιδόσεις και σε κόστος!

Δεν νομίζω ότι το εννοείται σοβαρά, όταν λέτε πως δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στο 4ΑFE με τον 4AGE??

Την ίδια μετατροπή έκανα κι εγώ..... (έβαλα SilverTop)

Το αυτοκίνητο είναι αλλού! Δεν υπάρχει η παραμικρή σύνδεση μεταξύ τους!
Το μόνο που ταιριάζει είναι το 1600cc , μόνο αριθμητικά!
Και επειδή κάποιοι κοiτάτε τα νούμερα.... τα 120 ή 125 του 4AFE, δεν είναι άμεσα συγκρίσημα με τα 160 ή 170 του 4AGE, αφήστε που τολμάτε και συγκρίνετε ενα 16v με ένα 20v, ενα μονοπετάλουδο με ενα τετραπετάλουδο (και ο 4AGE τα έχει όλα αυτα, και όχι το ένα απο τα 2)!!!. Επίσης παίζει ρόλο πώς τα βγάζει στο δρόμο το καθένα! Και εκεί η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα! Αυτό το θηριώδης ξέσπασμα που κάνει μετά της 4500 ο 4AGE δεν το συναντάς σε τέτοιου επιπέδου μοτέρ (μην αρχίσει κανείς και μου λέει για τπτ Ferrari!!! ;-) ).

GMASTER6
16-10-08, 13:05
Ετσι ακριβώς είναι. Κάποια στάνταρ πράγματα πρέπει να αλλαχθούνε, όπως και να 'χει!!! Δεν μπορείς να το βάλεις μπρός έτσι απλά!!! Κάνεις μια μετατροπή, και οπωσδήποτε θέλεις να είσαι όσο πιο ήσυχος γίνεται.

Εννοείται πως πρόκειται για μια απο τις πιο σωστές μετατροπές, και σε επιδόσεις και σε κόστος!

Δεν νομίζω ότι το εννοείται σοβαρά, όταν λέτε πως δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στο 4ΑFE με τον 4AGE??

Την ίδια μετατροπή έκανα κι εγώ..... (έβαλα SilverTop)

Το αυτοκίνητο είναι αλλού! Δεν υπάρχει η παραμικρή σύνδεση μεταξύ τους!
Το μόνο που ταιριάζει είναι το 1600cc , μόνο αριθμητικά!
Και επειδή κάποιοι κοiτάτε τα νούμερα.... τα 120 ή 125 του 4AFE, δεν είναι άμεσα συγκρίσημα με τα 160 ή 170 του 4AGE, αφήστε που τολμάτε και συγκρίνετε ενα 16v με ένα 20v, ενα μονοπετάλουδο με ενα τετραπετάλουδο (και ο 4AGE τα έχει όλα αυτα, και όχι το ένα απο τα 2)!!!. Επίσης παίζει ρόλο πώς τα βγάζει στο δρόμο το καθένα! Και εκεί η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα! Αυτό το θηριώδης ξέσπασμα που κάνει μετά της 4500 ο 4AGE δεν το συναντάς σε τέτοιου επιπέδου μοτέρ (μην αρχίσει κανείς και μου λέει για τπτ Ferrari!!! ;-) ).

Οπως το πες:wink: ...Πραγματικα η μερα με τη νυχτα η διαφορα των 2 μοτερ οπως ειπε ο Ayrton...οντως μην κολλατε στα νουμερα,η αισθηση που θα σου δινουν στο δρομο δεν θα εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο...

makris69
16-10-08, 14:07
Και εγω σ'άυτο πονταρω φιλε Gmaster και Ayrton...καμια σχεση οπως ειπες το ενα με το αλλο...ουτε καν ενφανισιακα τα δυο moter..το μονο κοινο οπως επισημανε ο Ayrton ειναι το 1600 cc..παιρνεις ενα κινητηρα που τα συνδυαζει ολα πανω σε 1600 και με αρκετα καλο λογω σχεσης αποδοσης-αξιοπιστας-χρηματων!
Αυτα προς το παρον..Μολις το φορεσω θα σας πω εντυπωσεις..

vassilis_vvti
16-10-08, 16:47
Ετσι ακριβώς είναι. Κάποια στάνταρ πράγματα πρέπει να αλλαχθούνε, όπως και να 'χει!!! Δεν μπορείς να το βάλεις μπρός έτσι απλά!!! Κάνεις μια μετατροπή, και οπωσδήποτε θέλεις να είσαι όσο πιο ήσυχος γίνεται.

Εννοείται πως πρόκειται για μια απο τις πιο σωστές μετατροπές, και σε επιδόσεις και σε κόστος!

Δεν νομίζω ότι το εννοείται σοβαρά, όταν λέτε πως δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στο 4ΑFE με τον 4AGE??

Την ίδια μετατροπή έκανα κι εγώ..... (έβαλα SilverTop)

Το αυτοκίνητο είναι αλλού! Δεν υπάρχει η παραμικρή σύνδεση μεταξύ τους!
Το μόνο που ταιριάζει είναι το 1600cc , μόνο αριθμητικά!
Και επειδή κάποιοι κοiτάτε τα νούμερα.... τα 120 ή 125 του 4AFE, δεν είναι άμεσα συγκρίσημα με τα 160 ή 170 του 4AGE, αφήστε που τολμάτε και συγκρίνετε ενα 16v με ένα 20v, ενα μονοπετάλουδο με ενα τετραπετάλουδο (και ο 4AGE τα έχει όλα αυτα, και όχι το ένα απο τα 2)!!!. Επίσης παίζει ρόλο πώς τα βγάζει στο δρόμο το καθένα! Και εκεί η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα! Αυτό το θηριώδης ξέσπασμα που κάνει μετά της 4500 ο 4AGE δεν το συναντάς σε τέτοιου επιπέδου μοτέρ (μην αρχίσει κανείς και μου λέει για τπτ Ferrari!!! ;-) ).

+1000 Συμφωνω απολυτα.

MARMEL
16-10-08, 21:57
πηραν τα πανω τους οι εικοσαβαλβιδοι βλεπω...
λετε πιο λιγα γιατι θα γλυκαθει και ο roy-d να βαλει κανα μαυρο πανω και ποιος μας γλυτωνει απ τη γκρινια του μετα...

ωτοασπιδες θα ψαχνουμε....

2579
16-10-08, 22:11
φιλε το να εισαι συνοδηγος σε 20ν σε σχεση να οδηγεις το δικο σου 20ν ειναι σαν να μενεις στο διπλα δωματιο στο ξενοδοχιο με την angelina jolie και στην αλλη περιπτωση να την εχεις γυναικα σου...
trd.si καλα αυτα που λεει ο μηχανικος σου αλλα υποψιαζομαι οτι ουτε αυτος εχει 20ν σωστα?
τωρα για τα VTI τα μαμα ειναι 2 καροτσες πισω στα πρωτα 100χλμ και πρεπει να ειναι καλο πρωτο σταδιο για να ειναι διπλα σε μαμα 20ν οποτε μαλλον για αυτο το λογο εχουν φτιαχτει πιο πολλα πραγματα για να εχουν και νοημα υπαρξης διπλα στο 20ν
παντα φιλικα νικος
αρτον θα συμφωνησω μαζι σου!!!

MPORMPOKIS111
16-10-08, 22:32
Εγώ περιμένω μακρή να το κουμπόσεις και να δουμε τι κάνει το τέρας σου...
Και μετά σε τρέχω...!!!!:jumpers

makris69
17-10-08, 02:45
Και μονο ομως φιλε μου που εχεις την jolie διπλα σου την ευχαριστηση την παιρνεις οπως και να χεις..βεβαια καλα θαταν να τηην ειχες και γυναικα σου κιολας!!
Α ρε Νικολακη ο 1ος που θα το κανει test μετα την μετατροπη εσυ θα εισαι φιλε..
Ενωθειτε 20v βαλβιδοι!!!

trd.si
17-10-08, 19:47
φιλε το να εισαι συνοδηγος σε 20ν σε σχεση να οδηγεις το δικο σου 20ν ειναι σαν να μενεις στο διπλα δωματιο στο ξενοδοχιο με την angelina jolie και στην αλλη περιπτωση να την εχεις γυναικα σου...
trd.si καλα αυτα που λεει ο μηχανικος σου αλλα υποψιαζομαι οτι ουτε αυτος εχει 20ν σωστα?
τωρα για τα VTI τα μαμα ειναι 2 καροτσες πισω στα πρωτα 100χλμ και πρεπει να ειναι καλο πρωτο σταδιο για να ειναι διπλα σε μαμα 20ν οποτε μαλλον για αυτο το λογο εχουν φτιαχτει πιο πολλα πραγματα για να εχουν και νοημα υπαρξης διπλα στο 20ν
παντα φιλικα νικος
αρτον θα συμφωνησω μαζι σου!!!
Φιλε νικο η συγκριση 20v,angelina jolie μου αρεσε πολυ αλλα δν νομιζω οτι το ονειρο καθε ενα ειναι το 20v κατω απ το καπο του οπως να εχει για γυναικα τν jolie :mrgreen::mrgreen:.Οσο για τν μηχ μου ειχε ενα celica gt4 400 κατι hp πριν κ τωρα λογο οικογενειας εχει 5θυρο t sport corolla που προοριζεται για κομπρεσορα κ υπερκυβισμο νομιζω οποτε γιατι να ασχοληθει με τν 20v????
κ γιατα vti οτι ειναι 2 καροτσες πισω ισως να ναι αληθεια αν ο οδηγος ειναι κουλαδι αν κ μεχρι τα 100 πας για τσιγαρα στο περιπτερο δν κανεις ανοιγμα με 2 στροφατα μοτερ απο κει κ πανω τι??δηλ εννοεις οτι το χοντα πρεπει να ναι 180 αλ+ για να ναι διπλα σε 20v μαμα??μν τρελαθουμε κιολλας.Κ τελος υπαρχουν τοσα πραγματα για χοντα γιατι 1ον ειναι απο κατασκευης σπορ μαρκα κ 2ον τα vti κ οχι μονο ειχαν εισαχθει κανονικα στν Ελλαδα ενω αυτο δν υσχει κ για τα 2 για τν ΤΟΥΟΤΑ μας δυστυχως...
φιλικα παντα Γιαννης

ari
18-10-08, 02:55
Φιλε νικο η συγκριση 20v,angelina jolie μου αρεσε πολυ αλλα δν νομιζω οτι το ονειρο καθε ενα ειναι το 20v κατω απ το καπο του οπως να εχει για γυναικα τν jolie :mrgreen::mrgreen:.Οσο για τν μηχ μου ειχε ενα celica gt4 400 κατι hp πριν κ τωρα λογο οικογενειας εχει 5θυρο t sport corolla που προοριζεται για κομπρεσορα κ υπερκυβισμο νομιζω οποτε γιατι να ασχοληθει με τν 20v????
κ γιατα vti οτι ειναι 2 καροτσες πισω ισως να ναι αληθεια αν ο οδηγος ειναι κουλαδι αν κ μεχρι τα 100 πας για τσιγαρα στο περιπτερο δν κανεις ανοιγμα με 2 στροφατα μοτερ απο κει κ πανω τι??δηλ εννοεις οτι το χοντα πρεπει να ναι 180 αλ+ για να ναι διπλα σε 20v μαμα??μν τρελαθουμε κιολλας.Κ τελος υπαρχουν τοσα πραγματα για χοντα γιατι 1ον ειναι απο κατασκευης σπορ μαρκα κ 2ον τα vti κ οχι μονο ειχαν εισαχθει κανονικα στν Ελλαδα ενω αυτο δν υσχει κ για τα 2 για τν ΤΟΥΟΤΑ μας δυστυχως...
φιλικα παντα Γιαννης

συμφωνω μαζι σου φιλε. ειναι οτι καλυτερο (για τα χρηματα που στοιχιζει) το 20ν αλλα ειναι πισω απο τα honda vti, στον τομεα της αποδοσης και στον τομεα της βελτιωσης. στην αξιοπιστια δεν διαφωνω ειναι μια χαρα.

DaveMustaine13
18-10-08, 07:04
συμφωνω μαζι σου φιλε. ειναι οτι καλυτερο (για τα χρηματα που στοιχιζει) το 20ν αλλα ειναι πισω απο τα honda vti, στον τομεα της αποδοσης και στον τομεα της βελτιωσης. στην αξιοπιστια δεν διαφωνω ειναι μια χαρα.

Εισαι λαθος φιλε ! Και στο τομεα της αποδοσης ειναι μπροστα αλλα και στο τομεα της βελτιωσης οι age κινητηρες ειναι αρκετα μπροστα απο τα vti ! Μη ξεχναμε το 1600 16v τερας που ειχε φτιαξει η trd με 240 αλογα ατμοσφαιρα που επαιρνε μερος σε αγωνες..! Μιλαμε για 12.000 rpm!!!:ouch

ari
18-10-08, 12:38
αμα ειναι να το πας στην trd να δωσεις μια περιουσια τοτε σιγουρα ειναι βελτιωσημο.μιλαμε να κανεις καποια μικροπραγματα για να το χαρεις λιγακι. οσο για τα vti, εγω ανοιξα με ενα το οποιο εχει175 ονοματικα αλογα και εμεινα 3-4 κενα πισω,μπορει να μην πηγαινει καλα το δικο μου ,δεν ξερω!! αλλα δεν εχω ακουσει καποιον εδω μεσα που να παταει vti. μαμα παντα.δεν ειναι οτι δεν υποστιριζω τα 20ν,και εγω τετοιο εχω, αλλα πιστευω οτι ειμαστε πισω.:ouch

Ayrton
18-10-08, 13:53
Λάθος κάνεις...... πίστεψέ με!

vassilis_vvti
18-10-08, 14:27
εγω που εχω μπει και στα δυο πιστευω πανε καλυτερα τα 20βαλβιδα και επισης το παληκαρι που τα ειχε μου ειπε οτι τα περναγε...

Glanzaboy
18-10-08, 14:43
τα μαμα vti ειναι σιγουρα πισω απο 20v οσον αφορα 1ο σταδιο απαντησε πιο πανω ο 2579 τωρα για την βελτιωση στην ελλαδα κυκλοφορουν πιο πολλα πραγματα για τον Vti και ειναι φυσιολογικο για αυτο ας μεινουμε εντος συνορων γιατι οι ανθρωποι εδω ξεζουμισαν τον b16a, b16b απο αποψη βελτιωσης και ασχοληθηκαν με τα 18αρια

makris69
18-10-08, 15:52
το vti το εχει και το αφεντικο μου και ο κολλητος μου και το ξερω πολυ καλα το αμαξι...εχει δυνατο κινητηρα και εφ'οσον εχουν εισαχθει επισημως στην ελλαδα υπαρχουν πολλα καλουδια για την βελτιωσή του..
συνεχιζω ομως να πιστευω οτι ενα μαμα 20v ge(που να δουλευει σωστα ετσι) ειναι μπροστα απο ενα vti μαμα..

wastegate
18-10-08, 16:29
Μην ξενχας οτι τα χοντα ερχοτανε με 160 αλογα Ευρωπη..
Αυτο με τα 175 ειναι το Ιαπωνικο μοτερ και ναι στην αντιπερα οχθη τα 20ν τα ελεγαν v-tec killer..

Χρηστος
18-10-08, 16:32
συμφωνω μαζι σου φιλε. ειναι οτι καλυτερο (για τα χρηματα που στοιχιζει) το 20ν αλλα ειναι πισω απο τα honda vti, .

φιλε δεν το λεμε μονο εμεις αλλα και το περοιδικο power οταν παρουσιασε ενα μαυρο corolla με 20v και συγκρινε τους χρονους του με μαμα vti........

2579
18-10-08, 17:29
o γιαννης ειπε
Φιλε νικο η συγκριση 20v,angelina jolie μου αρεσε πολυ αλλα δν νομιζω οτι το ονειρο καθε ενα ειναι το 20v κατω απ το καπο του οπως να εχει για γυναικα τν jolie .Οσο για τν μηχ μου ειχε ενα celica gt4 400 κατι hp πριν κ τωρα λογο οικογενειας εχει 5θυρο t sport corolla που προοριζεται για κομπρεσορα κ υπερκυβισμο νομιζω οποτε γιατι να ασχοληθει με τν 20v????
κ γιατα vti οτι ειναι 2 καροτσες πισω ισως να ναι αληθεια αν ο οδηγος ειναι κουλαδι αν κ μεχρι τα 100 πας για τσιγαρα στο περιπτερο δν κανεις ανοιγμα με 2 στροφατα μοτερ απο κει κ πανω τι??δηλ εννοεις οτι το χοντα πρεπει να ναι 180 αλ+ για να ναι διπλα σε 20v μαμα??μν τρελαθουμε κιολλας.Κ τελος υπαρχουν τοσα πραγματα για χοντα γιατι 1ον ειναι απο κατασκευης σπορ μαρκα κ 2ον τα vti κ οχι μονο ειχαν εισαχθει κανονικα στν Ελλαδα ενω αυτο δν υσχει κ για τα 2 για τν ΤΟΥΟΤΑ μας δυστυχως...
φιλικα παντα Γιαννης

γιαννη η παρομοιοση ηταν με το να ειναι διπλανο δωματιο η τζολη και αν ειναι γυναικα σου οπως συνοδηγος στο 20ν ειτε δικο σου
ειδες που το πετυχα για το μηχανικο σου οτι δεν εχει 20ν τωρα το οτι ειχε gt4 400hp ειναι αλλο 20ν δεν εχει
οσο για τα vti εχω ανοιξει με φιλο που ειναι 167 δυναμομετριμενο στο παουερ και πηγεναμε ισα φοραγε φιλτρο προγραμμα χταποδι αγονιστικο καταλυτη εξατμιση και φυσικα το vti ειναι 1000και λιγα κιλα ακομα και μενα το καρινακη 1200 κιλα καταλαβενεις to 20ν ειναι σε αλο επιπεδο για να μην πω crx στην εθνικη που απο τα 170- 200 εφαγε 2+ κενες τα TS τα ταπερ την GTA και αλλα μην αρχισω ....πητε οι παλιοι τιποτα

Roy-D
18-10-08, 17:35
πηραν τα πανω τους οι εικοσαβαλβιδοι βλεπω...
λετε πιο λιγα γιατι θα γλυκαθει και ο roy-d να βαλει κανα μαυρο πανω και ποιος μας γλυτωνει απ τη γκρινια του μετα...

ωτοασπιδες θα ψαχνουμε....

να φτιαχτω λιγακι και ποιος ξερει μπορει να παρω κανενα μαυροκαπακο για να παιζω...αλλα οι συγκινησεις με το υπερκυβισμενο! αν πλακα πλακα εχω ενα μαυροκαπακο θα ξερω πως παει και ποσο να φτιαξω το υπερκυβισμενο μου!! χεχεχεχεχε!!!!:crazylol

MARMEL
18-10-08, 19:16
πειτε οι παλιοι τιποτα

τι να πουμε ρε νικο...
οποτε μιλαμε το μπελα μας βρισκουμε.... :)

Roy-D
18-10-08, 19:32
οχι ρε Πανο οταν δεν ακουγοντε υπερβολες!! Αν ειχα 111 profacelift και πισω το μαυροκαπακο ή ακομα και ενα καλο ασημι θα το εβαζα αβλεπει.
Και να σου πω την αληθεια,αν ειχα τα μυαλα τωρα πριν 4 χρονια που πηρα το Ε12 για πρωτο αμαξι,θα επαιρνα ενα 101 με μαυροκαπακο για να ειμαι σχετικα γρηγορος και με ενα αντικειμενικα ομορφο αμαξι και πολυ μα πολυ ποιο οικονομικα! π.χ το Ε12 με ολα ακομα και την αβαρια μου εχει στοιχησει με αγορα περιπου 30.000ευρο(!!) και λογικα θα ανεβει κι αλλο!

Παντως καλα θα ηταν να μαθαινα σε ενα 20v και μετα να επαιρνα το υπερκυβισμενο να ολοκληρωνομουν!χεχεχεχεχεχε!

wastegate
18-10-08, 19:40
Θα ολοκληρωνοσουν αν τουρμπιζες το μαυροκαπακο...

MARMEL
18-10-08, 19:45
Θα ολοκληρωνοσουν αν τουρμπιζες το μαυροκαπακο...
καπου 330-340hp........
με σωστη δουλιτσα απο 1600cc..........

thanassis
21-10-08, 00:01
φιλε vassili το ξερω πολυ καλα γιατι και εγω το ιδιο ενιωσα οπως εσυ οταν εκατσα σε ΕΕ101 με 1.6 20v και ηταν και ασημι..ειδικα μετα τις 5.000-6.000 στροφες που αλλαζει ο χρονισμος αλλαζει και ολοκληρος ο ηχος και το αμαξι μαζι..δεν με εχει συγκινησει ποτε τοσο πολυ ατμοσφαιρικος κινητηρας στα 1.6 μη σου πω και 1.8...ειναι σκετη καβ.α!!Τα λεμε φιλε:cool:

σαν αυτον το ηχο????

http://www.youtube.com/watch?v=BIuq8hejpMA&feature=related

ari
21-10-08, 02:17
ανοιξα με ενα honda 175 αλογα και εμεινα 3-4 κενα πισω,μπορει να μην πηγαινει καλα το δικο μου ,δεν ξερω!! αλλα δεν εχω ακουσει καποιον εδω μεσα που να παταει vti. μαμα παντα.δεν ειναι οτι δεν υποστιριζω τα 20ν,και εγω τετοιο εχω, αλλα πιστευω οτι ειμαστε πισω.:ouch[/quote]

παιδια τελικα ξαναπηγαμε με το honda αλλα απο δευτερες και ειμασταν μεχρι τεταρτες μαζι..!!! 175hp to honda λεει. ισως την πρωτη φορα φταιει το οτι εχασα καπως σε αλλαγη πρωτης-δευτερας και μου κανε δυο κενα..:fierydevil

makris69
21-10-08, 02:50
Καπως σαν αυτον τον ηχο φιλε thanasi μονο που δεν ειναι το ιδιο να τα ακουσ απο τα ηχεια..
παντως σε τρελαινει...

DaveMustaine13
21-10-08, 03:24
Φιλε αρι..παλι δεν ειναι φυσιολογικο..θα επρεπε να εισαι μπροστα!!!

wastegate
21-10-08, 06:46
σαν αυτον το ηχο????

http://www.youtube.com/watch?v=BIuq8hejpMA&feature=related

16v ειναι αυτο!

GMASTER6
21-10-08, 15:06
ανοιξα με ενα honda 175 αλογα και εμεινα 3-4 κενα πισω,μπορει να μην πηγαινει καλα το δικο μου ,δεν ξερω!! αλλα δεν εχω ακουσει καποιον εδω μεσα που να παταει vti. μαμα παντα.δεν ειναι οτι δεν υποστιριζω τα 20ν,και εγω τετοιο εχω, αλλα πιστευω οτι ειμαστε πισω.:ouch

παιδια τελικα ξαναπηγαμε με το honda αλλα απο δευτερες και ειμασταν μεχρι τεταρτες μαζι..!!! 175hp to honda λεει. ισως την πρωτη φορα φταιει το οτι εχασα καπως σε αλλαγη πρωτης-δευτερας και μου κανε δυο κενα..:fierydevil[/quote]

Μπραβο φιλε πρεπει να ταν πολυ καλη κοντρα αν κοβοσασταν.Αλλα 175 αλογα γιατι το vti?Δεν ηταν μαμα?Μηπως δεν ανοιγεις με το 1.6αρη v-tec αλλα με το 1.8αρη που ειναι ελαφρως πιο δυνατο και γρηγορο(αν και πολυ σπανιο μοτερ να το πετυχεις).Επειδη δεν εβγαινε τετοια εκδοση εδω γινοταν εγχειρηση οπως εμεις με τα 20ν:wink:

MARMEL
21-10-08, 16:49
αρη μπορει πολυ απλα να ναι πολυ καλο το χοντα.
εχω ανοιξει αρκετες φορες με 160αρια...
μαλιστα το ενα ειναι πολυ φιλου και καναμε πολλα ανοιγματα παντου. ανηφορα κατηφορα ευθεια κτλ κτλ..
σε ολα μα σε ολα ηταν πισω...
ηταν vtec 2 πορτο 160αρι του 2006

πιο δυνατα δεν εχει τυχει να συναντησω...

wastegate
21-10-08, 17:23
Πανο σημερα με πηγανε βολτα με 20ν μαυρο..
Μου φανηκε πως πηγαινε πολυ καλυτερα απο το δικο σου τοτε..
Βεβαια ειχε και βολαν ελαφρυ..

MARMEL
21-10-08, 17:24
χαχαχαχα τι να κανουμε ρε φιλε...
αυτα εχει η ζωη....

wastegate
21-10-08, 17:30
Θα τον ψησω για κανα 400-600-800...
Για να δω ποσο αξιζει τελικα..
Εχω πει και στον Ιορδανη μολις ετοιμαστουμε..

trelokomio
21-10-08, 18:32
ηταν vtec 2 πορτο 160αρι του 2006


Εβαλε b16 κινητηρα σε 2006 μοντελο????

vassilis_vvti
21-10-08, 20:30
Εβαλε b16 κινητηρα σε 2006 μοντελο????
οντως περιεργο...

Χρηστος
21-10-08, 23:02
μαλλον 1996 ηθελε να πει ο μαρμελαδας αλλα τα πολλα γκαζια ειδατε τι κανουν χανεις την μπαλα!!!!!!!!

4ages1
21-10-08, 23:12
Πανο σημερα με πηγανε βολτα με 20ν μαυρο..
Μου φανηκε πως πηγαινε πολυ καλυτερα απο το δικο σου τοτε..
Βεβαια ειχε και βολαν ελαφρυ..

corolla φανταζομαι....
το βολάν που το βρήκε? ξέρεις τι ήταν? συμπλέκτη? 5αρι ή 6αρι?

MARMEL
21-10-08, 23:16
δεν ξερω αν ηταν Β16 ο κινητηρας...

ξερω οτι τ αμαξι ηταν ολοκαινουργιο και απεδιδε 160 ιππους
επισης ξερω οτι ηταν μοντελο 2006... αντε να ταν 2002? 2004? ειναι αυτο με τα μεγαλα τριγωνα φαναρια!!!
ουτε ξερω αν εκανε ματατροπη ουτε τιποτα...

απλα ολη μερα κοντρες καναμε...

DaveMustaine13
22-10-08, 00:19
Marmel εννοεις το προηγουμενο civic απο αυτο που κυκλοφορει τωρα ?
Γιατι αν ειναι ετσι..ενα καινουργιο αμαξι εγινε παλιο..:wink:

GMASTER6
22-10-08, 00:51
δεν ξερω αν ηταν Β16 ο κινητηρας...

ξερω οτι τ αμαξι ηταν ολοκαινουργιο και απεδιδε 160 ιππους
επισης ξερω οτι ηταν μοντελο 2006... αντε να ταν 2002? 2004? ειναι αυτο με τα μεγαλα τριγωνα φαναρια!!!
ουτε ξερω αν εκανε ματατροπη ουτε τιποτα...

απλα ολη μερα κοντρες καναμε...\

H αληθεια ειναι οτι εβγαζε η hοnda σε αυτο το μοντελο και διλιτρο με 160 αλογα(ιδιο μοτερ με αυτο που εχει το accord το τωρινο) αλλα εχω την εντυπωση οτι δεν το πουλησε αυτον τον κινητηρα στην ελλαδα η honda στο civic,δεν την εφερε αυτην την εκδοση...:question

wastegate
22-10-08, 11:24
corolla φανταζομαι....
το βολάν που το βρήκε? ξέρεις τι ήταν? συμπλέκτη? 5αρι ή 6αρι?

Ειναι αυτος που μας πηρε το βολαν το ετοιμοπαραδοτο ρε...
6αρι κιβωτιο ειναι πανω σε 11αρα..

MARMEL
22-10-08, 20:45
ρε σεις το προηγουμενο ηταν με τα μεγαλα τριγωνα φαναρια εμπρος...

δεν ειχε αλαξει κινητηρα...
απλα ξερω οτι ηταν 160ΗΡ

vassilis_vvti
22-10-08, 20:55
ρε σεις το προηγουμενο ηταν με τα μεγαλα τριγωνα φαναρια εμπρος...

δεν ειχε αλαξει κινητηρα...
απλα ξερω οτι ηταν 160ΗΡ
vtec 125hp εβγανε αυτο που λες...

DaveMustaine13
22-10-08, 21:05
vtec 125hp εβγανε αυτο που λες...


Βασιλη το 1600αρι πρεπει να εβγαινε με 105 και με 115..:uthere

MARMEL
22-10-08, 21:20
ρε σεις πατε καλα?
θα τον δω αμα παω εξοχικο και θα σας πω στα σιγουρα....

makris69
23-10-08, 02:38
παιδια 16αρια "απλα" εβγαιναν με 105 ιππους..
τα v-tec ειχαν 125 και 160 αναλογως τον τυπο του κινητηρα..
και εγω νομιζω οτι υπαρχει ενας διλιτρος για honda που εβγαζε 160 ps..δεν ξερω ομως αν κυκλοφορησε επισημα ευρωπη οπως οι αλλοι!!

wastegate
23-10-08, 07:30
Type-s λεγεται αυτο το μοντελο..

Ayrton
23-10-08, 08:02
Δεν νομίζω να αναφέρεστε στο CRX (και το μετέπειτα Del Sol)?
Τα οποία είναι όντως 160 άλογα!

trelokomio
23-10-08, 09:53
Ρε παιδια τι απλα και vtec?
Tι crx και del sol?
Ολα αυτα ειχαν σταματησει την παραγωγη τους πολυ πριν απο αυτες τις ημερομηνιες...
Απο το 2002 εως αρχες 2006(οπου μετα βγηκε το τελευταιo που υπαρχει τωρα στις εκθεσεις) οι κινητηρες που εβγαζε η honda για το civic ηταν:
1.4cc..............90HP
1.6cc..............110HP
2.0CC..............200HP(Typer)
Αυτα ηταν ολοι οι κινητηρες που διεθετε στο civic εκεινη την εποχη..
Tωρα οντως εβγαινε και ενα μοντελο με 160 αλογα με 2.0λιτρο κινητηρα(καμια σχεση με τα παλια vti) αλλα αυτο δεν εισηχθει ποτε στην Ελλαδα(και αν δεν κανω λαθος ουτε στην ευρωπη) και το ονομαζαν civic Si.

Ayrton
23-10-08, 09:58
Μα δεν είπα εγώ ότι είναι του 2006. Αλλά τα μόνα που ήρθανε στην Ελλάδα με 160 αυτά ήτανε! Τα οποία σαφώς και είναι προγενέστερα!

trelokomio
23-10-08, 10:07
Ενταξει, απλα αναφερθηκε για ενα civic του 2006 η το πολυ 2002 με 160 αλογα(αν δεις λιγο προηγουμενα ποστ) και για αυτο νομιζω γινεται η κουβεντα. Απλα ανεφερα ολους τους κινητηρες που διεθετε το civic εκεινες τις χρονολογιες γιατι ειδα οτι υπηρχε ενα μπερδεμα!!

makris69
23-10-08, 13:23
Υπηρχε και ο 1500ρης κινητηρας τυπου vtec με 115 ή 125 αλογα αν θυμαμαι καλα!

vassilis_vvti
23-10-08, 15:50
Υπηρχε και ο 1500ρης κινητηρας τυπου vtec με 115 ή 125 αλογα αν θυμαμαι καλα!

υπαρχει αλλα ειναι παλιο μοτερ...επιμενω υπαρχει απλο και vtec 105 η 110 ειναι το απλο και 125 το vtec

trelokomio
23-10-08, 15:59
υπαρχει αλλα ειναι παλιο μοτερ...επιμενω υπαρχει απλο και vtec 105 η 110 ειναι το απλο και 125 το vtec

Σωστος το 1.5 το vtec ηταν πιο παλιο και ειχε 115ps...
Βασιλη πιστεψε δεν εβγαινε 1.6 με 125 το 2002-2006 ειμαι 1000% σιγουρος!
Υπηρχε αυτο που λες δηλαδη απλο με 110 αλογα και vtec με 125 στα 1.6 αλλα πιο παλια (οταν εβγαινε και το vti)!
Το 1.6 του 2002-2006 με τα 110 vtec ηταν δεν υπηρχε απλο(μονο το 14αρι με τα 90 ηταν χωρις μεταβλητο χρονισμο).
Ειμαι βεβαιος για αυτο που σου λεω επειδη το 2005 που αγορασα το corolla ειχα παει και στη honda να κοιταξω και το civic και θυμαμαι με το νι και με το σιγμα τη εβγαζε τοτε...

TOLIS EE80
23-10-08, 18:20
History HONDA's engines
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Honda_engines#Inline_4-cylinder

MARMEL
23-10-08, 18:30
αντε με αναγκασατε και τον πηρα τηλ τον τυπο. το αμαξι ειναι μοντελο 1998. ως εχει βγαινει λεει με την ιδια καροτσα απο το 1997 εως το 2002.
ο κινητηρας λεει οτι ηταν ο vtec και απεδιδε 160 ιππους...
μετα απο αυτο εβγαλε το 1500 η honda το οποιο απεδιδε 140κατι ιππους...

αυτα μου ειπα αυτα σας λεω...
περεταιρω αμφισβητησεις στο δικηγορο μου... :hehe

DaveMustaine13
23-10-08, 18:37
Ε αυτη η καροτσα ηταν που εμοιαζει με το g6 απο πισω!
Αυτο ηταν το λεγομενο vti ! Marmel..σε περνουσε αυτος ?:uthere

MARMEL
23-10-08, 18:39
Ε αυτη η καροτσα ηταν που εμοιαζει με το g6 απο πισω!
Αυτο ηταν το λεγομενο vti ! Marmel..σε περνουσε αυτος ?:uthereποτε δεν το καταφερε ουτε σε αναβαση ουτε σε καταβαση ουτε σε ευθεια ουτε σε αναβαση στροφιλικια ουτε και οταν αλαξε 3 οδηγους...(καταβαση με στροφες δεν πηγαινε)
ολα αυτα μεσα σε 3 εβδομαδες που ημουν εκει συνεχεια...

TOLIS EE80
23-10-08, 19:13
Ωραιος κινητηρας φαινεται ο B16B (Type R) 1.6 και 185 αλογα

vassilis_vvti
23-10-08, 20:37
αντε με αναγκασατε και τον πηρα τηλ τον τυπο. το αμαξι ειναι μοντελο 1998. ως εχει βγαινει λεει με την ιδια καροτσα απο το 1997 εως το 2002.
ο κινητηρας λεει οτι ηταν ο vtec και απεδιδε 160 ιππους...
μετα απο αυτο εβγαλε το 1500 η honda το οποιο απεδιδε 140κατι ιππους...

αυτα μου ειπα αυτα σας λεω...
περεταιρω αμφισβητησεις στο δικηγορο μου... :hehe
μεχρι εκει εβγαινε αυτο το μοτερ εσυ ειπες για 2006 και μας μερδεψες γιατι το επομενο δεν εβγαζε τοσα αλογα...

MARMEL
23-10-08, 21:27
μεχρι εκει εβγαινε αυτο το μοτερ εσυ ειπες για 2006 και μας μερδεψες γιατι το επομενο δεν εβγαζε τοσα αλογα...με τοσα που χω πατησει μπερδεψα τα μοντελα βρε.... :hehe
αλωστε το μπαλωσα πιο μετα που πα αντε να ναι 2002:).
και αφου ειπα το μοντελο με τα μεγαλα τριγωνα φαναρια πιστευω καταλαβατε...
τελος παντων ας μην ξεφυγει κ αλλο το θεμα...

MARMEL
23-10-08, 21:28
Ωραιος κινητηρας φαινεται ο B16B (Type R) 1.6 και 185 αλογα
συμφωνω τολη....

G.corollas
15-10-12, 15:28
Καλησπερα κορολακηδες
μπορει καποιος να μου απαντησει αν υπαρχει περιπτωση να βρεθει 20v σε καλη κατασταση? και αν ναι ποσο θα στοιχιζε πανω κατω (χωρις φρενα αναρτησεις κλπ) μια μετατροπη? :question

pilotos7
15-10-12, 18:31
Καλυτερα 4εφτε.

G.corollas
15-10-12, 18:37
ειμαι 1600 και δε μαρεσει το turbo:hey

pilotos7
15-10-12, 19:41
δε μαρεσει το turbo:heyΣοβαρη ασθενεια..Να το κοιταξεις..

giannis gt
15-10-12, 20:13
Σοβαρη ασθενεια..Να το κοιταξεις..

+10000000:hehe :hehe :hehe :hehe

Nikos4
15-10-12, 20:20
Εγω έβαλα το 20v πριν ένα χρόνο δεν έχει κανένα πρόβλημα. Όλοι η μετατροπή πήγε 1700€ αλλα Συμφωνώ με τον pilotos7 καλη η ατμόσφαιρα αλλα πολα λεφτά για να παρη άλογα

jason
15-10-12, 20:37
εμενα η γνωμη μου ειναι οτι μεχρι ε101 αξιζει να βαλεις 20v, απο e11 που ειναι πιο βαρυ πας για 4e-fte( που και αυτο ειναι λγο για αυτη την καροτσα) και στα υπολοιπα τουρμπατα.

G.corollas
15-10-12, 20:50
pilotos χαβαλε κανω για το τουρμπο. η λυση της ισχυροποιησης του υπαρχοντος μοτερ 4αφε με προσθηκη τουρμπο λεει τιποτα? κοστος πολυ πανω απο 20v?

giannis gt
15-10-12, 21:18
pilotos χαβαλε κανω για το τουρμπο. η λυση της ισχυροποιησης του υπαρχοντος μοτερ 4αφε με προσθηκη τουρμπο λεει τιποτα? κοστος πολυ πανω απο 20v?

ΝΑΙ!!!Αλλα και απο αποδοση με το Turbo εισαι επισης αλλου!!!:roll: :wink:
Ειδικα αν εισαι σφυρηλατος πας για πολλα!!!!!Και λεφτα αλλα και αλογα .....:hehe