PDA

Επιστροφή στο Forum : 4age 16v bigport smallport


KOSTAS_KE35
29-08-08, 15:52
ξερει κανεις τη διαφορα εχει ο 4age 16v bigport με τον smallport

TOLIS EE80
29-08-08, 23:36
Κοιτα δω
http://home.clear.net.nz/pages/phil.bradshaw/4AGE%20into%20RWD.htm
Υπαρχουν αρκετες αναφορες στο νετ, αρκει να ψαξεις.
1η γενια bigport με tvis
2η γενια bigport κεφαλη με smallport μπλοκ και tvis
3η γενια smallport κεφαλη και μπλοκ χωρις tvis
4η γενια silvertop με afm
5η γενια blacktop με map
Επισης bigport και smallport εχουμε και στα κομπρεσσορατα μοτερ

KOSTAS_KE35
30-08-08, 09:37
δηλαδη ο κινητηρας που εχω με το μπλε και μαυρα γραματα big port tvis βγαζει 130 αλογα γιατι μου ειπε ο μηχανικος μου οτι αυτος ο κινητηρας ειναι ο ελληνικος με τα 115 αλογα αληθευει?

endurasKE-30
30-08-08, 11:47
Κωστα 124 αλογα βγαζει το μπλεκαπακο.
Αν δεν απατωμαι στην Ελλαδα ηρθε το μαυρο καπακο με TVIS και 118 αλογα.
Ισως αυτο ξερει ο μηχανικος σου.

KOSTAS_KE35
30-08-08, 13:21
αν ο κινητηρας μου εχει 124 αλογα ,με εκκεντροφορους272 ροικη φλανζα 1,0 και τα 45αρια ποσα αλογα θα βγαλει ξερει κανεις

NyO
30-08-08, 14:07
Μονο το δυναμομετρο μπορει να σου πει ...

TOLIS EE80
30-08-08, 16:14
Με 130ΗΡ με μπλε γραμματα και TVIS δεν βγηκε ποτε. Υπαρχουν διαφορες μοναδες μετρησεις οπως din, bmp κλπ.
Στην Ελλαδα το μπλε καπακι (παντα με tvis το μπλε καπακι) ηρθε πρωτα στην ΑΕ86 με 120ΗΡ. Στην Ιαπωνια το ιδιο μοτερ με 124HP ισως λογω βενζινης), στην Αυστραλια με 115ΗΡ λογω καταλυτη και τελος στην Αμερικη με 112ΗΡ λογω μειωσης ρυπων και AFM.
Το μπλε καπακι συνεχιστηκε και στο AE92 (87-89). Σε καποιες χωρες μπηκε ο καταλυτης και σε καποιες οχι. Στην Ελλαδα, μου φαινεται πως οχι. Μετα στο ΑΕ92 μπηκε το κοκκινο καπακι (χωρις tvis 89-92). Αναφορικα δεν ξερω εαν ηρθε στην Ελλαδα αυτο το μοτερ αλλα σιγουρα Αγγλια και αλλες χωρες στην Ευρωπη κλπ.
Κυριακο, μαυροκαπο και tvis δεν υπαρχει.
KOSTAS KE35, ελληνικο tvis με 118 δεν υπαρχει. Ωστοσο μπορει να ειναι απο ΑΕ92 αλλα και παλι δεν θα μπορουσες να τον βαλεις στην πισωκουνα ΚΕ35. Θα ειχες προβλημα με το tvis και την εισαγωγη που θα κοιτουσε τον καθρεπτη. Μπορει και να μπαινει.
Οπως και να χει και οποιον και να χεις μπλε καπακι, τα εντοσθια ειναι ιδια.
Με τους 272 εκκεντροφορους υπολογισε περιπου 150-160ΗΡ στο στροφαλο.
Καποιες πληροφοριες για ατμοσφαιρικη βελτιωση θα βρεις εδω:
http://www.twincam.info/index.php?showtopic=27794
http://www.billzilla.org/4agmods.htm

KOSTAS_KE35
31-08-08, 09:12
το μοτερ αυτο που εχω το βγαλαμε απο mr2 σαν αυτο το σκαφοςhttp://img.photobucket.com/albums/v466/LVmOddER/Aw11mr2DSC02072.jpg

TOLIS EE80
31-08-08, 10:00
Ειναι απο το MR2 ΜΚ1 ή AW11.
Εξηγησα παραπανω οτι το μπλε καπακι ειναι το ιδιο μοτερ σε ολες τις εκδοσεις του, απλα αλλαζουν τα περιφερειακα (καταλυτης, AFM ή ΜΑΡ). Απο την στιγμη που εσυ εχεις βαλει weber δεν πρεπει να σε προβληματιζει ποιο μοτερ εχεις.
Καλη συνεχεια.

endurasKE-30
31-08-08, 12:51
Τολη μπλεκαπακο δεν μπηκε ποτε σε ΑΕ92.
Ηταν το μαυροκαπακο, μια γενια που δεν την ξερει σχεδον κανεις και ομως υπαρχει.

TOLIS EE80
31-08-08, 15:35
Εγω μεχρι προσφατως παραγγελνα για την 4age απο ΑΕ92.
http://www.fensport.co.uk/parts.htm
και επελεξε το 3ο αυτοκινητο (ΑΕ92) θα βγαλει 2 edition μπλε καπακι και κοκκινο. Tvis και χωρις tvis. Επισης το μπλε καπακι μπηκε στις πρωτες ΑΕ92 GTS (USA edition)
Για το μαυρο που λες δεν ξερω τιποτα. Εχεις καποια συγκεκριμενη αναφορα? Ετος? Σε ποιο μοντελο μπηκε?
Μηπως μιλας για την δευτερη γενια tvis με κοκκινα και μαυρα γραμματα?

apsogos
12-05-09, 08:52
http://img14.imageshack.us/img14/3522/geioseis.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=geioseis.jpg)
http://img14.imageshack.us/img14/geioseis.jpg/1/w1296.png (http://g.imageshack.us/img14/geioseis.jpg/1/)


αυτο εννοεις;