PDA

Επιστροφή στο Forum : Αδειάζει το νερό στο παγούρι... :(


Japanese
25-08-08, 16:18
Γειά σας παίδες... Έχω ένα προβληματάκι στο Corollaki μου... Αδειάζει ως διαμαγείας το νερό στο παγούρι.. Τί λέτε να φταίει; Μήπως είναι κανένα κολλάρο που έχει κάνει ρωγμή και στις μεγάλες θερμοκρασίες χάνει νερό; Καμιά ιδέα;

vagos333
25-08-08, 17:30
Φιλε μου japanese μαγικα δεν υπαρχουν.
Ειναι χαλασμενο το παγουρι ή καποιο σωληνακι εχει σκασει ή εφηγε απο την θεση του.
Παρακολουθησε το και θα βγαλεις ακρη.

billlllll
25-08-08, 17:30
Έχεις τρακάρει ποτέ μπροστά δεξιά; Το παγούρι είναι πίσω κάτω από το μπροστά δεξί φτερό και τα σωληνάκια από τα μοτεράκια που τραβούν το νερό για το μπροστά και πίσω παρμπρίζ είναι σχετικά εκτεθειμένα. Ίσως ένα αδύναμο κοπάνημα (χωρίς άλλα παρατράγουδα) με κατάλληλη γωνία να κάνει τη ζημιά...

Όταν με είχε ψιλοτρακάρει παλιά μια άσχετη, τα σαϊνια στην αντιπροσωπεία δεν είχαν πάρει χαμπάρι (ή απλά με έγραψαν στα @@ τους) και δεν το είχαν πάρει χαμπάρι με αποτέλεσμα να χάνει από εκεί το παγούρι.

Σου αδειάζει τελείως ή κρατάει κάποια λίτρα μέσα; γιατί αν θυμάμαι καλά αποτελείται από 2 μέρη και μπορεί να χάνει από την ένωση. Και το παγούρι και τα μοτεράκια αλλάζουν χωρίς να χρειαστεί να βγει ο προφυλακτήρας. Το παγούρι με περισσότερο ζόρι...


EDIT: Συγνώμη μπερδεύτηκα παίδες τώρα είδα πως δεν λέμε για Ε12...

PeterIoannou
25-08-08, 18:26
Νομίζω πως μιλάει για το δοχείο υπερχείλισης του κυκλώματος ψύξης...
Κάνε έναν έλεγχο του δοχείου και των σωληνώσεων, καθώς και της αντλίας νερού και αν από εκεί δεν διαπιστώσεις κάποια διαρροή, τότε έχεις σοβαρότερο πρόβλημα (δεν νομίζω).
Έχε υπόψη σου ότι ένα κολάρο μπορεί να φαίνεται "άψογο" σε πρώτη θέα με κρύο τον κινητήρα, και μόλις ζεσταθούν τα νερά να αρχίσει να "γλύφει" το νερό από εκεί.
Ο εντοπισμός είναι σχετικά εύκολος, αφού φαίνεται ο "δρόμος" της διαρροής από το παραφλού...
Πάνος.

madvinegar
25-08-08, 18:32
Ο εντοπισμός είναι σχετικά εύκολος, αφού φαίνεται ο "δρόμος" της διαρροής από το παραφλού...
Πάνος.

Αυτό ακριβως ήθελα να πω. Και εμενα στις αρχες ψιλοέχανε μεταξύ του πλαστικού δοχείου και του πλαστικου καπακιου του, αλλα φαινότανε καθαρα γιατι, όπως λεει ο Πανος, με το που ζεσταινόταν το μοτερ, αφριζε απο αυτο το σημείο και όταν κρυωνε, αφηνε και σημάδια/υπολείμματα.

Japanese
25-08-08, 20:28
Είναι το παγούρι που συμπληρώνεις όταν χρειάζεται νερό... Δεν έχω τρακάρει... Μάλλον κάποιο σωληνάκι 8α έχει ραγίσει γιατι πρώτη φορά μου το κάνει αυτό... Ούτε μοτέρ έχω ανοίξει... Λογικό να ωγάζει απο τώρα προβλήματα

Fanis
25-08-08, 21:02
το εχουμε ξανααναφερει αυτο το θεμα.

κοιτα αν πηγαινεις με κατω απο 3000 στροφες για ωρες και δεν αδειαζει το παγουρακι και οταν πας με πανω απο 4000 στροφες για πανω απο 20 λεπτα αδειαζει τοτε ειναι φλαντζα κεφαλης.

γιατι πολυ απλα αν εχανε απο οπουδηποτε αλλου τοτε θα εβλεπες και την διαροη αλλα τωρα δεν βλεπεις τιποτα εκτος απο του οτι αδειαζει το μπουκαλακι απο την πιεση των καυσαεριων που διαφευγουν απο την φλαντζα κεφαλης και πιεζουν στις μεγαλες στροφες το νερο να φυγει απο το παγουρακι εξω.

το εχω ψαξει παρα πολυ το θεμα.

επισης οταν αλλαξεις φλαντζα που δεν ειναι τιποτα σοβαρο αλλαξε και θερμοστατη γνησιος περιπου 16ε και αντλια νερου γιαπωνεζικη οχι γνησια περιπου 36ε γιατι ειναι ευκαιρια μιας και θα το ανοιξεις για να μην ξαναασχοληθεις.

Japanese
25-08-08, 21:16
Ο πατέρας μου είχε πάει Καλαμάτα με 110-120χ.α.ώ. μέσα σε μια μέρα και όταν γλυρισε τα έχασε όλα... Αλλά γενικά χάνει... Θα πάω να το κοιτάξω στο Νέο Κηφισό...

LoVis
25-11-08, 14:40
ειχα παθει ακριβως τα ιδια καποτε και τελικα ηταν ενα κολάρο που οταν ζεστενοταν τοτε ανοιγε η ρωγμή... τα αλλαξα ολα και ηρεμήσα :)

diafanh-psyxh
27-11-08, 18:53
φίλε μου το ίδιο πρόβλημα είχα αντιμετωπίσει και εγώ.υπάρχουν 4 περιπτώσεις:
1)κάποιο κολάρο να χάνει
2)να εχει τρυπήσει το ψυγείο σου
3)να χάνει η αντλία νερού
4)να έχεις κάψει φλάτζα

για την περίπτωση του κολάρου μπορείς να πας στο μηχανικό σου και με ζεστό μοτερ και σε λειτουργία όπως είσαι να βγάλει το σωληνάκι από το δοχείο υπαρπλήρωσης και να το συνδέσει στο κομπρεσερ του για να φουσκώσουν τα κολάρα και αν έχει κάποια τρύπα ή ρωγμή όπως λέτε παραπάνω να αρχίσει να βγάζει.
για την περίπτωση του ψυγείου παρατήρησέ το με ένα πανάκι με κάτι (εγώ δεν το κοίταξα γιατί είχα αλλάξει ψυγείο λίγο καιρό πριν αρχίσει και χάνει νερά το δοχείο μου)
στην περίπτωση της αντλίας νερού ένας τρόπος για να βεβαιωθείς είναι όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο πχ το πρωί να περάσεις με ένα χαρτομάντηλο την αντλία νερού απαλά κυρίως από κάτω.αν δακρύζει η αντλία τότε είναι 100% από εκεί
στην περίπτωση της φλάτζας κράτα ότι είπε ο Φάνης παραπάνω γιατί στην δική μου περίπτωση έπεσε μέσα:D

kzk842
27-11-08, 19:44
Για να δεις αν είναι φλάντζα:
1ον)Αν όταν το βάζεις μπρός το πρωϊ ψιλο-παρπαρίζει.
2ον)Δες αν έχει βρωμιές μέσα το νερό(μαυρίλες) τότε μάλλον είναι φλάντζα.
3ον)Έπειτα άνοιξε το παγούρι(όταν είναι κρύο το αμάξι) βάλε μπρος και μετά από 5 λεπτά τράβα την πεταλούδα του γκαζιού για να μαρσάρει,αν δεις μπουρμπουλήθρες(αρκετές) στο παγούρι είσαι σίγουρος 100%.
Στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο(astra) έπαθα 3 φορές φλάντζα κεφαλής και το έχω δεί να το κάνει ο μάστορας.

stm2001gr
27-11-08, 21:24
Τί γίνεται στην περίπτωση όμως που δεν επισκευαστεί έγκαιρα η φλάντζα κεφαλής? δε μιλάω για θερμοκρασίες και στραβωμένα καπάκια αλλά σε πολλά μοτέρ έχω ακούσει ότι κάνει αυλό στην κεφαλή ή στον κορμό.
για να δείς μπουρμπουλήθρες πρέπει να κάνει μεγάλη τρύπα η φλάτζα.

kzk842
27-11-08, 23:09
Το πλανάρεις ελάχιστα(ίσα ίσα για να έρθει στα ίσια του το καπάκι),το μόνο καλό είναι οτι το αυτοκίνητο μετά περπατάει ελάχιστα καλύτερα.