Επιστροφή στο Forum : ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
Καλησπερα...
Πριν 1,5 χρονο περιπου,αλλαξα αμορτισερ...Εβαλα ΚΥΒ κ ελτηρια HnR 3εκατοστα ημισκληρα...Παρατηρησα οτι σαν να εχει σκληρηνει το πατημα μου...Τι μπορει να φταιει?Εινα ιασιμο?Δωστε μου τα φωτα σας παιδια....
Ευχαριστω!
καλα μετα απο 1μιση χρονο το καταλαβες?δεν δουλευει σωστα ετσι...σιγουρα ειναι πιο σκληρο...κ κοπαναει...
τωρα τι θες να κανεις δεν καταλαβα...
Οχι ρε φιλαρακι...Δεν με καταλαβες...δεν δουλευε ετσι...εδω κ 1 μηνα περιπου το νιωθω πιο βαρυ...
Οχι ρε φιλαρακι...Δεν με καταλαβες...δεν δουλευε ετσι...εδω κ 1 μηνα περιπου το νιωθω πιο βαρυ...
ε ναι αφου αυτα τα αμορτισερ δεν ειναι γι αυτα τα ελατηρια κ πιεζοντε κ δουλευουν πανω απο τα ορια
λογικο δεν ειναι να τα παιξουν κ να γινοντε πιο ξερα σε αποσβεση με τον καιρο?
αντε πιο μετα θα πεταει κ λαδακια :)
Ρε τον φιογκο...Μου τα ειχε προτεινει ενας εμπορος...Ειναι τα καταλληλα για αυτο το μοντελο ,μου ειπε...Κ τωρα τι?αλλαγη ελλατηριων ?αμορτισερ? Ή κ τα δυο?
Ευχαριστω για την βοηθεια φιλαρακι!!!
Το θέμα των αμορτισέρ έχει συζητηθεί πολύ στο site φιλε Θέμη. συγκερκιμένα για σένα θα χρειαστείς ενα σετάκι καινουργια αμορτισερ (τα ελατήρια δεν παιζει να έχουν πάθει τιποτα. στη χειροτερη να έχουν πέσει λιγο ακομα και να χαμηλώνουν 3,5 εκατοστά).
Αμορτισέρ να μην βάλεις τα KYB EXEL-G (φαντάζομαι αυτά φοράς τώρα). Αυτά δεν κάνυον για χαμήλωμα. Η KYB βγάζει τα AGX τα οποία κοστίζουν κάπως παραπάνω, αλλά δουλεύουν μια χαρά με ελατήριο χαμηλώματος (τα H&R που έχεις είναι μια χαρά!!!).
Για αμορτισέρ υπάρχουν και άλλες λύσεις: KONI κίτρινα ή Bilstein Sprint. καλό είναι να ψάξεις τα σχετικά θέματα στο forum για να συλλέξεις πληροφορίες για το καθένα απο αυτά!!
και εδώ είμαστε πάλι να το ξανασυζητήσουμε...
NikiforosGT
04-08-08, 12:48
εγώ είχα πάρει μεταχειρισμένη την corolla EE111 και φοράει kayaba μαύρα, αυτά εννοείς παραπάνω Ranger? και ελατήρια eibach 3,5cm μάλλον. Αυτά είναι που χαλάνε γιατί τέτοιο συνδυασμό είχα και σε starlet gt είναι τα αμορτισέρ, τα μαμά αμορτισέρ δεν είναι για χαμηλώματα, μετά από χαμήλωμα είναι απλά θέμα χρόνου πότε θα τα παίξουν. Τα KYB AGX ποια είναι? και πόσο περίπου κοστίζουν ? koni κίτρινα είχα στο starlet αλλά είναι πολύ κούτσουρα και πάθαιναν εύκολα ζημιά ακόμα και σε σχετικά μαλακή ρύθμιση. Φίλε ΘΕΜΗ μάλλον εννοείς ότι το αμάξι το νιώθεις πχ να χτυπάει κάτω ποιο σκληρά πχ άμα πέσεις σε μια λακκούβα, κάπως έτσι είναι και μένα, αυτό είναι σημάδι ότι τα αμορτισέρ δεν έχουν πολλά ψωμιά ακόμα.
κακή συνήθεια να ξεχωρίζουμε τα αμορτισέρ απο το χρώματους και όχι απο τον τύπο και το μοντέλο τους. τεσπα, τα μαύρα kyb είναι τα exel-G και χαλάνε χωρίς αν συνδιαστουν με ελατήριο χαμηλώματος. Η Kayaba βγάζει τα AGX που είναι ρυθμιζόμενα και για χαμήλωμα.
τιμή 640 ευρώ για Ε-12 (κατάλαλογος 2008). Για την Ε-11 νομίζω βγαίνουν πιο φθηνα, αλλα καλύτερα να μας πει ο nikos που τα φοράει (και είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος!!)
πηγαινε να ελενξεις πρωτα την πιεση των ελαστικων σου γιατι 99 % αυτο φταίει.
NikiforosGT
04-08-08, 19:24
Fani αναφέρεσαι και στους 2 μας ή στο άλλο παιδί ?
ranger ευχαριστω για τις συμβουλες σου...Δυστυχως δεν ειμαι σε θεση για νεα μορτισερ κ ακομα χειροτερα,θα περιμενω να με αφησουν τα υπαρχοντα....
Φιλε gt αυτο εννοω πουειπες...Στις λακουβες σκαει σαν κουτσουρω....
Φανη,σε εμενα τουλαχιστον,δεν φταιει η πιεση στα ελαστικα,κανω τακτικο ελεγχο...
"κουτσουρω????" μεταφραση.... κουτσουρο........
NikiforosGT
04-08-08, 20:03
ούτε και σε εμένα μόλις σήμερα τα έλεγξα, απλά να ξέρεις τα μαμα αμορτισερ είναι τις πλάκας απλά για να έχεις αμορτισερ, όπως είπα δεν αντέχουν χαμήλωμα και δεν είναι για πολλά πολλά, και στο starlet τα ιδια είχα πάθει, απλά και εγώ επειδή τώρα προηγούνται άλλα (διακοπές πχ) δεν δίνω λεφτά σε αμορτισερ και περιμένω να τα παιξουν, τώρα ελπίζω τον Ιανουάριο που περνάω ΚΤΕΟ να είναι οκ μέχρι και τότε! :PPppp
καλα μην τρελενεσαι...δεν θα σπασει τπτ απλα να χεις αυτην την ξερη αντιδραση κ θα στριβεις μπορει κ χειροτερα απο μαμα ειδικα με τον καιρο...απλα δε θα σ αρεσει το στησιμο του αμαξιου...κατα τα αλλα ολα οκ...αφου δεν παιζει μαρουλι ...υπομονη πιο δυνατα μουσκιη κ σιγα στις λακουβες...
οπως ειπες κ συ εμπορος στα προτινε...νομιζεις οτι ξερει?αυτος να πουλησει θελει...σε κοβει εχεις 300 για αμορτισερ αυτα θα σου πει μακακας ειναι να σου πει 650 αμορτισερ που δεν θα χεις κ να σε χασει?
Να κάνω μια παρένθεση παιδιά.
Πρώτα απόλα τα μαμά αμορτισέρ δεν είναι για πέταμα είναι πολύ καλά όπως έχει στηθεί το αυτοκίνητο απο τον κατασκευαστή με γνώμονα την ευστάθεια του αυτοκινήτου την ασφάλεια και την άνεση!
Τα μαμά αμορτισέρ που φόρεσε η Ε111 απο το εργοστάσιο το 1998-9 είναι τα ΚΥΒ τα μαυρα και όχι τα Εxcel-g! Οι πιο παλιοί ίσως θυμούνται οτι η ΚΥΒ παλιά τους τύπους των αμοτισέρ τους ξεχώριζε με βάση τα χρώματα όσο αφορούσε την χρησημότητά τους και την σκληρότητα. Υπήρχαν κοκκινα-μαυρα- κίτρινα και χρυσά κτλ κτλ. Απο το 1999 εξελίχθηκαν και εν έτη 2008 και λίγο πιο πριν βγήκαν τα Εxcel-g τα οποία αν δεν κάνω λάθος φοραέι και η Τ-Sport ακόμα και σήμερα απο τη μανα της.
Σας πληροφορώ οτι στην Πατρα στον Κορφιάτη που είναι συνεργαζόμενο ανοιξε μπροστά μου και δοκίμασα ως προς την σκληρότητα Monroe reflex, Sachs Performance Και ΚΥΒ Εxcell-g για τη δικιά μου Ε111 και απο τα τρία τα καλύτερα ήταν τα ΚΥΒ!
Anyway αν κάποιος ζητάει κάτι το τόσο εξεζητημένο ας φορέσει AGX η ΚΟΝΙ (πατέντα με φυσίγγι που μετά απο κάποιο χρόνο που θα μποσκάρει και θα παιξει το Κονι μέσα στο φυσιγγι, ερε γλέντια απο κοπάνημα) ή κάτι άλο αντίστοιχο!
Τελοσπάντων στο θέμα μας και για να βοηθήσω το φίλο μας Θεμη, τι ελαστικά φοράς με τι προφίλ και τι ζάντες? Γιατί αν είναι χαμηλοπρόφιλα μην περιμένεις να έχεις ανεση, δευτερον πόσο αέρα βάζεις και τρίτον τι χρώμα έχουν τα H&R που φοράς για να σε βοηθήσω.
Τελοσπάντων στο θέμα μας και για να βοηθήσω το φίλο μας Θεμη, τι ελαστικά φοράς με τι προφίλ και τι ζάντες? Γιατί αν είναι χαμηλοπρόφιλα μην περιμένεις να έχεις ανεση, δευτερον πόσο αέρα βάζεις και τρίτον τι χρώμα έχουν τα H&R που φοράς για να σε βοηθήσω.
Φιλε μου stetas ,μολις μου πατησες μια καλη σφαλιαρα.....
πριν 2.5 μηνες περιπου,αλλαξα λαστιχα...............κ περιπου ενα μηνα μου το κανει αυτο....
κ για να απαντησω στο ερωτημα σου..
φοραω τα dunlop ta sp1 αν θυμαμαι καλα τον τυπο(τα καινουργια εν παση περιπτωση)195/50 με ζαντουλα 15αρα.....βαζω 29-30 αερα κ τα h&r ειναι πρασινα.....
Σ'ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου.....
Θέμη τώρα έβαλες τα ζαντολάστιχα ή άλλαξες μόνο λάστιχα? Θέλω να πω μήπως πριν που δεν κοπάναγε είχες τα μαμα? Και κάτι άλλο τα Dunlop που έβαλες ενδέχεται να έχουν πολύ σκληρά πλαινά και να μην αποροφούν τόσο εύκολα κραδασμούς (χωρίς αυτό βέβαια να αποτελεί πρόβλημα)!
Επειτα τα H&R που φοράς δεν είναι καθόλου μαλακά και συγκεκριμένα επειδή τα ίδια φοράω και γω είναι σκληρότητας 280lb/inch! Τι να πώ δοκίμασε με 28 πίεση στα λάστιχα μήπως δείς διαφορά. Τα ΚΥΒ πόσα χιλιόμετρα τα έχεις πάνω?
οχι φιλαρακι,τις ζαντες τις εχω πιο πολυ καιρο,λαστιχα αλλαξα...τα ελλατηρια τα ειχα παρει για ημισκληρα,δεν ειχα ιδεα απο αμορτισερ(ουτε τωρα)...θα δοκιμασω με 28 κ θα σου πω....
Α!για τα khm στα kyb, ψεματα θα σου πω........
τι 28 ρε?θα τα φατε τα λαστιχα...32 θελει.......
Μη δοκιμάσετε 28...θα στρίβετε με το προφίλ κ όχι με το πέλμα....
30 λοιπον ειναι καλα... ετσι?
η 32?help παιδιαααααααααα....................
Κάνε δοκιμές να δεις ποιό σου αρέσει...Δεν υπάρχει απόλυτα σωστό και απόλυτα λάθος ανάμεσα στο 30-32...
τι 28 ρε?θα τα φατε τα λαστιχα...32 θελει.......
Σιγά μη βάλουμε και 40. Με 32 μπαλονιάζει το λαστιχο και γινεται σκληρο σαν πέτρα,(για το δικο μου με 45 άρι προφίλ μιλάω πάντα). Με 28 εχω δοκιμάσει και δεν κοπανάει πολύ για αυτό είπα να δοκιμάσει, οπως του αρέσει είναι η πιο σωστή συμβουλή! Εγω 29 και στα τεσσερα βάζω κι όταν προκειται να το φορτώσω βάζω 30 πίσω ποτέ πιο πάνω. Τελοσπάντων δεν χρειάζεται να βγαίνουμε off topic το θέμα πίεσης εχει συζητηθεί πολύ στο κατάλληλο θέμα.
βαλε κ 25 τι να πω...ασε τον κατασκευαστη να λεει...ειναι βλακας κ στο πεζο που πηρα 36 αδειο 38 φορτωμενο λεει...εβαλα 34 κ οι αισθητηρες για την πιεση καναν παρτυ...ετσι θελουν ολα για να χουμε σωστη πιεση γιατι αλλιως δεν καταλαβαινουμε...ολα 30 σαν τους λαστιχαδες...οχι φιλε μου δεν εχει το ιδιο βαρος ενα aygo με το ayris...αλλο αερα το ενα αλλο το αλλο...
Copyright CorollaClub 2006