PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγή ζάντας από 14'' σε 15''


nikosg6
21-07-08, 20:23
καλησπέρα :)
θα ήθελα την γνώμη σας για το παρακάτω.

Εχω τέσσερις 15 ιντσών ολοκαίνουργιες σιδερένιες ζάντες από το καινούργιο yaris, τις οποίες πήρα με σκοπό να τις χρησιμοποιήσω στο corolla g6 του 98 που έχω.

Ακόμη δεν είμαι σίγουρος εάν είναι σωστή κίνηση να αλλάξω τις 14'' που φορούσε το αυτοκίνητο σε 15'' σκεπτόμενος την καταπόνηση του αυτοκινήτου, εάν υπάρχει, και την κατανάλωση.

χαιρετισμούς.

GMASTER6
21-07-08, 20:43
καλησπέρα :)
θα ήθελα την γνώμη σας για το παρακάτω.

Εχω τέσσερις 15 ιντσών ολοκαίνουργιες σιδερένιες ζάντες από το καινούργιο yaris, τις οποίες πήρα με σκοπό να τις χρησιμοποιήσω στο corolla g6 του 98 που έχω.

Ακόμη δεν είμαι σίγουρος εάν είναι σωστή κίνηση να αλλάξω τις 14'' που φορούσε το αυτοκίνητο σε 15'' σκεπτόμενος την καταπόνηση του αυτοκινήτου, εάν υπάρχει, και την κατανάλωση.

χαιρετισμούς.

Φίλε μου θα σου πω τη γνώμη μου μιας και έχω αλλάξει σε 15άρες και γω σε corolla g6.Αν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις δυστυχώς αυτή η κίνηση θα σκοτώσει αρκετό νεύρο από την corollitsa:( .Θα κερδίσεις ελάχιστα στην εκκίνηση αλλά σε όλες τις ρεπρίζ και επιταχύνσεις θα είσαι πίσω.Αν δεν θες να καταπονήσεις το αυτοκίνητο σου τότε συνδίασε τις 15άρες με κατάλληλο προφίλ ελαστικού ώστε να διατηρηθεί ίδια η συνολική διάμετρος του τροχού.Στα συν τώρα αυτής της αλλαγής θα είναι το σίγουρα καλύτερο πάτημα -πρόσφυση που θα έχει πλέον το αμάξι,η καλύτερη αίσθηση του τιμονιού,η σταθερότητα και η λίγο μικρότερη απόσταση στο φρενάρισμα.Απλά στην οδική συμπεριφορά κοντά στο όριο το αμάξι θα έχει πιο απότομες αντιδράσεις και λιγότερη προοδευτικότητα αλλά αυτό είναι λογικό όταν ανεβαίνουν τα όρια της πρόσφυσης.Οσο για την κατανάλωση από τη στιγμή που αυξάνεται η μη αναρτώμενη μάζα του αυτοκινήτου είναι επίσης λογικό να αυξηθεί και η κατανάλωση,αλλά πίστεψέ με η διαφορά θα είναι τέτοια που δεν θα την αντιληφθείς στην τσέπη σου.Ελπίζω να βοήθησα...

nikosg6
22-07-08, 12:59
Φίλε μου θα σου πω τη γνώμη μου μιας και έχω αλλάξει σε 15άρες ....Ελπίζω να βοήθησα...

μήπως γνωρίζεις/ετε ποιες είναι οι διαστάσεις της ζάντας που φορούσε η 111 g6 του 98, offset και καρέ;

χαιρετισμούς

GMASTER6
22-07-08, 13:31
Η διασταση ηταν 175/65/14 με καρέ 4*100 και offset πρεπει να παιζε στα 38-40.Παρε και αλλες γνωμες γιατί εγω εκανα την αλλαγή ένα χρόνο μετά την αγορά και έχουν περάσει αρκετά χρόνια.Καπου εκει πρεπει να παιζουν τα νουμερα αλλα δεν ειμαι σιγουρος...:roll:

JL_e10
22-07-08, 13:33
Συνηθως οι μαμα 14αρες εχουν πλατος 5,5 ιντσες. Αν πας σε 15αρα θα παει 6 ιντσες οποτε δεν θα εχεις προβλημα (εχω βαλει κι εγω 15αρες με 195/55 15 και δεν βρισκει ποτε). Το καρε ειναι 4x100. Αν τελικα κανεις αυτη την αλλαγη θα πας σε λαστιχο 195/50 15, αλλα στη περιπτωση που εχεις πιο σκληρη αναρτηση (ΚΟΝΙ ας πουμε) καλυτερα ειναι να βαλεις 55αρι προφιλ διαφορετικα το αυτοκινητο θα ειναι το τελειο μεσο να φτιαξεις φραπε!!!

GMASTER6
22-07-08, 13:38
Συνηθως οι μαμα 14αρες εχουν πλατος 5,5 ιντσες. Αν πας σε 15αρα θα παει 6 ιντσες οποτε δεν θα εχεις προβλημα (εχω βαλει κι εγω 15αρες με 195/55 15 και δεν βρισκει ποτε). Το καρε ειναι 4x100. Αν τελικα κανεις αυτη την αλλαγη θα πας σε λαστιχο 195/50 15, αλλα στη περιπτωση που εχεις πιο σκληρη αναρτηση (ΚΟΝΙ ας πουμε) καλυτερα ειναι να βαλεις 55αρι προφιλ διαφορετικα το αυτοκινητο θα ειναι το τελειο μεσο να φτιαξεις φραπε!!!

Καλά τα λές.Αν θες να εχεις λογική άνεση αλλά να είσαι και πιο κοντά στην εργοστασιακή διάμετρο τροχού τότε πήγαινε σε 55άρι προφίλ στην 15άρα ζάντα...

nikosg6
22-07-08, 13:54
καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

το αυτοκίνητο δεν έχει καμία αλλαγή. είναι όπως φτιάχτηκε από την toyota. σκεφτόμουν όμως να μην φτάσω στο 195*Χ*15 αλλά να πάω στο 185*Χ*15. και αυτό σκεπτόμενος την καταπόνεση και την κατανάλωση.
αν και νομίζω ότι για να μείνω κοντά στη διάμετρο της εταιρίας με τα 185 θα πρέπει να πληρώσω παραπάνω χρήματα για λάστιχα 185*Χ*15, μόνο και μόνο γιατί η διάσταση δεν έχει μεγάλη ζήτηση.

πως μπορώ να βρω την τιμή του offset σίγουρα;

χαιρετισμούς.

JL_e10
22-07-08, 14:38
Μη σε ανυσηχει κανενα απο τα δυο. Οταν αλλαξα στην ΤΟΥΟΤΑ Πασπαλιαρης κατι φουσκες στα ημιαξονια ζητησα ελεγχο ολο του συστηματος, ακριβως για να δω αν υπηρχε φθορα, ωστοσο δεν βρηκαν τιποτα. Τωρα για το θεμα της καταναλωσης δεν ειναι και μεγαλη η αλλαγη ωστε να ειναι ορατη η οποιαδηποτε διαφορα. Εκτος αν βαζεις βενζινη με την συριγγα, οποτε ναι ισως δεις διαφορα.:hehe:hehe

Doctor46
22-07-08, 19:30
Το Offset ειναι 38-40 και το καρε 4*100.

GMASTER6
22-07-08, 20:11
Το Offset ειναι 38-40 και το καρε 4*100.

Εψαξα και τελικά όντως 38-40 ήταν το offset.Το επιβεβαιώνει και ο φίλος από πάνω...

diamantis
22-07-08, 21:12
καλησπερα και απο μενα,βαλε χωρις σκεψη 195/55/15 και θα δεις το αυτοκινητο να εχει πιο καλο πατημα,διαβαζει πιο καλα το δρομο.
Το μονο που θα σου ελεγα ειναι αν μπορεσεις καποια στιγμη να βαλεις ζαντες αλουμινιου,εστω και μεταχειρισμενες.
Ετσι θα αλαφρωσει και το αμαξι(οι αλουμινιου εχουν το μισο βαρος απο τις σιδερενιες) και η καταναλωση θα ειναι ανεπαισθητη.

j4ae
23-07-08, 11:24
Διαμαντή δεν ισχύει αυτό για το βάρος.
Ειδικά αν τις συγκρίνεις με τις 14αρες σιδερένιες μπορεί οι 15αρες αλουμινίου να είναι και πιο βαριές.

GMASTER6
23-07-08, 12:25
Διαμαντή δεν ισχύει αυτό για το βάρος.
Ειδικά αν τις συγκρίνεις με τις 14αρες σιδερένιες μπορεί οι 15αρες αλουμινίου να είναι και πιο βαριές.

Γενικά οι αλουμινιου είναι πάντα πιο ελαφριές από τις σιδερένιες αλλά όντως άμα αλλάζει η διάσταση εκεί χάνεται η μπάλα.Αν και μερικές μάρκες βγάζουν αλουμινένιες ζάντες αποκλειστικά και μόνο με γνώμονα το βάρος και έτσι δεν αποκλείεται μία αλουμινίου να είναι ελαφρύτερη από σιδερένιες μικρότερων ιντσών...

NikiforosGT
24-07-08, 11:34
εγώ έχω την απλή corolla EE111 του '97 εμένα τι ζάντες είχε μαμά 14αρες? τώρα όταν την αγόρασα είχε 195/50/15 πιστεύω ότι είναι πολύ η διάσταση. Είχα κάτι ζαντολάστιχα 185/60/14 από starlet gt αλλά δεν ήθελα να πάω σε 14αρες και τις έβαλε ο father στο micra του. :Pppp

JL_e10
24-07-08, 12:23
Αν ισχυει το ιδιο με την 101, τοτε μαμα εχει το σκληροπυρηνικο 165/70/R14.

Nikr
24-07-08, 12:30
εγώ έχω την απλή corolla EE111 του '97 εμένα τι ζάντες είχε μαμά 14αρες? τώρα όταν την αγόρασα είχε 195/50/15 πιστεύω ότι είναι πολύ η διάσταση. Είχα κάτι ζαντολάστιχα 185/60/14 από starlet gt αλλά δεν ήθελα να πάω σε 14αρες και τις έβαλε ο father στο micra του. :Pppp

14άρες φορούσε, και λάστιχα 165/70/14

Τέτοια έχει και η δικιά μου πάνω... αλλά τα κρατάω γιατι πάω και χωματόδρομο και δε θέλω να χαμηλώσει το αμάξι.... :(

GMASTER6
24-07-08, 12:35
εγώ έχω την απλή corolla EE111 του '97 εμένα τι ζάντες είχε μαμά 14αρες? τώρα όταν την αγόρασα είχε 195/50/15 πιστεύω ότι είναι πολύ η διάσταση. Είχα κάτι ζαντολάστιχα 185/60/14 από starlet gt αλλά δεν ήθελα να πάω σε 14αρες και τις έβαλε ο father στο micra του. :Pppp

Oι μαμά διαστάσεις της ρόδας σου ήταν 165/70/14.Τωρα μου λες οτι εχει 195/50/15.Οχι μονο δεν είναι υπερβολική διάσταση αλλά η συνολική διάμετρος του τροχού σου έχει μειωθεί με ότι αυτό συνεπάγεται στις επιδόσεις.

JL_e10
24-07-08, 13:06
http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?p=256948#post256948

Βασει αυτου του υπολογισμου Νικηφορε εχεις κατεβασει την συνολικη περιμετρο του τροχου 10 χιλιοστα, καθως στην μαμα διασταση η περιμετρος ειναι 586 χιλιοστα ενω στο 195/50/15 πεφτει στα 576.

NikiforosGT
24-07-08, 14:34
ευχαριστώ για τις απαντήσεις! έχω πρόγραμμα σε xls που τα υπολογίζει αυτά! δεν το έκανα εγώ όμως όταν την αγόρασα είχε 195/50/15, αλλά επειδή τα λάστιχα είναι χάλια και θα τα αλλάξω μετά το Καλοκαίρι σε τι διαστάσεις για 15αρες ζάντες λέτε να πάω? υπόψην το αμάξι είναι χαμηλωμένο 3-3,5 cm με ελατήρια eibach, ελπίζω να μην βρίσκω θόλους μετά. Το ότι μίκρανε η συνολική διάμετρος τροχού δεν είναι καλύτερο σε επιταχύνσεις? οι τελικές δεν με ενδιαφέρουν. Επίσης το μοτέρ που έχω είναι 4E-FTE από starlet gt.

JL_e10
24-07-08, 14:43
Κι εμενα τοσο ειναι χαμηλωμενο, αλλα εγω εχω 55αρι προφιλ, μονο και μονο για να μην εχω πολυ κοπανημα. Τα ΚΟΝΙ δεν σηκωνουν και πολλα. Αν εισαι ευχαριστημενος απο το 55αρι προφιλ οσον αφορα στην συμπεριφορα του αυτοκινητου (επιταχυνση κρατηματα κλπ) μεινε εκει. Αν ομως εχει τον ασυμαζευτο βαλε 55αρι. Η αυξηση της περιμετρου θα ειναι κατι λιγοτερο απο 10 χιλιοστα, ή αλλιως ενα εκατοστο (συγκεκριμενα 595,6 mm).

GMASTER6
24-07-08, 16:19
ευχαριστώ για τις απαντήσεις! έχω πρόγραμμα σε xls που τα υπολογίζει αυτά! δεν το έκανα εγώ όμως όταν την αγόρασα είχε 195/50/15, αλλά επειδή τα λάστιχα είναι χάλια και θα τα αλλάξω μετά το Καλοκαίρι σε τι διαστάσεις για 15αρες ζάντες λέτε να πάω? υπόψην το αμάξι είναι χαμηλωμένο 3-3,5 cm με ελατήρια eibach, ελπίζω να μην βρίσκω θόλους μετά. Το ότι μίκρανε η συνολική διάμετρος τροχού δεν είναι καλύτερο σε επιταχύνσεις? οι τελικές δεν με ενδιαφέρουν. Επίσης το μοτέρ που έχω είναι 4E-FTE από starlet gt.

Θα σου προτεινα να διατηρησεις την αρχική διάμετρο του τροχού σου αλλά από τη στιγμή που παίζει χαμήλωμα θα σου πρότεινα να πας σε 55άρι προφίλ μαζί με 15άρα ζάντα.Ετσι και δεν θα βρίσκει ακόμα και σε ανωμαλίες αλλά και το αμάξι σου θα κρατήσει αρκετή από την ομοιογενεια στη συμπεριφορά που είχε από το εργοστάσιο.Οταν μικραίνει η συνολική διάμετρος του τροχού όντως κερδίζεις στις επιταχύνσεις και χάνεις χλμ τελικής καθώς μικραίνει το βήμα του αυτοκινήτου σου.Στη δική σου περίπτωση όμως ότι κερδίζεις στις επιταχύνσεις από τη μικρότερη διάμετρο τη χάνεις από τις τριβές λόγω του 195αριού πέλματος.Και μπορεί στα λίγα χλμ. οι τριβές να μην είναι τόσο πολλές αλλά να ξέρεις ότι όσο ανεβαίνουν τα χλμ λόγω των τριβών θα εχεις χειρότερη επιταχυνση παρά το γεγονός ότι μίκρυνε η διάμετρος σου.

GMASTER6
24-07-08, 16:28
ευχαριστώ για τις απαντήσεις! έχω πρόγραμμα σε xls που τα υπολογίζει αυτά! δεν το έκανα εγώ όμως όταν την αγόρασα είχε 195/50/15, αλλά επειδή τα λάστιχα είναι χάλια και θα τα αλλάξω μετά το Καλοκαίρι σε τι διαστάσεις για 15αρες ζάντες λέτε να πάω? υπόψην το αμάξι είναι χαμηλωμένο 3-3,5 cm με ελατήρια eibach, ελπίζω να μην βρίσκω θόλους μετά. Το ότι μίκρανε η συνολική διάμετρος τροχού δεν είναι καλύτερο σε επιταχύνσεις? οι τελικές δεν με ενδιαφέρουν. Επίσης το μοτέρ που έχω είναι 4E-FTE από starlet gt.

Ωπα ώπα...Τώρα είδα ότι έχεις βάλει πάνω τον 4Ε-FTE.Σιγουρα διατήρησε το 195άρι πέλμα γαι να μην τα βρίσκουν σκούρα τα λάστιχά σου με την αυξημένη ροπή.Τωρα για προφίλ το 55άρι θα είναι ποιο προοδευτικό αν σου αρέσει να παίζεις σε στροφές,ενώ το 50άρι ποιο άκαμπτο(λιγότερο μαγούλιασμα) και λιγο καλύτερες επιταχύνσεις.Η επιλογή δική σου...

NikiforosGT
24-07-08, 20:04
το τσέκαρα στο προγραμματάκι και η διαφορά είναι από τα μαμα λάστιχα με τα 195/55/15 μόλις 8,9 mm ενώ με 195/50/15 είναι 10,6mm. Βέβαια στα 55αρια το νούμερο είναι παραπάνω! δλδ είναι 8,9mm μεγαλύτερη η συνολική διάμετρος από τα 165/70/14 ενώ στην άλλη περίπτωση 10,6mm μικρότερα! το θέμα κόστους δεν ξέρω, τα μισοπρόφιλα λάστιχα είναι ακριβότερα από τα 50αρια πχ. Θα προτιμήσω τα 55% για να βαράει λιγότερο το αμάξι και επειδή λόγω της εξάτμισης σε μερικά σημεία βρίσκω (οριακά). Αν δεν έχει μεγάλη διαφορά κόστους. Βέβαια να πω ότι έχω σασμαν από starlet gt και είναι ποιο μακρύ από το μαμά! δλδ το μαμα σταρλετ σασμαν στις 7200rpm έβγαζε μόλις 50χλμ, ενώ του gt έβγαζε 80!!! Ελπίζω με τα 55αρια να μην χάσω πολύ σε επιτάχυνση! φανταστείτε να είχα 195/45/15!! Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! :)

GMASTER6
24-07-08, 20:16
το τσέκαρα στο προγραμματάκι και η διαφορά είναι από τα μαμα λάστιχα με τα 195/55/15 μόλις 8,9 mm ενώ με 195/50/15 είναι 10,6mm. Βέβαια στα 55αρια το νούμερο είναι παραπάνω! δλδ είναι 8,9mm μεγαλύτερη η συνολική διάμετρος από τα 165/70/14 ενώ στην άλλη περίπτωση 10,6mm μικρότερα! το θέμα κόστους δεν ξέρω, τα μισοπρόφιλα λάστιχα είναι ακριβότερα από τα 50αρια πχ. Θα προτιμήσω τα 55% για να βαράει λιγότερο το αμάξι και επειδή λόγω της εξάτμισης σε μερικά σημεία βρίσκω (οριακά). Αν δεν έχει μεγάλη διαφορά κόστους. Βέβαια να πω ότι έχω σασμαν από starlet gt και είναι ποιο μακρύ από το μαμά! δλδ το μαμα σταρλετ σασμαν στις 7200rpm έβγαζε μόλις 50χλμ, ενώ του gt έβγαζε 80!!! Ελπίζω με τα 55αρια να μην χάσω πολύ σε επιτάχυνση! φανταστείτε να είχα 195/45/15!! Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! :)

Kαι γω πιστεύω ότι αυτή είναι η καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις!Οσο για τη διασταση εξαρταται παντα από το τι ζητάς από το αμάξι σου.Εγώ για παράδειγμα πήγα σε μεγαλύτερη ζάντα και φαρδύτερο πέλμα αλλά πρώτο μου μέλημα ήταν να βελτιώσω το κράτημα,αδιαφορώντας για το αν θα χάσω σε απόλυτες επιδόσεις στην ευθεία.:wink: Εγώ φίλε μου ήμουν ένα βήμα πριν την τοποθέτηση του 4Ε-FTE αλλά μια αναποδιά στα οικονομικά καθυστέρησε την τοποθέτησή του.Αρα θα χρειαστώ τις συμβουλές και τις εντυπώσεις σου όταν έρθει η ώρα να μπει στην G6 μου:fierydevilΑλήθεια εσύ ποια corolla 111 εχεις?

NikiforosGT
24-07-08, 20:19
ότι θες ρώτα, εγώ έχω την EE111 του 1997 στρογγυλοφάναρη φυσικά! έχω φωτος εδώ να δεις http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=14095 δες όλες τις σελίδες έχει αρκετές φωτος. Εγω είχα starlet gt και έγινε τροπέτο οπότε το είχα το μοτερ , δεν το έπαιρνε κανείς πούλησα ανταλλακτικά και κράτησα και καταλύτη, τελικό καζανάκι, ηχοσύστημα, συναγερμό, κεντρικό κλείδωμα, οργανάκια και τιμόνι και όλα αυτά μπήκανε στην corolla μετά. :)

GMASTER6
24-07-08, 20:58
ότι θες ρώτα, εγώ έχω την EE111 του 1997 στρογγυλοφάναρη φυσικά! έχω φωτος εδώ να δεις http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=14095 δες όλες τις σελίδες έχει αρκετές φωτος. Εγω είχα starlet gt και έγινε τροπέτο οπότε το είχα το μοτερ , δεν το έπαιρνε κανείς πούλησα ανταλλακτικά και κράτησα και καταλύτη, τελικό καζανάκι, ηχοσύστημα, συναγερμό, κεντρικό κλείδωμα, οργανάκια και τιμόνι και όλα αυτά μπήκανε στην corolla μετά. :)

Πλέον το corollaki θα χει και δύναμη για να μην του κουνιούνται...Να το χαίρεσαι,πολύ καλή μετατροπή,και από ότι βλέπω σε πολύ κατάσταση η corolla σου.Τα συγχαρητήρια μου για την κούκλα σου τα εκφράζω και στο αντίστοιχο topic φίλε...

nikolakis
24-07-08, 21:58
Ρε παιδια διαβαζω το θεμα κ νομιζω λες κ θα γινει καμια τοποθετηση 18αρας!!!Το corollaki ουτε με 14αρα ειχε τρελη επιταχυνση ουτε θα χει μετα με 15αρα.Λες κ θα χασεις τα πολλα αλογα απο μια τετοια αλλαγη..!!Τπτ δν συγκρινεται ομως με το κρατημα που αποκτας με μεγαλυτερο λαστιχο π.χ ενα 195/50/15.Οταν το ειχα με 14αρα νομιζα οτι οδηγουσα κανενα 2CV,οποτε........προχωρα

GMASTER6
24-07-08, 22:30
Ρε παιδια διαβαζω το θεμα κ νομιζω λες κ θα γινει καμια τοποθετηση 18αρας!!!Το corollaki ουτε με 14αρα ειχε τρελη επιταχυνση ουτε θα χει μετα με 15αρα.Λες κ θα χασεις τα πολλα αλογα απο μια τετοια αλλαγη..!!Τπτ δν συγκρινεται ομως με το κρατημα που αποκτας με μεγαλυτερο λαστιχο π.χ ενα 195/50/15.Οταν το ειχα με 14αρα νομιζα οτι οδηγουσα κανενα 2CV,οποτε........προχωρα

Σιγουρα το κέρδος σε κράτημα είναι μεγαλύτερο γι αυτό και γω τόνισα ότι εξαρτάται από τι ζητάει ο καθένας από το αμάξι του!!!:wink: Αλλά έτσι και αλλιώς αν το φίλο τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις δεν έχει και πολλά άλογα για να τα σκορπάει...

...Οταν το ειχα με 14αρα νομιζα οτι οδηγουσα κανενα 2CV,οποτε........προχωρα

Δεν ήταν τόσο η 14άρα ,όσο το ψηλό πρoφίλ και το στενό πέλμα που σου έδιναν αυτή την εντύπωση...

NikiforosGT
25-07-08, 07:58
στο starlet gt είχα 185/55/14 και μετά 185/60/14 και πάντα είχα την εντύπωση ότι το αμάξι πατάει πολύ καλά κάτω. Και με κοντό σασμαν και είχα τρελή επιτάχυνση, έσκιζε! τώρα στην corolla το ίδιο μοτερ έχει κόψει αρκετά:(((( και το βάρος και ποιο μακρυά εξάτμιση και 15αρες και μακρύ σασμαν. Έτσι είναι αυτά. Πάντως με 195/50/15 τώρα είναι πολύ καλά.

xrhstos1989
25-07-08, 09:09
Τπτ δν συγκρινεται ομως με το κρατημα που αποκτας με μεγαλυτερο λαστιχο π.χ ενα 195/50/15.Οταν το ειχα με 14αρα νομιζα οτι οδηγουσα κανενα 2CV,οποτε........προχωρασυμφωνω μπορει να καταλαβεις μια μικρη μειωση στις επιδοσεις(με σωστες διαστασεις πιστευω πως οχι) αλλα θα εχεις καλυτερα κρατηματα:!:

GMASTER6
25-07-08, 09:09
στο starlet gt είχα 185/55/14 και μετά 185/60/14 και πάντα είχα την εντύπωση ότι το αμάξι πατάει πολύ καλά κάτω. Και με κοντό σασμαν και είχα τρελή επιτάχυνση, έσκιζε! τώρα στην corolla το ίδιο μοτερ έχει κόψει αρκετά:(((( και το βάρος και ποιο μακρυά εξάτμιση και 15αρες και μακρύ σασμαν. Έτσι είναι αυτά. Πάντως με 195/50/15 τώρα είναι πολύ καλά.

Eτσι είναι,το βάρος είναι το Α και το Ω τόσο στις επιδόσεις όσο και στο στήσιμο του αυτοκινήτου...Που θα πάει θα την φτιάξεις την corolla να πηγαίνει καλύτερα:twisted: ...

NikiforosGT
25-07-08, 12:58
κοίτα σαν αμάξι (άνεση-χώρους) είναι πολύ καλύτερα! σε κρατήματα καλύτερη, αλλά σε επιτάχυνση πραγματικά είναι πολλές οι φορές που μου λείπει το starlet! ειδικά με το κοντό σασμαν (ατμοσφαιρικού) και 185/55/14 μιλάμε σκότωνε όχι αστεία! βέβαια ΠΟΛΥ σπινιάρισμα, έμεναν κάτω τα λάστιχα.

nikolakis
25-07-08, 16:56
Σιγουρα το κέρδος σε κράτημα είναι μεγαλύτερο γι αυτό και γω τόνισα ότι εξαρτάται από τι ζητάει ο καθένας από το αμάξι του!!!:wink: Αλλά έτσι και αλλιώς αν το φίλο τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις δεν έχει και πολλά άλογα για να τα σκορπάει...Και πίστεψε με η αλλαγή από 175/65/14 μιας G6 που έβγαινε από το εργοστάσιο σε,ας πούμε,195/50/15,κόβει αρκετό νεύρο...Θα σου πω δικό μου παράδειγμα:Οταν ειχα την εργοστασιακή διάσταση πήγαινα μαζί με yaris 1.3 μέχρι τα 150 kοπίες.Σε ίδιο άνοιγμα μετά την αλλάγή και με ίδιους οδηγούς το yaris μου έκανε 1 αμάξι διαφορά όσες φορές και να ανοίξαμε...



Δεν ήταν τόσο η 14άρα ,όσο το ψηλό πρoφίλ και το στενό πέλμα που σου έδιναν αυτή την εντύπωση...

Μιλαω κ παραθετω την αποψη μου μιας κ εχω κανει ολες αυτες τις μετατροπες κ γνωριζω το οχημα απ'την πιο μαμα κατασταση του(πιο μαμα δεν γινοταν)!!!!!

GMASTER6
25-07-08, 19:00
Μιλαω κ παραθετω την αποψη μου μιας κ εχω κανει ολες αυτες τις μετατροπες κ γνωριζω το οχημα απ'την πιο μαμα κατασταση του(πιο μαμα δεν γινοταν)!!!!!

Δεν αμφισβήτησε κανείς την άποψη σου,και όπως παραθέτεις εσύ τη δική σου έτσι λέω και γω τη δική μου.Και στο συγκεκριμμένο θέμα δεν μιλάω καθόλου θεωρητικά γιατί και γω εχω αλλαξει από 175/65/14 σε 195/50/15 και γνωρίζω καλά τι λέω!!!!!

JL_e10
25-07-08, 19:27
Παιδια ηρεμηστε. Ο φιλτατος nikosg6 ζητησε την αποψη μας πανω σε ενα θεμα, και πρεπει να το κρατησουμε εκει. Αν ειναι να υπαρχουν διαξιφισμοι δεν εχει νοημα. Θελω να ρωτησω τον φιλο nikosg6 αν εχει επεμβει μηχανικα στο αυτοκινητο και με ποιον τροπο ακριβως (φιλτρα εξατμιση κλπ), ωστε να εχουμε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα των δυνατοτητων του αυτοκινητου.

nikolakis
25-07-08, 19:53
Απ'οτι φαινεται θα παιξουμε τον φωτεινο παντογνωστη!!!!Ουτος ή αλλιως ο γραπτος λογος ειναι παρεξηγησιμος..

GMASTER6
25-07-08, 20:55
Απ'οτι φαινεται θα παιξουμε τον φωτεινο παντογνωστη!!!!

Aντιπαρέρχομαι το σχόλιο σου γιατί μόνο το topic του παιδιού θα χαλάσουμε αν συνεχίσουμε σε αυτό το κλίμα.Δεν κατάλαβα σε ποιο σημείο έγινε η παρεξήγηση και δεν δίνω και συνέχεια.Εξάλλου ο καθένας γράφει την γνώμη του προσπαθώντας να βοηθήσει το φίλο με την ερώτηση που έβαλε.
Από μέρος μου δεν υπάρχει διαξιφισμός και γράφω τα πάντα φιλικά ορμώμενος και με βάση τις δικές μου εμπειρίες.Δεν έχω απαίτηση από κανέναν να τις δεχτεί αν δεν θέλει.Αλλωστε γι' αυτό έχουμε κρίση όλοι μας,για να αποφασίζουμε τι είναι σωστό και τι λάθος.

dRiveR7
26-07-08, 10:24
Καλά δε βαρεθήκατε να λέτε τα ίδια κ τα ίδια? Για αλλαγή από 14αρα σε 15αρα μιλάμε...δεν ανακαλύπτουμε καινούρια πράγματα στην αυτοκίνηση....
Αρκούσε να πείτε "άλλαξε άφοβα...τα θετικά είναι πολλά παραπάνω από τα αρνητικά"....και τέλος....

kostasgasparis
27-07-08, 10:26
θα πω κατι επι του θεματος και οποιος ξερει ας με διαψευσει.τα 195-50-15 της bridgestone μου εβρισκαν στον πισω θολο.Τα kumho που φοραω τωρα δεν βρισκουν.Συμπερασματικα επειδη η διασταση των 15 ιντσων μαλλον πεφτει καπως βαρια για corolla και ειδικα 13αρα θελει πολυ προσοχη.αν μπορουσα να γυριζα το χρονο πισω θα εμενα στις 14 ιντσες με μεγαλυτερο προφιλ και ελαχιστα μικροτερο πελμα.εδω ομως υπαρχει ενα μικρο μειονεκτημα.οσοι το εχουν ψαξει το θεμα θα συμφωνησουν.οι τιμες ελαστικων σε 14αρα ζαντα ειναι πολυ υψηλοτερες σε πελμα 185 απο οτι σε 195.πχ λαστιχα bridgestone 185-55-15 400 ευρω η τετραδα.η ιδια μαρκα σε 195-55-15 320 η τετραδα.

pwpwpali
27-07-08, 16:09
η μαμα ειναι 45 οφφσετ

Zaha
19-02-09, 20:10
Χρησιμοποίησα τη συνάρτηση του φίλου JL_e10 (http://www.corollaclub.com/forums/member.php?u=6131) για τη διάμετρο των ζαντολάστιχων στο 1.3άρι μου,το 195/50/15 που έχω έχει διάμετρο 576mm και σκέφτομαι να βάλω 185/55/14 που είναι στα 559.1mm.Λέω να κατεβάσω διάσταση γιατί βλέπω τα 85 γαιδούρια μου να ζορίζονται στις χαμηλές στροφές (και ελαφρώς στη κατανάλωση:hehe).Επειδή δεν έχω εμπειρία με τις διαστάσεις,μπορείτε να μου πείτε αν αυτή η αλλαγή θα έχει θετικό αποτέλεσμα ή τσάμπα θα βάλω 14άρες ζάντες?

diafanh-psyxh
19-02-09, 20:40
θα σου πω τι εκανα εγώ όταν έβαλα τις 15αρες ζάντες.
φορούσα 185/60R14 και πήγα σε 195/50/R15
επειδή πηγαινοερχόμουν αθήνα χαλκίδα συνέχεια λόγο σχολής.φούλαρα στην αχαρνών στο πήγαινε για χαλκίδα και όταν επόστρεψα έκανα αναστροφή και έβαλα πάλι στο ίδιο βενζινάδικο.το ίδιο έκανα και με τις 15άρες.η διαφορά ήταν 0,50 λεπτά.στην ουσία δεν είναι τόσο αισθητή η διαφορά στη κατανάλωση

Zaha
20-02-09, 02:47
θα σου πω τι εκανα εγώ όταν έβαλα τις 15αρες ζάντες.
φορούσα 185/60R14 και πήγα σε 195/50/R15
επειδή πηγαινοερχόμουν αθήνα χαλκίδα συνέχεια λόγο σχολής.φούλαρα στην αχαρνών στο πήγαινε για χαλκίδα και όταν επόστρεψα έκανα αναστροφή και έβαλα πάλι στο ίδιο βενζινάδικο.το ίδιο έκανα και με τις 15άρες.η διαφορά ήταν 0,50 λεπτά.στην ουσία δεν είναι τόσο αισθητή η διαφορά στη κατανάλωση

Εντάξει,ξεχνάμε την κατανάλωση αλλά με τη διάσταση που έχω τώρα βλέπω ότι το αμάξι ζορίζεται στις χαμηλές και ειδικά όταν ξεκινάω και γεμίζω την πρώτη.
Σε φανάρι ξεκίνησα δίπλα σε C1 και πρόσεξα ότι στη πρώτη ήταν πολύ πιο άνετος από 'μενα και λέω μήπως βάζοντας μικρότερη διάσταση απελευθέρωνα κάπως την ροπή!?

GMASTER6
20-02-09, 03:36
Φιλε μην τρελενεσαι αδικα!Ουτε καταναλωση θα καταλαβεις διαφορα ουτε σε επιδοσεις,μονο νευρο θα σου λειψει αλλα ουσιαστικα εσυ δεν θα δεις διαφορα.Αντιθετως τα οφελη που θα χεις αποτο 195αρι μαζι με την 15αρα σε κρατημα,σταθεροτητα,αισθηση πατηματος του αυτοκινητου κλπ πιστευω οτι αξιζει να πας σε 195/50/15.Και εγω σε αυτη τη διασταση εχω παει και προσωπικα δεν την αλλαζω με καμια
Αν πρωτο σου μελημα ειναι οι επιδοσεις και δεν θες να χασεις καθολου απο το γκαζι που εχεις μεινε σε 14αρα...

jason
20-02-09, 03:44
που να πας και σε 195/45/16 να δεις διαφορες:D :D :D

NikiforosGT
20-02-09, 12:36
195/50/15 ασυζητητί!!! και εγώ τέτοια διάσταση έχω! έχει και φτηνά λάστιχα και πολλές μάρκες να διαλέξεις. 185/55/14 είχα παλιά στο starlet gt και μετά του έβαλα 185/60/14 αλλά δεν είδα μεγάλη διαφορά. Στο 195/50/15 χάνεις σε επιτάχυνση θεωρητικά αλλά όχι μεγάλη διαφορά. Θα πω ένα πχ, με ένα φιλαράκι με Starlet GT ίδιων αλόγων κτλ δλδ ίδια μηχανικά χαρακτηριστικά με 2 διαφορές εγώ είχα σασμάν κοντό από 12V και αυτός από GT που είναι μακρύ, εγώ με 185/55/14 και αυτός με 195/50/15. Όσες φορές και να ανοίξαμε του έφευγα αμάξια μπροστά, με το που κούμπωνα την 3η ταχύτητα. Αλλά εδώ κυρίως έπαιζε ρόλο το σασμάν πιστεύω και λιγότερο οι διαστάσεις ελαστικών.

GMASTER6
20-02-09, 13:37
που να πας και σε 195/45/16 να δεις διαφορες:D :D :D

Ειδικά σε τιμές ελαστικών που να δεις διαφορές αν πας σε 195/45/16:p :p :p

jason
20-02-09, 14:44
Ειδικά σε τιμές ελαστικών που να δεις διαφορές αν πας σε 195/45/16:p :p :p


το καλο πραγμα πληρωνεται:shoothim :shoothim :shoothim :hehe :hehe :hehe :fierydevil :fierydevil :fierydevil

Zaha
20-02-09, 17:54
Αν πρωτο σου μελημα ειναι οι επιδοσεις και δεν θες να χασεις καθολου απο το γκαζι που εχεις μεινε σε 14αρα...

Φίλε μου 195/50/15 έχω κι εγώ,απλά σκεφτόμουν μήπως με μικρότερη διάσταση ήταν πιο άνετο το αμάξι στη ροπή του αλλά από τις γνώμες που αποκόμισα με βλέπω να μένω με 15άρα;-)!

GMASTER6
20-02-09, 19:44
Φίλε μου 195/50/15 έχω κι εγώ,απλά σκεφτόμουν μήπως με μικρότερη διάσταση ήταν πιο άνετο το αμάξι στη ροπή του αλλά από τις γνώμες που αποκόμισα με βλέπω να μένω με 15άρα;-)!

Kαι καλά θα κάνεις για μένα...:wink: :wink: :wink:

antonios7
20-02-09, 22:17
η μαμά διάσταση G6 στρογγυλή είναι 175/65/14.
η καλύτερη διάσταση, κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι η 185/60/14.
πριν βάλω αυτή, δοκίμασα 4 χρόνια 185/55/14.

Πλεονεκτήματα. 0-100 δυνατό. χαμηλώνει το αμάξι, έχεις πιο απόλυτο στρίψιμο και καλύτερο μαζί. Η πληροφορία στο τιμόνι είναι αμεσότερη.
Βέβαια σε τελικές κλέβει λίγο το κοντέρ γιατί έχω δει 205 σε ευθεία αλλά γενικά δεν χάνει σε τελικές. Είναι καλές για το μοτέρ.
Μειονεκτήματα. Ένα, αλλά βασικό κατά τη γνώμη μου. Τα φρένα θέλουν προσοχή κάτω από προυποθέσεις γιατί δουλεύει υπερωρίες το abs και μπορεί να την πατήσεις με τις λακούβες των ελληνικών δρόμων. Κοινώς, κάτω από προυποθέσεις, δε θα σταματάς με τίποτα αν τύχεις σε τέτοια περίπτωση.

Προσωπικά, επειδή θέλω να πατάω και καμιά λακουβίτσα φρεναριστός, άλλαξα σε 185/60/14, αλλιώς δεν υπήρχε λόγος να αλλάξω.
Α επίσης τώρα καβαλάω και πεζοδρόμια χωρίς πρόβλημα...ενώ με το 55άρι μερικές φορές ψιλοέβρισκε, όχι σε όλα βέβαια.

Η διάσταση που δίνει η τογιότα πάντως για G6R είναι 195/55/15 αλλά εκεί έχεις και 110 άλογα. εδώ με ~90 θα δεις το χριστό φαντάρο μέχρι να κάνεις μια προσπέραση σε αμάξι που πάει πχ με 140.

Είναι βέβαια και τι θέλει κανείς. Αν θέλεις να το χώνεις και δεν σε ενδιαφέρουν οι ρεπρίζ στα πολλά χλμ βάλε 15άρι.

NikiforosGT
21-02-09, 07:51
Για τα 185/55/14 συμφωνώ μαζί σου! αλλά είναι και ποιο ακριβά από το 185/60/14 και 195/50/15. Να αναφέρω σε starlet gt έβγαζα 200 κοντερ με 185/55/14 και στο GPS ήταν 180! στην corolla τώρα με μοτερ 4E-FTE, sasman GT και 195/50/15 το κοντέρ κλέβει πολύ λιγότερο! στα 200 είναι 190 στα 180 είναι 175, στα 160 είναι 158 κτλ. Για δοκιμές έχω N82 με πρόγραμμα Garmin GPS.

philippos
08-03-09, 22:18
εγω φοραω 195/50/15 (εχω 1.4 vvti-f/l )8 χρονια και το στροφομετρο γραφει 6000 στρ. με 5 ταχητητα .αν πας αναλογα προφιλ και ιντσες ζαντας οι τελικες δεν αλλαζουν γιατι η διαμερος μενη ιδια, χανει μονο λιγο σε νευρο. βεβαια το αυτοκινητο κοπαναει λιγο αλλα κερδιζεις σε κρατιματα .

NikiforosGT
08-03-09, 23:15
δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς. Αν εννοείς ότι αλλάζεις το προφίλ μόνο, ή μόνο το φάρδος, αυτά είναι ανάλογα μεγέθη, δλδ το 50% προφιλ σε σχέση πχ με το 45% είναι μεγάλη διαφορά σε σύνολο. Δλδ ένα λάστιχο 195/50/15 με ένα 195/45/15 αυτό με το 45% είναι ποιό μικρό σε διάμετρο οπότε πειράζει τις τελικές, καλύτερη επιτάχυνση στο 45αρι, αλλά μικρότερη τελική γιατί μικραίνει το βήμα. Και εγώ παλιά με 185/55/14 μετά που πήγα σε 185/60/14 είδα διαφορά. Υπάρχουν προγράμματα και σελίδες που τα υπολογίζουν όλα αυτά και σου βγάζει και κατά πόσο θα κλέβει το κοντερ. Γιατί και σε αυτό έχουμε άλλη ένδειξη.

philippos
09-03-09, 20:16
για τις τελικες ενοουσα σε σχεση με τα μαμα λαστιχα (165/70/14). δλδ με το 195/50/15 κρατησα τη διαμετρο με τη μειωση του προφιλ αλλα μεγαλωσα φαρδος και για αυτο γραφω για μικρη ελλιψη νευρου αλλα κερδος στο κρατημα .

NikiforosGT
09-03-09, 22:43
καλά έχει 165/70/14? δεν έχω ξανακούσει τέτοια διάσταση. Πάντως το κοίταξα στο πρόγραμμα και η διαφορά στην συνολική διάμετρος της ρόδας σου είναι πολύ μεγάλη!!! πως λές ότι κράτησες την διάμετρο??? συγκεκριμένα πριν ειχες 586,60mm συνολική διάμετρο τροχού δλδ ζάντα μαζί με λάστιχο και τώρα έχεις 576!!! φαντάζομαι το έχεις χαμηλωμένο διαφορετικά τα κενά στους θόλους θα είναι τεράστια. Κέρδισες επιτάχυνση και κράτημα αλλά σε τελική χάνεις και το κοντερ σου χάνει περισσότερο. Συγκεκριμένα στα 60 μίλια δείχνει 61,10. Αν δεν κάνω λάθος 60 μίλια = 100χλμ. Σηκώνω και το προγραμματάκι να τα δεις και μόνος σου. Να ρωτήσω και κάτι, η corolla EE111 του 1997 απλή που είναι η δικιά μου, όχι G6 τι μαμά διαστάσεις ελαστικών έχει?

philippos
10-03-09, 19:58
νικιφορε εχω την κορολα του 1997 (ε111)καθως και του 2000 (ε111 f/l) τις απλες οχι g6 . τα μαμα λαστιχα και στις δυο ητανε 165/70/14 και φορεσα τα max νουμερα που εδινε η τογιοτα για ζαντες λαστιχα δλδ 195/50/15 ,τωρα την τελικη την εβλεπα συμφωνα με το στροφομετρο καθως εφτανε και με τους δυο τυπους τροχων στις 6000 με πεμτη ταχ/τα στο f/l (το ταχημετρο εγραφε 200 ακριβως ). τωρα δεν ξερω αν ειναι ποιο γρηγορο στην επιτανχυση αλλα εχει χασει σε νευρο. ναι το εχω χαμηλωση 3,5 cm (viden ελατηρια μονροε ρεφλεξ αμορτησερ)

NikiforosGT
10-03-09, 22:28
ναι οκ, πάντως στην δικιά μου περίπτωση δεν μετράει το θέμα τόσο γιατί έχω αλλάξει μοτερ και σασμαν, έχω 4E-FTE από starlet gt και σασμαν από starlet gt πάλι και έχει μακριές σχέσεις. Δεν έχω δοκιμάσει πολλά πολλά δεν έτυχε να πάω με πολλά χλμ για να δω πόσα πιάνει, πάντως τον κόφτη τελικής δεν το έχω βγάλει και είναι στα 180χλμ πραγματικά χλμ, στο starlet το μοτερ αυτό με κοντό σασμαν (από το ατμοσφαιρικό) και 185/55/14 έβγαζε 200 στο κοντερ με τον κόφτη, ενώ με 185/60/14 το κοντερ πέρναγε τα 200 και γύριζε κάθετα χωρίς να βαρέσει κόφτη, πράγμα που σημαίνει ότι με το 60αρι προφιλ αυξήθηκε η τελική, ενώ έχασε λίγο σε επιτάχυνση. Στην corolla ακόμα δεν έχω ανοίξει τέρμα να δω από τελικές τι κάνει. Α! ξέχασα να πω με τα 185/60/14 που είπα ότι δεν έπιανε κόφτη τελικής είχε αλλαχτεί και το σασμαν επειδή έσπασε, με σασμαν από GT το οποίο έχει μακριές σχέσεις. Να αναφέρω για παράδειγμα ότι το σασμαν το μαμα με 1η ταχύτητα και κόφτη στις 7200rpm που πάει το μοτερ αυτό έβγαζε 50χλμ, ενώ του GT 80!!!