PDA

Επιστροφή στο Forum : ae111 g6 μετατροπη σε 3sgte st205


karekas
21-07-08, 17:08
καλησπερα....

εχω ενα ae111 g6 1.3 στρογγυλοφαναρο κ λεω να βαλω το μοτερ απο το celica st205 ποσο λετε να βγει η τιμη κ αν μπορω να δηλωσω το μοτερ απο το celica.Εγω θελω 200hp εχω 6000 ευρο για την ολη φαση εκτος αν εχετε να προτεινετε κανενα αλλο μοτερ που να βγαζει 200hp ειτε ατμοσφαιρα η turbo κ να δειλονετε.

TOLIS EE80
21-07-08, 17:56
Πιστευω ο 4efte κανει για αυτη τη δουλεια και δεν χρειαζεται δηλωμα. Αλλα μην ξεχνας οτι θα πρεπει καποια χρηματα να τα διαθεσεις για στησιμο και τροχοπεδηση. Γιατι 200αλογα δεν δαμαζονται ευκολα!

wastegate
21-07-08, 18:35
Δηλωνετε η μετατροπη φιλε..
Μια λυση ειναι αυτη που σου λεει ο Τολης αλλα το 2,0Τ ειναι δυναμη..

karekas
21-07-08, 18:37
Πιστευω ο 4efte κανει για αυτη τη δουλεια και δεν χρειαζεται δηλωμα. Αλλα μην ξεχνας οτι θα πρεπει καποια χρηματα να τα διαθεσεις για στησιμο και τροχοπεδηση. Γιατι 200αλογα δεν δαμαζονται ευκολα!


4efte λες αλλα γιατι πηραγμα μηλας να κανω στο μοτερ

TOLIS EE80
21-07-08, 22:13
Aπο κει και περα μιλαει ο wastegate του οποιου ειναι η ειδικοτητα.
Απλα ο 4efte ειναι ελαφρυς κινητηρας και μπορει ευκολα να σου δωσει αρκετα και αξιοπιστα αλογα. Επισης υπαρχουν πολλες δοκιμασμενες λυσεις. Και τελος θα σου περισσέψουν αρκετα χρηματα ωστε να ασχοληθεις με το στησιμο και την τροχοπεδηση του αυτοκινητου. Πανω απ΄ολα για τη δικη σου ασφαλεια και των αλλων.

giwrgos20v
22-07-08, 17:10
η αληθεια ειναι οτι αμα ψαχτεις λιγο με 6000 βαζεις 2.0τ με περιφερειακα και εχεις 300 παρα αλογα αμα θες πιο μετα χωνεις και σφυριλατα και πας στο θεο

endurasKE-30
22-07-08, 22:51
Φιλε μου χαιρομαι που βρηκες τον τροπο.
Εδω τα παιδια θα σε βοηθησουν.
Επισης επειδη επεσες σε 200 αλογα πολυυυυ καλη επιλογη ειναι και ο BEAMS

Roy-D
22-07-08, 22:55
αλλα δυσευρετος....παντως με 6000 εχεις πολλες επιλογες... δες τι μοτερ εχεις και τσεκαρε και αυτο το site.. www.monkeywrenchracing.com (http://www.monkeywrenchracing.com) ειδικευεται σε 1zz+2zz αλλα εχει και μεταχειρισμενα τς μοτερ με περιπου 2000 ευρο..συγκεκριμενα http://monkeywrenchracing.com/toyota_2zz_ge_engine_used_30_60k_.html

Roy-D
22-07-08, 23:41
Λοιπον ρωτησα και για ολους που μπορει να ενδιαφεροντε. το μοτερ το στελνουν με πλοιο και κανει περιπου 5 βδομαδες να ερθει και γενικα με τελωνειο μου ειπαν δεν υπαρχει προβλημα.εξοδα αποστολης 650 δολαρια. δεν δινεται μαζι ο εγκεφαλος αλλα στο ιδιο σαιτ δεν στοιχιζει και πολλα....επισης σε ερωτηση μου αν ειναι καλο το μοτερ ειπε οτι εχει επιθεωρηθει απο αυτους και ετσι ειναι καλο και συνηθως εχουν απο 30κ-50κ μιλια πανω!

επισης ρωτησα για την καλωδιωση και ειπαν οτι μπορει να τροποποιηθει η δικια μας η μαμα με εναν εγκεφαλο απο τς που θα αγορασουμε εξτρα. 195 δολλαρια!!!

Roy-D
23-07-08, 00:34
Low mile used 2ZZ-GE engine from a Celica or Matrix.
Engine has 30-60k miles on it and is inspected at MWR. This is a complete longblock and may or may not include manifolds, injectors, coils and solenoids. If you need the engine for a complete swap please let us know and we'll make sure that it includes the appropriate parts for your application (no charge). 30 day limited warranty. Contact us for details.
This item requires special shipping arrangements - you may contact us by email or phone for a shipping quote before or after the purchase.



αρα αν ζητηθει η εξατμηση δινεται.....και τα περιφερειακα του!!!

karekas
23-07-08, 00:43
θα το σκευτω κ για αλλες επιλογες απλος στο μυαλο μου εχω το μοτερ απο το celica.οσο για απεξω πουλες για μοτερ ειναι καλη λυση.

TOLIS EE80
23-07-08, 00:59
Roy-D, ο εγκεφαλος ειναι που κανει την διαφορα των 168ΗΡ (ΗΠΑ) με των 192 ΗΡ (Ευρωπη)? Ολα τα υπολοιπα ειναο τα ιδια?

wastegate
23-07-08, 14:22
Χρηστο πουλανε μοτερ και απο εβο?

TOLIS EE80
23-07-08, 15:21
Γιατι? Σκεφτεσαι το colt να το κανεις EVO?

Roy-D
23-07-08, 15:39
οχι βασιλη δυστηχως δεν ειδα κατι στην σελιδα τους,μπορεις ομως να στειλεις μαιλ και να ρωτησεις παντως ποιο πολυ σε τογιοτα ειναι. Τολη δεν ξερω ποιες ειναι οι διαφορες,μπορει να ειναι και απο την βενζινη τα λιγοτερα αλογα(τοσα πολλα δεν ξερω) που αμερικη ειναι 80κατι οκτανια!

karekas
23-07-08, 15:49
λοιπον βρηκα τροπετο celica st205 3sgte με καλωδιωση εγκεφαλο σασμαν 4χ2 η 4χ4 με κομπλε διαφορικο κ τεποζιτο κ φρενα στα 4500euro πιστευω ειναι καλη τιμη τι λετε??

wastegate
23-07-08, 18:54
Το ντεποζιτο τι το θες??
Καλο ειναι να παρεις αμεσως το σασμαν απο το μρ2 με μπλοκε για να ξεμπερδευεις μια και καλη παντως αν θελεις να ριξεις το κοστος και αλλο μπορεις να παρεις απο τις μπροστινοκινητες 2,0 σελικες..
Για την τιμη για ψαξε και αλλο μπορει να βρεθει σε καλυτερη πιστευω...
Υ.Γ.
Τολη μου περναει απο το μυαλο..
Χρηστο για στειλε κανα μαιλ οποτε μπορεσεις να σου πουνε καμια τιμουλα απο εβο 4 και 6 μαζι με σασμαν απο eclipse gts 95-99..

giwrgos20v
23-07-08, 18:54
αμα το παρεις 4χ2 σου κανει αλλη τιμη?

karekas
24-07-08, 02:29
η τιμη δεν αλλαζει το ιδιο ειναι 4χ4 η 4χ2 το τεποζιτο δεν το θελω απλος το εχει μεσα.

Glanzaboy
24-07-08, 15:18
βασικα την τετρακινηση να την ξεφορτωθει θελει......το κιβωτιο απο mr2 εχει αγορα απο 850 μεχρι και 1100 αναλογως ποσα του λειπουν

karekas
24-07-08, 18:38
μπορει να μου πει καποιος τη μετατροπη σχεδον χρειαζετε για να κατσει πανω το μοτερ απο το celica κ αν χρειαζεται τιποτα αλλο.

ευχαριστω.....

TOLIS EE80
24-07-08, 19:10
Μπορεις να δεις καποια πραγματα αποδω
http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=12908&highlight=3sge

TARZAN
25-07-08, 01:18
Αφού θές 200 άλογα ασε τον 3sgte.Δεν αξίζει!!Μια πολύ καλή λύση είναι ο 4fte με τον οποίον πας άνετα στα 200hp, και σαν μετατροπή πολύ πιο εύκολη κατα την γνώμη μου(δεν είμαι και μηχανικός).Και αν φύγεις απο τους τούρμπο σκέψου τον 4age.

karekas
25-07-08, 02:39
για glanza μοτερ λες???

TARZAN
25-07-08, 03:14
ή glanza ή gt(o 4efte).Mπορείς σχετικα εύκολα να φτάσεις αυτά τα άλογα.

wastegate
25-07-08, 23:18
Το ποσο ευκολα φτανουν αυτα τα μοτερ 200 αλογα ειναι αλλο θεμα..
Το θεμα ειναι οτι πρεπει να κανει σφυρηλατο μοτερ και να βαλει εγκεφαλο..
Τελευταια εχει επικρατησει η μοδα μαμα εσωτερικα εγκεφαλο και τουρμπινα τωρα το κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ειναι αλλο θεμα..
Τα λεφτα πανω κατω ιδια θα βγουν..

karekas
26-07-08, 02:15
δεν το σηζηταω 3sgte ποιο αξιοπηστα ειναι σιγουρα πραγματα....

TARZAN
26-07-08, 03:33
Εννοείται ότι θα ανοίξει μοτέρ αν θέλει να γίνει σοβαρή δουλεία που θα κρατήσει.Τα 6000 θα φτάσουν,βέβαια από κει και πέρα τι κάνεις με το στήσιμο??Πάντως για αυτά τα άλογα δεν θα σκεφόμουν τον 3sgte.Οσο για την αξιοπιστία πιστεύω πως δεν διαφέρουν.

wastegate
26-07-08, 08:46
Η διαφορα τους ειναι οτι το ενα ειναι πειραγμενο σχεδον οριο και το αλλο μαμα!

Glanzaboy
27-07-08, 15:12
Οσον αφορα την αξιοπιστια δεν υπαρχει επαφη ειναι διαφορετικο να εχεις ενα μαμα η πρωτο σταδιο στα 260-280 και διαφορετικο εναν 4e-fte στα ιδια αλογα...........

karekas
27-07-08, 15:44
Φυσικά, δεν το συζητάω. Προτιμώ το 3sgte, γιατί είναι μαμά και πιο αξιοπίστο πιστεύω, ενώ το άλλο κωλοπειραγμένο. Και με το 3sgte αν σου τη δώσει μπορείς να φτάσεις και τα 400 hp.

nikcarina
27-07-08, 16:57
Eχει φιλος εχει εναν 3S-GE Beams απο Alteza με 200κατι αλογα... Αν θυμαμαι καλα οταν τον ρωτησα μου ειχε πει 3.500ε για μοτερ-πλεξουδα-εγκεφαλο-σασμαν και αν δεν κανω λαθος ημιαξονια... Αν θελεις μπορω να μαθω λεπτομερειες...

karekas
28-07-08, 00:11
ρωτα κ κ πες αν θελεις...

karekas
28-07-08, 21:38
η βαση που δεν τεριαζει για 3sgte σε ποιο μερος τις
μηχανης πιανει κ απο ποιο αυτοκινητο ειναι?:?

karekas
29-07-08, 18:20
κ τελος θελουν αλαγη τα ακρα απο το μαμα g6

karekas
30-07-08, 14:14
απο ποιο μοντελο mr2 ειναι το μπλοκε διαφορικο που τεριαζει στο μοτερ του 3sgte.....

TOLIS EE80
30-07-08, 14:21
καποια ινφο μπορεις να παρεις απο δω.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_MR2
Απο SW20

4ages1
30-07-08, 14:44
Ποιός μηχανικός θα το αναλάβει?
Μίλησες μαζί του?
Τι προτείνει?
Το υπόλοιπο αμάξι είναι στημένο για τόσα άλογα?
Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις?
Τον beams που προτείνει ο νίκος ήταν να τον βάλω εγώ και μου ζητούσε 4500-5000 περασμένο (μηχανικός-ηλεκτρολόγος).
Είναι το μαυροκάπακο και έχει 210 αλογατάκια... και κόφτη στις 8000!
Αν πας σε λύση "ατμόσφαιρα" είναι μια πολύ καλή επιλογή, χώρια που γλυτώνεις τα εξτρά που θέλει ένας turbo (intercooler+καπό).

karekas
30-07-08, 16:25
θα τον βαλει ενας φιλος μου μαζι με μενα κ τον ξαδερφομου γιατι στον μηχανικο μου που πηγα δεν το πιανει μου λεει γιατι ειναι μετατροπη με πολλες πατεντες αλλα ημιακσονια σασμαν μου ειπε αλλες βασεις κλπ.γιαυτο ρωταο να μου πειτε στο περιπου τι χρειαζεται τι βασεις τι σασμαν εχω επιλογες. θελει αλλα ακρα τι στο περι που?απο στησιμο εχω ετιμα φρενα brembo τα περιμενο κ λεο για d2 αμορτισερ.ποιο πολυ κεγομε για το στισιμο του μοτερ.

karekas
30-07-08, 19:40
για το τι αλαζει για να κατση το μοτερ του celica στο ae111 του δεν ξερει κανεις:question

karekas
01-08-08, 03:46
ρε παιδια απλο σασμαν γεινετε μπλοκε????

wastegate
01-08-08, 14:35
ναι υπαρχουν διαφορα σετακια απο εταιριες με μπλοκε διαφορικο..
μετα υπαρχουν και οι λυσεις του μπουμπη που ειναι γνωστες αλλα παλιοτερα ακουγα ετσι και ετσι σχολια δεν ξερω αν βελτιωθηκε τωρα..

karekas
01-08-08, 18:46
επειδή βρηκα κομπλε μοτερ κ εχει το σασμαν απο το celica st202 για να γινει αυτο μπλοκε να μην ψαχνω απο mr2 sw20...

wastegate
02-08-08, 08:42
4κινητο σασμαν θα βαλεις??
Μαλλον εννοεις το ατμοσφαιρικο απο τις μπροστινοκινητες..
Καλυτερα να βρεις το αλλο γιατι μετα θα εχεις και το θεμα αντοχης αν το κυνηγας πολυ θα σπασει απλα ειναι μια προσωρινη λυση..
ΑΑ και μην νομιζεις οτι τα μπλοκε ειναι τσαμπα ξεκιναν απο 400Ε νομιζω!

karekas
02-08-08, 15:08
απο τις μπροστινοκινητες ειναι το σασμαν.ψαχνω σασμαν απο μρ2 sw20 κ δεν βρικα δεν φερνουν μου λεν γιατι δεν εχει πολλα στη ελλαδα κ αλλες μ@@κιες....

wastegate
03-08-08, 07:31
μπορεις να του παραγγειλεις ενα ρε συ..
Ρωτησες ποσο τα πουλαν??Καπου στα 800Ε...

jhon_starlet
03-08-08, 15:46
την μετατροπη που λες την εχει κανει κολητος μου και την εχω ζησει απο την πρωτη στιγμη...
μην το ξεκινατε καν μονοι σας εχει πολυ δουλεια και δεν το εχετε ξανακανει.
πηγαινε σε καποιον που το εχει ξανακανει και δεν θα μπλεξετε πουθενα γιατι οπως πας ψαχνοντας δεν θα τελιωσει ποτε και θα μεινεις χωρις αμαξι στο τελος για παρα πολυ καιρο...

υπομονη και περαστικα....εχεις πολυ δρομο ακομα....

karekas
04-08-08, 03:47
ευχαριστω φιλε....

αποτι εμαθα δεν ειναι κατη τρομερο ακρα ημιαξονια σασμαν το μοτερ κ το μονο ειναι η βασεις που θελουν μετατροπη ο μηχανικος δηλ ο κολητος μου διαλος σκετος ειναι εχουμε κ ενα παιδι που το εχει κανει κ το παλεβουμε το θεμα.. το μονο που θελω ειναι η βασεις.κ το σασμαν που δεν βρησκω απο μρ2 αν κ εχω απο το celica st202 το σασμαν.θελω το μπλοκε απο mr2.

jhon_starlet
04-08-08, 14:44
υπομονη να εχεις και ολα γινοντε...βασικα και δευτερο αμαξι...

karekas
04-08-08, 15:04
εχω κ ενα swift οποτε δεν εχω προβλημα ειπαμε να το κανουμε το corolla πειραματοζωο.....:mrgreen:

karekas
20-08-08, 15:43
ρε παιδια αν βαλουμε ενα 4e-fte σε ενα 1.3 g6 μονο μοτερ δεν θελει κ εγκεφαλο ολλα τα αλλα κουμπονουν ημιαξονια κ βασεις μηχ?Η λετε να παρουμε κανενα σασμαν στο χερι για 6ταχυτο λεμε....κ σε τι τιμες παιζουν τετια μοτερ?:confused

wastegate
21-08-08, 21:08
οχι φιλε σασμαν αμα δεν εισαι κουλαδι δεν παθαινει τπτ...
Θελεις πλεξουδα και εγκεφαλο σιγουρα ολα τα αλλα ειναι τα ιδια..

karekas
01-10-08, 00:02
παιδια ακυρωθηκε η αγορα που ειχα κανει για 3sgte γιατι θα αργηση πολυ κ στραβωσα και για το χρημα που ζηταν και θελω να σας ρωτησω εχω αλλες δυο επιλογες η 4efte η 4agez. βρηκα 4efte εγκεφαλος μοτερ 1000ευρω κ το 4agez το βρηκα 3000ευρω τροπετο σε αε111 με τα 160 αλογα μοντελο 1996 ποιο απο τα δυο να επιλεξω? το 4agez δηλονετε σε αε111 μοντελο 1999 στρογκυλοφαναρο?

antonios7
01-10-08, 12:52
πάρε το πιο φτηνό να κάνεις την ...αύρα σου!
3χιλιάρικα είναι πολλά.

madvinegar
01-10-08, 13:34
Καταρχην νομιζω ειναι 4agze (και οχι 4agez).
Κατα τα αλλα, το 4efte ειναι 1300cc ενω το 4agze ειναι 1600 κυβικα.

Αν η 111 σου ειναι 1300cc νομιζω πως τον 4efte τον βαζεις και δεν χρειαζεται να δηλωσεις τιποτα (αν και τα 2 μοτερ ξεκινανε απο 4e).
Ας το επιβεβαιωσουν και τα παιδιά που εχουν κανει την μετατροπη.

antonios7
01-10-08, 13:47
το κυριότερο είναι σε τι κατάσταση είναι τα μοτέρ που βρήκες. αν είναι απείραχτα και σε καλή κατάσταση και τα δύο, πάρε το 4efte να τελειώνεις, να σου μείνουν και χρήματα και αν θες το πειράζεις και λίγο.
Ακόμα και 180-200 να το φτάσεις (πάνω από 100% βελτίωση), είναι υπερ-αρκετά για 111. Δεν έχει και κανα τρελό βάρος το αμάξι.

TARZAN
01-10-08, 16:21
Ο 4agze που έμπαινε στην αε101 έβγαζε 170 άλογα και 21 κιλά ροπή.Ήταν κομπρεσοράτος και είχε από το εργοστάσιο σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες!Όσες μετατροπές έχω δεί σε 111 είχαν γίνει τούρμπο.Επίσης έχω την εντύπωση ότι παίρνει μόνο 100άρα βενζίνη.Καλή μετατροπή έχουμε δει και κοντα 600 άλογα απο αυτό το μοτέρ!!!

karekas
01-10-08, 16:53
το 4agze ειναι απο 101 ωπος λες μου ειπε μοντελο 1996 αλλα 160 αλογα οχι 170 μαλλον σε αυτον θα κλεισω σε καλη κατασταση φενετε το μοτερ που το ειδα απο εξω αλλα απο μεσα............ να μαθω αν δηλωνετε πρωτα θελω.

wastegate
01-10-08, 18:02
Τα 101 ειχαν τον ασημοκαπακο με τα 160 και το κομπρεσερατο με τα 170 μου φαινετε..
Υπαρχει και αλλη μια εκδοση κομπρεσσερατου με 165 που ειναι σχεδον ιδια με αυτη με τα 170..

karekas
01-10-08, 18:44
ρε ση αυτα τα μοτερ μεχρη πια χρωνια βγεναν αυτο που σου λεω ειναι με map sensor με 160 αλογα το1996 απο 101 κ τελικα το αφινη 2500 μοτερ με ακρα απο 101 με φρενα κομπλε τροπετο τι λες.

wastegate
01-10-08, 19:26
Και τα δυο τελευταια κομπρεσσερατα ειχαν μαπ σενσορ..
Νομιζω μεχρι 97 βγαιναν..

karekas
01-10-08, 21:33
ξερετε αν δηλονετε το 4agze σε 111 στρογκυλοφαναρη?

wastegate
01-10-08, 21:54
Αν εισαι 16αρης (4Α-FE) δεν εχεις κανενα προβλημα αν παλι εισαι 13αρης θα το δηλωσεις σαν 4Α σκετο και παλι δεν εχεις προβλημα..

karekas
01-10-08, 23:32
13 αρης ειμαι οκ ευχαρηστω..

TARZAN
02-10-08, 01:30
Αν δεν κάνω λάθος, ο άλλος κομπρεσοράτος έμπαινε στην ae96 και έβγαζε 145 άλογα με σημαντικές διαφορές απο τον άλλον και δεν είχε map sensor.160 άλογα έβγαζε το ασημοκάπακο και 165 το μαυροκάπακο.Και 4Ε και τα 4Α δηλόνονται όπως και 1ΖΖ και 2ΖΖ εάν ενδιαφέρεσαι.Τέλος να σου πω ότι σε όσα Ε11 έχω δεί τον 4agze ήταν τοποθετημένος ανάποδα.

georgeae86
05-11-08, 01:09
Η μετατροπη αυτη δυλωνετε??? και αν ναι σε ποια ε111?? στα 1,6 1,4 ή 1,3?? ειναι συσκολο να γινει αυτο???

kjunior
05-11-08, 20:46
παιδιά να κάνω μια ερώτηση υπάρχουν κάποια μαγαζιά που να μπορείς να τους εμπιστευτείς να σου κάνουν αυτές τις μετατροπές και να σου αλλάξουν το μοτέρ????? ενδιαφέρομαι γι' αυτο με τα 160hp το "μαυροκαπακο" αν δεν κάνω λάθος!!

wastegate
06-11-08, 08:32
Υπαρχουν φιλε..
Μαλιστα το κλαμπ συνεργαζεται και με καποια απο αυτα..

georgeae86
07-11-08, 11:46
μπορει καποιος να μου πει για το δυλωμα του μοτερ που γραφω πιο κατω????

wastegate
07-11-08, 11:50
H μετατροπη αυτη δεν χρειαζεται δηλωμα αν εισαι ηδη 4Α και μπορεις να την δηλωσεις αν εισαι 4Ε σιγουρα..
Τωρα αν εισαι 14αρης δεν ξερω..

georgeae86
07-11-08, 17:08
το μοτερ ειναι 2λιτρο και οχι 1600... ρωταω λοιπον αν μπορει να δυλωθει το 3sgte στο g6...

wastegate
07-11-08, 17:34
Μονο στο 1300

jason
07-11-08, 17:36
δες εδω http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=597&id=&tid=597
το 4Ε ειναι δηλωμενο,να και κατι καλο με το 1300.

georgeae86
09-11-08, 23:54
ευχαριστω για την πληροφορια... και κατι ακομα.. εδω βλεπω μονο για g6 στρογγυλοφαναρο... για το στο f/l υπαρχει??? και αν ναι υπαρχει κατι παρομοιο??