PDA

Επιστροφή στο Forum : πισω αξονας


KOSTAS_KE35
04-06-08, 13:36
Τη μπορω να κανω στον πισω αξονα στο κε35 για να μην εχει στην γκαζια πανω το τρεμουλο να του βαλω κοντρες .δεν θα κοβουν τα σουστοφυλλα

Intruder
06-06-08, 11:06
τι εννοεις τρεμουλο???
μηπως ειναι στα τελευταια του το γκρουπακι σου?????

endurasKE-30
06-06-08, 11:39
Κωστα εν καταλαβα πραμα.
Τι θες να πεις?

KOSTAS_KE35
06-06-08, 13:12
Στην γκαζιά παίζει ο άξονας εμπρός πίσω βλέπεις από το πλάι την ρόδα και πάει εμπρός πίσω τρέμει ο τροχός

PeterIoannou
06-06-08, 23:41
Επειδή δεν το ξέρω το αυτοκίνητο, θα σου απαντήσω με ερώτηση -η οποία μπορεί να είναι και άστοχη-.
Γιατί δεν αλλάζεις silent blocks; Σε πολλά παλιά αυτοκίνητα με σουστόφυλλα, υπήρχαν silent blocks στο ένα άκρο της σούστας, ακριβώς για το λόγο αυτό.
Επίσης, στο άλλο άκρο της σούστας, όταν -αναπόφευκτα- μεγάλωνε ο τζόγος, αλλαζόταν ο πείρος με χοντρύτερο ή έμπαινε δακτυλίδι...
Ελπίζω να βοήθησα -αν το "πέτυχα"...

KOSTAS_KE35
08-06-08, 16:21
στο πισω μερος της σουστας εχει δυο λαμακια τα οπια φευγουν απο τη σουστα και πανε σε μια βαση στο σασι με σινεμπλοκ εκει κατα την γνωμη μου πρεπει να ειναι το προβλημα .αυτα τα σινεμπλοκ τα εχω αλαξη αλλα παλι το προβλημα εχει .εχω σκεφτει να του βαλω δυο κοντρες του εμποριου με βασεις απο τον αξονα στο πατωμα αλλα φοβαμε να μην κοβει τις σουστες .αν το εχει κανει κανεις δουλευει?

GEORGIOS_XYNOS
10-06-08, 08:54
Αν τα σουστοφυλλα σου ειμαι μαμα (δλδ 4 φυλλα) χρειαζεσαι απαραιτητως αλλο ενα φυλλο παραμανα (δλδ το δευτερο μετα τα σκουλαρικια). Βεβαια αυτο μπορει να το κανει μονο ενας που ασχολειται με σουστες. Προσοχη ομως να μην δωσει μεγαλη καμπυλοτητα στα φυλλα αλλα να τα αφησει ψιλο ισια για να μην σηκωθει ο κωλος του οχηματος και χρειαζεσαι μετα τακους για να τον κατεβασεις. Βρες και απο καμμια μαντρα καμμια αντιστρεπτικη για πισω και θα πηγαινεις στις στροφες σα τραπεζι!!!!

Καποιοι αλλοι καποια στιγμη σκεφτηκαν να βαλλουν αναποδα τα φυλλα απο τη μια σουστα στην αλλη (πλην των βασικων με τα σκουλαρικια), αυτο εδωσε μια προσωρινη λυση στο τρεμουλιασμα αλλα τα φυλλα μετα απο λιγο χρονικο διαστημα γιναναι περισσοτερο βουτηρο και χειροτερεψε το προβλημα.
Μονοδρομος η προσθηκη φυλλου.

KOSTAS_KE35
10-06-08, 14:20
5 φυλλα εχει .τη λες για τις κοντρες στον αξονα που γραφω παραπανο θα κανω δουλεια

GEORGIOS_XYNOS
11-06-08, 08:01
Δεν νομιζω, δεν ξερω αναρτηση με φυλλα να δουλευει και με κοντρες. Αυτο που γινεται (τρεμουλιασμα) ειναι να στρεβλωνουν οι σουστες απο την πισω μερια προς τα μεσα και απο την εμπρος προς τα εξω. Ο τροχος δεν μετακινειται προς τα πισω ή εμπρος. Θελουν αλλαγη καποια σουστοφυλλα σου σιγουρα. Μηπως ρε συ εχουν σπασει ακριβως στο κεντρο και δεν το καταλαβες? Μου εχει συμβει και αυτο. Για τσεκαρε το.

KOSTAS_KE35
11-06-08, 22:36
ολο το προβλιμα ειναι στα σκουλαρικια πιστευω και ο τροχος μετακινηται εμπρος πισω αν δεν τον εχεις προσεξει στην οπισθεν το κανει ακομα πιο πολυ στο ξεκολιμα στην αποτομη γκαζια .τα σουστοφυλλα ειναι μια χαρα.αν του βαλω απο την μπρωστινη μερια του αξονα ενα μπρατσο απο καθε μερια αξονα με σινεμπλοκ σαν κοντρα πιστευω να σταματιση το τρεμουλο για το αλλο θεμα θα σε παρω τηλ οταν κατευασω το μοτερ

GEORGIOS_XYNOS
12-06-08, 13:44
When modifying #E3#-series Corolla, the first concern is the handling and the weakness of the powertrain. Rear leaf springs are soft, and the support is weak. I had once a Corolla KE30 with 4A-GE. It was real nice sleeper - green colour, four door-model, towing hook until some bastards stole and raped it. Pictures coming soon. Anyhow, problem with handling was solved (not perfectly; full throttle accelerations with on-off clutch did bend the leafsprings and that caused rear-axle bouncing) with an axle from the Carina TA-12 and the leaf springs from a KE36 (the station wagon) with an additional leaf.

http://www.geocities.com/tuoppi_00970/english/e3.htm

GEORGIOS_XYNOS
12-06-08, 13:46
Another method of reducing tramp is to add a thick leaf on top of the front section only of the leaf pack. I have read about people getting another top leaf (as in the one with the leaf eye), cutting the eye off, cutting the leaf off behind the U bolt, and attaching this above the original top leaf, to good effect.

If you're using old leaves, a cheap way of reducing tramp is simply to swap the leaves from side to side. After all the years of winding one way, reversing the winding will make the leaves stiffer temporarily. This may change back in a short amount of time, or it might take another 30-odd years :)

Beyond this, you can setup a trailing arm system, or 4-link/5-link , or a Kaltracks rear end, but these are all too complex to be within the scope of this article.

http://www.superjamie.net/oldcorollas/suspension/rearleaf.html

GEORGIOS_XYNOS
12-06-08, 13:59
Rear suspension
The rear is leaf springs, like all corollas up till the KE70 series starting about early 1981 (or 1979 in Japan). To stiffen them I have used Wagon main leafs (a bit thicker) with normal coupe leafs and a extra leaf from a wagon. The wagon leafs are different lengths so the pack is still of different lengths. I have a selection of different leaves which can be used to change the stiffness of the back. To lower it (and to counter the extra hiegh the extra leaf gives), I have tuned one leaf upside down. If you have a wagon, the thick bottom leaves (helper springs) should not be used, as the thick ones effect things negatively when you lower it. The bump stops can be cut in half to regain some travel. You should not lowered it too much because the rear shocks are mounted at an angle so lowering greatly reduces the effect of the shocks. It would be good to relocate the top shock mount so they are verticle. Turning a leaf spring upside down is not the best, but a cheap way to lower a bit. Idealy, the springs should have lube or some plasic spacing between them so they can slide against each other, and just work as a spring like they should and not bind up, letting the shock do all the damping.

http://www.geocities.com/jonnyr_1973/

KOSTAS_KE35
12-06-08, 17:06
ωραια αυτα που γραφεις και σε ευχαριστο . να ηξερα και αγγλικα . τελικα εχω δικιο σ αυτα που γραφω για τις κοντρες .παντος σ ευχαριστο θα βρω εναν που ξερει αγγλικα να μου τα εξηγηση