PDA

Επιστροφή στο Forum : light turbo σε Ε11


TARZAN
29-05-08, 17:42
Θα ήθελα την γνώμη σας στην παρακάτω μετατροπή που έχω σκεφτεί για το Ε11 1,4 facelift μου.Τουρμπισμα με μία ct9 κλειστό μοτερ και χαμηλή πίεση(0,5), intercooler απο starlet,εξατμίσεις...κτλ.Επίσης μια αλουμινένια εισαγωγή,για εγκέφαλο σκέφτομαι greddy E-manage(είναι καλή επιλογή???).Μπέκ απο ποιό μοντέλο να πάρω?Θα χρειαστεί φλάτζα?Θα αξίζει όλο αυτό?Θα είναι αξιόπιστο(το αμάξι έχει μόνο 14000χλμ)?Θα έχει διάρκεια?Το υπολογίζω γύρω στα 140 άλογα, τι λέτε?:!:

Nikos
29-05-08, 17:46
Θα ήθελα την γνώμη σας στην παρακάτω μετατροπή που έχω σκεφτεί για το Ε11 1,4 facelift μου.Τουρμπισμα με μία ct9 κλειστό μοτερ και χαμηλή πίεση(0,5), intercooler απο starlet,εξατμίσεις...κτλ.Επίσης μια αλουμινένια εισαγωγή,για εγκέφαλο σκέφτομαι greddy E-manage(είναι καλή επιλογή???).Μπέκ απο ποιό μοντέλο να πάρω?Θα χρειαστεί φλάτζα?Θα αξίζει όλο αυτό?Θα είναι αξιόπιστο(το αμάξι έχει μόνο 14000χλμ)?Θα έχει διάρκεια?Το υπολογίζω γύρω στα 140 άλογα, τι λέτε?:!:
Αν θέλεις γύρω στα 140 άλογα και με διάρκεια καλύτερα να υπερκυβίσεις.

TARZAN
29-05-08, 17:49
Να υπερκυβίσω?? Μπορείς να μου πείς λεπτομέρειες και τι θα χρειαστώ πάνω-κάτω?

wastegate
29-05-08, 18:04
Ποιο λιγα απο οτι το τουρμπισμα και θα δουλευει καλυτερα..
Η λυση αυτη δεν ειναι καλη για σενα..
Για τον υπερκυβισμο θα χρειαστεις στροφαλο και μπιελες και αν θες αλλαζεις και πιστονια..
Υ.Γ.
Αν ειναι να το κανεις τουρμπο θα βαλεις 25αρα ασε που οι ποιο πολλες ct9 ειναι πιωμενες και για να νιωσεις δυναμη πρεπει να εχεις 0,8 τουλαχιστον!

NikiforosGT
30-05-08, 10:24
Φίλε μου για εμένα δεν συμφέρει να κάνεις αυτά που λες, πιστεύω καλύτερα είναι να ρίξεις πάνω ενα μοτεράκι 4E-FTE απο starlet gt και ακόμα και σε μαμά κατάσταση είναι πολύ καλό. Δες και εμένα, βέβαια το είχα από το starlet που τροπετιάστηκε. Ξέχασα ότι έχεις την VVTI δεν ξέρω αν μπορεί να μπει το μοτερ αυτό. Εγώ έχω την στρογγυλοφάναρη και δεν θέλει και δήλωμα το μοτερ μετά, αλλά ταιριάζει και κουτί.

wastegate
30-05-08, 11:05
Νικιφορε στις 14αρες δεν μπορει να δηλωθει..
Παντως ολοι οι καλοι χωρανε!
Γιαυτο τον ειπα για υπερκυβισμο που ειναι σχετικα χαμηλο κοστος...

NikiforosGT
30-05-08, 17:52
αν το μοτερ μπαίνει για ποιό λόγο δεν μπορεί να δηλωθεί ??? εδώ δηλώνουνε τα 2λιτρα μοτερ στις στρογγυλοφάναρες. Και απ' όσο ξέρω από 1400 σε 1300 δηλώνεται και νόμιμα.

wastegate
30-05-08, 19:52
Εμ εδω ειναι το λαθος σου..
Δεν μπορεις να δηλωσεις λιγοτερα κυβικα αο αυτα που εχεις αυτο λεει σε κατι ψηλα γραμματα ο νομος..

NikiforosGT
30-05-08, 23:12
Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο, πχ σε passeo που είναι 1500cc πως μερικοί βάζουνε μοτερ 4Ε-FTE, αδήλωτα τα έχουνε όλοι? και αν δεν το ξερεις, επειδή έχω ρωτήσει δεν επιτρέπεται να δηλώσεις μοτερ πάνω απο 200 κυβικά+ από αυτά που γράφει η άδεια. Πως δηλώνουνε τα 2λιτρα σε αμάξια που είχανε 1300? αν λαδώσεις λιγάκι, όλα γίνονται νόμιμα.:Ppppp

toyota mania
30-05-08, 23:24
Ο φιλος θελει να βελτιωσει το μοτερ του και εσεις του λετε να το αλλαξει.Γιατι να μην αλλαξει αυτοκινητο μετα.Εχεο μοτερ καινουργιο και θα βαλει μεταχειρισμενο.
Εγω παντος θα το τουρπιζα.Τωρα με ποια βελτιωση θα δουλευει καλυτερα και ποιο αξιοπιστα; Δεν ειναι θεμα καστορα, ειναι θεμα μαστορα.
Να λυσεις ολο το μοτερ για να υπερκυβισεις!!!!.Αφου θα το λυσεις, δεν το κανεις σφυρυλατο και με τουρπινιτσα να εισαι αρχοντας.

NikiforosGT
31-05-08, 10:32
Συμφωνώ με αυτό που λες, αλλά η αλλαγή κινητήρα είναι σωστότερη (θεωρητικά) λύση και το μοτερ είναι ποιο αξιόπιστο, απο το να τουρμπίσεις ένα ατμοσφαιρικό, και από θέμα κόστους ίσως να βγαίνει περίπου στα ίδια χρήματα, δεν ειμαι και σίγουρος γιαυτό. Βέβαια για να μην πλέκει με ιστορίες βγάλε-βάλε, δήλωμα και όλα αυτά, καλύτερα να το κάνει με το ίδιο. Όπως νομίζει κανείς. Εγώ όταν το έκανα αυτό σε σταρλετ άλλαξα το μοτερ πάντως και το δήλωσα μετά.

wastegate
31-05-08, 15:12
Ηρακλη ωραια να τα λες αλλα πως τα κανεις ειναι το θεμα$$$$$$

papadodi
31-05-08, 16:14
Θυματε ή εχει κανεις καποια τευχη του Drive πριν 7-8 χρονια, οπου το περιοδικο τουρμισε μια ε11 vvti και στην συνεχεια την κληρωσε? Ισως να βοηθουσε το παλικαρι

TARZAN
06-06-08, 11:33
Το αυτοκίνητο έχει μόνο 14000χλμ.Πιστεύω πως δεν αξίζει μία αλλαγή μοτέρ.Πιστεύω πως θα μπω σε περισότερους μπελάδες αν βάλω ένα τούρμπο μοτέρ των 90's με πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη του.Και αφού δεν ζητάω πολλά αλογα για αυτό είπα για light turbo.Μια ct9 με service θα τα έβγαζε πέρα?

NikiforosGT
06-06-08, 12:29
άνετα! εγώ την μαμά τουρμπινίτσα έχω και δουλεύει μια χαρά στα 0.7 bar και δεν έχει προβλήματα. Την συνιστώ με 1000.