PDA

Επιστροφή στο Forum : Downpipe για 4E-FTE σε corolla E111 '97


NikiforosGT
08-05-08, 11:43
Καλημέρα μήπως έχει κανείς φωτογραφίες με την κατασκευή της εξάτμισης, με ενδιαφέρει το μπροστινό τμήμα, το downpipe και εκεί στην γέφυρα, γιατί το downpipe από το starlet gt δεν ταίριαζε που είχα. Τώρα το αμάξι είναι στον εξατμισά και πεδεύεται να το φτιάξει.

wastegate
08-05-08, 12:38
Οι εξατμισαδες το φτιαχνουν αυτο ρε με κοστος καπου στα 200Ε..

NikiforosGT
08-05-08, 12:40
Φωτογραφίες θέλω, εμένα ολόκληρη την εξάτμιση θα μου φτιάξει με 300 ευρώ μαζί με το downpipe με δικό μου μεταλλικό καταλύτη από κάτω.

wastegate
08-05-08, 12:54
http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=9789

H 4 φωτογραφια ειναι αυτο που ζητας μαλλον!

NikiforosGT
08-05-08, 17:47
Μάλλον, αλλά είναι κακής ποιότητας και δεν φαίνεται καλά! την θέλω και από μπροστά ή ακόμα καλύτερα από πάνω. Πάντως αύριο το παίρνω έτοιμο το αμάξι το πρωί.

wastegate
08-05-08, 17:55
Ε νταξει τι περιμενεις τοτε δεν υπηρχαν αυτα τα κινητα που εχουμε τωρα!

NikiforosGT
08-05-08, 19:15
LOL! ποιός μίλησε για κινητά? υπάρχουνε φωτογραφικές μηχανές! Τελος πάντων έμαθα ότι όταν μπει μοτέρ 4E-FTE σε τέτοια corolla σαν την δικιά μου υπάρχει το πρόβλημα αυτό καθώς υπάρχουνε κάτω γέφυρες και ιστορίες που στα starlet δεν έχει και σαν αποτέλεσμα έχει να κατεβαίνει χαμηλά εκεί η σωλήνωση και σε τίποτα σαμαράκια και άλλα (αν το αμάξι ειναι χαμηλωμένο) πολλές φορές βρίσκει εύκολα. Και θέλει και κάτι δύσκολες κούρμπες.

wastegate
09-05-08, 11:09
Εμενα που ειναι 3,5 ποντους κατω δεν βρισκει σε σαμαρακια εκει που εχω προβλημα ειναι στις μεγαλες ανωμαλιες δρομου οπου βρισκει κατω και σε αποτομες ανυψωσεις του δρομου(βασικα εκει που παω να παρκαρω βρισκει και χανω την θεση!)!

diakos
09-05-08, 18:46
Φωτογραφίες θέλω, εμένα ολόκληρη την εξάτμιση θα μου φτιάξει με 300 ευρώ μαζί με το downpipe με δικό μου μεταλλικό καταλύτη από κάτω.

σε ποιον θα την φτιαξεισ ?
ειναι φιλικη τιμη η μεσω γνωστου ....?

NikiforosGT
22-05-08, 19:40
Γνωστός μου είναι. Εμένα δεν βρίσκει πουθενά! ευτυχώς! βάζω 2 φωτος φαίνεται και η σωλήνωση του intercooler που έφτιαξα εγώ.

NikiforosGT
28-08-10, 13:58
Επανερχόμαστε στο θέμα μετά από καιρό, θέλω να λύσω το downpipe για έλεγχο στο κλαπέτο της τουρμπίνας και επειδή ο εξατμισάς το έχει κάνει μονοκόμματο χωρίς να υπάρχουν φλάτζες για να λύνει, θελει κόψιμο η σωλήνα με τροχό! μπορεί κανείς να δείξει καμια φωτο να φαίνεται η ένωση του downpipe με την υπόλοιπη εξάτμιση για να δω πως να το κάνουμε να λύνει και να βγαίνει? μου κάνει και από 101! Wastegate έχεις καμια φωτο καλής ανάλυσης? στο starlet gt που έπαιρνε κανονικό downpipe δεν είχα αυτό το πρόβλημα.

http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/Starlet%20GT/Downpipeon.jpg

NikiforosGT
01-09-10, 17:16
από τους τουρμπάτους του forum δεν έχει κανένας καμια φωτο ρε παιδιά να βοηθήσει την κατάσταση?

AE101
01-09-10, 19:13
Νικηφόρε δεν νομίζω να μπορεί, ο Βασίλης να σε βοηθήσει από εκέι που βρίσκεται :roll:

NikiforosGT
01-09-10, 19:51
Πάλι διακοπες πήγε? δεν είναι μόνο αυτός! έχουμε και άλλους με 4E-FTE!

NikiforosGT
25-08-11, 14:46
Ξαναρχομαι στο θεμα αυτο μιας και αργα ή γρηγορα θα πρεπει να δω τι θα γινει με την ct9 που τσιμπαει λιγο λαδάκι! πιστευω πως αν δεν λυθει τουλάχιστον και η μπροστινη βαση μηχανής, ίσως και χταποδι μαλλον δεν θα βγαινει η τουρμπινα αν δεν κοπει η εξατμιση με τροχό! τωρα που εχουμε και αλλα μέλη με 4EFTE σε ΕΕ111 δεν εχει κανεις αλλος εκτος τον wastegate και Naevy φωτογραφιες να φαινεται το downpipe απο πάνω και απο κάτω? να μου πειτε επίσης αν ειναι μονοκόμματο το downpipe με την υπόλοιπη εξάτμιση ή αν υπάρχει καποιος σύνδεσμος όπως φαινεται στην φωτογραφια απο το σταρλετ. Εμενα με ενδιαφερει φωτογραφια του συνδεσμου downpipe με την υπολοιπη εξατμιση αν εχετε γιατι ο δικός μου εξατμισας λέει πως δεν μπορει να μπει επειδή υπάρχει γεφυρα στις 101/111 ενώ στο σταρλετ δεν είχε!

Υ.Γ καποιος admin αν μπορει απο τον τιτλο να αφαιρεσει το '97 γιατι το θεμα αφορα όλες τις 111 με 4E-FTE.

NikiforosGT
25-08-11, 14:52
Και 2 φωτογραφιες, στην μια φαινεται ο συνδεσμος (φλαντζα) στο υπόλοιπο μερος της εξατμισης στο starlet, και στην αλλη βλεπουμε τον μαμα καταλύτη και το χειροποιητο downpipe ετσι μπορεις να το λυνεις πολυ ευκολα, πράγμα που τώρα στην corolla δεν γινεται γιατι εχει από κατω γεφυρα και δεν μπορει να μπει downpipe από starlet gt/glanza. Αν σε καποιον εχει κανει κάπως ο εξατμισας καποιον σύνδεσμο ωστε να λύνει το downpipe απο την υπόλοιπη εξάτμιση θα με βοηθούσε πολύ να δω μερικές φωτος!

g6_saligkaros
25-08-11, 15:52
ΝΙΚΙΦΟΡΕ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ ΤΗΣ COROLLAS ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΕΞΑΤΜΙΣΟΝΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ!ΤΗΣ ΡΟΛΛΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΨΙΜΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΑΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΖΑΜΙ!ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ

g6_saligkaros
25-08-11, 15:53
Θελεις φωτο?

NikiforosGT
25-08-11, 16:14
Θελω φωτο ναι, το μοτερ οπως εχω ξαναπει το εβγαλα εγώ με 2 αλλους μαζι απο το τρακαρισμενο starlet gt, δεν αλλαξαμε καρτερ οπως ηταν. Της corollas το καρτερ μπορει να μπει οπως λες αλλα θελει μοντες. Δεν εχει πανω την αναμονη για την επιστροφή λαδιών από την τουρμπινα! με αυτο τι εκανες δλδ? πας σε μαστορα τρυπαει και κολαει? η διαφορα σε υψος ειναι ελαχιστη ομως, μονο αλλον εναν ξερω που εβαλε καρτερ απο το 4E-FE. Αλλα και παλι δεν εχει να κάνει με το θεμα που λεω, ουτε και λυνεται το προβλημα ετσι! αυτο βοηθαει για να ανεβει μονο λιγακι ψηλοτερα η εξάτμιση ώστε να μην βρισκει αν είμαστε πολυ χαμηλωμένοι, εμενα δεν ειναι και δεν βρισκει ποτέ! το προβλημα ειναι στο downpipe επειδη η corolla EE111/101 εχουν γεφυρα κατω απο το μοτερ, κατι που όπως ειδαμε και στις φωτος απο starlet απλά δεν υπάρχει! το απολυτο κενο από κατω! επισης το φιλτρο λαδιου ειναι αριστερα απο την τουρμπινα και ποιο ψηλα απο το καρτερ! οποτε δεν εχει σχεση με το φιλτρο λαδιου, δεν ισχυει αυτο που λες. Η δυσκολια στην αλλαγη φιλτρου λαδιου δεν ειναι το καρτερ αλλα οτι η μαμα σωληνα της ct9 ειναι κολλημενη πανω στο φιλτρο απο την δεξια πλευρα, απο κατω ειναι κολλητά ο κομπρεσορας του A/C και απο πανω ειναι η αντλία το υδραυλικού! αν ομως εχουμε ενα εξολκεα για το φιλτρο τυπου ποτηρακι με ενα κλειδι μια χαρα το βγαζουμε! εγώ δεν ειχα τετοιο, πηρα αλλο και δεν το επιανε!

Saligare δεν μου απαντησες και αυτο που ρώτησα αρχικά, εχεις σύνδεσμο για το downpipe με την υπόλοιπη εξάτμιση ή είναι μονοκόματο? αυτό με ενδιαφέρει, δεν εχει καμια σχέση με το καρτερ αυτό, ούτε υπάρχει πρόβλημα μαζί του!

Υ.Γ το σωστό καρτερ ειναι το δικο του! δεν μου αρεσει αυτο το πράγμα να παντρευω πραγματα απο μαμα μοτερ στο 4E-FTE!

g6_saligkaros
25-08-11, 16:34
οχι το σωστο κρινεται απο τη λειτουργικοτητα,και φιλτρο λαδιου εννοω αυτο που ειναι μεσα στο καρτερ εγω.δεν υπαρχει απολυτως καμια μοντα ισα ισα που γινονται τα παντα οπως πρεπει.αν δεν σαρεσουν τα παντρεματα δεν επρεπε να παντρεψεις μοτερ γιατι το να περναει η αξατμιση απο κατω ειναι το λιγοτερο ερασιτεχνικο αποψη μου

g6_saligkaros
25-08-11, 16:35
κατεβαινει μονοκομματο

atos
25-08-11, 16:35
αν παω το βουβου μου αυριο θα βγαλω φωτο κ θα τις περασω να τις δεις αλλα δεν νομιζω να σε βοηθησουν γιατι κ εγω το καρτερ απο το 4Ε-FE εχω επανω.ειναι οτι πιο ευκολο μπορεις να κανεις.εχω την εντιπωση πως εχω ενα καρτερ απο τοθρμπατο κ αν θελεισ μπορω να στο στειλω κ να το φτιαξεις.ειναι σωστοτατο κ δεν θα εχεις κανενα προβλημα

NikiforosGT
25-08-11, 16:38
Φιλτρο λαδιου δεν υπάρχει μέσα στο καρτερ! απεξω ειναι!!! ποιο λες φιλτρο λαδιου εσυ? ενα ειναι το φιλτρο ειναι απεξω και φαινεται και στις φωτος που εχω βαλει! εκτος αν μπερδευεσε με την αντλία λαδιου που ειναι μεσα!

Το δικο σου ναι περναει σωστοτερα αλλα οπως ειπα και πριν εχει μικρη διαφορα υψους. Τοτε που ειχα τρακαρει το αμαξι βιαζομουν οσο δεν παει, δεν υπηρχε χρονος για βγαλε-βαλε καρτερ λαδια ιστοριες και να κολαμε τσουτσουνια, γιαυτο εμεινε το δικο του. Δεν μου ειπες στο καρτερ δλδ πηγες και τρυπησε μαστορας και κολησε αναμονη για τις επιστροφες λαδιου της τουρμπινας?
αυτο που φαινεται στην φωτο ειναι συνδεσμος? καμια φωτο ποιο κοντινη δεν εχεις? δεν καταλαβαινω τι ειναι αυτο! σφιχτηρας ειναι?
εναν βρηκα μια φορα με καρτερ απο 4E-FE σε 4Ε-FTE και αυτος μονοκοματο ειχε το downpipe με την εξατμιση!

αν παω το βουβου μου αυριο θα βγαλω φωτο κ θα τις περασω να τις δεις αλλα δεν νομιζω να σε βοηθησουν γιατι κ εγω το καρτερ απο το 4Ε-FE εχω επανω.ειναι οτι πιο ευκολο μπορεις να κανεις.εχω την εντιπωση πως εχω ενα καρτερ απο τοθρμπατο κ αν θελεισ μπορω να στο στειλω κ να το φτιαξεις.ειναι σωστοτατο κ δεν θα εχεις κανενα προβλημα

αφου ρε συ και εγώ το δικο του εχω του 4E_FTE!!!! εχω καρτερ απο 4E-FE εδω απεξω πανω στο μπλοκ, αλλα ειπαμε ξανα ΔΕΝ υπαρχει η αναμονη για να συνδεθει το σωληνακι της επιστροφης λαδιων της τουρμπινας! τι κανατε με αυτο? και παλι δεν λυνετε ετσι το θεμα! εγω θελω φωτο με την συνδεση downpipe και υπολοιπης εξατμισης με φλατζες και οχι το καρτερ!!!! δεν με ενοχλει αυτο τωρα!

ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό λεω για δειτε εδώ : http://glanzamini.blogspot.com/2011/03/dump-pipe-and-rest-of-exhaust-system.html

g6_saligkaros
25-08-11, 16:49
ναι κολλησα σε μαστορα την επιστροφη σημαδεψα και κολλησα οπως πρεπει,δευτερον ναι ειναι μονοκομματο ξαναλεω δεν υπαρχει σφικτηρας εκτος απο αυτο που φαινεται εκει και δεν ξερω τι δουλεια κανει,σαν φλανζτες εχει απλα ενα πλακακι αποσο ξερω εκει που ενωνει στην τουρμπινα,ναι η τρομπα δεν ειναι μεσα στο καρτερ αυτο που υπαρχει μεσα οδηγει στην τρομπα και λεγεται φιλτρο.

atos
25-08-11, 16:55
κανεις μια τρυπα κολλας το τσουτσουνι βαζεις φλατζοκολλα βιδωσεις ετοιμος

NikiforosGT
25-08-11, 16:56
Το φιλτρο λαδιου ειναι ενα και ειναι απεξω! δεν εχω ξανακουσει αυτο που λες! πρωτη φορα το ακουω τωρα! anyway αρα με λιγα λογια και εσενα ειναι μονοκόματη η εξάτμιση? ποιο μερος της μπορει να βγει δλδ? μονο το τελικο καζανακι? αυτο λεω με λιγα λογια. Εγω ηθελα το κοματι μετα την τουρμπινα καπου στην ευθεια μετα να ειχε φλατζες να μπορώ να το λυνω! οπως στην φωτο αυτή εδώ δλδ : https://lh6.googleusercontent.com/-_LBTKaWoueI/TY1JH4WtpGI/AAAAAAAAAGk/Zq1x0_yw3Dw/s1600/Dump_Pipe.jpg
κατι σαν αυτο εχει κανεις? ή όλοι την εχετε μονοκοματη? ειπαμε οτι downpipe εχει βγει για σταρλετ ειτε ειναι aftermarket ειτε ειναι χειροποιητο δεν μπορει να μπει γιατι στα δικα μας χτυπάει επάνω στην γεφυρα! απο εκει ειναι το προβλημα και οχι στο καρτερ!

atos
25-08-11, 17:04
εμενα ειναι παρομια με αυτη στη φωτο.οταν ειναι μονοκοματη δεν βολευει να κανεις τιποτα.κοψε απο κατω καπου να σε βολευει κ μετα φτιαξε 2 ομοια πλακακια για να μπορεις να την βγαζεις ευκολα

NikiforosGT
25-08-11, 17:08
Στην παρακάτω φωτο για παράδειγμα είχα ξηλώσει ψυγείο προκειμένου να αλλαξω την σπασμένη μπροστινή βάση. Το ψυγειο ετσι κι αλλιως θελει ξηλωμα για να ξηλωσουμε την τουρμπινα γιατι αλλιως δεν βγαινει τπτ απο εκει μεσα. Στην φωτο φαινεται η βαση που λειπει αλλά το πλαισιο της πανω απο το σασμαν δεν το ειχα βγαλει. Οταν παμε να βγαλουμε το downpipe δλδ να το κανουμε ακρη ωστε να μπορει καποιος να δει μεσα στην τουρμπινα πχ αν εχει ραγισμα, δεν γινεται γιατι απλα το downpipe χτυπάει επάνω στο πλαισιο της βασης που πιανει το σασμαν επανω στο κέντρο της γεφυρας. Αν την εβγαζα ισως να πηγαινε ποιο δεξια. Αν παει τοσο δεξια δλδ ηθελε ακομα περιπου 2 ποντους (και πολλούς λέω) ωστε να μην ειναι επανω στα σπειρωματα του μαντεμιου τοτε θα μπορουσε να βγει η τουρμπινα χωρις προβλημα. Μάλλον δεν μενει παρά να το δοκιμασω οταν ερθει ο καιρος τελικά, για να μην μπαινουμε και σε κοπο τσάμπα. Αν εχει κανεις φωτο που να ειναι ΣΚΕΤΟ κομματι το downpipe ας δειξει, γιατι μεχρι τωρα δεν εχω βρει κανεναν!

g6_saligkaros
25-08-11, 17:19
πληροφοριακα προκειται για ενα τριποδο που στο τελειωμα που ειναι βουτηγμενο στο λαδι εχει σαν σιτα πολυ ψιλη εξου κ η ονομασια φιλτρο

NikiforosGT
25-08-11, 17:19
Αλλη μια φωτο που εβγαλα τωρα που φαινεται πολυ καθαρα το χτυπημα στο downpipe οταν βαρουσε επανω στο πλαίσιο της βασης που λεω, καθως και το ποσο εμποδιζει. Πιστευω πως αν βγαζω και το πλαισιο της βασης θα κανω δουλεια τελικά χωρις να καθομαστε να ασχολουμαστε με την υπόλοιπη εξάτμιση! το κενό που χρειαζομουν ήταν κατω απο 2cm και εδώ βλεπω πως αυτο το πλαισιο ειναι κατά πολύ μεγαλύτερο! όμως για να βγει αυτο ειναι πολυ μανουρα και κουραστικό, γιατί επειδη κραταει το βαρος του σασμαν η βαση αυτή δεν ξεβιδωνουν ευκολα οι βιδες, θελει δλδ γρυλο απο κατω να σηκώσει λιγο το βάρος του σασμαν, ετσι την ειχα βγαλει και τοτε.
To θέμα με την αλλαγή βάσης και το γεμισμα της υπάρχει εδώ αν ενδιαφέρεται κανείς : http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=12901&page=4

atos
25-08-11, 17:27
αυριο εκτος απο το σερβις θα αλλαξω κ πολαπλη αρα θα περασω φωτο με ολη την διαδικασια.εχω αλαξει τουρμπινα ομως στο101 κ δεν χρειαστηκε να βγαλω ξυγεια κτλ.

NikiforosGT
25-08-11, 17:30
Στο starlet το εβγαζα αναγκαστικά επειδή εχει μικρό χωρο μέσα και δεν γυρνουσε καστανια κτλ, φαντασου 10αρι κλειδι πχ χτυπαγε στο ψυγειο πανω για να γυρίσει! τωρα ναι μάλλον δεν θέλει, αλλά οταν λειπει, κάνεις πολυ ευκολότερα την δουλειά σου! τώρα που θα πρέπει να βγαζω την βαση αυτή για να κατεβασω τουρμπινα, θα πρεπει αναγκαστικά να βγαλω και το ψυγειο, γιατι αλλιως δεν βγαινει η βαση! βρισκει το εργαλειο επανω στο ψυγειο. Εξαλου οταν βγαζουμε τουρμπινα θα αδειασει το παραφλου, ετσι κι αλλιως, τι κοπος παραπανω ειναι να λυσεις το ψυγειο να κανεις ευκολοτερα και ανετοτερα την δουλειά σου? σιγα το δύσκολο, 2 λεπτα υπόθεση ειναι.

Υ.Γ αν βγάλεις φωτος βαλε εδώ, με ενδιαφερει ειδικά αυτο που ειπα, δλδ το downpipe να ΜΗΝ είναι μονοκόματο με την υπόλοιπη εξάτμιση! αλλιώς τσάμπα το συζητάμε το πράγμα!

anivas86
25-08-11, 17:38
Υ.Γ το σωστό καρτερ ειναι το δικο του! δεν μου αρεσει αυτο το πράγμα να παντρευω πραγματα απο μαμα μοτερ στο 4E-FTE!
νικηφορε ειναι μετατροπη φιλε και καποια παντρεματα δεν θα τα αποφυγεις!πηγαινε σε εναν καλο εξατμισα να στο κανει!ο σκριβανος παραδειγμα θα στο κανει τελειο το downpipe.θα ειναι κοσμημα.πρεπει να βαλεις τον καταλητη οπωσδηποτε?οσο για τον συνδεσμο που λες ειναι αναλογα τον εξατμισα που εκανε τη δουλεια!

NikiforosGT
25-08-11, 18:10
και ομως οπως ειπα μπορεις να αποφυγεις καποια πραγματα, μεχρι τωρα κανείς ακομα δεν εχει βρεθει να εχει ξεχωριστο downpipe! αλήθεια εσυ δεν εχεις καμια φωτο απο τον 4EFTE? οσο για τον εξατμισα δεν ριχνω τσαμπα λεφτα σε τελειωμενα πραγματα! εννοειτε πως ειναι θεμα εξατμισα το πως θα το κανει και το ποσο καλο ειναι, αλλα οπως ειπα βιαζομουν τοτε και πηγα σε εναν δικο μου κοντα στο σπιτι μου, το ζητουμενο ηταν και το χαμηλό κοστος! το θεμα ειναι να βελτιωσω τα υπάρχον, αλλα χρηματα δεν ριχνω! Αν βγαινει η τουρμπινα τελικα βγαζοντας την βαση μηχανης που ειπα παραπανω δεν ασχολουμε καν. Συνεχεια τουρμπινα θα κατεβαζουμε?
O καταλυτης ειναι απο κατω!!! δεν εχει καμια σχεση με αυτά που συζηταμε εδώ μέσα! και ναι εννοειτε πως πρεπει ΠΑΝΤΑ να εχουμε!

anivas86
25-08-11, 18:18
δεν εχω φωτο δυστυχως!2 κομματια ειχα!το ενα ειναι το downpipe(απο τουρμπινα μεχρι τη γεφυρα και απο εκει με 2 πλακακια βιδωτα με φλατζα μεχρι τελικο!
δεν ειναι πεταμενα λεφτα η εξατμιση!ειναι η αναπνοη του κινητηρα!οσο πιο πολλες γωνιες εχει και χαζοκολλησεις χανει τη ροηκοτητα του το καυσαεριο και πιεζεται ο κινητηρας!η εξατμιση του starlet φτιαχτηκε για εκεινο το αυτοκιν.το corolla ειναι αρκετα πιο μακρυ οχημα αρα χρειαζεται διαφορετικο(διαμετρο) φ ο σωληνας!

NikiforosGT
25-08-11, 18:24
Αν η διαφορα της απλης με της ανοξειδωτης ειναι πχ πανω απο 300 ευρώ και εχεις θεμα με τα οικονομικα εχει μεγαλη σημασια. Οπως ειπα ξανα το σταρλετ εγινε τροπετο και εχασα παρα παρα πολλα ευρώ και εβγαλα μονο 2500 ευρω απο αυτα που πουλησα! οποτε κοιτουσα μονο απο που να γλιτωσω χρηματα, δεν με ενδιαφερουν ουτε αλλα intercoooler, ουτε ανοξειδωτες εξατμισεις και ακριβες κατασκευες! η εξατμιση ειναι αλλη στην corolla, το τελικο μονο και ο καταλυτης ειναι ιδιος! παει μια χαρα και ειμαι 100% ευχαριστημενος. Εγώ απλα ηθελα να βγαινει ποιο ευκολα η τουρμπινα χωρις να λυνω και ψυγειο και βαση και οχι ακριβες κατασκευες! αν μπορουσε με την ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ εξατμιση χωρις αλλαγες αλλες να μπουν φλαντζες πλακακια δλδ ωστε να λυνει το downpipe εχει καλως, αλλιως απλα θα λυνω ψυγειο και βαση μηχανης-σασμαν οταν θα θελω να κατεβασω τουρμπινα, δεν χρειαζεται και συνεχεια μια στα ποσα χρονια θα γινει αυτο! από το 2003 εχω το μοτερ και την εχω κατεβασει 2 φορες, και η μια επειδη κατι ειχα ξεχασει να βαλω και εριχνα πολλες καντιλες μετα!!!!
Μη το παμε σαν τον αλλον τον ηλεκτρολογο που μου πε να βρω πλεξουδα απο GT και να μου φτιαξει νεα πλεξουδα για να παιξει το στροφομετρο! δλδ κοστος πανω απο 500 ευρω+!!! δλδ ελεος! εγω που το εφτιαξα να παιζει μηπως ειμαι ΜΑΓΟΣ?

anivas86
25-08-11, 18:39
δεν μιλησα ποτε για το αν θα ειναι ανοξειδωτη ή απο αλλο υλικο!ειπα απλα οι πολλες γωνιες και τα πολλα κολληματα δεν κανουν καλο!αν δεν εχεις χρηματα απλα δεν βαζεις καποια πραγματα που κοστιζουν και περιοριζεις οικονομικα τη μετατροπη!απλα καποια βασικα πραγματα πρεπει να πληρωσουμε απο τη στιγμη που θα μπουμε στο τρυπακι της μοντας και της μετατροπης!
οσο για τα πλακακια για να βγαινει το downpipe μονο πας και σου φτιαχνουν οπουδηποτε!!!!!!!

g6_saligkaros
25-08-11, 18:49
σωστος,η το κανεις σωστα η οχι..

NikiforosGT
25-08-11, 18:49
Αυτα λεω και εγω ρε συ οικονομικές δουλειες κοιτάμε. Το θεμα ειναι οτι εγώ θελω φωτος να παρω μια ιδεα γιατι μπορει να στα φτιαξει καποιος αν πας αλλου, μπορει ομως και να λενε ενα καρο $#$%$%$% για να αλλαξω ολη την εξατμιση ή καποια μερη της. Ο δικος μου ειπε πως δεν μπορει να τα βαλει, γιατι δεν τα παιρνει, δεν χωρανε κατι τετοιο. Αν βρω πως τα βαζουμε εκει περα θα τα φτιαξει τσαμπα, μπορει απλά και να βαριεται. Εγώ του ειχα πει να λυνει και μου την εχει μονοκόματη μεχρι πισω!!!! επειδη με το να λεμε 1000 πραγματα δουλεια δεν κανουμε οποιος εχει φωτο απο αυτο που θελω ας βαλει να παρω μια ιδεα.

σωστος,η το κανεις σωστα η οχι..

και εσενα μονοκοματα κατεβαινει ομως! αρα δεν ειναι σωστό! οπως και σε πολλούς αλλους ακομα! απλα ειναι ποιο δυσκολη κατασκευη και πολλοι εξατμισαδες βαριουνται να το κανουν σωστά! στο starlet γιατι δλδ ΠΑΝΤΑ ηταν ξεχωριστό κομμάτι το downpipe?

Bρειτε μου ΕΝΑΝ που να εχει κατι τετοιο σε corolla EE111 με 4EFTE και περιμενω φωτο, γιατι εγώ δεν εχω βρει κανεναν και εχω ρωτησει πολυ κοσμο (οχι μονο εδω μεσα) http://cgi.ebay.ie/TOYOTA-STARLET-GT-EP-82-91-4E-FTE-CAT-DOWNPIPE-DECAT-/230561503809?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35ae895a41
ολοι οσους εχω ρωτησει εκτος τον aniva που δεν εχει φωτος ολοι μονοκοματο το εχουν!
αυτο ακομα καλυτερο http://cgi.ebay.ie/TOYOTA-STARLET-TURBO-EP82-91-STAINLESS-STEEL-DOWNPIPE-/140493525296?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20b6111130
αλλα δεν μπορουν να μπουν σε ΕΕ111/101 γιατι ειπαμε βρισκουν στην γεφυρα!

g6_saligkaros
25-08-11, 19:33
Χαχα ο χρονος θα δειξει!

g6_saligkaros
25-08-11, 21:24
τελικα ειδα οτι εχει σφικτηρες πιο μετα οποτε δεν ειναι μονοκομματη..κοιτα τι μαθαινει κανεις!

NikiforosGT
26-08-11, 09:42
Το σημειο που ειπα εκει ειναι δλδ φλατζες? μπορεις να δειξεις καμια ποιο κοντινη φωτο?

NikiforosGT
26-08-11, 09:46
Κατι σαν αυτο είχα εγώ υπόψην ώστε να εχουμε φύγει απο το σημείο που είναι η γέφυρα κάτω από το μοτερ.

atos
27-08-11, 23:28
πιστευω να εισαι καλημενος τωρα

NikiforosGT
28-08-11, 09:50
Ευχαριστώ πολύ για τις φωτος, αυτό που φαίνεται εκει σαν αναμονή δλδ το ένα κομμάτι μπαίνει σφηνωτό μέσα στο άλλο και μετά το σφίγγεις με σφιχτήρα? έτσι είναι? αυτό θα μπορουσε ανετα να γίνει και σε μένα! απλά προφανώς βαριόταν ο εξατμισας! πρεπει να του παω εκτυπωμενες τις φωτος να τις δει για να μη μου λέει ιστορίες! νομίζω έτσι είναι και του Saligarou γιατί και εκεί φαινόταν ένας παρόμοιος σφιχτήρας.

NikiforosGT
28-08-11, 10:07
Και μερικες φωτος πως ειναι εμενα τώρα η εξάτμιση, εκεί που αρχίζει να ανεβαίνει επάνω μετα δλδ το καρτερ θα μπορουσε ανετα να γίνει όπως το δικό σου ή ακόμα καλύτερα να μπει ενα ζευγος τριγωνικές φλατζες σαν αυτες που εχουν τα ετοιμα downpipe του 4Ε-FTE (που ειναι για starlet). To κομμάτι με τον καταλύτη και το αντικραδασμικό ήταν από το Starlet GT και ειχε κάνει λίγα χλμ με αυτόν τον καταλύτη, καθώς και το τελικο καζανακι απο εκεί ήταν. Τα υπόλοιπα φτιάχτηκαν μετά. Εκεί που ειναι ο σφιχτηρας στην 1η φωτο εχει ένα στηριγμα που πιανει καπου στο μοτερ δεν λύνει δλδ το downpipe είναι μονοκόμματη ολη η εξάτμιση μέχρι τελος!

Υ.Γ jason εσένα πως είναι ξέρεις?

atos
28-08-11, 15:45
ετσι οπως ειναι τωρα το δικο σου θα πρεπει να κανεις κοματια το αυτοκινητο για να την βγαλεις..οταν θα θελησεις να βγαλεις το downpipe θα κοξεις λιγο πριν την γεφυρα κ θα κολησεις 2 φλατζες ωστε να μην πεδευεσαι καθε φορα που θα θελεις να το βγαλεις

g6_saligkaros
28-08-11, 19:14
εμενα ετσι νομιζω ειναι ομως δεν μπορω να βγαλω πιο κοντινο νικιφορε σορρυ!δεν την εχω λυσει ποτε για να ξερω!παντως φαινονται σφικτηρες!

NikiforosGT
28-08-11, 19:38
εγω πιστεύω μετά το κάρτερ μπορουν να μπουν, εκει που λες atos ειναι πολυ δυσκολο να βαλεις κλειδια να ξεσφίξεις εκει μεσα! στο σταρλετ οι φλατζες που λεω ειχαν κεφαλι για 17αρι κλειδι! αντε να το γυρισεις εκει μεσα! πρεπει να ειναι σε ανετο χωρο! δειτε και τις φωτος απο το starlet GT με το ίδιο μοτερ πως κατεβαινε το downpipe και ενωνεται η εξάτμιση. Αυτό ακριβώς θέλω να κάνω το θέμα είναι σε ποιό σημείο χωράει άνετα?

Atos δεν μου είπες ομως εκει στο δικο σου στις φωτος που εβαλες δλδ μπαινει το ενα κομματι μες το αλλο και το πιανει ο σφιχτηρας μετά έτσι? γιατί αν είναι έτσι εκεί που έχω το κόλλημα στο τελος του downpipe και το πιανει το στηριγμα-σφιχτηρας θα μπορουσε να μπαινει το ενα κομμάτι μεσα στο άλλο και να σφίγγει ταυτόχρονα με αυτό το στήριγμα.

atos
28-08-11, 20:25
εμενα το ενα μεσα στο αλλο μπαινει.εμενα μου φανικε πολυ ευκολο για να βγει τωρα τι να σου πω.μπορεις να το φτιαξεις οπως θελεις εσυ.

NikiforosGT
28-08-11, 21:36
Ωραία, ευχαριστώ πολύ αυτό ομολογουμένως δεν το είχα σκεφτει! οι φλατζες θελουν περισσότερο χώρο, να μπαινει το ενα μεσα στο αλλο ειναι πολύ ευκολότερο! όταν έρθει ο καιρος θα επισκεφτω τον εξατμισά μου με φωτος να δούμε τι θα πει.

NikiforosGT
03-09-11, 11:43
και εδώ βλέπω δεν εχει λύσει καν το downpipe :
http://www.toyotagtturbo.com/forums/showwiki.php?title=How+to+fit+an+aftermarket+manif old+and+port+the+wastegate

NikiforosGT
08-12-15, 17:40
Καλησπέρα! ξαναπιανω το θεμα, ειχα ξεχασει να ποσταρω οτι τελικα πηγα και εβαλα φλατζα απο κατω για το downpipe οποτε τωρα μπορει να βγει πλεον ολο. Απλα επειδη χανω λαδια απο την φλατζοκολλα του καρτερ και εχω ενα που καθεται σε ενα μπλοκ μοτερ που ειναι το ποιο ρηχο καρτερ απο starlet ep91 4E-FE, ο μηχανικος μου ειπε μπορει να μου κολλησει επιστροφη λαδιου απο την τουρμπινα, οποτε λεω μαλλον μετα τον Χειμωνα να το κανω.
Μπορει καποιος με αλλο καρτερ να μου πει αν ειναι οκ και ταιριαζει απολυτα? γιατι του 4EFTE δεν το εχω βγαλει ποτε. Μην βρισκει τπτ μεσα πχ η αντλια λαδιου. Μετα βεβαια πρεπει να παω σε εξατμισα να σηκωσει ποιο ψηλα το downpipe, δεν ξερω αν θα μπορει να το κανει πανω στο αμαξι ή αν πρεπει να βγει γιατι αυτο ειναι μανουρα και μαλλον θα θελει να μεινει μεσα το αμαξι πραγμα πολυ δυσκολο. Μπορω να το ταιριαξω και να το κολλησω εγω μιας και εχω τα εργαλεια για να το κανω, αλλα δεν κανω "ομορφα" κολληματα αν και δεν χανουν (εγω εχω φτιαξει και τις σωληνωσεις του i/c και δεν χανω πιεση).
Οπως βλεπουμε εδω ειναι πολυ χαμηλα η εξατμιση (downpipe) με το μαμα καρτερ του 4EFTE http://www.corollaclub.com/forums/attachment.php?attachmentid=32506&d=1314515139
αληθεια ξερει κανεις που βρισκω Αθηνα την φλατζα του downpipe της ct9 δλδ αυτη? http://www.tuningdevelopments.co.uk/catalog/images/Gasket%20Turbo%20To%20CAT%20Downpipe%2017279-11010%20Starlet%20Glanza.jpg
ειχε ο japanspareparts.gr αλλα τωρα δεν εχει, ισως να μπορω να παραγγειλω απο Toyota, αμα δεν βρω πουθενα μονο ebay αλλα παει ακριβοτερα απο Αγγλια γιατι βαζουν πολλα μεταφορικα!

http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/corolla/flatza%20downpipe_zpsyushqusa.jpeg (http://s180.photobucket.com/user/NikiforosGT/media/corolla/flatza%20downpipe_zpsyushqusa.jpeg.html)

burnass
09-12-15, 08:12
Αν εχεις 11αρα corolla το καλυτερο καρτερ ειναι 4e corollisio που εχει 2 τουνελ και δεν θα εχεις προβλημα με τη γεφυρα.

NikiforosGT
09-12-15, 18:10
Αν εχεις 11αρα corolla το καλυτερο καρτερ ειναι 4e corollisio που εχει 2 τουνελ και δεν θα εχεις προβλημα με τη γεφυρα.

καλησπέρα, η corolla ειναι EE11 η στρογγυλοφαναρη με 4EFTE επανω, αλλα το καρτερ ειναι το δικο του. Εχω μπλοκ μοτερ απο starlet ep91 4EFE οπως εχω δει ειναι αυτο που εδειξαν και αλλοι που κανει στα δεξια οπως το βλεπεις απο μπροστα μια λακουβα να το πω ετσι προς τα πανω και εκει περνανε το downpipe ωστε να μην ειναι χαμηλα απο κατω οπως ειναι εμενα τωρα.
Βασικα δεν εχω τωρα προβλημα γιατι εχω μαμα ελατηρια απο γιαπωνεζικο μοντελο και δεν με ενδιαφερει το χαμηλωμα. Απλα να ειναι καλυτερα.
Παλια που ειχα χαμηλωμα 3,5cm ειχα θεμα βεβαια.
Επειδη ομως εχω το καρτερ, εχω φιλο μηχανικο να το κολλησει (το ρουξουνι για την επιστροφη λαδιων της τουρμπινας) και πρεπει να βαλω φλατζοκολλα γιατι χανει, ελεγα να το αλλαζα καλυτερα επι την ευκαιρια.
Τι εννοεις εχει 2 τουνελ? δεν θυμαμαι πως ειναι το μαμα της E11 στο δικο της 4EFE, υπαρχει καμια φωτο?

burnass
11-12-15, 08:29
http:// https://www.google.gr/search?q=καρτερ+4e+corolla&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjA_by1ltPJAhVJOxQKHVXiAS0Q_AUIBygB#imgr c=hxHF2cCTIcuikM%3A (http:// https://www.google.gr/search?q=καρτερ+4e+corolla&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjA_by1ltPJAhVJOxQKHVXiAS0Q_AUIBygB#imgr c=hxHF2cCTIcuikM%3A)

NikiforosGT
11-12-15, 18:16
καλησπέρα, δεν μου ανοιγει το link ουτε αυτοματα, ουτε με copy paste, μπορεις να δειξεις συγκεκριμενες φωτος? εκανα και εγω αναζητηση αλλα δεν το βρηκα ομως.

burnass
11-12-15, 21:41
Δεν μπορω και με αλλο τροπο να στο δειξω..δυο τουνελ εννοω δυο κουρμπες ας πουμε που δεν περναει ακριβως απο κατω ο σωληνας της εξατμισης.βγαινει ποιο πλαι και δεν εχεις και στριμωγμα και απο τη γεφυρα.δεν μπορω αλλιως να στο εξηγησω η να στο δειξω

NikiforosGT
12-12-15, 08:42
Καλημερα, εννοουσα να ανεβασεις μια φωτο εστω απο αυτες που πηγες να μου δειξεις.
Anyway αμα δεν μπορεις δεν πειραζει, αυτο που λες γινεται μια χαρα και με το μαμα καρτερ απο 4Ε-FE μοτερ ειτε ειναι starlet ep91, ειτε corolla E11.
Οποτε με την 1η ευκαιρια θα βαλω το αλλο. Ευχαριστω παντως.
Η φωτο εδω ειναι απο τον φιλο Atos, ετσι ειναι το καρτερ που εχω http://www.corollaclub.com/forums/attachment.php?attachmentid=32498&d=1314476280
και απο τον φιλο saligarosg6 http://www.corollaclub.com/forums/attachment.php?attachmentid=32484&d=1314279259
με καρτερ απο ΕΕ111 4ΕFE.

burnass
12-12-15, 18:48
Αν καταφερω να βρω το πρωην corolla μου θα βγαλω φωτο να σου στειλω.οπως μπορει ο καθενας βοηθαει.

NikiforosGT
12-12-15, 20:27
ok thank you! :)
αυριο πρωι που θα παω εξοχικο θα κοιταξω το καρτερ στο αλλο μοτερ να δω πως ακριβως ειναι, θα το βγαλω και φωτο.
Αλλα δεν το βγαζω ακομα λογω καιρου δεν θα ασχοληθω τωρα.

EDIT : τελικα εκανα λαθος δεν ειναι αυτο που εχω στην ακρη απο starlet ep91 γιατι εκεινο δεν εχει καμπυλη απο κατω, και ειχες δικιο εχει 2 καμπυλες, πρεπει να ειναι απο ΕΕ101, γιατι αυτο το μοτερ ειχε επανω διανομεα οχι διπλους πολλαπλασιαστες οπως η ΕΕ111.
Εβγαλα και φωτο να δεις, αυτο που λες δεν ειναι ? μετρησα το κομματι που ειναι ισιο που ειναι και η ταπα λαδιου και ειναι 13cm ενω στο δικο μου του 4EFTE ειναι 19 και δεν εχει 2 καμπυλες.
Στην αλλη φωτο φαινεται πως περναει η εξατμιση μου ΚΑΤΩ απο το καρτερ αντι διπλα που θα ηταν αν ειχα το αλλο καρτερ.
Ετσι περναει η εξατμιση δλδ το downpipe στην ουσια απο την 1η καμπυλη και στην 2η ειναι η γεφυρα που εχει η corolla.
Στα starlet επειδη δεν εχουν γεφυρα οπως η corolla περναει η εξατμιση στο κενο που υπαρχει μετα αλλα σε εμενα το εχει καλυψει η γεφυρα.
Εμ παραλειψη του μηχανικου που εκανε την μετατροπη μου να μου τα πει αυτα.....τωρα θα ασχολουμαστε παλι σε δουλεια να βρισκομαστε!!!

http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/photos%20forums/Karter%20EE101%204EFE_zpsvtvfby1c.jpg (http://s180.photobucket.com/user/NikiforosGT/media/photos%20forums/Karter%20EE101%204EFE_zpsvtvfby1c.jpg.html)

http://i180.photobucket.com/albums/x207/NikiforosGT/corolla/4EFTE%20karter_zps3kv1irnm.jpg (http://s180.photobucket.com/user/NikiforosGT/media/corolla/4EFTE%20karter_zps3kv1irnm.jpg.html)