Για οσους θελετε να γραφτειτε στην υπηρεσια ενημερωσης μέσο μηνυμάτων για τις δραστηροτητες και τις προσφορες μας παρακαλω να στειλειτε ενα μηνυμα στο ακολουθο κινητο τηλ 699 4256663 με την φραση ( corollaclub sms το ονομα σας και το username ) . Επισης για οτιδηποτε θελετε στειλτε στο ιδιο νουμερο ενα συνοπτικο μηνυμα με το σταθερο σας τηλ που θα αναφερει το θεμα σας , και θα εποικοινωνησουμε εμεις μαζι σας.

"ΒΟΛΤΑ" ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ... [Αρχείο] - CorollaClub Forums

PDA

Επιστροφή στο Forum : "ΒΟΛΤΑ" ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ...


MITSOS
25-04-08, 11:52
Κάτι έχει πάρει το αυτί μου για μια βόλτα στην Καρδίτσα μετά την Κυριακή του Πάσχα...

Για να ακούσουμε και άλλες απόψεις επί του θέματος και αν είναι δυνατόν να ορίσουμε σχετικά τόπο και χρόνο.

toyota mania
25-04-08, 12:44
Κάτι έχει πάρει το αυτί μου για μια βόλτα στην Καρδίτσα μετά την Κυριακή του Πάσχα...

Για να ακούσουμε και άλλες απόψεις επί του θέματος και αν είναι δυνατόν να ορίσουμε σχετικά τόπο και χρόνο.Που ακουσες τετοια πραγμα.Δεν ξερω τιποτα.

Χρηστος
25-04-08, 12:57
Που ακουσες τετοια πραγμα.Δεν ξερω τιποτα.

μιλησες με τον 2579?εφτασε καρδιτσα λογικα λεγαμε να βρεθουμε μετα την κυριακη του πασχα για τριτη 29 απρ,τι λες εσυ?

MITSOS
25-04-08, 13:12
Που ακουσες τετοια πραγμα.Δεν ξερω τιποτα.

Ο Χρήστος "έριξε" την ιδέα επί τάπητος.
Μήπως δε σου αρέσει? Μήπως "ξενέρωσες"?
ααααα!!!!!!! Τώρα κατάλαβα...
Είναι μεγάλη η απόσταση και σου είναι δύσκολο να έρθεις.

toyota mania
25-04-08, 19:26
Με τον Νικο Θα βρεθω αυριο.Θα μου πει το προγραμμα του και θα σας πω.Μαλιστα θα κανονισουμε και μια εκδρομουλα προς Γιαννενα.
Ξερετε πως γουσταρω συναντησεις.

tsaftsouf20V
25-04-08, 21:13
Παιδια αν παιξει το σεναριο για Τριτη 29 τοτε υπολογιστα κ μενα μεσα!

Χρηστος
25-04-08, 21:19
Παιδια αν παιξει το σεναριο για Τριτη 29 τοτε υπολογιστα κ μενα μεσα!

αφου ξερεις οτι θα εισαι ο προσωπικος οδηγος μου!!!!!!!!

MITSOS
26-04-08, 02:35
Όλα ωραία και καλά ρε παιδιά, αλλά έχω μια απορία:

Γιατί Τρίτη και όχι Δευτέρα?
Καταλαβαίνω βέβαια ότι θέλουμε να χωνέψουμε το αρνί, αλλά την Τρίτη δε δουλεύει κανένας?

Τέσπα, θα κάνω ότι είναι δυνατόν για να μπορέσω να έρθω.

tsaftsouf20V
26-04-08, 07:41
αφου ξερεις οτι θα εισαι ο προσωπικος οδηγος μου!!!!!!!!

Εγιουα χαβακα!!!

κωνσταντίνος
26-04-08, 10:02
Εγιουα χαβακα!!!

Πο ρε φίλε μου θύμησες την ταινία με τον κοσταντάρα και τον μαύρο τον βοηθό του ! :lol:

alimonos
27-04-08, 19:24
Με τον Νικο Θα βρεθω αυριο.Θα μου πει το προγραμμα του και θα σας πω.Μαλιστα θα κανονισουμε και μια εκδρομουλα προς Γιαννενα.
Ξερετε πως γουσταρω συναντησεις.

που;πως;πότε;γιατι;ποιός; :question

toyota mania
27-04-08, 23:28
που;πως;πότε;γιατι;ποιός; :questionΟυτε εγω ξερω ακριβως.Εγω με τον Νικο(2579) θα ειμαστε.Απλως το εριξε στο τραπεζι και εφυγε.
Τωρα απο τα ερωτηματα που εθεσες, καποια εχουν ευλογη απαντηση.Οπως το πως.Με γαιδαρο δεν θα ερθουμε, αλλα με τα αυτοκινητα.Γιατι.Γιατι επειδη γουσταρουμε τα αυτοκινητα και τις διαδρομες με αυτα και επειδη για εμενα και για τον Νικο φανταζομαι, τα αυτοκινητα ειναι πρωτα κ@υλα και ευχαριστηση και μετα μεταφορικα μεσα.
Μακαρι να γινει η εκδρομη.Τα Γιαννενα μου αρεσουν, οπως και η διαδρομη.και φυσικα θα πεσει τηλ, γιατι Αλιμονο μας μετα.

Χρηστος
27-04-08, 23:29
ακομα δεν ειναι σιγουρο αλλα λεμε να φυγουμε απο βολο γυρω στις 5 οποτε καμια ωρα δρομος 6 να ειμαστε καρδιτσα,τι λενε οσοι θα ρθουν την τριτη?

alimonos
28-04-08, 22:05
Μακαρι να γινει η εκδρομη.Τα Γιαννενα μου αρεσουν, οπως και η διαδρομη.και φυσικα θα πεσει τηλ, γιατι Αλιμονο μας μετα.

:shoothim :shoothim :shoothim :shoothim

για πότε λέτε ????

toyota mania
29-04-08, 13:40
:shoothim :shoothim :shoothim :shoothim

για πότε λέτε ????Αυριο θα ειμαστε Γιαννενα.Στειλε με p.m το κινητο σου, για να σου λεπτομερειες.Να σου πω ποτε ξεκιναμε και που θα παμε

alimonos
29-04-08, 17:15
ΑΥΡΙΟ ???????? ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΛΔ ???????:eek:
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟ ΜΑΓΙΑ ??????:eek:
ΕΧΕΙΣ ΠΜ ...;)

MITSOS
30-04-08, 20:06
Η "βόλτα" στην Καρδίτσα έγινε τελικά χθες στις 6 το απόγευμα (στις 5 φύγαμε από Βόλο).

Όλα κύλισαν άψογα από κάθε άποψη.

Η φωτό είναι τραβηγμένη μολίς φτάσαμε.
Σημείωση: τα καπό δεν είναι ανοιχτά λόγω βλάβης, αλλά για να γίνουν τα καθιερωμένα "σεμινάρια" των συναντήσεων.

Γενικά ήταν ένα ευχάριστο απόγευμα με πολύ χαβαλέ.
Τέτοια να γίνονται όποτε είναι δυνατόν.

Παρακάτω ακολουθεί και βίντεο από ένα από τα ανοίγματα του Χρήστου με τον Νίκο(2579).

Αυτά από εμένα.

http://www.youtube.com/watch?v=aQ6UqCL6ryU

4ages1
01-05-08, 21:08
Δηλαδή πόσα ανοίγματα κάνατε?
Δεν φοβηθήκατε μήπως σας μαζέψει η αστυνομία και σας πάρει τα διπλώματα?
Βέβαια από τον χρήστο ποιό δίπλωμα να πάρουν? :lol: :lol: :lol:
Στο βίντεο βλέπω τον νίκο 1 καρότσα μπροστά αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται όταν κούμπωσαν οι τρίτες...
Μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος?

xrhstos1989
01-05-08, 22:58
Ενα μπραβο στα παιδια και απο μενα..οπως λεει και ο Ιορδανης στην αρχη ειδαμε την διαφορα,στις τριτες τι εγινε?2579 ti σασμαν φορας?

ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
01-05-08, 23:04
Μπραβο ρε ωραιοι ειστε τωρα που εφτιαξα λιγο εμφανησιακα το τουτου τωρα πηγατε βολτα εεεε??? Θα κανουμε τπτ τωρα που θα αναιβω?

ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
01-05-08, 23:08
Ασχετο εχει την Κυριακη στη Λαρισα Drift θελετε να μαζευτουμε να παμε ή δν ψηνεστε???

toyota mania
01-05-08, 23:26
Ασχετο εχει την Κυριακη στη Λαρισα Drift θελετε να μαζευτουμε να παμε ή δν ψηνεστε???Παναγιωτη εγω δεν μπορω, εχω βαπτιση,αλλα και να μην ειχα, θα πηγαινα στην εκδρομη στην Καβαλα.Θα γινει ομως λειαν συντομως συναντηση.

Χρηστος
02-05-08, 00:21
περασαμε καταπληκτικα με τα παιδια χαρηκα που ειδα τον νικο 2579 απο αθηνα,φυσικα τον τσαφτσουφ που ειναι ο επισημος πλεον οδηγος μου,τον ηρακλη φυσικα για την γνωστη φιλοξενια του(αντε σε περιμενουν τα ραουλα) και φυσικα το νεο μελος της παρεας τον μιτσο με την ανερχομενη carina gt-4


καλα ιορδανη θα τα πουμε απο κοντα,βαλε και εσυ το μοτερ και θα τα πουμε!!!!!!!!!!με τον νικο πηγαιναμε κοπια οχι μονο σε αυτο το ανοιγμα αλλα και σε οσα καναμε δεν θυμαμαι τον αριθμο τα καψαμε τα 20v!!!!!!!!!!!!!

toyota mania
02-05-08, 09:09
Την επομενη φορα, θα ανεβουμε λιγο παρανω για touge και φυσικα για τον γυρο ενος απο τα ομορφοτερα μερη τις Ελλαδος, την λιμνη του καβαλαρη στρατηγου Ν.Πλαστηρα.Και το Πηλιο φυσικα ειναι παραδεισος και εκει εχει ωραια μερη για touge. Μου αρεσει το κινηγητο με το Γιαννη.

4ages1
02-05-08, 12:12
καλα ιορδανη θα τα πουμε απο κοντα,βαλε και εσυ το μοτερ και θα τα πουμε!!!!!!!!!!με τον νικο πηγαιναμε κοπια οχι μονο σε αυτο το ανοιγμα αλλα και σε οσα καναμε δεν θυμαμαι τον αριθμο τα καψαμε τα 20v!!!!!!!!!!!!!

Να τα πούμε? να τα πούμε?
Το αμάξι μπήκε πριν μια ώρα στο συνεργείο....:jumpers
Μετά από 4 μήνες αναμονή, επιτέλους!!!
Ελπίζω μέχρι τέλος του μήνα να είναι έτοιμο.

toyota mania
02-05-08, 15:32
Να τα πούμε? να τα πούμε?
Το αμάξι μπήκε πριν μια ώρα στο συνεργείο....:jumpers
Μετά από 4 μήνες αναμονή, επιτέλους!!!
Ελπίζω μέχρι τέλος του μήνα να είναι έτοιμο.Ενα μηνα να σου βαλει το μοτερ!!!!!!

Χρηστος
02-05-08, 17:30
αντε ρε μπραβο επιτελους!!!!!!ρε ηρακλη το καλο πραγμα αργει

MITSOS
03-05-08, 00:26
Ερώτηση προς τον φίλο Χρήστο:

Τα 20βάλβιδα πηγαίνουν και έτσι? (άσχετα από τη μάρκα, το μοτέρ είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το 20βάλβιδο ως προς την απόδοση)

Γιατί αν είναι έτσι...
τότε τύφλα να έχουν τα δίλιτρα

http://www.youtube.com/watch?v=GkOcr9jNew4&feature=related

4ages1
03-05-08, 02:30
Ενα μηνα να σου βαλει το μοτερ!!!!!!

Τους μαστόρους πρέπει να τους έχεις πάντα με το μαλακό (γνώμη μου) αν θέλεις να γίνει η δουλειά σου σωστά.
Αλλα για μέτρα: κατέβασμα 2 μοτέρ, ανέβασμα 1, ηλεκτρολόγος που μπορει μόνο ΣΚ, εξάτμηση από την αρχή, λαμαρινάς και βαφέας για το facelift, και κάτι ψιλά για αντιστρεπτικές και τυχόν αβαρείες + 10-20% αβάντα για να είμαστε μέσα. Εσύ πόσο τα βγάζεις?
Μακάρι να βγει πιο νωρίς, αλλά όταν βγει θα το γιορτάσουμε στην Καρδίτσα ή στον Βόλο πάνω στα ράουλα? οεο?
Προς το παρών πάντως ψάχνω για navaraclub γιατί το παίζω αγρότης!!!!

MITSOS
03-05-08, 10:34
Τους μαστόρους πρέπει να τους έχεις πάντα με το μαλακό (γνώμη μου) αν θέλεις να γίνει η δουλειά σου σωστά.
Αλλα για μέτρα: κατέβασμα 2 μοτέρ, ανέβασμα 1, ηλεκτρολόγος που μπορει μόνο ΣΚ, εξάτμηση από την αρχή, λαμαρινάς και βαφέας για το facelift, και κάτι ψιλά για αντιστρεπτικές και τυχόν αβαρείες + 10-20% αβάντα για να είμαστε μέσα. Εσύ πόσο τα βγάζεις?
Μακάρι να βγει πιο νωρίς, αλλά όταν βγει θα το γιορτάσουμε στην Καρδίτσα ή στον Βόλο πάνω στα ράουλα? οεο?
Προς το παρών πάντως ψάχνω για navaraclub γιατί το παίζω αγρότης!!!!

Έλα ρε, έχεις κι εσύ navarάκο? Τετράπορτο ή kingkab?
Ποιο μοντέλο, με τα 105 ή τα 133 άλογα?
Βάλε καμία φωτό να το δω.
Λες και αυτά τα δεν έχουν φάση. Μπορεί από στροφάρισμα και τελικές να μη λένε τίποτα αλλά από ροπή...να φάνε και οι κότες.

Γιαννης20v
03-05-08, 11:34
Τους μαστόρους πρέπει να τους έχεις πάντα με το μαλακό (γνώμη μου) αν θέλεις να γίνει η δουλειά σου σωστά.
Αλλα για μέτρα: κατέβασμα 2 μοτέρ, ανέβασμα 1, ηλεκτρολόγος που μπορει μόνο ΣΚ, εξάτμηση από την αρχή, λαμαρινάς και βαφέας για το facelift, και κάτι ψιλά για αντιστρεπτικές και τυχόν αβαρείες + 10-20% αβάντα για να είμαστε μέσα. Εσύ πόσο τα βγάζεις?
Μακάρι να βγει πιο νωρίς, αλλά όταν βγει θα το γιορτάσουμε στην Καρδίτσα ή στον Βόλο πάνω στα ράουλα? οεο?
Προς το παρών πάντως ψάχνω για navaraclub γιατί το παίζω αγρότης!!!!αντε αντε με το καλο φιλε Ιορδανη!καλιο αργα παρα ποτε κ αστους να βιαζονται...επιτελους ενα ακομα μαυροκαπακο εναντια στο καθεστως των ασημι...χαχα!
υ.γ,Χρηστο ωραιο οδηγο βρηκες..μηπως να το ξανασκεφτεις?εκτος αν θες να κλαις τη carinara σου!εδω απο Αλυκες Βολο το πηρε κ ειδες...του το δινεις κ για ταξιδι?:question

MITSOS
03-05-08, 11:41
αντε αντε με το καλο φιλε Ιορδανη!καλιο αργα παρα ποτε κ αστους να βιαζονται...επιτελους ενα ακομα μαυροκαπακο εναντια στο καθεστως των ασημι...χαχα!
υ.γ,Χρηστο ωραιο οδηγο βρηκες..μηπως να το ξανασκεφτεις?εκτος αν θες να κλαις τη carinara σου!εδω απο Αλυκες Βολο το πηρε κ ειδες...του το δινεις κ για ταξιδι?:question


Στο ταξίδι είναι άλλος άνθρωπος.
Εεεεεεε εντάξει, μερικά τελικιάσματα, κανά δυο τρια μπασίματα και αυτό ήταν όλο. ΑΛΛΑ.....
Στην Καρδίτσα....ο Chris ήξερε τι έκανε και γι' αυτό τον είχε μόνο θεατή.
Μάλλονν δεν ήθελε να γυρίσουμε όλοι με το δικό μου αυτοκίνητο...
Χα Χα Χα Χα Χα !!!!!!!!!!!!!!!!!!

4ages1
03-05-08, 14:52
Έλα ρε, έχεις κι εσύ navarάκο? Τετράπορτο ή kingkab?
Ποιο μοντέλο, με τα 105 ή τα 133 άλογα?
Βάλε καμία φωτό να το δω.
Λες και αυτά τα δεν έχουν φάση. Μπορεί από στροφάρισμα και τελικές να μη λένε τίποτα αλλά από ροπή...να φάνε και οι κότες.
Τετράπορτο με τα 133. Μήπως να σου φέρω και καμιά εξάτμηση, τώρα που έχω καρότσα?(!!!!!!)

tsaftsouf20V
03-05-08, 15:32
Ρε αντε να χαθητε ολοι σας!! Αλλα εννοια σας κ θα σας φτιαξω εγω!!! Που θα παει....

Χρηστος
03-05-08, 17:34
ETΣI ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ......20V KAI ΜΕ ΔΙΛΙΤΡΑ,γιαννακη τι εγινε δεν πιστευω να φοβασαι τα πτωχα ασημοκαπακα των 145αλογων!!!!στον αδελφουλη αναφερομαι!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=HempI11VPQ0

Χρηστος
03-05-08, 17:43
Στο ταξίδι είναι άλλος άνθρωπος.
Εεεεεεε εντάξει, μερικά τελικιάσματα, κανά δυο τρια μπασίματα και αυτό ήταν όλο. ΑΛΛΑ.....
Στην Καρδίτσα....ο Chris ήξερε τι έκανε και γι' αυτό τον είχε μόνο θεατή.
Μάλλονν δεν ήθελε να γυρίσουμε όλοι με το δικό μου αυτοκίνητο...
Χα Χα Χα Χα Χα !!!!!!!!!!!!!!!!!!


ασε μιτσο γιατι εγω εκανα την μ@λ@κια θυμασαι που βαρεσαι 9και.....

Χρηστος
03-05-08, 17:52
Ερώτηση προς τον φίλο Χρήστο:

Τα 20βάλβιδα πηγαίνουν και έτσι? (άσχετα από τη μάρκα, το μοτέρ είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το 20βάλβιδο ως προς την απόδοση)

Γιατί αν είναι έτσι...
τότε τύφλα να έχουν τα δίλιτρα

http://www.youtube.com/watch?v=GkOcr9jNew4&feature=related


το 20v ειναι λιγο καλυτερο σε stock κατασταση,βασικα ειναι το πιο δυνατο απο ολα τα 1.6 αντιστοιχα της honda-vti,mitsubishi-cyborg,nissan-sr16ve εκεινης της εποχης

MITSOS
03-05-08, 20:01
Μόλις πριν από λίγο βρήκα και άλλο ένα ντοκουμέντο των δυνατοτήτων του ασημοκάπακου....
Τι τα ταϊζουν τα ασημί ρε συ Χρήστο και πηγαίνουν έτσι?

Και όσο για το 9και.....έχουμε ώρα...10παρά σχολάει ο γάμος
Χα Χα Χα Χα Χα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=2k3JenjTbs8&feature=related

2579
03-05-08, 20:06
αντε εφτασα αθηνα και ελπιζω να περασατε ολοι ωραια.η συναντηση οπως παντα μεχρι τωρα ηταν κριμα να τη χασεις.πολυ κουβεντα με τα παιδια(φαι) και μερικες "δοκιμες".ο χρηστος ειναι δεδομενο πια οτι οποιο αυτ/το και να οδηγη το κανει να εχει φτερα ειτε το δικο μου οδηγουσε ειτε δικο του εκανε μια διαφορα οποτε οπως ειπε συζηταμε για ισοδιναμα αυτ/τα.στο βιντεο οπως ειδατε ενω ξεκηνησα καλυτερα στο τελος ηταν και μπροστα ο λογος οτι ο χρηστος ειναι μετρ στις αλλαγες βαηθαει και το σασμαν αλλα εχει χερι ο μπαγασας.
στη συναντηση γνωρισα και το μητσο αλλος μηιμενος και με τον τσαφ τσουφ να μονοπολη την συζητηση λογο μεγαλη εμπηριας στα καψηματα και τον ηρακλη να λεει μεσα του και εξω του που θα παει δεν θα βαλω 2λιτρο η τουρμπο θα σας πω εγω περασαμε πολυ καλα αντε και του χρονου το πασχα να τα ξαναπουμε...για την ετησια πασχαληνη συναντηση .μεχρι τοτε επετε η καλοκαιρινη...

wastegate
03-05-08, 20:22
το 20v ειναι λιγο καλυτερο σε stock κατασταση,βασικα ειναι το πιο δυνατο απο ολα τα 1.6 αντιστοιχα της honda-vti,mitsubishi-cyborg,nissan-sr16ve εκεινης της εποχης

Χρηστο ξερεις οτι τα μπουρδελα τα μιβεκ ηταν τα ποιο γρηγορα και μετα τα δικα μας και στην συνεχεια τα χοντα..

Χρηστος
03-05-08, 20:41
Χρηστο ξερεις οτι τα μπουρδελα τα μιβεκ ηταν τα ποιο γρηγορα και μετα τα δικα μας και στην συνεχεια τα χοντα..

λαθος τα 20v ηταν λιγο πιο γρηγορα επειδη εχουν καλυτερες μεσαιες και ξεκολλανε καλυτερα,μετα σιγουρα ηταν τα mivec kai μετα τα honda vti kai νισσαν

Γιαννης20v
03-05-08, 21:58
ETΣI ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ......20V KAI ΜΕ ΔΙΛΙΤΡΑ,γιαννακη τι εγινε δεν πιστευω να φοβασαι τα πτωχα ασημοκαπακα των 145αλογων!!!!στον αδελφουλη αναφερομαι!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=HempI11VPQ0Χρηστο δε τα φοβαμε τα ασημι ειδικα ετσι οπως εφτιαξε το τουτου μου ο εξπερ αδερφος μου(σευχαριστω για αλλη μια φορα αδερφουλη)αλλα ειστε πιο πολλοι πως να το κανουμε...αλλωστε απο ασημοαπειλες...αστο!

Χρηστος
03-05-08, 23:45
μπα περισσοτερα ειναι τα μαυρα στο κλαμπ,γιατι ρε ποιος σε απειλησε να του ριξω δυο τρεις κοφτες!!!!!!!!!

trelokomio
04-05-08, 00:58
λαθος τα 20v ηταν λιγο πιο γρηγορα επειδη εχουν καλυτερες μεσαιες και ξεκολλανε καλυτερα,μετα σιγουρα ηταν τα mivec kai μετα τα honda vti kai νισσαν

Κατά την γνώμη μου σε μια κόντρα απο στάση δεν παίζει ρόλο αν το ένα έχει ροπή πιο χαμηλά ή πιο ψηλά επειδή μαρσάρεις και φεύγεις με τις στροφές που θες.Το αν κάποιο είναι δυνατότερο στις μεσαίες στροφές θα βοηθηθεί μόνο σε μια κόντρα απο ρεπριζ.

Χρηστος
04-05-08, 11:02
Κατά την γνώμη μου σε μια κόντρα απο στάση δεν παίζει ρόλο αν το ένα έχει ροπή πιο χαμηλά ή πιο ψηλά επειδή μαρσάρεις και φεύγεις με τις στροφές που θες.Το αν κάποιο είναι δυνατότερο στις μεσαίες στροφές θα βοηθηθεί μόνο σε μια κόντρα απο ρεπριζ.


συμφωνω γιαυτο σου εγραψα για τις μεσαιες διοτι οταν ξεκινας απο σταση η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 5000 οποτε ολα τα συστηματα mivec,vtec,vvtli κτλ. δεν εχουν ενεργοποιηθει ακομα και το 20v πεταγετε μπροστα μια καροτσα τουλαχιστον,αυτα τα λεω με αποδειξεις γιατι τα εχω κανει σε κοντρες με corollats,vti.


να και κατι ενδιαφερονhttp://youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo&feature=related

MITSOS
04-05-08, 12:46
Χρήστο, μια ερώτηση:

Με v-tec controller ή με άγραφο όλη αυτή η θεωρία περί 5000στροφών πάει περίπατο, έτσι δεν είναι?
Και συνεπώς φέρνεις το μοτερ στα μέτρα του οδηγικού σου στυλ.
Άρα θεωρητικά μπορεί το κάθε μοτέρ να δουλέψει καλύτερα από το άλλο (π.χ v-tec με 20V) αν παίζει ένα από τα δυο παραπάνω σενάρια?

trelokomio
04-05-08, 15:35
συμφωνω γιαυτο σου εγραψα για τις μεσαιες διοτι οταν ξεκινας απο σταση η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 5000 οποτε ολα τα συστηματα mivec,vtec,vvtli κτλ. δεν εχουν ενεργοποιηθει ακομα και το 20v πεταγετε μπροστα μια καροτσα τουλαχιστον,αυτα τα λεω με αποδειξεις γιατι τα εχω κανει σε κοντρες με corollats,vti.


να και κατι ενδιαφερονhttp://youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo&feature=related

Κοιταξε δεν διαφωνω οτι το 20V ειναι γρηγοροτερο απο τα αυτοκινητα που αναφερεις γιατι δεν εχω δει ποτε κανενα απο κοντα και δεν ξερω τη γκαζι εχει. Aλλα για το vti τουλαχιστον που ξερω καλα αν ζορισεις τερμα πρωτη η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 6500rpm περιπου. Για να το δεις και μονος σου κανε ενα κοπο και πατα στο youtube:Panos Honda B16A Trikala. Εχω βαλει βιντεακι απο το vti του κολλητου μου απο σταση μεχρι τα 190 km και θα δεις σε τι στροφες πεφτουν οι αλλαγες. Δεν ξερω πως να το κανω οπως το εκανες εσυ στο προηγουμενο μυνημα που πατας πανω στη διευθυνση που φαινεται με μπλε γραμματα και βλεπεις κατευθυαν το βιντεο.

trelokomio
04-05-08, 15:54
Νομιζω οτι καταφερα να το βαλω το βιντεο με το vti που ελεγα.http://www.youtube.com/watch?v=9QMsBybKPyc

DaveMustaine13
04-05-08, 18:45
Συγκρινετε το 20v που ΔΕΝ εισαγοταν στην Ελλαδα με τον vtec που εισαγοταν στην Ελλαδα ! Υπαρχει και ενα vtec που δεν ερχοταν εδω 1600αρι με 185 αλογα ! Δεν λεω οτι παει καλυτερα απο τον 20v απλως το αναφερω..:wink:

wastegate
04-05-08, 19:25
185 δεν εβγαζαν..
Στα 175 αλογα επαιζαν μαζι με τα μιβεκ...

alimonos
04-05-08, 19:31
βιτεκ μιτεκ μιβεκ τιβεκ :confused:
δεν θα τελειώσει ρε ποτέ το μοτέρ με τα Βέμπερ ???? θα σας δείξω πόσο πέφτουν οι στροφές στις αλλαγές !!!:D

trelokomio
04-05-08, 19:38
185 δεν εβγαζαν..
Στα 175 αλογα επαιζαν μαζι με τα μιβεκ...

Φιλε μου εβγαζαν 1600αρι με 185 αλογα. Ο κινητηρας αυτος εχει κωδικο B16B και κυκλοφορισε μονο Ιαπωνια. το ποιο τρελο σε αυτο τον κινητηρα ηταν οτι καταφεραν να βγαλουνε 185 αλογα απο μολις 1600 κυβικα απο μονοπεταλουδη κιολας εισαγωγη!!

wastegate
04-05-08, 19:46
Γιωργο μου φαινετε θα προλαβω να τουρμπισω και το κολτ!!!
Υ.Γ.
Φιλε μου εισαι σιγουρος??Για αυτο το μοτερ λεω και γω αλλα θυμαμαι για 175 αλογα τα 185 ηταν σε 18αρι μοτερ..
Μπορει να κανω και λαθος αλλα αυτο εχω στο μυαλο μου!

toyota mania
04-05-08, 21:13
βιτεκ μιτεκ μιβεκ τιβεκ :confused:
δεν θα τελειώσει ρε ποτέ το μοτέρ με τα Βέμπερ ????Ηβενζινη τελειωνει σιγουρα, χε, χε

Γιωργο μου φαινετε θα προλαβω να τουρμπισω και το κολτ!!!
Υ.Γ.
Φιλε μου εισαι σιγουρος??Για αυτο το μοτερ λεω και γω αλλα θυμαμαι για 175 αλογα τα 185 ηταν σε 18αρι μοτερ..
Μπορει να κανω και λαθος αλλα αυτο εχω στο μυαλο μου!Το μοτερ των 185ps το φορουσε το civic type r και ειχε κωδικο b16b.
Mην ξεχνατε και τον SR16VE τις ΝΙSSAN που απεδιδε 173ps και σε μια limited edition εκδοση εφτανε του 197, το οποιο ειναι το ποιο δυνατο εργοστασιακο 16αρι.Μονοπεταλουδο, 16βαλβιδο

DaveMustaine13
04-05-08, 22:26
Γιωργο μου φαινετε θα προλαβω να τουρμπισω και το κολτ!!!
Υ.Γ.
Φιλε μου εισαι σιγουρος??Για αυτο το μοτερ λεω και γω αλλα θυμαμαι για 175 αλογα τα 185 ηταν σε 18αρι μοτερ..
Μπορει να κανω και λαθος αλλα αυτο εχω στο μυαλο μου!

Το 18αρι το μοτερ εβγαζε 187 αλογα που το φορουσε το integra type-r

trelokomio
04-05-08, 23:33
Το 18αρι το μοτερ εβγαζε 187 αλογα που το φορουσε το integra type-r

Το γιαπωνεζικο integra type-r φορουσε τον b18c, ηταν 1800 κυβικα και απεδιδε 200 αλογα



Το μοτερ των 185ps το φορουσε το civic type r και ειχε κωδικο b16b.
Mην ξεχνατε και τον SR16VE τις ΝΙSSAN που απεδιδε 173ps και σε μια limited edition εκδοση εφτανε του 197, το οποιο ειναι το ποιο δυνατο εργοστασιακο 16αρι.Μονοπεταλουδο, 16βαλβιδο

Σωστος ο Ηρακλης το N1 SR16VE VVL της NISSAN(βγηκαν λιγα και συλλεκτικα κομματια) απεδιδε 197 αλογα και ηταν το πιο δυνατο εργοστασιακο 16αρι και μαλιστα και αυτο απο μονοπεταλουδι εισαγωγη. Αρε japan οταν εχεις κεφια τι διαμαντια βγαζεις!!!

Χρηστος
05-05-08, 00:19
λοιπον ολα τα συγκρινουμε και ας μην εχουν ερθει ελλαδα,ολα οσα εχετε αναφερει ειναι σχεδον σωστα,νομιζω πως το nissan N1 ηταν 2ΛΙΤΡΟ ηρακλη αλλα και αν δεν ηταν τα 197 τα εφτασε με tunning απο την NISMO,οπως και το Honda εβγαινε με 185 αλογα,παντως στην κατηγορια 1,6 αυτο που ειχε τα λιγοτερα αλογα ηταν το 20v με 165 αλλα ηταν το πιο γρηγορο,εξαιρουνται σπεσιαλ εκδοσεις τυπου νισσαν Ν1,type R κτλ.

toyota mania
05-05-08, 08:59
λοιπον ολα τα συγκρινουμε και ας μην εχουν ερθει ελλαδα,ολα οσα εχετε αναφερει ειναι σχεδον σωστα,νομιζω πως το nissan N1 ηταν 2ΛΙΤΡΟ ηρακλη αλλα και αν δεν ηταν τα 197 τα εφτασε με tunning απο την NISMO,οπως και το Honda εβγαινε με 185 αλογα,παντως στην κατηγορια 1,6 αυτο που ειχε τα λιγοτερα αλογα ηταν το 20v με 165 αλλα ηταν το πιο γρηγορο,εξαιρουνται σπεσιαλ εκδοσεις τυπου νισσαν Ν1,type R κτλ.Βρε Χρηστο να τα παραδεχομαστε ομως και ο 20v ειδικη εκδοση του 4A-FE ειναι.
Τωρα οπως εχουμε ξαναπει, ο καθε κινητηρας δεν βγαζει ποδια και τρεχει μονος.Αρα, το ποσο γρηγορος ειναι ο κινητηρας, εχει να κανει σε τι αμαξωμα φορεθηκε.

endurasKE-30
05-05-08, 09:24
Εκτος απο το N1 SR16VE VVL της NISSAN που ηταν ειδικη εκδοση της NISMO υπηρχε και μια ειδικη εκδοση της TRD........
Θυμοσαστε??????
4AGE 240 αλογα στην εκδοση formula atlantic και στα μοτερ που εδινε στην LOTUS απο 1600 κυβικα παρακαλω....

toyota mania
05-05-08, 09:53
Εκτος απο το N1 SR16VE VVL της NISSAN που ηταν ειδικη εκδοση της NISMO υπηρχε και μια ειδικη εκδοση της TRD........
Θυμοσαστε??????
4AGE 240 αλογα στην εκδοση formula atlantic και στα μοτερ που εδινε στην LOTUS απο 1600 κυβικα παρακαλω....φορεθηκε σε αυτοκινητο αυτη η εκδοση;H ΝΙSSAN, τον μοτερ το φορεσε στο PULSAR(ALMERA)

DaveMustaine13
05-05-08, 11:24
Σε αγωνες μονο εμπαινε το 20v που εβγαζε 240 αλογα ατμοσφαιρα στις 11.000 rpm !Αυτο οντως το λες τεχνολογικο επιτευγμα..:hehe

trelokomio
06-05-08, 00:02
λοιπον ολα τα συγκρινουμε και ας μην εχουν ερθει ελλαδα,ολα οσα εχετε αναφερει ειναι σχεδον σωστα,νομιζω πως το nissan N1 ηταν 2ΛΙΤΡΟ ηρακλη αλλα και αν δεν ηταν τα 197 τα εφτασε με tunning απο την NISMO,οπως και το Honda εβγαινε με 185 αλογα,παντως στην κατηγορια 1,6 αυτο που ειχε τα λιγοτερα αλογα ηταν το 20v με 165 αλλα ηταν το πιο γρηγορο,εξαιρουνται σπεσιαλ εκδοσεις τυπου νισσαν Ν1,type R κτλ.

Το N1 με τον SR16VE ηταν 1600 κυβικα με 197 αλογα. Διλιτρος ειναι ο SR2OVE και ειχε 205 αλογα, ατμοσφαιρα και αυτος. Τωρα αν μπουμε στη διαδικασια να συγκρινουμε πιο ειναι το πιο δυνατο ατμοσφαιρικο 16αρι η γνωμη μου ειναι οτι ολα ειναι στο παιχνιδι (N1, Type r) εφοσον ηταν αυτοκινητα παραγωγης..

alimonos
06-05-08, 00:42
Σε αγωνες μονο εμπαινε το 20v που εβγαζε 240 αλογα ατμοσφαιρα στις 11.000 rpm !Αυτο οντως το λες τεχνολογικο επιτευγμα..:hehe

16βάλβιδο ήταν φίλε αλλά με κάτι βαλβίδες ΝΑ !!!!!!!! :jumpers

trelokomio
06-05-08, 00:56
16βάλβιδο ήταν φίλε αλλά με κάτι βαλβίδες ΝΑ !!!!!!!! :jumpers
Ρε παιδια αυτο τον κινητηρα πρωτη φορα τον ακουω. Τελικα εχει φορεθει σε κανενα αυτοκινητο η μονο σε αγωνες χρησιμοποιηθηκε?? μου φαινεται ενα τετοιο πρεπει να πεταξω πανω στο corolla και να ουρλιαζει σαν τρελο!! χεχεχεχε

DaveMustaine13
06-05-08, 01:05
Some racing teams participating in the Group A (http://en.wikipedia.org/wiki/Group_A) of the JGTC (http://en.wikipedia.org/wiki/Super_GT), using either the AE101, AE86 or AE82 Corollas, used a specially modified version of the engine, rated at 250 hp at 11,000 RPM.

Αυτο γραφει το wikipedia αλλα δεν λεει αν ηταν 16βαλβιδο η 20βαλβιδο..
νομιζω παντως οτι ηταν το 20βαλβιδο..

toyota mania
06-05-08, 09:20
αλλα δεν λεει αν ηταν 16βαλβιδο η 20βαλβιδο..
νομιζω παντως οτι ηταν το 20βαλβιδο..16βαλβιδο ηταν.Αν ηταν 20βαλβιδο ουτε ενα γυρο δεν θα εκανε.Θα ειχε σπασει.Πω, πω κακια.

endurasKE-30
06-05-08, 09:34
16 βαλβιδο ηταν σιγουρα βασισμενο στο 4age 3ης γενιας με μεγαλες θυρες εισαγωγης ομως.
Παιδια αν δεν απατωμαι στις λοτους φορεθηκε αυτο το μοτερ εκτος απο αγωνες.

2579
06-05-08, 17:44
τα πραγματα ειναι απλα παιδια, η ουσια ειναι μια εχω ανοιξει και με νισσαν με το 1600 το 'γρηγορο' και με χοντα vti με το nissan που φορουσε και χταποδι εφαγε 3-4 καροτσες ως τα 170 περιπου και φυσικα εκανε υποκλησεις στο 20ν μαλιστα νομιζε οτι ηταν 2λιτρο στην αρχη... και με ενα vti εφαγε 2 καροτσες ωσ τα 120 μετα εκοψε και εκανε αναστροφη και εφυγε μαλλον απο ντροπη.
τα αλλα ειναι ''με αλλα λογια να αγαπιομαστε''

Χρηστος
06-05-08, 23:30
τα πραγματα ειναι απλα παιδια, η ουσια ειναι μια εχω ανοιξει και με νισσαν με το 1600 το 'γρηγορο' και με χοντα vti με το nissan που φορουσε και χταποδι εφαγε 3-4 καροτσες ως τα 170 περιπου και φυσικα εκανε υποκλησεις στο 20ν μαλιστα νομιζε οτι ηταν 2λιτρο στην αρχη... και με ενα vti εφαγε 2 καροτσες ωσ τα 120 μετα εκοψε και εκανε αναστροφη και εφυγε μαλλον απο ντροπη.
τα αλλα ειναι ''με αλλα λογια να αγαπιομαστε''



ετσι μπραβο ρε νικολακη λεω και εγω πως αργησε,βαλε τα πραγματα στη θεση τους!!!!

MARMEL
07-05-08, 00:20
χαχαχαχαχα α ρε χρησταρα...
αυτο περιμενα και γω ρε....

νικοοοοοοο ζει ακομα η καρινα? παει? αχ ρε ατιμε ακομα σασμαν ψαχνω να σε κοψω....

ηρακλη η φωτο μοιαζει να ειχε 16 βαλβιδες αλλα υπαρχει και 20v 1600 me 300hp απο TRD
αλλα εσυ μην ακουσεις εικοσαβαλβιδο... αμεσως να του μειωσεις βαλβιδες....

trelokomio
07-05-08, 00:28
υπαρχει και 20v 1600 me 300hp απο TRD


Αυτο ο κινητηρας που λες υπαρχει οντως η πλακα κανεις??

yiannist
07-05-08, 20:14
λοιπον ολα τα συγκρινουμε και ας μην εχουν ερθει ελλαδα,ολα οσα εχετε αναφερει ειναι σχεδον σωστα,νομιζω πως το nissan N1 ηταν 2ΛΙΤΡΟ ηρακλη αλλα και αν δεν ηταν τα 197 τα εφτασε με tunning απο την NISMO,οπως και το Honda εβγαινε με 185 αλογα,παντως στην κατηγορια 1,6 αυτο που ειχε τα λιγοτερα αλογα ηταν το 20v με 165 αλλα ηταν το πιο γρηγορο,εξαιρουνται σπεσιαλ εκδοσεις τυπου νισσαν Ν1,type R κτλ.

Se παρακαλω Χρηστο τεκμηριωσε το αυτο , πριν την Παρασκευή.

Θελω να στειλω ολες τις αποδειξεις σε ενα κολητο φανατικο χοντακια ,

και ετσι και τον τρελανουμε ,θα κατεβει μαζι μου στο Βιζζ.

μες τη φωλια του λυκου :twisted: χε χε χε

ειναι και μαμω τα παιδια ,ξερει ολη την ιστορια της χοντα απέξω.

μπραβο ρε χρηστο ,γιατι ειχα πειστει οτι η Τουοτα ηταν δευτεραντζα στην Ιαπωνια

MARMEL
07-05-08, 21:10
Αυτο ο κινητηρας που λες υπαρχει οντως η πλακα κανεις??
προπερσυ κοστιζε καπου 4.5 εκατομυρια δραχμες να τον στειλεις ιαπωνια και να στο στειλουν ετοιμο απο την TRD ιαπωνιας. δεν κατασκευασαν τον κινητηρα. εφτιαχναν ετσι τον δικο σου. υπαρχει σε πολλα site ακομα και ως διαφημιση.ηταν turbo!!!

alimonos
07-05-08, 23:40
για να μην μπερδεύεστε ...κοιτάξτε τα :wink:

το πρώτο αριστερά ειναι 16βάλβιδο ατμόσφαιρα 240άλογα και το δεξί 20βάλβιδο τούρμπο με 300+ άλογα

Χρηστος
08-05-08, 15:39
Se παρακαλω Χρηστο τεκμηριωσε το αυτο , πριν την Παρασκευή.

Θελω να στειλω ολες τις αποδειξεις σε ενα κολητο φανατικο χοντακια ,

και ετσι και τον τρελανουμε ,θα κατεβει μαζι μου στο Βιζζ.

μες τη φωλια του λυκου :twisted: χε χε χε

ειναι και μαμω τα παιδια ,ξερει ολη την ιστορια της χοντα απέξω.

μπραβο ρε χρηστο ,γιατι ειχα πειστει οτι η Τουοτα ηταν δευτεραντζα στην Ιαπωνια


φιλε επειδη εισαι καινουργιος να σου πω κατι,δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα σε κανενα,αλλα πες τον φιλο σου οτι αν κοιταξει λιγο στο νετ μερικα βιντεακια θα αλλαξει σιγουρα αποψεις περι του θεματος που αναφερεις οπως αυτο εδωhttp://youtube.com/watch?v=T5le-OcHFt0&feature=related και αλλα πολλα,και για να μην μπερδευομαστε μιλαμε για μαμα αυτοκινητα οπως τα εβγαλε το εργοστασιο,δυστηχως δεν εχω καποιο δικο μου με honda!!!!!!

να και μερικα αλλα

http://youtube.com/watch?v=8zokbL_gd2w&feature=related


http://youtube.com/watch?v=ju7XtrblFTQ&feature=related

toyota mania
08-05-08, 19:21
Ρε τρελε, ποτε να κανουμε dyno.

2579
08-05-08, 21:21
μαρμελ ζει και ξυριζει

MARMEL
08-05-08, 23:02
μαρμελ ζει και ξυριζει
εεετσι εεετσι....

endurasKE-30
08-05-08, 23:23
Και για να σεβονται οι χοντακιδες την ιστορια μας:
http://youtube.com/watch?v=TLXdBY_C2n8

MITSOS
09-05-08, 00:59
Χρήστο πότε θα έχουμε dyno στο Βόλο?
Θα περιμένουμε μήπως τον Jordan?

nikcarina
09-05-08, 01:03
Χρήστο πότε θα έχουμε dyno στο Βόλο?
Θα περιμένουμε μήπως τον Jordan?

Εεεε και εμενα αν γινει στο τελος του μηνα, αλλα δεν υποσχομαι με Carina ή Corolla...:mrgreen:

MITSOS
09-05-08, 03:31
Φίλε NIK,
Εντέλει αγόρασες την πορτοκαλί?
Γιατί αν είναι έτσι τότε δεν το συζητάμε κατεβαίνεις με το 20V.
Για να ακούμε στροφαρίσματα 8500 και να τρελαινόμαστε!!!!!

toyota mania
09-05-08, 09:01
Εγω δεν μπορω να περιμενω τοσο.Κανονιζει μια για εμενα ο Χρηστος και εαν ειναι το ξανακανουμε παλι.

Γιαννης20v
09-05-08, 10:36
τελικα ρε παιδες πολλα αλογα μαζευτηκατε αλλα βολτα στη Κρδιτσα οπως λεει οτιτλος δε βλεπω...μεχρι το dyno θα φτασουν οπως το βλεπω!:didχαχαχαχα!

wastegate
09-05-08, 11:11
Aστα να πανε Γιαννη...

Χρηστος
09-05-08, 12:23
Χρήστο πότε θα έχουμε dyno στο Βόλο?
Θα περιμένουμε μήπως τον Jordan?

δεν ξερω ακομα θα μιλησω και με ηρακλη και θα σας πω!!!!!!!!!παντως οπως ειπαν και τα παιδια ειμαστε οff topic εδω και δυο σελιδες

Χρηστος
09-05-08, 12:25
τελικα ρε παιδες πολλα αλογα μαζευτηκατε αλλα βολτα στη Κρδιτσα οπως λεει οτιτλος δε βλεπω...μεχρι το dyno θα φτασουν οπως το βλεπω!:didχαχαχαχα!

καλα ρε δεν σου ειπε τιποτα ο bro?η βολτα εγινε ετοιμαζομαστε και για αλλη!!!!!!!!!!

4ages1
09-05-08, 15:03
Εγώ θα είμαι έτοιμος σε καμιά 10αρια μέρες (ελπίζω...)
Το μοτέρ έχει μπεί (έχω και 6η....), οι τρύπες άνοιξαν, ο προφυλακτήρας γίνεται και μένει το καπό. Ο ηλεκτρολόγος λέει πως θα το βάλουμε μπροστά την κυριακή και θα μείνουν τα ψιλολόγια για το άλλο ΣΚ.
Αν είναι να γίνει κάποια συνάντηση ή dynoday μήπως να ανοίξουμε κάποιο καινούριο θέμα? οεο?