PDA

Επιστροφή στο Forum : Ζαντες


Crus
01-04-08, 19:37
Ψαχνω για ζαντικο 15αρι (6.5Χ15 και offset 38-40 νομιζω λεει ο κατασκευαστης) για την 111 Corollitsa μου. Το βαρος δεν με πολυκαιει αρκει να κραταει οσο γινεται σε νταπα-ντουπα και τιμη μεχρι 400-500 ευρω. Προτασεις?

karekas
22-10-08, 02:27
ρε παιδια 17 ζαντες μπενουν στην 111 δωστε λιγο τα φωτα σας τη οφσετ κ τα σχετικα?

:jumpers

GMASTER6
22-10-08, 02:38
ρε παιδια 17 ζαντες μπενουν στην 111 δωστε λιγο τα φωτα σας τη οφσετ κ τα σχετικα?

:jumpers

17αρα σε 111?!?!?!?!Ελπιζω να εχεις και τα καταλληλα αλογα κατω απο το καπω σου φιλε γιατι διαφορετικα θα γονατισει το αμαξι...
Ασε που θα χεις αυξημενες καταπονησεις σε τετοια διασταση,μου φαινεται υπερβολη για αυτο το μοντελο.
Εκτος και αν εχεις κανα μοτερ απο GT4 πανω φορτωμενο με πολλα αλογα και ροπη και δεν λεει να πατησει κατω το αμαξι,τοτε ναι βαλτες:lol: :lol: :lol:

jason
22-10-08, 02:56
εγω εχω 16 αρες και νομιζω οτι ειναι ιδανικο για την corolla

THEMIS
22-10-08, 10:00
Ψαχνω για ζαντικο 15αρι (6.5Χ15 και offset 38-40 νομιζω λεει ο κατασκευαστης) για την 111 Corollitsa μου. Το βαρος δεν με πολυκαιει αρκει να κραταει οσο γινεται σε νταπα-ντουπα και τιμη μεχρι 400-500 ευρω. Προτασεις?

Πάντως εγώ με 6Χ15 και offset 45 παρότι είναι 7mm πιο μέσα είναι μια χαρά. Εκτός από 90 μοίρες γωνίες που μπαίνεις με απότομο κόψιμο του τιμονιού ας πούμε. Πριν είχα 6.5Χ15 και offset 38 αλλά είχα μεν λίγο περισσότερη ευστάθεια με πρόβλημα σε ανωμαλίες του εδάφους (τραβήγματα τιμονιού κλπ).

Η μαμά διάσταση ήταν για 111 5.5Χ14/38 και για 111 facelift 6Χ14/38, οπότε καλό είναι να μην πολυβγαίνεις έξω από αυτό, για μέσα ισχύουν αυτά που σου έγγραψα.

dimitrise111
23-10-08, 00:19
Για 17αρες μη λετε οτι δε μπαινουν ή οτι σερνεται το αμαξι γιατι εγω τις φορουσα και με το μαμα μοτερ,1300,και το αμαξι απλα ζοριζοταν στις ανηφορες!Κατα τα αλλα ηταν φυσιολογικοτατο!Οι ζαντες μου ειναι 6,5*17 και offset39 και τωρα με το glanza ολα μια χαρα!Βεβαια αν στηθω με ενα με 15αρες σιγουρα θα μου φυγει αλλα ειναι και τι ζηταει ο καθενας απο το αμαξι του!

jason
23-10-08, 00:56
αμα ειναι ελαφριες οι 17αρες και δεν αλλαζει η διαμετρος της ροδας,δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα,απλως θελεις προφιλ 35

trd.si
23-10-08, 01:02
205 40 17 δν ειναι το ιδανικο??

alex-g
23-10-08, 01:26
αμα ειναι ελαφριες οι 17αρες και δεν αλλαζει η διαμετρος της ροδας,δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα,απλως θελεις προφιλ 35

ιδιο βαρος ιδια διαμετρος μεγαλητερο φαρδος χανει μονο απο αυτο το σημειο απο 175- 185 /14 πας σε 195/15 και μετα 205 /16-17 νομιζο παει πολυ για 86hp πανω απο 180 δεν παιζει να δει ασε που θα κλεβει κιολας

205 40 17 δν ειναι το ιδανικο??

βαραει full το (40)

antonios7
23-10-08, 13:54
ιδιο βαρος ιδια διαμετρος μεγαλητερο φαρδος χανει μονο απο αυτο το σημειο απο 175- 185 /14 πας σε 195/15 και μετα 205 /16-17 νομιζο παει πολυ για 86hp πανω απο 180 δεν παιζει να δει ασε που θα κλεβει κιολας



τι 180; σοβαρολογείς; με 86ps και 17άρες μέχρι να πιάσεις τα 180 κοντερίσια θα έχεις δει το χριστό φαντάρο! άσε που θα καίει σα 2lt λόγω αντίστασης...
τις 14άρες μου δεν τις αλλάζω.

GMASTER6
23-10-08, 14:13
Eγω παντως με 15αρες που τις αλλαξα διαφορες σε επιδοσεις υπαρχουν,οχι μεγαλες αλλα υπαρχουν...προς τα κατω φυσικα:(
Αλλα δεν ειναι μονο η μεγαλυτερη ζαντα το θεμα,πας και σε φαρδυτερο ελαστικο(μεγαλυτερη αντισταση,περισσοτερες τριβες στα πολλα χλμ κλπ)
Για μενα,για μαμα(η σχεδον μαμα) καταστασεις ειναι υπερβολη τετοιες διαστασεις
Αλλα οπως ειπε και ενας φιλος πιο πριν αναλογα τι ζηταει κανεις απο το αμαξι του...

jason
26-10-08, 17:35
η διαφορα σε βαρος ειναι τεραστια ομως,και εγω σε 16αρα φοραω 195,αρα alex δεν χανω πολυ,βασικα εγω δεν εχω καταλαβει διαφορα.

dRiveR7
26-10-08, 21:41
τι 180; σοβαρολογείς; με 86ps και 17άρες μέχρι να πιάσεις τα 180 κοντερίσια θα έχεις δει το χριστό φαντάρο! άσε που θα καίει σα 2lt λόγω αντίστασης...
τις 14άρες μου δεν τις αλλάζω.

Πλάκα μας κάνεις έτσι? Μάλλον επειδή δεν αλλάζεις τις 14αρες σου, δεν έχεις εμπειρία από 17αρες +, οπότε λες ό,τι ακούς από δω και από κει....πράγματα που δεν ισχύουν δηλαδή....Γιατί να μην πιάσει τα 180 κοντερίσια και γιατί θα καίει σα 2λιτρο? Καμία σχέση...
Στα λίγα km δεν υπάρχει διαφορά στην αίσθηση, ενώ στα πολλά ίσως παρατηρείται μια έλλειψη νεύρου. Μόνο αυτό...τίποτα άλλο....

Ko$taS(G6)
28-03-09, 02:17
195/45/16' oti kalitero pedes sto g6! (uniroyal lastixo)

antonios7
29-03-09, 00:34
Πλάκα μας κάνεις έτσι? Μάλλον επειδή δεν αλλάζεις τις 14αρες σου, δεν έχεις εμπειρία από 17αρες +, οπότε λες ό,τι ακούς από δω και από κει....πράγματα που δεν ισχύουν δηλαδή....Γιατί να μην πιάσει τα 180 κοντερίσια και γιατί θα καίει σα 2λιτρο? Καμία σχέση...
Στα λίγα km δεν υπάρχει διαφορά στην αίσθηση, ενώ στα πολλά ίσως παρατηρείται μια έλλειψη νεύρου. Μόνο αυτό...τίποτα άλλο....

μάθε να διαβάζεις καλά τι γράφει ο άλλος, να μη φαντάζεσαι πράγματα και βελτίωσε τη συμπεριφορά σου, γιατί 1ον δεν προκλήθηκες και 2ον και εγώ μπορώ να πω οτι είσαι άσχετος σύμφωνα με οτι γράφεις, χώρια τον αποπροσανατολισμό που μπορεί να κάνεις για κάποιους που ίσως δεν ξέρουν.

Είναι ΤΙ ζητάει ο καθένας απ´ το αμάξι του (οικονομία/άνεση/επιδόσεις) - ΠΟΥ το χρησιμοποιεί περισσότερο (ταξίδια-πόλη), αν θέλει να πουλάει και λίγη μούρη έχοντας 90-100ps και ...17άρες και ανάλογα πράττει. Αυτά που είπαν πολλοί.
Τώρα όσο μεγαλύτερη είναι μια υπερβολή, τόσο μεγαλύτερο κόστος έχει...
Τώρα όσοι πιστεύουν οτι ΙΣΩΣ έχασαν λίγο κάπου από τις υπερβολές, άστους να πιστεύουν...

NikiforosGT
29-03-09, 07:48
Το θέμα με τις ζάντες μας έχει απασχολήσει πολύ, εγώ θα πω ότι είναι απλά ο καθένας τι θέλει από το αμάξι του. Προσωπικά εγώ θεωρώ ότι μέχρι 16αρες καλά είναι, 17αρες είναι όντως υπερβολικό εκτός αν έχουμε πολλά άλογα, τώρα αν κάποιος τις θέλει για μόστρα δεν θα πάθει τίποτα να βάλει, υπόψην όμως ότι με πολύ χαμηλά προφιλ πχ 35αρι για τις 17αρες αν βαράμε σε λακούβες κτλ την ζάντα την βλέπω για πέταμα μετά. Εγώ 15αρες 195/50/15 έχω με μαμα ελατήρια σε AGX και σε μια που έπεσα κατά λαθος με λίγα χλμ μου στράβωσαν 2 ζάντες! Επίσης είναι αδύνατον με 17αρες να διατηρίσουμε το αρχικό μέγεθος σε διάμετρο ρόδας. Κάπου έβαλα ένα πρόγραμμα που τα υπολογίζει σε excel. Το βήμα θα μεγαλώσει πολύ θα αυξηθεί η τελική αλλά θα μειωθεί δραματικά η επιτάχυνση, φυσικά θα έχουμε και καλύτερο πάτημα του αυτοκινήτου στο έδαφος. Δεν θα ξεχάσω όταν είχα το starlet GT που είχα κοντό σασμαν με 185/55/14 που έσκιζε σε επιτάχυνση και άνετα ήμουνα μπροστά μέχρι τα 140-150χλμ ακόμα και από άλλα starlet με 16αρες-17αρες και Τ25 με 200-220hp. Μετά με έσκιζαν φυσικά. Αλλά η Τ25 εχει και κάποιο lag σε σχέση με την μαμά toyota Ct9. Για μένα που έχω και 4E-FTE νομίζω ότι με 195/50/15 είμαι μια χαρά. Ξέχασα να αναφερω και το θέμα κόστους των ελαστικών, πχ στα δικά μου βρίσκεις με 250-260 ευρώ, αν πάμε σε 16αρες ανεβάζουμε πολύ το κόστος και στις 17αρες αρκετά πάνω. Δεδομένου των δρόμων της Ελλάδας, του κόστους, της επιτάχυνσης, τελικής (βήμα) κτλ προτιμώ 195/50/15, αυτό είναι προσωπική μου άποψη, όπως είπα ανάλογα με τι κριτήριο θέλει τις ζάντες ο καθένας.