Επιστροφή στο Forum : ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ Ε111
Φιλοι μου γνωριζει καποιος να μου πει ποσα λιτρα χωραει το ντεποζιτο στο Ε111;Ευχαριστω εκ των προτερων.
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=21615
Τα στοιχεια αυτα ειναι βεβαια για G6, αλλα δεν πιστευω να εχει διαφορα. Τωρα που το σκεφτομαι κι εγω στο 101 50 λιτρα βενζινη παιρνω.
έχω την εντύπωση οτι λιγότερα χωράει.
κάποιες φορές που έχω κάνει φουλ γέμισμα, ενώ ήταν άδειο, η αντλία δεν θυμάμαι να έδειξε ποτέ 50 ή 49,48.
40νταλιτρα ειναι τουλαχιστον για τα 1.3
Τα ποιο πολλα ντεποζιτα εχω την εντυπωση πως ειναι 45 λιτρων καθαρα..
Αρα να υποθεσω οτι το 1.3 μου χοραει 40 με 45 λιτρα με βαση τα λεγομενα;
ναι καπου εκει δεν νομιζο παραπανω γυρο στο 45 στο 1.3 το 12v φουλαρε με 38 λιτρα
Ξεχνατε κατι βασικο ομως: ολα τα ντεποζιτα εχουν και την λεγομενη ρεζερβα. Μηπως δηλαδη μαζι με την ρεζερβα ειναι 50, αλλα για "φαγωμα" να ειναι τα 45?
Πάντα η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ μετριέται με την ρεζέρβα μαζί.
Μόνο αν κάψεις όλη την βενζίνη και μείνεις θα δεις οτι χωράει 50 λίτρα.
endurasKE-30
31-03-08, 15:49
Ξεχνατε κατι βασικο ομως: ολα τα ντεποζιτα εχουν και την λεγομενη ρεζερβα. Μηπως δηλαδη μαζι με την ρεζερβα ειναι 50, αλλα για "φαγωμα" να ειναι τα 45?
JL και η ρεζερβα για φαγωμα ειναι.
Την χωρητικοτητα την αναφερει το βιβλιο του αυτοκινητου αν δεν κανω λαθος.
50 λιτρα λεει το βιβλιο κ καντε τουμπες...
και βεβεα θα γεμισεις κ θα βαλει 43-45 λιτρα κ οχι 50...για να δεις 50 πρεπει να πας στο βενζιναδικο μετα ποδια :)
οπως ειπε ο Edessaios Μόνο αν κάψεις όλη την βενζίνη και μείνεις θα δεις οτι χωράει 50 λίτρα.
Επιβεβαιώνω ότι εκτός από το manual της Toyota, και το βιβλίο του Haynes, αναφέρει 50 λίτρα.
panagiotisfx
31-03-08, 18:21
Για να καταλαβω τωρα....Τι διαφορα θα κανει αν ειναι 47 τα λιτρα κι οχι τα 50?Γιατι σας ενδιαφερει τοσο πολυ??Τι θελετε να καταφερετε με αυτο?
Nα δούμε ποιός μας κλέβει τα 3 λίτρα... :mrgreen:
Πάντως απ' ότι ξέρω, η αντλία βενζίνης είναι μέσα στο ρεζερβουάρ (βυθιζόμενη), οπότε λογικό είναι να μην μπορεί να το αδειάσει και εντελώς...
madvinegar
31-03-08, 18:55
Εγω πάντως θα πρότεινα να μην αφηνετε ποτε να πέφτει τοσο χαμηλά η βενζίνη στο τεπόζιτο γιατι μαζεύονται τα καταλοιπα και κάνει κακό στην καυση, στην αντλία, στο φίλτρο κτλπ.
naevy αυτα τα 2 - 3 λιτρα μπορει να βρισκονται μεσα στα σωληνακια βενζυνης ή σε νεκρο σημειο του ρεζερβουαρ που δεν μπορει να τραβηξει η αντλια..
εγώ πάντως έχω βγάλει αθήνα-θεσ/νικη με ένα τεπόζιτο, στο χαλαρό βέβαια και όταν είχε τα μαμά λάστιχα (175-65-14)..λίγο ακόμα και θα έσπρωχνα (ήμουν και φορτωμένος).
τώρα έχω βάλει άζωτο στα λάστιχα μπας και κάνω περισσότερα km με τα ίδια λίτρα (15% οικονομία σύμφωνα με φυλλάδιο που έχω δει - πολύ αισιόδοξο)
το βιβλιο λεει 50 αλλα ποιος ξερει για ποια μοντελα ειναι? μπορει το βιβλιο να ειναι ιδιο με τα βραζιλιανικα μοντελα. εγω ξερω για τα ευρωπαικα ειναι 44 λιτρα . αν ο βενζινας, σας βαζει 48 η 49 απλα σας κλεβει 3-4 λιτρα
τώρα έχω βάλει άζωτο στα λάστιχα μπας και κάνω περισσότερα km με τα ίδια λίτρα (15% οικονομία σύμφωνα με φυλλάδιο που έχω δει - πολύ αισιόδοξο)
Φιλε μου ,τι ακριβως παιζει με το αζωτο;Κατι σχετικα με οικονομια καυσιμου και πως;Ενδιαφερον;-)
εγώ πάντως έχω βγάλει αθήνα-θεσ/νικη με ένα τεπόζιτο, στο χαλαρό βέβαια και όταν είχε τα μαμά λάστιχα (175-65-14)..λίγο ακόμα και θα έσπρωχνα (ήμουν και φορτωμένος).
τώρα έχω βάλει άζωτο στα λάστιχα μπας και κάνω περισσότερα km με τα ίδια λίτρα (15% οικονομία σύμφωνα με φυλλάδιο που έχω δει - πολύ αισιόδοξο)
4 ατομα...φουλ πορτ παγκαζ 16αρες 195-45 μεσα σε 4 ωρες ασπροβαλτα με ενα ντεποζιτο χωρις καν να σκεφτω ωχ θα μεινω
εγώ πάντως έχω βγάλει αθήνα-θεσ/νικη με ένα τεπόζιτο, στο χαλαρό βέβαια και όταν είχε τα μαμά λάστιχα (175-65-14)..λίγο ακόμα και θα έσπρωχνα (ήμουν και φορτωμένος).
τώρα έχω βάλει άζωτο στα λάστιχα μπας και κάνω περισσότερα km με τα ίδια λίτρα (15% οικονομία σύμφωνα με φυλλάδιο που έχω δει - πολύ αισιόδοξο)
4 ατομα...φουλ πορτ παγκαζ 16αρες 195-45 μεσα σε 4 ωρες ασπροβαλτα με ενα ντεποζιτο χωρις καν να σκεφτω ωχ θα μεινω
τι λετε ωρε?? prius διλαδι το corolla111 :hehe με ενα τεποζητακι φτασατε ος εκει εβγε εγω παντος με το audi ασχετα αν ειναι 1.6 και ειχα και τρεϊλερ το ρεζερβουαρ του ειναι 75λιτρα οπως το ακουτε 75 και χριαστικε και +20 ευρα και σεις πηγατε με ενα bravo :beg
...και καλυτερο από prius μη σου πω :)
Αρκει στο ανέβα να φυσα Σορόκος, και κατέβα Βοριάς :ANGEL
madvinegar
01-04-08, 10:31
Στο ανέβα Όστρια και στο κατέβα Τραμουντάνα εννοείς... :hehe
Thanks καπετάνιε :mrgreen:
Φιλε μου ,τι ακριβως παιζει με το αζωτο;Κατι σχετικα με οικονομια καυσιμου και πως;Ενδιαφερον;-)
το άζωτο διατηρεί σταθερή την πίεση των ελαστικών για κανά χρόνο περίπου.
οπότε η λογική λέει οτι θα κάψεις λιγότερο. Τώρα αν καβαλάς πεζοδρόμια καθημερινά εκεί αλλάζει. Επίσης λέει οτι έχει καλύτερα ποιότητα κύλησης (σαν να κινήσαι πάνω σε ένα στρώμα αέρα - αυτό είναι αλήθεια πάντως). Πιστεύω οτι 15% είναι πάρα πολύ. Ίσως ένα 5 με το ζόρι, ίσως.
Δεν το έχω πολύ καιρό οπότε πρέπει να κάνω κι άλλα γεμίσματα για να δω τι ισχύει.
όταν πας με 3000-3500 στροφές σε όλη σχεδόν την εθνική, λογικό είναι να έχει μέγιστη οικονομία καυσίμου και να πλησιάζει τις τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές. εξού και τα πολλά km με ένα γέμισμα...
το άζωτο διατηρεί σταθερή την πίεση των ελαστικών για κανά χρόνο περίπου.
οπότε η λογική λέει οτι θα κάψεις λιγότερο. Τώρα αν καβαλάς πεζοδρόμια καθημερινά εκεί αλλάζει. Επίσης λέει οτι έχει καλύτερα ποιότητα κύλησης (σαν να κινήσαι πάνω σε ένα στρώμα αέρα - αυτό είναι αλήθεια πάντως). Πιστεύω οτι 15% είναι πάρα πολύ. Ίσως ένα 5 με το ζόρι, ίσως.
Δεν το έχω πολύ καιρό οπότε πρέπει να κάνω κι άλλα γεμίσματα για να δω τι ισχύει.
όταν πας με 3000-3500 στροφές σε όλη σχεδόν την εθνική, λογικό είναι να έχει μέγιστη οικονομία καυσίμου και να πλησιάζει τις τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές. εξού και τα πολλά km με ένα γέμισμα...
και φουσκωμενα τιγκα να ειναι το λαστιχο με κανονικο αερα παλι το ιδιο συμβαινει αλη ειναι ιδιαφορα του αζοτου με τον αερα και αυτη ειανι στα μορια και γιαυτο διατηρεί σταθερή την πίεση των ελαστικών για κανά χρόνο
ναι αυτό λέμε. όταν έχεις χάσει πίεση με τον αέρα (συνήθως δεν το καταλαβαίνεις), θα κάψεις περισσότερο γιατί θα ζορίζεται περισσότερο το αμάξι, ενώ το άζωτο τη διατηρεί σταθερή για πολύ καιρό και δεν είναι ανάγκη να κοιτάς κάθε βδομάδα την πίεση.
madvinegar
01-04-08, 14:13
Επειδή έχει ξανασυζητηθεί το θέμα και εχουν πει και τη γνωμη τους άτομα που ασχολούνται με το αντικείμενο (συγκεκριμένα ο Leon74), η διαφορά σε αζωτο και αερα στα λάστιχα ειναι σχεδόν μηδενική δλδ 0,000+.
Προσωπικά λοιπόν αποκλείω να δω κάποια διαφορά στα λάστιχα, στην κύλιση ή στην κατανάλωση.
Η μόνη διαφορά που ίσως ισχύει είναι ότι το άζωτο λόγω καποιων μορίων που έχει είτε ζεσταίνεται πιο γρήγορα είτε πιο αργά... Δεν θυμαμαι ακριβως...
Copyright CorollaClub 2006