PDA

Επιστροφή στο Forum : 4age 16v


konkon
12-03-08, 13:07
Πως μπορεί να πάρει κανείς από αυτόν τον διαμαντένιο κινητήρα 170 άλογα και πάνω?
Υπάρχει κάποιος ''τυφλοσούρτης'' που ακολουθούν όλοι?

akis308
12-03-08, 13:35
Ναι...Άγραφος εγκέφαλος...
Αμα κάνεις αυτη την κίνηση όλα είναι πιο ευκολα μετά...
Εκκεντροφόροι, συμπίεση και ένα ζυγισμα και πήγες εκεί...
Για παραπάνω, θες και τετραπετάλουδα, ενώ η λύση του ξηρού κάρτερ θα έρχεται όλο και πιο συχνά στα όνειρά σου....
Πάντως όλα αρχίζουν από τον εγκέφαλο, χωρίς αυτόν το μονο που θα καταφέρεις είναι να λιώσεις τα πιστόνια...
Κάποιοι βέβαια θα υποστηρίξουν τη λύση του κυρίου Weber...
Καλή και αυτή, αλλά....

konkon
12-03-08, 13:40
Ναι αλλά έτσι δεν χρειάζονται αλλαγή τα πιστόνια, έμβολα, βαλβίδες, ελατήρια, τσιμουχάκια κλπ..........?
Όλα αυτά δλδ θα μείνουν ως έχουν?
Είπαμε να αναβαθμιστούμε πολύ αλλά με προσοχή ......
...μην βρούμε και κάνα πιστόνι καρφωμένο στο καπώ!

JL_e10
12-03-08, 14:41
Με αυτες τις αλλαγες (συμπιεση, εκκεντροφορους κτλ) αλλαζεις σιγουρα ελατηρια και εμβολα, ακριβως για να μην καρφωθει καμια βαλβιδα στα πιστονια. Και υποχρεωτικο να μην ειναι, σιγουρα ανεβαζεις την αξιοπιστια του κινητηρα σου σε μια τετοια βελτιωση. Ακη σε παρακαλω, εξηγησε μας τι εννοεις με την φραση "η λύση του ξηρού κάρτερ θα έρχεται όλο και πιο συχνά στα όνειρά σου...."

TOLIS EE80
12-03-08, 15:11
Ενδιαφερον τοπικ αν και εχει ανοιχθει και αλλο ομοιο.
http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=12751&highlight=4age
Ωστοσο ας μεταφερθουν εδω επειδη αναφερομαστε σε 16ν και οχι σε 20ν
http://www.corollaclub.com/forums/forumdisplay.php?f=237

akis308
12-03-08, 17:18
Όταν πας να πάρεις ένα σετ εκκεντροφόρων θα δεις ότι σου επιβάλουν να αλλαχθούν και κάποια άλλα πραγματάκια για να μην έχεις πρόβλημα.
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, δλδ βγάζεις τους παλιους βαζεις του καινούργιους και έτοιμος (μπορεί να είναι έτσι στο πρώτο στάδιο).
Οπότε όλο το καπάκι θα γινει κόσκινο και θα αλλαχθούν πολλά πράγματα, ελατήρια, οδηγοί κλπ.
Α και όταν εννοώ συμπίεση δεν εννοώ πλανιάρισμα στο καπάκι, αλλά αλλαγή εμβόλων, από εκεί αλλάζει ουσιαστικά η συμπίεση.
Στην ουσία μόνο στρόφαλο και μπιέλες κρατάς από αυτά που αλλάζουν.
Βέβαια, πιστευω ότι ο πιο ειδικός για να απαντήσει είναι ο Αλίμονος, προχωράει ένα τέτοιο project...
Ξηρό κάρτερ = στροφάρισμα
και στροφάρισμα= άλογα...

alimonos
12-03-08, 20:38
ναι ναι όπως τα λες έιναι σύντεκνε μόνο που εγώ θα πάρω τη "λύση" WEBER !!! χιχιχιχι

TOLIS EE80
12-03-08, 22:19
Ο Konkon,δεν αναφερει αν θελει να φθασει τα 170hp με τον ατμοσφαιρικο ή με τον τουρμπατο τροπο.
Επισης δεν αναφερει για ποιο καπακι, μπλε ή κοκκινο θελει να αναβαθμισει.
Να μια αναβαθμιση στα 170ΗΡ
Tuned 16v :

7 rib lower block (no squirters)
overhauled engine
81.5 toyota pistons (18mm pin)
40 mm crankshaft
worked head (ported and flowed)
stock toyota headgasket
Stock injectors
CATCAMS 7105137
260in / 252°exh.
9.00 / 8.50mm lift
standard header with custom 2-1 downpipe and single 5.5cm downpipe to the back of the car. Open air filter.

134,8 whp & 150,4Nm

Ωστοσο θα ηθελα να ρωτησσω κατι. Οπως ειναι μαμα το μοτερ μου (μπλε καπακι) αντι για τσιπαρισμα (που δεν υφισταται κατι τετοιο) θα μπορουσα να βαλω εναν παραλληλο και να του δωσω 10-15HP? Οπως π.χ. γινεται με τα σαξοραλα ή καποια αλλα της groupVAG με τσιπαρισμα σε μαμα μοτερ?

madvinegar
13-03-08, 09:35
Ξηρό κάρτερ = στροφάρισμα
και στροφάρισμα= άλογα...

Άκη... αυτό τι επιπτωσεις έχει στην λίπανση του κινητήρα? (Μη γίνει δλδ σα 2χρονο NSR... :hehe)

akis308
13-03-08, 10:36
Kαμία σχέση...
Απλά έχεις το κάρτερ πίσω και η τρόμπα τραβάει λάδι από μαρκούτσια, δεν είναι βυθιζόμενη.
Δεν καίει λάδι, ούτε πρόκειται να σπάσει το μοτέρ αν έχει γινει σωστη δουλειά και έχει μπει η σωστή τρόμπα..

wastegate
13-03-08, 17:22
Μιχαλη τετοιου ειδους τρομπα μπαινει στα μοτερ που δουλευουν πανω απο 9000 στροφες υπερωριες..
Αυτο γινετε γιατι οι κοινες τρομπες σε αυτες τις στροφες και με τις πλευρικες δυναμεις που δεχεται το αμαξι(κοινως στριψιμο) δεν προλαβαινει να τραβηξει λαδι με αποτελεσμα να μην μπορει να λιπαινει το μοτερ με αμεση συνεπεια το ΜΠΑΑΑΜΜΜ
Υ.Γ.
Τολη ειναι πολλα τα αλογα για αυτα τα μοτερ λογο χρονολογιας για απλα ενα προγραμμα γιατι τα καινουργια λογω ρυπων τα κοβουν..