PDA

Επιστροφή στο Forum : Αμορτισέρ για G6


louge20vt
20-02-08, 15:25
Καλημέρα σε όλο το forum! Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ! Έχω στα χέρια μου ένα G6 1.4 του 2001 με 128.000χλμ. Το αυτοκίνητο πλέον θα περάσει πλεόν στα χέρια του πατέρα. Χριάζεται όμως αμορτισέρ.Το ζητούμενο είναι να μην χαμηλώσει & ούτε να σκληρύνει. Η μαμά κατάσταση είναι ότι πρέπει! Το αμάξι πλέον θα κάνει περί τις 2000χλμ το χρόνο σε Εθνική & επαρχιακή. Προσανατολίζομαι λογικά προς ΚΥΒ! Το θέμα είναι ποιά? Τα μαύρα Excel-G? Είναι στα επίπεδα των ΟΕΜ αμορτισέρ, ίσως και λίγο πιο σκληρά ή κάνω λάθος? Ευχαριστώ όλους και καλώς σας βρήκα! :) :?:

dRiveR7
20-02-08, 15:41
Καλώς ήρθες καταρχήν. ΚΥΒ Excel-G η λύση για σένα. Σωστά τα σκέφτηκες. Είναι αυτό που λέμε ημίσκληρα...λίγο πιο σκληρά από μαμά.

pwpwpali
20-02-08, 16:53
βαλε τα bilstein τα μαυρα φιλε μου θα ναι πιο μαλακο και ανετο απο τα μαυρα kyb

papathvas
20-02-08, 16:57
Καλώς ήρθες καταρχήν. ΚΥΒ Excel-G η λύση για σένα. Σωστά τα σκέφτηκες. Είναι αυτό που λέμε ημίσκληρα...λίγο πιο σκληρά από μαμά.

+1

τα συγκεκριμένα είναι μαμά για το G6 και ειδικά για την χρήση που το θες εσύ

pwpwpali
20-02-08, 17:08
θα το πω γιατι θα σκασω
ποτε κανεναν δεν θα τον χαλαγε κατι πιο σκληρο
να παταει καλυτερα το αμαξι
ενα κοκκινο κονι πχ.
μπορει να μην το παρατραβαει ο πατερας σου οπως εμεις...
αλλα εστω κ μια φορα θα του χρειαστει το παραπανω πατημα... κρατημα...θα το χει...

spirosg6
21-02-08, 00:42
θα το πω γιατι θα σκασω
ποτε κανεναν δεν θα τον χαλαγε κατι πιο σκληρο
να παταει καλυτερα το αμαξι
ενα κοκκινο κονι πχ.
μπορει να μην το παρατραβαει ο πατερας σου οπως εμεις...
αλλα εστω κ μια φορα θα του χρειαστει το παραπανω πατημα... κρατημα...θα το χει...

οχι κονι τα κονι ειναι ξερα δεν ειναι σκληρα-σφιχτα. ξερα θα κοπαναει το αμαξι θα τριζουν ολα μεσα.

antonios7
21-02-08, 12:29
Η σκληρότητα των Excel-G σε ποια σκάλα αντιστοιχούν στα AGX? 2 ή 3?

dRiveR7
21-02-08, 12:33
Δε νομίζω ότι πάει ακριβώς έτσι...Η όλη συμπεριφορά των excel-g είναι πιο κοντά στο 1. Η συμπεροφορά όμως στις λακούβες είναι κοντά στο 2. Τα AGX είναι πολύ καλύτερα, ε συγκρινονται, εξ ου κ η 3πλασια τιμή.

antonios7
21-02-08, 13:57
και κάτι άλλο. Τα μαμά της G6 ήταν αρκετά πιο σκληρά σε σύγκριση με όλα τα αντίστοιχα 5τάχυτα μοντέλα. Τα Excel-G είναι λίγο πιο σκληρά απ' ότι κατάλαβα απ' τα μαμά G6.
κοιτάξτε να δώσουμε 3χ το ποσό απλά για να παίζουμε με τη σκληρότητα των agx δε νομίζω. Όσοι δηλαδή φοράνε agx αλλάζουν συνεχώς τη σκληρότητα; εγώ πιστεύω ίσως δοκιμάζουν καμιά φορά και μετά τα αφήνουν στην ησυχία τους. Βασικά πιστεύω τα προτιμούν για το "πιο σκληρά".

pwpwpali
21-02-08, 17:46
και κάτι άλλο. Τα μαμά της G6 ήταν αρκετά πιο σκληρά σε σύγκριση με όλα τα αντίστοιχα 5τάχυτα μοντέλα. Τα Excel-G είναι λίγο πιο σκληρά απ' ότι κατάλαβα απ' τα μαμά G6.
κοιτάξτε να δώσουμε 3χ το ποσό απλά για να παίζουμε με τη σκληρότητα των agx δε νομίζω. Όσοι δηλαδή φοράνε agx αλλάζουν συνεχώς τη σκληρότητα; εγώ πιστεύω ίσως δοκιμάζουν καμιά φορά και μετά τα αφήνουν στην ησυχία τους. Βασικά πιστεύω τα προτιμούν για το "πιο σκληρά".

ολα τα 111 εχουν τα ιδια αμορτισερ ...3θυρα 4 θυρα 5θυρα...ολα βαρκαρουν :)

louge20vt
22-02-08, 12:55
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις! Μάλλον για ΚΥΒ μαύρα με βλέπω! Αν υπάρχει και η πιο μικρή πιθανότητα τα ΚΟΝΙ να βαράνε δεν το παίζω! Bilstein δεν νομίζω πως αξίζει η διαφορά τιμης που λογικά θα έχουν για τη χρήση που θα κάνει το αμάξι! Στο Leon που υπάρχει στην οικογένεια και χρησιμοποιώ εγώ ναι! Και πάλι τα κίτρινα, τα μαύρα σε φίλο που τα είχε βάλει σε Golf II ήταν βάρκα γυαλό!
Καλημέρα σε όλυς!:wink:

antonios7
22-02-08, 16:38
ολα τα 111 εχουν τα ιδια αμορτισερ ...3θυρα 4 θυρα 5θυρα...ολα βαρκαρουν :)

έχεις 111 και το λες αυτό;;;;
μάλλον δεν έχεις μπει σε G6 και μετά σε απλό...
Άλλο βαρκάρουν, άλλο έχουν όλα τα ίδια αμορτισέρ.

Τα 6τα είχαν ΑΛΛΑ αμορτισέρ (ή ελατήρια) σε σχέση με ΟΛΑ τα υπόλοιπα. Πιο σκληρά.
Τέλος πάντων η ουσία είναι οτι ήταν πιο σκληρά.

DaveMustaine13
22-02-08, 21:42
Ρε Αντωνη μην λες τετοια..θα μας πρηξει τωρα σαν ειδικος που ειναι για αμορτισερ :hehe

pwpwpali
23-02-08, 15:22
έχεις 111 και το λες αυτό;;;;
μάλλον δεν έχεις μπει σε G6 και μετά σε απλό...
Άλλο βαρκάρουν, άλλο έχουν όλα τα ίδια αμορτισέρ.

Τα 6τα είχαν ΑΛΛΑ αμορτισέρ (ή ελατήρια) σε σχέση με ΟΛΑ τα υπόλοιπα. Πιο σκληρά.
Τέλος πάντων η ουσία είναι οτι ήταν πιο σκληρά.

ειχα βαλει μαλιστα απο το g6 που δινε ο μαρμελ το ενα μπρωστα αμορτισερ ελατηριο απο g6 κ εχω και το αλλο λογο ατυχηματος που χα...ειναι τα ιδια...και τεσπα πηγαινε σε μια τουοτα κ παρε αμορτισερ για σενα με το πλασιο σου...να σου δωσω μετα το δικο μου το σενταν να δεις οτι θα ναι ο ιδιος κωδικος...ακομη εχω οδηγηση και g6 φιλου που χε 60000χλμ κ το δικο μου 90000 τοτε...
αν εχεις μπει σε απλο που χε τελιωμενα αμορτισερ λογικο ειναι...ακομη κ αν ειχε 165-70 η 175-65 λαστιχο και σενα 185-60 παλι λογικο ειναι να ναι πιο βαρκα το αλλο

antonios7
25-02-08, 11:22
οκ...δεν είμαστε εδώ για να μαλώνουμε. Ένα θα σου πω μόνο.
Έχω 2 111. ένα 1.3G6 και ένα 1.3sedan. Καινούργια απ' το '99 και τα 2...

pwpwpali
25-02-08, 15:10
οκ...δεν είμαστε εδώ για να μαλώνουμε. Ένα θα σου πω μόνο.
Έχω 2 111. ένα 1.3G6 και ένα 1.3sedan. Καινούργια απ' το '99 και τα 2...

δεν μαλωνουμε ρε φιλε απλα σου λεω οταν τα παιζαν τα μαμα αμορτισερ ηταν η πρωτη μου σκεψη να δω αν υπαρχη αυτο που λες ρωτησα σε τουοτα κ δεν υπαρχη ειναι τα ιδια..και ετσι εβαλα μεσαια kyb...ισως εχει η facelift καποια αλλη σχεδιαση στο αμορτισερ...αν κ τα χα ρωτησει ολα...γιατι ολες οι 111/101 εχουν ιδια αμορτισερ

naevy
14-03-08, 18:18
Έχω φορεμένα αμορτισέρ ΚΥΒ με ελατήρια EIBACH (κλασική οικονομική λύση) σε corolla g6 1,3lt E11.
350ευρώ τα αμορτισέρ και 120ευρώ τα ελατήρια, με ευθυγράμμιση.
Το αυτοκίνητο φρενάρει καλύτερα (χωρίς να μπαίνει το ABS τόσο έντονα όσο παλιά), ξεκινά με λιγότερο σπινάρισμα, και στρίβει ικανοποιητικά (με μικρές κλίσεις ) ακόμα και στο όριο (με τα εργοστασιακά αφήνοντας γκάζι σε στροφή με αρκετά km εμφανιζόταν υπερστροφή, τώρα μόνο μετά από πολύ πίεση). Τέλος δεν είναι πολύ σκληρό για καθημερινή χρήση και ταξίδια.



ΥΓ: Βέβαια όποιος διαθέτει περισσότερα χρήματα μπορεί να βάλει μέχρι και TEIN coilover.

antonios7
24-03-08, 15:29
λοιπόν παίδες. έβαλα kyb μαύρα (Excel-G) σε μαμά ελατήρια (που μου έδωσε ο Nikos από το δικό του G6, μια και τα δικά μου είχαν αρκετά παραπάνω km, χωρίς βέβαια να έχουν χαλάσει).
Επίσης άλλαξα ελαστικά ER-300 αντικατέστησε το παλιό καλό 720.. 185-60-14.
Έχω κάνει πολύ λίγα km μέχρι τώρα (10?-15?) και το αποτέλεσμα χωρίς να είμαι απόλυτος και χωρίς όπως λέω να τα τεστάρω κάνοντας διάφορα, δεν μου φαίνεται τόσο ικανοποιητικό για τα γούστα μου. Πάλι το λέω οτι μπορεί και να κάνω λάθος δεν ξέρω ακόμα, απλά η αίσθηση που μου δίνει είναι λίγο κατώτερη των προσδοκιών μου.
Θα αρχίσω να το "χώνω σιγά σιγά" βέβαια, ίσως δεν έχω κάνει αρκετά τεστ.
Μου φαίνεται οτι δεν είναι οδοστροτήρας. Δε λέω οτι ήταν πριν αλλά όταν το πήρα καινούργιο, σαν μαμά, ήταν σκληρότερο και όταν έβαλα και το 720...
Τώρα τα λάστιχα φταίνε (που κατά τη γνώμη μου είναι διαφορετικά από τα 720), τα ελατήρια φταίνε, τα excel-g. Σαν αίσθηση φαίνεται οτι κάτι τους λείπει. Λίγη σκληρότητα παραπάνω. Μήπως είναι προοδευτικής σκληρότητας τα Excel-G, δεν ξέρω.
Θα κάνω πάντως κι άλλα km και θα επανέλθω για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. Όποιος έχει άποψη ας κάνει σχόλια.

pwpwpali
24-03-08, 18:22
μεσαια αμορτισερ φθηνιαρικα ειναι...τι θελεις να ναι?ενα κλικ πιο σκληρα απο τα μαμα ειναι...βασικα ετσι νιωθεις στις ανωμαλιες μονο ....σε ολο το δρομο κουνια μπελα :)

louge20vt
25-03-08, 11:56
Καλημέρα σε όλους σας! ¶λλαξα πριν 800χλμ περίπου λάστιχα και αμορτισέρ στο G6. Φορέθηκαν Kayaba Excel-g και Conti Premium2. Σαφώς και άλλαξε όλο το αμάξι. Έχω όμως ένα μικρο πρόβλημα. Είχα τρέμουλο και κραδασμούς στο τιμόνι αλλά και στο πάτωμα στα πόδια πάνω από τα 100χλμ/ώρα. Θεώρησα πως απλά ήθελε ζυγοστάθμιση μετά από κάμποσα χλμ. Όντως έγινε ζυγοστάθμιση και βελτιώθηκε η κατάσταση! Εκεί γύρω όμως στα 130 έχω πάλι τα ίδια!
Έχει κανείς καμμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει???:confused:

pwpwpali
25-03-08, 23:02
Καλημέρα σε όλους σας! ¶λλαξα πριν 800χλμ περίπου λάστιχα και αμορτισέρ στο G6. Φορέθηκαν Kayaba Excel-g και Conti Premium2. Σαφώς και άλλαξε όλο το αμάξι. Έχω όμως ένα μικρο πρόβλημα. Είχα τρέμουλο και κραδασμούς στο τιμόνι αλλά και στο πάτωμα στα πόδια πάνω από τα 100χλμ/ώρα. Θεώρησα πως απλά ήθελε ζυγοστάθμιση μετά από κάμποσα χλμ. Όντως έγινε ζυγοστάθμιση και βελτιώθηκε η κατάσταση! Εκεί γύρω όμως στα 130 έχω πάλι τα ίδια!
Έχει κανείς καμμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει???:confused:

αν ειναι καλη η ζυγοσταθ. που εγινε...κ δεν αλλαξες και ζαντες αλλα απλα λαστιχα...τοτε καποιο ειναι σκαρτο...καντα ενα μπρως πισω

giwrgos20v
26-03-08, 02:20
ευθηγραμμιση εκανες??

louge20vt
26-03-08, 12:54
ευθηγραμμιση εκανες??
Σαφώς και έγινε ευθυγράμμιση! ¶λλωστε δεν τραβάει καθόλου ούτε αριστερά ούτε δεξιά!

louge20vt
26-03-08, 12:59
αν ειναι καλη η ζυγοσταθ. που εγινε...κ δεν αλλαξες και ζαντες αλλα απλα λαστιχα...τοτε καποιο ειναι σκαρτο...καντα ενα μπρως πισω
Ζάντες δεν άλλαξα. Μόνο λάστιχα και αμορτισέρ. Θα το δοκιμάσω αύτο που λες και σκέφτομαι μήπως δοκιμάσω και άλλο σετ ζάντες μήπως έχουν στραβώσει. Βέβαια με τα παλία λάστιχα και αμορτισέρ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα! Τι να πω...:confused:

Nikos
26-03-08, 13:00
Κάνε ζυγοστάθμιση με τους τροχούς "επάνω" στο αμάξι.

antonios7
26-03-08, 14:15
Ζάντες δεν άλλαξα. Μόνο λάστιχα και αμορτισέρ. Θα το δοκιμάσω αύτο που λες και σκέφτομαι μήπως δοκιμάσω και άλλο σετ ζάντες μήπως έχουν στραβώσει. Βέβαια με τα παλία λάστιχα και αμορτισέρ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα! Τι να πω...:confused:

φίλε εγώ πριν αλλάξω ελαστικά, ίσιωσα τις ζάντες. Πήγαινε σε ένα μαγαζί, θα φανεί στο μηχάνημα αν έχουν στραβώσει.

louge20vt
26-03-08, 14:27
Μιας και αύριο φεύγει το αμάξι για χωριό πάει για την επόμενη εβδομάδα το ψάξιμο! Ευχαριστω όλους για τις απαντήσεις σας.:)
Θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα! Αν βέβαια έχετε και κάποια άλλη πρόταση εδώ θα είμαι και θα διαβάζω...!:lol:

pwpwpali
26-03-08, 16:41
Κάνε ζυγοστάθμιση με τους τροχούς "επάνω" στο αμάξι.

καλα αυτη ειναι μακραν η καλυτερη ζυγοσταθμιση....

THEMIS
26-03-08, 16:54
Μετά την αλλαγή αμορτισέρ μπορεί να αλλάξει και η γωνία των τροχών, όπως αυτό κάθεται ειδικά μετά από μακρά χρήση (σε συνάρτηση με τα ελατήρια αν αυτά είναι παλιά).

Οπότε μια ζυγοστάθμιση με τους τροχούς επάνω και μια καλή ευθυγράμμιση χρειάζονται πάντα (όπως λέει και ο Νίκος).

NikiforosGT
05-04-08, 11:51
Εγώ πάντως όπως την αγόρασα την Ε111 είχε πάνω kayaba μαύρα με ελατήρια eibach και ζαντολάστιχα 195/50/15 και είμαι πολύ ευχαριστημένος, δηλαδή σε σύγκριση με το starlet gt που είχα πριν με koni κίτρινα και ελατήρια ventura 3.5cm και 185/60/14 ζαντολάστιχα. Τώρα δεν μου κοπανάει και ΤΟΣΟ ενοχλητικά, φυσικά ρόλο τεράστιο στην διαφορά παίζει και ότι η corolla είναι εντελώς άλλο αμάξι αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης μιας και είναι το δεύτερο αμάξι που αλλάζω.

louge20vt
18-04-08, 15:48
¶ργησα πολύ να απαντήσω αλλά μια κάτι αρρώστιες μια κάτι δουλειές εκτός Αθήνας...
Το "πρόβλημα" τελικά λύθηκε με μια επιπλέον δωρεάν ζυγοστάθμιση.
¶ψογο πλέον!
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!:wink:

Zaha
13-06-08, 23:06
Καταρχην ενα γεια στο club καθως εχω να στειλω μνμ καιρο (δουλεια βλεπετε),και να μπω στο ρεζουμε!Ενδιαφερομαι για αμορτισερ & ελατηρια για το Ε111 μου 1.3.Κατα καιρους προσπαθω να ψαξω μεσα στο forum κατι σχετικο αλλα δεν βγαζω ακρη,η γνωμη του ενως αντικρουει του αλλου,ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ:confused: !!!Στα καταστηματα μου προτεινουν ολοι τα ΚΥΒ γιατι λεει τα KONI και τα BILSTEIN χρειαζονται μετατροπη για να τοποθετηθουν στο Ε111,ισχυει κατι τετοιο?Ετσι λεω να βαλω τα Agx αλλα εχω καποια κενα.Με τι ελατηρια δουλευουν καλυτερα & σε τι υψος(ενας λεει H&R,αλλος APEX:mad: ),εχουν αντοχη στο χρονο(σε ενα topic διαβασα οτι στις 80.000 τα'χουν φτυσει),και πως ρυθμιζονται οι πισω αναρτησεις ρε καρντασια?Το 'χω ζαλισει το θεμα,ζαλιστικα κι εγω!Ευτυχως βρηκα ακρες να παρω τις αναρτησεις χονδρικη,οποιες και αν βαλω:D!! Μπορει να με ξεθολωσει κανεις ρε παιδες,αξιζουν οι Agx?

NikiforosGT
14-06-08, 09:06
εγω εχω ακόμα τα μαμα kayaba με ελατήρια eibach έτσι την αγόρασα. Πάντως τα koni κιτρινα τα είχα σε starlet gt και τα μπροστινά είναι φυσίγγια και πρέπει να κόψεις τα γόνατα για να τα φορέσεις, δεν ξέρω αν είναι έτσι και στην corolla αλλά μάλλον αυτό λένε! υπάρχουνε κάτι kayaba spor που είναι ρυθμιζόμενης σκληρότητας μπρος-πισω και ρυθμίζονται ΧΩΡΙΣ να βγούνε από το αμάξι, πχ ta koni που είχα τα πίσω στο σταρλετ έπρεπε να τα βγάλω! δυστυχώς δεν ξέρω πως λέγονται τα kayaba αυτά αλλά νομίζω είναι χρυσαφί το χρώμα τους. Τα koni βαράνε πολύ και όλο ζημιές παθαίνουν, στο σταρλετ είχα μαρτηρήσει! δεν στα προτείνω. Ελπίζω να βοήθησα.