PDA

Επιστροφή στο Forum : Βαλβίδες και ρύθμισή τους


Stetas
29-12-07, 10:40
Ανοίγω αυτό το θέμα για να μιλήσουμε για την ρύθμιση βαλβίδων στο Ε11 G6.
Εχει ρυθμίσει ποτέ κανείς, χρειάζεται να τις ρυθμίζουμε κάποια στιγμή?

Γιατί στο βιβλίο service αναφέρει ότι θέλουν ρύθμιση στα 90.000km?
Εχω την εντύπωση οτι στον 4EFE οι βαλβίδες είναι με υδραυλικά ποτηράκια στον εκκεντροφόρο και οτι ρυθμίζουν αυτόματα το διάκενο τους με την πίεση του λαδιού.....

MARMEL
29-12-07, 16:34
καπελοτα λεγοντε.
αυτα μετριουντε και αν ειναι πεσμενα μπαινει καινουργια ροδελα που τα ξανακανει μηδεν.........

αυτα που αναφερεις λεγοντε αυτορυθμιζομενα και τα συναντας στις μοτοσυκλετες και σε μερικα μοτερ αυτοκινητων.

σε αλλα καπελοτα οταν εχει πιεση λαδιου η βαλβιδα για να πατηθει ειναι το συστημα τετοιο λογω μεταβλητου βυθισματος της!!! πχ honda

το δικο σου εχει απλα καπελοτα. το καπελοτο το παταει ο εκκεντροφορος και αυτο μεσω της ροδελας που σου λεω παταει τη βαλβιδα........
δεν εχει να κανει κατι με πιεση λαδιου. απλα ειναι μες το λαδι για λογους καθαρα λιπανσης.
οι γνωσεις μου σε αυτον τον τομεα του κινητηρα σου ειναι κατα 99.9% οποτε θα λεει το βιβλιο του service οχι το απλο manual που εχεις στα χερια σου

ελπιζω να βοηθησα


ΥΓ μην τρελενεσαι επιδη λεει το βιβλιο 90000κμ. η βαλβιδες αμα χτυπανε ακουγοντε.
τα λεβιν θα εχουν διανυσει 250000κμ χωρις να εχει γινει καν ελεγχος:hehe

στο CBR που εχω το βιβλιο λεει ελεγχος καπελοτων ξαθε 24000κμ. εχω κανει 70000 και δεν εχω ρυθμισει ουτε το ρελαντι. ουτε προκειται δλδ. αλλα CBR που ανοιχτηκαν προληπτικα στα 60000κμ ηταν ολα ολοκαινουργια μεσα.

pwpwpali
29-12-07, 16:53
καπελοτα λεγοντε.
αυτα μετριουντε και αν ειναι πεσμενα μπαινει καινουργια ροδελα που τα ξανακανει μηδεν.........

αυτα που αναφερεις λεγοντε αυτορυθμιζομενα και τα συναντας στις μοτοσυκλετες και σε μερικα μοτερ αυτοκινητων.

σε αλλα καπελοτα οταν εχει πιεση λαδιου η βαλβιδα για να πατηθει ειναι το συστημα τετοιο λογω μεταβλητου βυθισματος της!!! πχ honda

το δικο σου εχει απλα καπελοτα. το καπελοτο το παταει ο εκκεντροφορος και αυτο μεσω της ροδελας που σου λεω παταει τη βαλβιδα........
δεν εχει να κανει κατι με πιεση λαδιου. απλα ειναι μες το λαδι για λογους καθαρα λιπανσης.
οι γνωσεις μου σε αυτον τον τομεα του κινητηρα σου ειναι κατα 99.9% οποτε θα λεει το βιβλιο του service οχι το απλο manual που εχεις στα χερια σου

ελπιζω να βοηθησα


ΥΓ μην τρελενεσαι επιδη λεει το βιβλιο 90000κμ. η βαλβιδες αμα χτυπανε ακουγοντε.
τα λεβιν θα εχουν διανυσει 250000κμ χωρις να εχει γινει καν ελεγχος:hehe

στο CBR που εχω το βιβλιο λεει ελεγχος καπελοτων ξαθε 24000κμ. εχω κανει 70000 και δεν εχω ρυθμισει ουτε το ρελαντι. ουτε προκειται δλδ. αλλα CBR που ανοιχτηκαν προληπτικα στα 60000κμ ηταν ολα ολοκαινουργια μεσα.

αυτο ποιος θα το κανει γιατι οταν το λεω στην τουοτα ολοι λενε δεν ρυθμιζοντε κ δεν θελει ..
κ μου την δινει γιατι αυτο γινετε χωρις καν να το δουν...

MARMEL
29-12-07, 17:11
μα οντως δε θελει ποτε......
κανενα δεν εχω ακουσει να χρειαστηκε.......

οτι αλαζει η ροδελα αλαζει 1000000%
το καπελοτο ειναι ενα ποτηρι που ειναι τοποθετημενο αναποδα. απο πανω το παταει ο εκκεντροφορος και απο την μεσα του μερια και απο κατω εχει τη ροδελα ρυθμισης και αυτη παταει τη βαλβιδα. υπαρχουν και μοτερ τα οποια την ροδελα ρυθμισης την εχουν απο την πανω μερια δλδ εκει που παταει ο εκκεντροφορος...

ρε τι ψαχνετε τωρα? δε θελει ποτε λεμε...... :hehe

το ξαναλεω...
υπαρχουν levin τα οποια ειναι το ιδιο συστημα και δεν εχουν κανει καν ελεγχο και ας εχουν περασει 250000κμ

toyota mania
29-12-07, 19:13
υπαρχουν levin τα οποια ειναι το ιδιο συστημα και δεν εχουν κανει καν ελεγχο και ας εχουν περασει 250000κμΦτανει τοσα ο LEVIN;

MARMEL
29-12-07, 19:35
αμα φτανει ο 4efe γιατι να μην φτανει ο αλλος ο κιτρινιαρης?

Stetas
30-12-07, 13:07
Marmelade βοήθησες και πολύ μάλιστα.
Γιατί όταν βάζω τον κινητήρα μπροστά το πρωί ακούω τις βαλβίδες που χτυπούν για 5 δευτερόλεπτα και υποψιάζομαι
μήπως ειναι απο την πίεση του λαδιού μέχρι να τη σηκώσει η τρόμπα.
μόλις σηκώσει πίεση σταματούν αμέσως.
Ελεγα μήπως θέλουν ρύθμιση γιατί παλιά δεν το άκουγα.
Μήπως παιζει ρόλο που αυτή τη στιγμή το μοτέρ εχει μέσα 15-50 Castrol GTX?
θέλει και άλλαγμα γιατί κάθε 5.000 τα πετάω τα λάδια και βάζω καινούργια.

MARMEL
30-12-07, 18:04
στελιο αστο οπως ειναι....
ο θορυβος που ακους οταν ειναι κρυος ειναι ενας γενικος θορυβος μεχρι να σηκωσει λαδια στο καπακι.
μπορει πιο παλια να μην το ακουσες γιατι οταν ηταν πιο καινουργιο ηταν στο μηδεν ολες γενικα οι ανοχες των μεταλλων του κινητηρα. οσο περναει ο καιρος ολοενα και μεγαλωνουν οι ανοχες χωρις αυτο να σημαινει οτι θελει κατι τ αμαξι.
η γνωμη μου ειναι...
αστο οπως ειναι και σταματα να προσπαθεις να ακουσεις κατι.... :)

ppschrs
30-12-07, 21:49
μην πειράξει κανείς τις βαλβίδες του.Οποιος και να τις ρυθμίσει μαμά δεν θα ξαναγίνουν ποτέ.Μια ολόκληρη μέρα ρύθμιζαν στα κεντρικά στην Ελευσίνα και ακόμα τις ακούω πολύ έντονα.Οταν είναι κρύο λογικά ακούγονται.

MARMEL
31-12-07, 00:03
ε? ησουν μπροστα οταν τις ρυθμιζαν?
μηπως σε δουλεψαν? τι ρυθμισαν δλδ?
σε τι αμαξι? σε Ε12?

ρε σεις ΔΕ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
για να παρουν διακενο τα καπελοτα απαιτουντε ποοολλλλααααα κμ
τα διακενα απο τα καπελοτα που πεφτουν τα καλυπτει το ελατηριο της βαλβιδας με την επαναφορα του. για να συμβει αυτο δλδ να τεντωσει τερμα πανω το ελατηριο να εχει τερματισει η διαδρομη του και να υπαρχει κενο αυτο που δλδ θελουμε να ρυθμισουμε απαιτουντε πολλες χιλιαδες χιλιομετρα.....

κατα τη γνωμη μου και σε service να πατε και να σας το προτεινουν να κανουν ελεγχο καπελοτων μην τους αφησετε...
δε θελω να σας παρω στο λαιμο μου αλλα αμα μου το προτειναν εμενα θα παιρνα το αμαξι και θα εφευγα τρεχοντας...
η θα τους πετουσα τους εκκεντροφορους στο κεφαλι.

αυτο ειναι και το προβλημα που λογικα θα αντιμετωπισω με το Ε12. τα service!!!

pwpwpali
31-12-07, 00:33
ειναι πολυ χοντρα τα λαδια που χεις βαλει μεσα στο βιβλιο το λεει κιολας αν εχει κρυο κ δυσκολευεται το μοτερ στην αρχη κ γενικα να μπαινουν 5-30..

ppschrs
31-12-07, 01:16
Μπροστά μου έγινε.Μάλιστα το αμάξι μου μετά την επισκευή του μοτέρ δούλευε σαν τρακτέρ.Εχω ρυθμίσει 3 φορές και ακόμα δεν με ικανοποιεί το αποτέλεσμα.Ισως στο TS να είναι αλλιώς.

MARMEL
31-12-07, 10:51
το ts ειναι αλλιως...
ειναι μεταβλητο το βυθισμα της βαλβιδας

Stetas
03-01-08, 10:45
ειναι πολυ χοντρα τα λαδια που χεις βαλει μεσα στο βιβλιο το λεει κιολας αν εχει κρυο κ δυσκολευεται το μοτερ στην αρχη κ γενικα να μπαινουν 5-30..

Δε μπορω να πω οτι δυσκολεύεται το μοτέρ στην αρχή, ετσι κι αλλιώς το βιβλίο προτείνει τα 5-30 για θερμοκρασίες αρκετά χαμηλές -10 ή -20 αν θυμαμαι καλά. Στο νησί κάτω από +10 δεν εχουμε πέσει ακόμη....

Stetas
03-01-08, 11:03
Ο Πάνος είπε κάτι πολύ βασικό και πιστευω οτι εχει απόλυτο δίκιο ''Ανοχές''
Κάτι που όσο ειναι καινουργιο το μοτέρ δεν τις έχεις και όσο παλιώνει τις αποκτάς, ενα πράγμα εχω να πω με καινούργια λαδάκια το μοτέρ δεν το καταλαβαίνεις οτι δουλευει.
Τις βαλβίδες δεν τις πειράζω δεν ειχα σκοπό απλά ειπα μήπως εχει ρυθμίσει κανείς ποτέ γιατί με όσους εχω κουβεντιάσει κανείς δεν τις ρυθμισε. Ειναι πολύ βασικό να δουλευει το μοτέρ βελούδινα χωρίς ανεξήγητους θορύβους. Χωρια που αν δεν ξέρουν να τις ρυθμίσουν και τις αφήσουν περίσσότερο λάσκα απο οτι ηταν στην αρχή χάσαμε και αυτό το λίγο overlap που υπήρχε απο το εργοστάσιο.
Overlap (ή χρόνος επικάλυψης των βαλβίδων) Και μετά λέμε μα αυτό το αμάξι μετά τις 3.000rpm (οι στροφές που το overlap είναι για πολλούς ευεργετικό) πήγαινε καλά που πήγε αυτό το σκαλοπάτι στη ροπή ?
Που να πήγε, χάθηκε στα διακενα των βαλβίδων....