PDA

Επιστροφή στο Forum : Γνωμες για ΚΥΒ σε TS


DJKEY
15-12-07, 23:27
Παιδες καλησπεριζω.

Σκεφτομαι για αναρτηση στην TS μου.

Δεν θελω να παω για κατι τοσο ακριβο αλλα και ιδιαιτερο οπως PSS9 ή V2.

Σκεφτομαι για ΚΥΒ AGX που ειναι και ρυθμιζομενες.

Ποια ειναι η γνωμη σας?

Να τονισω οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης μεταξυ KYB και Bilstein/KW/TEIN κτλπ, οποτε μη μου αρχισετε "ρε μη βαλεις αυτη βαλε την αλλη" ή "εγω στη θεση σου θα εβαζα την ταδε"! χαχαχαχααχα! :p

Θελω απλα να ξερω την γνωμη σας συγκεκριμενα για ΚΥΒ.

Μιλαμε παντα για Ε12 TS.

Αν ξερουμε και στο περιπου τιμουλα θα ηταν πολυ καλο!

Περιμενω τις γνωμες σας guys ;)

Thanx a lot!

dRiveR7
15-12-07, 23:52
Καλησπέρα Κωνσταντίνε...
Λοιπόν έχω εμπειρία από τα agx σε 2 αυτοκίνητα. Σε 111 και yaris. Νομίζω πως είναι μια πολύ καλή ανάρτηση με 4 ρυθμίσεις σκληρότητας (ανάλογα τον πίσω άξονα). Έχω όμως την αίσθηση πως θα είναι λίγο μαλακή για το βάρος της TS και γενικά της Ε12. Ακόμα και στο τέρμα σκληρό ήταν σχετικά μαλακή και έγερνε το αμάξι. Θα σου φανεί πολύ καλή μόλις την βάλεις σε σχεση με τα μαμά, αλλά σε γρήγορες διαδρομές νομίζω θα είναι "λίγη", ειδικά για την TS.
Η τιμή της χοντρικά υπολόγισε στα 600 Ε.
Αν κ είπες να μη σου πούμε βάλε αυτή ή την άλλη, δεν ξέρω αν έχεις σκεφτεί καθόλου για ΤΕΙΝ basic με 200 Ε(αν δεν κάνω λάθος) περίπου πάνω...

DJKEY
16-12-07, 00:13
Καλησπέρα Κωνσταντίνε...
Λοιπόν έχω εμπειρία από τα agx σε 2 αυτοκίνητα. Σε 111 και yaris. Νομίζω πως είναι μια πολύ καλή ανάρτηση με 4 ρυθμίσεις σκληρότητας (ανάλογα τον πίσω άξονα). Έχω όμως την αίσθηση πως θα είναι λίγο μαλακή για το βάρος της TS και γενικά της Ε12. Ακόμα και στο τέρμα σκληρό ήταν σχετικά μαλακή και έγερνε το αμάξι. Θα σου φανεί πολύ καλή μόλις την βάλεις σε σχεση με τα μαμά, αλλά σε γρήγορες διαδρομές νομίζω θα είναι "λίγη", ειδικά για την TS.
Η τιμή της χοντρικά υπολόγισε στα 600 Ε.
Αν κ είπες να μη σου πούμε βάλε αυτή ή την άλλη, δεν ξέρω αν έχεις σκεφτεί καθόλου για ΤΕΙΝ basic με 200 Ε(αν δεν κάνω λάθος) περίπου πάνω...

δεν ξερω αν ειναι αυτη που φοραει ο PeterIoannou αλλα φοβαμαι μηπως αρχισω να χανω σε ανεση, πραγμα που με ενδιαφερει αρκετα. Η αληθεια ειναι πως αυτο που ψαχνω ειναι μια ιδεα πιο σταθερο και πιο σκληρο το αυτοκινητο μου. Οχι κατι τρομερο. Μπαινεις στο πνευμα μου? Just a "click" ;)

dRiveR7
16-12-07, 00:47
Ναι κατάλαβα...ίσως σου κάνει η agx τότε. Είναι πολύ καλύτερα από αυτά που είχες μαμά και άνετα σε σχέση με τις coilover. Απλά δεν προσφέρουν ό,τι οι coilover. Ελατήρια ποιά έχεις?

DJKEY
16-12-07, 01:00
Ναι κατάλαβα...ίσως σου κάνει η agx τότε. Είναι πολύ καλύτερα από αυτά που είχες μαμά και άνετα σε σχέση με τις coilover. Απλά δεν προσφέρουν ό,τι οι coilover. Ελατήρια ποιά έχεις?

Ολο μαμα ειναι. χεχε! δεν εχει απογαλακτιστει ακομα! :p

προτεινεις κατι? χαμηλωμα? λες? μη με κολαζεις βραδιατικα :p

PeterIoannou
16-12-07, 01:05
δεν ξερω αν ειναι αυτη που φοραει ο PeterIoannou αλλα φοβαμαι μηπως αρχισω να χανω σε ανεση, πραγμα που με ενδιαφερει αρκετα. Η αληθεια ειναι πως αυτο που ψαχνω ειναι μια ιδεα πιο σταθερο και πιο σκληρο το αυτοκινητο μου. Οχι κατι τρομερο. Μπαινεις στο πνευμα μου? Just a "click" ;)
Εγώ φοράω την Super Street Damper και όχι την Basic Damper, οπότε είμαι στα όρια μεταξύ ανωμαλίας και λογικής.
Θεωρώ αρκετά καλή λύση τα AGX.
Και η Basic είναι καλή λύση (την είχα ξεχάσει τελείως:shoothim), στο κόστος της όμως περιλαμβάνονται και τα ελατήρια, αν δεν κάνω λάθος, οπότε είναι λιγάκι περιττό κόστος όταν δεν σε ενδιαφέρει το χαμήλωμα.
Αύριο στα Μέγαρα θα συναντήσω τον αμορτισερά-μηχανικό-λαστιχά μου και θα τον ρωτήσω για τιμές (στο περίπου πάντα, έτσι?).
Τα λέμε αύριο μετά το GTCC.
Πάνος.

DJKEY
16-12-07, 01:09
Εγώ φοράω την Super Street Damper και όχι την Basic Damper, οπότε είμαι στα όρια μεταξύ ανωμαλίας και λογικής.
Θεωρώ αρκετά καλή λύση τα AGX.
Και η Basic είναι καλή λύση (την είχα ξεχάσει τελείως:shoothim), στο κόστος της όμως περιλαμβάνονται και τα ελατήρια, αν δεν κάνω λάθος, οπότε είναι λιγάκι περιττό κόστος όταν δεν σε ενδιαφέρει το χαμήλωμα.
Αύριο στα Μέγαρα θα συναντήσω τον αμορτισερά-μηχανικό-λαστιχά μου και θα τον ρωτήσω για τιμές (στο περίπου πάντα, έτσι?).
Τα λέμε αύριο μετά το GTCC.
Πάνος.

δλδ με τα ελατηρια που πανε μαζι με την basic για ποσα cm χαμηλωμα μιλαμε περιπου?

αναμενω νεοτερα σου αυριο λοιπον! thanx Πανος, να σαι καλα!

PeterIoannou
16-12-07, 01:15
δλδ με τα ελατηρια που πανε μαζι με την basic για ποσα cm χαμηλωμα μιλαμε περιπου?

αναμενω νεοτερα σου αυριο λοιπον! thanx Πανος, να σαι καλα!
Αν δεν κάνω λάθος, νομίζω από 0mm μέχρι και 60mm.
Βέβαια, το πιθανότερο είναι να χρειάζεται 30mm χαμήλωμα για να λειτουργήσει "καλύτερα" η ανάρτηση, αλλά επιφυλάσσομαι, δεδομένου ότι η basic διαφέρει από την Super Street ή την Flex.
Επίσης, τα ελατήρια της ΤΕΙΝ είναι γραμμικά και όχι προοδευτικά, οπότε μιλάμε για αλλαγή του τρόπου συμπίεσης του ελατηρίου καθ' όλο το μήκος της διαδρομής του ελατηρίου/αμορτισέρ.
Είδα και έπαθα να πείσω τον αμορτισερά μου να διατηρήσει το αυτοκίνητο στο ύψος των ΤΤΕ ελατηρίων που φορούσε το αυτοκίνητο πριν, αλλά πιστεύω πως καλά έκανα...
Αλλά για να μην σου πουλάω φύκια για μεταξωτές κορδέλες, θα σου πω αύριο.
Πάνος.

dRiveR7
16-12-07, 01:51
Αν δε σ ενδιαφέρει καθόλου το χαμήλωμα κοίτα με μαμά ελατήρια για τα AGX (βέβαια συνυπολόγισε πως και τα μαμά ελατήρια κάποια στιγμή θα χρειαστούν αλλαγή). Αν σκεφτείς να χαμηλώσεις δες για την basic...καμία σχέση με απλό σετ αμορτισέρ-ελατήρια.

DJKEY
17-12-07, 15:25
σημερα ενημερωθηκα για τιμες.

KYB AGX: 800€ κομπλε μαζι με τοποθετηση

TEIN BASIC: 910€ κομπλε μαζι με τοποθετηση

παιδες... η tein ειναι coilover?

για πειτε γνωμες...

Edessaios
17-12-07, 15:40
Η Tein Basic είναι coilover αλλά μόνο με ρύθμηση ως προς το ύψος όχι σε σκληρότητα....

DJKEY
17-12-07, 15:43
ναι ενω η kyb εχει ρυθμισεις σκληροτητας.

ok...και ποια να διαλεξω δλδ? :p

dRiveR7
17-12-07, 16:12
800Ε τα agx? Μαζί με ελατήρια ή σκέτη? Ελπίζω με ελατήρια γιατί αν είναι σκέτη σου είπαν πάρα πολλά...

DJKEY
17-12-07, 16:16
απ'οτι καταλαβα σκετη ρε συ. πολλα ε? σε 4 διαφορετικες αντιπροσωπειες πηρα...ετσι για να εχω επαρκες δειγμα και μου ειπαν την ιδια τιμη.

dRiveR7
17-12-07, 16:26
Ναι ε? Να ανέβηκε τόσο πολύ η τιμή της? Ενδεικτικά σε yaris έκανε 550 πριν κανα χρόνο και αν θυμάμαι καλά κάποιος είχε βάλει από εδώ σε Ε12 (όχι TS) κάπου στα 600. Αν είναι σκέτα αμορτισέρ στα 800Ε δε νομίζω να θέλει και ρώτημα ποιά να βάλεις...ΤΕΙΝ χαλαρά!!! Και αφού θέλεις να έχεις και άνεση μη χαμηλώσεις πολύ. Θα την ευχαριστηθείς νομίζω.

DJKEY
17-12-07, 16:29
μου ειπε ο louis οτι με tein χαμηλωνω απο 2,5 (minimum) μεχρι και 5 (maximum) εκατοστα. το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι η tein δεν εχει ρυθμισης σκληροτητας...ενω η kyb εχει. τι λες?

dRiveR7
17-12-07, 16:47
Ναι η ΤΕΙΝ δε ρυθμίζει σκληρότητα, αλλά νομίζω πως θα είναι όσο καλύτερα γίνεται σεταρισμένα τα αμορτισέρ και τα ελατήρια και θα δουλευουν πολύ καλά.
Οι ρυθμίσεις σκληρότητας της AGX, τουλάχιστον στα αμάξια που την έχω δει, ήταν πολύ κοντά η μία στην άλλη και γενικά ήταν μαλακή για τα γούστα μου. Τι θέλω να πω...Αν χαμηλώσει η ανάρτηση η πρωτη ρύθμιση είναι ουσιαστικά άχρηστη και δεν προτείνεται. Η δεύτερη και η τρίτη είναι πολύ κοντά σε σκληρότητα και η τέταρτη πιο σκληρή είναι απλώς επαρκής. Αν δεν χαμηλώσεις θα θες για άνεση τη δεύτερη ρύθμιση και για πιο καλή και σφιχτή συμπεριφορα την 4η...
Δηλαδή γνώμη μου είναι πως η συγκεκριμένη ανάρτηση πρέπει να προτιμάται σε πιο ελαφριά και αδύναμα αμάξια.
Από εκεί και πέρα όμως μπορεί να ταιριάξει στα γούστα σου...και αυτά που σου λέω να σου φανούν βλακείες. Είναι και αρκετά υποκειμενικό θέμα η ανάρτηση....
Κανείς άλλος ρε παιδιά με AGX σε Ε12 να μας πει γνώμες από πρωτο χέρι?

wastegate
17-12-07, 17:40
Αφου φτασατε τα 800Ε τα 1000Ε κοντα ειναι...

dRiveR7
17-12-07, 18:25
Σωστός...έτσι είναι...

elpis
17-12-07, 18:50
εγω ειχα βαλει στην 12αρα μου τα agx κοντα στα 600 + 180 τα hr τριποντα που τελικα χαμηλωσε 5 εκατοστα , πολυ καλα αποτελεσματα κρατημα αρκετα καλο χωρις κοπανηματα βεβαια αργοτερα μπηκαν και οι 17'' ζαντες και εγινε τρενο το αμαξι , γνωμη μου να πας σε tein που ειναι πιο μελετημενη αναρτηση με ελατηριο μαζι , παρα σε συνδιασμο αμορτισερ ελατηριου που εκανα εγω .

DJKEY
17-12-07, 19:22
αρα μαλλον προς tein basic κλινουμε.

και να ρωτησω και κατι αλλο...! ξερουμε ποσες ρυθμισεις διαφορετικες (υψους) εχει η tein? ρωταω γιατι νομιζω οτι με τους ελληνικους μας δοξασμενους δρομους δεν θα μπορεσω ουσιαστικα να απολαυσω ποτε την ρυθμιση που με ριχνει 5cm. μαλλον στην πρωτη σκαλα θα το εχω συνεχεια δλδ 2,5cm κατω απο οτι ειμαι τωρα. σωστα?

gtschr
17-12-07, 23:16
[QUOTE=DJKEY;270438]αρα μαλλον προς tein basic κλινουμε.

και να ρωτησω και κατι αλλο...! ξερουμε ποσες ρυθμισεις διαφορετικες (υψους) εχει η tein? ρωταω γιατι νομιζω οτι με τους ελληνικους μας δοξασμενους δρομους δεν θα μπορεσω ουσιαστικα να απολαυσω ποτε την ρυθμιση που με ριχνει 5cm. μαλλον στην πρωτη σκαλα θα το εχω συνεχεια δλδ 2,5cm κατω απο οτι ειμαι τωρα. σωστα?[/QUO
τημ tein basic την ειχα βαλει στην ts μου ,
για τους πρωτους μηνες οι εντυπωσεις ηταν αριστες σε ολα τα επιπεδα, με την παροδο του χρονου αρχιασαν να σκληραινουν πολυ, ηταν κουραστικες πανω στους κολοδρομους μας, και ξεκινησαν διαφοροι τριγμοι, κλπ
πρεπει να σταθμισεις αν θα κρατησεις το αυτοκινητο για πολλα χρονια, γιατι αν οχι , η γνωμη μου αστο οπως ειναι.
ελπιζω να σε βοηθησα

Edessaios
17-12-07, 23:43
Στις coilover αναρτήσεις η ρύθμηση του ύψους δεν είναι με σκάλες αλλά με τα δαχτυλίδια τα οποία έχουν άπειρες ρυθμήσεις.....Από εκεί και πέρα εσύ κανονίζεις το ύψος που θέλεις να έχει το αυτοκίνητο και πόσο θέλεις να χαμηλώσεις.....
Πάντως η γνώμη μου είναι οτι η Basic είναι "λίγη" ανάρτηση για την TS.......

dRiveR7
17-12-07, 23:50
Όντως, μια Super street με ρύθμιση ύψους-σκληρότητας θα ήταν καταλληλότερη για την TS. Όμως με δεδομένα και ταχρήματα που σκοπεύει να δαπανήσει ο Κωνσταντίνος για ανάρτηση νομίζω είναι η καλύτερη λύση...

Edessaios
17-12-07, 23:52
Σίγουρα αφού το έχει ξεκαθαρίσει από την αρχή........
Είπα μπας και τον καταφέρουμε να βάλει καμία σωστή.....:crazylol

dRiveR7
18-12-07, 00:21
Σίγουρα αφού το έχει ξεκαθαρίσει από την αρχή........
Είπα μπας και τον καταφέρουμε να βάλει καμία σωστή.....:crazylol
χαχαχα...σωστόόόός!!

DJKEY
18-12-07, 10:48
χαχαχαχαχαχααχα!!!

παιδες ειλικρινα δεν ειναι τοσο θεμα χρηματων...αλλα θεμα ανησυχιας που εχω απο πλευρας ανεσης και κοπανηματος. οπως εχω ηδη αναφερει. απολαμβανω τα ανετοτατα ταξιδια με το αυτοκινητο και δεν θελω να το χασω τελειως αυτο...γι αυτο και δεν σκεφτομαι την super-street. αλλωστε η τελικη διαφορα ειναι 200€...σιγα! απλα σκεφτομαι τις αρνητικες συνεπειες ανεσης που μπορει να εχει. super-street φοραει και ο peterioannou στην TS του και ειναι πολυ ικανοποιημενος...απλα οταν του ειπα οτι με ενδιαφερει η ανεση...κι αυτος σκεφτηκε την basic. το αυτοκινητο λογικα το βλεπω ακομα στα χερια μου καμμια 4αρα χρονακια. ελεγα μηπως τα εβαζα του χρονου...οπου πανω-κατω θα ειμαι κοντα και στην ληξη της εγγυησεως.

dRiveR7
18-12-07, 12:12
Μη σε προβληματίζει η εγγύηση...δεν επηρεάζει πουθενά η ανάρτηση...

PeterIoannou
19-12-07, 00:32
σημερα ενημερωθηκα για τιμες.
KYB AGX: 800€ κομπλε μαζι με τοποθετηση
TEIN BASIC: 910€ κομπλε μαζι με τοποθετηση
παιδες... η tein ειναι coilover?
για πειτε γνωμες...
Κωνσταντίνε, σου έχω νέα (καθυστέρησα λίγο, έτσι? Μας φάγανε τα Μέγαρα...).
Ξεκινάω, λοιπόν, πρώτα από τα της KYB.
Ρώτησα για τα ΚΥΒ και η τιμή που πήρα -προσεγγιστικά- για τα AGX ήταν στα 650€ περίπου. Θα ρωτήσω, όμως, για πιο ακριβή στοιχεία αύριο (ορθότητα τιμής, τοποθέτηση, ευθυγράμμιση κλπ)...
Συνεχίζουμε με ΤΕΙΝ.
Πληροφορίες για τις ΤΕΙΝ, μπορείς να βρεις εδώ: http://www.tein.co.jp/e/price_list/index.html
Για να δεις τη χρήση για την οποία προορίζεται η κάθε ανάρτηση της ΤΕΙΝ, δες εδώ: http://www.tein.co.jp/e/products/index.html .
Οι ΤΕΙΝ είναι coil-over και σύμφωνα με τις ερωτήσεις που έκανα προέκυψε ότι το χαμήλωμα που επιφέρουν είναι από 30-60mm.
Α! Και να μην το ξεχάσω! Τα ελατήρια της ΤΕΙΝ είναι γραμμικά και όχι προοδευτικά. Αυτό σημαίνει ότι η δύναμη συμπίεσης του ελατηρίου (ευθέως ανάλογη της σταθεράς συμπίεσής του) είναι ανάλογη της παραμόρφωσης για όλο το ελεύθερο μήκος του. (Σε αντιδιαστολή, τα προοδευτικά ελατήρια παρουσιάζουν μικρότερη σταθερά συμπίεσης για το πρώτο μέρος της διαδρομής τους και μεγαλύτερη για το υπόλοιπο).
Με τις προδιαγραφές που έχεις θέσει σε θέματα άνεσης και multi-using του αυτοκινήτου, πιστεύω πως η ΚΥΒ είναι η καλύτερη value-for-money λύση που μπορείς να εφαρμόσεις.
Και με το δεδομένο ότι δεν θέλεις να σκληρύνει η ανάρτηση, δεν είναι καλή ιδέα να φορέσεις και ελατήρια χαμηλώματος.
Πάνος.
ΥΓ: Αυτό που με ενθουσίασε με την Super Street ήταν ο τρόπος που το τιμόνι -και το αυτοκίνητο- λειτουργούσαν στο σικέιν με τις κορίνες κατά το GTCC: ξυράφι!

Edessaios
19-12-07, 00:35
χαχαχαχαχαχααχα!!!

παιδες ειλικρινα δεν ειναι τοσο θεμα χρηματων...αλλα θεμα ανησυχιας που εχω απο πλευρας ανεσης και κοπανηματος. οπως εχω ηδη αναφερει. απολαμβανω τα ανετοτατα ταξιδια με το αυτοκινητο και δεν θελω να το χασω τελειως αυτο...γι αυτο και δεν σκεφτομαι την super-street. αλλωστε η τελικη διαφορα ειναι 200€...σιγα! απλα σκεφτομαι τις αρνητικες συνεπειες ανεσης που μπορει να εχει. super-street φοραει και ο peterioannou στην TS του και ειναι πολυ ικανοποιημενος...απλα οταν του ειπα οτι με ενδιαφερει η ανεση...κι αυτος σκεφτηκε την basic. το αυτοκινητο λογικα το βλεπω ακομα στα χερια μου καμμια 4αρα χρονακια. ελεγα μηπως τα εβαζα του χρονου...οπου πανω-κατω θα ειμαι κοντα και στην ληξη της εγγυησεως.

Βάλε Super Street και ρύθμησέ την στο τέρμα μαλακό για τα ταξίδια.......Δεν πρόκειται να χάσεις σε άνεση (πιστεύω θα είσαι περίπου στην άνεση της AGX) και αν καμία φορά είσαι μόνος και θέλεις να κάνεις μια γρήγορη βόλτα για να ξεκ@υλώσεις την σκληραίνεις και μετά την μαλακώνεις πάλι......

DJKEY
19-12-07, 01:03
παιδια σας ευχαριστω ολους! τι να πω...θελει πολυ σκεψη απ'οτι φαινεται! :p

δια της ατοπου επαγωγης θα κινηθω μαλλον.

προς το παρον σκεφτομαι να παω να τσιμπησω μια carbon μπαρα θολων μπροστα (180€ μαζι με τοποθετηση) και απο του χρονου να δω τι θα κανω με το θεμα που με καιει πιο πολυ.

Edessaios
19-12-07, 01:07
Οκ χαιρόμαστε που σε βοηθήσαμε να μπερδευτείς κι άλλο και να μην καταλήξεις πουθενά για την ώρα.........:crazylol

DJKEY
19-12-07, 01:14
Οκ χαιρόμαστε που σε βοηθήσαμε να μπερδευτείς κι άλλο και να μην καταλήξεις πουθενά για την ώρα.........:crazylol

+100000!!!!

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχχαχαχαχαχα!

ωραιοςςςς :p

analyst78
22-12-07, 21:33
Καλησπερα παιδες. Να κανω μια ερωτησουλα. Τα agx κανουν για Ε12? Γιατι το site της KYB τα δινει μονο για Ε11. Μηπως ειναι συμβατη και με την Ε12? Οποιος την εχει βαλει βαλει μπαινει ακριβως στην Ε12 ή θελει μετατροπες.
Να εχουμε καλα χριστουγεννα με υγεια παν απ ολα.

Corollaxli
23-12-07, 03:36
Φιλε μου λογικα παντα τα KYB μπαινουν και στην Ε12...Λογικα λεω.Θα σε διαφωτισουν καλυτερα τα παιδια που εχουν το μοντελο αλλα δεν νομιζω να ειναι αναρτηση που να μην μπαινει σε ολα τα αμαξια.