PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλημα με σασμαν


JL_e10
13-12-07, 15:45
Ενας φιλος μου εχει την Celica μοντελο του 92. Το αυτοκινητο ξεκινησε ως ενα 16βαλβιδο 1600αρι, και τωρα εχει βαλει τον 20v 4AGE με το σασμαν του 16ν. Το προβλημα ειναι οτι του "πεταει" την τεταρτη. Δεν ειναι οτι δεν την δεχεται ή οτι πατιναρει ή καποιο αλλο προβλημα με τον συμπλεκτη. Με το που πατησει γκαζι την πεταει, με αποτελεσμα να δουλευει ουσιαστικα ως τετραταχυτο (1-2-3-5). Εχει κανεις ιδεα τι μπορει να ναι αυτο? Μηπως τα φτυνει κανα γραναζι ή κανα συγχρονιζε?

wastegate
13-12-07, 16:03
Αμα δεν το ανοιξεις δεν μπορεις να υποθεσεις...
Γιατι αμα χαλασει το συχρονιζε συνηθως τρωει και το γραναζι...
Καλυτερα να το ανοιξει για επισκευη..!

nippon
21-12-07, 00:50
Εχει φαγωθει η φουρκετα της 4ης,οποτε πρεπει να κατεβει το σασμαν.

Anghel
21-12-07, 01:02
βασικά είχα κ 'γω το ίδιο πρόβλημα με το προηγούμενο αμάξι μου.είναι το κόμπλερ από όσο ξέρω.

JL_e10
21-12-07, 01:27
Εχει φαγωθει η φουρκετα της 4ης,οποτε πρεπει να κατεβει το σασμαν.

Μη λες "πρεπει να κατεβει σασμαν", γιατι ακριβως το ιδιο πρεπει να κανω κι εγω. Και μονο εργασια θελει 470 ευρω!!! Καλο εεε????

TOLIS EE80
21-12-07, 15:26
Μου φαινονται πολλα τα χρηματα για μονο εργασια.
Στο δικο μου σασμαν που ειχε προβλημα η πεμπτη ειχαν τα ανταλλακτικα 350 ευρω αν θυμαμαι καλα και μια 50-100 η εργασια.

JL_e10
21-12-07, 15:40
Σε ΤΟΥΟΤΑ πηγες? Εγω λεω τις τιμες που μου ειπε χτες η αντιπροσωπεια του Πασπαλιαρη. Το χειροτερο δεν στο πα ακομα. Σημερα το αμαξι σκορτσαρε για πλακα και σε καθε γκαζι σηκωνε λιγες παραπανω στροφες και μετα ξεκινουσε. Ναι, εκτος απο ρουλεμαν συμπλεκτη που το ξερω εδω και 2 χρονια οτι θελουν αλλαγμα παω και για δισκο-πλατω!! Αντε και καλα μου Χριστουγεννα!!!!!

TOLIS EE80
21-12-07, 15:54
Σε ΤΟΥΟΤΑ στην Κορινθο. Ωστοσο κατα την γνωμη μου δεν αξιζει να το φτιαξεις. Με αυτα τα λεφτα (300 ευρω) και λιγοτερα, παιρνεις ενα αλλο.
Δισκο πλατω καμια 250αρια ευρω

JL_e10
21-12-07, 16:04
Σωστο κι αυτο αλλα αν ειναι να βαλω αλλο θα ψαχτω για G6. Και σε τι κατασταση μπορει να ειναι αυτο? Οχι υποχρεωτικα το 6ταχυτο, αλλα το οποιοδηποτε αλλο.

TOLIS EE80
21-12-07, 22:37
Αναλογα τι σχεση εχεις με τον μηχανικο σου και αυτος με τον μαντρα του.
Εμενα στην αρχη μου εβαλαν ενα απο καρινα και το αυτοκινητο σερνοταν, ασε μετα απο 200χλμ δεν εμπαιναν οι ταχυτητες.
Τους ψιλοφωναξα και μου βρηκαν το σωστο και καλο χωρις κοστος δικο μου.

Anghel
21-12-07, 23:35
μήπως θέλετε να ρωτήσω τον πατέρα μου?έχει συνεργείο κ άπειρα ανταλλακτικά.toyota μόνο :)

JL_e10
22-12-07, 16:13
Ρωτα φιλε μου σε παρακαλω.

Corollaxli
23-12-07, 03:37
μήπως θέλετε να ρωτήσω τον πατέρα μου?έχει συνεργείο κ άπειρα ανταλλακτικά.toyota μόνο :)

Που το εχει το συνεργειο να τον εχουμε υπ'οψη?Στειλε μου ΠΜ καλυτερα για να μην θεωρηθει οτι κανεις και καποιου ειδους διαφημιση μεσω του φορουμ.

JL_e10
02-01-08, 17:23
Καλη χρονια σε ολους παιδια με υγεια!! Μαλλον ηρθε η ωρα να κατεβει το σασμαν για να αλλαχτει δισκος-πλατω και ρουλεμαν συμπλεκτη. Υπαρχει καποιος που να χει κανει αυτη την κινηση να μου πει τι ακριβως κανουν? Εννοειται οτι θα ειμαι πανω απο το κεφαλι τους και θα γινω τσιμπουρι (οσο αντιπροσωπεια και να ναι δεν τους εχω και απολυτη εμπιστοσυνη), αλλα πειτε μου τι διαδικασια θα ακολουθηθει για να μη με πιασουν στον υπνο. Ευχαριστω προκαταβολικα και ελπιζω να χω απαντηση συντομα ωστε να το βαλω οσο πιο συντομα γινεται μεσα.

pavlos
02-01-08, 19:51
Λοιπόν, το έκανα κι εγώ αυτό, ακριβώς το ίδιο μαζί με επισκευή σασμάν γιατί έσπασε το ρουλεμάν κι έγινε κομμάτια και...................... (το αυτοκίνητο δεν πήγαινε ούτε μπροστά ούτε πίσω, τα διέλυσα όλα...)!!!
Αυτό που δεν μου άρεσε, στην δουλειά που μου κάνανε, είναι ότι δεν μου βάλανε μάλλον καλή βαλβολίνη (όταν έχει κρύο, δυσκολεύονται στην αρχή να μπουν οι ταχύτητες, λογικά φταίει η βαλβολίνη, αλλά μετά δουλεύει μια χαρά), οπότε αυτό να το προσέξεις πολύ και αν θες να το ψάξεις λίγο αυτό το θέμα και να τους πας εσύ την βαλβολίνη που θέλεις!
Τώρα για τα υπόλοιπα, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, από την στιγμή που το κάνεις και στην αντιπροσωπεία (εγώ το έκανα στην Αξιός-Κατικαρίδης)!
Αλλά πολλά τα λεφτά για την επισκευή και μένει και κανένα 3ήμερο μέσα το αυτοκίνητο σίγουρα!
Πάντως εγώ ψάχνω για σασμάν από G6 και έχω σκοπό να το αλλάξω, το δικό μας το σασμάν είναι λίγο μακρύ και χάνουμε αρκετά!
Αυτά από μένα!
Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους:hey:hey:hey

pavlos
02-01-08, 19:58
Και κάτι άλλο, φίλε Anghel, μήπως γίνεται να ρωτήσεις τον πατέρα σου για σασμάν από G6???
Αν μάθεις, στείλε μου καλύτερα personal message να μου πεις, για να μην θεωρηθεί διαφήμιση!
Σε ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.:band

nuntius
02-01-08, 20:03
Παιδιά, εμένα πάντως όταν μου άλλαξαν δίσκο-πλατό-ρουλεμάν και τις δυο φορές, δεν ήθελε πάνω από 3 ώρες. Εσάς γιατί τα κρατάνε 3 μέρες; Δεν πάτε με ραντεβού στην αντιπροσωπεία;:?:

pavlos
02-01-08, 21:01
Εννοείται με ραντεβού, χώρια το του ότι ζητάνε νομίζω 8 ώρες εργασίας να πληρώσεις!
Πρέπει να κατέβει και να επισκευαστεί το σασμάν, να το ανοίξουν, να δουν τι θέλει, να παραγγείλουν τα κατάλληλα ανταλλακτικά, να τα τοποθετήσουν ε, όλο και κάτι άλλο θα βρουν για να καθυστερήσουν λιγάκι!
Στο θέμα της παράδοσης του αυτοκινήτου, αργούν λιγάκι αλλά η δουλειά τους, σε γενικές γραμμές είναι καλή!

TOLIS EE80
02-01-08, 22:16
Γιατι να παραγγειλουν ανταλλακτικα? Κανονικα πρεπει να εχουν στην αποθηκη τους και ειναι ετοιμοπαραδοτα μιας και τα δισκο-πλατω-ρουλεμαν ειναι τα ιδια σε ολα τα corolla avensis.

nuntius
02-01-08, 22:42
Αφενός πρέπει να έχουν όλα τα ανταλλακτικά και αφετέρου, εμένα δυο φορές μου άλλαξαν δίσκο, ένα άτομο ασχολιόταν κάθε φορά και σε λιγότερο από 2 φορές το αμάξι ήταν έτοιμο...περίεργο μου φαίνεται να παραγγέλνουν ανταλλακτικά, αν και εμένα είχαν παραγγείλει το γιαπωνέζικο σετ, γιατί τα αγγλικά είναι μάπα...αλλά όχι και πληρωμή για 8ωρο...ήηηηηηλεος......

Edessaios
02-01-08, 23:26
Τα ανταλλακτικά που παραγγέλνουν είναι τα συγκεκριμένα γρανάζια που χρειάζονται για την επισκευή όπως αυτή που έκανε ο Παύλος.....Τέτοια ανταλλακτικά που χρειάζονται μια στις τόσες δεν κρατάει καμία αντιπροσωπεία στις αποθήκες της και τα παραγγέλνουν όταν χρειαστούν.Δίσκο-πλατό-ρουλεμάν επειδή θεωρούνται αναλώσιμα υπάρχουν πάντα και σε όλες τις αντιπροσωπείες.

JL_e10
03-01-08, 14:53
Αλλά πολλά τα λεφτά για την επισκευή και μένει και κανένα 3ήμερο μέσα το αυτοκίνητο σίγουρα!


Κοιτα η αντιπροσωπεια εδω στην Αθηνα με την οποια συνεργαζεται το club μου πανε μια τιμη γυρω στα 400 ευρω με ανταλλακτικα (δισκο-πλατω και ρουλεμαν συμπλεκτη) και εργασια κομπλε. Αλλα τρεις μερες ρε Παυλο δεν ειναι πολλες? Για ωρες να το καταλαβω, αν και σιγουρα θα ναι πανω απο τρεις.

pavlos
03-01-08, 18:17
Παιδιά, το δικό μου το αυτοκίνητο, έμεινε 2 μέρες μέσα και την 3 μέρα κατά τις 12 το πήρα!
Για λεφτά για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω, ο πατέρας μου τα κανόνισε γιατί τους ξέρει, πάντως δίσκο πλατώ, επειδή το άλλαξα μαζί και αυτό για να μην ξανακατεβαίνει μετά από 20.000χλμ το σασμάν, έβαλα Ιαπωνικό και όχι αυτό που φοράει από μαμά (μου είπαν ότι είναι καλύτερο)!

TOLIS EE80
03-01-08, 22:20
"μου ειπαν", "μου εβαλαν", "μου εκαναν".
Την επομενη φορα να εισαι εκει γιατι τα λογια ειναι περιττα. Να βλεπεις που σου βγαζουν το δισκο-πλατω ή οποιο αλλο μερος του αυτοκινητου και να βλεπεις την συσκευασια του ανταλλακτικου.

Anghel
04-01-08, 06:38
Παιδιά καλημέρα σας κ καλή χρονιά σε όλους..δεν είχα πει ακόμα.
αγαπητέ pavlo θα κατέβω σήμερα κάτω για να τούς φτιάξω τον υπολογιστή κ αν είναι θα ρωτήσω.
κ εγώ έφτιαξα σασμάν μόλις πήρα την corolla.αλλά επειδή είχε εξαρχής πρόβλημα κ υποτίθεται ήταν καινούργιο μου το άλλαξαν αμέσως τσαμπα.

pavlos
04-01-08, 12:09
Toli, ξέρεις εκτός από τα αυτοκίνητα, που είναι hobby και διασκέδαση, έστω μια ασχολία καλή, κάποιοι έχουν κι άλλες δουλειές να κάνουν και δεν μπορούν να είναι συνέχεια πάνω από τον μηχανικό και να του λένε τι είναι αυτό και τι είναι εκείνο και τουλάχιστον, τους ξέρω σχεδόν όλους τους μηχανικούς σε αυτήν την αντιπροσωπεία και τους εμπιστεύομαι!
Και το κουτί το είδα, σου είπα ότι "μου είπαν ότι είναι καλύτερο από το αγγλικό" και όχι ότι μάλλον μου έβαλαν το ιαπωνικό!

Anghel
04-01-08, 14:08
ρώτησα για το τιμόνι κ το ταμπλό.δεν έμαθα κάτι ..σορι :|
από G6 έχει 2 σασμάν σε πολύ καλή κατάσταση απ' ότι μου είπε.

danik
19-01-08, 09:56
"μου ειπαν", "μου εβαλαν", "μου εκαναν".
Την επομενη φορα να εισαι εκει γιατι τα λογια ειναι περιττα. Να βλεπεις που σου βγαζουν το δισκο-πλατω ή οποιο αλλο μερος του αυτοκινητου και να βλεπεις την συσκευασια του ανταλλακτικου.

συμφωνω..την εχω πατησει σε συνεργειο και μαλιστα απο φιλο του πατερα μου..μεχρι που το εμαθα και αλλαξα συνεργειο..φιλε η εξαπατηση ειναι στο αιμα τους...αν σκεφτεις οτι στο χρεωνει γνησιο και σου βαζει ιμιτα η οτι σου βαζει το αγγλικο ανταλλακτικο και συ πληρωνεις για το γιαπωνεζικο..ετσι ειναι..λαμογια ολοι τους...απο πανω τους με τον βουρδουλα..:crazylol


Παυλο ποιος ο λογος αλλαγης κιβωτιου στο avensis σου? και μενα στο carina οι διαδρομες ειναι μεγαλες..αλλα τι να κανω? να αλλαξω κιβωτιο?:headbang

pavlos
21-01-08, 12:20
Εκτός από το κιβώτιο, αν δεν θέλεις να το αλλάξεις, μπορείς να βάλεις ένα quick shift το οποίο θα σε βοηθήσει αρκετά στις αλλαγές και να βγάζεις λίγο γρηγορότερα τα άλογα σου!
Δεν είμαι και ειδικός στο θέμα, αν δει το topic ο Ηρακλής, θα μας εξηγήσει για να μαθαίνουμε όλοι!
Πάντως βοηθάει αρκετά και ειδικά το 6τάχυτο, είναι και πιο ξεκούραστο για το αυτοκίνητό σου!

xrhstos1989
21-01-08, 15:17
και μενα στο carina οι διαδρομες ειναι μεγαλες..αλλα τι να κανω? να αλλαξω κιβωτιο?:headbang
Ναι να αλλαξεις..:loudνα γινεις πιο σφαιρατος:banana

danik
21-01-08, 22:49
Εκτός από το κιβώτιο, αν δεν θέλεις να το αλλάξεις, μπορείς να βάλεις ένα quick shift το οποίο θα σε βοηθήσει αρκετά στις αλλαγές και να βγάζεις λίγο γρηγορότερα τα άλογα σου!
Δεν είμαι και ειδικός στο θέμα, αν δει το topic ο Ηρακλής, θα μας εξηγήσει για να μαθαίνουμε όλοι!
Πάντως βοηθάει αρκετά και ειδικά το 6τάχυτο, είναι και πιο ξεκούραστο για το αυτοκίνητό σου!


υπαρχουν στιγμες στην εθνικη που ευχομαι να ειχα 6αρι σασμαν...το νιωθω το αμαξι ωρες ωρες και πιεζεται...το 6αρι κιβωτιο κουμπωνει πανω κανονικα? η θα εχω προβληματα?
:headbangπαντως δεν νομιζω να υπαρχει quick-shift για αυτο το κιβωτιο..

pavlos
24-01-08, 22:07
Το κιβώτιο που λέω εγώ danik, είναι αυτό που φοράει η Corolla η G6, υπάρχει και quick shift γι' αυτό το σασμάν και μάλιστα της TRD!
Βοηθάει αρκετά πάντως το αυτοκίνητο και το ξεκουράζει και είσαι και πιο γρήγορος!
Αλλά να προσέξεις σε τι κατάσταση θα το βρεις και αυτά συνήθως, τουλάχιστον εδώ στη Θεσσαλονίκη τα ζητάνε βαπορίσια, πανάκριβα τα έχουν για μεταχειρισμένα!
450 euro χωρίς τα περαστικά! Είναι να τρελαίνεσαι ώρες ώρες!
Αν έχει κάτι κάποιος υπόψιν του, για το σασμάν φθηνό καλό και τα σχετικά, σας παρακαλώ πολύ ας μου στείλει ένα pm γιατί ενδιαφέρομαι αρκετά για το συγκεκριμένο θέμα, ευχαριστώ!

pavlos
24-01-08, 22:10
Και κάτι που ξέχασα, κουμπώνει μια χαρά πάνω σε μεταγενέστερες Corolla E11,E12 όπως επίσης και σε Avensis τώρα λογικά θα κουμπώνει και στην Carina σου! Κάνε μια ερώτηση στην Toyota ή στον μηχανικό σου, αυτοί θα ξέρουν σίγουρα!

danik
25-01-08, 00:10
παυλο σε ευχαριστω...θα το κοιταξω με την πρωτη ευκαιρια..:callme

JL_e10
30-01-08, 15:47
Σημερα πηγα και εκανα αλλαγη δισκου και ρουλεμαν συμπλεκτη. Λογικο μετα απο 164600 χιλιομετρα. Το θεμα ομως ειναι οτι συνεχιζει και μου κανει εναν θορυβο ο οποιος και αυξανεται οσο ανεβαζει ταχυτητα και οταν παταω γκαζι. Ειχα την εντυπωση οτι αυτο ωφειλοταν στο ρουλεμαν του συμπλεκτη, γιατι ο θορυβος αυτος πριν την επισκευη σταματαγε οταν παταγα συμπλεκτη στο ρελαντι. Τωρα βεβαια στο ρελαντι δεν ακουω τιποτα, αλλα εν κινησει ο θορυβος παραμενει. Και ρωτω εγω τωρα:

1) Μηπως εχει κανεις την υποψια του τι μπορει να συμβαινει?
2) Που μπορω να βρω ενα manual το οποιο να εχει σχεδιαγραμμα του σασμαν? (φοραω το δικο του ακομα, το 1.3 εχω)

Και το τελευταιο: μηπως υπαρχει περιπτωση αυτο να συνεχιζεται, μονο και μονο επειδη τα μερη ειναι ακομα αδουλευτα?

Περιμενω καποα απαντηση με την ελπιδα να βρω καποι ακρη. Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

akis308
30-01-08, 16:06
Όταν στρίβεις μπας και γίνεται πιο έντονος ο θόρυβος?

JL_e10
31-01-08, 00:15
Οχι Ακη παραμενει ως εχει. Τωρα μου ερχεται η υπονεια οτι ειναι καποιο ρουλεμαν μεσα στο σασμαν, και αυτο προυποθετει λυσιμο ολου του σασμαν. Ο Πασπαλιαρης ζητα 470 ευρω ΕΡΓΑΣΙΑ μονο, ξεχωρα τα ανταλλακτικα. Τι ωραια!!!

TOLIS EE80
31-01-08, 11:16
Και κάτι που ξέχασα, κουμπώνει μια χαρά πάνω σε μεταγενέστερες Corolla E11,E12 όπως επίσης και σε Avensis τώρα λογικά θα κουμπώνει και στην Carina σου! Κάνε μια ερώτηση στην Toyota ή στον μηχανικό σου, αυτοί θα ξέρουν σίγουρα!

Βασικα δεν ειναι αναγκη να βαλεις 6αρι μπορεις να βαλεις και ενα της 4ΑGE απο 16ν ή 20ν. Επειδη "καταλαθος" δοκιμασα σασμαν απο CARINA ειναι υπερβολικα μακρυ. Να φανταστεις οτι το μαμα σασμαν της 4AGE μου βγαζει στην 3η (7800 κοφτη) τελικη 150-55 και το σασμαν της CARINA 170!!!


Οχι Ακη παραμενει ως εχει. Τωρα μου ερχεται η υπονεια οτι ειναι καποιο ρουλεμαν μεσα στο σασμαν, και αυτο προυποθετει λυσιμο ολου του σασμαν. Ο Πασπαλιαρης ζητα 470 ευρω ΕΡΓΑΣΙΑ μονο, ξεχωρα τα ανταλλακτικα. Τι ωραια!!!

καλυτερα να παρεις ενα αλλο, δεν το συζηταμε....

JL_e10
31-01-08, 15:26
Αν μου πουν κανα κοστος τρελο για τα ανταλλακτικα δεν το συζητω θα παω για αλλο. Εδω και περιπου μιαμηση ωρα (15.25 λεει τωρα το ρολοι μου) το αμαξι ειναι για εκ νεου ελεγχο, οποτε σε λιγο θα μαθω τι ειπε η αντιπροσωπεια. Πληροφοριακα τωρα, ποσο παει ενα σασμαν απο G6? Ειναι ευκολο να βρεθει? Αφου μπαινω στο χορο απ' οτι φαινεται...

trd.si
31-01-08, 19:37
Αν μου πουν κανα κοστος τρελο για τα ανταλλακτικα δεν το συζητω θα παω για αλλο. Εδω και περιπου μιαμηση ωρα (15.25 λεει τωρα το ρολοι μου) το αμαξι ειναι για εκ νεου ελεγχο, οποτε σε λιγο θα μαθω τι ειπε η αντιπροσωπεια. Πληροφοριακα τωρα, ποσο παει ενα σασμαν απο G6? Ειναι ευκολο να βρεθει? Αφου μπαινω στο χορο απ' οτι φαινεται...
φιλε μου κ μενα στα 165000 χλμ μου βγαλε προβλημα στο διαφορικο δν το συζηταγε ο μηχανικος μου μονο για αλλο σασμαν λογο αυξιμενου κοστους επισκευης του παλιου.εβαλα απο 20β [κατα λαθος]κ τωρα αφου το ψιλοσυνηθησα ειναι ο.κ. το πηρα 250ε κ 70 τοποθετηση.αν παει ψιλα το δικο σου καλυτερα να πας για αλλο σασμαν.τολη μν ξεχνας οτι εσυ εχεις 7800 κ βγαζεις τοσα πολλα χλμ επειδη το μαμα σασμαν μου ηταν ιδιο με το καρινα με 6300 κ 1600 φορτονε μια χαρα κ δν [εσκαγε] το μοτερ.τωρα για το 1300 ουτε λογος με τιποτα

JL_e10
02-02-08, 17:07
Επειτα απο μια εβδομαδα ταλαιπωριας, το αυτοκινητο ησυχασε. Βρεθηκε χτες σασμαν με 400 ευρω (380 για την ακριβεια), και σημερα το πρωι μου το περασανε με 130 εργατικα. Δειχνει βεβαια να ναι ελαχιστα πιο μακρυ απο το εργοστασιακο, αλλα δουλευει αψογα. Ολα αυτα με την βοηθεια του Φανη του προεδρου μας, στον οποιο και χρωσταω πολλα για το ψαξιμο και για ενα-δυο πραγματακια που μου ειπε οσον αφορα το σασμαν. Χιλια ευχαριστω Φανη!!

Συνολικα η επισκευη βγηκε κοντα στα 900 ευρω, αν βαλετε οτι την Τεταρτη πηγα και για αλλαγη δισκου (αν και εδειχνε να χειζωη γυρω στα 30.000 χιλιομετρα ακομα), πλατω και ρουλεμαν συμπλεκτη. Κοστος αυτων στην αντιπροσωπεια Γιαννιτσα: 403 ευρω.

Αα!! Μια και ειπα αντιπροσωπεια. Την επομενη φορα που θα πατε για service στην αντιπροσωπεια, ελεγξτε το αυτοκινητο στο χωρο της μηχανης. Που ξερετε? Μπορει να βρειτε πανω στο δυναμο ξεχασμενο κανα στουπι οπως εγω ανακαλυψα το πρωι!!!