PDA

Επιστροφή στο Forum : Μάλλον την κάτσαμε.


Corollaxli
18-11-07, 16:03
Χθες το βράδυ γύριζα από Αλεποχώρι με τέρμα βροχή.Το αμάξι είχε γίνει αμφίβιο αλλά δεν κόλωνε.Έφαγε κάργα νερό και με το που βγαίνω σε σχετικά στεγνό κομμάτι μου ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας.Λέω πρόβλημα στα ηλεκτρικά κανα καλωδιάκι θα βραχυκύκλωσε ή καμιά ασφάλεια θα κάηκε.Μιλάμε έφαγε πολύ νερό.Προχώρησα κανονικά αλλά σε κάποια φάση βλέπω θερμοκρασία στα ύψη.Σταματάω και έβραζε μέσα το νερό.Είχε κολήσει το βεντιλατέρ και δε δούλευε.Ε λέω σιγά σιγά θα φτάσω.Τσουκου τσούκου έφτασα.Με το που ανέβαζε θερμοκρασία σταματαγα και φτου κι από την αρχή.Εν τέλει έφτασα μέχρι το Χαιδάρι και το άφησα εκεί το αμάξι.Κατεβαίνω σήμερα να το πάρω του συμπληρώνω νεράκι στο ψυγείο και βάζω μπροστά.Ξεκινάω και βλέπω το ρελαντί μου στις 2500 στροφές την θερμοκρασία να ανεβαίνει μανιωδώς(το αμάξι σταματημένο και σβηστό κάνα 12ωρο) και να κάνει ενα βουπ βουπ και να ανεβοκατεβάζει στροφές.Γ@μα το λέω γυρίζω πίσω και θα πάω αύριο σε έναν ηλεκτρολόγο.Για πείτε καμιά γνώμη τι μπορεί να φταίει?Λέτε να πάμε για μοτέρ?

alimonos
18-11-07, 16:13
καλή εξαέρωση να κάνεις στο κύκλωμα του ψυγείου...

MPORMPOKIS111
19-11-07, 00:58
Το λαμπάκι της μπατρίας ειναι ο δυναμός του αυτοκινητου και η ζημιά προκληθηκε απο τα νερά αφού σε ανεβαζει ομως και θερμοκρασία όπως λες ελεξε τον ημαντα του δυναμού σου γιατί μαζί με αυτόν περνει κινηση και η αντλία νερού του κινητήρα αρχικα δες αν υπαρχει! γιατί υπάρχει πιθανοτητα με τα πολλά νερα αν δεν ηταν και καλά σφυγμένος ή ηταν λιγο παλίος να κόπηκε ή να τον {πέταξε} η ποσότητα του νερού απο το οδόστρομα! οσο για τις στροφες μην σε απάσχολεί τοσο ειναι δευτερευων σημασία εχει να μην σου ανεβασε πολύ θερμοκρασία στα κόκκινα και εκαψές την φλάντζα και εκανες ζημια στο μοτεράκι τζάμπα.

GIANNIS_G6
19-11-07, 11:56
Το λαμπάκι της μπατρίας ειναι ο δυναμός του αυτοκινητου και η ζημιά προκληθηκε απο τα νερά αφού σε ανεβαζει ομως και θερμοκρασία όπως λες ελεξε τον ημαντα του δυναμού σου γιατί μαζί με αυτόν περνει κινηση και η αντλία νερού του κινητήρα αρχικα δες αν υπαρχει! γιατί υπάρχει πιθανοτητα με τα πολλά νερα αν δεν ηταν και καλά σφυγμένος ή ηταν λιγο παλίος να κόπηκε ή να τον {πέταξε} η ποσότητα του νερού απο το οδόστρομα! οσο για τις στροφες μην σε απάσχολεί τοσο ειναι δευτερευων σημασία εχει να μην σου ανεβασε πολύ θερμοκρασία στα κόκκινα και εκαψές την φλάντζα και εκανες ζημια στο μοτεράκι τζάμπα.

Οτι ειπε ο Νικος να κοιταξεις,το πιο πιθανο ειναι να ειναι αυτο.:)

Corollaxli
19-11-07, 11:58
Όχι θερμοκρασία δεν ανέβασε κόκκινα φλάτζα δεν έκαψε.Ο ηλεκτρολόγος απεφάνθη.Κόπηκε η τροχαλία που κρατούσε τον ιμάντα του δυναμό και μου έφυγε ο ιμάντας.Μέσα στην νύχτα που να το καταλάβω.Γι'αυτό και τις έκανε όλες αυτές τις ταρζανιές.Γύρω στα 250 ευρώ ζημιά.Φτηνα τη γλυτώσαμε.

spyros_45
19-11-07, 12:01
Δεν το ξερα οτι μπορεί να κοπεί. Μέχρι πρότινος ήξερα μόνο για τον ιμάντα.

Corollaxli
19-11-07, 12:04
Βασικά λάθος διατύπωση η τροχαλία έσπασε και έφυγε ο ιμάντας.

spyros_45
19-11-07, 12:39
Και πάλι εντύπωση μου κάνει. Πως έσπασε η τροχαλία?
Επίσης το άλλο που μου κάνει εντύπωση είναι το εξής: Χωρίς ιμάντα δυναμό πως είχες φώτα? Επίσης πως έπαιρνε μπροστά το αμάξι μετά απο κάθε σταμάτημα?

Corollaxli
19-11-07, 12:43
Ελα ντε?Κι εγώ την έχω αυτή την απορία.Τι να σου πω.Σε καμιά ώρα θα ξαναπάω στο συνεργείο και θα δω τι παίζεται.Εγώ σας είπα τι μου είπε.Από κει και πέρα.....

endurasKE-30
19-11-07, 12:47
Ειχε οτι φωτα απομειναν μεχρι να τα παιξει η μπαταρια...

Να φανταστεις το κορολλακι μου, εμεινε απο δυναμο στην Ζακυνθο και παρολλα αυτα με γυρισε 2 φορες το νησι και αν εφευγα μερα θα εφτανα και Αθηνα....

Κυριακο εμενα με προβληματιζει το γεγονος οτι δουλευε στις 2500 στροφες και δεν καταλαβαινω το γιατι.

Corollaxli
19-11-07, 12:50
Ειχε οτι φωτα απομειναν μεχρι να τα παιξει η μπαταρια...

Να φανταστεις το κορολλακι μου, εμεινε απο δυναμο στην Ζακυνθο και παρολλα αυτα με γυρισε 2 φορες το νησι και αν εφευγα μερα θα εφτανα και Αθηνα....

Κυριακο εμενα με προβληματιζει το γεγονος οτι δουλευε στις 2500 στροφες και δεν καταλαβαινω το γιατι.

Κι εμένα αυτό μου την έδωσε και δεν ξέρω που οφείλεται.Φλάτζα δεν έκαψε με τίποτα γιατί δεν το άφησα να πλησιάσει στα κόκκινα.Επίσης ανησυχητικό ήταν το ότι ανεβοκατέβαζε στροφές μόνο του όταν άφηνες το γκάζι.Η πλάκα είναι ότι ξεκίναγε κανονικά και άνοιγε επίσης κανονικά.Τι να πω.

JL_e10
19-11-07, 14:07
Μην πεις τιποτα, μονο ενα ματοχαντρο βαλε του μην σου το ματιασει κανεις!

Corollaxli
19-11-07, 14:08
Μην πεις τιποτα, μονο ενα ματοχαντρο βαλε του μην σου το ματιασει κανεις!

Το έχω σκεφτεί μετά από τόσα που έχει περάσει...

endurasKE-30
19-11-07, 14:12
Κυριακο μετα απο διελευση σε νερα ειναι λογικο να ανεβοκατεβαζει στροφες και να μπερδευει αν παρει νερα το ντιστριμπιτερ.
Ποτε ομως δε θα φτασει τις 2500 στροφες, το αντιθετο μαλιστα, θα παλευει να κρατηθει ζωντανο.

Corollaxli
19-11-07, 14:21
Κυριακο μετα απο διελευση σε νερα ειναι λογικο να ανεβοκατεβαζει στροφες και να μπερδευει αν παρει νερα το ντιστριμπιτερ.
Ποτε ομως δε θα φτασει τις 2500 στροφες, το αντιθετο μαλιστα, θα παλευει να κρατηθει ζωντανο.

2500 στροφές και η θερμοκρασία ανέβηκε σε δευτερόλεπτα που κάνει αρκετή ώρα να ανέβει αμα είναι κρύο το αμάξι.Σε λίγο θα ξέρω περισσότερα για το τι συνέβη ακριβώς.

madvinegar
19-11-07, 15:31
Κάτι έχει να κανει με την κακη ψύξη. Θυμασαι Κυριάκο? Τα ίδια εκανε και η ΕΕ80 μου που ειχε πρόβλημα στο κύκλωμα νερού.

akis308
19-11-07, 16:55
Το ανεβοκατέβασμα των στροφών είναι τυπικό σύμπτωμα αέρα στο κύκλωμα του νερού.
Όπως είπε και ο Αλίμονος, μια εξαέρωση χρειάζεται γιατί κάτω από την πεταλούδα υπάρχει μια βαλβίδα που ανάλογα με τη θερμοκρασία του νερού αυξομειώνει και τις στροφές...

Corollaxli
19-11-07, 17:05
Το ανεβοκατέβασμα των στροφών είναι τυπικό σύμπτωμα αέρα στο κύκλωμα του νερού.
Όπως είπε και ο Αλίμονος, μια εξαέρωση χρειάζεται γιατί κάτω από την πεταλούδα υπάρχει μια βαλβίδα που ανάλογα με τη θερμοκρασία του νερού αυξομειώνει και τις στροφές...

Ναι αλλά αυτή η βαλβίδα αυξομειώνει συνέχεια????

MPORMPOKIS111
19-11-07, 18:01
Δεν εχει να κανει με την βαλβιδα το ανεβοκατευασμα τον στροφων του αλλα απο καποιο σκουπιδη στο καρμπυρατερ στην εξαγωγη που ενωνεται η αναλογια βενζινα αερα. αλλιως κολλησε η αυτοματη βαλβιδα της πρωινής (το τσοκ). Οσο για το ρευμα απλά εχεις πολή καλή μπαταρία!:lol και η γνωμη σαν ηλεκτρολογος αυτ/των ειναι λιγο πολλα τα 250:cry: .
Η γνωμη μου παντα φιλικα;)

akis308
19-11-07, 18:52
Αν ήταν καρμπυρατέρ θα έπεφταν οι στροφές δεν θα πήγαιναν στις 2500.
Τελως πάντων....
Είπαμε...
Α και φίλε Μπορμπόκη....
Η αυτόματη βαλβίδα του chock μπας και έχεις ιδέα κατά που πέφτει και από που παίρνει ένδειξη????

MPORMPOKIS111
19-11-07, 19:15
Αν ήταν καρμπυρατέρ θα έπεφταν οι στροφές δεν θα πήγαιναν στις 2500.
Τελως πάντων....
Είπαμε...
Α και φίλε Μπορμπόκη....
Η αυτόματη βαλβίδα του chock μπας και έχεις ιδέα κατά που πέφτει και από που παίρνει ένδειξη????
Η αληθεια ειναι οτι εχω 111 οχι 90 αυτό υπολογησα... Αλλα αν δεν δουλεψει μια μεμβρανει μεσα μην σου φαινεται παραξενο ανεβαζει στροφές αυτη η φούσκα εχει μια θερμαντικη αντισταση και περνει ρεύμα με ανοιγμα του διακόπτη παντα! ειναι ενα μεταλικο ελασμα (αντίσταση) που οταν ζεσταίνεται παραμορφώνεται και εχει σαν αποτελεσμα να κλεινει ενα πορτακι οπου παιρναει ο προσθετος αερας απ'εκεί το πρωι και αφου κλεισει θα μειωθει ο αερας της εισαγωγης και οι στροφες του κινητηρα αντοιστηχα!

akis308
19-11-07, 19:56
Όλα καλά και ωραία ρε συ....
Αλλά το καρμπυρατέρ που το βρήκες???
Αυτό που λες είναι ο προθερμαντήρας του αέρα που όντως το έχουν τα περισσότερα ηλεκτρονικά καρμπυρατέρ.
Παρόλαυτά δεν ρυθμίζει τις στροφές.

Corollaxli
22-11-07, 16:13
Τελικά ακούστε τι είχε γίνει.Το λουρί το δυναμό το κρατάνε και το γυρίζουν δύο ράουλα.Το ράουλο είναι μέταλλικο στο μεγαλύτερο μέρος του και μετά αρχίζουν στρώσεις μέταλλου λάστιοχυ μέταλλου λάστιχου.Ε ένα από αυτά τα λάστιχα κόπηκε και έφυγε όλο το ράουλο με αποτέλεσμα να μείνω χωρίς δυναμό.Ευτυχώς η μπαταρία ήταν καινούρια και έδινε κανονικά ρεύμα στο αμάξι.Αυτό με τις στροφές τελικά δεν πρεπει να ήταν κάτι γιατί με το που φτιάχτηκε αυτό το αμάξι δούλεψε κανονικά.Η λυπητερή 280 ευρώ.

wastegate
22-11-07, 18:07
Κυριακο σου πιασαν τον πωπω με τα 2 χερια..

Corollaxli
22-11-07, 20:35
Γιατί ρε φίλε?Θεωρείς δηλαδή ότι είναι πολύ ακριβά?

thanassis
22-11-07, 21:02
Χθες το βράδυ γύριζα από Αλεποχώρι με τέρμα βροχή.Το αμάξι είχε γίνει αμφίβιο αλλά δεν κόλωνε.Έφαγε κάργα νερό και με το που βγαίνω σε σχετικά στεγνό κομμάτι μου ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας.Λέω πρόβλημα στα ηλεκτρικά κανα καλωδιάκι θα βραχυκύκλωσε ή καμιά ασφάλεια θα κάηκε.Μιλάμε έφαγε πολύ νερό.Προχώρησα κανονικά αλλά σε κάποια φάση βλέπω θερμοκρασία στα ύψη.Σταματάω και έβραζε μέσα το νερό.Είχε κολήσει το βεντιλατέρ και δε δούλευε.Ε λέω σιγά σιγά θα φτάσω.Τσουκου τσούκου έφτασα.Με το που ανέβαζε θερμοκρασία σταματαγα και φτου κι από την αρχή.Εν τέλει έφτασα μέχρι το Χαιδάρι και το άφησα εκεί το αμάξι.Κατεβαίνω σήμερα να το πάρω του συμπληρώνω νεράκι στο ψυγείο και βάζω μπροστά.Ξεκινάω και βλέπω το ρελαντί μου στις 2500 στροφές την θερμοκρασία να ανεβαίνει μανιωδώς(το αμάξι σταματημένο και σβηστό κάνα 12ωρο) και να κάνει ενα βουπ βουπ και να ανεβοκατεβάζει στροφές.Γ@μα το λέω γυρίζω πίσω και θα πάω αύριο σε έναν ηλεκτρολόγο.Για πείτε καμιά γνώμη τι μπορεί να φταίει?Λέτε να πάμε για μοτέρ?


εσυ οδηγουσες??

Corollaxli
22-11-07, 21:59
εσυ οδηγουσες??
Κολλάς κι εσύ σε κάτι λεπτομέρειες αδερφέ μου.Εννοείται πως όχι εγώ.Με τι δίπλωμα.Ο πατέρας μου αλλά ήμουνα μέσα στο όλο σκηνικό.

gourtz
11-01-08, 19:25
φιλαρακι παντως να του πεις να σου κρατησει το σδυναμο το παλιο μην σου πει μα μου το πεταξα κ τετοια να το κρατησεις κ σε περιπτωση που σου χλαασει αυτο πυοεχεισ αλαζει το τυλιγμα

Corollaxli
11-01-08, 19:28
φιλαρακι παντως να του πεις να σου κρατησει το σδυναμο το παλιο μην σου πει μα μου το πεταξα κ τετοια να το κρατησεις κ σε περιπτωση που σου χλαασει αυτο πυοεχεισ αλαζει το τυλιγμα

Νωρις το ειπες βρε.Τωρα παει αρκετος καιρος που εχει γινει αυτο...Δεν νομιζω να εχει κρατηθει το παλιο δυναμο

gourtz
11-01-08, 21:45
εεε δεν ειχα δει ημερομηνια παντως παιζουν τετοια κολπα

Corollaxli
11-01-08, 22:06
Δεν το ηξερα...Thanks για την πληροφορια.Θα δω τι παιζει...