Επιστροφή στο Forum : Παράλληλος εγκέφαλος!!!
Ανοίγω ένα θέμα που δεν έχει πολυσυζητηθεί στο forum μας!Αυτό του παράλληλου εγκεφαλου!Εχω διαβάσει διάφορα σε ξένα forums.Οι 3 λύσεις που έχουμε ακούσει για το αυκοκινητό μας είναι apexi-dastec-greddy!Φήμες θέλουν apexi και dastec να μη δουλεύουν σωστά στο αυτοκίνητο μας!Αυτά τα διάβασα κυρίως σε ξένο celicaclub.Οταν λέμε δε δουλεύουν σωστά εννοούμαι άραγε πως μπορεί να βλάψουν τον κινητήρα μας ή ότι απλα δεν κάνουν και πολλά πράγματα?Τότε γιατί στο δυναμόμετρο δείχνουν κάποια άλογα πάνω αφου δε δουλεύουν σωστά?Δουλεύουν σωστά στην αρχή και μετά απο κάποιο διάστημα αρχίζουν τα προβλήματα?Γενικά τι προβλήματα μπορεί να προκαλέσει ένας παράλληλος στο αμάξι μας?
Απο οσο γνωριζω ενας 20ν dastec εχει στο αμαξι του και δουλευει ρολοι...
Η αληθεια ειναι πως οι greddy δουλευουν αψογα με ολα τα ιαπωνικα μοντελα..
βασιλη ο dastek δουλευει ρολοι. ο μαμα εγκεφαλος ειναι που μου κανει κατι μαγκιες εδω και 3 χρονια
φιλε ppschs και επειδη το παν σε ενα club-site παει να πει οτι δε δουλευουν?
νομιζω οτι αξιζουν τα λεφτα τους.ειδικα οι αγραφοι απο οτι εχω ακουσει με ζωντανα παραδειγματα και οχι ιντερνετικα.παντα παιζει ρολο το εξαρταται τι θες να κανεις.
προβληματα στο κινητηρα δεν εχω ακουσει ποτε προσωπικα.
απλα εχω ακουσει για μερικα πολυ νεα μοντελα πανω του 2004-5 οτι ειναι πιο εξυπνος ο μαμα εγκεφαλος και τον κανει στην παντα τον aftermarket σε καποιο χρονικο διαστημα σιγια σιγα. ισως και εξι μηνες η ενα χρονο δεν ξερω. οποτε θελεις επαναπρογραμματισμο η βαζεις αγραφο και καθαριζεις....
αυτο δεν ειναι σφαλμα του παραλληλου. οτι μπορει κανει ο φουκαρας. εγω εχω dastek 2.5 χρονια τωρα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος σχετικα με την αποδοση-καταναλωση.
τι να το κανεις να παρεις 10 αλογα και να καιει τον αγλαιωρα?
να και μια φωτο του
Αυτό πρέπει να γίνεται και με τον dastec MARMEL.Το δικό μου είναι 2004 και έχω πληροφορίες ότι απο κάποια στιγμή και μετά δεν ξεγελάει το μαμά εγκέφαλο!Δεν είναι και ότι καλύτερο κάθε 6 μήνες να δίνεις 250-300 ευρώπουλα για να τον επαναπρογραμματίζεις!Και γιατί να μη λάβω υπόψην τι λένε σε ένα ξένο κλαμπ που και περισσότερα αυτοκίνητα έχουν και περισσότερα έχουν δοκιμάσει από μας?
Για να ξεκαθαρίσω κάτι,μιλάω συγκεκριμένα για το ΤS!Δε μιλάω για παλαιότερα αυτοκίνητα!
βαλε αγραφο plug&play να καθαρισεις....
αλλα....$$$$
Δε θέλω να χάσω την εγγύηση!Με τον παράλληλο αν τύχει στραβή κάτι θα κάνω!Και είναι και πολλά τα λεφτά!
τι θα κανεις δλδ? ο εγκεφαλος της τουοτα στο service δλδ ισως δει οτι δεν ειχες τον μαμα εγκεφαλο....
Η αλήθεια είναι ότι δεν προκειται να το καταλάβουν αλλά αν βάλουν το διαγνωστικό πάνω?ενώ ο παράλληλος δε φαίνεται ούτε απο αυτό!Αλλωστε με άγραφο δε νομίζω να λειτουργεί το VSC και το TRC!Και δεν θα το ήθελα αυτό!Αν και κάποιες φορές μου σπάει τα νεύρα γενικά νομίζω ότι χρειάζεται στο αμάξι!Τον παράλληλο στην τελική τον βγάζω πριν το πάω για service!Η ότι στραβό γίνει τον ξηλώνουμε και είναι πάλι μαμα!
Η αλήθεια είναι ότι δεν προκειται να το καταλάβουν αλλά αν βάλουν το διαγνωστικό πάνω?ενώ ο παράλληλος δε φαίνεται ούτε απο αυτό!Αλλωστε με άγραφο δε νομίζω να λειτουργεί το VSC και το TRC!Και δεν θα το ήθελα αυτό!Αν και κάποιες φορές μου σπάει τα νεύρα γενικά νομίζω ότι χρειάζεται στο αμάξι!Τον παράλληλο στην τελική τον βγάζω πριν το πάω για service!Η ότι στραβό γίνει τον ξηλώνουμε και είναι πάλι μαμα!
Απατεώνα.......... :crazylol
Κάτσε καλά εσύ γιατί θα σου ξηλώσω την KW κανα βράδυ...
Παιδιά, βάζοντας άγραφο εγκέφαλο δεν καταργείται ο παλιός! Μένει εκεί και ασχολείται με τις άλλες λειτουργίες όπως, immobilizer, clima, TRC, VSC,....Απλά πλέον δεν ασχολείται με τα μείγματα και την λειτουργία του κινητήρα. Εκεί αναλαμβάνει να τα κάνει όλα ο άγραφος.
Ο μακραν καλυτερος εγκεφαλος ειναι ο άγραφος της AEM o οποιος μπορει να σου προγραμματισει οτι θελεις οπως θελεις και καταργοντας ακομα και το airflow.υπάρχει όμως ενα προβληματάκι....κοστιζει κάπου στα 2700 ευρω,γιαυτό το ξεχνάς, ειναι για ποιο extreme εφαρμογές.
Ο αμέσως επόμενος ειναι ο PFC που ειναι bolt on και μπορεις να προγραμματίσεις εκτος των αλλων την βυθιση και τον κόφτη και δουλευει και αυτος αρκετά καλά, κοστίζει γυρω στα 1500 ευρω.
Μετά σε ποιο φτηνες λύσεις ειναι ο GReddy EMU που σε συνδιασμό με τον Vmanage της GReddy πάλι, σου δινει την δυνατότητα ρύθμισης του vvt-i της βυθισης και του κόφτη. Σκετος ο EMU εχει αρκετά καλες δυνατότητες και κοστίζει γυρω στα 600 ευρώ.
Τέλος εχουμε τον Dastek που πιστευω ειναι η εσχατη λύση για μια απλη ρύθμιση βενζίνης και αβανς.
Επισης να ξέρετε όσοι φοράτε εγκέφαλο με ελευθερο φιλτρο, το airflow θέλει κάθε 5000 χιλιόμετρα καθάρισμα και κάθε 35000-40000 αλλαγή, γιατί αλλιως ο εγκέφαλος θα παιρνει λάθος πληροφορίες.
κοσμα τη ρυθμιση του vvt μπορει να την κανει και ο dastek. επισης καταργει και το AFM αλλα κοστιζει κατι ακομα.
οπως επισης και το οριο του κοφτη ακομα και το οριο του κοφτη των χιλιομετρων τελικης. τουλαχιστον στο δικο μου μοντελο. για τα ts δεν ξερω....
Όπως αποδεικνύεται όμως ο Dastek δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά με τους σύγχρονους εργοστασιακούς ECU.
Παρόλο που λειτουργεί με παλαιότερους σωστά. Μπορεί να μην έχουν εξελίξει την τεχνολογία του...
Μίλησα εγώ με το Θέμη και μου είπε ότι δε μπορεί να ρυθμίσει κόφτη γιατι χαλάει το lift!!!
Αλλά τι να τον κάνω τον εγκέφαλο?Αφού πάλι δεν έχω αμάξι!Αυτή τη φορά έχω ξενερώσει τελείως όμως!Βλέπω να πετάω κανά GT4 πάνω!Αλήθεια χωράει?
χιχι
σιγα μη χωραει...
αφου στο πε ο θεμης πιθανον να ειναι και ετσι. στα πιο παλια μοντελα ομως δεν εχει βρεθει καποιο αλυτο προβληματακι.....
σιγα μη χωραει...
Mια χάρα χωράει!!!
σιγα μη χωραει...
αφου στο πε ο θεμης πιθανον να ειναι και ετσι. στα πιο παλια μοντελα ομως δεν εχει βρεθει καποιο αλυτο προβληματακι.....
Η fensport πως τον χωρεσε δηλαδη?? :P
και ποσο κοστισε δλδ?
Παντως υπαρχει στην Αθηνα Ε12 με αυτο το μοτερ...
Ρωτηστε τον πετρο αυτος ξερεις!!
Copyright CorollaClub 2006