PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπλοκέ Διαφορικό


syele
04-06-07, 23:10
Τελικά, μετά από 1 ολόκληρο χρόνο ταλαιπωρίας τα κατάφερα.

Το μπλοκέ τοποθετήθηκε (TRD LSD). Είναι δισκάτο. Το ποσοστό εμπλοκής ακόμα το ψάχνουμε μια και ο Γάλλος απ' όπου αγοράστηκε λέει ότι είναι 33%, ενώ ο Νεοζηλανδός είπε μέχρι 50%. Περιμένω το Γερμανό να μου πει μπας και βγάλω άκρη.

Προς το παρόν το στρώνω, οπότε έχω να κάνω μέχρι στιγμής 2 παρατηρήσεις:
1) Το τιμόνι έχει βαρύνει πολύ πράγμα που οφείλεται κρίως στην αντίσταση όταν στρίβω το τιμόνι.
2) Η επαναφορά είναι πλέον πολύ γρήγορη. Αποκτήσαμε πλέον ένα καλό τιμόνι (Ιταλικών προδιαγραφών - τα οποία είναι έτσι λόγω γεωμετρίας και όχι λόγω μπλοκέ).

Για την απόδοσή του εκεί που μετράει, όταν στρωθεί...

dRiveR7
05-06-07, 01:00
Πολύ σωστή κίνηση...στο συγκεκριμένο αμάξι και με καλή ανάρτηση θα το κάνει να αποδόσει αυτά που μπορεί και να βελτιώσει κατακόρυφα οδική συμπεριφορά.

hatzidi2
05-06-07, 10:26
Στελιο γραψε και ποσο πηγε αγορα και τοποθετηση, μπας και μαζεψουμε χρημα και το βαλουμε και εμεις καμμια φορά.

Περιμενουμε εντυπώσεις.

billlllll
05-06-07, 11:33
Τελικά, μετά από 1 ολόκληρο χρόνο ταλαιπωρίας τα κατάφερα.

Το μπλοκέ τοποθετήθηκε (TRD LSD). Είναι δισκάτο. Το ποσοστό εμπλοκής ακόμα το ψάχνουμε μια και ο Γάλλος απ' όπου αγοράστηκε λέει ότι είναι 33%, ενώ ο Νεοζηλανδός είπε μέχρι 50%. Περιμένω το Γερμανό να μου πει μπας και βγάλω άκρη.

Προς το παρόν το στρώνω, οπότε έχω να κάνω μέχρι στιγμής 2 παρατηρήσεις:
1) Το τιμόνι έχει βαρύνει πολύ πράγμα που οφείλεται κρίως στην αντίσταση όταν στρίβω το τιμόνι.
2) Η επαναφορά είναι πλέον πολύ γρήγορη. Αποκτήσαμε πλέον ένα καλό τιμόνι (Ιταλικών προδιαγραφών - τα οποία είναι έτσι λόγω γεωμετρίας και όχι λόγω μπλοκέ).

Για την απόδοσή του εκεί που μετράει, όταν στρωθεί...

Καλόστριφτο Στέλιο! Δισκάτο έ; Κάνει καθόλου φασαρία στα λίγα km/h ή στο παρκάρισμα;
Αναμένουμε εντυπώσεις! Πόσο πήγε το μαλλί και από πού αν θέλεις πες μας!

Carinaman
05-06-07, 11:48
Απο οτι ξερω τα μπλοκε της TRD ειναι 28% και απο κει και περα μπορεις με δισκακια να τα πας καπου στο 50% και μετα στο 70%..

Corollaxli
05-06-07, 15:54
Καλορίζικος φίλε μου.Αλήθεια πόσο σου πήγε η δουλειά ενδιαφέρεται ένα φιλαράκι να βάλει και ψάχνεται να πάρει τιμές.

diafanh-psyxh
05-06-07, 16:45
καλορίζικο φίλε μου και περιμένουμε όταν το στρώσεις με το καλό να μας πεις εντυπώσεις

sakis
05-06-07, 20:03
καλοφορετο φιλε πολυ εξυπνη η κινηση σου αν και κοστιζει πολυ!!Ειναι κατι το οποιο θα βοηθησει πολυ στο στησιμο και την συμπεριφορα του αυτοκινητου!!Εχω και εγω περιεργεια να μαθω τις εντυπωσεις σου μετα το στρωσιμο!!!

syele
08-06-07, 23:59
Καλησπέρα παιδιά

Η αγορά του διαφορικού έγινε από την TRD Γαλλίας με €885 πέρσι τον Μάρτιο. Παράλληλα, αγόρασα τότε και το πλατώ του δίσκου (Clutch cover) από την TRD Νέας Ζηλανδίας με €140 (δεν υπάρχει πια τέτοια τιμή, σήμερα).

Επίσης, έβαλα καινούργιο δίσκο (μαμά) με €75 και άλλαξα και τα ρουλεμάν του δίσκου με €31. Δε χρειάστηκε να αλλάξω τα ρουλεμάν του διαφορικού, αφού βγήκαν χωρίς να χαλάσουν.

Η τοποθέτηση έγινε στον Μαγκλάρα στην Λ. Κύμης.

Από τις 30/5 που το έβαλα έχω κάνει περίπου 800 χλμ και κοντεύω να ολοκληρώσω το στρώσιμο. Κανονική οδήγηση (δε χρειάζεται κάτι το εξαιρετικό, όπως στα πισωκίνητα) χωρίς να το πιέζω στις στροφές, αλλά και χωρις να ξεπερνάω τα 130-140 χλμ. Σιγά - σιγά ανεβάζω ρυθμούς.

Πάντως, όταν το οδηγείς το αυτοκίνητο δεν καταλαβαίνεις ότι έχει μπλοκέ (εκτός από τη σαφή βελτίωση του τιμονιού) αφού δεν ακούγεται το παραμικρό!!!. Μόνο στο χώμα αν κάνω όπισθεν με full lock μπορεί να ακούσεις τις ρόδες λίγο. Το διαφορικό δεν ακούγεται καθόλου. Δεν ξέρω, αν αλλάζει η κατάσταση αν το full lock γίνει με μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτή του παρκαρίσματος.

Περισσότερα, σύντομα αφού το δοκιμάσω σε γνωστές φιδίσιες διαδρομές :)

Roy-D
10-06-07, 14:55
καποια στιγμη θελω να βαλω κι εγω μπλοκε.Με καναν βολτα με ενα υπερκυβισμενο Ε12 με μπλοκε και 6αρι και επαθα πλακα!!!!! το πως ξεκιναει αλλα το πως στριβει...δεν καταλαβαινει jesus!!!!!σε μια γλιστερη για παραδειγμα που εγω θα εκοβα μπηκαμε με τερμα γκαζι και το συναισθημα ηταν απιστευτο!!!!εκανε ενα τακ τακ τακ και μπηκε-βγηκε!!!!απο τις ποιο καλες επενδυσεις στο αυτοκινητο...φυσικα απο εκκινησεις μπορεις με αυτο να πεταχτεις μπροστα απο πολλα ποιο γρηγορα αμαξια!!!

nasos
10-06-07, 16:54
Φυσικα απο εκκινησεις μπορεις με αυτο να πεταχτεις μπροστα απο πολλα ποιο γρηγορα αμαξια!!!

πως φαινεται ο κοντρακιας!!!τστσ ντροπή!

syele
11-10-07, 16:36
Λοιπόν, ήρθε η ώρα να σας πω τις εντυπώσεις μου.

Νομίζω ότι αξίζει every penny I spent!!!

Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει χαρακτήρα πραγματικά. Φυσικά, μιλάω για γρήγορη οδήγηση, αφού σε κανονικούς ρυθμούς δεν καταλαβαίνεις τίποτα πέρα από την βαρύτερη αίσθηση του τιμονιού (όπως είχα ήδη επισημάνει).

Εκεί που το αυτοκίνητο είναι τουλάχιστον ένα σκαλί πάνω είναι σε κλειστές διαδρομές με καλή άσφαλτο και βέβαια στην πίστα. Έχει σταματήσει μια και για πάντα αυτό το κουραστικό πάτα - άσε - πάτα μετά το apex των στροφών. Πατάς και τελείωσες. Η μούρη τραβάει μέσα και επομένως μπορείς α) να αναπτύξεις ταχύτητα πολύ πιο μπροστά από ότι πριν και β) να στρίβεις λιγότερο το τιμόνι και επομένως να περνάει καλύτερα η δύναμη στο δρόμο. Τα κέρδη είναι εμφανή στην πίστα. Μιλάω από άποψη αίσθησης της ταχύτητας αφού δεν έχω χρονομετρήσει για να δω διαφορές.

Σε γρήγορες καμπές υπάρχει και πάλι εμφανής διαφορά, αλλά να πω την αλήθεια δεν έχω δοκιμάσει κάτι πολύ γρήγορο αφού όπου μου έχει τύχει η κατάσταση του οδοστρώματος δεν ήταν η καλύτερη δυνατή.

Εκεί που θέλει προσοχή είναι στην περίπτωση που προσπαθήσεις να τοποθετηθείς έτσι ώστε να πατήσεις γκάζι πριν το apex, αφού αν δεν υπολογίσεις σωστά μπορείς εύκολα να βρεθείς στο εσωτερικό της στροφής χωρίς να το καταλάβεις. Επίσης, αν υπερεκτιμήσεις τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και προκαλέσεις υποστροφή ισχύος καλό θα είναι ξέρεις ότι στο άφημα του γκαζιού δεν θα διορθώσει πολύ γρήγορα γιατί εξακολουθούν οι τροχοί να είναι εμπλεγμένοι (καθότι είναι 1,5 way).

Σε γλυστερούς δρόμους δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα, όπως είναι φυσικό αφού γλυστράει και ο εσωτερικός τροχός.

Σε γενικές γραμμές λοιπόν είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

ppschrs
11-10-07, 20:07
Mε κακή άσφαλτο δηλαδή τι γίνεται?Γιατί εγώ συναντάω σπάνια καλή ασφαλτο...

MARMEL
11-10-07, 20:37
καλοριζικο φιλε...

το οτι ξενικανει και στριβει γρηγοροτερα ειναι πλεον γωνστο. μετα την εκινηση στην κανονικη επιταχυνση ισχυει αυτο που λενε μερικοι? το οτι επειδη μοπιραζεται η ιππδυναμη στους τροχους το αμαξι κοβει? απλα σε μια ευθεια δλδ μετα 80 ειδες το αμαξι να ειναι πιο αδυναμο λογω μπλοκε? παρατηρησε το και πες αν εχεις την καλοσυνη

GoatOfRafin
12-10-07, 20:09
Φιλε Syele,

Θα θέλαμε επίσης να μας πεις αν έχεις δει καθόλου το VSC και το TRC να ενεργοποιείται. Βασικά ρωτάω γιατί διάβασα (και ελπίζω να κατάλαβα και σωστά) οτι το VSC είναι ένα "ηλεκτρονικό" μπλοκέ, δηλαδή φρενάρει διαφορικά τους τροχούς για να μη φύγει το όχημα από τη στροφή. Αν είναι έτσι, μήπως είναι πλεονασμός το μπλοκέ; Αν όχι, μήπως χρειάζεται απενεργοποίηση το VSC;

Σε ευχαριστούμε εκ των προτέρων και καλές βόλτες!

G.

wastegate
12-10-07, 20:43
εγω ξερω οτι φρεναρει τους τροχους....

dRiveR7
12-10-07, 20:58
Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας είναι το VSC...όπως λέει ο φίλτατος wastegate φρενάρει τους τροχούς και "κόβει" και το μοτέρ, όταν εντοπίσει ολίσθηση των τροχών...Το συγκεκριμένο μάλιστα είναι κ πολύ απότομο και όχι με σπορ χαρακτήρα....

Roy-D
13-10-07, 14:55
θα μαθω με περαστικα ποσο παει το trd και θα το ποσταρω...δεν ξεχναω οκ??

GoatOfRafin
14-10-07, 12:48
Πάντως για λόγους πληρότητας και σαφήνειας θα 'θελα να ξαναπώ πως το VSC φρενάρει ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ τους τροχους (δηλαδή φρενάρει περισσότερο π.χ. τον μπρός αριστερά από τον μπρος δεξιά) όταν ενεργοποιείται και ουσιαστικά δεν επιτρέπει να υπάρχει διαφορά ταχύτητας περιστροφής μεταξύ των 2 τροχών πάνω από κάποιο όριο.

Ενδιαφέρον video για το VSC είναι το παρακάτω:
http://video.yahoo.com/video/play?vid=938fd0442e2deace992de3168e3ce105.689691

Ένα ωραίο link για τα μπλοκέ σαν του φίλου Syele είναι στο Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_slip_differential

Προφανώς το μπλοκέ έχει και άλλα προτερήματα τα οποία προέρχονται από τον τρόπο λειτουργίας του, απλά η ερώτησή μου είναι αν το μπλοκέ με το VSC συνεργάζονται καλά μεταξύ τους.

Γ.

PeterIoannou
14-10-07, 21:36
Πάντως, για να πω τη μαύρη αλήθεια, προβληματίστηκα με κάποια από αυτά που διάβασα στο συγκεκριμένο thread.
Διότι ήξερα και είχα διαβάσει πως το μπλοκέ διαφορικό βοηθάει το αυτοκίνητο ΚΥΡΙΩΣ σε γλιστερά κομμάτια, δημιουργώντας "προϋποθέσεις πρόσφυσης" στον εσωτερικό κινητήριο τροχό, ο οποίος διαφορετικά θα χαζοσπίναρε, με συνέπεια απώλεια ισχύος, πρόσφυσης, γραμμής και κατ' επέκταση, χρόνου.
Και υπάρχουν πολλοί που θεωρούν πως το μπλοκέ διαφορικό είναι το οικονομικότερο και περισσότερο αποδοτικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας!
Το επόμενο βήμα στην βελτίωση της TS μου, θα είναι ένα μπλοκέ της TRD, σε συνδυασμό με έναν διακόπτη απενεργοποίησης του VSC.
Πάνος.
ΥΓ: Πάντως, έχω την εντύπωση πως το μπλοκέ "καθυστερεί" την εμπλοκή του VSC και εννίοτε το "απενεργοποιεί" -τρόπον τινά-. Απλά, η ηλεκτρική απενεργοποίηση του VSC είναι για να μπορέσεις να δεις τι κάνει το αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρονικά

Roy-D
15-10-07, 04:44
δηαλαδη να λεω δοξα τον παναγαθο που δεν εχω αυτα τα βοηθηματα ε?

CTS03
17-10-07, 08:56
Φίλε syele, μου αρέσουν πολύ οι επιλογές σου.
Αν μπορείς γράψε μία διευκρίνηση τί εννοείς σαν όχι καλό δρόμο. Εάν ο δρόμος δεν είναι επίπεδος (λακκούβες, σαμαράκια-κυμάτωση, ανάποδη κλίση, κτλ) το μπλοκέ σε δυσκολεύει στο να κατευθύνεις σωστά το αυτοκίνητο στις στροφές? Δηλαδή είσαι συνέχεια "πάνω" στο τιμόνι μή στρίψει μόνο του?

mpesikos
08-05-10, 17:24
εχω μπολοκε τορσεν απο ΜR2..
πρεπει να βαλω και βαλβολινες της TRD?

mpesikos
12-05-10, 01:38
εχω μπολοκε τορσεν απο ΜR2..
πρεπει να βαλω και βαλβολινες της TRD?
ναι πρεπει..
και εχουν κανα 100σταρικο!!ΠΩΩΩ..

PeterIoannou
12-05-10, 14:56
Ναι μεν, αλλά...
Σκουλικάτο διαφορικάκι δεν ήθελες;
Χα, χα, χα!
Πάνος.

tsport192
12-05-10, 15:21
Τα μεταξωτά βρακιά λένε θέλουν και επιδέξιους κ@λους.... Αξίζουν τα χρήματα πάντως....

mpesikos
13-05-10, 17:31
Ναι μεν, αλλά...
Σκουλικάτο διαφορικάκι δεν ήθελες;
Χα, χα, χα!
Πάνος.
γελας ε?:gnaserχα,χα,χα
τι να κανω..θα το υποστω κ αυτο!τοσα εχω δωσει,εκει θα κολωσω..
Τα μεταξωτά βρακιά λένε θέλουν και επιδέξιους κ@λους.... Αξίζουν τα χρήματα πάντως....
ακριβως οπως τα λες ειναι ηλια..

wastegate
13-05-10, 17:35
Οταν πηρα το αμαξι με το μπλοκε ειπα ενα πραγμα:Ειναι αυτο το αμαξι μου?