PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα(μάλλον)


Corollaxli
04-04-07, 18:24
Πριν από κάνα μήνα είχα πάει να αλλάξω λάδια και όταν το σηκώσαμε μου λέει ο μάστορας ότι έχει ξεκολλήσει ή σπάσει η βάση της εξάτμισης πίσω.Λέω κι εγώ δεν πειράζει πάω να το φτιάξω.Πάω στον Ζαπατίνα(από όπου είχε μπει κιόλας η Sebring που φοράω)και μου λένε ότι έχει τρυπήσει το τελικό καζανάκι πίσω και θέλει αλλαγή.Αλλάζω λοιπόν τελικό καζανάκι και απόληξη(πάλι sebring original),μόνο που η απόληξη είναι μικρότερης διαμέτρου από την προηγούμενη.Από θόρυβο κανένα πρόβλημα δεν άλλαξε καθόλου.Το νιώθω όμως το αμάξι ότι μετά την 4η και στην 5η ζορίζεται και δεν ανοίγει όπως άνοιγε.Το κοφτάρισα 1η 2α 3η και κάπως έστρωσε αλλά μου φαίνεται ότι καίει και περισσότερο.Τι μπορεί να φταίει?Μήπως η διάμετρος της απόληξης παίζει τόσο σημαντικό ρόλο?

dinos
05-04-07, 01:08
κοιτα....αν παρουμε τη λογικη λεει πως ο Ζαπατινας οταν σου εβαλε την εξατμιση σιγουρα η διαμετρος της θα ηταν λιγο μεγαλυτερη απο την εργοστασιακη...Παλι αυτη που σου εβαλε τωρα θα ειναι λογικα μεγαλυτερη απο την εργοστασιακη...Οποτε προβλημα του ειδους να μην εχουν αρκετα ελευθερη ροη τα καυσαερια δε νομιζω οτι υπαρχει...συμφωνα με τη λογικη παντα...Ομως πρεπει να ξερεις οτι η διαμετρος παιζει ενα πολυ μεγαλο ρολο διοτι αν ειναι σωστη εχεις κ σωστο back pressure που σου ειναι απαραιτητο σε ενα ατμοσφαιρικο ειδικα αμαξι....αντιθετα αν ειναι λαθος δηλ πολυ μεγαλυτερη χανεις το back pressure παρατηρεις οτι το αμαξι σε μια ανηφορα φορτωμενο δεν παει κ ενα μαμα θα μπορουσε ακομα κ να σε πατησει αλλα μονο σε αυτη την περιπτωση....Εγω το μονο που εχω να σου πω ειναι απο μια εμπειρια του πατερα μου σε ενα lancia που ειχε βαλει μοτερ πηγε κ αλλαξε 4εξατμισεις μα καμια δεν του εδινε τη δυναμη που θα επρεπε να βγαλει πραγματικα το μοτερ...πηγε λοιπον κ μετρησε την εξατμιση απο το lancia που φορουσε το συγκεκριμενο μοτερ κ εφτιαξε μια με ιδια διαμετρο βεβαια πιο ελευθερη κ το αμαξι σκοτωνε....
Παντως προβλημα ουσιαστικο δε νομιζω οτι εχεις αν καταλαβα καλα....αυτα τα ολιγα ελπιζω να διαφωτιστηκες λιγακι

Corollaxli
06-04-07, 20:18
Σ'ευχαριστώ φίλε Ντίνο.Η εξάτμιση είναι όλη από το μοτέρ μέχρι πίσω Sebring με μπουρί αρκετά μεγάλο πίσω.Το τωρινό είναι και πάλι μεγάλο αλλά ελαφρώς μικρότερης διαμέτρου από το προηγούμενο.Δεν νομίζω πως η εξάτμιση είναι λάθος όπως λες.Anyway.Τώρα που αρχίζει και στρώνει βλέπω κάποια διαφορά.Εν τω μεταξύ πήγα χθες για λάδια(πάτησα τις 7500 χιλιόμετρα με τα προηγούμενα)και ήταν κατακαμμένα.Σήμερα που πήγα Μέγαρα και γύρισα είδα διαφορά.Ίσως ήταν αυτό λοιπόν!!!Και πάλι ευχαριστώ για τις πληροφορίες.