Επιστροφή στο Forum : Να γιατί κόπηκε η TS
Η Ιαπωνία πριν από μερικά χρόνια συμφώνησε να πάρει μέρος σε μια συμφωνία για την προστασία του περιβάλλοντος. Αποτέλεσμα ήταν να πρέπει να μειώσει τις εκπομπές ριπών στα αυτοκίνητά της παρόλο που αυτά μπορεί να είχαν λιγότερους ρίπους από κάποια άλλα που ακόμη βρίσκονται στην παραγωγή. Τώρα ήρθε η ώρα και η ΕΕ να πάρει μέρος σε αυτή την συμφωνία και πολλές αυτοκινητοβοιομηχανίες αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα καθώς θα πρέπει να κόψουν πολλά απο τα δυνατά μοντέλα τους. Διαβάστε την συνέντευξη του Διευθύνων Σύμβουλου της Porsche, Wendelin Wiedeking που είναι πολύ ενδιαφέρουσα………(πηγή auto24.gr)
http://www.auto24.gr/html/ent/195/ent.19195.asp
ΥΓ. το Polo blue motion ΙΣΩΣ να είναι ποιο ‘καθαρό’ από το prius αλλά εκτός του ότι δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη ευρέως ακόμη κινείται με βενζίνη.
ΥΓ2. Η VW βγάζει από 1.2 έως R32 ενώ η ΤΟΥΟΤΑ από 1.0 έως supercars οπότε η σύγκριση των μέσων όρων εκπομπών ρίπων είναι τελείως άκυρος. . . . . .
και γω που νομιζα οτι την σταματησαν επειδη την περναν ο 2579 και ο μαρμελ...
O μέσος όρος εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα της γκάμας κάθε εταιρείας δεν πρέπει να ξεπερνά τα 140 μικρογραμμάρια. Αυτό θα ισχύσει πό το 2009 και θα πέσει στα 120 το 2012.
Προσοχή, ο μέσος όρος ολόλληρης της γκάμας και όχι κάθε μοντέλου χωριστά.
και γω που νομιζα οτι την σταματησαν επειδη την περναν ο 2579 και ο μαρμελ...
εννοητε για αυτο την καταργησαν. τα αλλα ειναι δικαιολογιες...
Φίμωμα που χει να πέσει στα μοτέρ....:(
GIANNIS_G6
11-03-07, 11:54
Δεν φιμονωνται τα μοτερ φιλε μου,απλα τα περιφεριακα τους(εισαγωγες,ρευματα,καταλυτες,εξατμισεις κτλ) και δοξα το θεο ολα αυτα αλλαζονται και μεταμορφωνονται σε θηριακια τα αμαξια μας:banana :D
Ε, καλά κατάλαβες πως το 'πα και τι εννοούσα...:rolleyes:
Ναι ρε παίδες, όμως στην συνέντευξή του λέει ότι δεν ήτανε ποτέ υποχρεωτικό να τηρήσουνε αυτά τα όρια οι εταιρείες. Οπότε εγώ να ρωτήσω τώρα γιατί η TOYOTA το έκανε???? Αγαπάει την κοινωνία???? Αρα κάποιος άλλος λόγος υπάρχει απο πίσω!!!!
και γω που νομιζα οτι την σταματησαν επειδη την περναν ο 2579 και ο μαρμελ...
α ρε δε θ ανεβω γιαννενα?
παρακαλα να ανεβω με τη μηχανη........
και να μου την ριξεις ρε η ρεβανς θα πονεσει παρα πολυ..
και γι αυτο κοπηκε και η celica??θα μου πεις τς και αυτη αλλα το απλο μοτερ με τα 143??δηλαδη το 1,8 του yaris ts με το dual vvti εχει λιγοτερους ρυπους?εγω πιστευω πως απλα η toyota ηθελε ενα ποιο οικογενειακο προσωπο να δειξει...και κατι αλλο..Οταν μια εταιρια βγαζει το γρηγορο αυτοκινητο της εστιαζει ολη την διαφημιση πανω του...Η toyota ποσο διαφήμισε το τς...???
Δεν το διαφήμισε ποτέ!!!! Εγώ όμως ξαναλέω..... η Συνέντευξη του τυπά της Porsche λέει ότι η επιβολή ορίων των ρύπων απο την ΕΕ έγινε απλά για να υπάρχει μέτρο, και δν υποχρέωνε της αυτοκινητοβιομηχανίες να τα τηρήσουνε!!!! Εφόσον λοιπόν αυτό ισχύει -και δεν βλέπω γιατί να μην ισχύει-, η ΤΟΥΟΤΑ ουσιαστικά δεν είχε λόγο να κόψει τα δυνατά μοτέρ στην ΕΕ. Αρα πολύ απλά είναι θέμα τακτικής της εταιρείας. Τέρμα το δυνατά μοτέρ στην ΕΕ.
Υ.Γ. Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει, δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ καμία αυτοκινητοβιομηχανία να ρίξει σε τέτοια όρια αυτοκίνητα επιδόσεων! Εάν λοιπόν λέει, γίνει κάτι τέτοιο υποχρεωτικό, για την τήρηση των ορίων, τότε όπως λέει θα κλείσουμε τα εγοστάσιά μας και θα πάμε σπίτια μας!
η αγορα ομως εχει γεμιση μικρους τουρμπο ατμοσφαιρικους πυραυλους απο 150 ως 260 φευγα αλογα αν η τουοτα κατσει κ κοιταει κ χαιρετε με τα 14αρι κ τα 16αρια να βγαζουν τοσα αλογα τι να πω?ειναι ντροπη μια εταιρια που εβγαλε gt4 supra k μοτερ οπως το ts να κατσει εκει αν κ το dual vvti το απλο 16αρι αλλα λεει εδειξε 130 σε δυναμομετρηση<στροφαλο ε...μην γινουμε focus 120 τροχο :P>
Ρε παιδιά τα ίδια και τα ίδια...
Η ΤΟΥΟΤΑ αυτή είναι, έχει μια συγκεκριμένη πολιτική, που έχει κατακριθεί από πολλούς στο πέρασμα το χρόνων! Και όμως είναι πετυχημένη!
Ο κινητήρας ο TS είναι γνωστό ότι ήταν EURO III ως προς τα όρια των ρύπων, δεν μπορούσε δηλαδή να πωλείται στην Ε.Ε. μετά την 1/1/2006.
Προφανώς η ΤΟΥΟΤΑ για δικούς της λόγους δεν ασχολήθηκε για να τον προγραμματίσει και να τους μειώσει σε επίπεδα EURO IV.
Για τα celica και MR2 επίσης λίγο πολύ είναι γνωστός ο λόγος που έχει σταματήσει η παραγωγή τους και έχει να κάνει και αυτός με μια πολιτική της εταιρείας.
Και τέλος, το Corolla έγινε Auris είναι νωρίς ακόμα να μιλάμε και να λέμε γιατί δεν έβγαλε "δυνατή" έκδοση, ΟΛΕΣ οι εταιρείες βγάζουν τις δυνατές εκδόσεις για τα καινούρια μοντέλα σε "δεύτερο χρόνο", υπομονή....
Eγω παντως νομιζα οτι την εκοψαν γιατι ειναι με διαφορα ενα απο τα χειροτερα 10 αυτοκινητα που υπαρχουν..
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/204917/ten_worst_cars_tested.html#
Ο συνδυασμος πλαισιου-μοτερ ειναι κουκουρουκου..
ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ
12-03-07, 12:19
Eγω παντως νομιζα οτι την εκοψαν γιατι ειναι με διαφορα ενα απο τα χειροτερα 10 αυτοκινητα που υπαρχουν..
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/204917/ten_worst_cars_tested.html#
Ο συνδυασμος πλαισιου-μοτερ ειναι κουκουρουκου..
Τουλάχιστον είναι μέσα σε κάποια δεκάδα!!!:did
Eγω παντως νομιζα οτι την εκοψαν γιατι ειναι με διαφορα ενα απο τα χειροτερα 10 αυτοκινητα που υπαρχουν..
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/204917/ten_worst_cars_tested.html#
Ο συνδυασμος πλαισιου-μοτερ ειναι κουκουρουκου..
Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε η ΤΤΕ δεν θα έβγαζε το TS Compressor....
Ποιος ο λόγος να βάλει παραπάνω άλογα η ΤΤΕ σε ένα πλαίσιο που δεν είναι ικανό να κρατήσει ούτε τα μαμά 192 ???
Σημειωτέον ότι τι TS Compressor είναι προδιαγραφών EURO IV !!!!!!!
Απλά η ΤΟΥΟΤΑ HELLAS......
Μην το πολυψάχνετε, απλά είναι πολιτική της ΤΟΥΟΤΑ.
Eγω παντως νομιζα οτι την εκοψαν γιατι ειναι με διαφορα ενα απο τα χειροτερα 10 αυτοκινητα που υπαρχουν..
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/204917/ten_worst_cars_tested.html#
Ο συνδυασμος πλαισιου-μοτερ ειναι κουκουρουκου..
Μάλλον ο συνδυασμός ανάρτησης-μοτέρ είναι κουκουρουκου! Γιατί αν γίνουν σωστές επιλογές σε ανάρτηση και τροχούς το αμάξι στρίβει...
Τουλάχιστον είναι μέσα σε κάποια δεκάδα!!!:did
κ παλι πατο ειναι 9o στην 10αδα να ταν τουλαχιστον πρωτο :P
Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε η ΤΤΕ δεν θα έβγαζε το TS Compressor....
Ποιος ο λόγος να βάλει παραπάνω άλογα η ΤΤΕ σε ένα πλαίσιο που δεν είναι ικανό να κρατήσει ούτε τα μαμά 192 ???
Σημειωτέον ότι τι TS Compressor είναι προδιαγραφών EURO IV !!!!!!!
Απλά η ΤΟΥΟΤΑ HELLAS......
Τι σχεση εχει αυτο που λες? Κατα τη λογικη της Toyota και της TTE ειναι μια χαρα, γιαυτο και το εβγαλαν σαν αμαξι! Η βελτιωση τους μαρανε τρομαρα τους! :D
ε ενταξει καλη η πλακα αλλα οκ επειδη δεν ειναι golf gti focus rs typer δεν παει να πει οτι ειναι σκοτωστρα...αλλωστε το ξεραν γι αυτο κ δεν βγανει το esp :P
[quote=tsport192;236248
Σημειωτέον ότι τι TS Compressor είναι προδιαγραφών EURO IV !!!!!!!
[/quote]
Mήπως αυτό μας δίνει πληροφορίες για το μοτέρ που θα φορεθεί στο auris? Λέω μήπως.
mechanicaf
12-03-07, 20:32
Ρε παιδια μην ευλογατε τα γενια μας ορισμενοι.Το οτι βγηκε στην παραγωγη δεν σημαινει κατι και οτι το βελτιωνει η ΤΤΕ παλι δεν λεει τιποτα.Τα παντα ειναι θεμα κοστους.Λετε να μην ξερουν να φτιαξουν ενα αμαξι της προκοπης;;Ξερουν αλλα ποσο θα κοστιζει σε Toyota!!Οταν βλεπεις πισω αξονας και υιοθετουνται λυσεις προηγουμενης δεκαετιας για εξοικονομηση χρηματων λογικο ειναι αυτο να εχει αντικτυπο στην οδηγικη συμπεριφορα.Η FORD εχει το μαγικο ραβδακι;;Απεναντιας δεν δισταζουν να προωθησουν τα μοντελα τους σε προνομιακες τιμες χωρις εκπτωσεις σε πολλα πραγματα.
Εδω μεχρι και ο υπευθυνος για το type r παραδεχτηκε πως για μπλοκε και πισω συστημα δεν υιοθετηθηκαν 'καλες' λυσεις γιατι κοστιζουν και οτι απευθυνονται σε ενα πιο low profile κοινο.Καταλαβατε για τι μιλαμε ;;Για το TYPE R που υποτιθεται οτι φτιαχνεται εξαρχης για οτι καλυτερο για την HONDA.Αμ δε!!!!
ε ναι το typer δεν ειναι nsx...me 30000 ευρω σιγουρα υπαρχουν συμβιβασμοι
κ ολα τα γαλικα που ειναι στριφτερα λενε μια απο τα ιδια φοραν.
corollapatra
11-08-10, 23:00
http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231055049
Επαναφέρω μετά από 3 χρόνια το θέμα αυτό με αφορμή το παραπάνω άρθρο. Πάει και το Honda Civic Type R... Να δω ποιο δυνατο ιαπωνικό θα μείνει να κυκλοφορεί στην Ευρώπη... Κρίμα...
Ρε Αντρεα που το θυμηθηκες αυτο??Μονο και μονο τα ονοματα που ειδα τελος εποχες παλιες!
Μονο τα εβο και σουμπαρου μεινανε αν και αυτα μεχρι το τελος θα τα βγαλουν ελλατωματικα και θα τα ξαποστειλουν..
Τώρα το είδα και εγώ ότι κόπηκε αλλά δε μου κάνει εντύπωση. Τα γρήγορα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα έχουν υποσκελιστεί από τα υπερτροφοδοτούμενα σε θέμα επιδόσεων και επιπλέον ο τρόπος μέτρησης των ρύπων είναι φτιαγμένος στα μέτρα τους. Επομένως έχει κλίσει ο χώρος
endurasKE-30
12-08-10, 08:59
Να δω το FT86 τι θα γινει.
σε κουβέντα που είχα κάνει (μεγάλο κεφάλι τις ΤΟΥΟΤΑ)όταν κόπηκε η ts μου είπε οτι:
Είχε μεγάλο κόστος και σύμφωνα με τα νούμερα στην ελλάδα δεν πούλησε τα αναμενόμενα κομάτια που αναλογούσαν για να την κρατήσουν στην αγορά και ανταγωνισμο.
Τα ίδια είναι και για το celica
και όταν ρώτησα αφού δεν έκαναν ούτε 1 διαφήμηση μου απάντησε ουδέν σχόλιο.................
κατι δε παει καλα με τη Toyota...Η Toyota δεν ειχε μεινει ποτε χωρις γρηγορα μοντελα...Τι να πει κανεις...
panagiotisfx
12-08-10, 16:01
κατι δε παει καλα με τη Toyota...Η Toyota δεν ειχε μεινει ποτε χωρις γρηγορα μοντελα...Τι να πει κανεις...
Γιατι το λες αυτο;Δεν ειναι το Auris γρηγορο;Για διαβασε τι γραφει εδω ο κατοχος ενος Auris 1.6 με τα 124 αλογα που το τρακαρε και παραγγειλε αυτο με τα 136 http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=19782
:crazylol
Προς το τελος ποσταρει αυτος.
Γιατι το λες αυτο;Δεν ειναι το Auris γρηγορο;Για διαβασε τι γραφει εδω ο κατοχος ενος Auris 1.6 με τα 124 αλογα που το τρακαρε και παραγγειλε αυτο με τα 136 http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=19782
:crazylol
Προς το τελος ποσταρει αυτος.
ρε συ άσχετο post η κάνω λάθος?????????
panagiotisfx
12-08-10, 16:28
Νεοκλη ασχετο ναι απλα οταν ειπε οτι τωρα πια δεν βγαζει η Toyota γρηγορα αυτοκινητα δεν ξερω γιατι αλλα μου ηρθαν στο μυαλο τα ποστ που ειχε κανει τοτε εκεινος.Ειχα ορεξη για πλακιτσα...:lol:
ΥΓ.Σβηστε το δεν εχω προβλημα..
σε κουβέντα που είχα κάνει (μεγάλο κεφάλι τις ΤΟΥΟΤΑ)όταν κόπηκε η ts μου είπε οτι:
Είχε μεγάλο κόστος και σύμφωνα με τα νούμερα στην ελλάδα δεν πούλησε τα αναμενόμενα κομάτια που αναλογούσαν για να την κρατήσουν στην αγορά και ανταγωνισμο.
Τα ίδια είναι και για το celica
και όταν ρώτησα αφού δεν έκαναν ούτε 1 διαφήμηση μου απάντησε ουδέν σχόλιο.................
Αυτο με τη διαφημηση μου εχει κανει εντυπωσει και εμενα ....
Φουλ στο auris και ναι ειναι καλο νεανικο κλ[ κλπ αλλα το corolla???
Δεν την θυμαμαι τουλαχιστον ... αρα ... μαλλον οικονομια ή βγαζει περισσοτερα απο τις μετατρωπες?????
μετά και την παρουσίαστη του υβριδικού Auris (που αν δεν κάνω λάθος έχει αρχίσει από τον Ιούλιο να διατείθεται στην Ελληνική αγορά) η Toyota έχει δείξει τον προσανατολισμό της στην οικονομία και το σεβασμό στο περιβάλλον.
δεν είναι τυχαίο ότι η εταίρια θέλει ως το 2020 να έχει τουλάστον 10 υβριδικά μοντέλα ευρείας παραγωγής στη γκάμα της...
συνεπώς μην περιμένετε κάτι γρήγορο (εκτός αν κάνει καμία υβρική πατέντα, όπως το CRZ της HONDA)
μετά και την παρουσίαστη του υβριδικού Auris (που αν δεν κάνω λάθος έχει αρχίσει από τον Ιούλιο να διατείθεται στην Ελληνική αγορά) η Toyota έχει δείξει τον προσανατολισμό της στην οικονομία και το σεβασμό στο περιβάλλον.
δεν είναι τυχαίο ότι η εταίρια θέλει ως το 2020 να έχει τουλάστον 10 υβριδικά μοντέλα ευρείας παραγωγής στη γκάμα της...
συνεπώς μην περιμένετε κάτι γρήγορο (εκτός αν κάνει καμία υβρική πατέντα, όπως το CRZ της HONDA)
:jumpers :jumpers :jumpers Έτσι ακριβώς
Copyright CorollaClub 2006